[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:18

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Alekz87 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:40:
[...]

Deze discussie start natuurlijk ieder jaar opnieuw met precies dezelfde argumenten. De één vindt het zonde, de ander vindt het prachtig. Het is gewoon leuk speelgoed ;). Ja de verschillen zijn de laatste jaren marginaal, maar het blijft tof om op release te bestellen, met mede tweakers in de slow chat alles te volgen.
Precies. Hier komt de oranje 17PM ook direct tijdens release op de bestel lijst (met apple care)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:00
Tylen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:28:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo. Sommige MFA accounts moeten opnieuw, je bankapp moet (waarschijnlijk) opnieuw. Je crypo walltets, je applepay. je andere mfa token apps etc etc. Was het maar zo makkelijk als je tikt ;)
Haha daar heb je gelijk in, bank moet opnieuw, mfa niet aangezien alles in de Microsoft authenticator staat. Dus 1 keer inloggen daar en je heb dat terug(En anders passkey in de apple wallet).
Crypto doe ik niet aan, Apple Pay idd even opnieuw doen zo gebeurt :P.
Ik gebruik mijn telefoon verder niet zakelijk, dus geen extra apps die hierop moet zetten/ instellen.

Maar je moet nog wel een paar dingen doen ja :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Carlos0_0 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:34:
[...]

Haha daar heb je gelijk in, bank moet opnieuw, mfa niet aangezien alles in de Microsoft authenticator staat. Dus 1 keer inloggen daar en je heb dat terug(En anders passkey in de apple wallet).
Ik gebruik mijn telefoon verder niet zakelijk, dus geen extra apps die hierop moet zetten/ instellen.

Ik heb ook alles in microsoft authenticator maar die zet niet de mfa account van microsoft zelf terug, daarvoor moet ik altijd extra handelingen doen. Alleen de otp accounts komen goed terug.

Maar je zegt het zelf al, het is toch meer werk dan alleen de backup terug zetten., ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Carlos0_0 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:56:
[...]

Reken maar op 3 weken, je heb geen iPhone 17 in de week van 9 september :).
Ja, wrijf het er maar ff in :9 Ik zat al ff te rekenen, maar idd de 9e het event op vrijdag bestellen en de vrijdag erna de telefoon. :X Duurt lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Tylen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:29:
[...]

Precies. Hier komt de oranje 17PM ook direct tijdens release op de bestel lijst (met apple care)
Ik twijfel ook enorm of ik de oranje variant ga bestellen, of toch voor een meer 'veilige' kleur ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:34:
[...]

Hou er even rekening mee dat Entra ID accounts (in MS Authenticator), of Passkeys (wat device-bound Passkeys zijn voor diezelfde Entra ID's) wel opnieuw moeten. Ik heb hier bij de switch naar een nieuwe telefoon altijd wel ff gedoe mee, vooral klanten die Passwordless of Passkeys gebruiken en ik dus zonder mijn device niet kan inloggen. Ik verkoop m'n iPhone altijd voor het event en heb dan een 'oude' SE die ik even gebruik. Ik zet ook altiijd een backup terug op m'n SE van de Authenticator config, maar moet dan die Entra ID accounts (zijn er toch weer een stuk of 5-6) wel ff configureren. Maar als je de telefoon zakelijk verder niet gebruikt, dan heb je daar misschien weer geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 27-08-2025 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Tylen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:28:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo. Sommige MFA accounts moeten opnieuw, je bankapp moet (waarschijnlijk) opnieuw. Je crypo walltets, je applepay. je andere mfa token apps etc etc. Was het maar zo makkelijk als je tikt ;)
Dit inderdaad. Met het instellen van een nieuwe iPhone ben ik rustig een dagje zoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:00
remmuz schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:58:
[...]

Dit inderdaad. Met het instellen van een nieuwe iPhone ben ik rustig een dagje zoet.
Was vorig jaar denk ik uurtje zoet in totaal. Gekocht in Milaan, uurtje overzetten en instellen op de hotelkamer in de avond en kon weer door alsof het dezelfde iPhone was :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
TheVMaster schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:53:
[...]

Hou er even rekening mee dat Entra ID accounts (in MS Authenticator), of Passkeys (wat device-bound Passkeys zijn voor diezelfde Entra ID's) wel opnieuw moeten. Ik heb hier bij de switch naar een nieuwe telefoon altijd wel ff gedoe mee, vooral klanten die Passwordless of Passkeys gebruiken en ik dus zonder mijn device niet kan inloggen. Ik verkoop m'n iPhone altijd voor het event en heb dan een 'oude' SE die ik even gebruik. Ik zet ook altiijd een backup terug op m'n SE van de Authenticator config, maar moet dan die Entra ID accounts (zijn er toch weer een stuk of 5-6) wel ff configureren. Maar als je de telefoon zakelijk verder niet gebruikt, dan heb je daar misschien weer geen last van.
Ik heb geen probleem met pass key terug zetten, aangezien ik mij zelf niet afhankelijk maak van 1 device.
Ik heb ook nog mijn Macbook, waar ik z'n beetje op alles wel ingelogd ben. en eventueel mijn Ipad nog :).
MS Authenticator komt alles bij mij gewoon terug, ja even inloggen en verifiëren dat jij het ben. En dan is alles terug(Daarom reset ik mijn oude niet gelijk).
Dan kan ik de verificatie doen op mijn oude telefoon nog, waar het nodig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
SgtElPotato schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:27:
[...]

Was vorig jaar denk ik uurtje zoet in totaal. Gekocht in Milaan, uurtje overzetten en instellen op de hotelkamer in de avond en kon weer door alsof het dezelfde iPhone was :+
Inderdaad voor mij het zelfde, ben er echt geen dag mee zoet. een uurtje en alles draait weer(Vorig jaar december nog gedaan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Minder dan een uurtje, maar dan een paar dagen later dan loop je ertegenaan dat die ene app die je niet dagelijks gebruikt ook weer opnieuw moet inloggen, of die ene setting moet aanpassen.

Overigens prima voor 1x per jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Keypunchie op 27-08-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Keypunchie schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:55:
Minder dan een uurtje, maar dan een paar dagen later dan loop je ertegenaan dat die ene app die je niet dagelijks gebruikt ook weer opnieuw moet inloggen, of die ene setting moet aanpassen.

Overigens prima voor 1x per jaar.
Het zal per persoon verschillen, de 1ne heeft meer dan de ander.
Ik heb maar 40 apps ongeveer, dus ik open ze gewoon even 1 voor 1.
De ander heeft er meer dan 100(Waarom geen idee maar goed :+ ), maar dan ga je niet zo snel alles langs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

*kuch* nieuw iPhones en migreren van accounts is natuurlijk erg interessant, maar eigenlijk offtopic hier. Laten we dit topic houden voor discussie over en ervaringen met iOS 26 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:14
Is het inmiddels safe on iOS 26 te installeren of beter wachten op de RC ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48

Cordon

Lievelings jankert

MarioMark1541 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:02:
Ja en ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:01
Risico is er altijd. Maar officiële release is zo dichtbij dat ze nu elke weet kleine updates pushen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Beter wachten... Spotify tript hem vaak, andere apps freezen gewoon, bluetooth werkt niet optimaal
Carplay die wegvalt steeds....

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is nooit 100% safe

Maar mijn ervaring leert dat voor de meeste gebruikers Public Beta 5 echt wel veilig is. Een bèta is er om bugs te vinden maar die zijn meestal erg klein als je ze al tegen komt.

Spotify werkt prima (reactie hierboven)

De eerste bèta’s zijn een groter risico.
Zelf vind ik het vanaf PB5 veilig genoeg voor mijn dagelijkse apparaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:58
Noob_Saibot schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:17:
[...]

Beter wachten... Spotify tript hem vaak, andere apps freezen gewoon, bluetooth werkt niet optimaal
Carplay die wegvalt steeds....
Kom er net zelf achter dat Spotify niet happy is met het wisselen tussen apparaten. Vanaf Mac ging ik naar de iPhone en toen liep het geheel vast, inclusief Bluetooth. Houd je het hele gebeuren op één apparaat dan werkt het vooralsnog prima.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zal veilig genoeg zijn, veel verschil is er vast niet met de aanstaande RC.

Maar ik wacht altijd op de RC, zo ben ik de drukte ook gelijk voor op moment van officiële release.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:40:
[...]
maar het blijft tof om op release te bestellen, met mede tweakers in de slow chat alles te volgen.
Als je op release besteld ben je te laat :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja hoor Yolo? Lekker doen.
Wachten op de RC is beter, wachten op 26.4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 14:00
Beta 5 geïnstalleerd op mijn iPhone 15 Pro Max. Hopende dat het mooier zou worden dat iOS gebeuren. Maar wat is het lelijk zeg. Het voelt ook allemaal gek genoeg kleiner aan allemaal. En al dat glass. Bijvoorbeeld mappen. Door gezichtsbedrog lijken ze nu niet allemaal strak te zijn, maar wobbely. 😅 Het voelt in ieder geval niet moderner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

4acesNL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:39:
Beta 5 geïnstalleerd op mijn iPhone 15 Pro Max. Hopende dat het mooier zou worden dat iOS gebeuren. Maar wat is het lelijk zeg. Het voelt ook allemaal gek genoeg kleiner aan allemaal. En al dat glass. Bijvoorbeeld mappen. Door gezichtsbedrog lijken ze nu niet allemaal strak te zijn, maar wobbely. 😅 Het voelt in ieder geval niet moderner.
Gebruik de feedback app om je feedback te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Ga ik doen. Minder doorzichtig optie inschakelen helpt (iets)

OMG! Die aan en uit toggles? Vreselijk. Alsof ze zijn uitgerekt en platgedrukt. Voelt als eerste jaars designer werk. 🙈

[ Voor 51% gewijzigd door 4acesNL op 27-08-2025 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:43:
[...]

Gebruik de feedback app om je feedback te geven.
Verwacht niet dat het nog wat gaat uitmaken nu we op beta 8 zitten en anderhalve week voor de release van de RC, er komen geen grote design wijzigingen meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:41:
[...]

Ik heb geen probleem met pass key terug zetten, aangezien ik mij zelf niet afhankelijk maak van 1 device.
Ik heb ook nog mijn Macbook, waar ik z'n beetje op alles wel ingelogd ben. en eventueel mijn Ipad nog :).
MS Authenticator komt alles bij mij gewoon terug, ja even inloggen en verifiëren dat jij het ben. En dan is alles terug(Daarom reset ik mijn oude niet gelijk).
Dan kan ik de verificatie doen op mijn oude telefoon nog, waar het nodig zal zijn.
Dat is idd slim, maar de Entra ID Passkey's zijn Device Bound dus dat werkt bv niet door ze in je Passwordmanager (of iCloud keychain te zetten). Maar idd, als je twee devices met Authenticator hebt kun je het ook fixen....of ook een Yubikey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
4acesNL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:46:
Ga ik doen. Minder doorzichtig optie inschakelen helpt (iets)

OMG! Die aan en uit toggles? Vreselijk. Alsof ze zijn uitgerekt en platgedrukt. Voelt als eerste jaars designer werk. 🙈
Ja die toggles vind ik ook echt lelijk, zo uitgerekt en plat. Helaas nog niet aan kunnen wennen na 8 beta's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 22:17
Inmiddels helemaal over met m’n devices (ook awu2). Werkt allemaal prima en loopt soepel. Ook batterij houd het goed vol op m’n 16 pro Max

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:54:
[...]

Ja die toggles vind ik ook echt lelijk, zo uitgerekt en plat. Helaas nog niet aan kunnen wennen na 8 beta's.
Vreselijk. Het toetsenbord ziet er ook niet meer uit. In Dark mode komt het wel iets meer tot zijn recht.

En wow! Die adres balk in Safari. Wiens idee was dat? Een sh*t storm aan drukte met iets waar nul afleiding bij zou moeten zitten. Verandert van kleur. Icoontjes die geanimeerd zijn constant. Knopjes die erbij komen of toch weer niet. Heel aparte keuze. Dat een van de grootste tech bedrijven hiermee op de proppen komt is wel ietwat bedroevend te noemen. Ik heb nog geen functie gezien van dat ik denk! Dit werkt beter. Alleen maar omslachtiger tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Allemaal genoeg kritiek maar ik vind de CarPlay interface wel verbeterd. Spotify, de podcast app en de balk links vind ik duidelijker en ook de knoppen vind ik duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Hann1BaL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:57:
[...]

Het is nooit 100% safe

Maar mijn ervaring leert dat voor de meeste gebruikers Public Beta 5 echt wel veilig is. Een bèta is er om bugs te vinden maar die zijn meestal erg klein als je ze al tegen komt.

Spotify werkt prima (reactie hierboven)

De eerste bèta’s zijn een groter risico.
Zelf vind ik het vanaf PB5 veilig genoeg voor mijn dagelijkse apparaat
En wat betreft accu verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hann1BaL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:41:
Allemaal genoeg kritiek maar ik vind de CarPlay interface wel verbeterd. Spotify, de podcast app en de balk links vind ik duidelijker en ook de knoppen vind ik duidelijker.
Ja eens, CarPlay is een stuk mooier geworden ook.
En mijn auto ondersteunt die Smart display Zoom mode, dus dat is helemaal fijn, alles is dan net wat kleiner waardoor er meer op kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daarover gesproken, @TheVMaster. We hadden het een paar pagina’s terug over CarPlay en de zoom-mode. Jij gaf toen aan dat een i4 (die jij rijdt, als ik mij goed herinner) dit niet ondersteunt, Ik zit deze maand in de VS en heb hier weer een X7 als huurauto. Voor zover ik weet is er bij BMW geen groter scherm beschikbaar (misschien in de XM nog ietsje groter), maar ook die ondersteunt het niet.

Vraag mij daarom af of het überhaupt nog werkt op Landscape schermen, in een i5 leek het te werken maar nu ook niet meer. In mijn eigen auto thuis (met portrait scherm) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:32
Hann1BaL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:41:
Heb je CarPlay al in Max stand gezet? Kleinere icoontjes, grotere Google Maps etc.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
makooy schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:04:
[...]

Heb je CarPlay al in Max stand gezet? Kleinere icoontjes, grotere Google Maps etc.
Moet wel ondersteund worden, dat is niet voor alle auto’s zo.

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb zelf een landscape display, maar hooguit 10 apps die CarPlay ondersteunen. Wat dat betreft is zoom niet nodig, maar voor iets kleinere banners en UI zou ik het wel prettig vinden. Vind alles altijd net te groot.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik werd vanmorgen begroet met de melding dat mijn iPhone vannacht automatisch herstart is vanwege een probleem. En daarna de vraag of ik een crash report wilde versturen naar Apple.
Dat is de eerste keer in 15 jaar dat ik die melding krijg. (16 Pro, PB 5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:33
remmuz schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:25:
Ik werd vanmorgen begroet met de melding dat mijn iPhone vannacht automatisch herstart is vanwege een probleem. En daarna de vraag of ik een crash report wilde versturen naar Apple.
Dat is de eerste keer in 15 jaar dat ik die melding krijg. (16 Pro, PB 5)
One of us, one of us. :+ ;)
Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyNXcyM3I4emRvZXdhcjh5MDU0NTR4dHgxdHVqaWE5emh6YXQxenp4cyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/Ae7SI3LoPYj8Q/giphy.gif

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Hann1BaL

Hann1BaL

THE_BASE schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:01:
Ik heb zelf een landscape display, maar hooguit 10 apps die CarPlay ondersteunen. Wat dat betreft is zoom niet nodig, maar voor iets kleinere banners en UI zou ik het wel prettig vinden. Vind alles altijd net te groot.
Het idee dat het groot is zorgt er voor dat je minder opties hebt, maar ook sneller op de juiste plek drukt. Het is tenslotte gemaakt om op de weg te letten.

Snel een podcast selecteren.
En je satnav instellen en dat moet het wel ongeveer zijn.

Dat zie ik dus ook niet als een nadeel. Ja irritant als je soms net iets niet kan, maar beter dat dan dat er teveel weggebruikers met hun ogen alleen maar naar hun entertainment display kijken :)

Ik vind de knoppen op een intuïtievere plek zitten en duidelijker waar de knoppen zijn, omdat er nu echt een cirkel om heen staat waar dat voorheen niet zo was.

Maar Zoom en Max heb ik niet ontdekt, dus vraag mij af of mijn systeem dat ondersteunt..

[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 28-08-2025 09:24 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Dat is altijd lastig te zeggen want na elke update/upgrade heb je de eerste paar dagen wel een iets hoger verbruik. Dat lijkt ook nu zo te zijn. Nu merk ik vrijwel geen verschil..
Eigenlijk heb je met beta’s altijd nog wel net een iets hoger gebruik, maar ik heb er geen last van op mijn 16 Pro.

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:14
Heeft de betaversie ook enig effect op de batterijcapaciteit? Mijn iPhone 15 Pro Max zit nu op 86%.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Mittavic schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:54:
Heeft de betaversie ook enig effect op de batterijcapaciteit? Mijn iPhone 15 Pro Max zit nu op 86%.
Je capaciteit verandert niet.

Een andere leuke feature vind ik de spacial scene view in fotos. Die maakt van fotos een 3d scene waardoor de fotos tot leven komen. Als je heel veel beweegt zie je wel foutjes, maar ik vind het toch een heel leuke feature

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:02:
Daarover gesproken, @TheVMaster. We hadden het een paar pagina’s terug over CarPlay en de zoom-mode. Jij gaf toen aan dat een i4 (die jij rijdt, als ik mij goed herinner) dit niet ondersteunt, Ik zit deze maand in de VS en heb hier weer een X7 als huurauto. Voor zover ik weet is er bij BMW geen groter scherm beschikbaar (misschien in de XM nog ietsje groter), maar ook die ondersteunt het niet.

Vraag mij daarom af of het überhaupt nog werkt op Landscape schermen, in een i5 leek het te werken maar nu ook niet meer. In mijn eigen auto thuis (met portrait scherm) wel.
Oke, interessant. Ja klopt, de i4 ondersteund het niet. Het kan zijn dat niet (meer) werkt op landscape schermen hoor, wat zou die feature ook alweer moeten doen? Een extra rij iconen? Dat gaat voor mijn gevoel nooit passen op het scherm van de i4 ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Hann1BaL schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:15:
[...]

Je capaciteit verandert niet.

Een andere leuke feature vind ik de spacial scene view in fotos. Die maakt van fotos een 3d scene waardoor de fotos tot leven komen. Als je heel veel beweegt zie je wel foutjes, maar ik vind het toch een heel leuke feature
Die paar keer dat ik het gebruik ziet het er wel echt leuk uit! Ook op de lockscreen voegt het wel wat toe, net wat extra effect en diepte idd!

Zucht...

• MarioMark1541
Mittavic schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:54:
Bedoel je -uur het batterij verbruik of echt dat de capaciteit omlaag gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Accu lijkt een stuk beter dan een beta terug!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:14
MarioMark1541 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:22:
[...]

Bedoel je -uur het batterij verbruik of echt dat de capaciteit omlaag gaat?
Echt de capaciteit zelf inderdaad. Batterijconditie staat nu op normaal en maximumcapaciteit 86%.

Bij 1 van de eerste beta's herinner ik mij dat ik gelezen heb op Threads of X dat iemand zijn capaciteit een paar % was gedaald.

Ik wil eigenlijk wel de beta downloaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Mittavic schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:25:
[...]

Echt de capaciteit zelf inderdaad. Batterijconditie staat nu op normaal en maximumcapaciteit 86%.

Bij 1 van de eerste beta's herinner ik mij dat ik gelezen heb op Threads of X dat iemand zijn capaciteit een paar % was gedaald.

Ik wil eigenlijk wel de beta downloaden.
Je kan met beta's natuurlijk wel een slechtere accu duur hebben, omdat ios fouten bevat.
IOS stuurt natuurlijk ook meer gegevens naar Apple, aangezien het een beta is. dus je accu is wel drukker.
Ook apps die misschien niet optimaal werken, en hierdoor wat meer batterij gebruik hebben.

Dus je batterij kan sneller leeg gaan, waardoor je vaker moet laden. en dus je accu ook sneller zal kan slijten.
Dat is voor vele niet zo spannend hier, want het is een gebruiksvoorwerp. en kopen toch elk jaar een nieuwe vaak ook nog eens.

Ik zou gewoon lekker wachten, die 1,5 week kan nu er ook nog wel bij.
9 september de aankondiging, die avond eventueel de RC candidate. en een dag of 2 later de officele release voor de niet beta testers.
Eventueel download je de RC, dat zou de officiële versie moeten zijn die dan voor de rest uit komt.
Het kan zijn dat je dan bij de officiële release een kleine update krijgt, als er iets gefixed is nog. zo niet heb je de versie al draaien die de meeste pas 1 a 2 dagen na de aankondiging krijgen.

• MarioMark1541
carpebios schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:25:
Accu lijkt een stuk beter dan een beta terug!
En ik lees ook her en der iets over dat de telefoon warm wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Laatst online: 09:48

Cordon

Lievelings jankert

MarioMark1541 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:35:
[...]

Als je hem net geinstalleerd hebt dan is je telefoon wel warm, en daarna indexeert die weer, dus dan kan die ook weer warm worden.

Maar verder wordt die amper echt warm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
[...]

Geen last van.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• MarioMark1541
Oké welke telefoon hebben jullie dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
16 pro max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
[...]

Bij een van de vorige versies van de DB werd mijn telefoon erg warm gedurende dag. Inmiddels ervaar ik dit warm worden niet meer met de huidige beta op mijn 15 Pro.

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:24
Heb ik ook gehad met de eerste beta's maar na PB2 al helemaal niet meer.
Volgens mij had ik het alleen met de eeste 2 DB's.

Gewoon spullen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:20:
[...]

Oke, interessant. Ja klopt, de i4 ondersteund het niet. Het kan zijn dat niet (meer) werkt op landscape schermen hoor, wat zou die feature ook alweer moeten doen? Een extra rij iconen? Dat gaat voor mijn gevoel nooit passen op het scherm van de i4 ook...
Niet alleen extra iconen, wat het nog meer doet:

https://9to5mac.com/2025/...os-26-smart-display-zoom/

Al vind ik het in de auto beter tot zijn recht komen dan op screenshots.

• makooy
Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:50:
[...]

Rij een Mach-E met 15,5 inch scherm (niet volledig bruikbaar voor CarPlay) maar nu met de "Zoom" modus is het wel goed klikken op de icoontjes en zijn ze eigenlijk net te klein.

• Donstil
  • Niet online
makooy schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:39:
[...]

Rij een Mach-E met 15,5 inch scherm (niet volledig bruikbaar voor CarPlay) maar nu met de "Zoom" modus is het wel goed klikken op de icoontjes en zijn ze eigenlijk net te klein.
Ooh dat ervaar ik niet. Ik rij thuis een Polestar en die heeft 13” dacht ik (portrait) maar dat is op een klein randje airco controls na helemaal CarPlay en vind het prima werken. Verschil is niet gigantisch maar net voldoende om fijn te zijn.

Vooral in muziek en de kaart is het fijn. Had al eens foto’s (geen screenshots) gepost mocht je het willen zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 28-08-2025 16:45 ]

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:50:
[...]

Dat ziet er idd wel nice uit. Nooit geweten dat het zo uitgebreid was, maar het heeft meer effect op verticale displays denk ik.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:46

amphora

Websites & Fotografie

TheVMaster schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:53:
[...]

Dat ziet er idd wel nice uit. Nooit geweten dat het zo uitgebreid was, maar het heeft meer effect op verticale displays denk ik.
Nee hoor, in mijn Fiesta met relatief kleine horizontale scherm (9 of 10 inch) ben ik er ook blij mee. Krijg er niet meer iconen mee maar wel kleiner font en daardoor meer kaart bij navigatie bijvoorbeeld.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Donstil
  • Niet online
amphora schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:21:
[...]

Nee hoor, in mijn Fiesta met relatief kleine horizontale scherm (9 of 10 inch) ben ik er ook blij mee. Krijg er niet meer iconen mee maar wel kleiner font en daardoor meer kaart bij navigatie bijvoorbeeld.
Maar is dat door Smart Zoom, of is dat een eigen ervaring door de nieuwe interface?
Want Smart Zoom moet je bewust activeren in het menu binnen CarPlay, in de auto. Kan mij eigenlijk niet voorstellend dat een Fiesta met 8" scherm (standaard aldus google) dat dan ondersteund en het ook nog eens lekker werkt.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:35:
[...]

Maar is dat door Smart Zoom, of is dat een eigen ervaring door de nieuwe interface?
Want Smart Zoom moet je bewust activeren in het menu binnen CarPlay, in de auto. Kan mij eigenlijk niet voorstellend dat een Fiesta met 8" scherm (standaard aldus google) dat dan ondersteund en het ook nog eens lekker werkt.
Zeker wel, ik heb die optie onder instellingen, ik zal morgen eens screenshots maken van Apple Maps met en zonder smartzoom.

Edit: en inderdaad, het is maar 8"

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 28-08-2025 17:46 ]

• Donstil
  • Niet online
amphora schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:38:
[...]

Zeker wel, ik heb die optie onder instellingen, ik zal morgen eens screenshots maken van Apple Maps met en zonder smartzoom.

Oh whow, dan snap ik er helemaal niets meer van waar iOS naar kijkt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:50:
[...]

Oh whow, dan snap ik er helemaal niets meer van waar iOS naar kijkt 8)7
Apart Inderdaad, op mijn 10 inch in de bmw doet ie het weer niet… tenminste, heb na de eerste beta niet meer gekeken maar dat zal vast niet veranderd zijn.

• THE_BASE
  • Niet online
amphora schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:38:
[...]

We hebben vorige week onze Fiesta met 8 inch display ingeruild voor een EV3, ging er ook niet vanuit dat het zou werken daarop.

Gaat dan misschien meer over resolutie (pixels) dan over grootte. Benieuwd of het in de bijna 13 inch infotainmentdisplay van de EV3 wel werkt.

• _AN
  • Laatst online: 00:15

_AN

Ik heb een Skoda met 10 inch scherm. Ik kan de optie ook inschakelen, echter wordt bij mij alles groter waardoor er dus minder op het scherm staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:43:
[...]

Ooh dat ervaar ik niet. Ik rij thuis een Polestar en die heeft 13” dacht ik (portrait) maar dat is op een klein randje airco controls na helemaal CarPlay en vind het prima werken. Verschil is niet gigantisch maar net voldoende om fijn te zijn.

Vooral in muziek en de kaart is het fijn. Had al eens foto’s (geen screenshots) gepost mocht je het willen zien.
Sinds de laatste bèta lijken de icoontjes wel groter te zijn geworden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OsYVUtfF4yo1ZaD2lDhpBg_2tE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qryOEDFgBoZV0BKTZx0qiizB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Po7y3y14yz4IrRN6wRRnHegM-R8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vc1WNtSFf3YGueG5WF7bHz0L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
makooy schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:31:
[...]

Sinds de laatste bèta lijken de icoontjes wel groter te zijn geworden

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welke datum is het vandaag? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
THE_BASE schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 19:50:
[...]

We hebben vorige week onze Fiesta met 8 inch display ingeruild voor een EV3, ging er ook niet vanuit dat het zou werken daarop.

Gaat dan misschien meer over resolutie (pixels) dan over grootte. Benieuwd of het in de bijna 13 inch infotainmentdisplay van de EV3 wel werkt.
Yup, ook op de EV3 kun je smart zoom aanzetten. Het maakt niet heel veel verschil maar het is wel zichtbaar.
In Kaarten nemen bijvoorbeeld de aanwijzingen en dergelijke minder ruimte in maar nog steeds goed leesbaar.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Soepie schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:55:
[...]

Yup, ook op de EV3 kun je smart zoom aanzetten. Het maakt niet heel veel verschil maar het is wel zichtbaar.
In Kaarten nemen bijvoorbeeld de aanwijzingen en dergelijke minder ruimte in maar nog steeds goed leesbaar.
Oeh, nice. Thank you! Laat de RC maar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 11:10

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:43:
[...]

Het enige wat ik irritant vind bij de muziek app is dat je niet, net zoals bij contacten, helemaal rechts het alfabet hebt om snel naar een bepaalde afspeellijst te kunnen gaan. Scroll me soms een ongeluk.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Zoals beloofd, verschil smartzoom aan/uit op Ford Fiesta MK8 met 8" scherm :)
Subtiel maar in mijn ogen echt een verbetering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZ93VbIxQvPGJ2fqkwbt1m5LJ68=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NuvH5f5cW6YoeXdXw4LZOp2z.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ow4nCozzUmUAZkA3BHwtVHffk7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fHkTDEG3fS2dgUzAO31ivqhp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beCcGGF4FWVO4YGpez3n17QR67E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CrEpbX5M9J4loRVQNhbdxoAf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SimcfWwZ1RH8BimSGE4RgbSyWRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2I5akDuLs2sbl650iZAHpqHH.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgYmwjapWVp_lsStDlKIc9OYoy0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UmSbnKv03FXLZU2DmUrcYa59.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwRXvMpIBvPOnTw-SwbdvysrI_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AKulECJrkfjw9YVX6FLX0Xba.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:42
amphora schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Merk alleen als je flitsmeister gebruikt en smart zoom aan, dat het niet meer beeld vullend is

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

SuperVeloce schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:41:
[...]

Merk alleen als je flitsmeister gebruikt en smart zoom aan, dat het niet meer beeld vullend is
Klopt, ik heb de beta van FM en daar is het ook nog niet opgelost, heb het ze al gemeld, hopelijk voor release opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nog best een verschilletje. Ik vind alleen dat artwork, of albumkunst zoals Apple dat zo mooi vertaald, echt veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
@THE_BASE Dit verschil is dus ook ongeveer wat je kunt verwachten in de EV3.
Het verschil is niet heel groot maar ik vind het wel beter.
Plus dat ik het gevoel heb dat de kaart echt meer weergeeft bij de EV3. Dat verschil is hier bij de Fiesta nog niet eens zo groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Soepie op 29-08-2025 13:54 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Soepie schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

@THE_BASE Dit verschil is dus ook ongeveer wat je kunt verwachten in de EV3.
Het verschil is niet heel groot maar ik vind het wel beter.
Plus dat ik het gevoel heb dat de kaart echt meer weergeeft bij de EV3. Dat verschil is hier bij de Fiesta nog niet eens zo groot.
Dan hebben we toch een goede keuze gemaakt. :P

Als RC uit is maar even installeren binnenkort. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Smartzoom in de audi is echt lelijk. Hij gaat dan van full hd naar 360p lijkt wel. ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Idd subtiel maar toch wel lekker wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarioMark1541
Ga de gok wagen om de public beta te installeren hopelijk geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
MarioMark1541 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:46:
Ga de gok wagen om de public beta te installeren hopelijk geen problemen
Ik niet. Ik ga eerst nog op vakantie en wil geen eventueel gezeik met CarPlay en diverse apps hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CreativeS schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:53:
[...]

Ik niet. Ik ga eerst nog op vakantie en wil geen eventueel gezeik met CarPlay en diverse apps hebben...
Snap ik. Waze, Google maps en Apple Maps werken in ieder geval prima.

Ook podcasts en Spotify gaan helemaal goed

Meer heb ik niet nodig en niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Hann1BaL schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:58:
[...]

Snap ik. Waze, Google maps en Apple Maps werken in ieder geval prima.

Ook podcasts en Spotify gaan helemaal goed

Meer heb ik niet nodig en niet getest
Zal dit de laatste beta zijn of volgt er nog een

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
MarioMark1541 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:43:
[...]

Ik gok nog een RC en dan de final.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SgtElPotato schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:46:
[...]

Ik gok nog een RC en dan de final.
Komende week beta 9 en dan RC ergens na Keynote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

MarioMark1541 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:43:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk de laatste public beta. Dat was de vorige iOS versies ook het geval

Dan de Release Candidate wat dus eigenlijk de final is tenzij er iets heel geks gebeurt. En dan dus dus de release voor iedereen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Kleine tip, misschien overbodig, misschien waardevol… ik loop net toevallig langs de iCloud-settings en zag dat de iPhone sinds de dag van aller eerste beta geen iCloud-backup meer heeft gemaakt omdat de setting uit stond. iPad precies net zo… nooit opgevallen en nooit een waarschuwing gehad. Dus check het voor de zekerheid eens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:11:
Kleine tip, misschien overbodig, misschien waardevol… ik loop net toevallig langs de iCloud-settings en zag dat de iPhone sinds de dag van aller eerste beta geen iCloud-backup meer heeft gemaakt omdat de setting uit stond. iPad precies net zo… nooit opgevallen en nooit een waarschuwing gehad. Dus check het voor de zekerheid eens :)
Ah waardevolle tip, hier stond het gelukkig nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Donstil schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:36:
[...]

Ah waardevolle tip, hier stond het gelukkig nog aan.
Ik gebruik geen iCloud nooit gehad…

Gelukkig nog nooit wat gebeurd met m’n telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MarioMark1541 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:43:
[...]

Oei, zeg nooit nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
MarioMark1541 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:43:
[...]

Iedereen heeft iCloud, de standaard 5gb welke bij je account zit.
Uiteraard kan je iTunes backups maken, en niet via de iCloud laten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
Carlos0_0 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:24:
[...]

Iedereen heeft iCloud, de standaard 5gb welke bij je account zit.
Uiteraard kan je iTunes backups maken, en niet via de iCloud laten maken.
True maar ik bedoelde meer een extra abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Jij wel een abbo dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeker, niet speciaal voor iCloud backup maar is zeker een hele fijne feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Donstil schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:01:
[...]

Zeker, niet speciaal voor iCloud backup maar is zeker een hele fijne feature.
Aha waarvoor dan als ik vragen mag? Foto’s?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MarioMark1541 schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:15:
[...]

Naast Backup ook voor Foto’s, Bestanden, Privédoorgifte, Verberg e-mailadressen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

[...]

Backups (foto’s en telefoon zelf) is (voor mij) een must. Verberg mijn e-mail adres gebruik ik persoonlijk best veel. En delen met gezin kan ook handig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja wij hebben dat familie abonnement met een 6 TB uitbreiding. Idd voor foto’s maar gebruiken ook muziek veel en ik gebruik de file storage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:29:
[...]

Ja wij hebben dat familie abonnement met een 6 TB uitbreiding. Idd voor foto’s maar gebruiken ook muziek veel en ik gebruik de file storage.
idem hier, alleen weet het gezin dat niet echt :+

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!