Waarom kopen op Steam? Game zit vanaf dag 1 in Game PassAggressor schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:51:
Ik twijfel om BO7 te kopen.
Momenteel heb ik al veel spellen en de battle passes kosten ook veel tijd..
Online worden veel steam accounts verkocht.
Dit hoef ik niet. Ik wik graag een steam key..
Momenteel zie ik het volgende vaak voorbij komen.
Is dit wel betrouwbaar?
This is not a key. The game will be gifted to you via the Battle.net system. You will need to provide your BattleTag in order to receive this product.
Geen grote hype terug bij deze nieuwe? Ben wel van plan hem aan te schaffen, ben vooral casual gamer , maar vindt het leuk af en toe een potje
Hier hetzelfde, ik heb hem ook juist aangeschaft. Af en toe eens een potje knallenJovinho99 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 17:57:
Geen grote hype terug bij deze nieuwe? Ben wel van plan hem aan te schaffen, ben vooral casual gamer , maar vindt het leuk af en toe een potje
In Black ops 6 heb ik alleen zombies gespeeld en toch vooral leuke events in Zombies.
Ben benieuwd of de launch goed gaat verlopen
Zombies ben ik niet aan , ieder zen ding natuurlijk, speel echt enkel puur de MP, hopelijk valt de launch goed mee!Azmodann schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 19:40:
[...]
Hier hetzelfde, ik heb hem ook juist aangeschaft. Af en toe eens een potje knallen
In Black ops 6 heb ik alleen zombies gespeeld en toch vooral leuke events in Zombies.
Ben benieuwd of de launch goed gaat verlopen
Wie kan me helpen? Tpm 2.0 is actief, secure boot enabled, bios geupdate via ASUS naar de nieuwste versie, maar toch geeft het spel direct bij opstarten dat mijn instellingen niet voldoen. Bios Firmware update needed… hoe dan?! Kan ik het spel helemaal niet spelen en is de €80 gewoon weg?
Welk moederbord heb je en welke firmware versie heb je er nu op staan?timentom5 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:24:
Wie kan me helpen? Tpm 2.0 is actief, secure boot enabled, bios geupdate via ASUS naar de nieuwste versie, maar toch geeft het spel direct bij opstarten dat mijn instellingen niet voldoen. Bios Firmware update needed… hoe dan?! Kan ik het spel helemaal niet spelen en is de €80 gewoon weg?
Als dat klopt dan is dat wel Lame.
Vind juist de grind wat mij motiveerde om te spelen (naast de BP).
Van de 69 wapens die in BO6 zitten heb ik er 63 of 64 op DM.
Ik sla voorlopig over, Black Ops 6 is nog prima online, en vind deze te veel futuristischJovinho99 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 17:57:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor degenen die de NZ truc willen doen, dan kan je hem donderdag middag al spelen.
Ikzelf sla over, en wacht wel tot vrijdag...
Ik moet even mijn frustratie kwijt.
Als ik BO6 opstart kriijg ik B07 door mijn strot heen-gedrukt en kan de game nog een keer gaan opstarten.
Ze stikken maar in B07 ik koop het niet.
Als ik BO6 opstart kriijg ik B07 door mijn strot heen-gedrukt en kan de game nog een keer gaan opstarten.
Ze stikken maar in B07 ik koop het niet.
Jullie hoeven niet te wachten, hier ben ik
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Steelbook edition staat op bol trouwens aan 69,99.
Gisteren heeft mijn madam hem besteld als cadeau voor mij. Ben benieuwd, bf6 gaat dan toch even aan de kant speel daar ook vooral de kleinere modes.
Gisteren heeft mijn madam hem besteld als cadeau voor mij. Ben benieuwd, bf6 gaat dan toch even aan de kant speel daar ook vooral de kleinere modes.
Ik kreeg dezelfde melding al tijdens de beta maar kon hem wegklikken en gewoon spelen. Nu krijg ik de melding weer maar ik denk dat als ik hem weg klik dat die morgen ook gewoon doet.timentom5 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:24:
Dat werkt niet met de Battlenet versie.kevlar01 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 13:55:
[YouTube: How To Play BO7 Early On Every Platform (New Zealand Trick)]
Voor degenen die de NZ truc willen doen, dan kan je hem donderdag middag al spelen.
Ja beetje domme titel van die video, hij zegt ook @1:16 dat het niet werkt voor Steam / Battlenet.cptbuttlick schreef op donderdag 13 november 2025 @ 18:10:
[...]
Dat werkt niet met de Battlenet versie.
Als je op PC zit kan je het wel doen via PC Gamepass, of even geduld hebben. Ik wacht zelf ook nog gewoon een dagje.
Hier ook volgens mij kunnen we om 06:00 uur los gaan.kevlar01 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 18:42:
[...]
Ja beetje domme titel van die video, hij zegt ook @1:16 dat het niet werkt voor Steam / Battlenet.
Als je op PC zit kan je het wel doen via PC Gamepass, of even geduld hebben. Ik wacht zelf ook nog gewoon een dagje.
Deze ochtend al flink los gegaan, ik vind hem erg goed
Hoe zijn de maps?cptbuttlick schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:41:
Deze ochtend al flink los gegaan, ik vind hem erg goed
Ik vind de maps erg goed, er zitten ook 3 maps van bo2 in
Ja ik kijk wel uit naar hijacked , dat vondt ik wel echt een leuke map!cptbuttlick schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:49:
[...]
Ik vind de maps erg goed, er zitten ook 3 maps van bo2 in
Wat hebben ze gedaan met Call Of Duty? Vanmorgen even gespeeld maar wat speelt het stroef, wat ziet het er lelijk uit (alsof je een game streamed) en een campaign die een soort gelinkt is met multiplayer in een open world setting? Sorry voor alle negativiteit maar voor mij persoonlijk is het simpelweg ver van goed... Geef mij maar weer de oudere spellen waar Single Player gescheiden is en gestroomlijnd.
Hopelijk zijn er mensen die zich ermee gaan vermaken doormiddel van GamePass, heel veel speelplezier voor wie het wel tof vind!
Hopelijk zijn er mensen die zich ermee gaan vermaken doormiddel van GamePass, heel veel speelplezier voor wie het wel tof vind!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kan me hier niet in vinden eerlijk gezegd. Ik speel op 4k 144 hz/fps maar het ziet er erg goed uit en het speelt gewoon als BO6G_Dragon schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:14:
Wat hebben ze gedaan met Call Of Duty? Vanmorgen even gespeeld maar wat speelt het stroef, wat ziet het er lelijk uit (alsof je een game streamed) en een campaign die een soort gelinkt is met multiplayer in een open world setting? Sorry voor alle negativiteit maar voor mij persoonlijk is het simpelweg ver van goed... Geef mij maar weer de oudere spellen waar Single Player gescheiden is en gestroomlijnd.
Ja en Raid blijft goud.Jovinho99 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:11:
[...]
Ja ik kijk wel uit naar hijacked , dat vondt ik wel echt een leuke map!
Wat een drukte in dit topic
er is dus zeer weinig interesse voor B07
Nou inderdaad. Zit te twijfelen tussen deze en BF6…RoaDHouse schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:39:
Wat een drukte in dit topicer is dus zeer weinig interesse voor B07
Waarom twijfelen? Ga gewoon voor bf6.Denn90 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:01:
[...]
Nou inderdaad. Zit te twijfelen tussen deze en BF6…
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo weinig enthousiasme was voor een Call of Duty. Zelfs Ghosts en Infinite Warfare hadden meer hype.RoaDHouse schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:39:
Wat een drukte in dit topicer is dus zeer weinig interesse voor B07
De campaign schijnt trouwens echt dramatisch slecht te zijn. Die van MW3 (remake) was al slecht maar kennelijk is dit echt “next level” slecht…
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb de campaign gister via Nieuw-Zeeland even geprobeerd en daarna direct verwijderd idd.MazeWing schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:38:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo weinig enthousiasme was voor een Call of Duty. Zelfs Ghosts en Infinite Warfare hadden meer hype.
De campaign schijnt trouwens echt dramatisch slecht te zijn. Die van MW3 (remake) was al slecht maar kennelijk is dit echt “next level” slecht…
Het is een co-op campaign, die eigenlijk niet echt voor solo spelen lijkt. Je kunt niet saven tijdens een missie, niet op pauze drukken, je wordt gekicked als je even AFK bent en er zitten geen checkpoints in. Dus als je dood gaat bij de eindbaas, kun je helemaal opnieuw beginnen inclusief kijken naar een 5 minuten durende cutscene die niet te skippen is.
Misschien leuk met een paar maten, maar dit is geen echte singleplayer campaign.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb beiden. BF6 is op zich prima maar ik wil afwisseling.Denn90 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:01:
[...]
Wat hebben ze met de besturing gedaan? Ik speel op de XSX maar in vergelijking met de open bèta is het zwaar ruk nu. Het lopen voelt clunky, alsof ik betonnen schoenen aan heb en ik beweeg alle kanten op. Het lijkt alsof ik op een schip loop wat last heeft van flinke deining. Het is totaal niet te doen zo en ik word er misselijk van. De besturing in de bèta was prima voor mij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb wat reviewfilmpjes gekeken (gewoon met spoilers, want dat boeit me echt niks met CoD) en de gemiddelde reactie op de campaign is "mwoah". Niet memorabel, erg generiek en voor een aardig deel net als MWIII ook open wereld/DMZ setting. Aan het eind kan je dan Endgame spelen, dat is PvE met (ik geloof) max 32 andere spelers en is een soort extraction looter shooter.
Pluspunten, als je dat zo ziet, zouden dan wel onder andere zijn:
- Campaign is co-op te spelen (moet je ook maar net leuk vinden) met max 4 spelers
- Endgame
- Cross mode progressie. Ik meen te begrijpen dat je alles kan vrijspelen/levelen zonder dat je ooit MP speelt. Dus alles qua prestige etc. ook in PvE kan halen. Of dat ook écht zo is weet ik niet. Doorgaans heb je wel calling cards die gebonden zijn aan een specifieke mode maar attachments, camo's etc. zou je dus voor een groot deel solo kunnen halen. Wellicht dat er hier spelers zijn die dat kunnen bevestigen/ontkrachten?
- Zombies is weer heel uitgebreid
Al met al zie ik voorlopig geen reden om het spel meteen te halen. Mijn ervaring met de demo is dermate teleurstellend geweest dat ik ook daar nog geen enthousiasme danwel interesse voor kan opbrengen. Uiteraard, dit is vrijwel alleen maar gebaseerd op wat ik er van gezien heb, niet wat ik zelf ervaren heb. Dus hang er geen grote waarde aan
Pluspunten, als je dat zo ziet, zouden dan wel onder andere zijn:
- Campaign is co-op te spelen (moet je ook maar net leuk vinden) met max 4 spelers
- Endgame
- Cross mode progressie. Ik meen te begrijpen dat je alles kan vrijspelen/levelen zonder dat je ooit MP speelt. Dus alles qua prestige etc. ook in PvE kan halen. Of dat ook écht zo is weet ik niet. Doorgaans heb je wel calling cards die gebonden zijn aan een specifieke mode maar attachments, camo's etc. zou je dus voor een groot deel solo kunnen halen. Wellicht dat er hier spelers zijn die dat kunnen bevestigen/ontkrachten?
- Zombies is weer heel uitgebreid
Al met al zie ik voorlopig geen reden om het spel meteen te halen. Mijn ervaring met de demo is dermate teleurstellend geweest dat ik ook daar nog geen enthousiasme danwel interesse voor kan opbrengen. Uiteraard, dit is vrijwel alleen maar gebaseerd op wat ik er van gezien heb, niet wat ik zelf ervaren heb. Dus hang er geen grote waarde aan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Een sniper die een scope heeft die door muren heen kan kijken en ook nog door muren kan schieten. I'm out.
Zoals @On_E ook al aangaf is de campaign ook always online. Dan krijg je dus dit soort dingen:
Bron: https://www.forbes.com/si...ck-ops-7-campaign-review/... I think that all of this took roughly fifteen minutes. I wasn’t taking my time but I wasn’t in a hurry, either. I was in a safe spot.
Safe from enemies, maybe, but not the game designers. When I returned to my PC I’d been kicked for inactivity. Playing solo. In the campaign.
Eerlijke menig? Ga voor Battlefield 6Denn90 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:01:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij was er ook iets mis ja, het voelde niet zo ‘smooth’ als de beta of BOPS6.Lekker Ventje schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:48:
[...]
Ik heb beiden. BF6 is op zich prima maar ik wil afwisseling.
Wat hebben ze met de besturing gedaan? Ik speel op de XSX maar in vergelijking met de open bèta is het zwaar ruk nu. Het lopen voelt clunky, alsof ik betonnen schoenen aan heb en ik beweeg alle kanten op. Het lijkt alsof ik op een schip loop wat last heeft van flinke deining. Het is totaal niet te doen zo en ik word er misselijk van. De besturing in de bèta was prima voor mij.
Ook een vervelende bug tegengekomen die steeds je playlist reset naar de modes die je juist niet wil spelen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Scheelt me weer een download. Weer een goede reden om gamepass niet meer te verlengen. Als CoD ook al geen fatsoenlijke SP meer krijgt…..On_E schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:46:
[...]
Ik heb de campaign gister via Nieuw-Zeeland even geprobeerd en daarna direct verwijderd idd.
Het is een co-op campaign, die eigenlijk niet echt voor solo spelen lijkt. Je kunt niet saven tijdens een missie, niet op pauze drukken, je wordt gekicked als je even AFK bent en er zitten geen checkpoints in. Dus als je dood gaat bij de eindbaas, kun je helemaal opnieuw beginnen inclusief kijken naar een 5 minuten durende cutscene die niet te skippen is.
Misschien leuk met een paar maten, maar dit is geen echte singleplayer campaign.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hebben ze die ooit gehad danHulleman schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 12:51:
[...]
Scheelt me weer een download. Weer een goede reden om gamepass niet meer te verlengen. Als CoD ook al geen fatsoenlijke SP meer krijgt…..
Zeker! SP’s van CoD vond ik altijd leuk om door te spelen op de SP van MW3 na. Dat sloeg nergens op, maar de SP van BO6 was weer erg geslaagd. Als ze nu met die verplichte coop ongein aankomen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
BF6 voor realisme en cinematische ervaringDenn90 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:01:
[...]
BO7 voor gewoon wat fun en als je van gekke skins houdt.
Ik zie BF6 meer voor een volwassen gamers die geen zin in poespas hebben met gekke wapens, rare skins, maar gewoon volledige chaos en actie wilt.
Mijn tip: BF6
wijze woorden
eerste half uur zag het er inderdaad niet uit die multiplayer, leek wel een ps3 game, maar het lijkt erop dat die textures dynamisch geladen worden, want na dat half uur werd het wel wat beter. Natuurlijk niet het niveau van de huidige games maar wel iets beter dan die blurry ellende in het eerste half uurG_Dragon schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:14:
Vanmorgen even gespeeld maar wat speelt het stroef, wat ziet het er lelijk uit (alsof je een game streamed)
Ik heb ze beide, het verschil is enorm groot kwa productie kwaliteit, ik denk dat de main vraag voor je moet zijn, ben je gefocused op snelle gameplay in kleine 'lasergame' achtige arena's en vind je K/D ratios extreem belangrijk dan is COD7 de beste keus.Denn90 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:01:
[...]
Vind je Objective play belangrijker in een meer filmische setting , dan is BF6 een betere keuze
Als ik er 1 zou moeten kiezen dan zou ik zonder twijfel voor BF6 gaan, die game is ongelooflijk zowel grafisch als kwa sound en kwa maps.
Maar COD 7 blijft ook leuk voor die korte snelle gameplay potjes dus het is maar waar je voorkeur ligt.
Overigens het eerste uur cod7 kwa ervaring:
- eerste map: Express (oude map)
- tweede map: Raid (oude map)
- derde map: Hijjacked (oude map)
- vierde map: Express (keus van de meesten in de lobby)
- vijfde map: Exposure (beta map)
Of te wel, nog niks nieuws gezien
Het speelt inderdaad wel stroever dan de beta, geen idee waarom, lijkt niet zoveel veranderd te zijn, maar toch voelt het anders. De graphics waren eerst bizar slecht, maar na een half uur werd het beter waarschijnlijk door de dynamische streaming van de hd resolutie. De lobbies voelen nog niet zo druk aan, best lang wachten soms tot de game begint, de standard moshpit duurt zelfs 2 minuten voordat die ene lobby gevuld heeft. Dat was vroeger wel anders.
Ik denk hem ook maar te gaan halen. BF vroeger wel altijd geprobeerd maar het was nooit mijn game. Heb altijd het idee dat ik mis schiet of gewoon niet raak schiet welke het eerst komt. Maar CoD koop ik nou ook niet alleen voor de MP maar ook voor de zombies. Heeft hier iemand al zombies geprobeerd de zombies die in de beta te proberen was beviel mij ook al aardig.
Als ik de bewegingen niet meereken dan bevalt het mij veel beter dan de beta. De bewegingen gaan iets beter nu nadat ik van youtube het een en ander heb gehaald maar het lopen blijft erg houterig naar mijn gevoel. Het voelt alsof ik met opgetrokken knieën loop, ala John Cleese.
Ik weet dat ze de aim assist aangepakt hebben maar ik hoop niet dat dat de oorzaak is, want het is nu echt slecht. Ik zag vanochtend een video waarin de reviewer aangaf klachten te verwachten van mensen die met controller spelen. Ik snap niet dat ze niet gewoon dat van BO6 gepakt hebben. Ik heb vrijwel alle CoD's gespeeld en nooit problemen gehad met de standaard settings, tot nu. Sprinten werkt ook niet, ook niet als ik een andere controller gebruik.
Positief vind ik de bite van de wapens, niet dat softe. Het schiet lekker weg en het gaat steeds beter, ik speel overigens standaard. Zonder sbmm was ik er niet aan begonnen.
Ik weet dat ze de aim assist aangepakt hebben maar ik hoop niet dat dat de oorzaak is, want het is nu echt slecht. Ik zag vanochtend een video waarin de reviewer aangaf klachten te verwachten van mensen die met controller spelen. Ik snap niet dat ze niet gewoon dat van BO6 gepakt hebben. Ik heb vrijwel alle CoD's gespeeld en nooit problemen gehad met de standaard settings, tot nu. Sprinten werkt ook niet, ook niet als ik een andere controller gebruik.
Positief vind ik de bite van de wapens, niet dat softe. Het schiet lekker weg en het gaat steeds beter, ik speel overigens standaard. Zonder sbmm was ik er niet aan begonnen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Even een paar potjes gespeeld (heb 'm vanwege Gamepass) maar ik kan nu niet zeggen dat ik hier echt warm van word. Het is allemaal te futuristisch en het ademt een behoorlijk generieke sfeer uit.
De gunplay an sich is wel goed en ik ben blij dat er weer health bars zijn maar daar stopt het dan ook mee.
Het zou de franchise (en Microsoft) goed doen als er eindelijk eens een deel gigantisch flopt en ze eens serieus terug naar de tekentafel gaan....
De gunplay an sich is wel goed en ik ben blij dat er weer health bars zijn maar daar stopt het dan ook mee.
Het zou de franchise (en Microsoft) goed doen als er eindelijk eens een deel gigantisch flopt en ze eens serieus terug naar de tekentafel gaan....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
update:
ik heb nu een paar uur gespeeld op de ps5 pro, ik moet zeggen dat ik de game echt veel beter vind spelen dan cod 6. De maps zijn ook leuker vind ik. Met name de maps Flagship en Colossus voelen echt aan als die old skool COD maps. Ook de nieuwe features zoals overclock van je grenades en zo, voelen als verbeteringen aan.
De movement voelt na wat oefening ook wel steeds soepeler aan, het lijkt wel iets stroever te gaan dan in de beta, wat denk ik komt door een iets lagere snelheid van lopen / rennen en de jump afstand. Neemt niet weg dat elk potje nog steeds cod stijl springende en slidende konijntjes schieten is, maar op de 1 of andere manier past dat wel in deze vorm van movement.
Maar er zijn ook wel wat nadelen vind ik:
1: je kunt er niet om heen dat deze COD 7 op dit moment bepaald niet populair is, dat zie je aan alles terug (aantal posts in deze thread bijvoorbeeld, de youtube reviews en posts), maar veel belangrijker; ook in het aantal spelers online. Ik heb crossplay uitstaan maar dat heeft tot gevolg dat er eigenlijk te weinig mensen zijn om soepel door te spelen.
Zeker als je in de standard mode speelt (met SBMM aan) dan is het tussen elk potje toch wel minimaal 2 minuten wachten. In de open lobbies is het iets beter, daar ligt de wachttijd tussen de 1 a 1,5 minuut, maar op een release dag is dat wel wat lang, dat verwacht je eigenlijk niet in COD. Met crossplay on, is het wel snel overigens wat logisch is omdat de aantallen spelers hoger zijn.
2: De graphics op de ps5 pro zijn echt ondermaats, in eerste instantie moet die de HD resoluties downloaden, maar zelfs als die binnen zijn dan blijft het een blurry bende als je beweegt (zelfs met alle blur funties uit). Dit lijkt te komen door de 120hz setting, toen ik deze uitzette toen was het probleem over en zijn de levels gewoon weer HD ook tijdens bewegen en is HDR ook ineens actief (wat echt wel een verschil maakt). Dus zelfs op een ps5 pro is 60 hz eigenlijk de enige optie om dit echt in hd te spelen (tenzij je de blur voor lief neemt, maar ik vond het een te grote stap terug).
3: er is maar een heel beperkt aantal game modes, in standard mode zelfs maar 1. Maar als je bijvoorbeeld alleen domination wilt spelen (mijn favoriete mode), dat kan dus niet meer. Je bent verplicht om dan de moshpit te spelen. Ik snap wel dat ze dat doen om in ieder geval nog een aantal spelers in een lobby te krijgen, maar goed, dat vind ik zelf wel een tegenvaller.
Samenvattend:
Al met al ben ik blij verrast, de gameplay voelt goed, de meeste maps zijn boven gemiddeld goed. het zit stampvol challenges, er zijn nieuwe gameplay elementen zoals de movement en overclock, het is echt beter dan ik verwacht had. Het is een leuke aanvulling op BF6 voor de tussendoor momentjes.
ik heb nu een paar uur gespeeld op de ps5 pro, ik moet zeggen dat ik de game echt veel beter vind spelen dan cod 6. De maps zijn ook leuker vind ik. Met name de maps Flagship en Colossus voelen echt aan als die old skool COD maps. Ook de nieuwe features zoals overclock van je grenades en zo, voelen als verbeteringen aan.
De movement voelt na wat oefening ook wel steeds soepeler aan, het lijkt wel iets stroever te gaan dan in de beta, wat denk ik komt door een iets lagere snelheid van lopen / rennen en de jump afstand. Neemt niet weg dat elk potje nog steeds cod stijl springende en slidende konijntjes schieten is, maar op de 1 of andere manier past dat wel in deze vorm van movement.
Maar er zijn ook wel wat nadelen vind ik:
1: je kunt er niet om heen dat deze COD 7 op dit moment bepaald niet populair is, dat zie je aan alles terug (aantal posts in deze thread bijvoorbeeld, de youtube reviews en posts), maar veel belangrijker; ook in het aantal spelers online. Ik heb crossplay uitstaan maar dat heeft tot gevolg dat er eigenlijk te weinig mensen zijn om soepel door te spelen.
Zeker als je in de standard mode speelt (met SBMM aan) dan is het tussen elk potje toch wel minimaal 2 minuten wachten. In de open lobbies is het iets beter, daar ligt de wachttijd tussen de 1 a 1,5 minuut, maar op een release dag is dat wel wat lang, dat verwacht je eigenlijk niet in COD. Met crossplay on, is het wel snel overigens wat logisch is omdat de aantallen spelers hoger zijn.
2: De graphics op de ps5 pro zijn echt ondermaats, in eerste instantie moet die de HD resoluties downloaden, maar zelfs als die binnen zijn dan blijft het een blurry bende als je beweegt (zelfs met alle blur funties uit). Dit lijkt te komen door de 120hz setting, toen ik deze uitzette toen was het probleem over en zijn de levels gewoon weer HD ook tijdens bewegen en is HDR ook ineens actief (wat echt wel een verschil maakt). Dus zelfs op een ps5 pro is 60 hz eigenlijk de enige optie om dit echt in hd te spelen (tenzij je de blur voor lief neemt, maar ik vond het een te grote stap terug).
3: er is maar een heel beperkt aantal game modes, in standard mode zelfs maar 1. Maar als je bijvoorbeeld alleen domination wilt spelen (mijn favoriete mode), dat kan dus niet meer. Je bent verplicht om dan de moshpit te spelen. Ik snap wel dat ze dat doen om in ieder geval nog een aantal spelers in een lobby te krijgen, maar goed, dat vind ik zelf wel een tegenvaller.
Samenvattend:
Al met al ben ik blij verrast, de gameplay voelt goed, de meeste maps zijn boven gemiddeld goed. het zit stampvol challenges, er zijn nieuwe gameplay elementen zoals de movement en overclock, het is echt beter dan ik verwacht had. Het is een leuke aanvulling op BF6 voor de tussendoor momentjes.
Het gamepass effect laat zich wederom zien. Nu tegen een nog hogere prijs (mede vanwege cod) en nog minder kwaliteit.MazeWing schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 14:58:
Even een paar potjes gespeeld (heb 'm vanwege Gamepass) maar ik kan nu niet zeggen dat ik hier echt warm van word. Het is allemaal te futuristisch en het ademt een behoorlijk generieke sfeer uit.
Dat vind ik ook verrassend hoog. Vreemd dat het qua hype en marketing zo onzichtbaar is.Stylze schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:39:
Metacritic staat ie nu wel op een score van 84. Toch best netjes.
Het zijn ook veel kleinere sites die nu al een review hebben. Ook de 10 die gegeven is slaat natuurlijk nergens op.Stylze schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:39:
mja staan ook wel wat grotere websites tussen hoor, tevens staat bijv een Cogconnected er nog niet eens tussen op metacritic en die geeft een 9.0. De review in progress van IGN is ook nogal positief tot nu toe dus lijkt me dat ze daar ook wel minimaal een 8 gaan geven.MazeWing schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 17:22:
[...]
Het zijn ook veel kleinere sites die nu al een review hebben. Ook de 10 die gegeven is slaat natuurlijk nergens op.
https://cogconnected.com/...-duty-black-ops-7-review/
[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 14-11-2025 18:28 ]
Playstation 5
Ze gebruiken nochtans bots op hun sociale media in de reacties en negatieve worden eruit gefilterdLekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 17:00:
[...]
Dat vind ik ook verrassend hoog. Vreemd dat het qua hype en marketing zo onzichtbaar is.
Ze hebben de boot volledig gemist gewoon, iedereen is tegen die belachelijke skins en supersnelle gameplay en wat doen ze: een DLC maken van BO6 on steroids.
Dat in combinatie met BF6 die de andere richting op gaat..
Begin dit standaard geschaap wel een beetje zat te worden, het is een game he dan hoeft het toch niet altijd heel realistisch te zijn? Sommige mensen vinden die skins en snelheid wel tof.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 18:46:
[...]
Ze gebruiken nochtans bots op hun sociale media in de reacties en negatieve worden eruit gefilterd![]()
Ze hebben de boot volledig gemist gewoon, iedereen is tegen die belachelijke skins en supersnelle gameplay en wat doen ze: een DLC maken van BO6 on steroids.
Dat in combinatie met BF6 die de andere richting op gaat..
Als je meer realisme en cinematic wilt ga je voor bf6, als je meer arcade snelle fun wilt voor BO7.
Ik ga voor beide trouwens:)
Playstation 5
Ieder zen ding maar de algemene tendens is toch wel heeeel negatief over bo7 en de cod franchise de laatste jaren.Stylze schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 19:26:
[...]
Begin dit standaard geschaap wel een beetje zat te worden, het is een game he dan hoeft het toch niet altijd heel realistisch te zijn? Sommige mensen vinden die skins en snelheid wel tof.
Als je meer realisme en cinematic wilt ga je voor bf6, als je meer arcade snelle fun wilt voor BO7.
Ik ga voor beide trouwens:)
Jammer genoeg want ik kocht hem elk jaar maar deze skip ik wel bij launch.
Inmiddels een paar potjes gespeeld, geen last van slechte texturen (XSX), movement iets schokkerig, verder tevreden 👍
Nb, BF6 heeft Redsec als free2play voor wie die gameplay wil uitproberen/ vergelijken
Nb, BF6 heeft Redsec als free2play voor wie die gameplay wil uitproberen/ vergelijken
Ik zit een stream te kijken van de co op "single player", maar ik kan me niet voorstellen dat deze game niet keihard flopt.MazeWing schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 14:58:
Dit is toch geen cod meer?
Maar goed. Smaken verschillen..
Ik ga deze iig niet spelen of proberen.
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 14-11-2025 20:40 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hoeveel mensen spelen cod voor single player? Ik nooit in ieder geval, singleplayer van bf 6 is ook zeer matig. Deze games speel je toch voor multiplayer.Format-C schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 20:34:
[...]
Ik zit een stream te kijken van de co op "single player", maar ik kan me niet voorstellen dat deze game niet keihard flopt.
Dit is toch geen cod meer?niet best dit.
Maar goed. Smaken verschillen..
Ik ga deze iig niet spelen of proberen.
Playstation 5
Dat is waar... Maar de hele stijl van deze game vind ik niet echt cod meer. T zal (mss) ook aan mijn leeftijd liggen denk ik (49). Ben meer een beetje van de old school (multiplayer) shooters/ games. Dit is me allemaal wat te "onrealistisch" en "futuristisch".
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 14-11-2025 20:59 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Het is dat ik deze ellende moet reviewen maar dit is zonder twijfel 1 van de slechtste CoD's sinds hele lange tijd, en dat zeg wat. De singleplayer slaat echt helemaal nergens op, en dan is de multiplayer niet beter. Moet me er echt doorheen vechten en dat is heel lang geleden
Ik heb Bo7 en Bf6 beide, er wordt hier wel aangeraden Bf te kiezen maar vertel er ook bij dat de hitreg absoluut ruk is, daar irriteer ik mij pas echt aan zo slecht. Er valt echt bijna niet normaal te raken met een sniper. Bij cod is dat toch wel instant hit hoor leidt tot minder frustraties tov bf6.
In the end blijft het toch allemaal dezelfde meuk, schieten rennen en gek doen tot je er dood bij neervalt.
In the end blijft het toch allemaal dezelfde meuk, schieten rennen en gek doen tot je er dood bij neervalt.
[ Voor 15% gewijzigd door cptbuttlick op 14-11-2025 21:23 ]
Sorry begrijp me niet verkeerd maar hoeveel hebben ze betaald voor de hoge cijfers? Ik heb hem na 50 minuten spelen weer verwijderd en alles wat ik momenteel op Twitter voorbij zie komen slaat echt compleet nergens op, dit verdiend als je het mij vraagt zeker geen 8.Stylze schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:39:
Campaign is geen solo, always online (niet saven, gekicked bij afk, gekicked wanneer er een update is en ga zo maar door).. Bossfights die mij doen denken aan skibidi toilet, online speelt het stroef en gaat het echt niet tof, grafisch ziet het er echt heel slecht uit. Heb zelfs nog extra gecontroleerd of ik de HD Texture pack wel geinstalleerd had, maar alles was geinstalleerd.
Zal wel aan mij liggen dacht ik in het begin, maar iedereen die ik spreek is zo stomverbaasd over hoe slecht dit spel is. Zelfs zo erg dat teleurgesteld niet eens meer in hun op komt..
Iedereen die het spel wel heel tof vind, heel veel plezier en hopelijk kunnen jullie er veel uren in kwijt!
tsja, sniperen in cod is inderdaad nog veel makkerlijker, maar zo moeilijk is het in bf6 toch niet?cptbuttlick schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:20:
Ik heb Bo7 en Bf6 beide, er wordt hier wel aangeraden Bf te kiezen maar vertel er ook bij dat de hitreg absoluut ruk is, daar irriteer ik mij pas echt aan zo slecht. Er valt echt bijna niet normaal te raken met een sniper. Bij cod is dat toch wel instant hit hoor leidt tot minder frustraties tov bf6.
Je kiest de class recon (die heeft een veel hogere hitreg kans dan de andere classes), je selecteert de rangefinder op je sniper en in de keybinding zet je de rangefinder auto zero op je schiet knop. Enige dat je dan moet doen als sniper in bf6 is richten op het hoofd, adem inhouden, schieten en je hebt een headshot op elke afstand. Dat werkt uiteraard minder goed als je met de andere classes speelt met een sniper, maar zo slecht is die hitreg voor de recon class niet vind ik zelf.
Het gaat mij meer om de hit reg ik heb mij daar echt vreselijk aan lopen irriteren. Je raakt iemand vol en hij huppelt gewoon lekker verder.robinez schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:26:
[...]
tsja, sniperen in cod is inderdaad nog veel makkerlijker, maar zo moeilijk is het in bf6 toch niet?
Je kiest de class recon (die heeft een veel hogere hitreg kans dan de andere classes), je selecteert de rangefinder op je sniper en in de keybinding zet je de rangefinder auto zero op je schiet knop. Enige dat je dan moet doen als sniper in bf6 is richten op het hoofd, adem inhouden, schieten en je hebt een headshot op elke afstand. Dat werkt uiteraard minder goed als je met de andere classes speelt met een sniper, maar zo slecht is die hitreg voor de recon class niet vind ik zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door cptbuttlick op 14-11-2025 22:47 ]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ArcRaiders de winnaar is van de shooters dit najaar. Ik heb Cod gisteren via gamepass geprobeerd (mp) en het is maar magertjes. Bf6 heb ik sinds release, lijkt ok maar de maps vallen mij met de dag meer tegen.
Dan de game die ik niet heb gespeeld omdat het niet mijn genre is. AR. Iedereen is enthousiast en roept goty. 40 euro om het te proberen vind ik net wat te veel gezien ik liever snel veel actie heb. Maar de 2 grote namen lijken wat tegen te vallen. En daar is dan ineens AR.
Dan de game die ik niet heb gespeeld omdat het niet mijn genre is. AR. Iedereen is enthousiast en roept goty. 40 euro om het te proberen vind ik net wat te veel gezien ik liever snel veel actie heb. Maar de 2 grote namen lijken wat tegen te vallen. En daar is dan ineens AR.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hoe bevallen de open games zonder sbbm? Lijkt me wel een vooruitgang dat je na een paar goede potjes niet direct gestraft wordt en gelijk in een lobby met pro's wordt gedrukt. En ook leuker dat de lobbys bij elkaar blijven na een potje.
Wat betekend het dan precies die SBBM? want ik heb altijd het idee dat juist dat ervoor zorgt dat je in een eerlijke klasse gaat spelen.
Ik ben inmiddels een wat oudere speler en haal het niet meer tegen de jonkies qua reflex maar als ik dan in een lobby komt waar enkele top spelers zitten niveau jong oranje dan kan ik het wel hellemaal schudden.
Maw is de afwezigheid van SBBM alleen maar leuk voor toppers die in een lagere klassen willen spelen voor de kills? of zie ik dit dan toch verkeerd?
Ik ben inmiddels een wat oudere speler en haal het niet meer tegen de jonkies qua reflex maar als ik dan in een lobby komt waar enkele top spelers zitten niveau jong oranje dan kan ik het wel hellemaal schudden.
Maw is de afwezigheid van SBBM alleen maar leuk voor toppers die in een lagere klassen willen spelen voor de kills? of zie ik dit dan toch verkeerd?
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Het is vooral de paar % van top spelers die lopen te klagen dat ze niet gewoon rustig achterover kunnen leunen en iedereen met het grootste gemak omver kunnen knallen.merlin1201 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 08:54:
Wat betekend het dan precies die SBBM? want ik heb altijd het idee dat juist dat ervoor zorgt dat je in een eerlijke klasse gaat spelen.
Voor de gemiddelde speler is er niets mis met SBMM.
:strip_exif()/f/image/BPMFaSOlcT2co7SLhWpxDVpy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/a4y3VuKxecCne3h3Rb8Z2hPG.png?f=fotoalbum_large)