Ik draai soms wel eens blokada versie 5 op mijn adroid telefoon als ik onderweg ben, die houdt de banners mooi tegen. Maar let wel, bij een draaiende blokada kan android auto geen verbinding maken. Ik kan wel de auto ontgrendelen met de app maar android auto start niet. Als ik blokkada stop in de auto dan start android auto weer. Hetzelfde gebeurd met VPN software op je telefoon. Als je die gebruikt dan start android auto ook niet op, auto is wel te ontgrendelen.
Krijg net een mail van leapmotor dat er 17 september een update plaatsvindt van de connected services en app
Subject: [Important] Leapmotor Connected Vehicle System Server Upgrade Notice
Dear Leapmotor Owners,
The server upgrade for the Leapmotor connected vehicle system will take place from 09:00 to 12:00 Beijing Time on September 17 (03:00–06:00 CEST / 01:00–04:00 UTC). During this period, the App and in-vehicle connected functions will be temporarily unavailable.
Please remember to carry your physical key or NFC key when driving. If remote control does not recover after the upgrade, please restart the vehicle and try again.
Thank you for your understanding and cooperation. If you have any questions, please contact your local dealer or customer service.
Subject: [Important] Leapmotor Connected Vehicle System Server Upgrade Notice
Dear Leapmotor Owners,
The server upgrade for the Leapmotor connected vehicle system will take place from 09:00 to 12:00 Beijing Time on September 17 (03:00–06:00 CEST / 01:00–04:00 UTC). During this period, the App and in-vehicle connected functions will be temporarily unavailable.
Please remember to carry your physical key or NFC key when driving. If remote control does not recover after the upgrade, please restart the vehicle and try again.
Thank you for your understanding and cooperation. If you have any questions, please contact your local dealer or customer service.
[ Voor 75% gewijzigd door codegro op 14-09-2026 14:27 ]
Heb ook net deze mail binnen...
[ Voor 3% gewijzigd door Arie O op 14-09-2026 14:31 ]
Ook gekregen. Zal dus maar best kaartje bij mij pakken...(ligt nu thuis in de schuif).
Hebben jullie dat standaard altijd bij?
Het is tussen 0300 en 0600 uur dus zal in de praktijk weinig impact hebben.
Dan ga ik er wel van uit dat het goed gaat
Dan ga ik er wel van uit dat het goed gaat
Misschien wat voorbereidingen op de komende update, het is ook een server infra update. Duitse forum had wat Facebook info gepost.
[ Voor 16% gewijzigd door Veendammer op 14-09-2026 14:47 ]
Ik heb die wel altijd bij mij in mijn portemonnee voor de zekerheid.diedie2 schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:33:
Ook gekregen. Zal dus maar best kaartje bij mij pakken...(ligt nu thuis in de schuif).
Pasje is ook wel handig als je snel wil wegrijden zonder dat het OS is opgestart (bij mij staat snel starten uit).
Ja altijd. Je weet maar nooitdiedie2 schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:33:
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh
Ja altijd als ik ga rijden. Ik ontgrendel de auto eigenlijk altijd met de pas (zelden met de app). Ik heb nog steeds een "auto-sleutelbos", met daaraan naast het pasje (in een speciale sleutelhanger ervoor) ook dingen als huissleutel en een oplaaddruppel. Dus waarschijnlijk ben ik hier wat ouderwets indiedie2 schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:33:
Nooit geprobeerd, dus oprechte vraag: je kan kennelijk al wegrijden (m.b.v. het pasje weliswaar) zonder dat het OS is opgestart?Mr.C4 schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:53:
[...]
Ik heb die wel altijd bij mij in mijn portemonnee voor de zekerheid.
Pasje is ook wel handig als je snel wil wegrijden zonder dat het OS is opgestart (bij mij staat snel starten uit).
EV: Leapmotor B10 67,1kWh 2026
Hier ook zo. Met de pas open en dicht. Hoop binnenkort te horen wanneer ik langs mag komen om te proberen een keyfob in te leren.derooke schreef op maandag 14 september 2026 @ 15:31:
[...]
Iedem. Ik open de wagen standaard met het pasje . Gsm is secundair voor mij
Ben vandaag gebeld door mijn verkoper. Mijn op 5 juni 2026 (!) bestelde B05 Starry Night Blue ProMax Design was blijkbaar pas afgelopen woensdag afgeleverd in Veenendaal.
Over twee weken zou dan de oplevering pas kunnen plaatsvinden. Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt of is er tijdens transport toch iets misgegaan?
Iemand hier die weet hoelang dit doorgaans duurt?
Daar waar eerst overeengekomen was dat de levering in eerste of tweede week van augustus zou plaatsvinden, lijkt het er nu op dat het pas eind september zal gaan worden. Ik ben toch wel tamelijk teleurgesteld in de gang van zaken, of ben ik dan aan het overreacten?
Over twee weken zou dan de oplevering pas kunnen plaatsvinden. Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt of is er tijdens transport toch iets misgegaan?
Daar waar eerst overeengekomen was dat de levering in eerste of tweede week van augustus zou plaatsvinden, lijkt het er nu op dat het pas eind september zal gaan worden. Ik ben toch wel tamelijk teleurgesteld in de gang van zaken, of ben ik dan aan het overreacten?
Ja, je kunt meteen wegrijden met pasje terwijl OS aan het opstarten is.Gitarist schreef op maandag 14 september 2026 @ 15:40:
[...]
Nooit geprobeerd, dus oprechte vraag: je kan kennelijk al wegrijden (m.b.v. het pasje weliswaar) zonder dat het OS is opgestart?
Mijn auto was op voorraad en duurde ook 2 weken voordat ik hem kon ophalen. Dus dit is wel gebruikelijk.Ram-G-maN schreef op maandag 14 september 2026 @ 16:06:
Over twee weken zou dan de oplevering pas kunnen plaatsvinden. Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt of is er tijdens transport toch iets misgegaan?Iemand hier die weet hoelang dit doorgaans duurt?