[macOS 26 Tahoe] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
L.N. schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:25:
[...]

Helpt helaas niet. Het blijft hetzelfde: Time Machine verbindt met de NAS, zegt "Back-up Voorbereiden" en geeft dan na een paar minuten de melding dat de schijf niet beschikbaar is.
Ook niet als je de oude verwijdert? Dat deed het hem voor mij. Ik had eerst even mijn array en mijn Mac herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:53
EValentino schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:45:
[...]

Ook niet als je de oude verwijdert? Dat deed het hem voor mij. Ik had eerst even mijn array en mijn Mac herstart.
Oude backup verwijderen? Dat doe ik liever niet, want dan kan ik niet meer terug in de tijd gaan (bv een gedelete bestand terughalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
L.N. schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:46:
[...]

Oude backup verwijderen? Dat doe ik liever niet, want dan kan ik niet meer terug in de tijd gaan (bv een gedelete bestand terughalen).
Snap ik, dat was voor mij (helaas) wel de oplossing. Anders wellicht even afwachten, het lijkt een groter probleem waar (ongetwijfeld) meer mensen last van gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Is ergens nog te toetsen of bepaalde drivers/ apps problemen geven bij Tahoe? Of is de basis gelijk aan Sequoia en zal het blijven werken?
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
macOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de macOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!