Je houdt het wel heel erg netjes.bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:40:
[Afbeelding]
Hoeveel veren mag je in je eigen achterste steken?
Ik zou elke zin geeindigd zijn met 'en Bregweb was de weekwinnaar' en allerlei varianten daarop
Je houdt het wel heel erg netjes.bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:40:
[Afbeelding]
Hoeveel veren mag je in je eigen achterste steken?
Dat is heel makkelijk opgelost, gewoon uit de subleague trappenMegupe schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:04:
Mooie weekscore @bregweb . We moeten ff aan de boom schudden zodat @whiteguy niet te ver uitloopt...
Ik heb niet het idee dat het aan mij ligt dat ik uit loop... jullie laten het gewoon afwetenMegupe schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:04:
Mooie weekscore @bregweb . We moeten ff aan de boom schudden zodat @whiteguy niet te ver uitloopt...
Of de scheidsrechter.whiteguy schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:45:
Correct, als mijn club verliest is dat doorgaans ook omdat de tegenstander weigerde mee te werken
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De 2-1 en 1-2 strategie van hem was vorig jaar ook al goed om poolwinnaar te worden en zo te zien wordt dat dit jaar niet anders.Megupe schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:04:
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Er zijn diverse scenario's door mijn hoofd gegaan, maar uiteindelijk besloten het rustig te houden. Heb ook na het eerste verslag @YES uitgedaagd en ben hem afgelopen week eindelijk gepasseerd, maar ook besloten dit stil te houden.....Tot nu toetoolkist schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:02:
[...]
Je houdt het wel heel erg netjes.
Ik zou elke zin geeindigd zijn met 'en Bregweb was de weekwinnaar' en allerlei varianten daarop
Hattrick: Thorgal Eagles
Er zijn hier al eerder opmerkingen over gemaakt, de huidige spelopzet beloont het gokken op grote of verrassende uitslagen niet, het beloont juist de 2-1, 1-2 strategie.Vortigen schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:51:
[...]
De 2-1 en 1-2 strategie van hem was vorig jaar ook al goed om poolwinnaar te worden en zo te zien wordt dat dit jaar niet anders.
Behalve bij de wedstrijd van de week, dan doe ie 2-0 of 0-2.
Ga ik volgend seizoen misschien ook wel doen
Ah ja, die uitdaging.. Dit is wat je zei:bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:40:
[...]
Er zijn diverse scenario's door mijn hoofd gegaan, maar uiteindelijk besloten het rustig te houden. Heb ook na het eerste verslag @YES uitgedaagd en ben hem afgelopen week eindelijk gepasseerd, maar ook besloten dit stil te houden.....Tot nu toe![]()
Prijzen worden aan het eind van het seizoen uitgedeeld, niet halverwege.....
Maar ben wel blij met het abonnement
M.a.w. je hebt inmiddels dus ook geen verstand van voetbal meer, gezien je in de top 5 staatOftewel de 5 spelers zonder verstand van voetbal, maar met een hele hoop geluk aan hun achterste:
Ik vind het verdacht stil tussen jullie.toolkist schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:46:
Shots being fired, en tis een keer niet tussen @Typhone en mijzelf. Ook leuk
FF serieus, een grote mond als je op plek 78 en 96 staat, dan zou ik me ook stil houden, maar ja, ik sta op plek 2, dus wie ben ik.....
Doet het zeer? Die veren in je reet?bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:15:
[...]
FF serieus, een grote mond als je op plek 78 en 96 staat, dan zou ik me ook stil houden, maar ja, ik sta op plek 2, dus wie ben ik.....
nggyu nglyd
Toolkist staat 33bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:15:
[...]
FF serieus, een grote mond als je op plek 78 en 96 staat (...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Staan zij zo laag.bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:15:
[...]
Correct en tevens juist 👆bregweb schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:15:
[...]
Je bent niet de enige die verbaasd is!Megupe schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:29:
[...]
Staan zij zo laag.
Ja dan snap ik dat wij er niks van horen
Dat is alleen maar zo omdat jij sinds kort een orakel hebt.. daarvoor liep je ver achter op mijSuperkiwi schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:25:
[...]
Toolkist staat 33
Ik sta 78 en heb met niemand beef.
Nou ja, een beetje met @Razenko maar die staat helemaal op 81 dus daar kan ik niet echt boos op zijn, die heeft het al zwaar genoeg.
