Het grote Kia EV5 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Deadlypain
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10:16
Iemand die toevallig al twee telefoons heeft kunnen verbinden voor de digital key? En kunnen ervaren hoe het is in een parkeergarage waar je geen verbinding hebt met je telefoon? Kon je de auto toen wel openen?

• B-1998
  • Laatst online: 10:10
Deadlypain schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 08:13:
Iemand die toevallig al twee telefoons heeft kunnen verbinden voor de digital key? En kunnen ervaren hoe het is in een parkeergarage waar je geen verbinding hebt met je telefoon? Kon je de auto toen wel openen?
Dit werkt prima, gaat om de verbinding tussen telefoon en auto. Ik heb nu in mijn Apple Wallet een ‘Kia pasje’ zitten.

• Deadlypain
  • Laatst online: 10:16
Ah top, vrienden van ons hebben namelijk wel eens voor een dichte tesla gestaan in de parkeergarage.. Mooi om te horen dat dit probleem niet bij de EV5 zit!

Nu nog ontdekken of je ook twee telefoons kunt connecten als sleutel :)

• RoVrie
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
B-1998 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 08:58:
[...]

Dit werkt prima, gaat om de verbinding tussen telefoon en auto. Ik heb nu in mijn Apple Wallet een ‘Kia pasje’ zitten.
Even voor mijn herinnering uit de brochure, dit werkt alleen voor de GT plusline he?

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:23
RoVrie schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 10:45:
[...]

Even voor mijn herinnering uit de brochure, dit werkt alleen voor de GT plusline he?
Correct inderdaad.
Je hebt "Digital Key 2.0" nodig en dat is enkel op de GT PlusLine beschikbaar volgens de prijslijst.

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:23
Ik heb daarstraks een mail gekregen van de LM met een verwachte leverweek (week 18).
Die indicatie stond, in de app van de LM, overigens al een aantal weken op deze week.
De dealer zelf zegt dat ze dit pas kunnen zien als hij op de boot staat.

Wie heeft er nu gelijk :?

Ik ga zelf maar veilig uit van de 4-5 maanden levertijd dus dan zal het ergens in juni zijn.

• dabonkie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 12:18
Ik ben zojuist gebeld door mijn dealer _/-\o_ . Bij hen waren de trekhaken geleverd en ik kan de mijne donderdag 19 april laten plaatsen. Werkplaats gaf aan dat zij alle backorders binnen hadden. Dus hopelijk voor alle anderen dat zij ook snel gebeld worden door hun dealer :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste