Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn plan is om hem woensdag te bestellen via de Google store. Ik hoop op wat leuke pre-order bonussen (dubbel geheugen was het vorig jaar geloof ik toch).
Ik was van plan mijn Pixel 7 Pro te behouden, maar nu het scherm het aan het begeven is ben ik ook wel benieuwd of inruilen bij aankoop nog iets oplevert.
Vorig jaar was het 13 augustus onthulling, uitlevering verschillende versies begon 22 augustus.TheFes schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:10:
Is er ook al iets bekend wanneer hij geleverd gaat worden?
Hoe dat nu zit... Afwachten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verschilt.. vorig jaar was er ook een fikse toestelkorting bij afsluiting van een abbo. Als je niet je huidige abbo wil opzeggen kun je vaak ook wel een maandelijks opzegbaar abonnement nemen, die je na een maand weer opzegt. Ben je vaak alsnog goedkoper uitTheFes schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:10:
Is er ook al iets bekend wanneer hij geleverd gaat worden?
Mijn plan is om hem woensdag te bestellen via de Google store. Ik hoop op wat leuke pre-order bonussen (dubbel geheugen was het vorig jaar geloof ik toch).
Ik was van plan mijn Pixel 7 Pro te behouden, maar nu het scherm het aan het begeven is ben ik ook wel benieuwd of inruilen bij aankoop nog iets oplevert.
Je kan eventueel nog de Coolblue winkel proberenBinnetie schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:55:
@FeareX leuke ervaring om te lezen.
Ik heb jaren Xiaomi gehad en was eigen altijd tevreden. Na lang wikken en wegen een Pixel 7 Pro gekocht om de foto's en om de kale Android ervaring.
Ik wilde de Xiaomi 15 Ultra graag bekijken in de winkel, maar helaas heeft de Mediamarkt hem niet staan (andere Xiaomi modellen wel) en de Belsimpel winkel bestaat niet meer.
Ook de Google 9 Pro Fold wilde ik even bekijken en vasthouden, maar die was ineens verdwenen bij de Mediamarkt. Het bordje met de specs en prijs stond er nog wel.
Kortom ik ben niet zoveel opgeschoten en vind het nogal wat om een telefoon online te bestellen, thuis te betasten en even te proberen en als hij niet bevalt weer terug te sturen. Hoe doen jullie dat?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Maar het is heel simpel: dat is wel precies wat ik nu heb gedaan. Uiteraard had ik m'n oog al op dit toestel en wilde ik 'm wel graag hebben mits die goed is.
Als alternatief zou je ook tweedehands het model kunnen kopen wat je wilt hebben en mocht het niet bevallen dan verkoop je 'm weer voor dezelfde prijs.
Canon EOS R | Olympus OM-1
@FeareX denk dat het hier wel op neer gaat komen. Bestellen en dan kijken of het bevalt. Tweedehands een telefoon kopen en testen en voor hetzelfde geld verkopen blijft een gok. Omdat je hem ook weer kwijt moet raken.
Ook nog even wachten tot a.s. woensdag wanneer de 10 Pro Fold uit gaat komen, of dit ook echt oktober gaat worden.
De Xiaomi verkocht en de Pixel 9 gehaald, ik hoop dat er een scherpe aanbieding komt zodat ik toch ook de pixel 10 kan halen voor een goede prijs.
[ Voor 99% gewijzigd door nel!s op 19-08-2025 12:15 ]
Wil je het hebben over accessoires, dan kun je hier terecht: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 19-08-2025 10:50 ]
Ben zelf gewend aan Pro-grootte, maar XL lonkt altijd. Alleen is het niet altijd even handzaam.
Pro voor mij, ik heb de Pixel 7 Pro, maar heb die eigenlijk altijd wel te groot gevonden.prodygee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:43:
Wat gaat het worden? Pro of XL?
Ben zelf gewend aan Pro-grootte, maar XL lonkt altijd. Alleen is het niet altijd even handzaam.
Stoor je je niet aan kleinere tekst of in sommige gevallen Nederlandse tekst die wegvalt op sommige knoppen?TheFes schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:54:
[...]
Pro voor mij, ik heb de Pixel 7 Pro, maar heb die eigenlijk altijd wel te groot gevonden.
Als ik de UI grootte wijzig, wordt of de tekst te groot en wordt alles afgekort, of de knoppen zijn te klein.
(Ik zit wel te miepen, geef ik toe..)
Scheelt gelijk weer wat centen en een meerwaarde (voor mij) heeft dat toestel niet.
@prodygee Telefoon in het Engels gebruiken of spelen met de ontwikkelaarsopties en DPI?
Ik heb totaal geen ervaring met wat jij zegt, maar ik hebprodygee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:56:
[...]
Stoor je je niet aan kleinere tekst of in sommige gevallen Nederlandse tekst die wegvalt op sommige knoppen?
Als ik de UI grootte wijzig, wordt of de tekst te groot en wordt alles afgekort, of de knoppen zijn te klein.![]()
- nu nog de 7 Pro, die vergelijkbaar is met de XL versies die daarna kwamen (bij de 7 was er geen XL versie, de Pro was de XL versie
- mijn telefoon in het Engels staan
- mijn lettergrootte vrij klein staan
Beetje off topic, maar wat doe jij dan met je batterij? De 9 pro is nog geen jaar oud. Ik heb hier telefoons van 6 jaar oud die het nog steeds een dag volhouden.NeWSJuNK schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 00:32:
Begin steeds meer te twijfelen over een upgrade. De 9 pro doet het nog goed al is de batterij niet meer je van het. Voor wat ik gezien heb over de 10 vind ik maar magertjes. Misschien dat een scherpe introductie prijs me over de streep kan trekken.
Al eens naar je apps gekeken en/of een reset gedaan?
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!
IdemTheFes schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:54:
[...]
Pro voor mij, ik heb de Pixel 7 Pro, maar heb die eigenlijk altijd wel te groot gevonden.
Op mijn pixel 5 nog ff gekeken, die is iets kleiner dan de p10p verwacht is. Geen last van wat jij noemt.prodygee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:56:
[...]
Stoor je je niet aan kleinere tekst of in sommige gevallen Nederlandse tekst die wegvalt op sommige knoppen?
Als ik de UI grootte wijzig, wordt of de tekst te groot en wordt alles afgekort, of de knoppen zijn te klein.![]()
Ik wilde ook al zeggen: ik gebruik een Pixel 3a XL en mijn batterij gaat nog makkelijk een volle dag mee.Wachten... schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:23:
[...]
Beetje off topic, maar wat doe jij dan met je batterij? De 9 pro is nog geen jaar oud. Ik heb hier telefoons van 6 jaar oud die het nog steeds een dag volhouden.
Hier sinds gisteren een 9 Pro XL (komend van een iPhone 15 pro) en tot nu toe bevalt die grote mij prima. In de broekzak is het niet eens echt merkbaar alleen met 1 hand bedienen is wel wat lastig.prodygee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:43:
Wat gaat het worden? Pro of XL?
Gewoon benieuwd waarom van iPhone naar Google?Roy Tollenaar schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:39:
[...]
Hier sinds gisteren een 9 Pro XL (komend van een iPhone 15 pro) en tot nu toe bevalt die grote mij prima. In de broekzak is het niet eens echt merkbaar alleen met 1 hand bedienen is wel wat lastig.
Nice! Thanks voor je input. Ik vond reachability altijd wel lekker op de iPhone, om te helpen bij één handig gebruik. One-handed mode op Pixel, voor wie het niet gebruikt.Roy Tollenaar schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:39:
[...]
Hier sinds gisteren een 9 Pro XL (komend van een iPhone 15 pro) en tot nu toe bevalt die grote mij prima. In de broekzak is het niet eens echt merkbaar alleen met 1 hand bedienen is wel wat lastig.
Ik laat het even afhangen van de extra's of kortingen die je krijgt bij de verschillende maten.
Pixel 7 Pro 6.7"
Dimensions
162.9 x 76.6 x 8.9 mm
Pixel 10 Pro XL 6.8"
Dimensions
162.8 x 76.6 x 8.5 mm
Dat is voor mij dan wel een soort bevestiging dat ik voor de XL ga. En een groter scherm is met slechter wordende ogen ook niet erg...
Waiting on the world to change
Het scherm is iets groter maar de resolutie van de 10 Pro XL is iets lager dan dat van de 7 Pro. Voor je ogen is de Pixel 7 Pro dus iets beter. De 10 Pro XL is ook 10 gram zwaarder dan de al vrij gewichtige 7 Pro. Persoonlijk vind ik het gewicht nog iets belangrijker dan het exacte formaat.pinda powerrr schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:54:
Even snel de specs vergeleken en de 7 Pro is groter dan de 10 Pro XL. Waar het scherm van de 10 dan weer een fractie groter is (6.7" vs 6.8").
Pixel 7 Pro 6.7"
Dimensions
162.9 x 76.6 x 8.9 mm
Pixel 10 Pro XL 6.8"
Dimensions
162.8 x 76.6 x 8.5 mm
Dat is voor mij dan wel een soort bevestiging dat ik voor de XL ga. En een groter scherm is met slechter wordende ogen ook niet erg...
Fair point. Ik ging er gemakshalve vanuit dat drie modellen verder, het scherm "beter" zou zijn.RepareerDroid schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:19:
[...]
Het scherm is iets groter maar de resolutie van de 10 Pro XL is iets lager dan dat van de 7 Pro. Voor je ogen is de Pixel 7 Pro dus iets beter. De 10 Pro XL is ook 10 gram zwaarder dan de al vrij gewichtige 7 Pro. Persoonlijk vind ik het gewicht nog iets belangrijker dan het exacte formaat.
Gewicht is zeker een goed punt om rekening mee te houden.
Waiting on the world to change
Ik laat hem 2 keer per dag op. Ik kan er slecht tegen als de batterij onder de 50% zit. Verder staat alles gewoon aan en aan batterij besparing doe ik niet echt. Voor mijn gevoel gaat hij sneller leeg dan eerst. Maar kan ook gewoon een gevoel zijn zonder dat het echt zo is.Wachten... schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:23:
[...]
Beetje off topic, maar wat doe jij dan met je batterij? De 9 pro is nog geen jaar oud. Ik heb hier telefoons van 6 jaar oud die het nog steeds een dag volhouden.
Omdat ios toch niet meer zo clean en stabiel is en ik ook wel benieuwd was hoe android tegenwoordig is. En dat is mij tot nu toe goed bevallen, dat ik mij eigenlijk afvraag of nog wel een keer terug ga naar de iPhone.gupfishy schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 19:07:
[...]
Gewoon benieuwd waarom van iPhone naar Google?
Op dit moment op een Pixel 7 en hoewel ik daar tevreden over ben merk ik dat de batterij wel minder wordt. Een 9a ook wel in de overweging maar als ik voor 100/150 euro meer een 9 Pro of een 10 kan scoren lijkt mij dat een betere deal.
[ Voor 44% gewijzigd door Rubik_31415 op 20-08-2025 07:55 ]
Hier staat tekst
Ja ik heb eerder al ergens gelezen dat hij usb-c PD3.0 heeft.dimmak schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 08:37:
Wacht, hij heeft toch ook gewoon USB C charging neem ik aan?
Reviews staan waarschijnlijk al klaar om gepubliceerd te worden als het embargo vandaag aflooptSjaak_Afhaak schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:59:
Legitieme vraag, eentje waarmee ik zelf ook wel een beetje zit (zit in hetzelfde schuitje met een P7 met mindere accu). Wacht gewoon even de full reviews af. Die zullen over niet al te lange tijd wel verschijnen.
Precies. Niet al te lange tijd dusTheFes schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:16:
[...]
Reviews staan waarschijnlijk al klaar om gepubliceerd te worden als het embargo vandaag afloopt
Hier staat tekst
Vergeet niet dat de prijzen in dollars zijn, en dat er nog btw overheen komt he... Je koopt de pixel dus niet voor 699 ben ik bang.Rubik_31415 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 07:47:
Met alle gelekte informatie (en de verwachtingen daarvan) over de Pixel 10: als de release-acties qua prijs een beetje in de buurt komen van de huidige prijs van de Pixel 9 Pro (€699), is een Pixel 9 Pro dan een betere keuze dan de reguliere Pixel 10?
