Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
En niet met je Airpods het zwembad in, want dan zijn ze kapot heb ik net geleerd.rammes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:
je moet wel binnen een dag crashen anders is je applewatch leeg
Die van mij wilde dat een paar weken terug wel doen toen ik mezelf per ongeluk onder 230v zette en mijn hand vrij hard weg trok…. “It looks like you took a fall”…StefanVerkerk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:
Dus als je met je auto een huis in rijdt, gaat je Apple Watch vanzelf bellen? Dat ga ik straks gelijk even proberen. Handig om te weten.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nooit wat van mijn watch ultra gehoord, maar goed dat zenden ze dan weer niet uit
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Valt toch wel mee? Typische Amerikaanse opmerkingen zijn iets als “door noise-cancelling hoor ik de schietpartijen niet meer” en “hij vertaald Trump naar normale onzin” wat goed aansluit bij Apple Intelligence (die niet werkt).
Ik kwam met een schep een steen tegen. Kreeg ik ook die meldingSambalBij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:17:
[...]
Die van mij wilde dat een paar weken terug wel doen toen ik mezelf per ongeluk onder 230v zette en mijn hand vrij hard weg trok…. “It looks like you took a fall”…
©2004

I don't have dreams, I have goals!!
Zou eerder verwachten dat die meldt. Charging complete.SambalBij schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:17:
[...]
Die van mij wilde dat een paar weken terug wel doen toen ik mezelf per ongeluk onder 230v zette en mijn hand vrij hard weg trok…. “It looks like you took a fall”…

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Denk amerikaanse normen.Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:18:
Ik had december 2023 een hele zware longontsteking, ging ik na anderhalve week naar de huisarts, moest ik gelijk door naar het ziekenhuis omdat mijn zuurstofwaardes zo slecht waren.
Nooit wat van mijn watch ultra gehoord, maar goed dat zenden ze dan weer niet uit
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
ook niet vergeten op te ladenrammes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:
je moet wel binnen een dag crashen anders is je applewatch leeg
Elect a clown, expect a circus.
Wat zeiden ze bij Apple Care toen je dit meldde?Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:18:
Ik had december 2023 een hele zware longontsteking, ging ik na anderhalve week naar de huisarts, moest ik gelijk door naar het ziekenhuis omdat mijn zuurstofwaardes zo slecht waren.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
dacht ff dat jij met vervroegd pensioen was...welcome backFamous schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:17:
[...]
Mooi eh, toch Tweakers bij de stream.
Hoort er wel bij!
De autocue boven de iPhone?Razr schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:19:
Die Stan lijkt echt heel raar over de camera heen te kijken
Kreeg gelijk nieuwe welAmple Energy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:19:
[...]
Wat zeiden ze bij Apple Care toen je dit meldde?
En een rechtstreeks telefoon nummer, als ik die bel dan start AI Express replacement gelijk op.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Wel van baan gewisseld haha_Bailey_ schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:19:
[...]
dacht ff dat jij met vervroegd pensioen was...welcome back
En leuke ook! Of toch alleen voor S11?Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:20:
Ja hoor kolere, draai je 4 maanden beta, niets en dan nu ineens een nieuwe wijzerplaat.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Die heeft het niet gered…StevenRSCA schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:20:
De vorige jaren deed Jeff toch steeds de Watch, toch?
Mijn boefje is liev!
Is volgens mij wel elk jaar zo.Donstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:20:
Ja hoor kolere, draai je 4 maanden beta, niets en dan nu ineens een nieuwe wijzerplaat.
©2004
Ja maar die is niet meer van deze tijd.StevenRSCA schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:20:
De vorige jaren deed Jeff toch steeds de Watch, toch?
Badabum tsss..
LOL Nice. Pff….ik kan de stream in de Apple TV app niet vinden, app afgesloten…zoeken….vind alleen alle oude streams. Dan toch maar via YT verder kijken.
Dat denk ik wel.muhda schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
Is die hypertension detectie alleen voor de nieuwe Apple watch 11?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Hebben ook wel vaak in de beta gezeten.
Ik moest hier ook vragen. Onder home heeeeeeelemaal naar beneden onder Apple events.TheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
[...]
LOL Nice. Pff….ik kan de stream in de Apple TV app niet vinden, app afgesloten…zoeken….vind alleen alle oude streams. Dan toch maar via YT verder kijken.
I don't have dreams, I have goals!!
