Eh….dat is niet de store op de Apple TVCariernb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
[...]
Dat hoef je niet te doen. De stream staat er automatisch al. Hieronder een voorbeeld van de App Store op Mac
[Afbeelding]
Misschien extra tijd voor de iPhone nodig?Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Ze vliegen erdoorheen zeg
Nog een nieuwe wijzerplaat haha
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Het moet wel ultra voelen herenegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Waarom staat die meneer in de woestijn?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Biggest leap for iPhone dus daar hebben ze tijd voor nodig!Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Ze vliegen erdoorheen zeg
Hype
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hij is roepende.renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Dat staat wat sportiever dan op 12 hoog in een cubicle weggestopt.renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Dit is geen woestijn.renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Satalite connectivityrenegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Hij heeft wel stevige wandelschoenen aan. Dus hij zal er zelf wel naar toe gelopen zijn. Toppertje!
Omdat ie het er daar ook doet?renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Omdat die anders geen brief kan schrijven naar Tim Apple hoe die gered werd dankzij zijn Ultra 3.renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Haha, ja dacht ik ook wel.StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:28:
Hij heeft wel stevige wandelschoenen aan. Dus hij zal er zelf wel naar toe gelopen zijn. Toppertje!
Iets met off the grid, outdoor, hiking enzo, wat past bij het verhaal van de ultra watch?renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Ja lekker sportief!StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:28:
AI achtergrond? 🤣StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:28:
Greenscreen mensen
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Denk dat ik voor het eerst niet gaat vernieuwen
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Leuk leuk die nieuwe kleurtjes.
Die ultra 3 valt echt tegen zeg
Nou
Daar gaan we
Come on Craig!
Daar gaan we
Come on Craig!
Heerlijk. Kan nog een jaar met de Ultra 2 black vooruit. Jeej. 🥳
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
mehhh en door, hopelijk betere iphones
Kweet nie, hij ziet er niet uit als iemand die dagelijks door de woestijn heen jogged als je t mij vraagtStefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:28:

De AWU3 valt wel erg tegen als ze "3D printed case" als feature moeten highlighten. Had op een echte verrassing gehoopt.
Volgens mij heeft hij gewoon een 49mm scherm?
heb je met ultra watch ook al die normale watch zaken als bloeddruk etc?
Ik houd mijn ultra2 nog even.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Lets go iPhone!
Wat had je nog meer verwacht?DennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:29:
Die ultra 3 valt echt tegen zeg
Zaten de geruchten er nu best wel naast met de AW3 ultra?
Kom maar door met die telefoons hoor
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Ja, ik doe nog een jaartje verder met mijn Ultra1.Dutchy88 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:29:
Beetje teleurstellend die AW3.
Ik ben tevreden met Series 10 en AirPods Pro 2. Laat die iPhone maar zien!
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Oeh zwarte Alpine Loop!
Past vast ook prima op mijn zwarte AWU2
[ Voor 47% gewijzigd door SambalBij op 09-09-2025 19:30 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Eerlijk; beetje mwahh de AWU3 upgrade.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
iTelefoon
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kun je de Watches ook altiijd gelijk op de dinsdagavond bestellen, of was dat voorheen de vrijdag erna?
Tijd voor iFeun
Iemand heeft flink lopen poetsen om de camera weg te krijgen uit de weerspiegeling van die ramen
eindelijk iPhone!
Elect a clown, expect a circus.
Je kan hem vandaag pre-orderen,TheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:30:
Kun je de Watches ook altiijd gelijk op de dinsdagavond bestellen, of was dat voorheen de vrijdag erna?
Ja die is fraai, moet ik ook hebbon.SambalBij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:30:
Oeh zwarte Alpine Loop!
IPHONEEE
Shit happens yk
Auto cue. Raising the bar [raise your hand, Tim]
Haters everywhere but I don’t really care
iPhone 17 met Dynamic Island en Camera Button.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Mooie achtergronden voor de 17!
[ Voor 3% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2025 19:31 ]
©2004
iPhone 17 en geen iPhone 26. Gemiste kans.
Iedereen in Pacific Palisades krijgt een iPhone. En jij en jij.
IPHONE 16 2.0
Shit happens yk
Eindelijk weer een echt groene kleur zo te zien!
Heeft de ultra 3 dan ook geluid via Watch (bv voor podcast e.d.)?
Zit wel lekker tempo in, hopelijk in 45 min alles erdoorheen
Volgens mij wel. Had de Ultra 2 ook al.giantgiantus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:31:
©2004
Had de normale iPhone nog geen Dynamic Island?THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:31:
iPhone 17 met Dynamic Island en Camera Button.
DIe camera button in ieder geval wel.
Zodat je op de Fatbike kan luisteren?giantgiantus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:31:
Die was nog niet klaar met föhnen.Toppe schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:32:
WAAR IS CRAIG
Zo zo eindelijk 120Hz op non pro
Niet alleen 120 Hz, maar ook echt always-on!
Volgens mij niet en ook geen 120Hz ProMotion.Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:32:
[...]
Had de normale iPhone nog geen Dynamic Island?
Die 'Lavender" kleur is zo mooi, laatste lavederisch kleur was iPhone 12 dacht ik
120HZZZZ
Shit happens yk
Wel vanaf de 15 zelfs alDonstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:32:
[...]
Had de normale iPhone nog geen Dynamic Island?
De iPhone 17 lijkt nu dezelfde bezels te hebben als de pro en ook een 120hz scherm.
[ Voor 12% gewijzigd door DeJurist op 09-09-2025 19:33 ]
1Hz tot 120Hz had niet verwacht dat deze zo laag kon.
Ja wel balen, waar moeten ze op de FP nou over huilen?DennusB schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:32:
Zo zo eindelijk 120Hz op non pro
3000 nits... krijg je er ook een zonnebril bij?
Oh 120HZ, dan is het straks niet meer te verantwoorden op een pro te kopen...
Waarschijnlijk omdat ze nog van een voorraadje af moeten komen en de stap naar 26 de waarde van de vorige modellen te veel zou verlagen in de ogen van de consument.StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:31:
iPhone 17 en geen iPhone 26. Gemiste kans.
Wow innovatief! 120hz op een bijna duizend euro kostende telefoon! /sarcasm
Dit is wel een van de betere events qua tempo hoor. Normaal was het woke / milieu praatje nu pas een keer voorbij.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
RAM en prijs.Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:33:
[...]
Ja wel balen, waar moeten ze op de FP nou over huilen?
Het nieuwe normaal.dcell schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:33:
Jaaaaaaaaaaa eindelijk is Apple in 2022
Hoop dat de PWM eindelijk aangepakt wordt met iPhone 17, maar zal wel niet 😢
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Beetje girly IMOmuhda schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:32:
Die 'Lavender" kleur is zo mooi, laatste lavederisch kleur was iPhone 12 dacht ik
Elect a clown, expect a circus.
Ooh ja prijs, dat is altijd een goeie voor een doelgroep die hem toch al niet ging kopen.
M6 in de iPhone?
Al die figuranten ook zo niet-random in de winkel gezet... het ziet er toch niet uit haha.
Wat voor chip erin zit kan zelfs mij niet boeien. Dat is al jaren "Ruim voldoende"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.