I served in a company of heroes.
Intentionally left blank
Stemming is heel gebruikelijk, maar is hier op het forum een beetje ongelukkig geïmplementeerd waardoor het de zoekfunctie slechter maakt in plaats van beter. Ook geen mogelijkheid om dat te overrulen met dubbele quotes helaas.
[ Voor 42% gewijzigd door Jazzy op 11-06-2025 12:47 ]
Persoonlijk zou ik liever een functie zien om stemming uit te zetten in de zoektocht.
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 11-06-2025 12:55 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Er lijkt dus een change uitgevoerd te zijn in deze Vraag & aanbod zoek functie die niet meer specifiek zoekt naar een waarde maar relatief results toont op waardes die lijken op de zoekopdracht ergens begin deze maand?
Ik weet niet zeker of het gerelateerd is aan de post van TS, just my 2 cents
[ Voor 20% gewijzigd door WeaZuL op 12-06-2025 12:15 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Vooral dat laatste idd. Heb het idee dat daar wel iets mis gaat. Dat hij zonder quotes blijkbaar ipv hars ook haren of haar neemt. Ok.. maar met quotes verwacht je wel gewoon pure resulaten.Jazzy schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:45:
Ja, dit is inderdaad een bekend probleem. Heb ik 5 jaar geleden al een keer aangekaart: Zoekfunctie: resultaten met andere spelling eerst
Stemming is heel gebruikelijk, maar is hier op het forum een beetje ongelukkig geïmplementeerd waardoor het de zoekfunctie slechter maakt in plaats van beter. Ook geen mogelijkheid om dat te overrulen met dubbele quotes helaas.
I served in a company of heroes.