Helemaal naar onder scrollen en dan zie je een kopje “Apple Events”, daar staat ieTheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
[...]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zal idd de USP wel worden.muhda schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
Is die hypertension detectie alleen voor de nieuwe Apple watch 11?
©2004
Als tegen je gezegd wordt, u heeft een kut nacht gehad, ga je er nog in geloven ook.
Nee zeker geen bloeddrukmeter.Redondo1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:22:
Check, bloeddruk! Eindelijk…
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Toen ik nog een ATV had, moest ik altijd de dag vd keynote een update draaien, anders was ie niet te zien..TheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
[...]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ja, die staan er dus niet. Ik zag daar alleen tv shows staan die ik keek. App wel 10x afgesloten….ander stap zou het herstarten van de ATV zijn, maar dat gaat me nu te ver.renegrunn schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:22:
[...]
Ik moest hier ook vragen. Onder home heeeeeeelemaal naar beneden onder Apple events.
Ik zou het doen!
Via de App Store - apps kom je er wel. Dan staat die bovenaanTheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:21:
[...]
Daar ga ik ook altijd wel goed op.
Ik heb ze van de Ultra allemaal 😳
Ik zou het doen!
Ja dat is wel echt een vooruitgang.wjb033 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:22:
Oehhhh 24uur battery life
Jij hebt geld teveelDonstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:23:
Ooh ja nieuwe bandjes, dat was ik helemaal vergeten.
Daar ga ik ook altijd wel goed op.
Ik heb ze van de Ultra allemaal 😳
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
En waar zoek je dan op? Keynote?Cariernb schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:23:
[...]
Via de App Store - apps kom je er wel. Dan staat die bovenaan
Ik heb dan wel een Samsung Galaxy watch, maar ik gebruik het wel. Tuurlijk weet je zelf ook wel of je goed of slecht geslapen heb. Maar ik vind het wel handig dat ik kan zien hoe diep ik geslapen heb etc etc.Famous schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:22:
Dat slaap bijhouden trekt mij niet.. voel ik zelf wel aan.
Als tegen je gezegd wordt, u heeft een kut nacht gehad, ga je er nog in geloven ook.
[ Voor 95% gewijzigd door t.w.e.a.k.e.r op 09-09-2025 19:24 ]
Shit happens yk
Of juist niet, maar spullen...
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
©2004
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld.
Nee maar zonder gekheid, je hebt nooit geld te veel.
Vraag me af wanneer je h’m oplaad als je h’m ‘s nachts aan hebt voor sleep quality 🤣rammes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:23:
24h battery life HAHAHAAHA
Als je het uit kan geven op het tempo dat het binnenkomtDonstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:24:
[...]
Launching containers into space
Wij allemaal
Hier
Misschien de SE1 maar upgradenStevenRSCA schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:24:
Apple Watch SE 3 met always on display!
Mwah, alles boven de 100 miljoen is echt teveel hoorDonstil schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:24:
[...]
Nou echt he.THE_BASE schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:24:
iPhone SE gaat wel richting Series 10...
©2004
ICE ICE Baby
Dat haalde ik met mijn Apple watch 8, soms wel ander half dag met het scherm uit.rammes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:23:
24h battery life HAHAHAAHA
Dan weet je dus of je er op mag, of juist nietdjmuggs schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:25:
Wel handig dat ik weet wanneer ik ovuleer, ohw wacht dat is alleen voor vrouwen
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Hahaha, nou dat is nog wel een lange weg te gaanTheVMaster schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:25:
[...]
Mwah, alles boven de 100 miljoen is echt teveel hoorAnders wordt je net zo gek als sommige van die miljardairs.
Maar zal straks een openbare tikkie link delen, dan kunnen jullie doneren.
Volgens mij is er geen bloeddruksensor maar een soort van machine-learning/patronen welke via de optische HR sensor worden geregistreerd.glnk schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:25:
Die slaapscore is toch straks voor alle AW? Eigenlijk dus iets meer batterijduur en de bloeddruksensor, thats it.
Je krijgt ook geen getallen/output zoals op een echte meter maar over een gemiddelde van 30 dagen een waarschuwing als er mogelijk wat is.
Ik heb er al genoegToppe schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
[...]
Dan weet je dus of je er op mag, of juist niet
ICE ICE Baby
Dit is toch niet boeiend.Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:
Ze vliegen erdoorheen zeg
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 09-09-2025 19:27 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ga nog lekker een jaartje met de oude ultra door.
Dit topic is gesloten.
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.