• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vreemd. Ik ontving vandaag een mail dat ik voor 31 december een bybit.eu account moet aanvragen. Ik ben echter al sinds september al een bybit.eu gebruiker. En zover ik weet kon ik überhaupt niet meer inloggen op bybit.com. Ik ga het maar negeren denk ik.
Dear Bybit Card Holder,

We have identified you as a resident of the European Economic Area (EEA) and wish to inform you of an upcoming change affecting your existing Bybit Card (EUR). As part of our efforts to comply with regulatory requirements in EEA, we are updating how Bybit Card services are delivered, and we require your action before Dec 31, 2025.

What you need to do
If you are an EEA* resident:
- Please visit Bybit EU to register a new account on Bybit EU and complete KYC verification.
- Once verified, you can apply for a Bybit EU Card.
- Please note: The Bybit EU Card is a new card and different from your current Bybit Card. It offers new-user rewards you won’t receive on bybit.com, such as special cashback and welcome airdrops (see more below).

If you are no longer an EEA resident:
- You may go to your Bybit Card Dashboard on your Bybit app and click “Add New Card.”
- You will see an option to apply for a new card there. Eligibility is subject to meeting the required KYC criteria.
- To support your transition, we’re offering complimentary currency conversion on EUR and PLN transactions with your new card, until further notice.

What stays the same
- Your earned Reward Points on bybit.com remain unchanged. We recommend enabling Auto Cashback, which allows your Points to be automatically converted into token airdrops of your choice. Please note: The Bybit EU rewards market is independent. Points earned on bybit.com cannot be used on bybit.eu, and vice versa.
- You can continue accessing your respective card dashboards (bybit.com or bybit.eu) to view past transactions and activities.
- Your access to your bybit.com account remains unchanged. The update applies solely to the way Card services are provided.

What benefits come with opening a Bybit Card on bybit.eu
- Receive 10% cashback on eligible transactions in your first month on bybit.eu, up to €150. More information here
- Enjoy exclusive EU card designs: modern, fresh, and fun
- Unlock the Bybit EU welcome package**:
- Earn 20 USDC in fee-saver coupons after completing KYC
- Receive an airdrop of 25 USDC when you deposit $100
- Benefit from services provided by a fully regulated broker under MiCAR, offering transparency, reliability, and safety.

We recommend completing the transition at your earliest convenience, and no later than Dec 31, 2025, to avoid any interruption to your ability to make new transactions with a Bybit Card. You may find detailed information here

If you have any questions, our support team is here to help.

Warm regards,
The Bybit Team

*EEA countries include: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czechia, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Iceland, Liechtenstein, Norway. Services are currently not available to Malta residents.
**The Bybit EU welcome package is available for 7 days after opening an account on bybit.eu. This package is applicable until Dec 31, 2025 for all new users on Bybit EU.

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:54
Trasos schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 17:11:
Vreemd. Ik ontving vandaag een mail dat ik voor 31 december een bybit.eu account moet aanvragen. Ik ben echter al sinds september al een bybit.eu gebruiker. En zover ik weet kon ik überhaupt niet meer inloggen op bybit.com. Ik ga het maar negeren denk ik.

[...]
Deze kreeg ik ook en ik trok dezelfde conclusie :)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Trasos schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 17:11:

[...]
Ik ook. Meteen de mail verwijderd.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ze hebben ondertussen zelf ook al door dat het een fuck up was.
Dear Bybit Customer,

We’re writing to clarify a message you received from us earlier on December 19, 2025, at around 2:00 PM (UTC), with the subject line “Important Update: Action Required for Your Bybit Card (Effective Jan 1, 2026)”.

The email was wrongly sent to you and the information shared in that email does not apply to your account. We would like to confirm that:

- You are not affected by the changes described in the previous email.
- No action is required from you.
- Your Bybit-related services remain unchanged.

We apologize for any confusion this may have caused and would like to reassure you that your account status has not been impacted in any way.
If you have any questions, our support team is always available to assist you.

Thank you for your understanding and continued trust in Bybit.

Warm regards,
The Bybit Team

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01 08:39
Zijn er nog mensen die naar het VIP event gaan vanavond?

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Waarom zou je daar naar toe gaan?

