[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:59

Vliegvlug

Flight Simple

Zie mijn eerdere post over mijn probleem van een “dode zone” boven mijn onscreen toetsenbord op mijn iPad, modelnummer A2602 met iPadOS 26.3.1
edit:
Heb er maar even een eigen topic van gemaakt omdat het hier ook niet echt op zijn plek is en blijkbaar niet een simpele oplossing heeft waar ik eerst wel vanuit ging.
Zie [iPad]touchscreen heeft dode zone boven onscreen toestenbord

[ Voor 76% gewijzigd door Vliegvlug op 24-03-2026 08:30 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
iOS 26.4 is nu ook voor de meute uit.

Edit: en een update over de RC.

[ Voor 59% gewijzigd door Donstil op 24-03-2026 18:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:03
Op de watch na alles maar effe updaten dan maar, aangezien die er speciaal aan de oplader voor moet(Vind nog steeds stom).
Hedendaagse Watches moeten dit toch prima op de accu kunnen doen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:46

TheVMaster

Moderator WOS
Werkt Playlist Playground nu niet in de EU? 😱

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 20:45:
[...]

Nope.

🇳🇱  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb sinds een van de latere iOS 26.x updates het fenomeen dat longpress lockscreen niet werkt en ik op die manier geen wallpaper kan wijzigen. Dit kan alleen via de instellingen. Ik kan zo ook geen instelling vinden oid waardoor dit wellicht komt. Iemand die mij in de goede richting kan helpen?

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 20:45:
[...]

Ik had die functie even gemist maar het zit er idd niet in.

• Carlos0_0
Mrjraider schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 21:54:
Ik heb sinds een van de latere iOS 26.x updates het fenomeen dat longpress lockscreen niet werkt en ik op die manier geen wallpaper kan wijzigen. Dit kan alleen via de instellingen. Ik kan zo ook geen instelling vinden oid waardoor dit wellicht komt. Iemand die mij in de goede richting kan helpen?
Lijkt bij mij gewoon te werken, net even getest met 26.4.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 07:37:
[...]

Lijkt bij mij gewoon te werken, net even getest met 26.4.
Hier totaal niet. Kan mij niet voor de geest halen sinds hoe lang eigenlijk.
Weet ook niet of dit dan een bug is of een instelling of iets dergelijks.

[ Voor 12% gewijzigd door Mrjraider op 25-03-2026 08:24 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

12GB op een iPhone Air, 4GB op een iPhone 15, wat een verschil zeg.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 22:54:
[...]

Ik had die functie even gemist maar het zit er idd niet in.
Zo zonde weer. Playground app zit er wel in en ook Apple Intelligence hebben we hier…maar zouden we dit nu bij elke nieuwe feature gaan krijgen? Of is dit gewoon alleen beschikbaar in de VS?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27

JB

Cédric roelt!

DNN!S schreef op maandag 23 maart 2026 @ 11:00:
[...]

Toevallig heb ik er wel eens naar gezocht of er al een shortcut voor was bedacht maar niet kunnen vinden.
"Prefer Page Rendering Updates near 60fps" stond helaas weer aan na update iOS 26.4 :(

Mijn boefje is liev!

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07:47
Slasher schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 08:54:
[...]

12GB op een iPhone Air, 4GB op een iPhone 15, wat een verschil zeg.
5GB op een ipad pro en op een Ipad air
Erg groot als je het mij vraagt :?

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:24
duckduckgo browser flipt em sinds de laatste 26.4 update in landscape mode (17 Pro) Beeld niet stabiel, wazig beeld en trillingen links/rechts

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

anpat schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 14:32:
[...]

5GB op een ipad pro en op een Ipad air
Erg groot als je het mij vraagt :?
In de link staat in de comments dat het waarschijnlijk te maken heeft met Apple Intelligence, of het ontbreken daarvan.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 26-03-2026 14:37 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

TheVMaster schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 00:01:
[...]

Zo zonde weer. Playground app zit er wel in en ook Apple Intelligence hebben we hier…maar zouden we dit nu bij elke nieuwe feature gaan krijgen? Of is dit gewoon alleen beschikbaar in de VS?
Kwestie van EU pesten door AI features later naar ons te brengen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mog schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 14:39:
[...]

Kwestie van EU pesten door AI features later naar ons te brengen.
Dat zou zomaar kunnen idd.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:36
JB schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 14:27:
[...]

"Prefer Page Rendering Updates near 60fps" stond helaas weer aan na update iOS 26.4 :(
Nu je het zegt: hier ook.
Zal nog eens gaan zoeken of er niet ergens een shortcut is. Het moet kunnen om in ieder geval snel in dat menu te komen, want zo heb ik ook een shortcut om snel in het menu te komen om het cashe van Safari te wissen….

