eerste half uur zag het er inderdaad niet uit die multiplayer, leek wel een ps3 game, maar het lijkt erop dat die textures dynamisch geladen worden, want na dat half uur werd het wel wat beter. Natuurlijk niet het niveau van de huidige games maar wel iets beter dan die blurry ellende in het eerste half uur
Ik heb ze beide, het verschil is enorm groot kwa productie kwaliteit, ik denk dat de main vraag voor je moet zijn, ben je gefocused op snelle gameplay in kleine 'lasergame' achtige arena's en vind je K/D ratios extreem belangrijk dan is COD7 de beste keus.
Vind je Objective play belangrijker in een meer filmische setting , dan is BF6 een betere keuze
Als ik er 1 zou moeten kiezen dan zou ik zonder twijfel voor BF6 gaan, die game is ongelooflijk zowel grafisch als kwa sound en kwa maps.
Maar COD 7 blijft ook leuk voor die korte snelle gameplay potjes dus het is maar waar je voorkeur ligt.
Overigens het eerste uur cod7 kwa ervaring:
- eerste map: Express (oude map)
- tweede map: Raid (oude map)
- derde map: Hijjacked (oude map)
- vierde map: Express (keus van de meesten in de lobby)
- vijfde map: Exposure (beta map)
Of te wel, nog niks nieuws gezien
Het speelt inderdaad wel stroever dan de beta, geen idee waarom, lijkt niet zoveel veranderd te zijn, maar toch voelt het anders. De graphics waren eerst bizar slecht, maar na een half uur werd het beter waarschijnlijk door de dynamische streaming van de hd resolutie. De lobbies voelen nog niet zo druk aan, best lang wachten soms tot de game begint, de standard moshpit duurt zelfs 2 minuten voordat die ene lobby gevuld heeft. Dat was vroeger wel anders.