[Multi] Call of Duty: Black Ops 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03

Vrijdag

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:11

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bVxmcM9Wq42riXtD0Qbfc_WSd8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IBKsAM2YKwBLLBhovLLBPGx0.jpg?f=user_large

Ontwikkelaar: Treyarch, Raven Software
Uitgever: Activision
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Xbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 4|5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: 2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Dit jaar mogen we gewoon verder blijven schieten in het Black Ops-universum. Geen overstap naar Modern Warfare of een andere wereld binnen de Call of Duty-franchise, maar na COD: Black Ops 6 gaan we nu gewoon verder met Call of Duty: Black Ops 7 - al springen we blijkbaar wel een kleine veertig in de tijd vooruit naar 2035. Uiteraard is er weer heel wat mis met de wereld en moeten we ingrijpen voor het allemaal desastreus afloopt.

Je kan het verhaal alleen of in co-op spelen en in de multiplayer krijg je Zombies en nieuwe mappen, zoals het eigenlijk elk jaar wel betaamt. Een releasedatum is er nog niet, maar de traditie kennende zal die rond Gamescom (samen met multiplayer-informatie) wel onthuld worden.

Jaar 2035
Het is 2035 en de wereld staat aan de rand van chaos, geteisterd door gewelddadige conflicten en psychologische oorlogsvoering na de gebeurtenissen in Black Ops 2 en Black Ops 6, de populairste titels van de fans. Het Black Ops-team onder leiding van David Mason moet met geavanceerde technologie terugvechten tegen een manipulatieve vijand die angst boven alles bewapent.

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUEmkI4CbenRDscvUXi2dbGHqMk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rZJZ3d6bgcOXezDJKi8AbRZA.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLFBry4uKyyFCFvz4EGn1laoWTs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzf2AaDndcroMj2klPnZEFEj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_Esaj0CgMCHw82X45bHTzV5CAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8EAz8e21nCcmqUbMGGfHPMuV.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCTTCwYbiHGriQy9NXhwWOXeY44=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z8EY3BvWZRTCDaFB7Gnhe9vJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Koz40zPtrJx0dt_ZnJMcvupwF4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amyek3EbHhJ3xai9jvue1Dhl.jpg?f=fotoalbum_tile
Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 1% gewijzigd door Linksquest op 20-08-2025 08:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:03
Komt deel 7 dit jaar nog uit? :o Ik heb Black Ops 6 toevallig afgelopen vrijdag nog gekocht. Zal je net zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ryan_ schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:15:
Komt deel 7 dit jaar nog uit? :o Ik heb Black Ops 6 toevallig afgelopen vrijdag nog gekocht. Zal je net zien _O-
Och meen je, wij hebben Black Ops 6 door middel van de Game Pass gratis kunnen spelen maar na 1 maand of twee weer aan de kant gelegd. Als ik de berichten op het internet mag geloven, komt CoD: Black Ops 7 inderdaad dit jaar uit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Hopelijk niet al te futuristisch. De futuristische CoD games die we allemaal al eens gezien hebben vond ik stuk voor stuk niet de leukste games. Gelukkig voor een appel en een ei op gamepass te spelen :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 10-06-2025 12:38 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hulleman schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:38:
Hopelijk niet al te futuristisch. De futuristische CoD games die we allemaal al eens gezien hebben vond ik stuk voor stuk niet de leukste games. Gelukkig voor een appel en een ei op gamepass te spelen :Y)
Ik vond Infinite Warfare best leuk. Wat voor mij hielp was dat ik het vooral zag als een sci-fi shooter. Nu heb ik het wel over de campaign, want die vond ik verrassend sterk. MP was niet echt super bijzonder.

Ben lichtelijk benieuwd naar BlOps 7. Dit ziet er wel een beetje uit als Advanced en Infinite Warfare. Als het niet te veel pewpewl4z0rz is, daar heb ik niks mee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 12:46
Hulleman schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:38:
Ik speel wel Destiny, maar vind futuristische dingen totaal niet leuk.
Hoop dat dit wel met normale soldaten en wapens is, en niet met robots in de MP.

Anders misschien maar voor Black Ops 6 gaan hier, als die afgeprijsd is mogelijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:37
jeetje wat een slop is dit geworden, fantasy shooter is echt niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:39
Nog nooit zo ongeïnteresseerd geweest in een nieuwe Call of Duty, wat een verschrikking. Goddank voor Battlefield want dit is gewoon weer teruggaan naar de tijd dat CoD echt op een dieptepunt zat. Bizar dat ze wéér deze kant op gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Daan0s op 19-08-2025 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 20:58
Gekke futuristische dingen, ze gaan maar 10 jaar in de tijd en verwachten robots en dergelijke.
Rare jumps en movement. Ik zie dit somber in. Hier zit niemand op te wachten.

Beta is 2oktober voor pre orders en voor iedereen op 5oktober.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 16:42
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 01:05:
Gekke futuristische dingen, ze gaan maar 10 jaar in de tijd en verwachten robots en dergelijke.

[YouTube: Call of Duty: Black Ops 7 | Gameplay Reveal Trailer]
Fijn! Hoef ik geen last te hebben van FOMO omdat het dit jaar het jaar van BF gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

Ik hoop het, maar ben bang dat er toch weer een heleboel intrappen. Ik in ieder geval niet, zoals het er nu naar uit ziet is BO6 m'n laatste CoD ooit geweest. Activision maakt er een potje van, zowel qua gameplay en cosmetics als alles eromheen zoals bijvoorbeeld klantenservice.

En ja, de trailer ziet er nog enigszins "normaal" uit, maar je kan er op wachten dat kort na de launch skins worden geïntroduceerd die je kan kopen of "verdienen". En voor je het weet ben je weer aan het rondrennen tussen Wall-E's, C3P0's en Family Guy karakters. Zit ik gewoon niet op te wachten.

Het is wat @crimby zegt: dit jaar wordt het BF jaar en die zal ik in oktober ook aanslingeren.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Met CoD weet je dat je zodra de "seizoenen" beginnen, je weer kinderbueno skins gaat krijgen.

Maar het is ook gewoon een arena shooter. In feite niet anders dan een Quake of UT. Goed voor korte, snelle potjes die je kan doen als je wacht totdat de piepers gaar zijn of je kind op de wc zit.
BF is veel grootschaliger en langer. Dat is leuk, maar voor even snel weer veel minder geschikt.

Ik zal deze versie ook wel kopen, maar heb er voorlopig geen haast mee. Zoveel andere spellen die ik ook nog wil spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:09
Daan0s schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:08:
Nog nooit zo ongeïnteresseerd geweest in een nieuwe Call of Duty, wat een verschrikking. Goddank voor Battlefield want dit is gewoon weer teruggaan naar de tijd dat CoD echt op een dieptepunt zat. Bizar dat ze wéér deze kant op gaan.
Snap je inderdaad toch helemaal niks van.

De CoD met al die futuristische crap was de allerslechtste ooit en nu introduceren ze weer die rare jumps en wingsuits etc etc.

Gelukkig hebben we bf6 komend jaar.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:36
Vrijdag schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:36:
BF is veel grootschaliger en langer. Dat is leuk, maar voor even snel weer veel minder geschikt.
Ben ik het niet mee eens, in de beta heb ik veel domination en squad deathmatch gedaan, dan zijn matches van ongeveer 10 minuten. Heel erg vermakelijk!

Dit wordt voor mij de eerste CoD die ik niet ga proberen, gelukkig zat BO6 bij de gamepass en voelde ik me minder genaaid, dat had ik met Vanguard helaas wel meer. Ik begrijp werkelijk niet dat je het wellicht toch gaat kopen met alle kennis van nu. We willen toch betere games? Voor het signaal is het dan beter dat niemand BO7 gaat kopen en hopelijk wordt BO8 dan de allerbeste CoD ooit.

[ Voor 34% gewijzigd door Farrell op 20-08-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:55

Pykow

Angelo OTR

Blackops 7 doet mij denken aan BF2042, waarbij de plank helemaal mis geslagen wordt en je heel snel uitgekeken gaat zijn op deze game.
Zeker met het feit dat concurrent BF met een wat meer klassieke Battlefield game komt, wat heel vaak erg populair is gebleven.

De trailer overtuigd ook niet echt of je nu straks Robots in MP krijgt of mensen.
Ze kunnen er weer alle kanten mee omgaan.

Vroeger mocht je Call of Duty en Battlefield nog met elkaar vergelijken en was er natuurlijk een strijd.
Maar Call of Duty is niet meer de oorlog game van Cod1, Cod2, MW1,MW2.
Ze zijn inderdaad zoals hierboven vermeld, maar naar een Arena shooter gegaan.
Dat mag je dan gewoon niet meer vergelijken met Oorlog games als Battlefield.
Maar misschien eerder vergelijken met een Overwatch, Rivals.

Natuurlijk zijn er mensen die hierop zitten te wachten, ga ik er vanuit

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben geschrokken en teleurgesteld door de rommelige trailer van Black Ops 7, vind dat ze compleet de plank misslaan..

Had gehoopt dat ze zich zouden gaan verbeteren na al het kritiek op Black Ops 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33

Oh boy......

Gelukkig heb ik tegen die tijd nog gamepass. Single player zal vast leuk zijn om door te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 14:24
Misschien maken ze er wel een soort Titanfall variant van, dat zou nog wel tof zijn, maar anders wordt dit de volgende ontslagronde bij MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
Pykow schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 10:46:

Ze zijn inderdaad zoals hierboven vermeld, maar naar een Arena shooter gegaan.
Best grappig dat er een term valt en men elkaar na-praat. CoD is geen arena shooter. Arena shooters zoals UT, Quake etc daar start iedereen met dezelfde basisuitrustig en dan verzamel je gaande weg wapens en power-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
mobygo76 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:54:
Misschien maken ze er wel een soort Titanfall variant van, dat zou nog wel tof zijn, maar anders wordt dit de volgende ontslagronde bij MS.
Dat zou ironisch zijn, aangezien Titanfall komt van voormalige CoD devs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 21:14
COD is al jaren een arcade shooter, dit is waarschijnlijk het woord waar iedereen naar opzoek is.

Er zit weinig tot geen realisme in en is voor korte snelle potjes ontwikkeld, flashy skins om aandacht te trekken, etc, etc.

Als hij in de Gamepass zit zal ik hem waarschijnlijk gewoon spelen though.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:55

Pykow

Angelo OTR

Farrell schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:22:
[...]

Best grappig dat er een term valt en men elkaar na-praat. CoD is geen arena shooter. Arena shooters zoals UT, Quake etc daar start iedereen met dezelfde basisuitrustig en dan verzamel je gaande weg wapens en power-ups.
Ja ok, misschien is inderdaad zoals hier ook vermeld staat ARCADE game

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:55
Veel negativiteit over de reveal zeg, ik vind het er eigenlijk wel tof uitzien en misschien dit jaar wel goed om is wat anders te doen en meer arcade en futuristisch te worden aangezien we voor realistische gameplay BF 6 al krijgen. Ga mooi beide in huis halen ik heb soms gewoon zin in lekker arcade knallers en daar lijkt deze perfect voor.
Co-op campaign met progression en endgame klinkt ook erg tof imo! ik heb er zin in.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:36:
Veel negativiteit over de reveal zeg, ik vind het er eigenlijk wel tof uitzien en misschien dit jaar wel goed om is wat anders te doen en meer arcade en futuristisch te worden aangezien we voor realistische gameplay BF 6 al krijgen. Ga mooi beide in huis halen ik heb soms gewoon zin in lekker arcade knallers en daar lijkt deze perfect voor.
Co-op campaign met progression en endgame klinkt ook erg tof imo! ik heb er zin in.
Ik ben het met je eens dat het er tof uitziet. En een keertje wat meer futuristisch en psychedelisch is best gaaf. Het probleem van Call of Duty is dat de MP er na 3 maanden zo uitziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkzgBEWECAmDyL-f73plwPWNMfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ol1KuqNLL5hBCal9Geix8XUK.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 10:55
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 13:50:
[...]

Ik ben het met je eens dat het er tof uitziet. En een keertje wat meer futuristisch en psychedelisch is best gaaf. Het probleem van Call of Duty is dat de MP er na 3 maanden zo uitziet:

[Afbeelding]
Hahaha mja ik kan er wel om lachen om die gekke outfits etc, maar kan me voorstellen als je een realistische shooter wilt dat je niet op die skins zit te wachten. Maarja het brengt kennelijk veel geld op dus er is een grote groep mensen die het wel wilt.

Maar nu een jaartje een wat minder serieuze cod vind ik prima en leuk, door alle negativiteit zullen ze volgend jaar wel weer gaan switchen naar een meer realstische cod en dat vind ik dan ook weer leuk. :+ ze moeten het af en toe wel veranderen anders wordt het ook maar saai toch.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:57
Hier zit ik echt niet op te wachten. Battlefield gaat echt gehakt maken van COD dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:04
Het was vrij pijnlijk voor hun om live te zien hoe stil de reacties uit de zaal waren bij de cod 7 reveal, (zeker in vergelijking met lego batman daarna). Het is een beetje over de top gegaan met al die skins de afgelopen jaren, dieptepunt was al die my little pony met een scheet als melee kill, dat heeft niets meer te maken met de originele cod, daarna er nog eens overheen met die ongeinspireerde gesponserde tekenfilm figuurtjes en ninja turtles. Tsja, dan is het geen cod meer voor meesten.

Het is wel duidelijk wat er dit jaar gaat gebeuren, Cod 7 gaat een enorme klap krijgen kwa verkopen, het imago is inmiddels compleet om zeep, en als je de reacties online leest is het echt enorm negatief. Natuurlijk zal er een doelgroep zijn die het geweldig vindt, en dat is ook prima. Ze zullen uiteraard zeggen dat cod 7 een succes is, maar goed, dat kan al snel als je de game gratis weggeeft op een gamepass, maar met name de OG cod gamers zullen het dit jaar denk ik toch wel min of meer laten afweten met de release van BF6 voor de boeg.

Maar eerlijk gezegd is dat ook wel goed nieuws, het werd tijd dat er weer wat competitie tussen shooters kwam, daar profiteren we allemaal van. Ik verwacht eigenlijk dat COD 7 op de huidige manier doorgaat (hebben ze ook al aangekondigd dat alle cod 6 bundles gewoon in cod 7 werken).

Maar het is niet zo moeilijk te voorspellen dat volgend jaar groots aangekondigd gaat worden dat COD teruggaat naar de roots met in de multiplayer alleen nog normale soldier skins en waarschijnlijk in battle royale de 'fortnite' skins. Dan is iedereen weer helemaal blij en lyrisch over hoe mooi COD is. Het zou me verbazen als ze dit niet gaan aangrijpen om volgend jaar dit heel groots te gaan marketen, maar dat er volgend jaar iets gaat veranderen is overduidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Hahaha mja ik kan er wel om lachen om die gekke outfits etc, maar kan me voorstellen als je een realistische shooter wilt dat je niet op die skins zit te wachten. Maarja het brengt kennelijk veel geld op dus er is een grote groep mensen die het wel wilt.

Maar nu een jaartje een wat minder serieuze cod vind ik prima en leuk, door alle negativiteit zullen ze volgend jaar wel weer gaan switchen naar een meer realstische cod en dat vind ik dan ook weer leuk. :+ ze moeten het af en toe wel veranderen anders wordt het ook maar saai toch.
Een jaartje? Het gaat al jaren nergens meer over. Met MW19 hadden ze eindelijk een goede cod terug en veel mensen terug gehaald. Hier hadden ze echt op moeten voortbouwen maar het werd steeds gekker en gekker. Ook omdat er natuurlijk geen concurrentie is tot nu BF6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:18
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:33:
[...]

Een jaartje? Het gaat al jaren nergens meer over. Met MW19 hadden ze eindelijk een goede cod terug en veel mensen terug gehaald. Hier hadden ze echt op moeten voortbouwen maar het werd steeds gekker en gekker. Ook omdat er natuurlijk geen concurrentie is tot nu BF6
Precies dit.. Waarom moeten games die goed zijn ineens alles over een andere boeg gaan gooien? Als iets goed is dan is het goed, meer is niet altijd beter. Al helemaal met de wapens en attachments, er zijn er zoveel tegenwoordig terwijl amper een handje vol gebruikt wordt omdat het te goed is. Ik ben het type dat gewoon een gun wil en schieten, niet eerst uit een lijst met 1000 opties kiezen om mijn wapen in te stellen en er vervolgens achter komen dat dit totaal kut is. Zelfde voor de killstreaks, uav, airstrike, chopper, meer dan genoeg. Waarom moeten we 50 verschillende streaks kunnen kiezen? Of ik wordt oud, dat zou ook goed kunnen 😆

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Stylze schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Ik zou heel graag een optie willen om alle cosmetics uit te schakelen. Desnoods als betaalde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:23
CoD slaat al jaren door in monetization, een van de grote problemen is dat de passie om deze game te maken al jaren ontbreekt. Ik zou zeggen dat MW 2019 de laatste is waarbij dit wel voelbaar was. Verder wordt de game eigenlijk alleen uitgebracht om aankopen in de store van Warzone te promoten en om de meta wapens sneller te kunnen levelen. Daarnaast is hun matchmaking ook al jaren stuk wat het spelen van de game één grote "sweatfest" maakt. Vaak zijn features niet goed afgewerkt, updates brengen nieuwe bugs of problemen met zich mee en zit de game vol met cheaters, reverse boost YouTube/Twitch helden die de al sterke aim-assist in de game maximaliseren of misbruiken met een chronus zen. Deze franchise heeft een hele goede nieuwe start nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Rickpm1 op 20-08-2025 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:30:
[...]

Ik zou heel graag een optie willen om alle cosmetics uit te schakelen. Desnoods als betaalde optie.
Breng ze alsjeblieft niet op ideeën :X
Ze grijpen werkelijk alles aan om geld uit de zakken van consumenten te kloppen. Optie om alle cosmetics uit te schakelen: graag. Er voor betalen: never.

Laat ze maar eens beginnen met een fatsoenlijke game te bouwen. Dan komt het geld vanzelf binnen. Al zal het voor de aandeelhouders waarschijnlijk nooit genoeg zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Denman schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:53:
[...]

Breng ze alsjeblieft niet op ideeën :X
Ze grijpen werkelijk alles aan om geld uit de zakken van consumenten te kloppen. Optie om alle cosmetics uit te schakelen: graag. Er voor betalen: never.

Laat ze maar eens beginnen met een fatsoenlijke game te bouwen. Dan komt het geld vanzelf binnen. Al zal het voor de aandeelhouders waarschijnlijk nooit genoeg zijn.
Liever gratis natuurlijk. Maar desnoods betaald. Zo wanhopig ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Mog schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 20:53:
[...]

Liever gratis natuurlijk. Maar desnoods betaald. Zo wanhopig ben ik :P
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n snelle reply gezien :o Ik had voor m'n gevoel net 10 seconden op verstuur geklikt en toen zal ik al een gele notificatie verschijnen rechtsbovenin :P

Ik begrijp je hoor. Nu moet je ook weten dat ik zwaar teleurgesteld ben door mijn onterechte BO6 ban en hoe Activision daar mee om gaat. Dan kan ik wel allemaal omwegen gaan doen en unlinken e.d. maar daar heb ik gewoon geen zin in. Van mij mag die arrogantie wel even afgestraft worden en ik hoop dan ook dat ze met BO7 grandioos op hun bek gaan. Bovendien gun ik het BF6 ook wel want de Open Beta speelde heerlijk weg en daar lijkt veel liefde in gestoken te zijn. En daar steek ik mijn geld dan weer liever in ipv de jaarlijkse troep die CoD heet. Gechargeerd natuurlijk, want ook ik heb er de afgelopen jaren best veel plezier mee beleefd.

Maar nu zijn ze gewoon de weg kwijt, in alle opzichten. Dit jaar komt ie sowieso niet in huis en de kans is zeer klein dat dat de komende jaren wel gaat gebeuren, maar ik laat me graag verrassen. Wellicht is BF6 de wake-up call voor ze :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
https://www.callofduty.co...munity-update-august-2025

Zijn toch wat mensen zenuwachtig aan het worden daar :) te laat, en BO7 is niet meer te redden met wat kleine pleisters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Daan0s schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:15:
https://www.callofduty.co...munity-update-august-2025

Zijn toch wat mensen zenuwachtig aan het worden daar :) te laat, en BO7 is niet meer te redden met wat kleine pleisters
Operators, Operator Skins, and Weapons from Black Ops 6 will no longer carry forward into Black Ops 7.

Black Ops 7 needs to feel authentic to Call of Duty and its setting.
Lees: In BlOps7 komen we met nieuwe kauwgombal skins in de seizoens pas en we willen dat je die weer opnieuw koopt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 16-10 15:58
Vrijdag schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

[...]

Lees: In BlOps7 komen we met nieuwe kauwgombal skins in de seizoens pas en we willen dat je die weer opnieuw koopt 8)
Die Vault edition staat er mooi onder met zijn robot "skins"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:28
Ik vind het opvallend dat er nu pas zoveel kritiek is op cod. Cod is sinds zoveel jaren dezelfde game met een nieuw jasje rond. Een aangepaste engine wel maar de core blijft altijd dezelfde. Oude wijn in nieuwe zakken. Anno 2025 zou ik toch verwachten dat een ton op de grond een beetje kan bewegen zeker?

De gunplay in cod vind ik dan wel heel sterk. Maar daar blijft het ook bij. Maar hoe cod nu aan het evolueren is juich ik ook wel wat toe want cod en bf zijn geen concurrenten van elkaar. Zijn 2 andere games die perfect naast elkaar kunnen leven want ze verschillen best wel veel van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
  • Laatst online: 09-10 10:50
Ik wilde hem gaan preorderen, maar ik kom er via de meest recente update van BO6 achter dat mijn systeem toch niet ondersteund wordt. Mijn laptop heeft Secure Boot ingeschakeld, en TPM 2.0, maar dit is niet goed genoeg. Goed opletten dus.

https://www.amd.com/en/re...articles/faqs/pa-420.html

AMD blijkt hiervoor een fix aangeboden te hebben in 2022, maar ik zie toch dat veel mensen er tegenaan lopen dat hardware leveranciers deze update niet doorgevoerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bRHBrO1dJCzpLEcy4H0rg6Bd1wk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3HrWQlVib96AhDWTpxq4mi6o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Alle maps bij de lancering:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3_1bGayd9zCUoO7LR-D699Qq6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KIUfjCixaqYDdUV0NNLiqtn1.jpg?f=fotoalbum_large

Uitgebreidere Multiplayer trailer:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor diegenen die de BO7 beta early access willen spelen(vanaf donderdag); check twitch.tv voor de COD Next stream.
Kijk die bij het kanaal van Call of Duty of die van Xbox en na een uur krijg je een drop voor een code( en emblem en calling card geloof ik).

Je Twitch account moet wel gekoppeld zijn aan je Activision account. Deze kan je vrij makkelijk koppelen als je inlogt bij Activision.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:54

RawChild

PSN: Rawchild

Heb livestream van Westie gedeeltelijk gekeken. Maar Neh. Ik zag de close combat gameplay. De klassieke cod gameplay. Maar dat biedt battlefield nu ook, maar dan niet gelikte Maps, maar de boel aan puin, chaos. En een stuk minder overdreven snel.

En ik ben ooit echt zwaar onder de indruk geweest van Cod4. Was geloof ik voor het eerst met een moderne setting. Kilkstreaks. Level progressie, waarin je van alles vrij speelt. Fantastische Maps. Maar sinds dien is de vernieuwing eigenlijk minimaal. Al hebben ze het wel geprobeerd met high jumps en zo, nu weer wat wall running. En ghosts had ook wat mini levelution. Maar na black ops 2 werd het voor mij minder en minder. En dit is van wat ik zag weer lood om oud ijzer. Ik blijf altijd geïnteresseerd in een nieuw cod titel. Maar ik voel het ff niet, en dat heeft mede te maken met battlefield 6 die eindelijk weer iets herkenbaars maakt.. en ik word uiteraard ook oud. Al is cod mij te veel fifa geworden. Ieder jaar nagenoeg hetzelfde.
Al vind ik de haat die cod momenteel over zich heen krijgt wel erg sneu voor de ontwikkelaars.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
RawChild schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:12:
Heb livestream van Westie gedeeltelijk gekeken. Maar Neh. Ik zag de close combat gameplay. De klassieke cod gameplay. Maar dat biedt battlefield nu ook, maar dan niet gelikte Maps, maar de boel aan puin, chaos. En een stuk minder overdreven snel.

En ik ben ooit echt zwaar onder de indruk geweest van Cod4. Was geloof ik voor het eerst met een moderne setting. Kilkstreaks. Level progressie, waarin je van alles vrij speelt. Fantastische Maps. Maar sinds dien is de vernieuwing eigenlijk minimaal. Al hebben ze het wel geprobeerd met high jumps en zo, nu weer wat wall running. En ghosts had ook wat mini levelution. Maar na black ops 2 werd het voor mij minder en minder. En dit is van wat ik zag weer lood om oud ijzer. Ik blijf altijd geïnteresseerd in een nieuw cod titel. Maar ik voel het ff niet, en dat heeft mede te maken met battlefield 6 die eindelijk weer iets herkenbaars maakt.. en ik word uiteraard ook oud. Al is cod mij te veel fifa geworden. Ieder jaar nagenoeg hetzelfde.
Al vind ik de haat die cod momenteel over zich heen krijgt wel erg sneu voor de ontwikkelaars.
Lijkt gewoon geen vooruitgang te zijn, van wat ik zag leek het gewoon black ops 6.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 23:11:
[...]

Lijkt gewoon geen vooruitgang te zijn, van wat ik zag leek het gewoon black ops 6.1
Trekt idd op niets. Battlefield 6 all the way...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Je ziet het ook aan de interactie hier. Dat er ni veel mensen zin hebben in deze game. Ik heb een beta code . Ga deze ook spelen maar zal enkel de beta worden,meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ga de bèta even proberen op de laptop. Heb gamepass en daarmee ook early acces kom ik net achter. Kijk absoluut niet uit naar deze game, in tegenstelling tot battlefield 6. Maar ff gratis proberen is wellicht wel even leuk.

Straks om 7 uur meende ik.

[ Voor 6% gewijzigd door RawChild op 02-10-2025 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
5 game crashes, nog geen veld gezien. 1e indruk is niet geweldig.
AMD 5700X3D met 5060ti

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

3 keer crash in de lobby. Heb ook nog niet een map gezien. Ik geef het voor nu even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
@RawChild Ik heb mijn nVidia drivers gedowngrade dat lijkt op de PC de oplossing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

djcasl schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:23:
@RawChild Ik heb mijn nVidia drivers gedowngrade dat lijkt op de PC de oplossing voor mij.
Haha ik heb juist net die van 30 september geïnstalleerd. Ik begon dus met verouderde versie. Lees op Reddit meer van dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djcasl
RawChild schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:37:
[...]

Haha ik heb juist net die van 30 september geïnstalleerd. Ik begon dus met verouderde versie. Lees op Reddit meer van dit.
Nu nieuwe drivers maar HDR uitgezet, lijkt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

djcasl schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:57:
[...]

Nu nieuwe drivers maar HDR uitgezet, lijkt te werken
Dank, kon nu eindelijk een map spelen.
Speelt wel aardig. Ziet er ook prima uit. Dat beetje wall jumpen viel mij ook alles mee tot nu toe

[ Voor 10% gewijzigd door RawChild op 02-10-2025 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Letterlijk mn 2e potje en heb al een nuke op mn dak.
Animatie is hetzelfde als in BO6.

Moet zeggen dat de game best lekker speelt, fijn dat de maps iets groter zijn dan BO6. TTK is redelijk kort. Vind de health bar zoals die in BO4 en Cold War ook zat wel tof. Movement is wat langzamer, misschien vergelijkbaar met Warzone. De wapens voelen ook wel goed en de scorestreaks zijn weer een mooie afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Nou, paar potjes gespeeld maar dit is zo generiek als de pest. Speel elk jaar wel eventjes op het begin een nieuwe CoD, dan is t nog leuk namelijk. Maar dit is echt vreselijk saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Ik heb op de XSX een aantal matches gespeeld en heb daarna besloten een andere game te preorderen, die over een week uitkomt. Die beta beviel me wel goed.
Het schieten voelt goed voor mij maar die skewer vind ik zwaar irritant en dat geldt ook voor die robothond. Ik hou niet van het futuristische gebeuren en deze beta heeft het bevestigd.

Ik ben zeer benieuwd naar het aantal spelers straks bij release, want als je dit topic vergelijkt met die van BF6 is het verschil erg groot.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
Ik moet zelf zeggen ik was ook huiverig over al het futuristische, maar ik vind het persoonlijk niet storend. Wat ik wel irritant vind is dat ik BO7 via het CoD menu van BO6 moet starten. Weet iemand of ik een shortcut kan maken om direct in BO7 te komen. Ik heb de gamepass versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:09:
Ik heb op de XSX een aantal matches gespeeld en heb daarna besloten een andere game te preorderen, die over een week uitkomt. Die beta beviel me wel goed.
Het schieten voelt goed voor mij maar die skewer vind ik zwaar irritant en dat geldt ook voor die robothond. Ik hou niet van het futuristische gebeuren en deze beta heeft het bevestigd.

Ik ben zeer benieuwd naar het aantal spelers straks bij release, want als je dit topic vergelijkt met die van BF6 is het verschil erg groot.
Zo’n robothond is inmiddels niet heel futuristisch meer en steeds vaker te vinden in huidige conflictsituaties. Al is mij niet helemaal bekend hoe dit momenteel in CoD is uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ze gaan toch overstag… misschien ook wel nodig aangezien de populariteit behoorlijk afneemt momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Denk alleen niet dat het veel uit gaat maken dat er nauwelijks SBMM is in Open Moshpit. Degene die niet afgeslacht willen worden kiezen niet voor Open Moshpit, dus er gaat weinig veranderen voor die spelers die een k/d van 50/2 willen hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Deze game laat ik aan mij voorbijgaan dit jaar. Is veel te snel. Precies black ops 6 met adhd erop. 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:04
ik moet eerlijk zeggen dat het beter is dan ik verwacht had, heb vanavond de open beta gespeeld en het speelt best ok. Maar er vallen nu toch ook wel dingen op:

- die omnimovement veroorzaakt een hele hoop slidende bunnyhop konijntjes waar je tegenspeelt, ik zie praktisch niemand gewoon rennen. Op zich schiet je ze makkelijk neer door de extreem lage TTK, maar toch.
- die mechanische hond vind ik raar, ik heb hem zelf ook meerdere keren gehaald, maar die maakt veel te veel kills in zijn eentje, veel te sterk.
- iemand zei hier dat het generiek is, die open beta maps lijken inderdaad enorm op elkaar
- die deuren zijn inderdaad irritant, je ziet nu al dat al die campers achter een deur gaan zitten wachten tot die opengaat
- En wat nu wel enorm opvalt is de afwezigheid van sfeer, vaak hoor je helemaal niets in de maps, dat is echt wel anders in BF6.

Maar ze kunnen prima naast elkaar bestaan vind ik, dit is meer leuk om even te knallen in kleine omgevingen en eerlijk is eerlijk, het speelt best lekker deze nieuwe editie. Maar goed, ik blijf toch maar in cod 6 en koop deze wel een keer in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:07
robinez schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 00:31:

- die omnimovement veroorzaakt een hele hoop slidende bunnyhop konijntjes waar je tegenspeelt, ik zie praktisch niemand gewoon rennen.

- die deuren zijn inderdaad irritant, je ziet nu al dat al die campers achter een deur gaan zitten wachten tot die opengaat
Dankjewel, nu weet ik 100% dat ik nog niet eens de beta probeer. :D

Ik denk dat ik nu langzaam Call of Duy laat voor wat het, en geen games meer binnen deze serie ga kopen. Toen ter tijd gestopt in de oude MW2, daarna vrijwel bijna geen enkele CoD meer aan geraakt tot aan MW 1 remake. Nu heb ik het weer helemaal gehad.

Spendeer ik liever mijn tijd in BF6, ookal is het een clusterfuck door de kleine en gelimiteerde mappen.

[ Voor 28% gewijzigd door Toonen1988 op 06-10-2025 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 14:27
Net even een paar potjes gedaan. Weer meer van hetzelfde. Beetje raar dat ze dat walljump en normaal springen onder een andere button zetten. Bij BO3 ging dat gewoon automatisch en hoefde je niets te doen. Had stuk beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Gisteren de beta even geprobeerd op de PS4.

Ik heb het maar opgegeven na een paar minuten. De tijd dat ik UT'99 Instagib in DM_Hyperblast leuk vond is inmiddels ver achter me. Dit ging nog veel sneller en was nog onoverzichtelijker. Helaas, ik ga voorlopig deze CoD overslaan. Misschien later nog maar dit is me echt veel te adhd chaotisch en gewoon niet leuk. Of ik overstap naar BF weet ik ook niet, ik heb momenteel toch niet zoveel zin en behoefte om MP shooters te spelen. Daarnaast ook vrij weinig tijd en een grote backlog aan andere spellen die me momenteel meer aantrekken.

@G_Dragon ik zal ook niet zoveel meer betrokken zijn als mede TS, mocht je iemand anders vinden hiervoor is dat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 17-10 16:21
Ik vond de game meer van hetzelfde.
Geen wauw gevoel en na een paar potjes zette ik mijn PS5 al uit.
Denk dat ik dit jaar oversla terwijl ik alle CoD (zelfs de eersten) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik vind hem tot dus ver inderdaad veel van hetzelfde maar opzich speelt hij wel lekker.

Ik moet wel zeggen dat dat oil rig level (Cortex) wel weer een gevalletje broken spawns is waar je makkelijk gespawn killed kan worden.

The Forge is heel camp heavy als map zijnde en Exposure speelt wel lekker so far.

[ Voor 19% gewijzigd door Martin0 op 06-10-2025 12:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 17-10 16:21
Ik wilde gisteren nog even de BETA doen maar ik liep vast op een andere game (van 30 jaar oud) waar ik iets meer zin aan had :P

Ben dus echt niet onder de indruk van de BETA dat ik mij ertoe moet zetten om te spelen omdat je maar 3 dagen hebt. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 13:49
Heb bo7 al gepreorderd maar merk in de betas wel dat de game snipers een + geeft en shotguns een erge -. Snipers zijn way overpowered en shotguns moet je meerdere keren schieten tenzij je op arm afstand staat. En er word al weer een hoop gecheat echt mensen met level 10 die iedereen en alle mensen helemaal overhoop knallen waar ik zoiets van heb van geloof me jij bent niet legitiem. De game is semi futuristisch ze hebben robots enz en walljumps maar geen echte backpack flight of zoiets. Maar ze doen ook wel dingen geinig als bepaalde jumps die je gebieden geven die je meer optie geven. Maar heb ook het idee dat cover een ding is dat verdwenen is uit deze game. vroeger had je nog plekken waar je een beetje achter kon verstoppen nu steekt je hoofd meestal nog wat uit en word je afgeknalled en het is moordend snel geworden voor mijn gevoel.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren een paar potjes gespeeld, maar wat ziet het er slecht uit en wat speelt het slecht. Vooral deze graphics is echt niet acceptabel in deze tijd met de hardware die we nu hebben, ze lijken te gaan voor een makkelijke cashgrab die niet lijkt te gaan werken als ik lees over hoe weinig mensen tevreden zijn.

Het ziet er zo nep, cartoonlook uit :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aid1F2oGtLd67ygnlb2eN_w0NOU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LsbJ5uY265PuBAEH4J5jMsHE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ng8vAa7a5gTHNzHD-RijZYdwsRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qt5kqWeLHDtgMqRGGKTUxqAJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

G_Dragon schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:40:
ze lijken te gaan voor een makkelijke cashgrab die niet lijkt te gaan werken als ik lees over hoe weinig mensen tevreden zijn.
Je kan nu al invullen dat het een van de best verkopende games van 2025 gaat worden, net zoals alle andere CoDs.

Net zoals FIFA FC en Madden. Het is wat het is.

(ik vind BO7 wel prima, maar ik heb sowieso meer een voorkeur voor meer movement opties in CoD. Geen 80 euro prima btw)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik vind de gunplay verrassend goed eigenlijk maar de graphics maar matig. Ook die hele futuristische setting vind ik maar niks. Dit is gewoon een upgrade van bo6 en hadden ze niet vlak na elkaar mogen releasen.

Iemand die weet of de prijs vaak zakt bij CoD games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
lordgandalf schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:48:
Heb bo7 al gepreorderd maar merk in de betas wel dat de game snipers een + geeft en shotguns een erge -. Snipers zijn way overpowered en shotguns moet je meerdere keren schieten tenzij je op arm afstand staat. En er word al weer een hoop gecheat echt mensen met level 10 die iedereen en alle mensen helemaal overhoop knallen waar ik zoiets van heb van geloof me jij bent niet legitiem. De game is semi futuristisch ze hebben robots enz en walljumps maar geen echte backpack flight of zoiets. Maar ze doen ook wel dingen geinig als bepaalde jumps die je gebieden geven die je meer optie geven. Maar heb ook het idee dat cover een ding is dat verdwenen is uit deze game. vroeger had je nog plekken waar je een beetje achter kon verstoppen nu steekt je hoofd meestal nog wat uit en word je afgeknalled en het is moordend snel geworden voor mijn gevoel.
Ik keek gisteren idd wat replays van toen ik neergeknald werd. Een gast met een sniper zag je me feilloos volgen door de muur. Dacht eerst toeval maar ik liep 3 x van links naar rechts zonder voorbij de muur te komen en hij volgde me tot op de millimeter. Leuk dat secureboot en anticheat gebeuren maar het werkt voor geen meter. In de early access waren er in de eerste uren al cheaters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:48
oei met die bewegingen is de gameplay nog sneller dan BO6 en komen ze vanuit alle hoeken en gaten op je af met werkelijk bizarre bewegingen gewoon niet te doen, voelt idd niet als een nieuwe game maar gewoon een uitbreiding.
Ziet er mooi uit maar dit gaat het niet worden voor me, die setting vind ik helemaal niets.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

De "open" playlist wordt de standaard.
At launch, Open Matchmaking with minimal skill consideration will be the default for Black Ops 7 Multiplayer. Simply put, imagine the matchmaking experience of Open Moshpit from the Beta, but as the standard in Black Ops 7 on day one.
Our team feels strongly about providing players with a more varied experience, and the Beta proved to be a great opportunity to test this approach. We’ll be sharing more details as we get closer to launch!

Persistent Lobbies
We’ve heard the community discussion and dialogue around lobby disbanding, and as we mentioned earlier during the Beta, we’re focused on keeping players together from match to match more often. Today, we’re excited to announce we’ll have persistent lobbies at launch for Black Ops 7. We’re committed to improving this experience for players, and will be sharing more details soon.
In ieder geval bij launch. Dus minder zware engagement-optimized/skillbased matchmaking en lobbies die min of meer bij elkaar blijven. Eigenlijk terug naar Black Ops 4 en eerdere matchmaking wat dikke prima is. EOMM was voor mij de reden om CoD vanaf MW2019 links te laten liggen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Enige wat mij enorm irriteerde, is dat de operators op meerdere mappen vrij goed in de achtergrond blenden waardoor ik af en toe iemand gewoon helemaal niet zie.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

G_Dragon schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:40:
Gisteren een paar potjes gespeeld, maar wat ziet het er slecht uit en wat speelt het slecht. Vooral deze graphics is echt niet acceptabel in deze tijd met de hardware die we nu hebben, ze lijken te gaan voor een makkelijke cashgrab die niet lijkt te gaan werken als ik lees over hoe weinig mensen tevreden zijn.

Het ziet er zo nep, cartoonlook uit :o

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het er bijvoorbeeld beter uitzien dan BF6, de character models zijn gewoon mooi en verder zijn de textures in BO7 ook scherp en heb je niet die verte blur. Ik speelde BO7 echter wel op PC met Extreme 4K Native met Fidelity CAS op 50. Ik kan mij voorstellen dat BO7 er mogelijk niet zo goed uitziet op een console.

Verder vond ik de game niet slecht spelen, speelde als een terugkeer naar de snellere CoD's. Ik zal denk ik echter meer tijd aan BF6 en RB6 Siege X gaan besteden dan aan BO7. Maar af een toe een potje kan geen kwaad.

Volgend jaar komt de "Generational leap", dus een updated engine met MW4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Welke terugkeer naar snellere CoD's bedoel je? Want hoewel Advanced Warfare en Blops4 ook al wallrun/doublejumps hadden, waren ze niet echt heel veel sneller, eerder langzamer. Ja, ze waren wel sneller in vergelijking met bijvoorbeeld Ghosts, MW2 en Blops 3 maar zo hyper als BO7 toch niet. Wat ik van de (korte tijd) in de beta merkte was dat het qua snelheid meer op Q3 of UT'99 leek maar dan met nóg meer movement mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-10 10:36
Kan je dit spel nu alleen spelen middels een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
mike30 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:38:
[...]

Ik keek gisteren idd wat replays van toen ik neergeknald werd. Een gast met een sniper zag je me feilloos volgen door de muur. Dacht eerst toeval maar ik liep 3 x van links naar rechts zonder voorbij de muur te komen en hij volgde me tot op de millimeter. Leuk dat secureboot en anticheat gebeuren maar het werkt voor geen meter. In de early access waren er in de eerste uren al cheaters.
Ja heb gehad dat ze me feillloos door een smoke volgde waar ik van had van hoe en dat zonder dat ze me outline zien ofzo. En ook hits waarvan ik denk geloof honderd procent niet dat jij mij zo had geraakt. Had iemand met een k/d 5.56 had echt van jaja dat haal je echt heb voor de rest nog nooit iemand boven de 1 of 2 uit zien komen aan het eind en dat het gebeurd ok maar een ronde waarin iedereen word gekilled behalve de dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:23
Ik probeer Blops 6 te spelen op mijn PS5, wat een draak van een structuur. Wat moet ik downloaden om de SP te spelen? Ik heb gisteren twee SP packs gedownload en dacht dat ik gisteravond even kon gamen, maar ik kan het niet opstarten want er staat geen game… ook de Blops 6 pagina zegt niet wat het moet zijn. Dus ik download nu Call of Duty, de Shared Content pack 1 en de MP pack.

Als old school Cod speler is dit echt zo kansloos om te zien. Waarom niet gewoon downloaden en gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Mime010 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:31:
Kan je dit spel nu alleen spelen middels een pre-order?
Er was een gesloten beta, en eerder deze week een open beta. Beide zijn afgelopen, dus nu zul je moeten wachten tot de daadwerkelijke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Black ops 6 is een week gratis te spelen vanaf release battlefield :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:00
Speelt wel lekker maar de sfeerloze maps gaan echt snel tegenstaan.. Meestal ben ik er na de beta al wel klaar mee. Wel zonde, was zo mooi vroeger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15:11
mike30 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:38:
[...]

Er is een scope ( of perk?) waarmee je tegenstanders achter een muur kunt zien

Ik vind BO7 weer net wat fijner spelen dan z’n voorganger(s), leuke maps in BO2 cartoon style, goed tempo en snelle ttk, zin in 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
OrbNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:52:
[...]

Er is een scope ( of perk?) waarmee je tegenstanders achter een muur kunt zien

Ik vind BO7 weer net wat fijner spelen dan z’n voorganger(s), leuke maps in BO2 cartoon style, goed tempo en snelle ttk, zin in 👍
Ja maar ik zie de replay en hij had een AR met iron sight. Maar hij volgde me gewoon echt achter een muur. Ook toen ik even heen en weer stapte volgde hij dat precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
lordgandalf schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:31:
[...]

Ja heb gehad dat ze me feillloos door een smoke volgde waar ik van had van hoe en dat zonder dat ze me outline zien ofzo. En ook hits waarvan ik denk geloof honderd procent niet dat jij mij zo had geraakt. Had iemand met een k/d 5.56 had echt van jaja dat haal je echt heb voor de rest nog nooit iemand boven de 1 of 2 uit zien komen aan het eind en dat het gebeurd ok maar een ronde waarin iedereen word gekilled behalve de dude.
In BO6 had ik een KD van 2.2 toen ik het nog fanatiek speelde. Maar zag dat er in uur 2 van de early access beta van BO7 al hackers zaten. En dan heb je dat secureboot en zo maar dat is ook een wassen neus want ook in BF6 zaten hackers. Zag je toen met die streamer die zichzelf een poes of zo noemt. Die lockte gewoon blind op iemand dwars door een rots heen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
yep heb zowel in bf6 als in blackops 7 hackers gezien en moet zeggen heb echt het idee dat beide games nog wat balancing nodig hebben want in bo6 kan ik redelijk makelijk boven de 1.x en sosms zelfs hoger halen maar met bo7 haal ik dat echt niet 1.00 dan mag ik blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
mike30 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:10:
[...]

Ja maar ik zie de replay en hij had een AR met iron sight. Maar hij volgde me gewoon echt achter een muur. Ook toen ik even heen en weer stapte volgde hij dat precies.
Er is een score/kill streak die dat kan. Kan je door muren kijken en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15:11
lordgandalf schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:22:
yep heb zowel in bf6 als in blackops 7 hackers gezien en moet zeggen heb echt het idee dat beide games nog wat balancing nodig hebben want in bo6 kan ik redelijk makelijk boven de 1.x en sosms zelfs hoger halen maar met bo7 haal ik dat echt niet 1.00 dan mag ik blij zijn.
Ik heb precies het omgekeerde, veel hogere KD in de bo7 beta dan in bo6. Ik denk dat het iets hogere tempo me beter ligt ofzo.
Verder vind ik het hackers verhaal twijfelachtig, sommigen zijn gewoon zo goed en schieten alles raak en er is idd een killstreak/perk waarmee je tegenstanders door muren heen ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07
Ik snap kijkende naar de Xbox series s niet waarom er nog geen switch 2 versie is aangekondigd …

Nintendo Switch 2 | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Pagina: 1