PSN: Europhea
Ligt eraan voor wie.mavaros schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 20:23:
Dit is een rampseizoen aan het worden.
Het zal wel Karma zijn ofzo.
nggyu nglyd
Had met niemand beef.Superkiwi schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:25:
[...]
Toolkist staat 33
Ik sta 78 en heb met niemand beef.
Nou ja, een beetje met @Razenko maar die staat helemaal op 81 dus daar kan ik niet echt boos op zijn, die heeft het al zwaar genoeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 26-02-2026 10:06 ]
Is de grote Typhone vs Superkiwi war banner al aan Bregweb geleverd?Typhone schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:04:
[...]
Had met niemand beef.
Puur door dit te stellen heb je nu beef met mij.
De grote Typhone vs Superkiwi war has started!
![]()
Ik heb wel de beker vast gefixed...Megupe schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:20:
[...]
Is de grote Typhone vs Superkiwi war banner al aan Bregweb geleverd?
Teveel kiwi, te weinig Typhone, dit is een slechte bokaal.toolkist schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:29:
[...]
Ik heb wel de beker vast gefixed...
naja, Gemini deed dat
[Afbeelding]
Ik voel ook nog een Typhone vs. Toolkist aankomenTyphone schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:27:
[...]
Teveel kiwi, te weinig Typhone, dit is een slechte bokaal.
Mwah, ik vind er niet veel mis meeTyphone schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:27:
[...]
ik zet tien piek op die ene...Typhone schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:04:
[...]
Had met niemand beef.
Puur door dit te stellen heb je nu beef met mij.
De grote Typhone vs Superkiwi war has started!
![]()
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Je bent nota bene zo'n beetje om kiwi heen gewikkeld, je verstrengelt em helemaal klaar om uit te knijpen. Dat is toch alleen maar goed?Typhone schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:27:
[...]
Daar is geen lol aan ik sta 10km op em voor.Megupe schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:41:
[...]
Ik voel ook nog een Typhone vs. Toolkist aankomen
Maar wie zegt dat "onze" kiwi lekker is?Quad schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 21:46:
Kiwi golds zijn lekkerder..
Niemand, maar op de plaatjes staan groene kiwi's.toolkist schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 07:57:
[...]
Maar wie zegt dat "onze" kiwi lekker is?
nggyu nglyd
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed bedoel jeremmstein schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 22:01:
Dit weekend is echt stom. Waarom vallen alle uitslagen verkeerd?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Netjes, +0 weer hier. Had toch verwacht dat ze van pec wel konden winnen.Typhone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:10:
+7 punten bij Ajax.
Slimmer voorspelt dan ik.Typhone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:10:
+7 punten bij Ajax.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Het is heel simpel.remmstein schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:11:
[...]
Netjes, +0 weer hier. Had toch verwacht dat ze van pec wel konden winnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 01-03-2026 14:14 ]
Ben er trots opTyphone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:10:
+7 punten bij Ajax.
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 01-03-2026 14:18 ]
Oke, dus volgend weekend Groningen - Ajax doe ik er goed aan om mijn cluppie niet op winst te zetten?Typhone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:14:
[...]
Het is heel simpel.
Ajax tegen ploeg plaats 13 of lager thuis. Winst
Ajax thuis tegen ploeg 12 of hoger? Gelijk.
Ajax uit tegen alles buiten top 5: verlies/gelijkspel
Ajax uit tegen top 5: verlies
Zolang Grimmetje er zit.
@Vortigen doe er je voordeel mee!
Te optimistisch vanuit Ajax perspectief. Te pessimistisch vanuit Groningen perspectief.Vortigen schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:18:
[...]
Oke, dus volgend weekend Groningen - Ajax doe ik er goed aan om mijn cluppie niet op winst te zetten?
Dat heb ik 1x gedaan en toen wonnen ze juist![]()
Ik zal een gelijkspel overwegen ... denk ik ....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot die tijd voorspel mee met mij.Gonadan schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:58:
Het moment dat ik weer goed begin te scoren op de wedstrijden van Ajax is het moment dat mijn voetbalhumeur weer enigszins bij zal gaan trekken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Als Ajax voorspellen x4 telde dan stond ik keihard bovenaan hè 😎toolkist schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:09:
[...]
Ja want dat is zo'n enorm succes. Club verraden en nog op pagina 4?
+56 punten sta ik en er moet nog een wedstrijd komen. Ziener! Visionair!Quad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:26:
Dit wordt een historisch slechte ronde. Met nog 1 wedstrijd te gaan slechts 11 punten..
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Typhone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:06:
GA schiet mijn weekwinst aan flarden. Needless to say die hele club gun ik niks meer dit seizoen.
Enorm goed man! Je hebt gewoon 1 punt meer dan ikMegupe schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:51:
22 punten, de tering wat slecht.
Je bent bij ons bekend als "Ragger" blijkbaar een Nick change gedaan.Baf schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:32:
60 punten! Nu snap ik hoe het werkt: je moet contra-intuïtief voorspellen.
Klopt, nick-change enige tijd geleden.Lekkerboeie86 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:29:
[...]
Je bent bij ons bekend als "Ragger" blijkbaar een Nick change gedaan.
Maargoed gefeliciteerd!! 8e van Nederland is een knappe prestatie!
Abonnement gaan we aanvragen!
Dief! Voile dief! 🤣Baf schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:43:
[...]
Klopt, nick-change enige tijd geleden.
Ik ben wel verrast, normaal gesproken eindig ik rond plek 22304. Deze keer ging ik expres onlogische uitslagen invullen, en dat heeft gewerkt. Mijn gedachte was: de enige 'zekerheid' is PSV, alle andere uitslagen zijn volslagen willekeurig, elke week weer.![]()
Bedankt @Lekkerboeie86!
Kiwi heeft laatst een shitload neppe van Temu online gegooid. Ai ai ai.Rubeo38 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:17:
15 punten och och, wat een drama weekend weer. Ik ben vandaag maar een nieuwe glazen bol wezen halen, want die oude is toch echt kapot lijkt het
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Baf op 02-03-2026 18:28 ]
Excuus, aangepastBaf schreef op maandag 2 maart 2026 @ 18:26:
Ik (niet ene raggar) heb dus gewonnen omdat iedereen een slechte week had. Maar goed, ik weet nu hoe het moet en pak de overwinning ook komende week weer.Ik ben de messen al aan het slijpen!
Blijkbaar die van mezelf ook per abuis verwisseld.Typhone schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:03:
[...]
Kiwi heeft laatst een shitload neppe van Temu online gegooid. Ai ai ai.
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
En terecht...Typhone schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 10:36:
Lichtjes precair nog maar een eindsprint lijkt er voor mij niet in te zitten dit jaar:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Jij moet op de bank doordat je vrouw niet in bed durft te slapen. Vrouwen, ik snap ze niet... 😂Vld1989 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:09:
Ja, Feyenoorder hier dus ik vond voetbal momenteel nog steeds niet leuk en er zat een muis op de bovenverdieping waardoor mijn vrouw niet meer in bed wilde slapen dus ik heb een paar nachten op de bank doorgebracht waardoor ik moe ben. En ik zou willen dat ik dat allemaal verzonnen had
Waarschijnlijk klopt het wel… ik houd je op de hoogte 😂Superkiwi schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 00:54:
Slechts 7 mensen die het gelijkspel van vanavond goed hadden gezien.
Als we de regel "op vrijdag veel punten betekent de rest van het weekend prut" volgen, belooft het een goed weekend te worden voor mij en de resterende 117 deelnemers
Life is what happens while you're busy making other plans
Nou ben ik het helemaal met je eens over het stukje van vrouwen niet snappen, maar eerlijk gezegd ben ik als behoorlijk stadse jongen ook geen enorme fan van zo'n muistoolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:46:
[...]
Jij moet op de bank doordat je vrouw niet in bed durft te slapen. Vrouwen, ik snap ze niet... 😂
Tot nu toe trekt de vrijdag door naar de zaterdag... 0 puntenSuperkiwi schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 00:54:
Slechts 7 mensen die het gelijkspel van vanavond goed hadden gezien.
Als we de regel "op vrijdag veel punten betekent de rest van het weekend prut" volgen, belooft het een goed weekend te worden voor mij en de resterende 117 deelnemers
PSN: Europhea
KijkTyphone schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:16:
Volgende week Ajax uit in Groningen. 3-0? 4-0? In elk geval Ajax op verlies zetten en je scoort minimaal +5 punten.
@toolkist ja trots liever niet. De tijden dat ik Ajax op een gelijkspel zette (uit bij PSV en soms AZ) en de rest op winst liggen echter al VER achter me. Toen was Ten Hag nog coach.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 08-03-2026 09:42 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq