Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote LEAPMOTOR B10 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• J0rgen
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 09:48
MasterMaceMichu schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:45:
Is er al iemand die daadwerkelijke verbruikscijfers heeft? De WLTP waardes vind ik niet erg veelbelovend, maar wellicht valt het mee. Mijn rechtervoet is wel wat zwaar....
Ik rij nu een goeie twee weken met mijn B10, in dit barslechte weer. Ons gemiddeld verbruik is 15,9kWh/100km. Niet slecht, ik heb geen zware voet, hoop in lente en herfst nog beter te doen.

Ik heb al enkele bemerkingen ook: app op telefoon kan maar door 1 persoon gebruikt worden, de andere moet het met de kaart doen. En ik merk ook op als ik een stick inplug in de USB poort voor beeldopname dat mijn draadloze lader stopt met werken.
Verder niets negatiefs naar mijn mening.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
J0rgen schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:45:
[...]

Ik rij nu een goeie twee weken met mijn B10, in dit barslechte weer. Ons gemiddeld verbruik is 15,9kWh/100km. Niet slecht, ik heb geen zware voet, hoop in lente en herfst nog beter te doen.

Ik heb al enkele bemerkingen ook: app op telefoon kan maar door 1 persoon gebruikt worden, de andere moet het met de kaart doen. En ik merk ook op als ik een stick inplug in de USB poort voor beeldopname dat mijn draadloze lader stopt met werken.
Dat is niet waar en heb ik ook al gemeld. Je kan wel de app delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-8ueEAjablWUkd5nUXjefmdwWs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ETX7FV7A5wewp1g4TW0xGK3E.png?f=fotoalbum_large

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
J0rgen schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:45:
[...]

Haal je elke dag je stik eruit dan? Die van mij laat ik zitten en dan blijft het alles doen.

Wat ik wel merk is dat QI mag hoesjes niet gaan. Alles met metaal erin is niet akkoord.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Pagina: 1 2 Laatste