Idem, ook fifa en deze versie dit weekend gekocht, valt vrij goed mee alleen is er niet echt drukte rond merk ik op. Oh ja de tijd er voor is ook moeilijk😅tukkerterror90 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:56:
Hoe bevalt jullie de game? Speel voornamelijk fifa en af en toe een potje cod vind ik ook wel leuk. Heb deze versie nog niet gekocht vanwege de negatieve verhalen. Speel eigenlijk alleen Multiplayer.
Nou inmiddels BO6 kunnen deinstalleren.
Vond het wel cool dat ik door BO7 te spelen progressie kreeg op de BP van BO6.
Maar die is nu completed dus is BO6 overbodig.
Inmiddels heb ik ook de SK shadow naar Shattered Gold en moet ik nog anderhalf level tot 43 voor de laatste sniper.
Helaas is dat dan weer een HS challenge ipv 1 shot kill challenge.
Inmiddels heb ik ook de SK shadow naar Shattered Gold en moet ik nog anderhalf level tot 43 voor de laatste sniper.
Hoe is het met de skins? Ben wel moe met al die cartoon skins, wat is er nu te vinden in de shop?Martin0 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:23:
Nou inmiddels BO6 kunnen deinstalleren.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er is nog niets te krijgen, behalve de veteranenset die er jaarlijks is.Mars18 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:57:
[...]
Hoe is het met de skins? Ben wel moe met al die cartoon skins, wat is er nu te vinden in de shop?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gelukkig, dus redelijk normale skins nu in het begin?Lekker Ventje schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:57:
[...]
Er is nog niets te krijgen, behalve de veteranenset die er jaarlijks is.
Misschien toch maar voor 60 euro de ps5 versie op de kop tikken met black friday
Nieuwe maps altijd leuk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Grapjss. nieuwe maps ! veel oude maps opgeleuktMars18 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:02:
[...]
Gelukkig, dus redelijk normale skins nu in het begin?
Misschien toch maar voor 60 euro de ps5 versie op de kop tikken met black friday
Nieuwe maps altijd leuk
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik heb nooit black ops delen gespeeld, pas sinds de zomer speel ik Black Ops 6.merlin1201 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:19:
[...]
Grapjss. nieuwe maps ! veel oude maps opgeleukt
Voor mij is alles nieuw.
Maar heb BF 6 vanavond voor 45 euro nieuw besteld, zal wel Black Ops 6 blijven spelen voorlopig met BF 6 erbij.
Wapenskins zijn er al wel te verkrijgen maar ik vermoed dat dit via Warzone is als die niet in de shop in BO7 MP te verkrijgen zijn. Daar is enkel 1 skin te krijgen zoals Lekker ventje aangeeft.
Inmiddels heb ik ook de 3e sniper unlocked. Blijkbaar hebben ze daar dus de challenge aangepast, dit was voorheen ook een 1 shot kill challange maar is nu een HS challenge. Desondanks ben ik daar ook wel lekker bezig met 34/80 HS na 6 a 7 potjes.
De devs hebben voor season 1 ook al aangekondigd:
https://x.com/Treyarch/status/1991582585005437374
Aim assist buff, SMG buff (had liever een AR nerf gezien aangezien die class in zijn geheel overpowered is).
Ik ga in ieder geval even rustig door met mijn Snipers en heb inmiddels mijn KD van 0.70 ish naar bijn 1.0 weten te krikken ondanks bijna enkel alleen met Sniper te spelen.
Inmiddels heb ik ook de 3e sniper unlocked. Blijkbaar hebben ze daar dus de challenge aangepast, dit was voorheen ook een 1 shot kill challange maar is nu een HS challenge. Desondanks ben ik daar ook wel lekker bezig met 34/80 HS na 6 a 7 potjes.
De devs hebben voor season 1 ook al aangekondigd:
https://x.com/Treyarch/status/1991582585005437374
Aim assist buff, SMG buff (had liever een AR nerf gezien aangezien die class in zijn geheel overpowered is).
Ik ga in ieder geval even rustig door met mijn Snipers en heb inmiddels mijn KD van 0.70 ish naar bijn 1.0 weten te krikken ondanks bijna enkel alleen met Sniper te spelen.
Weinig intresse precies dit jaar in het spel dit jaar , dit weekend nog wat spelen en nuketown ook uiteraard.
En dat is Shattered gold op de laatste sniper.
Nu farmen voor wat dubble kills voor de dia skin of wat de naam ook is voor de snipers.
Dan zijn die voorlopig klaar.
Wel grappig dat ze de m15 nerfen maar het geen reet gedaan heeft.
Er zijn nu gewoon 2 of 3 AR's die nog steeds op zijn.
Nu farmen voor wat dubble kills voor de dia skin of wat de naam ook is voor de snipers.
Dan zijn die voorlopig klaar.
Wel grappig dat ze de m15 nerfen maar het geen reet gedaan heeft.
Er zijn nu gewoon 2 of 3 AR's die nog steeds op zijn.
Inmiddels op die XR ION en SK Shadow de Arclight skin unlocked.
Enkel nog de VS recon en dan ben ik klaar met de snipers voorlopig gezien je 30 skins moet hebben voor de laatste skins.
Enkel nog de VS recon en dan ben ik klaar met de snipers voorlopig gezien je 30 skins moet hebben voor de laatste skins.
Denk vooral door de negatieve reacties maar die lijken me vooral enkel op de campaign. Want wat ik wel hoor dat multiplayer en zombies wel goed zou zijn. Jammer genoeg nog niet kunnen spelen want men disc was beschadigd aangekomen. Nu op vinted eentje gekocht voor 45 komt volgende week ergens aan.Jovinho99 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 06:56:
Weinig intresse precies dit jaar in het spel dit jaar , dit weekend nog wat spelen en nuketown ook uiteraard.
Nog aan het twijfelen voor kontrolfreek sticks en presisition rings aan te kopen.
Soms snap ik mensen echt niet.
Wie wilt er nu 20 minuten lang op dezelfde plek zitten, met de beste gun in het spel notabene...
Als je van weinig beweging houd, ga dan schaken leren ofzo...
Anyways, ik blijf een haat liefde relatie houden met Nuketown. Ik haat de map maar voor camo challenges is het momenteel de beste optie.
De map is niets anders dan een camp fest, sweats en blijf maar tegen Cronus roller kids gematch worden.
Je weet wel, de gene die 90-120 graden instant draaien en loepzuiver in je knar schieten.
Wie wilt er nu 20 minuten lang op dezelfde plek zitten, met de beste gun in het spel notabene...
Anyways, ik blijf een haat liefde relatie houden met Nuketown. Ik haat de map maar voor camo challenges is het momenteel de beste optie.
De map is niets anders dan een camp fest, sweats en blijf maar tegen Cronus roller kids gematch worden.
Je weet wel, de gene die 90-120 graden instant draaien en loepzuiver in je knar schieten.
Ja herkenbaar haha, maar altijd leuk dat ze gewoon terug komt ookal is het dezelfde map dan jaren geleden, je kan ze ook gewoon links laten liggen, is het geen dubbel xp ook dit weekend? Heb nog niet kunnen spelen namelijk.Martin0 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 23:31:
Soms snap ik mensen echt niet.
Heb net op nuketown gespeeld maar wat is dat geworden? Speelt echt niet lekker voor me
Met die futuristische dingen..
Met die futuristische dingen..
Ben nu bezig met de launchers maar wat een grap is dat.
Direct hits die niet registreren, direct hits die raak zijn met die lazer launcher die gewoon 0 damage doen en dwars door de speler heen gaan.
En dan moet ik straks ook nog double kills halen. Snap sowieso niet dat je kill challanges hebt op launchers.
Maar goed, 3 shots nodig hebben om een UAV of CUAV neer te halen is sowieso too much.
Direct hits die niet registreren, direct hits die raak zijn met die lazer launcher die gewoon 0 damage doen en dwars door de speler heen gaan.
En dan moet ik straks ook nog double kills halen. Snap sowieso niet dat je kill challanges hebt op launchers.
Maar goed, 3 shots nodig hebben om een UAV of CUAV neer te halen is sowieso too much.
Vanmiddag een potje Endgame (via de single player) gespeeld, is een soort DMZ light maar dan PvE ipv PvP. Best wel leuk, voelt nog wel een beetje incompleet (AI is niet heel goed, weinig loot, geen PvP)
Moet wel zeggen dat ik een map als Strikeout mis.
Die dubbelkills met een laucher zijn echt verschrikkelijk
Die dubbelkills met een laucher zijn echt verschrikkelijk
De A.R.C is eindelijk klaar met double kills, de Aarow is beduidend makkelijker want in een paar potjes heb ik al 6/10 dus die krijg ik waarschijnlijk vandaag nog wel klaar.
Dan ben ik wat ik denk voorlopig klaar met vrijwel iedere moeilijke class.
De wapens die in Season 1 komen zijn ook gedropped:
https://x.com/CallofDuty/status/1993018481223348335
New Weapons:
⚡ Kogot-7 (SMG)
📡 Maddox RFB (Assault Rifle)
🛡️ Sokol 545 (LMG)
🏹 NX Ravager (Special)
🔪 Ballistic Knife (Melee)
🐺 Sturmwolf 45 (SMG)
🎯 Hawker HX (Sniper Rifle)
New Attachments:
🔥 Akita Scorchlink Akimbo Shotguns
🕶️ Redwell Shade-X Suppressor
➕ 4 more attachments to unlock all season
Aardig lijstje.
New Weapons:
⚡ Kogot-7 (SMG)
🛡️ Sokol 545 (LMG)
🏹 NX Ravager (Special)
🐺 Sturmwolf 45 (SMG)
New Attachments:
Aardig lijstje.
Heb nog niet veel gespeeld , nog maar lvl 24 , maar kom er niet zo in.. dacht nuketown is wat om te lvlen met double xp maar wat een drama is mij dat door die futuristische dingen, het spreekt me niet direct aan..Martin0 schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:52:
De A.R.C is eindelijk klaar met double kills, de Aarow is beduidend makkelijker want in een paar potjes heb ik al 6/10 dus die krijg ik waarschijnlijk vandaag nog wel klaar.
New Weapons:
⚡ Kogot-7 (SMG)
🛡️ Sokol 545 (LMG)
🏹 NX Ravager (Special)
🐺 Sturmwolf 45 (SMG)
New Attachments:
Aardig lijstje.
Ieder zijn eigen ding, Ik vind het nog niet zo heel erg.Jovinho99 schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:56:
[...]
Heb nog niet veel gespeeld , nog maar lvl 24 , maar kom er niet zo in.. dacht nuketown is wat om te lvlen met double xp maar wat een drama is mij dat door die futuristische dingen, het spreekt me niet direct aan..
Ze hebben enkele hekelpunten eruit gehaald en nieuwe geintroduceerd maar nu ik de arc niet meer hoef te doen speelt het redelijk.
Wat ik irritanter vindt op het moment is dat de game constant mijn instellingen reset..
[ Voor 8% gewijzigd door Martin0 op 24-11-2025 22:15 ]
Weet iemand of je ook mijnen kan plaatsen? Heb ze nog niet gevonden.
Nope, enige stationair lethal is de point turret.tukkerterror90 schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:48:
Weet iemand of je ook mijnen kan plaatsen? Heb ze nog niet gevonden.
Inmiddels is mijn Aarrow ook Arclight en daarmee de launchers klaar totdat ik alles arclight heb.
Ik zit nog na te denken waar ik me nu op ga focussen.
Wellicht de pistols.
Ga wss wel eerst de Dravec doen aangezien ik daar op 78 van 80 zit dus nog een kleine moeite om die te doen. Die hoeft ook enkel naar Shatterd Gold gezien het de enige SMG is die ik tot dus ver gedaan zou hebben.
Ik zit nog na te denken waar ik me nu op ga focussen.
Wellicht de pistols.
Ga wss wel eerst de Dravec doen aangezien ik daar op 78 van 80 zit dus nog een kleine moeite om die te doen. Die hoeft ook enkel naar Shatterd Gold gezien het de enige SMG is die ik tot dus ver gedaan zou hebben.
Volg de game vanop afstand maar wel veel nieuwe content. Dat is ooit anders geweest.Martin0 schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:52:
New Weapons:
⚡ Kogot-7 (SMG)
🛡️ Sokol 545 (LMG)
🏹 NX Ravager (Special)
🐺 Sturmwolf 45 (SMG)
New Attachments:
Aardig lijstje.
Inmiddels is het eerste event begonnen.
Persoonlijk vind ik het jammer dat de Camo's achter de leaderboard functie zitten.
De leaderboard wilde bij mij ook niet laden gisteren dus ik weet ook niet wat mijn positie is.
Daarnaast komt er dit weekend weer een 2x xp event.
Gezien ik na de vorige iets meer dan 1 hele prestige gestegen ben hoop ik dat dit keer ook te kunnen doen en prestige 3 te kunnen aantikken.
Gezien ik met deze prestige vooral de launchers gedaan heb en daardoor niet heel goed gepresteerd heb moet dat zeker mogelijk zijn.
Ik ben nu ook begonnen met de pistols om die naar arclight te krijgen als volgende class.
Die gaat ook wat traag omdat ik de pistols tot dus ver nog niet echt lekker vind spelen.
Work in progress maar we komen er wel.
--------------------------
Zie zojuist dat moshpit faceoff ook toegevoegd is.
Persoonlijk vind ik het jammer dat de Camo's achter de leaderboard functie zitten.
De leaderboard wilde bij mij ook niet laden gisteren dus ik weet ook niet wat mijn positie is.
Daarnaast komt er dit weekend weer een 2x xp event.
Gezien ik na de vorige iets meer dan 1 hele prestige gestegen ben hoop ik dat dit keer ook te kunnen doen en prestige 3 te kunnen aantikken.
Gezien ik met deze prestige vooral de launchers gedaan heb en daardoor niet heel goed gepresteerd heb moet dat zeker mogelijk zijn.
Ik ben nu ook begonnen met de pistols om die naar arclight te krijgen als volgende class.
Die gaat ook wat traag omdat ik de pistols tot dus ver nog niet echt lekker vind spelen.
Work in progress maar we komen er wel.
--------------------------
Zie zojuist dat moshpit faceoff ook toegevoegd is.
[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 26-11-2025 19:14 ]
Game is voor mij onbespeelbaar op Xbox Series X. Constant gestutter... Op reddit hebben meerdere mensen dit probleem. Maar voorlopig nog geen fix... Amateurs zeg. Staat gelukkig op Gamepass...
Ben nu bezig met de pistolen maar de Velox is echt een bout wapen zeg..
Prima voor in paranoia maar zodra je naar een iets grotere map gaat en long range moet spelen is hij te inaccuraat.
---------------
Update: Pistols zijn inmiddels ook Arclight.
Met de Knife ben ik nu op het punt om voor Shattered gold te gaan.
Met een beetje geluk kan ik mogelijk Presige 4 halen maar dan moet ik vandaag wel erg hard grinden.
Prima voor in paranoia maar zodra je naar een iets grotere map gaat en long range moet spelen is hij te inaccuraat.
---------------
Update: Pistols zijn inmiddels ook Arclight.
Met de Knife ben ik nu op het punt om voor Shattered gold te gaan.
Met een beetje geluk kan ik mogelijk Presige 4 halen maar dan moet ik vandaag wel erg hard grinden.
[ Voor 83% gewijzigd door Martin0 op 30-11-2025 12:02 ]
Ik vermaak me eigenlijk heel goed met deze game. De gunplay is echt gewoon fantastisch daar kan BF6 voor mij niet aan tippen.
Er is ook ontzettend veel content in de game het is eigenlijk 3 games in 1, de multiplayer heeft ook echt veel maps die ook echt goed zijn.
Game krijgt veel haat maar ik geniet er toch lekker van:) Maar van mij hoeven games ook niet altijd realistisch te zijn, dus misschien is dat het verschil. Ik snap dat nooit echt dat veel mensen gaan zeuren omdat je tegen een muur aan kan lopen etc. Beetje variatie in games is toch juist goed..
Soms een COD in wat realistischere WW2 setting ofzo en dan weer is een Sci-fi achtige setting is toch helemaal prima.
Er is ook ontzettend veel content in de game het is eigenlijk 3 games in 1, de multiplayer heeft ook echt veel maps die ook echt goed zijn.
Game krijgt veel haat maar ik geniet er toch lekker van:) Maar van mij hoeven games ook niet altijd realistisch te zijn, dus misschien is dat het verschil. Ik snap dat nooit echt dat veel mensen gaan zeuren omdat je tegen een muur aan kan lopen etc. Beetje variatie in games is toch juist goed..
Soms een COD in wat realistischere WW2 setting ofzo en dan weer is een Sci-fi achtige setting is toch helemaal prima.
[ Voor 35% gewijzigd door Stylze op 01-12-2025 10:08 ]
Playstation 5
Merk het vooral in de endgame mode. Die oranje / rode mist die overal hangt lijkt te zwaar om goed gerenderd te worden.Pariah86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 09:25:
Game is voor mij onbespeelbaar op Xbox Series X. Constant gestutter... Op reddit hebben meerdere mensen dit probleem. Maar voorlopig nog geen fix... Amateurs zeg. Staat gelukkig op Gamepass...
Nou het lijkt erop met 3 minuten over dat ik top 3 eindig in de proving grounds.
Heb er veel voor moeten grinden.
Daarnaast nu ook beide melee weapons shattered gold maar kan tot lvl 49 enkel nog de knife naar arclight.
M15 en Peacekeepter zijn ook shattered gold.
En als klap op de vuurpijl ook Prestige 4.
Toch een goed weekendje gedraaid ondanks een beetje ziekig te zijn.
Heb er veel voor moeten grinden.
Daarnaast nu ook beide melee weapons shattered gold maar kan tot lvl 49 enkel nog de knife naar arclight.
M15 en Peacekeepter zijn ook shattered gold.
En als klap op de vuurpijl ook Prestige 4.
Toch een goed weekendje gedraaid ondanks een beetje ziekig te zijn.
Soms krijg ik echt het gevoel dat er iets van ping compensation actief is of ik gigantische lag heb want hoe vaak mensen mij neerschieten waarbij ik nog niet eens in beeld zou moeten zijn aan mijn kant of te wel ik hun nog niet.
Heb ik hier ook last van op PS5. Gewoon goede stabiele verbinding. Met geen enkel spel problemen alleen hier sinds seizoen 1. Daarvoor had ik er ook geen last van.Pariah86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 09:25:
Ik heb het spel als kerstpakket gekregen van de baas
Kijken of het was is
Kijken of het was is
Ik ben momenteel bezig met de shotguns voor de arclight.
Enkel nog de Akita te gaan en hier nog maar 20ish close kills.
Daarna zit ik op 14 arclights.
De crossbow is ook unlocked, het is niet zo slecht als vooraf gedacht. zit nu op 15 kills in 2 potjes ofzo.
Ook heb ik al 4 AR's shattered gold en 2 SMG's.
Er is dus progressie.
Daarnaast inmiddels ook al prestige 6 level 40, Als dit zo doorgaat kan ik best wel eens PM zijn voor het einde van Season 1 wat me nog niet eerder gelukt is.
Enkel nog de Akita te gaan en hier nog maar 20ish close kills.
Daarna zit ik op 14 arclights.
De crossbow is ook unlocked, het is niet zo slecht als vooraf gedacht. zit nu op 15 kills in 2 potjes ofzo.
Ook heb ik al 4 AR's shattered gold en 2 SMG's.
Er is dus progressie.
Daarnaast inmiddels ook al prestige 6 level 40, Als dit zo doorgaat kan ik best wel eens PM zijn voor het einde van Season 1 wat me nog niet eerder gelukt is.
De game is een paar dagen gratis te spelen. Gisteren een uurtje gespeeld, moet zeggen dat de gameplay wel leuk is.
Als je naast die futuristische shit kan kijken, kan het een goede shooter zijn.
Als je naast die futuristische shit kan kijken, kan het een goede shooter zijn.