• CHRlS
Mr. Jinx schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 19:06:
Waarom zou je daar naar toe gaan?
Voor de gratis bitterballen natuurlijk :+

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-01 22:29
Kun je ook 2 keer Spotify per maand doen met 100% cashback?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:04

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
outlandos schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 13:05:
Kun je ook 2 keer Spotify per maand doen met 100% cashback?
Ja dat kon altijd wel zolang je binnen je limiet blijft.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:26:
[...]

Ja dat kon altijd wel zolang je binnen je limiet blijft.
Bedoel je dat als een abo €25,01 p/m kost, je een foutmelding krijgt als je 2 maanden g’BIT of je max €50 krijgt?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nee hoor zo bedoel ik het niet. Als je 50 euro cashback in de maand krijgt, en je hebt twee van 25,01, krijg je gewoon 25,01 + 24,99 = 50 euro terug. Maar niet iedereen snapt dat cashback op de abonnementen ook van de maandelijkse limiet afgaat.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:24
@knakworst daarom laat ik Netflix ook via mijn Coca kaart lopen. Je krijgt weliswaar maar 50% cashback maar daar gaat het dan weet niet van je maandelijkse limiet af. Die 50 piek per maand max bij Bybit maak dan weer makkelijk vol met reguliere uitgaven en Spotify.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:21
ik had nog een beetje cashback over om tot die €150 max per maand te komen, dus ik heb bol.com kaarten gekocht en mijn steam-wallet aangevuld.
vanaf volgende maand dan zitten we weer op de normale tier (van €50 max per maand)

nothing stops this train

• Kol Nedra
paul-s83 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 17:04:
@knakworst daarom laat ik Netflix ook via mijn Coca kaart lopen. Je krijgt weliswaar maar 50% cashback maar daar gaat het dan weet niet van je maandelijkse limiet af. Die 50 piek per maand max bij Bybit maak dan weer makkelijk vol met reguliere uitgaven en Spotify.
hier soortgelijks maar dan cdc-kaart
Bij ByBit naar de €30 werken (max) op 21e vd maand, daarna betaal ik voor mijn Spotify-DUO account

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Als je een refund krijgt, wordt dat bedrag dan ook in mindering gebracht van de 3500 euro om naar de alpha-tier te mogen gaan? Of blijft hij onveranderd?

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:17
Wispe schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 16:26:
Als je een refund krijgt, wordt dat bedrag dan ook in mindering gebracht van de 3500 euro om naar de alpha-tier te mogen gaan? Of blijft hij onveranderd?
Ja bij mij wordt het afgetrokken van het totaal bedrag dat ik heb uitgegeven. Dus je moet idd het geld echt uitgeven. Ik weet niet hoe het zit als je nu geld terug krijgt met aankoop van december…

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 18:32:
[...]

Ja bij mij wordt het afgetrokken van het totaal bedrag dat ik heb uitgegeven. Dus je moet idd het geld echt uitgeven. Ik weet niet hoe het zit als je nu geld terug krijgt met aankoop van december…
Oke, jammer. Dan laat ik die brainfart om met een trucje in de alpha-tier te komen gaan.

Die acties tegenwoordig stellen niet veel voor hè.

• Flexion1
Wispe schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 19:29:
[...]

Oke, jammer. Dan laat ik die brainfart om met een trucje in de alpha-tier te komen gaan.

Nee de acties zijn echt wel een stuk minder. Ze proberen je vooral aan het traden te krijgen maar vaak win je nog niet eens de kosten terug.
Laatste kaartactie met die kerstpakketten wel nog 30 usdc kunnen krijgen maar dat is het dan ook wel.

Al blijft de gratis spotify en Netflix erg fijn

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:55

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 21:48:
[...]

Nee de acties zijn echt wel een stuk minder. Ze proberen je vooral aan het traden te krijgen maar vaak win je nog niet eens de kosten terug.
Laatste kaartactie met die kerstpakketten wel nog 30 usdc kunnen krijgen maar dat is het dan ook wel.

Al blijft de gratis spotify en Netflix erg fijn
Ha, ik heb nog maar 0.3 usdc uit die pakketjes.
Maar, als je die 7 kaart designs hebt gevonden krijg je later nog een USDC airdrop.
Ik heb er pas 3 :D

-Geen deurwaarder-

• Flexion1
Deurwaarder schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 22:09:
[...]

Ha, ik heb nog maar 0.3 usdc uit die pakketjes.
Maar, als je die 7 kaart designs hebt gevonden krijg je later nog een USDC airdrop.
Ik heb er pas 3 :D
Je moet de pakketjes openen waar meerdere sleutels voor nodig zijn. Die van 9 sleutels heeft 10 usdc en die van 20 sleutels 20 usdc. Al is die nu op geloof ik.
Die van 1 zit alleen maar 10 cent in idd

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 12:30
Wispe schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 19:29:
[...]

Je zou wel een aankoop bij bijv Hornbach kunnen doen en deze dan retourneren. Dan kun je retourpinnen naar je betaalrekening

• CHRlS
PlasticPimple schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 07:55:
[...]

Je zou wel een aankoop bij bijv Hornbach kunnen doen en deze dan retourneren. Dan kun je retourpinnen naar je betaalrekening
Heb geen ervaring hier mee bij Hornbach. Maar wel bij andere winkels en daar is de policy tegenwoordig steeds meer dat er naar dezelfde kaart terug gestort moet worden als waarmee de aankoop gedaan is.

• Wispe
  • Niet online
Ik heb weleens gehad dat ik bij de AH geld terug kreeg via pinnen terwijl ik via Curve had afgerekend.
1% cb van Curve en 2% cb van Bybit gratis.

[ Voor 73% gewijzigd door Wispe op 03-01-2026 09:18 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:10
Wispe schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 08:19:
Ik heb weleens gehad dat ik bij de AH geld terug kreeg via pinnen terwijl ik via Curve had afgerekend.
1% cb van Curve en 2% cb van Bybit gratis.
Logisch, dat is een aparte transactie. Als je online een bestelling doet, en je stuurt je bestelling retour, dan wordt je transactie teruggedraaid.

• Kol Nedra
CHRlS schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 08:11:
[...]

Heb geen ervaring hier mee bij Hornbach. Maar wel bij andere winkels en daar is de policy tegenwoordig steeds meer dat er naar dezelfde kaart terug gestort moet worden als waarmee de aankoop gedaan is.
vorig jaar bij Scapino iets gekocht voor de kinderen met ByBit kaart, terug gebracht (want paste niet) en toen mijn gewone bankrekening gegeven, dit werkte. geen idee of het nu nog kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-01-2026 12:37 ]

nothing stops this train

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 06:05:
[...]

Je moet de pakketjes openen waar meerdere sleutels voor nodig zijn. Die van 9 sleutels heeft 10 usdc en die van 20 sleutels 20 usdc. Al is die nu op geloof ik.
Die van 1 zit alleen maar 10 cent in idd
Ha, grappig.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaUQzekmNrS62P_ITeJgRBad_JI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5fj412aD0itiOeev35kfmKA5.png?f=fotoalbum_large
Toch niet zo random dan

-Geen deurwaarder-

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-01 15:12
Voor die kerst mystery boxes actie zal het mij niet lukken om alle boxes open te krijgen (en dus waarschijnlijk ook niet alle card designs te verzamelen), had eerst ook niet door dat je gelijk welke box kon openen, dus in volgorde begonnen en inderdaad vooral 0.1 usd rewards 'verdiend' :P

Maar hier op het forum zijn er waarschijnlijk wel mensen waarbij wel gelukt om alle designs te verzamelen? Dan is zo'n actie toch wel de moeite? Zie dat er een airdrop van 50k USDC is aan gelinkt en er nu nog maar 88 users voor in aanmerking komen. Zelfs als dat cijfer nog wat omhoog gaat, kan je hier +-500USDC aan overhouden? Of begrijp ik de actie dan weer verkeerd.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je voor de kaartjes wilt gaan, die zitten voornamelijk in de vakjes met 2 sleutels. Helaas kwam ik daar te laat achter, mijn sleutels zijn op :)

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

.Memphis. schreef op zondag 4 januari 2026 @ 15:12:
Voor die kerst mystery boxes actie zal het mij niet lukken om alle boxes open te krijgen (en dus waarschijnlijk ook niet alle card designs te verzamelen), had eerst ook niet door dat je gelijk welke box kon openen, dus in volgorde begonnen en inderdaad vooral 0.1 usd rewards 'verdiend' :P

Maar hier op het forum zijn er waarschijnlijk wel mensen waarbij wel gelukt om alle designs te verzamelen? Dan is zo'n actie toch wel de moeite? Zie dat er een airdrop van 50k USDC is aan gelinkt en er nu nog maar 88 users voor in aanmerking komen. Zelfs als dat cijfer nog wat omhoog gaat, kan je hier +-500USDC aan overhouden? Of begrijp ik de actie dan weer verkeerd.
Ik denk dat het aantal eligible users nog wel omhoog schiet, er komen nog een aantal dagen pending Keys vrij. Ik ga er van uit dat die nog gebruikt kunnen worden na dinsdag.

-Geen deurwaarder-

• paul-s83
Kan iemand bevestigen of dit idd de beste strategie is om de meeste cashback eruit te halen deze maand?

Ik heb aardig wat Curve transacties opgespaard en ga makkelijk door de 3500 grens heen. Daarnaast heb ik ook nog wat Spotify/ Netflix transacties open.

Plan van aanpak, startend in de laagste tier:

1) 500 euro aan transacties processen --> 5 euro cashback in laagste tier. Wachten totdat alle transacties gesetteld zijn zodat de 2e tier wordt ontgrendeld.

2) De resterende 3000 euro omzetten. Dit maakt dan de max 50 euro in de 2e tier vol.

3) Zodra alles is gesetteld zou dit de Alpha tier moeten unlocken. Dan zit ik daar op 50/150 euro.
Die 100 euro die aan ruimte overblijft wil ik dan eerst vullen met Spotify & Netflix.
--> Wat dan nog aan cashback overblijft maak ik dan wel op met toekomstige transacties.

Mooie is dat ik dan volgende maand ook direct in de Alpha tier kan starten, wil namelijk vakantie gaan boeken en dan gaat ook weer hard om wederom de 3500 te halen.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:52

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

paul-s83 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 22:42:
Kan iemand bevestigen of dit idd de beste strategie is om de meeste cashback eruit te halen deze maand?

Ik heb aardig wat Curve transacties opgespaard en ga makkelijk door de 3500 grens heen. Daarnaast heb ik ook nog wat Spotify/ Netflix transacties open.

Plan van aanpak, startend in de laagste tier:

1) 500 euro aan transacties processen --> 5 euro cashback in laagste tier. Wachten totdat alle transacties gesetteld zijn zodat de 2e tier wordt ontgrendeld.

2) De resterende 3000 euro omzetten. Dit maakt dan de max 50 euro in de 2e tier vol.

3) Zodra alles is gesetteld zou dit de Alpha tier moeten unlocken. Dan zit ik daar op 50/150 euro.
Die 100 euro die aan ruimte overblijft wil ik dan eerst vullen met Spotify & Netflix.
--> Wat dan nog aan cashback overblijft maak ik dan wel op met toekomstige transacties.

Mooie is dat ik dan volgende maand ook direct in de Alpha tier kan starten, wil namelijk vakantie gaan boeken en dan gaat ook weer hard om wederom de 3500 te halen.
Je unlocked éénmaal per maand (oftewel je haalt enkel 5 euro CB deze maand). 500 deze maand = beta tier volgende maand, 3500 inleg deze maand = alpha tier volgende maand.

• Flexion1
Xqlus1ve schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 01:08:
[...]

Je unlocked éénmaal per maand (oftewel je haalt enkel 5 euro CB deze maand). 500 deze maand = beta tier volgende maand, 3500 inleg deze maand = alpha tier volgende maand.
Nee dit klopt niet. Zodra je in de volgende tier komt gaat die gelijk in. Dus als je nu 500 uitgeeft, wacht tot het gesetteld is kom je na dag of 2 in volgende tier. Die gaat gelijk in en heb je max 50 cashback.

@paul-s83 je max is 150 cashback in alpha maar de ruimte van de eerdere tiers gaat er vanaf.
Dus de 5 en 50 van de eerdere tiers ben je al kwijt.
In de maand dat je in alpha komt heb je dus max 95 euro cashback ipv 150…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 06:37:
[...]

Nee dit klopt niet. Zodra je in de volgende tier komt gaat die gelijk in. Dus als je nu 500 uitgeeft, wacht tot het gesetteld is kom je na dag of 2 in volgende tier. Die gaat gelijk in en heb je max 50 cashback.

@paul-s83 je max is 150 cashback in alpha maar de ruimte van de eerdere tiers gaat er vanaf.
Dus de 5 en 50 van de eerdere tiers ben je al kwijt.
In de maand dat je in alpha komt heb je dus max 95 euro cashback ipv 150…
En daarom is @paul-s83 strategie het beste om de Netflix en Spotify naar de volgende tier door te schuiven. Eerst de 3.000 gewone uitgaven, omdat je dan de 50 euro cashback volmaakt, daarna heb je 100 euro ruimte voor Netflix/Spotify.

Het is immers 5, daarna 45 euro extra, daarna 100 euro extra.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 06-01-2026 08:18 ]

• paul-s83
@Flexion1 tnx voor de bevestiging.

Heb inmiddels al meer dan 500 uitgegeven en de 2e tier is inmiddels al ingegaan, want zit op > 5 euro cashback.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QTKPej9GVKSsCWzRfjZkstBj90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/asRGcqons7YWbFhNLP5z6Ctw.jpg?f=fotoalbum_large

@knakworst Jij ook bedankt voor de bevestiging. Normaliter komt die 3500 tier nooit in zicht bij mij omdat ik naast Bybit ook nog een kaart heb bij een niet nader te noemen partij waarvan de naam begint van een populaire frisdrank.

Nu gooi ik alles op de Bybit kaart deze maand.

[ Voor 71% gewijzigd door paul-s83 op 06-01-2026 08:52 ]

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:08
Mijn 50 EUR cashback is er meestal doorheen bij een uitgave van 1500 of zo. Ik kan kiezen 2000 euro zonder cashback te genieten om op 4% te komen maar dan heb je in feite weer 2%. Dus ik kies er voor om de 50 euro cashback te verdienen en de rest elders. Het frisrank merk daar heb ik het vertrouwen in verloren maar heb gelukkig nog 3% legacy cashback bij CDC. Ik heb ook even naar die nieuwe Kolo card gekeken maar die kun je niet aan curve toevoegen en dan houdt het voor mij snel op.

• Flexion1
glatuin schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 09:42:
Mijn 50 EUR cashback is er meestal doorheen bij een uitgave van 1500 of zo. Ik kan kiezen 2000 euro zonder cashback te genieten om op 4% te komen maar dan heb je in feite weer 2%. Dus ik kies er voor om de 50 euro cashback te verdienen en de rest elders. Het frisrank merk daar heb ik het vertrouwen in verloren maar heb gelukkig nog 3% legacy cashback bij CDC. Ik heb ook even naar die nieuwe Kolo card gekeken maar die kun je niet aan curve toevoegen en dan houdt het voor mij snel op.
Waarom heb je vertrouwen verloren in coca? Ik heb nog steeds de 3% en 300 coca. Koop nu niet bij tegen huidige koers maar tot nu toe elke maand netjes cashback gehad.
Wat is je negatieve ervaring dan?

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:26

RvV

Hoe zit dat eigenlijk met dat Netflix en die cashback. Ik kijk al een eeuwigheid geen tv meer, en Netflix heb ik ook nog nooit gehad. De kinderen zeggen dat het de moeite waard is, dus ik dacht...vooruit dan maar. Met die Bybit CC krijgen we die cashback, dus laten we dat goedkope abbo dan eens een maand proberen.
Nope..werkt niet. De betaling faalt.

Na contact met de Bybit klantenservice krijg ik dit bericht:

As per checking, the Netflix transactions without 3DS authentication requirement are not allowed to be charged with Bybit card. In your case, please charge the payment with another bank card.

Strong Customer Authentication (SCA) is a European regulatory requirement to reduce fraud and make online and contactless offline payments more secure.

Ehm...dus het is niet mogelijk? Wierd...

Update: Netflix support kwam ook niet verder dan "gebruik een andere kaart".
Maaarrr...Ik heb hier terug gelezen in het topic en blijkbaar moet je de pincode van de kaart resetten en dan werkt het ineens wel. Bedankt tweakers. :D

[ Voor 12% gewijzigd door RvV op 11-01-2026 01:58 ]

Y'24

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste