• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:10

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:42:
[...]

Ja ik ben benieuwd hoe Bybit dit op gaat lossen. Iedereen had die verwachting en zo stond het er ook voor zover ik weet. Maar helaas ook geen screenshot.

Ga ik voortaan maar maken. Het is geen goede reclame zo iig.
Ik had 70 usdc en mijn vrouw maar 32usdc. Stuk minder dan verwacht…
Lekker makkelijk, iedereen 'random' onder de 100 dollar geven, kost je actie maar max 15k ipv 50k :D

-Geen deurwaarder-

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Deurwaarder schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:44:
[...]

Lekker makkelijk, iedereen 'random' onder de 100 dollar geven, kost je actie maar max 15k ipv 50k :D
Haha idd. Ik heb het gemeld aan vip manager, die gaat het aangeven bij management maar heb er weinig verwachtingen van verder.

Blijft Bybit hè. Ze weten elke keer hun marketing te verpesten. Snap echt niet wie dat elke keer voor elkaar krijgt zo. Maar ja… we gaan maar weer verder met de cashback. De gratis abo op Netflix. Spotify, Apple TV en skyshowtime zijn nog steeds lucratief

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 19:49
Flexion1 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:09:
[...]

... Apple TV en skyshowtime zijn nog steeds lucratief ...
Ik dacht nu: hè, Apple TV staat toch niet in het lijstje? Maar dat kun je natuurlijk ook via Prime afsluiten, nooit eerder aan gedacht |:( Ik neem aan dat je dat op die manier doet. Bedankt voor de impliciete tip :)

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-02 17:00
Rick Astley schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:11:
[...]

Is dit ooit nog goedgekomen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Tijdens de migratie heb ik echter een opt-out gedaan van NL naar EU en destijds een nieuw EU-account aangemaakt. Volgens mij ben ik dus echt de sjaak. Het gaat om circa 170 euro, zuur geld. Volgens Curve is het bedrag wel degelijk teruggestort op de oude .NL Bybit-card, en ze hebben me het ARN-nummer van de transactie gegeven. Wellicht dat Bybit-support daar iets mee kan, maar ik betwijfel het, want erg kundig gaat het er tot nu toe niet aan toe.
Erg oude reactie, maar ben benieuwd of je er uiteindelijk uitgekomen bent. Ik zit namelijk in dezelfde situatie; na de migratie van Bybit NL naar Bybit EU heb ik een refund ontvangen welke niet doorgekomen is op de nieuwe kaar, ook ik had de kaart uit curve gehaald voor de zekerheid.

Neem nog regelmatig contact op met Bybit support maar die geven aan dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:42
jamiev90 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 22:39:
[...]

Erg oude reactie, maar ben benieuwd of je er uiteindelijk uitgekomen bent. Ik zit namelijk in dezelfde situatie; na de migratie van Bybit NL naar Bybit EU heb ik een refund ontvangen welke niet doorgekomen is op de nieuwe kaar, ook ik had de kaart uit curve gehaald voor de zekerheid.

Neem nog regelmatig contact op met Bybit support maar die geven aan dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt
Idem hier, geduld geduld geduld. Gaat hier wel Ommeren serieuse refund helaas.

• Flexion1
  • Nu online
Eegee schreef op maandag 26 januari 2026 @ 21:49:
[...]

Ik dacht nu: hè, Apple TV staat toch niet in het lijstje? Maar dat kun je natuurlijk ook via Prime afsluiten, nooit eerder aan gedacht |:( Ik neem aan dat je dat op die manier doet. Bedankt voor de impliciete tip :)
Ja klopt ;-). Via prime kan je veel abonnementen afsluiten en Bybit herkent dat als prime abo. :-)

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-02 16:03
ruudonline schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:22:
[...]

Nee, met andere aankopen 5 euro ongeveer nu. Wat mij opvalt is dat vanaf 7 januari geen enkele aankoop meer punten heeft gehad. Toch maar een ticket inschieten denk ik.
Inmiddels een reactie van Bybit; die geven aan dat op het moment van de transactie mijn tier level te laag zou zijn ('Base'). Dat is vreemd, het was me eerdere deze maand niet specifiek opgevallen, en ik heb in december 518 EUR op de kaart besteed.

Kun je later in de maand, op basis van je uitgaven, alsnog in een hogere tier in diezelfde maand komen? Dus, stel ik start in januari op 'Base' en halverwege januari heb ik 500 euro besteed, ga je dan voor de rest van de maand over naar 'Beta'?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

ruudonline schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:37:
[...]

Inmiddels een reactie van Bybit; die geven aan dat op het moment van de transactie mijn tier level te laag zou zijn ('Base'). Dat is vreemd, het was me eerdere deze maand niet specifiek opgevallen, en ik heb in december 518 EUR op de kaart besteed.

Kun je later in de maand, op basis van je uitgaven, alsnog in een hogere tier in diezelfde maand komen? Dus, stel ik start in januari op 'Base' en halverwege januari heb ik 500 euro besteed, ga je dan voor de rest van de maand over naar 'Beta'?
Ja, zodra je over de grens bent (met ge-settlede transacties) gaat de nieuwe tier in, voor de rest van de maand en de hele volgende maand.

-Geen deurwaarder-

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 14:39
Barbapapa852 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 04:05:
[...]

Same hier helaas - een flink bedrag. Ik wacht al maanden en na meerdere valse beloften weet ik niet wanneer en of het gaat terugkomen. Het geld is ergens (dat is bevestigd), maar om de 1 of andere reden krijgen ze het niet in m'n account.

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:14
Hier idem. Zitten al maanden op een bedrag van ruim €500 te wachten.

• Flexion1
  • Nu online
Den Berk schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:05:
Hier idem. Zitten al maanden op een bedrag van ruim €500 te wachten.
Als je ziet hoe ze met de laatste actie omgaan heb ik er weinig vertrouwen in. Ik gebruik het zo efficiënt mogelijk qua acties en doe tegenwoordig alleen betalingen als ik zeker weet dat er geen refund bij is.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:31:
[...]

Als je ziet hoe ze met de laatste actie omgaan heb ik er weinig vertrouwen in. Ik gebruik het zo efficiënt mogelijk qua acties en doe tegenwoordig alleen betalingen als ik zeker weet dat er geen refund bij is.
Het vervelende hieraan is de switch van NL naar EU en een nieuwe kaart.
Neemt niet weg dat het goed zou moeten gaan.

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02:09
Hier ook nog steeds aan het wachten op 3 NL refunds van totaal €575,-.
Sinds oktober 4 keer mailcontact gehad en tot dusverre enkel een bevestiging gekregen dat ze goed waren aangekomen op de NL kaart maar nog altijd geen doorboeking naar de EU kaart. Wel telkens de belofte dat het goed zal komen natuurlijk.

Was het alweer bijna vergeten maar zal er weer eens een maitje achteraan sturen.
Zucht.

• Wispe
  • Niet online
Waarom niet contacten via Telegram?

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-02 16:03
Deurwaarder schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:47:
[...]

Ja, zodra je over de grens bent (met ge-settlede transacties) gaat de nieuwe tier in, voor de rest van de maand en de hele volgende maand.
Dat klopt dan in ieder geval. Inmiddels ben ik er achter dat een ATM cash withdrawal van 38 euro niet mee telt in je 'Tier-level'. Die transactie telt niet waarmee ik uiteindelijk op 480 euro total spending uitkwam in December en dus niet in de Beta tier level kwam voor januari. Wijze les weer.....

• Flexion1
  • Nu online
Voor degene die met de kaart actie meegedaan hebben. Er is via telegram een formulier in te vullen met je uid. Dan gaan ze je situatie bekijken en krijg je waarschijnlijk extra airdrop

• Rick Astley
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Rick Astley

Never gonna give you up

jamiev90 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 22:39:
[...]

Barbapapa852 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 04:05:
[...]

Ja, gelukkig is het uiteindelijk nog goed gekomen. Ze hebben mijn Bybit NL-account alsnog gekoppeld aan mijn Bybit EU-account. Die koppeling is gemaakt op basis van mijn ID/paspoort. Daarna kon ik mijn funds gewoon overhevelen via de migration wizard. In totaal heeft het ongeveer twee weken geduurd; dat viel me eerlijk gezegd nog mee.

Never gonna let you down

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 06:30:
[...]

Ja klopt ;-). Via prime kan je veel abonnementen afsluiten en Bybit herkent dat als prime abo. :-)
Werkt dit ook met de reclame vrije variant? Laatste keer dat ik dit getest had kreeg ik daar geen cashback op.

• Flexion1
  • Nu online
Ruben0s schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Werkt dit ook met de reclame vrije variant? Laatste keer dat ik dit getest had kreeg ik daar geen cashback op.
Nee die 3 euro pakt hij niet idd. Maar alle andere abonnementen wel. Dat ziet hij blijkbaar als prime video zelf.

• Barbapapa852
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 06:30:
[...]

Slim nooit aan gedacht. Enig idee of die hbo ook als prime ziet ?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:40:
Voor degene die met de kaart actie meegedaan hebben. Er is via telegram een formulier in te vullen met je uid. Dan gaan ze je situatie bekijken en krijg je waarschijnlijk extra airdrop
Dank voor het melden. Weet je of dat form ook zonder telegram te bereiken is?

-Geen deurwaarder-

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:11
Deurwaarder schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:45:
[...]

Dank voor het melden. Weet je of dat form ook zonder telegram te bereiken is?
Ja, via onderstaande link;
https://accounts.google.c...In&flowEntry=ServiceLogin

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:25
Iemand al kasrondje gedaan met 10k? Zit te twijfelen om even 100 usdc te pakken door over en weer te boeken

• Flexion1
  • Nu online
Barbapapa852 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:41:
[...]

Ja HBO staat ook bij prime abonnementen.

• Flexion1
  • Nu online
Hamscho schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:13:
Iemand al kasrondje gedaan met 10k? Zit te twijfelen om even 100 usdc te pakken door over en weer te boeken
Zou daar voorzichtig mee zijn. Ze keren de reward nu pas uit aan einde en kijken naar netto boekingen. Dus dan moet je de 10k ook echt laten staan.

• Wispe
  • Niet online
Barbapapa852 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:41:
[...]

Ik heb HBO via Odidio (als je dat hebt, kun je Prime voor iets anders gebruiken). ;)

• CHRlS
  • Laatst online: 01:41
Flexion1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:44:
[...]

Zou daar voorzichtig mee zijn. Ze keren de reward nu pas uit aan einde en kijken naar netto boekingen. Dus dan moet je de 10k ook echt laten staan.
Bij mij werd die reward bij 1k en 10k direct uitbetaald. 100K heb ik in het verleden wel eens zo'n rondje voor gedaan. Maar sla ik dit keer even over.

• maxvdh
  • Laatst online: 18-02 14:39
CHRlS schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:58:
[...]

Bij mij werd die reward bij 1k en 10k direct uitbetaald. 100K heb ik in het verleden wel eens zo'n rondje voor gedaan. Maar sla ik dit keer even over.
In het begin wel. Nu niet meer en moet je het laten staan (zie bovenstaande berichten).

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:25
Ok dank! Wellicht knal ik er een dure vakantie nog in 😉

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:51
Heeft iemand ervaring met een refund waar geen punten voor zijn ontvangen? Ik heb een refund ontvangen en daarvoor zijn punten ingehouden maar ik heb nooit punten gekregen voor de initiële betaling...

• CHRlS
wiseguy13 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:08:
Heeft iemand ervaring met een refund waar geen punten voor zijn ontvangen? Ik heb een refund ontvangen en daarvoor zijn punten ingehouden maar ik heb nooit punten gekregen voor de initiële betaling...
Geen ervaring mee, maar zou gewoon ff support ticket inschieten. Dan passen ze het denk ik wel aan.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:32
Er is weer een nieuwe actie: geef geld uit met de Bybit kaart, draai daarna aan het wiel en krijg 0,5 euro (of meer, maar dat zal niet vaak gebeuren)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:19
NCJ87 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:12:
Er is weer een nieuwe actie: geef geld uit met de Bybit kaart, draai daarna aan het wiel en krijg 0,5 euro (of meer, maar dat zal niet vaak gebeuren)
Ik kan het weer niet vinden :?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:32

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:36:
[...]

Ik kan het weer niet vinden :?
Rewards hub, genesis block day.

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ja, 1x draaien bij 50$/€ uitgaven, en dan nog 2x zodra je de 200 $/€ passeert.

Minimaal 0.5 usdc per keer, dus uiteraard 3x dat gewonnen :D

-Geen deurwaarder-

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:01
wiseguy13 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:08:
Ja bekend probleem, support ticket inschieten en hopen dat ze het begrijpen.

Curve gebruiken en alleen gbit aanvragen nadat de refund binnen is.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-02 15:50
Iemand al gevonden of het bij Bybit EU nog mogelijk is om "small assets" om te wisselen? Bij Bybit NL kon dit namelijk en bij Bybit Global ook:
To improve the utilization of small assets in your Bybit account, you can convert any assets worth less than 0.001 BTC or equivalent into MNT, USDT, or USDC in a single conversion by following four simple steps.
https://www.bybit.com/en/...ll-Account-Balance-to-MNT

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

U123456 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:37:
Iemand al gevonden of het bij Bybit EU nog mogelijk is om "small assets" om te wisselen? Bij Bybit NL kon dit namelijk en bij Bybit Global ook:
[...]
Nvm, de optie is er wel, maar staat ergens anders nu geloof ik. Convert to dust bedoel je denk ik?

[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 31-01-2026 21:14 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 19:49
U123456 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:37:
[...]
De functie om alles in 1 keer om te wisselen naar MNT is er nog niet. Je kunt wel kleine hoeveelheden per coin, die je niet op de normale handelsmanier kunt verkopen, omwisselen via de bestaande Convert-functie. Convert hanteert kleinere minimumhoeveelheden dan welke bij de normale handel gelden.

[ Voor 14% gewijzigd door Eegee op 01-02-2026 15:42 ]

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:01
Deurwaarder schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 21:38:
Ja, 1x draaien bij 50$/€ uitgaven, en dan nog 2x zodra je de 200 $/€ passeert.

Minimaal 0.5 usdc per keer, dus uiteraard 3x dat gewonnen :D
Hier 1, 0.5 en 50 usd BTC. Er zit dus wel wat in de pot

• CHRlS
ElPensador schreef op maandag 2 februari 2026 @ 07:36:
[...]

Hier 1, 0.5 en 50 usd BTC. Er zit dus wel wat in de pot
Exact dezelfde bedragen bij mijn 3 spins vanochtend 😅

• Wispe
  • Niet online
Hier 3x 0,5 USD aan BTC. Had niet anders verwacht.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wispe schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:38:
Hier 3x 0,5 USD aan BTC. Had niet anders verwacht.
Ik ook :+

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36

JK

Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:38
Paar dagen geleden een aantal GBIT transacties uitgevoerd naar de Bybit kaart, lees ik nu pas over die actie helaas ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
JK schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:10:
Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!
50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.

• JK

JK

knakworst schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:54:
[...]

50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.
Alles boven de 0,50 USD is mooi meegenomen. Ook 10 USDC is prima. Je hoeft er weinig voor te doen.
En er komen nog veel acties. Bij Bybit kan je best wat geld krijgen. Maar die 50 is idd erg nice. :9

• Flexion1
  • Nu online
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:10:
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.
Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
En gezien de fluctuatie van USDC.

EURC kan ook gewoon. Euro's storten, en dan wisselen op Bybit, is niet goedkoop. Goedkoopste route: Euro storten op coinbase. Inwisellen naar EURC. Dit is 1:1. Vervolgens over ether netwerk versturen naar Bybit. Ether transacties variëren in kosten, maar gisteravond kon het voor 8 cent.

Dan maar weer kijken wat de actie over een maandje is :p

• Flexion1
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:15:
[...]

Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+
Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:47:
[...]

Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan
Ik zie het nu in heel vaag grijs erbij staan. Je kan dus 10k USDC EN 10k EURC parkeren als je wilt.

• Mr. Jinx
  • Niet online
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:59
Mr. Jinx schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 10:27:
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen
Gezien de violaliteit van de dollar, kan de winst met usdc tegenvallen ivm wisselkoersrisico.
Eurc heeft dit niet. En volgens mij kun je euro s gelijk naar Eurc omwisselen.

Dit kun je ook combineren met 10k top up en 100 usdc als je nog niet hebt meegedaan.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Klopt helemaal, maar ik persoonlijk heb altijd wel wat USDC (voorheen meer USDT) achter de hand. Dat ga ik niet telkens omwisselen naar euro's.
Altijd handig als de koers van BTC onderuit gaat, kun je makkelijk bij kopen want BTC/EUR trading is vaak erg magertjes.
Daarnaast kun je ook hoge rente percentages krijgen op andere platformen zoals Nexo. Dus een beetje creatief heen en weer schuiven loont.

• Wispe
  • Niet online
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 03-02-2026 18:09 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:07:
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…
Ze zetten je dan op nul als je die punten al gebruikt hebt. Maar als het je te vaak overkomt zal het vast niet goed zijn voor toekomstige cashbacks...

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:46
Flexion1 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:10:

Netto 1.23%. Max 10k.
Kan je de 10k ook in meerdere delen wegzetten of moet het in 1 keer?

Zou jammer zijn als ik het met 1k test
en de rest niet meer lukt...

Update:
50 usdc voor storten 1000 euro (wel eerst registreren voor de actie), direct gekregen
100 usdc voor storten 10k (maar aan de progress bar te zien was 9k ook genoeg geweest). Te krijgen 3 dagen na einde actie, eind feb?
123 euro rente na 32 dagen 10k in usdc staken.

Prima rendament

[ Voor 28% gewijzigd door Fasthook op 04-02-2026 17:43 ]

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:19
omwisselen van eur naar eurc is ook duur, kost 1.01

• Flexion1
  • Nu online
Fasthook schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:48:
[...]

Kan in meerdere keren. Je ziet de teller ook aflopen

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 04-02-2026 13:10 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:57:
omwisselen van eur naar eurc is ook duur, kost 1.01
Gratis bij coinbase.

• karakedi
Een korte stappenplan.
Geld op je coinbase account zetten.
Euro naar EURC
EURC van coinbase naar Bybit via ERC20. Heb je hiervoor ethereum nodig?
Transactie van Coinbase naar Bybit wordt als topup gezien, dis 100usdc.
daarna 30 dagen vast zetten.
Nadat het is vrijgekomen op Bybit, terug naar Coinbase.

Je betaald dan 2x netwerkkosten over ERC20.

Klopt de bovenstaande?

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:39:
[...]

Ze zetten je dan op nul als je die punten al gebruikt hebt. Maar als het je te vaak overkomt zal het vast niet goed zijn voor toekomstige cashbacks...
Die 48 uur zijn voorbij en het staat nog steeds in behandeling... Moet ik me zorgen maken? :?

edit: ik heb het geld, maar er is 2% cashback aan punten afgetrokken ipv 10% (?) toen. Dus ik heb geluk…

[ Voor 12% gewijzigd door Wispe op 05-02-2026 14:12 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
karakedi schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:05:
[...]

Een korte stappenplan.
Geld op je coinbase account zetten.
Euro naar EURC
EURC van coinbase naar Bybit via ERC20. Heb je hiervoor ethereum nodig?
Transactie van Coinbase naar Bybit wordt als topup gezien, dis 100usdc.
daarna 30 dagen vast zetten.
Nadat het is vrijgekomen op Bybit, terug naar Coinbase.

Je betaald dan 2x netwerkkosten over ERC20.

Klopt de bovenstaande?
Ja. Geen eth nodig, dat doet Coinbase. Je betaalt wel fees, die zijn dynamisch, maar de laatste tijd is dat centenwerk. In een extreme neergang zoals nu kunnen de fees wel wat hoger zijn, dan kun je beter even wachten.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:49
Onlangs heb ik mijn ouders ook een Bybit-kaart laten aanvragen, maar zij lopen tegen een probleem aan. Bij bepaalde winkels krijgen ze bij het afrekenen de melding "kaart geweigerd".

Ze gebruiken de virtuele Bybit-card via Google Pay. Opvallend is dat ik bij hetzelfde Nettorama-filiaal wél probleemloos kan betalen met mijn Bybit-kaart, terwijl hun betaling daar wordt geweigerd.

Bij Jumbo en Action werkt het zonder problemen, maar bij Nettorama, Wibra en Aldi lijkt het dus niet goed te gaan voor ze. Alsof hun BIN-range nog niet bekend is bij de betaalterminals van deze partijen?

Heeft iemand hier een idee waar dit verschil vandaan kan komen of soortgelijke ervaringen?

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:23
Sypher schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:13:
Onlangs heb ik mijn ouders ook een Bybit-kaart laten aanvragen, maar zij lopen tegen een probleem aan. Bij bepaalde winkels krijgen ze bij het afrekenen de melding "kaart geweigerd".