• DNN!S
JB schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 14:27:
[...]

Met deze kom je in ieder geval al in het Safari Advanced menu. Dat scheelt al iets…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCgtcQXQJrN7a0LQFcWSuRIDGtA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nVkeX1EGF7VmW7ot1bDiOKyH.jpg?f=fotoalbum_large

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27

JB

Cédric roelt!

DNN!S schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:39:
[...]

Met deze kom je in ieder geval al in het Safari Advanced menu. Dat scheelt al iets…

[Afbeelding]
Zal ook eens wat kroepoeken, zodat je dit sneller aangepast hebt :)

Mijn boefje is liev!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:20

mv1

Wel gek dat ie dan bij jullie iedere x uit gaat. Bij mij staat ie na de update nog steeds aan

• DNN!S
mv1 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 17:31:
Wel gek dat ie dan bij jullie iedere x uit gaat. Bij mij staat ie na de update nog steeds aan
Dat is het punt juist, hij moet uit blijven :)

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:20

mv1

DNN!S schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 17:40:
[...]

Oops iets te snel gelezen haha

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 15:09
DNN!S schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:09:
[...]

Nu je het zegt: hier ook.
Zal nog eens gaan zoeken of er niet ergens een shortcut is. Het moet kunnen om in ieder geval snel in dat menu te komen, want zo heb ik ook een shortcut om snel in het menu te komen om het cashe van Safari te wissen….
Ja irritant. Nu komt het gelukkig hier in dit topic vaker voor, maar de vorige keer heeft ie wel een paar versies gewoon aangestaan... Iedere keer gelijk wezen klagen in r/applesucks

Zucht...

• Carlos0_0
DNN!S schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 17:40:
[...]

Ach apple heeft ook handje van, iets wat altijd uit stond. ineens standaard maar aan te zetten.
Zo kwam ik er achter dat in de telefoon app, ineens door Apple wisselgesprek is aangezet uit het niets.

Ik merkte het op mijn werk telefoon eerst, werd er helemaal gek van. snapte er niks van wat er op mijn scherm gebeurde haha(Dacht eerst misschien setting gepusht vanuit werk).
Maar toen keek ik op mijn privé iPhone, stond het ook vrolijk aan. en bij een paar andere ook waar ik het vroeg.

Dus ja geen idee of het bij iedereen zo is, maar ik was er helemaal niet zo blij mee.

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 18:16:
[...]

Ach apple heeft ook handje van, iets wat altijd uit stond. ineens standaard maar aan te zetten.
Klopt. Sinds iOS 26 merk ik dat de headphone accommodations in de hearing control centre steeds weer wordt toegevoegd aan de menu en moet ik het steeds weer terug zetten naar niet zichtbaar na een nieuwe update 8)7

• Carlos0_0
KorteGebruiker schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 18:38:
[...]

Klopt. Sinds iOS 26 merk ik dat de headphone accommodations in de hearing control centre steeds weer wordt toegevoegd aan de menu en moet ik het steeds weer terug zetten naar niet zichtbaar na een nieuwe update 8)7
Is dat het icoontje met het oortje?, ik heb niks aangepast aan control center. dus heb er niet echt last van(Maak er amper gebruik van).

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 19:19:
[...]

Is dat het icoontje met het oortje?, ik heb niks aangepast aan control center. dus heb er niet echt last van(Maak er amper gebruik van).
Yep, ik heb gehoorapparaten dus ik gebruik dat meerdere keren per dag om de volume aan te passen en eventueel om programma’s te verwisselen.

• qwerty19
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
RAM-management is sterk verbeterd op m'n M1 iPad Pro. Inactieve apps kan ik nu zonder re-loaden weer terug halen.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:53
Nou sinds eergisteren de sprong gemaakt bij de Iphone 15 PM van de vriendin vanuit 18.7.3 via ITunes (clean install). En ik gister de stap gemaakt met mijn 16 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Msp7soVJ3GyVnvx-3IsCmLMOZxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qUknKqI5tXG99IzbuGBb047y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puViJBwwJ4tYBsigXtv5sXwCigw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/II3AzvkA9fL8zJgas6AI3Daa.jpg?f=fotoalbum_large

Toen ook Geekbench gedraait. Het voelt vlot (tot nu toe.)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-04 23:58
Ik zie dit nergens nog in de normale media hier in Nederland, maar ik vermoed dat dit nieuws wel gaat ontploffen elk moment.

YouTube: WARNING: Apple is forcing Age Verification in iOS

TLDR: iOS 26.4 is een drama voor alle UK 🇬🇧 iPhone gebruikers. Gebruikers worden gedwongen na Installatie om hun leeftijd verplicht te laten verifiëren. Doe je dat niet, dan beschouwt iOS je als een kind en weigert je dan bijvoorbeeld toegang tot adult websites met safari.

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zou daar niet te hard op rekenen.

• Donstil
  • Niet online
toro schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:29:
Ik zie dit nergens nog in de normale media hier in Nederland, maar ik vermoed dat dit nieuws wel gaat ontploffen elk moment.

TLDR: iOS 26.4 is een drama voor alle UK 🇬🇧 iPhone gebruikers. Gebruikers worden gedwongen na Installatie om hun leeftijd verplicht te laten verifiëren. Doe je dat niet, dan beschouwt iOS je als een kind en weigert je dan bijvoorbeeld toegang tot adult websites met safari.
Je hoort er niet veel over in de Nederlandse media omdat het hier niet relevant is, dit gaat om regulering in de UK waar Apple nu op inhaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 28-03-2026 17:42 ]

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:56
toro schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:29:

Ik ben er geen voorstander van, maar uiteindelijk zullen alle fabrikanten in de UK zoiets moeten gaan doen om aan de wet te voldoen. Dit is de methode die Apple heeft gekozen. En zoals ik het lees kan het al voldoende zijn als Apple ziet dat je AppleID oud genoeg is om volwassen te zijn, of b.v. als je een credit card gekoppeld hebt aan je AppleID. Ik vind het niet heel spannend.

• Donstil
  • Niet online
Kijk eens even, we gaan nog een ronde door:

https://9to5mac.com/2026/...ases-first-ios-26-5-beta/

• DNN!S
Zal ik hem maken? Hoe is de bat…. Oh nee toch niet… :p

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:38
Niks nieuws opgemerkt

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:58

Quakie

quakelen

Meer mensen last van dat icoontjes vanaf pagina 2 continue opnieuw worden opgebouwd onder 26.3?
Hiervoor nooit last van gehad…. Voor de rest vind ik het een oke update…

Ik teken nergens meer voor

• Carlos0_0
Nee geen last van

• SuperVeloce
Quakie schreef op maandag 30 maart 2026 @ 22:19:
Meer mensen last van dat icoontjes vanaf pagina 2 continue opnieuw worden opgebouwd onder 26.3?
Hiervoor nooit last van gehad…. Voor de rest vind ik het een oke update…
Geen laat van.

Maar update je telefoon naar 26.4?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:58

Quakie

quakelen

Sorry @SuperVeloce ik bedoel 26.4... na een reboot is het minder maar nog wel aanwezig :(

Ik teken nergens meer voor

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb het alleen sporadisch maar alleen na een reboot.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-04 13:40
Iemand hier ook last van niet reagerende bedieningselementen op zowel watch als iPhone

Valt me de laatste tijd gewoon op.
Ik open Muziek (de app) op mijn iPhone, druk op het play symbooltje, play symbooltje beweegt/animeert (is dat het crrecte woord?) maar de actie wordt niet uitgevoerd.

Ik ga een stuk wandelen en zet de work-out "wandelen" aan op mijn AppleWatch. Ik ben klaar met de wandeling en druk op de stop-button. Ik zie de button bewegen, maar de actie wordt niet uitgevoerd.

Een tweede keer, maar dan harder/langer/nadrukkelijker/steviger indrukken activeert wel de actie, maar het valt me gewoon op dat het vaak bij een eerste keer niet werkt. En dan niet alleen bij Muziek, of Work-Out, maar iOS breed in meerdere applicaties en in meerdere (sub)menu's

Eric, Signing off !!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Alleen bij de workouts op de Apple Watch herken ik dit. Sowieso vind ik de layout van WatchOS 18 daarbij prettiger. (Daar moest je niet zo'n klein knopje zien te raken.)

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Commendatore schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:30:
Alleen bij de workouts op de Apple Watch herken ik dit. Sowieso vind ik de layout van WatchOS 18 daarbij prettiger. (Daar moest je niet zo'n klein knopje zien te raken.)
En aan dat probleem is gelukkig iets aan gedaan
https://www.iculture.nl/nieuws/watchos-26-4-workout-starten/

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-04 13:44
Eric H schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:21:
Iemand hier ook last van niet reagerende bedieningselementen op zowel watch als iPhone

Valt me de laatste tijd gewoon op.
Ik open Muziek (de app) op mijn iPhone, druk op het play symbooltje, play symbooltje beweegt/animeert (is dat het crrecte woord?) maar de actie wordt niet uitgevoerd.

Ik ga een stuk wandelen en zet de work-out "wandelen" aan op mijn AppleWatch. Ik ben klaar met de wandeling en druk op de stop-button. Ik zie de button bewegen, maar de actie wordt niet uitgevoerd.

Een tweede keer, maar dan harder/langer/nadrukkelijker/steviger indrukken activeert wel de actie, maar het valt me gewoon op dat het vaak bij een eerste keer niet werkt. En dan niet alleen bij Muziek, of Work-Out, maar iOS breed in meerdere applicaties en in meerdere (sub)menu's
Ja soms op de watch je krijgt een notificatie je swiped noor beneden en tikt op wis alles. Dan gebeurd er niets. herhaal je de handeling en dan werkt het wel weer.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:57
nou, ik heb 26,4 op de Watch staan maar ik zie geen verschil in de workout app, het is nog even irritant als eerder..

edit: ik moet echt leren dingen te lezen voor ik iets post :+ ik kan nu inderdaad op het workout icoon klikken ipv op het hele kleine knopje. Ok, het is iets minder irritant nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Kassad op 01-04-2026 15:11 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heeft iOS geen functie om de cache van apps te legen?
Ik heb apps met gigabytes aan "Documenten en gegevens", maar dat zijn volgens mij grotendeels cache bestanden.

• Donstil
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 1 april 2026 @ 17:30:
Ik heb apps met gigabytes aan "Documenten en gegevens", maar dat zijn volgens mij grotendeels cache bestanden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UojJellPQKvWIAkDYij97CmcbwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WSwXyGZ8XHo1APnCEqOTXqjH.jpg?f=fotoalbum_large

Is dat niet wat dit doet? Dus de documenten en gegevens gaan niet verloren. Cache enz wel.

Althans zo had ik het altijd begrepen.

Edit: Ooh toch niet. Dit ruimt alleen de app zelf op zie ik, alleen cache verwijderen is geen optie, tenzij je de app verwijderd via dit scherm en weer opnieuw installeert.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 01-04-2026 18:13 ]

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:40
Olaf van der Spek schreef op woensdag 1 april 2026 @ 17:30:
Zo ver ik altijd gehoord en ervaren hebt wist ios vanzelf de cache zodra de opslag vol zit dus je hebt bijvoorbeeld nog 1GB vrij en wilt een app van 2GB installeren zal hij die 1GB krijgen door bij een andere app de cache te wissen. Er zijn ook apps die zelf deze optie hebben (telegram en spotify bijvoorbeeld)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Duolingo bijvoorbeeld is 0.5 GB app en 2.8 GB 'documenten en gegevens'.
De state wordt echter opgeslagen in de cloud en is waarschijnlijk maar 1 KB.. dus soms zou het handig zijn die 2.8 te kunnen opruimen, zonder de echte state kwijt te raken.

Videoland: 1,1 GB docs
Safari: 1,1 GB

[ Voor 31% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-04-2026 18:52 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Herkennen jullie het dat je soms in een app zit, zoals NOS, die prima werkt. Na het lezen van een artikel wil ik een ander artikel aanklikken en dan gebeurd er niets.

App geforceerd afsluiten werkt dat wel. Ben er nog niet achter of het echt alleen bij NOS is of ook in andere apps.

🇳🇱  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:26

Cordon

Lievelings jankert

THE_BASE schreef op donderdag 2 april 2026 @ 08:49:
Herkennen jullie het dat je soms in een app zit, zoals NOS, die prima werkt. Na het lezen van een artikel wil ik een ander artikel aanklikken en dan gebeurd er niets.

App geforceerd afsluiten werkt dat wel. Ben er nog niet achter of het echt alleen bij NOS is of ook in andere apps.
Dat heb ik vaak in Discord of Slack, heel irritant. :P

• THE_BASE
  • Niet online
Cordon schreef op donderdag 2 april 2026 @ 08:58:
[...]

Dat heb ik vaak in Discord of Slack, heel irritant. :P
Okido, dan ligt het dus niet aan m’n iPhone. Afwachten dus!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:04
Mijn primaire Apple id is een Gmail adres maar ooit eens een iCloud mail aangemaakt welke helaas niet verwijderd kan worden maar in m’n Apple woning geeft hij m’n iCloud e-mail aan ipv Gmail waarom is dat en kan dat veranderd worden

• Carlos0_0
THE_BASE schreef op donderdag 2 april 2026 @ 08:49:

Nog niet gemerkt, maar nu heb ik ook geen NOS app, en ook geen discord en Slack app :P.

• SuperVeloce
Weer een 26.5 beta beschikbaar (511Mb)

• Donstil
  • Niet online
SuperVeloce schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 22:35:
Weer een 26.5 beta beschikbaar (511Mb)
Dat is de refresh van gisteren toch? Of vandaag nog een?

• SuperVeloce
Donstil schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 22:37:
[...]

Dat is de refresh van gisteren toch? Of vandaag nog een?
Ow weet niet of die gisteravond al beschikbaar was

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!