Op dit moment op een Pixel 7 en hoewel ik daar tevreden over ben merk ik dat de batterij wel minder wordt. Een 9a ook wel in de overweging maar als ik voor 100/150 euro meer een 9 Pro of een 10 kan scoren lijkt mij dat een betere deal.
Dan is ook nog de vraag voor welke versie je gaat. Ik zou vandaag de dag echt nooit meer voor 128GB gaan, en snap ook niet dat dit een instap model is. Vandaag de dag met de foto en video kwaliteit, is 256 echt wel het minimum als je het mij vraagt.
Maar dat maakt het er niet leuker op.
Ik ben erg benieuwd naar de reviews. En dan voornamelijk op de ''normale'' Pixel. Als de geruchten kloppen en er dus een camera systeem in zit van het 9a budget model zou dat wel echt een beetje een domper zijn.
Die reviews gaan vandaag niet verschijnen hoor, kijk maar naar vorig jaar.TheFes schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:16:
Reviews staan waarschijnlijk al klaar om gepubliceerd te worden als het embargo vandaag afloopt
Op mijn pixel 6 met 128 GB heb ik nog 68 GB vrij, en met een beetje opruiming zou ik denk ik nog wel 10 vrij kunnen maken. Dus ik zou zelf voor 128 gaan.Wachten... schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:41:
[...]
Dan is ook nog de vraag voor welke versie je gaat. Ik zou vandaag de dag echt nooit meer voor 128GB gaan, en snap ook niet dat dit een instap model is. Vandaag de dag met de foto en video kwaliteit, is 256 echt wel het minimum als je het mij vraagt.
Maar ik twijfel nog of ik mijn 6 wel kwijt wil, voldoet eigenlijk nog prima 😂
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Oh, dan ben ik wellicht in de war met de korte(re) hands on reviews..CLB schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:46:
[...]
Die reviews gaan vandaag niet verschijnen hoor, kijk maar naar vorig jaar.
Of ik heb het helemaal fout, dat kan ook
Maar dat is precies wat ik bedoel. De bestanden (foto's en video's) die je nu maakt met nieuwe toestellen zijn veel groter. Dus als je het een beetje toekomst bestendig wilt zijn, is 128 echt wel krap.Nakebod schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:55:
[...]
Op mijn pixel 6 met 128 GB heb ik nog 68 GB vrij, en met een beetje opruiming zou ik denk ik nog wel 10 vrij kunnen maken. Dus ik zou zelf voor 128 gaan.
Ik heb net even gekeken, maar de fotos die ik nu maak met mijn pixel 9 pro (50mp) zijn 12MB groot. Ik heb net fotos bekeken van mijn OnePlus 6 en 8 en die zaten rond de 3 a 4MB. Dat scheelt echt enorm.
[ Voor 3% gewijzigd door Wachten... op 20-08-2025 10:02 ]
Prijzen zijn toch al lang bekendWachten... schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:41:
[...]
Vergeet niet dat de prijzen in dollars zijn, en dat er nog btw overheen komt he... Je koopt de pixel dus niet voor 699 ben ik bang.
nieuws: 'Prijzen Google Pixel 10 zijn gelijk aan Pixel 9, 128GB-versie Pro XL...
Zou never nooit voor 128 gaan. Dat is toch niet van deze tijd, zeker niet met de file sizes van tegenwoordig.Nakebod schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:55:
[...]
Op mijn pixel 6 met 128 GB heb ik nog 68 GB vrij, en met een beetje opruiming zou ik denk ik nog wel 10 vrij kunnen maken. Dus ik zou zelf voor 128 gaan.
Overigens heb ik letterlijk alle Pixels gehad en vond ik 6 de slechtste met afstand. Wat een bug fest/hot brick was dat zeg. Was heel blij dat ze 7 toen uitkwam.
Hier staat tekst
Ik ervaar 128 GB ook wel als voldoende, zeker met 2 TB aan Google One storage. Eens in de zoveel tijd Google Photos opruimen met alles wat geback-upt is, is niet zo'n probleem in mijn ogen.Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:31:
Grootte van opslag is iets persoonlijks. Bij mij verdwijnen alle grote files (foto's en video's) direct richting de online prive-gehoste cloudopslag. Dan is 128GB méér dan zat.
Dus als je echt weet wat je doet, en er heel bewust voor kiest om af en toe op te schonen en het een beetje in de gaten te houden, dan is 128GB vast genoeg.
Wil je er niet iets minder over nadenken en iets minder vaak de schoonmaak er doorheen gooien, en over 1 a 2 jaar nog iets voor je telefoon willen vangen, dan doe je er goed aan om voor 256 GB te gaan.
/f/image/E7xegirVKW2hcIknM4iopxBc.png?f=fotoalbum_large)
Zoveel geld uitgeven aan een telefoon en dan 100 euro besparen voor 128gb ivm 256 ... Ik zal dat nooit begrijpen maar goed ieder zn ding natuurlijk. En die 100 krijg je idd nog grotendeels terug ook bij eventuele verkoop.Wachten... schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:47:
Als je er moeite voor doet, dan kun je vast uit de voeten met 128GB, maar mijn telefoon is nog geen 2 weken oud, en verwijder wekelijks fotos van mijn telefoon, maar zit toch al op 47GB.
Dus als je echt weet wat je doet, en er heel bewust voor kiest om af en toe op te schonen en het een beetje in de gaten te houden, dan is 128GB vast genoeg.
Wil je er niet iets minder over nadenken en iets minder vaak de schoonmaak er doorheen gooien, en over 1 a 2 jaar nog iets voor je telefoon willen vangen, dan doe je er goed aan om voor 256 GB te gaan.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 20-08-2025 13:17 ]
Je kunt die storage in mijn optiek op twee manieren kopen:outlandos schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:16:
[...]
Zoveel geld uitgeven aan een telefoon en dan 100 euro besparen voor 128gb ivm 256 ... Ik zal dat nooit begrijpen maar goed ieder zn ding natuurlijk. En die 100 krijg je idd nog grotendeels terug ook bij eventuele verkoop.
100 euro meer uitgeven aan je toestel zodat je van 128 GB naar 256 GB gaat.
100 euro per jaar uitgeven aan Google One zodat je van 128 GB naar 2 TB gaat.
Zeg dat je gezin uit 4 personen bestaat en iedereen doet 2.5 jaar met zijn telefoon (de één misschien 3, bij de ander stuitert ie na 2 jaar), dan kost optie A je circa 40 euro per jaar per toestel. En in totaal 480 euro, waarbij je zelf nog in iets van backup-functionaliteit moet voorzien (of alsnog Google One kopen).
Bij optie B kun je die Google One storage met het gezin delen (waarbij iedereen 512 GB heeft, in tegenstelling tot de 256 bij optie A) en kost dit je over drie jaar in totaal 300 euro. En je backup-functionaliteit is direct voorzien. Enige wat je af en toe moet doen is Google Photos opschonen.
Ik doe dat laatste, omdat ik inmiddels een flinke bibliotheek aan foto's heb en dus toch wat extra ruimte nodig heb om te back-uppen. En het gezin profiteert daar lekker van mee.
Ieder zn ding. Maar het gemak van dubbele opslag voor slechts 10% meer is voor mij een no brainer. Cloud of geen cloud. Anno 2025 zou het minimum sowieso 256 mogen zijn imo. Helemaal gezien de prijzen van nieuwe telefoons. Wordt steeds gekker.Rubik_31415 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:01:
[...]
Je kunt die storage in mijn optiek op twee manieren kopen:
Zeg dat je gezin uit 4 personen bestaat en iedereen doet 2.5 jaar met zijn telefoon (de één misschien 3, bij de ander stuitert ie na 2 jaar), dan kost optie A je circa 40 euro per jaar per toestel. En in totaal 480 euro, waarbij je zelf nog in iets van backup-functionaliteit moet voorzien (of alsnog Google One kopen).
Bij optie B kun je die Google One storage met het gezin delen (waarbij iedereen 512 GB heeft, in tegenstelling tot de 256 bij optie A) en kost dit je over drie jaar in totaal 300 euro. En je backup-functionaliteit is direct voorzien. Enige wat je af en toe moet doen is Google Photos opschonen.
Ik doe dat laatste, omdat ik inmiddels een flinke bibliotheek aan foto's heb en dus toch wat extra ruimte nodig heb om te back-uppen. En het gezin profiteert daar lekker van mee.
Ieder zijn ding, laat ik dat voorop stellen. Maar je gaat hier wel van iets uit wat niet aan de orde is (een telefoon die kapot gaat, of een gezin van 4 personen). Als je dingen op die manier gaat benaderen, dan ken ik er ook nog wel een paar 😁Rubik_31415 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 14:01:
[...]
Je kunt die storage in mijn optiek op twee manieren kopen:
- Want ten eerste wordt Google opslag steeds duurder.
- Ten tweede krijg je minder voor je toestel als je hem ooit verkoopt met 128GB opslag
- Ten derde heb je meer werk met minder opslag op je telefoon
- Ten vierde loopt een abonnement ieder jaar door (dus ieder jaar honderd euro).
Overigens om een idee te geven, draai ik al 15 jaar een Synology nas, en backup daarmee alles van alle familieleden wat hun helemaal niks kost (en mij slechts de aanschaf en wat stroomkosten ervan) draait al jaren als een zonnetje.
YouTube: Google Pixel 10/Pro/Fold Impressions: Magnets!
YouTube: Grootste Tensor-upgrade ooit en lokale AI - Google Pixel 10 Preview
Belsimpel is er snel bij:Lynix schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:06:
Oh wow je kan ze al bestellen op de website. Dacht dat het event pas om 19;00 begon?
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-10-pro
Google Pixel 10 256GB: 999 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro 128GB: 1099 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro 256GB: 1199 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro 512GB: 1329 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro 1TB: 1589 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro XL 256GB: 1299 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro XL 512GB: 1429 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro XL 1TB: 1689 euro - 28 augustus in de winkels
Google Pixel 10 Pro Fold 256GB: 1899 euro - 9 oktober in de winkels
Google Pixel 10 Pro Fold 512GB: 2029 euro - 9 oktober in de winkels
Google Pixel 10 Pro Fold 1TB: 2289 euro - 9 oktober in de winkels
Weet niet meer precies hoeveel het was, maar de Pixel 6 geeft nu 310 euro terug, was iets van 240 voorheen.
Heb ook nog een Oneplus 6T liggen, die geeft nog 254 terug. Zou ik die eerder inruilen en de Pixel 6 als reserve houden.
review: Tensor G5 zet in op AI, niet op snelheid - Google Pixel 10-serie
Dit zijn interessante bedragen gezien de leeftijd van de toestellen. Voor de Pro 8 en 9 is het inruilen een stuk minder interessant.Nakebod schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:27:
De inruilprijs voor oude telefoons is hier iets omhoog gegaan.
Weet niet meer precies hoeveel het was, maar de Pixel 6 geeft nu 310 euro terug, was iets van 240 voorheen.
Heb ook nog een Oneplus 6T liggen, die geeft nog 254 terug. Zou ik die eerder inruilen en de Pixel 6 als reserve houden.
Ik hoopte stiekem op een "gratis" Pixel Watch 4 of dubbele storage.. misschien dan toch een jaartje niet upgraden.
Met gratis watch erbij had ik er nu 1 besteldoutlandos schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:34:
[...]
Dit zijn interessante bedragen gezien de leeftijd van de toestellen. Voor de Pro 8 en 9 is het inruilen een stuk minder interessant.
Ik hoopte stiekem op een "gratis" Pixel Watch 4 of dubbele storage.. misschien dan toch een jaartje niet upgraden.
Nu blijf ik nog even gezellig doortwijfelen. Uiteindelijk doe ik het niet, is de extra inruilactie afgelopen, en gaat mijn Pixel 6 ineens stuk en ben ik duurder uit.
Via Belsimpel 235 + 250 = € 485
Via Google € 777 incl. de 250 bonus
Allebei geschat.
