Nog 1 keer best iPhone ever en ik heb bingo.
A day+ battery lifewjb033 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:09:
" best battery life ever". wat houdt dat in dan??
Ik vrees voor de prijs van de 2TB Pro Max in NL.
ja en nu de batterij specs nog graag, de beste batterij zegt niks.
Ben benieuwd of wij Esim only model krijgen.
Ben benieuwd of wij Esim only model krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-09-2025 20:11 ]
je snapt het nietxoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
[...]
Niet zo raar hoor. Ik ben er wel voor geknakt... 15 jaar iPhone, zag de geruchten, en heb tussen al mijn Apple apparaten nu een S25 liggen, en die voelt weer ECHT als nieuw.
Shit happens yk
Zelfs het pro logo/woord is niet mooi.
Ben wel benieuwd naar de Air in het echie
Ben wel benieuwd naar de Air in het echie
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Denk juist meer klandizie. Die oudjes moet je ook gewoon naar zo'n winkel sturen waarbij een ander het even voor ze kan regelen.Roy Tollenaar schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:05:
[...]
Gaat een hoop kleine providers klanten kosten.
Zucht.. een week geleden was ik nog in een BTW-vrije staat in de VS..
De grote vraag is, hoeveel gaat het in NL kosten, 1600?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
iPhone 17 Pro en Pro Max zelfde camera’s!
Oranje is echt vet moet ik zeggen..hmm
Het is weer September 2025 :)
Nee pro wordt $100,- duurder.Dennisweb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
De prijzen blijven dus hetzelfde.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus een Air is eigenlijk een Pro met een kern minder en een 0.5 x missend?
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Air gaat echt snel verkocht worden
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Het systeem val Apple helpt ook veel. Niet enkel mAhCarlos0_0 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
ja en nu de batterij specs nog graag, de beste batterij zegt niks.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Waarvoor... xDRuud0012 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
2TB is voor mij!!!
Zucht, een week geleden nam ik nog een MacBook de grens over hier zonder btw te betalenrenegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
Zucht.. een week geleden was ik nog in een BTW-vrije staat in de VS..
Voor al je TikTok video’s?Ruud0012 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:11:
2TB is voor mij!!!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Oké dit was het? Wtf haha
Heeft de Air een x5 zoom functie? Heeft iemand dat gezien?
Neemprkooij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
Dat was ook één van de snellere en kortere September events.
1, 2, 4 en 8 voor Pro.mprkooij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
1 en 2 voor Air.
[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 09-09-2025 20:12 ]
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Alright, fijne avond verder, beste mensen
Was weer leuk.

Was weer leuk.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
dit was het
Shit happens yk
Nee alleen 2xmprkooij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
De Pro Max dus niet.
Oke, dit was het alweer. Had toch nog wel meer hardware verwacht.
Vorig jaar zat ik er nu beter bij, ondanks dat ik in het ziekenhuis lag.
Maar leuke show weer. En eerlijk is eerlijk, wat nieuwigheid. Dat viel vorig jaar nog tegen ivgl.
Maar leuke show weer. En eerlijk is eerlijk, wat nieuwigheid. Dat viel vorig jaar nog tegen ivgl.
4 dacht ikmprkooij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
Dat we nu ruk battery life hebben, maar dat wisten we al.wjb033 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:09:
" best battery life ever". wat houdt dat in dan??
Ja fijne avond!
zwaar zwaar zwaar teleurstellend allemaal, maar dat was ook wel te verwachten
Dollar is aardig weggezakt. Die dingen konden wel eens goedkoper zijn dan verwacht.
De Pro heeft met 8 keer zoom wel een puntje.
Toch weer ingetrapt een 70min lange advertentie gekeken.
Bedankt voor de info en de leuke berichten. Tijd om te gaan denken. 😝
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Dat was inderdaad waar ik naar keek.TheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
[...]
De Pro Max dus niet.
Oke, dit was het alweer. Had toch nog wel meer hardware verwacht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waar zijn de euro prijzen?
Elect a clown, expect a circus.
Sad day. Zat ik ook op te wachten. Dan morgen maar gewoon een ander kopen.outlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
Uh waar is de Apple tv 2025 ????
site is live, prijzen bijna online
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Die zou al niet komenoutlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
Elke keer weer. Net zoals je elk Apple Event kunt uittekenen.
Ik wacht even op de reviews en wil ze ook in het echt eens gezien hebben in een winkel, maar het ziet er naar uit dat de 17 pro max mijn huidige 14 pro max zal vervangen. Jammer dat er geen zwart (spacegrey) optie meer is.
Minstens zo jammer dat er geen product RED meer is.
Misschien wordt het als pers bericht bekend gemaakt?outlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Apple.com/nl straksSlasher schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
In app al onlineSirLenncelot schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
site is live, prijzen bijna online
Ze zijn de inflatie aan het berekenen voor Europa. En laten beoordelen door TrumpSlasher schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
Oké, zo'n beetje voor het eerst dat ik dus niet ga upgraden naar een nieuwe Pro. Laatste keer was dat ik iPhone 13 Pro heb overgeslagen, zo'n upgrade lijkt het nu ook te zijn.
iPhone Air ga ik bestellen, wel even nadenken of dat een waardige upgrade is van iPhone 16 Pro in het zwart met 100% batterij en zonder enige kras...
iPhone Air ga ik bestellen, wel even nadenken of dat een waardige upgrade is van iPhone 16 Pro in het zwart met 100% batterij en zonder enige kras...
Klopt maar was benieuwd of wij Esim only model kregen ook, die zou van de pro/ pro max ook een grotere batterij hebben.Famous schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:12:
[...]
Het systeem val Apple helpt ook veel. Niet enkel mAh
Wordt denk ik alleen een nieuwe AWU bandje voor mij dit jaar

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Op de site van apple staat er nog niks van Airpods Pro 3 maar dit wel
:strip_exif()/f/image/0Nsj2oIvmkJVRgQCQjRspRBu.png?f=user_large)
Shit happens yk
Geen nieuwe watchDavidas schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:14:
Wordt denk ik alleen een nieuwe AWU bandje voor mij dit jaar
De Air is super, maar ga toch voor de Pro Max. Accu. Mooie prestatie weer van Apple.
Eerlijk, geen WOW factor gekregen. Niet echt iets vernieuwends ten opzichte van vorig Apple event behalve de standaard upgrade van de CPU, GPU, camerafuncties etc.
Dat is toch al jaren zo?nDirect090 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:14:
Dus alleen de Pro heeft een MAX versie?
Ja, en als Google die boete moet betalen aan de EU wordt de iPhone 2x zo duurxoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:14:
[...]
Ze zijn de inflatie aan het berekenen voor Europa. En laten beoordelen door Trump
Benieuwd of je hem via Amac kan kopen met de ING korting...
Maar de kleur…Delerium schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
Dollar is aardig weggezakt. Die dingen konden wel eens goedkoper zijn dan verwacht.

Mijn boefje is liev!
pro max 1479 en de pro 1329
/f/image/WvDSz2HymUAKQHQyjP6fiAb8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 09-09-2025 20:16 ]
Wordt wel een beetje te gek nucarpebios schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:15:
pro max 1479 en de pro 1329
Ik dacht dat bij de 15serie er ook een niet-pro max versie was. Maar kan het mis hebben. 16 heb ik overgeslagen
Ik denk, bijna zeker dat je daar gigantisch spijt van krijgt. Leuk dat design maar zodra je een foto gaat maken is het janken..THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:14:
Oké, zo'n beetje voor het eerst dat ik dus niet ga upgraden naar een nieuwe Pro. Laatste keer was dat ik iPhone 13 Pro heb overgeslagen, zo'n upgrade lijkt het nu ook te zijn.
Die geruchten waren zo specifiek, hoe kan dat nou helemaal worden geskipt? Spijtig hoor.xoniq schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
[...]
Sad day. Zat ik ook op te wachten. Dan morgen maar gewoon een ander kopen.
Pfooeeee dat is duur vergeleken met de 999dolarTNSN schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:16:
Air vanaf 1229,-
Tijd voor een nieuwe zo te zien, geen day battery life..
Ik vind de Air wel erg gaaf, ook echt wat vernieuwends. Maar vrees voor de accuduur in de praktijk.
De Pro vind ik mwah. Vooral jammer dat hij alu is.
De Pro vind ik mwah. Vooral jammer dat hij alu is.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja weet je gelijk weer wie die consumenten rechten betaaldnDirect090 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:16:
[...]
Pfooeeee dat is duur vergeleken met de 999dolar
Pick one or more of the following:
1. Apple is doomed
2. Courage
3. Tim must go.
4. Steve wouldn't have done this.
5. Apple stock already down.
6. This video is so cringe.
7. Most boring Apple event I've ever seen.
8. Newly upgraded/announced product ABC sucks because XYZ.
9. This Apple presenter is [ugly, hot, cringe, annoying, tall, short, etc]
1. Apple is doomed
2. Courage
3. Tim must go.
4. Steve wouldn't have done this.
5. Apple stock already down.
6. This video is so cringe.
7. Most boring Apple event I've ever seen.
8. Newly upgraded/announced product ABC sucks because XYZ.
9. This Apple presenter is [ugly, hot, cringe, annoying, tall, short, etc]
Ik zou maar oppassen met het bestellen van die Air. Ziet er leuk uit, maar die batterij… “Up to one day”. Ze geven geen uren, maar “day”. Dat hoeft geen etmaal te zijn, maar kan ook een werkdag zijn. Of 12 uur. Loop je dus standaard met een accu op zak.
Nee, voor mij waarschijnlijk toch weer de Pro Max. Ik vind fotografie belangrijk, dus sowieso een pro.
Nee, voor mij waarschijnlijk toch weer de Pro Max. Ik vind fotografie belangrijk, dus sowieso een pro.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik denk in het event waarin ze MacBook, AirPod en iPad's gaan refreshen in oktober oid.outlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:16:
[...]
Die geruchten waren zo specifiek, hoe kan dat nou helemaal worden geskipt? Spijtig hoor.
Eind oktober of begin november nog een event: met Macs, Macbooks, en AppleTVoutlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:13:
Inderdaad, omgerekend 852,85 euronDirect090 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:16:
[...]
Pfooeeee dat is duur vergeleken met de 999dolar
Nou, dit scheelt me weer een hoop geld. Thanks Tim, see you next year!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.