Ze gebruiken de virtuele Bybit-card via Google Pay. Opvallend is dat ik bij hetzelfde Nettorama-filiaal wél probleemloos kan betalen met mijn Bybit-kaart, terwijl hun betaling daar wordt geweigerd.

Bij Jumbo en Action werkt het zonder problemen, maar bij Nettorama, Wibra en Aldi lijkt het dus niet goed te gaan voor ze. Alsof hun BIN-range nog niet bekend is bij de betaalterminals van deze partijen?

Heeft iemand hier een idee waar dit verschil vandaan kan komen of soortgelijke ervaringen?
Laat ze hun pincode eens wijzigen via de Bybit website. Dat heeft dit issue bij mij opgelost.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:49
Sandrioni schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:55:
[...]

Laat ze hun pincode eens wijzigen via de Bybit website. Dat heeft dit issue bij mij opgelost.
Thanks! Heb ze de pincode laten resetten, hopelijk werkt het nu wel voor ze.

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhINYgwvwuQbfemxgyam4vNaHHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKLNBlZjIZbuFn7xlhxe5X5f.jpg?f=fotoalbum_large

Je kan zelfs in de min komen te staan. Transacties van andere maanden worden gewoon in mindering gebracht. Weten we dat ook weer.

In maart zal ik gewoon opnieuw beginnen met de base-tier. Nu is het de moeite niet waard qua cashback aangezien ik al aan mijn max zit deze maand.

• karakedi
Fasthook schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:48:
[...]

Update:
50 usdc voor storten 1000 euro (wel eerst registreren voor de actie), direct gekregen
100 usdc voor storten 10k (maar aan de progress bar te zien was 9k ook genoeg geweest). Te krijgen 3 dagen na einde actie, eind feb?
123 euro rente na 32 dagen 10k in usdc staken.

Prima rendament
De eerdere storting van 1000 telt mee voor de 10.000. ik heb vandaag 10.000 eurc op bybit gestort via coinbase route en gelijk 10k eurc gestaked.
De transactie van coinbase naar bybit geldt als top up. Hierdoor is opdracht voor 100 usdc afgerond. Even afwachten wanneer ik de 100usdc ga krijgen

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:07
Jfc wat zit die fiat withdrawal verstopt zeg, ik ben er uitgekomen maar vraag me niet hoe

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-02 15:46
Las hier net over die Genesis block day event, had de rewards even niet meer opgevolgd en ook niks van communicatie erover gekregen...

Dacht van nog iets van deze mee te pikken, maar hoewel ik de actie nog kan vinden en er staat dat het event nog 3 dagen loopt, is de 'register now' button grijs en niet bruikbaar... Is het anders ook zo dat je niet meer kan inschrijven op een lopende actie als je dat niet gedaan hebt voor bepaalde datum? (vind nochtans geen datum in voorwaarden...) Of loopt er hier weer iets mis?

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:39:
Las hier net over die Genesis block day event, had de rewards even niet meer opgevolgd en ook niks van communicatie erover gekregen...

Dacht van nog iets van deze mee te pikken, maar hoewel ik de actie nog kan vinden en er staat dat het event nog 3 dagen loopt, is de 'register now' button grijs en niet bruikbaar... Is het anders ook zo dat je niet meer kan inschrijven op een lopende actie als je dat niet gedaan hebt voor bepaalde datum? (vind nochtans geen datum in voorwaarden...) Of loopt er hier weer iets mis?
Wellicht dat de pot op is.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02 09:32
Ik heb 3 kansen of 'spins' zeg maar gekregen en had:

$1 worth of BTC
$5 worth of BTC
$50 worth of BTC

En dat was op het laagste punt in de dip, $55 is nu $60,37 waard.

• Snaak123
Ik wil voor die 100 usdc mijn kleine 10k misschien staken, bijv in eurc of usdc, maar ik zie door die fees of spread dat het eigenlijk daardoor weinig oplevert of heb ik dat mis?

• JK

JK

Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:04:
Ik wil voor die 100 usdc mijn kleine 10k misschien staken, bijv in eurc of usdc, maar ik zie door die fees of spread dat het eigenlijk daardoor weinig oplevert of heb ik dat mis?
Dat is afhankelijk van je VIP-level.. Als je level 0 bent, heb je 0,15% maker fee voor crypto-fiat trading pairs. Als je dus EUR naar USDC wil omzetten. Maar dan moet je wel een maker zijn en geen taker (anders 0,2%). Dus een order zetten die iets lager ligt voor je USDC er van koopt.

Dus bij 10.000 euro betaal je dan 15 euro aan fees om het om te zetten naar USDC. Je krijgt 84 euro (100 dollar) en dan blijft daar dus 69 euro van over. Dan moet je het wel laten staan tot na de actieperiode en wat ga je er daarna mee doen? Crypto er van kopen of terug naar euro en uitgeven met je kaart? Als je dat laatste gaat doen, moet je dus weer ~15 euro aan fees betalen en dan blijft er dus effectief 54 euro winst over, waarbij je wel het risico hebt dat je 10k kwijt bent mocht Bybit met de noorderzon vertrekken. Ik verwacht niet snel dat het gebeurt, maar het risico is niet nul.

Overigens kan je volgens mij ook crypto storten naar je account, dan ben je er ook. Maar check dat wel even of het echt zo is. Dan zit je alleen met transfer fees naar de exchange (en eventueel weer terug nadat de actie is afgelopen).

Maar als je het wil staken, doe je dan mee aan die 30% 16% APR (effectief 1,23% want het is een maand)? Dan valt er nog wel meer geld uit te halen, maar het staat wel 30 dagen vast en de koers kan omhoog en omlaag.

edit; het is 16%, niet 30%. 8)7

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:04:
Als je Coinbase hebt kun je daar voor ongeveer nul aan kosten wisselen, daarna stuur je naar Bybit.

• Snaak123
Bedankt voor de tips. De 30% APR heb ik denk ik gemist. Maar ik zie bijv 15% APR als je EURC 30 dagen laat staan.

Heb idd wel een Coinbase account, die ik niet veel gebruik. Zal eens kijken, thanks!

• karakedi
Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:34:
Bedankt voor de tips. De 30% APR heb ik denk ik gemist. Maar ik zie bijv 15% APR als je EURC 30 dagen laat staan.

Heb idd wel een Coinbase account, die ik niet veel gebruik. Zal eens kijken, thanks!
Als je coinbase gebruikt kies het juiste netwerk. Bybit ondersteund volgens mij alleen EURC via ETH netwerk. Bij coinbase moet je ook dit netwerk kiezen. En stuur voor zekerheid eerst een proefbetaling. Bybit zal ook paar vragen stellen als je voor als je voor het eerst een ontvangst heb vanuit coinbase adres. Nadat het is goedgekeurd, wordt pas bedragvrijgegeven

• JK

JK

Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:34:

Sorry, het is 16% voor USDC, 15% voor EURC. Bij EURC wel heel laag volume. Je moet het uiteindelijk ook weer kwijt kunnen...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
JK schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:23:
[...]

Sorry, het is 16% voor USDC, 15% voor EURC. Bij EURC wel heel laag volume. Je moet het uiteindelijk ook weer kwijt kunnen...
Die EURC kun je natuurlijk ook weer terugsturen naar Coinbase, en dat kan je gewoon op je bankrekening storten zonder kosten. Bij 1000 EURC krijg je dus daadwerkelijk 1000 euro op je rekening.

• JK

JK

knakworst schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 16:09:
[...]

Die EURC kun je natuurlijk ook weer terugsturen naar Coinbase, en dat kan je gewoon op je bankrekening storten zonder kosten. Bij 1000 EURC krijg je dus daadwerkelijk 1000 euro op je rekening.
Dan inderdaad daar een account aanmaken. Het handelsvolume van EURC is op Coinbase zo te zien gigantisch t.o.v. Bybit EU.

• ThaJens
  • Laatst online: 11-02 22:05
JK schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:23:
[...]

Let wel op: je krijgt voor EURC 15% APR in USDC uitbetaald. Het is in euro's dus iets minder.

• JK

JK

ThaJens schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 15:01:
[...]

Let wel op: je krijgt voor EURC 15% APR in USDC uitbetaald. Het is in euro's dus iets minder.
Ik doe sowieso niets met EURC, maar goeie tip voor wie dat wel doet.
Wel heb ik EURS, maar niet bij Bybit en ook niet zoveel.

• Flexion1
  • Nu online
Iedereen die het claimformulier heeft ingevuld van de kerstkaartenactie:
Je kan je resterende bedrag claimen en alsnog de volledige 340 dollar krijgen. Netjes opgelost door Bybit

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 07:42:
Iedereen die het claimformulier heeft ingevuld van de kerstkaartenactie:
Je kan je resterende bedrag claimen en alsnog de volledige 340 dollar krijgen. Netjes opgelost door Bybit
Ja, ik zag het net. Dat is meer dan ik verwacht had, ik dacht dat ze er misschien nog een tientje tegen aan hadden gegooid als zouthouder.

Bedankt voor het melden van het bestaan van het formulier, en @Twanroy bedankt voor het delen van de link! :9B

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de mogelijkheid tot geldopname in euro naar je bankrekening verdwenen uit de app? :?
Op de website zie ik hem wel.

Edit: al gevonden. Zit erg verstopt nu. 7(8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Wispe op 13-02-2026 15:03 ]

• Flexion1
  • Nu online
Voor wie het nog niet had gezien. Er is een nieuwe valentijnsactie. Dubbele cashback op bepaalde mcc (uit eten, verzorging en hotels).

Je cap blijft wel staan dus voor mij niet veel meerwaarde. Daarnaast ook traden om aan rad te mogen draaien.

Beide te vinden onder announcements

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:00:
Voor wie het nog niet had gezien. Er is een nieuwe valentijnsactie. Dubbele cashback op bepaalde mcc (uit eten, verzorging en hotels).

Je cap blijft wel staan dus voor mij niet veel meerwaarde. Daarnaast ook traden om aan rad te mogen draaien.

Beide te vinden onder announcements
Bagger actie weer.

• Flexion1
  • Nu online
Ach ja hoop mooie acties weer geweest. Vanaf 23februari gaan de takers fee wel flink omhoog van 0.1 naar 0.25. Denk dat ze de airdrops terug moeten verdienen

• Snaak123
Ik zie wel de valentijnsactie maar nergens iets over die 20% cashback, alleen de "50k usdc up for grabs"

• Barbapapa852
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:08:
Ik zie wel de valentijnsactie maar nergens iets over die 20% cashback, alleen de "50k usdc up for grabs"
Het is dubbele van wat je nu hebt dus 2/4 4/8 enz.

• Wispe
  • Niet online
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:08:
Zou onder annoucements moeten staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zr6_KyvFHx8NZ2SbicWu3njKwls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ZblAgwLq4MRHUjtdRTffLNz.jpg?f=fotoalbum_large

• Snaak123
Hmm apart, denk dat er toch gedifferentieerd wordt dan

• Snaak123
Kon het via browser via wat omwegen wel zien en nu geregistreerd, hopen dat het werkt lol

• Wispe
  • Niet online
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:28:
Kon het via browser via wat omwegen wel zien en nu geregistreerd, hopen dat het werkt lol
Taal veranderen naar NL/EN helpt ook weleens.

• karakedi
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:28:
heb je direct link. Ik kom op bybit.com uit. Of is actie inmiddels afgelopen?

• Ruben0s
Actie duurt tot 13 maart:

https://announcements.byb...ness-blt6d91a99c9897ccbf/

Maar het is bij mij niet mogelijk om design van de kaart aan te passen naar de valentijns optie.

[ Voor 23% gewijzigd door Ruben0s op 15-02-2026 08:38 ]

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 22:53
De app op engels zetten hielp bij mij.

Toen werkte de link wel
Ruben0s schreef op zondag 15 februari 2026 @ 08:33:
Actie duurt tot 13 maart:

https://announcements.byb...ness-blt6d91a99c9897ccbf/

Maar het is bij mij niet mogelijk om design van de kaart aan te passen naar de valentijns optie.

• Ruben0s
Dazzie schreef op zondag 15 februari 2026 @ 08:47:
De app op engels zetten hielp bij mij.

Toen werkte de link wel

[...]
Het is je dus gelukt om het design van de kaart aan te passen naar het valentijnsdesign?

Edit: Weet niet hoe, maar via de website en de betreffende link is het wel gelukt om het valentijnsdesign te krijgen bij de kaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Ruben0s op 15-02-2026 10:27 ]

• JK

JK

Ik kreeg het design automatisch na registratie.
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste