Android Auto of Apple CarPlay weergeven op je scherm misschien?JosvdD schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 12:36:
Heeft iemand een truuk om die constant bewegende beelden op je infotainment scherm te stoppen? Ik vind het best wel afleidend
Eerste ding wat mij (ook) opvalt na de update is de fan die draait tijdens het (snel)laden. Is me nog niet eerder opgevallen dat ‘ie aanging (of althans, zo hoorbaar).
EV: Leapmotor B10 67,1kWh 2026
Was ook niet. Pas na de update is dit veranderdGitarist schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 13:02:
Eerste ding wat mij (ook) opvalt na de update is de fan die draait tijdens het (snel)laden. Is me nog niet eerder opgevallen dat ‘ie aanging (of althans, zo hoorbaar).
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 10 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh
Dat slechte vertalen is omdat dit vaak is uitbesteed aan AI ;-)Gitarist schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 12:31:
[...]
Geheel i.h.k.v. FOMO sta ik as we speak op een verzorgingsplaats langs de A50 de update te draaien![]()
Dat hele updateproces is wel slecht vertaald overigens
Wanneer je bijvoorbeeld een Xbox van Microsoft hebt en de taal ingesteld in het Nederlands , dan kom je ook daar soms tenenkrommende vertalingen tegen.
Heeft dus niet per sé met jonge Chinese merken te maken.
Moest net even snel ergens heen navigeren. Gebruikte de ingebouwde navigatie. Kreeg de routebegeleiding op zijn kop.
Vaag
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 10 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh
Het viel mij ook op dat de cruise control -wanneer je hem handmatig of d.m.v. remmen uitschakelt- de laatst vastgepinde snelheid lijkt te onthouden. Althans, dat getal blijft in het stuurwieldisplay staan in grijswaarden (is dit de "resume" functie?). Dat was volgens mij vóór de update nog niet het geval.
Hoe kan ik de auto weer naar die snelheid teruggaan zodra ik de cc weer inschakel?
Vandaag voor de 3e keer een B10 gezien! Lijkt eindelijk een beetje van de grond te komen dus...
Hoe kan ik de auto weer naar die snelheid teruggaan zodra ik de cc weer inschakel?
Vandaag voor de 3e keer een B10 gezien! Lijkt eindelijk een beetje van de grond te komen dus...
De draaiknop aan linkerkant van stuur naar rechts klikken.Gitarist schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 15:29:
Het viel mij ook op dat de cruise control -wanneer je hem handmatig of d.m.v. remmen uitschakelt- de laatst vastgepinde snelheid lijkt te onthouden. Althans, dat getal blijft in het stuurwieldisplay staan in grijswaarden (is dit de "resume" functie?). Dat was volgens mij vóór de update nog niet het geval.
Dat was voor de update ook al. Toonde altijd de laatste snelheid in het licht-grijs.Gitarist schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 15:29:
Signature van nature
Hmm dan is mij dat 10K+ kilometers lang niet opgevallenSircuri schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 15:42:
[...]
Dat was voor de update ook al. Toonde altijd de laatste snelheid in het licht-grijs.
en dat zorgt er dus voor dat de verlichting in dat gedeelte niet meer werkt?codegro schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 11:12:
Vanmorgen viel me op dat ik condens heb binnen in de achterverlichting. Meer mensen last van?
[Afbeelding]
Voor mensen die problemen hebben met de telefoon app na een update las ik op het Duitse forum dat uitloggen en opnieuw inloggen in de app ook werkt om de verbinding naar de auto te herstellen.
Dat heb ik nu maar gedaan.codegro schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 12:59:
[...]
Android Auto of Apple CarPlay weergeven op je scherm misschien?
Bijzonder, gisteren auto gehaald en had de meest recente software en vandaag een nieuwe update beschikbaar, versie 3.42.20 (ik had 3.42.17). Ook een van 4.2 GB. Benieuwd.
Dat zit ergens in de instellingen, ik meen bij systeem.JosvdD schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 16:55:
Nog maar weer een vraagje als volslagen NewBe. Als ik mijn auto instap, krijg ik eerst een lang introfilmpje te zien, en dan iets waar ik <ok> op moet klikken en dan eindelijk vraagt hij om de start kode. Ik heb het vermoeden dat ik hem op 'fastboot' moet zetten, maar kan dat nergens vinden.
Je kan inderdaad fast boot gebruiken (al heeft dat ook weer enkele minpunten), maar je kan als je je pasje gebruikt ook al wegrijden tijdens het opstarten. Dat heb ik ook twee weken geleden pas geleerd van @Mr.C4 alhier
erik, ik neem aan dat je dit wel weet, maar onderin het beeld staat een kompasje met een rode n. Dit is noord up en zo voort. Telkens als je erop drukt, verandert de kaart van richting.Erik1805 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 14:36:
Moest net even snel ergens heen navigeren. Gebruikte de ingebouwde navigatie. Kreeg de routebegeleiding op zijn kop.Vaag