Echter bij Belsimpel kan ik ook mijn abo verlengen
[ Voor 14% gewijzigd door mrfatmen op 20-08-2025 18:57 . Reden: Toevoeging ]
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
[ Voor 197% gewijzigd door Megupe op 20-08-2025 19:05 ]
Deze had ik even gemist. Je krijgt dus nog eens 250 euro cadeau. Dat maakt de Pro opeens wel heel aantrekkelijkmrfatmen schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:49:
Inruil is nogal verschillend voor pixel 9 pro xl (helemaal gaaf)
Allebei geschat.
En volgens dezelfde preview 45W bedraad opladen voor de ProXWB schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:32:
Geen UFS 3.1, de Pixel 10 komt met ZUFS 4.0 opslag.
review: Tensor G5 zet in op AI, niet op snelheid - Google Pixel 10-serie

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Doe ik dezelfde truuk met een P10P dan kost me die maar €711. Dat vind ik echt wel een verschil.
Toch maar even de reviews afwachten
Nu voor mij te koop voor €902 en dan €250 eraf voor inruil hele oude telefoon wordt €650. Opzich acceptabel, twijfels
[ Voor 22% gewijzigd door Xerox op 20-08-2025 19:39 ]
PSN: Redrafted
Die zin is wel heel kromgeelers schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:31:
[...]
En volgens dezelfde preview 45W bedraad opladen voor de Pro
De Pixel 10, 10 Pro en 10 Pro Fold kunnen bedraad laden met een vermogen van 30W en draadloos met 15W. De Pixel 10 Pro kan als enige van het viertal opgeladen worden met een vermogen van 45W via de kabel
Ik heb hier nog een een heeeel oude samsung S8 liggen, daar geven ze ook nog (als schatting) 300 voor.mrfatmen schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:49:
Inruil is nogal verschillend voor pixel 9 pro xl (helemaal gaaf)
Allebei geschat.
Ik vertrouw die google inruil niet helemaal.
Edit:
Oh wacht, dat is incl die 250 bonus.
[ Voor 4% gewijzigd door DrNizeGuy op 20-08-2025 19:50 ]
560 terug voor een pixel 8 pro is nog best netjes en zit toch te twijfelen kleiner te gaan naar de pixel 10 pro

Euh ik krijg 99 voor de 9 pro terug. Heb je wel de goede gekozen?cordonbleu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:56:
Er is geen touw vast te knopen aan die Google inruil. Voor een OnePlus 9 Pro geven ze €36. En voor een 8 Pro, wat een ouder model is, geven ze €324
Maar dat mag eigenlijk hier:
[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-08-2025 20:00 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Voor mijn P7 Pro gegeven ze 426 euro 😅cordonbleu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:56:
Er is geen touw vast te knopen aan die Google inruil. Voor een OnePlus 9 Pro geven ze €36. En voor een 8 Pro, wat een ouder model is, geven ze €324
Ik moet het maar eens laten bezinken, tot nu toe niet heel erg enthousiast.
[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 20-08-2025 20:00 ]
Ik dacht eerst mijn Pixel 7 Pro in te ruilen, maar die heeft een gebroken scherm en dan moest ik dus aangeven dat hij technisch niet in orde was. Voor mijn oude trouwe Pixel 2 kreeg ik bijna net zo veel terug, en daarbij verwacht ik minder risico te hebben dat hij terugkomt en ik dus geen inruilkorting krijg.
Zelfs voor mijn Pixel 2 krijg ik nog 284 terug, maar dat is dus wel met de 250 extra bonus.Golf2vr6 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:59:
[...]
Euh ik krijg 99 voor de 9 pro terug. Heb je wel de goede gekozen?
Maar dat mag eigenlijk hier:
[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Ze bewaren twee Pixel 8 versies en bouwen er straks een Pixel 16 vancordonbleu schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:56:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat zal wel de verwachte typo zijn. Volgens Marques geldt het alleen sneller opladen voor de XL.greatgonzo schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:45:
[...]
Die zin is wel heel krom
De Pixel 10, 10 Pro en 10 Pro Fold kunnen bedraad laden met een vermogen van 30W en draadloos met 15W. De Pixel 10 Pro kan als enige van het viertal opgeladen worden met een vermogen van 45W via de kabel
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Nou sterker nog, hardwarematig is er niks veranderd aan de camera's (i.m.o. is er verder aan de hardware ook niks interessants veranderd). Dus beter kijk je voor de Pixel 9 prijzen, die zullen nog lager liggen.greatgonzo schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:37:
Ai.. lastige keuze. Mijn focus was al een beetje verschoven naar de Xiaomi 15 ultra, maar die kost los nog steeds €1074 (met een maandelijks opzegbaar odido abbo)
Doe ik dezelfde truuk met een P10P dan kost me die maar €711. Dat vind ik echt wel een verschil.
Toch maar even de reviews afwachten
Zoals eerder hier aangegeven ben ik van de Pixel 7 naar Xiaomi 15 Ultra gegaan en als het je om de camera's gaat vind ik het persoonlijk helemaal waard. Je krijgt ook gelijk een top of the line Snapdragon SoC, 512GB opslag en 16GB RAM. Anyway, wij van WC eend....
Canon EOS R | Olympus OM-1
Dit is wel iets wat mij tegen houdt als dat opsturen en weken wachten is want ik heb met mijn laatste 3 toestellen issues gehad binnen de garantieperiode. Net als de niet 2 fysieke SIMs hebben; mijn werk SIM kan niet als eSIM dus zou ik mijn prive naar eSIM moeten veranderen maar dat is ook weer niet zo portable als je issues krijgt in het buitenland.
[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 21-08-2025 09:33 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Goed. Ik had met mijn P8 een schermprobleem, wat garantie was. Je stuurt je telefoon op (via Google naar een repair center in Polen), 3 dagen later had ik het gerepareerd thuis. Ja, je bent je telefoon even kwijt, maar verder keurig verzorgd.Uberprutser schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 09:31:
Niet specifiek aan de Pixel 10 gerelateerd, maar hoe zijn ervaringen met reparaties? Als ik nu wat met mijn Samsung heb kan ik naar de Samsung winkel en heb mijn toestel een uur of wat later weer in mijn handen.
Dit is wel iets wat mij tegen houdt als dat opsturen en weken wachten is want ik heb met mijn laatste 3 toestellen issues gehad binnen de garantieperiode. Net als de niet 2 fysieke SIMs hebben; mijn werk SIM kan niet als eSIM dus zou ik mijn prive naar eSIM moeten veranderen maar dat is ook weer niet zo portable als je issues krijgt in het buitenland.
Ik heb op het moment een S25 Ultra en overwoog om weer terug te gaan naar Pixel maar ik ben bang dat het echt een downgrade gaat zijn met de Pixel 10. Ik had denk ik toch iets meer verwacht.. Ik wacht nog wel even de reviews af. Ben wel benieuwd wat de batterij gaat doen van de Pixel 10 Pro.
Het topic is hernoemd vanuit het geruchten topic, zelfde topic, nieuwe naam (sinds de officiële aankondiging gisteren)kdekker schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:54:
Ben ik de weg een beetje kwijt, dat dit topic al 4 pages posts heeft, voor een toestel wat nog niet eens te krijgen is? Ik verbaas me wel een beetje. Want over ervaringen is al helemaal niet te spreken en discussie is heel veel 'wat als dan'. Dat komt allemaal wel, maar pas als het toestel werkelijk in iemands bezit is. Zijn die er al?
[Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoiresduderuud schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:52:
Even vraagje, past de Bellroy case van de 9 Pro ook op de 10 Pro? Dan hoef ik geen nieuwe case te kopen
Edit:
Deze oplader bedoel ik dan specifiek:
:strip_exif()/f/image/9L2shILHFsPUtixPcZYdjYV8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door outlandos op 21-08-2025 13:19 ]
Qi2 is backwards compatible, je mist natuurlijk wel de snap dus hij wordt niet met de magneten op de juiste plaats gelocked.outlandos schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:17:
Werkt de draadloze oplader die uitkwam samen met de vorige versies van de Pixel telefoons gewoon op de Pixel 10 Pro XL, of is die nieuwe draadloze techniek niet backwards compatible?
Edit:
Deze oplader bedoel ik dan specifiek:
[Afbeelding]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires