[Multi] Call of Duty: Black Ops 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bVxmcM9Wq42riXtD0Qbfc_WSd8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IBKsAM2YKwBLLBhovLLBPGx0.jpg?f=user_large

Ontwikkelaar: Treyarch, Raven Software
Uitgever: Activision
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Xbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 4|5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: 2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Dit jaar mogen we gewoon verder blijven schieten in het Black Ops-universum. Geen overstap naar Modern Warfare of een andere wereld binnen de Call of Duty-franchise, maar na COD: Black Ops 6 gaan we nu gewoon verder met Call of Duty: Black Ops 7 - al springen we blijkbaar wel een kleine veertig in de tijd vooruit naar 2035. Uiteraard is er weer heel wat mis met de wereld en moeten we ingrijpen voor het allemaal desastreus afloopt.

Je kan het verhaal alleen of in co-op spelen en in de multiplayer krijg je Zombies en nieuwe mappen, zoals het eigenlijk elk jaar wel betaamt. Een releasedatum is er nog niet, maar de traditie kennende zal die rond Gamescom (samen met multiplayer-informatie) wel onthuld worden.

Jaar 2035
Het is 2035 en de wereld staat aan de rand van chaos, geteisterd door gewelddadige conflicten en psychologische oorlogsvoering na de gebeurtenissen in Black Ops 2 en Black Ops 6, de populairste titels van de fans. Het Black Ops-team onder leiding van David Mason moet met geavanceerde technologie terugvechten tegen een manipulatieve vijand die angst boven alles bewapent.

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUEmkI4CbenRDscvUXi2dbGHqMk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rZJZ3d6bgcOXezDJKi8AbRZA.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLFBry4uKyyFCFvz4EGn1laoWTs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzf2AaDndcroMj2klPnZEFEj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_Esaj0CgMCHw82X45bHTzV5CAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8EAz8e21nCcmqUbMGGfHPMuV.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCTTCwYbiHGriQy9NXhwWOXeY44=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z8EY3BvWZRTCDaFB7Gnhe9vJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Koz40zPtrJx0dt_ZnJMcvupwF4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amyek3EbHhJ3xai9jvue1Dhl.jpg?f=fotoalbum_tile
Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 1% gewijzigd door Linksquest op 20-08-2025 08:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:10
Komt deel 7 dit jaar nog uit? :o Ik heb Black Ops 6 toevallig afgelopen vrijdag nog gekocht. Zal je net zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ryan_ schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:15:
Komt deel 7 dit jaar nog uit? :o Ik heb Black Ops 6 toevallig afgelopen vrijdag nog gekocht. Zal je net zien _O-
Och meen je, wij hebben Black Ops 6 door middel van de Game Pass gratis kunnen spelen maar na 1 maand of twee weer aan de kant gelegd. Als ik de berichten op het internet mag geloven, komt CoD: Black Ops 7 inderdaad dit jaar uit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:18
Hopelijk niet al te futuristisch. De futuristische CoD games die we allemaal al eens gezien hebben vond ik stuk voor stuk niet de leukste games. Gelukkig voor een appel en een ei op gamepass te spelen :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 10-06-2025 12:38 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hulleman schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:38:
Hopelijk niet al te futuristisch. De futuristische CoD games die we allemaal al eens gezien hebben vond ik stuk voor stuk niet de leukste games. Gelukkig voor een appel en een ei op gamepass te spelen :Y)
Ik vond Infinite Warfare best leuk. Wat voor mij hielp was dat ik het vooral zag als een sci-fi shooter. Nu heb ik het wel over de campaign, want die vond ik verrassend sterk. MP was niet echt super bijzonder.

Ben lichtelijk benieuwd naar BlOps 7. Dit ziet er wel een beetje uit als Advanced en Infinite Warfare. Als het niet te veel pewpewl4z0rz is, daar heb ik niks mee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Hulleman schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:38:
Ik speel wel Destiny, maar vind futuristische dingen totaal niet leuk.
Hoop dat dit wel met normale soldaten en wapens is, en niet met robots in de MP.

Anders misschien maar voor Black Ops 6 gaan hier, als die afgeprijsd is mogelijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:35
jeetje wat een slop is dit geworden, fantasy shooter is echt niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:54
Nog nooit zo ongeïnteresseerd geweest in een nieuwe Call of Duty, wat een verschrikking. Goddank voor Battlefield want dit is gewoon weer teruggaan naar de tijd dat CoD echt op een dieptepunt zat. Bizar dat ze wéér deze kant op gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Daan0s op 19-08-2025 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 14:04
Gekke futuristische dingen, ze gaan maar 10 jaar in de tijd en verwachten robots en dergelijke.
Rare jumps en movement. Ik zie dit somber in. Hier zit niemand op te wachten.

Beta is 2oktober voor pre orders en voor iedereen op 5oktober.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 13:18
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 01:05:
Gekke futuristische dingen, ze gaan maar 10 jaar in de tijd en verwachten robots en dergelijke.

[YouTube: Call of Duty: Black Ops 7 | Gameplay Reveal Trailer]
Fijn! Hoef ik geen last te hebben van FOMO omdat het dit jaar het jaar van BF gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

Ik hoop het, maar ben bang dat er toch weer een heleboel intrappen. Ik in ieder geval niet, zoals het er nu naar uit ziet is BO6 m'n laatste CoD ooit geweest. Activision maakt er een potje van, zowel qua gameplay en cosmetics als alles eromheen zoals bijvoorbeeld klantenservice.

En ja, de trailer ziet er nog enigszins "normaal" uit, maar je kan er op wachten dat kort na de launch skins worden geïntroduceerd die je kan kopen of "verdienen". En voor je het weet ben je weer aan het rondrennen tussen Wall-E's, C3P0's en Family Guy karakters. Zit ik gewoon niet op te wachten.

Het is wat @crimby zegt: dit jaar wordt het BF jaar en die zal ik in oktober ook aanslingeren.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Met CoD weet je dat je zodra de "seizoenen" beginnen, je weer kinderbueno skins gaat krijgen.

Maar het is ook gewoon een arena shooter. In feite niet anders dan een Quake of UT. Goed voor korte, snelle potjes die je kan doen als je wacht totdat de piepers gaar zijn of je kind op de wc zit.
BF is veel grootschaliger en langer. Dat is leuk, maar voor even snel weer veel minder geschikt.

Ik zal deze versie ook wel kopen, maar heb er voorlopig geen haast mee. Zoveel andere spellen die ik ook nog wil spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:56
Daan0s schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:08:
Nog nooit zo ongeïnteresseerd geweest in een nieuwe Call of Duty, wat een verschrikking. Goddank voor Battlefield want dit is gewoon weer teruggaan naar de tijd dat CoD echt op een dieptepunt zat. Bizar dat ze wéér deze kant op gaan.
Snap je inderdaad toch helemaal niks van.

De CoD met al die futuristische crap was de allerslechtste ooit en nu introduceren ze weer die rare jumps en wingsuits etc etc.

Gelukkig hebben we bf6 komend jaar.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:14
Vrijdag schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:36:
BF is veel grootschaliger en langer. Dat is leuk, maar voor even snel weer veel minder geschikt.
Ben ik het niet mee eens, in de beta heb ik veel domination en squad deathmatch gedaan, dan zijn matches van ongeveer 10 minuten. Heel erg vermakelijk!

Dit wordt voor mij de eerste CoD die ik niet ga proberen, gelukkig zat BO6 bij de gamepass en voelde ik me minder genaaid, dat had ik met Vanguard helaas wel meer. Ik begrijp werkelijk niet dat je het wellicht toch gaat kopen met alle kennis van nu. We willen toch betere games? Voor het signaal is het dan beter dat niemand BO7 gaat kopen en hopelijk wordt BO8 dan de allerbeste CoD ooit.

[ Voor 34% gewijzigd door Farrell op 20-08-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04

Pykow

Angelo OTR

Blackops 7 doet mij denken aan BF2042, waarbij de plank helemaal mis geslagen wordt en je heel snel uitgekeken gaat zijn op deze game.
Zeker met het feit dat concurrent BF met een wat meer klassieke Battlefield game komt, wat heel vaak erg populair is gebleven.

De trailer overtuigd ook niet echt of je nu straks Robots in MP krijgt of mensen.
Ze kunnen er weer alle kanten mee omgaan.

Vroeger mocht je Call of Duty en Battlefield nog met elkaar vergelijken en was er natuurlijk een strijd.
Maar Call of Duty is niet meer de oorlog game van Cod1, Cod2, MW1,MW2.
Ze zijn inderdaad zoals hierboven vermeld, maar naar een Arena shooter gegaan.
Dat mag je dan gewoon niet meer vergelijken met Oorlog games als Battlefield.
Maar misschien eerder vergelijken met een Overwatch, Rivals.

Natuurlijk zijn er mensen die hierop zitten te wachten, ga ik er vanuit

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben geschrokken en teleurgesteld door de rommelige trailer van Black Ops 7, vind dat ze compleet de plank misslaan..

Had gehoopt dat ze zich zouden gaan verbeteren na al het kritiek op Black Ops 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:18

Oh boy......

Gelukkig heb ik tegen die tijd nog gamepass. Single player zal vast leuk zijn om door te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09 15:59
Misschien maken ze er wel een soort Titanfall variant van, dat zou nog wel tof zijn, maar anders wordt dit de volgende ontslagronde bij MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:14
Pykow schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:46:

Ze zijn inderdaad zoals hierboven vermeld, maar naar een Arena shooter gegaan.
Best grappig dat er een term valt en men elkaar na-praat. CoD is geen arena shooter. Arena shooters zoals UT, Quake etc daar start iedereen met dezelfde basisuitrustig en dan verzamel je gaande weg wapens en power-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
mobygo76 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:54:
Misschien maken ze er wel een soort Titanfall variant van, dat zou nog wel tof zijn, maar anders wordt dit de volgende ontslagronde bij MS.
Dat zou ironisch zijn, aangezien Titanfall komt van voormalige CoD devs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33
COD is al jaren een arcade shooter, dit is waarschijnlijk het woord waar iedereen naar opzoek is.

Er zit weinig tot geen realisme in en is voor korte snelle potjes ontwikkeld, flashy skins om aandacht te trekken, etc, etc.

Als hij in de Gamepass zit zal ik hem waarschijnlijk gewoon spelen though.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04

Pykow

Angelo OTR

Farrell schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:22:
[...]

Best grappig dat er een term valt en men elkaar na-praat. CoD is geen arena shooter. Arena shooters zoals UT, Quake etc daar start iedereen met dezelfde basisuitrustig en dan verzamel je gaande weg wapens en power-ups.
Ja ok, misschien is inderdaad zoals hier ook vermeld staat ARCADE game

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Veel negativiteit over de reveal zeg, ik vind het er eigenlijk wel tof uitzien en misschien dit jaar wel goed om is wat anders te doen en meer arcade en futuristisch te worden aangezien we voor realistische gameplay BF 6 al krijgen. Ga mooi beide in huis halen ik heb soms gewoon zin in lekker arcade knallers en daar lijkt deze perfect voor.
Co-op campaign met progression en endgame klinkt ook erg tof imo! ik heb er zin in.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:36:
Veel negativiteit over de reveal zeg, ik vind het er eigenlijk wel tof uitzien en misschien dit jaar wel goed om is wat anders te doen en meer arcade en futuristisch te worden aangezien we voor realistische gameplay BF 6 al krijgen. Ga mooi beide in huis halen ik heb soms gewoon zin in lekker arcade knallers en daar lijkt deze perfect voor.
Co-op campaign met progression en endgame klinkt ook erg tof imo! ik heb er zin in.
Ik ben het met je eens dat het er tof uitziet. En een keertje wat meer futuristisch en psychedelisch is best gaaf. Het probleem van Call of Duty is dat de MP er na 3 maanden zo uitziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkzgBEWECAmDyL-f73plwPWNMfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ol1KuqNLL5hBCal9Geix8XUK.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:50:
[...]

Ik ben het met je eens dat het er tof uitziet. En een keertje wat meer futuristisch en psychedelisch is best gaaf. Het probleem van Call of Duty is dat de MP er na 3 maanden zo uitziet:

[Afbeelding]
Hahaha mja ik kan er wel om lachen om die gekke outfits etc, maar kan me voorstellen als je een realistische shooter wilt dat je niet op die skins zit te wachten. Maarja het brengt kennelijk veel geld op dus er is een grote groep mensen die het wel wilt.

Maar nu een jaartje een wat minder serieuze cod vind ik prima en leuk, door alle negativiteit zullen ze volgend jaar wel weer gaan switchen naar een meer realstische cod en dat vind ik dan ook weer leuk. :+ ze moeten het af en toe wel veranderen anders wordt het ook maar saai toch.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Hier zit ik echt niet op te wachten. Battlefield gaat echt gehakt maken van COD dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 23:34
Het was vrij pijnlijk voor hun om live te zien hoe stil de reacties uit de zaal waren bij de cod 7 reveal, (zeker in vergelijking met lego batman daarna). Het is een beetje over de top gegaan met al die skins de afgelopen jaren, dieptepunt was al die my little pony met een scheet als melee kill, dat heeft niets meer te maken met de originele cod, daarna er nog eens overheen met die ongeinspireerde gesponserde tekenfilm figuurtjes en ninja turtles. Tsja, dan is het geen cod meer voor meesten.

Het is wel duidelijk wat er dit jaar gaat gebeuren, Cod 7 gaat een enorme klap krijgen kwa verkopen, het imago is inmiddels compleet om zeep, en als je de reacties online leest is het echt enorm negatief. Natuurlijk zal er een doelgroep zijn die het geweldig vindt, en dat is ook prima. Ze zullen uiteraard zeggen dat cod 7 een succes is, maar goed, dat kan al snel als je de game gratis weggeeft op een gamepass, maar met name de OG cod gamers zullen het dit jaar denk ik toch wel min of meer laten afweten met de release van BF6 voor de boeg.

Maar eerlijk gezegd is dat ook wel goed nieuws, het werd tijd dat er weer wat competitie tussen shooters kwam, daar profiteren we allemaal van. Ik verwacht eigenlijk dat COD 7 op de huidige manier doorgaat (hebben ze ook al aangekondigd dat alle cod 6 bundles gewoon in cod 7 werken).

Maar het is niet zo moeilijk te voorspellen dat volgend jaar groots aangekondigd gaat worden dat COD teruggaat naar de roots met in de multiplayer alleen nog normale soldier skins en waarschijnlijk in battle royale de 'fortnite' skins. Dan is iedereen weer helemaal blij en lyrisch over hoe mooi COD is. Het zou me verbazen als ze dit niet gaan aangrijpen om volgend jaar dit heel groots te gaan marketen, maar dat er volgend jaar iets gaat veranderen is overduidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 14:04
Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Hahaha mja ik kan er wel om lachen om die gekke outfits etc, maar kan me voorstellen als je een realistische shooter wilt dat je niet op die skins zit te wachten. Maarja het brengt kennelijk veel geld op dus er is een grote groep mensen die het wel wilt.

Maar nu een jaartje een wat minder serieuze cod vind ik prima en leuk, door alle negativiteit zullen ze volgend jaar wel weer gaan switchen naar een meer realstische cod en dat vind ik dan ook weer leuk. :+ ze moeten het af en toe wel veranderen anders wordt het ook maar saai toch.
Een jaartje? Het gaat al jaren nergens meer over. Met MW19 hadden ze eindelijk een goede cod terug en veel mensen terug gehaald. Hier hadden ze echt op moeten voortbouwen maar het werd steeds gekker en gekker. Ook omdat er natuurlijk geen concurrentie is tot nu BF6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:05
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:33:
[...]

Een jaartje? Het gaat al jaren nergens meer over. Met MW19 hadden ze eindelijk een goede cod terug en veel mensen terug gehaald. Hier hadden ze echt op moeten voortbouwen maar het werd steeds gekker en gekker. Ook omdat er natuurlijk geen concurrentie is tot nu BF6
Precies dit.. Waarom moeten games die goed zijn ineens alles over een andere boeg gaan gooien? Als iets goed is dan is het goed, meer is niet altijd beter. Al helemaal met de wapens en attachments, er zijn er zoveel tegenwoordig terwijl amper een handje vol gebruikt wordt omdat het te goed is. Ik ben het type dat gewoon een gun wil en schieten, niet eerst uit een lijst met 1000 opties kiezen om mijn wapen in te stellen en er vervolgens achter komen dat dit totaal kut is. Zelfde voor de killstreaks, uav, airstrike, chopper, meer dan genoeg. Waarom moeten we 50 verschillende streaks kunnen kiezen? Of ik wordt oud, dat zou ook goed kunnen 😆

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Ik zou heel graag een optie willen om alle cosmetics uit te schakelen. Desnoods als betaalde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-09 23:29
CoD slaat al jaren door in monetization, een van de grote problemen is dat de passie om deze game te maken al jaren ontbreekt. Ik zou zeggen dat MW 2019 de laatste is waarbij dit wel voelbaar was. Verder wordt de game eigenlijk alleen uitgebracht om aankopen in de store van Warzone te promoten en om de meta wapens sneller te kunnen levelen. Daarnaast is hun matchmaking ook al jaren stuk wat het spelen van de game één grote "sweatfest" maakt. Vaak zijn features niet goed afgewerkt, updates brengen nieuwe bugs of problemen met zich mee en zit de game vol met cheaters, reverse boost YouTube/Twitch helden die de al sterke aim-assist in de game maximaliseren of misbruiken met een chronus zen. Deze franchise heeft een hele goede nieuwe start nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Rickpm1 op 20-08-2025 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:30:
[...]

Ik zou heel graag een optie willen om alle cosmetics uit te schakelen. Desnoods als betaalde optie.
Breng ze alsjeblieft niet op ideeën :X
Ze grijpen werkelijk alles aan om geld uit de zakken van consumenten te kloppen. Optie om alle cosmetics uit te schakelen: graag. Er voor betalen: never.

Laat ze maar eens beginnen met een fatsoenlijke game te bouwen. Dan komt het geld vanzelf binnen. Al zal het voor de aandeelhouders waarschijnlijk nooit genoeg zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Denman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:53:
[...]

Breng ze alsjeblieft niet op ideeën :X
Ze grijpen werkelijk alles aan om geld uit de zakken van consumenten te kloppen. Optie om alle cosmetics uit te schakelen: graag. Er voor betalen: never.

Laat ze maar eens beginnen met een fatsoenlijke game te bouwen. Dan komt het geld vanzelf binnen. Al zal het voor de aandeelhouders waarschijnlijk nooit genoeg zijn.
Liever gratis natuurlijk. Maar desnoods betaald. Zo wanhopig ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:53:
[...]

Liever gratis natuurlijk. Maar desnoods betaald. Zo wanhopig ben ik :P
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n snelle reply gezien :o Ik had voor m'n gevoel net 10 seconden op verstuur geklikt en toen zal ik al een gele notificatie verschijnen rechtsbovenin :P

Ik begrijp je hoor. Nu moet je ook weten dat ik zwaar teleurgesteld ben door mijn onterechte BO6 ban en hoe Activision daar mee om gaat. Dan kan ik wel allemaal omwegen gaan doen en unlinken e.d. maar daar heb ik gewoon geen zin in. Van mij mag die arrogantie wel even afgestraft worden en ik hoop dan ook dat ze met BO7 grandioos op hun bek gaan. Bovendien gun ik het BF6 ook wel want de Open Beta speelde heerlijk weg en daar lijkt veel liefde in gestoken te zijn. En daar steek ik mijn geld dan weer liever in ipv de jaarlijkse troep die CoD heet. Gechargeerd natuurlijk, want ook ik heb er de afgelopen jaren best veel plezier mee beleefd.

Maar nu zijn ze gewoon de weg kwijt, in alle opzichten. Dit jaar komt ie sowieso niet in huis en de kans is zeer klein dat dat de komende jaren wel gaat gebeuren, maar ik laat me graag verrassen. Wellicht is BF6 de wake-up call voor ze :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 14:54
https://www.callofduty.co...munity-update-august-2025

Zijn toch wat mensen zenuwachtig aan het worden daar :) te laat, en BO7 is niet meer te redden met wat kleine pleisters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Daan0s schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:15:
https://www.callofduty.co...munity-update-august-2025

Zijn toch wat mensen zenuwachtig aan het worden daar :) te laat, en BO7 is niet meer te redden met wat kleine pleisters
Operators, Operator Skins, and Weapons from Black Ops 6 will no longer carry forward into Black Ops 7.

Black Ops 7 needs to feel authentic to Call of Duty and its setting.
Lees: In BlOps7 komen we met nieuwe kauwgombal skins in de seizoens pas en we willen dat je die weer opnieuw koopt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11:28
Vrijdag schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

[...]

Lees: In BlOps7 komen we met nieuwe kauwgombal skins in de seizoens pas en we willen dat je die weer opnieuw koopt 8)
Die Vault edition staat er mooi onder met zijn robot "skins"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 28-09 18:40
Ik vind het opvallend dat er nu pas zoveel kritiek is op cod. Cod is sinds zoveel jaren dezelfde game met een nieuw jasje rond. Een aangepaste engine wel maar de core blijft altijd dezelfde. Oude wijn in nieuwe zakken. Anno 2025 zou ik toch verwachten dat een ton op de grond een beetje kan bewegen zeker?

De gunplay in cod vind ik dan wel heel sterk. Maar daar blijft het ook bij. Maar hoe cod nu aan het evolueren is juich ik ook wel wat toe want cod en bf zijn geen concurrenten van elkaar. Zijn 2 andere games die perfect naast elkaar kunnen leven want ze verschillen best wel veel van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
  • Laatst online: 27-09 07:43
Ik wilde hem gaan preorderen, maar ik kom er via de meest recente update van BO6 achter dat mijn systeem toch niet ondersteund wordt. Mijn laptop heeft Secure Boot ingeschakeld, en TPM 2.0, maar dit is niet goed genoeg. Goed opletten dus.

https://www.amd.com/en/re...articles/faqs/pa-420.html

AMD blijkt hiervoor een fix aangeboden te hebben in 2022, maar ik zie toch dat veel mensen er tegenaan lopen dat hardware leveranciers deze update niet doorgevoerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bRHBrO1dJCzpLEcy4H0rg6Bd1wk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3HrWQlVib96AhDWTpxq4mi6o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Alle maps bij de lancering:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3_1bGayd9zCUoO7LR-D699Qq6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KIUfjCixaqYDdUV0NNLiqtn1.jpg?f=fotoalbum_large

Uitgebreidere Multiplayer trailer:

Pagina: 1