• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:00:
Voor wie het nog niet had gezien. Er is een nieuwe valentijnsactie. Dubbele cashback op bepaalde mcc (uit eten, verzorging en hotels).

Je cap blijft wel staan dus voor mij niet veel meerwaarde. Daarnaast ook traden om aan rad te mogen draaien.

Beide te vinden onder announcements
De MCC's in kwestie:

5912 Drug stores, pharmacies
5977 Cosmetic stores
7230 Barber and beauty shops
7297 Massage parlors
7298 Health and beauty spas
3509 Marriott International
3504 Hilton Hotels & Resorts
3640 Hyatt Hotels Corporation
3512 InterContinental Hotels Group
3722 Wyndham Hotels
3649 Radisson Hotel Group
3543 Four Seasons Hotels
3577 Mandarin Oriental Hotels
3545 Shangri-La International
3502 Best Western Hotels
3654 Loews Hotels
3710 The Ritz-Carlton
3590 Fairmont Hotels
3641 Sofitel Hotels
3741 Millennium Hotels
3523 Peninsula Hotels
3657 Oberoi Hotels
3745 St. Regis Hotel
5811 Caterers
5812 Eating places, restaurants
5814 Fast food restaurants
5499 Miscellaneous food stores, convenience stores, markets and specialty stores

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07:13
Ik ben even benieuwd of mensen die al een poosje zitten te wachten op refunds die via de bybit.nl hebben plaatsgevonden, hun geld al hebben doorgestort gekregen naar bybit.eu. Ik zit inmiddels al sinds november te wachten op ruim € 500 refund. Maar Bybit reageert nauwelijks. Het is echt een schande.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Den Berk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:33:
Ik ben even benieuwd of mensen die al een poosje zitten te wachten op refunds die via de bybit.nl hebben plaatsgevonden, hun geld al hebben doorgestort gekregen naar bybit.eu. Ik zit inmiddels al sinds november te wachten op ruim € 500 refund. Maar Bybit reageert nauwelijks. Het is echt een schande.
Rick Astley in "Bybit Card Topic"

Misschien kun je een verzoek doen om het NL-account te koppelen met het EU-account. Zomaar een ingeving vanuit mijn kant op basis van die reactie.

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 14:39
Ik wacht al maanden. Laatste pogingen was op telegram berichten sturen, maar ook dat heeft tot nu toe nog niets opgeleverd helaas. Mijn account is gekoppeld, maar dat lost het niet op.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:42
Nee en wacht al sinds oktober vorig jaar. enige wat ik te horen krijg is we zijn ermee bezig

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:09
Week geleden heb ik 10.000 gestort voor 100usdc, maar nog niks gekregen van bybit. Task staat op accomplished. Hebben andere mensen de 100usdc gekregen of wachten ze erop?

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07:13
Ja dat heb ik gedaan. Ik heb mijn NL account destijds netjes gemigreerd. Maar ik ben geen uitzondering zie ik. Wat ik overigens ook al wist.
Wispe schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:35:
[...]

Rick Astley in "Bybit Card Topic"

Misschien kun je een verzoek doen om het NL-account te koppelen met het EU-account. Zomaar een ingeving vanuit mijn kant op basis van die reactie.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:25
Ik wacht ook al sinds november op een refund. Maar heb zojuist te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk 21 feb op mijn account zal staan.

Het ‘grappige’ is dat ik in november ongeveer tegelijkertijd een refund bij Plutus heb aangevraagd hiervan verwachtte ik dat deze nooit meer terug zou komen, maar deze is inmiddels na wat omwegen al er paar weken afgehandeld.

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:44
CHRlS schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:56:
Ik wacht ook al sinds november op een refund. Maar heb zojuist te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk 21 feb op mijn account zal staan.

Het ‘grappige’ is dat ik in november ongeveer tegelijkertijd een refund bij Plutus heb aangevraagd hiervan verwachtte ik dat deze nooit meer terug zou komen, maar deze is inmiddels na wat omwegen al er paar weken afgehandeld.
Ik wacht ook al maanden op een refund en heb al meerdere data toegezegd gekregen, tot dusver bleek dit elke keer een leugen. Ik zou er niet vanuit gaan dat je het geld 21 februari hebt.

• Flexion1
  • Laatst online: 06:26
karakedi schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:36:
Week geleden heb ik 10.000 gestort voor 100usdc, maar nog niks gekregen van bybit. Task staat op accomplished. Hebben andere mensen de 100usdc gekregen of wachten ze erop?
Klopt. Als de actie klaar is krijg je het binnen 3 dagen gestort. Eerste dag was het gelijk maar dat was een foutje. Doen ze om misbruik te voorkomen

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:09
Flexion1 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 18:59:
[...]

Klopt. Als de actie klaar is krijg je het binnen 3 dagen gestort. Eerste dag was het gelijk maar dat was een foutje. Doen ze om misbruik te voorkomen
Aaa ok. De 50 usdc bij 1000 top up had ik gelijk gekregen. Maar dat was dus een foutje

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

karakedi schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:36:
Ik quote mijzelf even:

• Flexion1
  • Laatst online: 06:26
Xqlus1ve schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:11:
[...]

Ik quote mijzelf even:

[...]
Ja zijn vragen over gesteld op telegram aan het team en daar is belooft dat iedereen die de taak volbrengt het uitbetaald krijgt. Het kan niet op raken oid. Zal kijken vandaag of ik dit nog terug kan vinden

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhwjoHV2GswAhgteyHjtGWJJOtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19uo0NS1PfCiIxQkrHi1DHiU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljgVvTLDeNW3FrVY2-VaV8_V-18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQBw4HauZea8FFr6WmjSXDqi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Flexion1 op 19-02-2026 05:00 ]

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste