SeniorWeb en Linux: wie helpt daar iets aan te verbeteren?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35

Cyphax

Moderator LNX
Mooi artikel is dat geworden. Ik kijk wel een beetje op van dat gebrek aan online-account-integratie met Google en MS voor zij die dat willen; dat biedt Mint schijnbaar niet. Misschien is dat een limitatie van Cinnamon? Gnome (Fedora) biedt het weer wel aan.

Dus driekwart van de (niet-technische) deelnemers van de enquete is positief over hun overstap. Dat is nog geen gekke score; zegt wel iets over de kwaliteit denk ik. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Cyphax schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:46:
Mooi artikel is dat geworden. Ik kijk wel een beetje op van dat gebrek aan online-account-integratie met Google en MS voor zij die dat willen; dat biedt Mint schijnbaar niet. Misschien is dat een limitatie van Cinnamon? Gnome (Fedora) biedt het weer wel aan.
Helpt waarschijnlijk niet dat er geen officiele Linux packages zijn voor OneDrive en Google Drive, en veel andere diensten die aan die accounts vast hangen. Meende zo uit m'n hoogt dat ze daar op doelde (maar is paar dagen terug dat ik hem las). Alle opties die er zijn, zijn van derde partijen. Werkt vaak prima (gebruik het zelf ook voor bijv. SharePoints van werkdingen), maar wordt niet ondersteund door de bedrijven zelf en kan theoretisch bij elke update breken. Dat is dikke prima voor de beetje technische mensen, mar kan zeer lastig zijn met deze doelgroep.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Pagina: 1 2 3 Laatste