Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:37
Gewoon bij Shell tanken. Via de app kan je met Apple Pay betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door GioStyle op 01-11-2025 20:37 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:16
Domino schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:14:
[...]

Werkt niet volgens de berichten. Oplossing is via curve en een bank cc.
Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]

Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.
Werkt ook niet bij Tango.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-11 18:21
Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]

Nee, ook dat werkt niet. Het werkt hier überhaupt niet met pre-paid tankstations (onbemand of per pin na sluiting). Heeft iets met de reservering te maken maar hoe en wat weet ik niet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 13:53
gewoon ByBit kaart gebruiken?
krijg je nog cashback ook

nothing stops this train

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:44:
[...]

gewoon ByBit kaart gebruiken?
krijg je nog cashback ook
Dit snap ik niet.

• Kol Nedra
waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?

nothing stops this train

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:10

BeyondThunder

Lost Lightning

GioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
Ja, bij Shell betaal je sowieso 20% meer :+ :+ ;)

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

vergeet ook niet Nederland mee te nemen vs Belgie/Duitsland :P
het loont zelfs om 1+ uur om te rijden naar de buurlanden om daar je auto vol te tanken en ook gelijk grote boodschappen te doen.

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?
Hier zitten vast miljonairs die hier miljoenen niet op Bybit willen laten staan. :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:58
GioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
Hier kost de shell standaard 10% meer. Zonde van het geld.

[EDIT]
Spuit11.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 02-11-2025 11:52 ]

• GioStyle
BeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

Nope, hier één van de goedkoopste, tenzij je witte pompen mee gaat tellen.

• hopperderhop1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-11 14:04
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....

• Wispe
  • Niet online
hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....
Nee, dat kan in fiat.

• hopperderhop1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-11 14:04
Beter! Alhoewel de koers redelijk is die Bybit gebruikt kost het je toch meer transactiekosten om eerst in USDC om te zetten ipv gewoon lekker je euros te gebruiken

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:41
hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Dit is niet nodig, je krijgt netjes 100% cashback op Spotify / Netflix wanneer je de betaling in euro's doet.

• Kol Nedra
je haalt elke maand met gemak die €50 per maand als je bijv zowel Netflix en Spotify hebt. je hoeft alleen maar €500 p/m uit te geven in fiat, maar dat haalt iedereen makkelijk want we moeten immers eten. elke maand is het voor mij +/- €60 gratis geld
€50 bij ByBit en de overige €10 bij cdc

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:17:
je haalt elke maand met gemak die €50 per maand als je bijv zowel Netflix en Spotify hebt. je hoeft alleen maar €500 p/m uit te geven in fiat, maar dat haalt iedereen makkelijk want we moeten immers eten. elke maand is het voor mij +/- €60 gratis geld
€50 bij ByBit en de overige €10 bij cdc
Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.
€500 x 0,02% = €10
Stel dat Netflix €10 is, dan moet je dus €2000 aan boodschappen eten.
Dat lukt mij als alleenstaande niet hoor.

• Domino
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:27:
[...]

Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.
€500 x 0,02% = €10
Stel dat Netflix €10 is, dan moet je dus €2000 aan boodschappen eten.
Dat lukt mij als alleenstaande niet hoor.
Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.

Rekenvoorbeeld: Netflix premium (15.99) en Spotify premium (12.99) geeft je gewoon €28.98 cashback. €500 tegen 2% is ook €10 cashback (tier voor de volgende maand veiligstellen). Dus al 80% van de cashback verbruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 03-11-2025 10:46 ]

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:45:
[...]

Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.

Rekenvoorbeeld: Netflix premium (15.99) en Spotify premium (12.99) geeft je gewoon €28.98 cashback. €500 tegen 2% is ook €10 cashback (tier voor de volgende maand veiligstellen). Dus al 80% van de cashback verbruikt.
Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.

• Domino
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:51:
[...]

Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.
Dat staat in de post van @Kol Nedra:
als je bijv zowel Netflix en Spotify
Dat klopt gewoon. Jij krijgt €10 aan netflix rebate bij €500 aan boodschappen, daar hoef je dus echt geen €2000 voor uit te geven. Als jij heel strak €500 aan boodschappen uitgeeft elke maand krijg je €20 cashback (500x 0.02% en €10 aan Netflix).

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.

Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Wispe
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:
Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.

Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in ;)
BudgetEnergie geen optie?
Ik kwam laatst achter dat je de maandelijkse voorschotten een jaar vooruit kan betalen én bij hun op kantoor in Amsterdam kan pinnen. Dus dat ga ik doen binnenkort.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:

Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:18:
BudgetEnergie geen optie?
Ik kwam laatst achter dat je de maandelijkse voorschotten een jaar vooruit kan betalen én bij hun op kantoor in Amsterdam kan pinnen. Dus dat ga ik doen binnenkort.
Ik hou het liever bij wat grotere/betrouwbaardere namen qua energie, genoeg mensen in de penarie zien raken door onverwachts failliete energietoko en geforceerde woekerprijzen. Kwam niet bij mijn resultaten hoog uit, maar wel goeie tip voor anderen hiero! Hoor je maar weinig: heel jaar vooruit EN kunnen pinnen. Ken de pintruc vooral bij gemeentes voor gemeentelijke belastingen, ouderwets aan de balie :)
Flexion1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:19:
[...]
Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.
Veel werk voor alles omgooien, er hangt een hele familie aan bij wijze van, maar snap wel dat dat een oplossing kan zijn, dankjewel voor het meedenken :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• GioStyle
Ik heb een aantal dure uitgaven die ik moet gaan inplannen. Ik heb deze maand pas €100 met de kaart uitgegeven. Kan ik in één keer €3500 met de kaart afrekenen, zodat ik de rest van de maand in de volgende tier val en de komende maand? Of moet ik eerst de €500 grens passeren? Dan wachten tot ik in de volgende tier val en daarna een betaling van €3000 doen om weer te upgraden?

EDIT: ik zit momenteel in tier Beta, moet nog €400 spenderen om in Beta te blijven om vervolgens €3000 te spenderen om in de volgende tier Alpha te komen.

[ Voor 32% gewijzigd door GioStyle op 05-11-2025 12:19 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:19
GioStyle schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:13:
Ik heb een aantal dure uitgaven die ik moet gaan inplannen. Ik heb deze maand pas €100 met de kaart uitgegeven. Kan ik in één keer €3500 met de kaart afrekenen, zodat ik de rest van de maand in de volgende tier val en de komende maand? Of moet ik eerst de €500 grens passeren? Dan wachten tot ik in de volgende tier val en daarna een betaling van €3000 doen om weer te upgraden?

EDIT: ik zit momenteel in tier Beta, moet nog €400 spenderen om in Beta te blijven om vervolgens €3000 te spenderen om in de volgende tier Alpha te komen.
Als je al in Beta zit kan het gewoon in 1 keer, die 500 is de ondergrens die je sowieso moet halen om er in te blijven, die 3500 is de bovengrens voor de volgende tier. Meer dan 3500 heeft dan geen zin meer volgens mij.
Kun je ook zien aan de bar die volloopt in de app bij Tiers.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@GioStyle, als je het kunt plannen zou ik sowieso even wachten en kijken of er binnenkort niet een nieuwe actie start. Met Black Friday in aantocht zouden ze zomaar weer met geld kunnen gaan strooien.
Vorig jaar was het 10% cashback.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 13:55
Schitterend hoe ze kunnen blijven strooien met gratis geld in de crypto wereld.
Ben nu 20 dagen ver sinds ik deze ontdekt heb, en al 200eur binnen enkel via de 20% cashback vr nieuwe leden.
Heerlijk ook hoe het gewoon werkt en alles instant op je account wordt bijgeschreven (mijn vorige cashback betaalkaart ervaring was met Plutus, de lat ligt dus niet hoog om beter te doen dan die ervaring ;) )

Enige waar ze wat moeilijkheden mee blijken te hebben, is refunds. Heb een paypall betaling gedaan op mijn Curve card die dan weer gekoppeld is aan de Bybit, maar door één of andere glitch is de betaling 2x doorgegaan. Curve toonde netjes binnen enkele minuten de 2e betaling als refunded, maar bij Bybit ben ik een volle dag later nog steeds 2x het bedrag kwijt. Veronderstel dat het ook wel weer goed komt, maar dit duurt toch wat langer dan zou moeten.

Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?

[ Voor 14% gewijzigd door .Memphis. op 05-11-2025 18:52 ]

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
maar bij Bybit ben ik een volle dag later nog steeds 2x het bedrag kwijt. Veronderstel dat het ook wel weer goed komt, maar dit duurt toch wat langer dan zou moeten.
Dat heb ik ook een keer gehad, duurt een paar dagen.
Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?
Ik heb geen Prime, dus ik weet het niet, maar lijkt mij wel (ook gebaseerd op als je zoekt op 'prime' in dit topic, zie o.a. itguy013 in "Bybit Card Topic").

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 17:47
.Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
Bij genoeg cashback ruimte kan dat ja dus ook jaarabo. BE dan denk ik? NL is twee keer zo duur helaas.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
Heb zojuist 10k Bybit card punten ingewisseld voor €25 card bonus, maar hoe werkt het daarna precies.
Wordt deze bonus als eerste afgeschreven als je uitgaven doet met de Bybit card?
En tellen deze uitgaven dan nog wel mee voor de maandelijkse tier uitgaven om je level te houden?

• Wispe
  • Niet online
Emcee schreef op donderdag 6 november 2025 @ 11:19:
Heb zojuist 10k Bybit card punten ingewisseld voor €25 card bonus, maar hoe werkt het daarna precies.
Wordt deze bonus als eerste afgeschreven als je uitgaven doet met de Bybit card?
Ja.
En tellen deze uitgaven dan nog wel mee voor de maandelijkse tier uitgaven om je level te houden?
Ja.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 13:55
Wispe schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:17:
Ik heb geen Prime, dus ik weet het niet, maar lijkt mij wel (ook gebaseerd op als je zoekt op 'prime' in dit topic, zie o.a. itguy013 in "Bybit Card Topic").
remcoboy1479 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:36:
Bij genoeg cashback ruimte kan dat ja dus ook jaarabo. BE dan denk ik? NL is twee keer zo duur helaas.
Ok bedankt voor de inzichten. Is inderdaad BE prijs, die zal vroeg of laat ook wel omhoog gaan zoals NL, dus liever direct voor een jaartje vast leggen nu het voordelig is

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:58
Er is een black friday actie bij bybit. Weet niet of het heel interessant is. 0.35% korting op het kopen van BTC. Met de huidige koersval... en je kunt ook nog best wel nep korting verstoppen in de koersveranderingen...

• Wispe
  • Niet online
Limbeckx schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:51:
Er is een black friday actie bij bybit. Weet niet of het heel interessant is. 0.35% korting op het kopen van BTC. Met de huidige koersval... en je kunt ook nog best wel nep korting verstoppen in de koersveranderingen...
Heel mager inderdaad. En de helft van de prijzen zijn kostenbespaarders. Dus de kans is vrijwel zeker dat je met taken voltooien meer kwijt bent dan het oplevert.

Jammer.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18

GmR

Limbeckx schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:51:
Als je op de pagina van die actie doorscrollt naar beneden staat er een kopje "ontdek meer evenementen".
Één van de vermeldingen daar is "Bybit Card Black Friday Special: verdien 12% cashback".
Erop klikken lijkt echter naar de homepage van de site te leiden...
Wellicht komt er nog wat aan?

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
GmR schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:33:
[...]

Als je op de pagina van die actie doorscrollt naar beneden staat er een kopje "ontdek meer evenementen".
Één van de vermeldingen daar is "Bybit Card Black Friday Special: verdien 12% cashback".
Erop klikken lijkt echter naar de homepage van de site te leiden...
Wellicht komt er nog wat aan?
Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10

• RenaldoN
  • Nu online
RenaldoN schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:12:
[...]

Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10 al spreken ze op andere plek dit weer tegen en is het €75 cap

• Wispe
  • Niet online
RenaldoN schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:12:
[...]

Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10
Voor anderen die dit niet lukt: zet je taal op Engels.

Ik lees in voorwaarde 6 dat de cap €150 is, toch?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:34

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:25:
[...]

Maar in de grote lettertjes is het een tientje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnG2qcBGEiMLI1E96ww_o8AZSqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zK7t1LDpRuosTuBCdUmNVs91.jpg?f=fotoalbum_large

• paul-s83
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:38:
[...]

[Afbeelding]
Een peuleschil vergeleken met die actie vorig jaar waar menig tweaker 2x 600 euro aan cashback heeft verzameld 😉

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:38:
[...]

[Afbeelding]
Moet haast een typfoutje zijn zou je denken, anders zou een transactie van nog geen €92 voldoende zijn om van een ‘geslaagde Black Friday-actie’ te spreken.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:45:
[...]

Moet haast een typfoutje zijn zou je denken, anders zou een transactie van nog geen €92 voldoende zijn om van een ‘geslaagde Black Friday-actie’ te spreken.
Bear market signs :p

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 17:50
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:25:
[...]

Zucht... ik had hem net op Nederlands gezet voor een actie, krijg je je het nu weer de andere kant op... Waarom kunnen ze dit niet gewoon normaal doen voor alle talen?

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:17
Zoals ik het lees zijn het drie aparte acties:
- 12% cashback capped 10 euro op alle aankopen geldig vanaf 28 november t/m 3 december
- 10% cashback capped 150 euro vanaf 3 tot 28 november op de volgende categorieën: retail, fashion, travel, dining, beauty, and general shopping categories, both online and in-store.
- En dan voor nieuwe gebruikers 10 euro bij 100 euro top up en voor iedereen 5 euro bij trade > 5000 dollar

Als die 10% klopt is het wel weer een prima actie!

[ Voor 3% gewijzigd door NCJ87 op 07-11-2025 11:02 ]

• paul-s83
Voor nieuwe users is de cap voor de 10% actie vastgesteld op 150 euro, voor bestaande gebruikers is het 75 euro zie in ik de voorwaarden.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:04
paul-s83 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:36:
Voor nieuwe users is de cap voor de 10% actie vastgesteld op 150 euro, voor bestaande gebruikers is het 75 euro zie in ik de voorwaarden.
Bestaande gebruikers die voor het eerst een CC aanvragen lees ik.

Bybit is altijd glashelder met zijn acties en voorwaarden ;)

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 20:08
Waar kan je de actie überhaupt vinden?!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ook bijzonder deze banner.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XD62UD8XoepLodSGbR9f54E00oU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIjyQI1r4SJCY6cIczWtmqW5.jpg?f=fotoalbum_large

Zodra je erop klikt kom je niet verder dan 7%.

• Limbeckx
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:15:
Ook bijzonder deze banner.

[Afbeelding]

Zodra je erop klikt kom je niet verder dan 7%.
Ik zie idd ook 7% en dat is 7% per jaar natuurlijk. Niet aan het eind van de 30 dagen....

• Wispe
  • Niet online
Vraagje:

Gisteren heb ik een bestelling voor bedrag X gedaan met ICS via Curve. Dit is nog niet ge-BIT’d. Nu krijg ik binnen 10 werkdagen bedrag X-Y teruggestort.
Dan staan bij ICS twee verschillende transacties (een betaling en een gedeeltelijke terugbetaling). Kan ik die X-transactie nu al geBIT’en of kan ik beter wachten tot de terugbetaling is gedaan? Of krijg ik sowieso alleen cashback over X-Y ondanks het twee transacties zijn?

Ik krijg nooit (gedeeltelijke) refund, dus dit is ook nieuw voor me.

• Domino
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:44:
Vraagje:

Gisteren heb ik een bestelling voor bedrag X gedaan met ICS via Curve. Dit is nog niet ge-BIT’d. Nu krijg ik binnen 10 werkdagen bedrag X-Y teruggestort.
Dan staan bij ICS twee verschillende transacties (een betaling en een gedeeltelijke terugbetaling). Kan ik die X-transactie nu al geBIT’en of kan ik beter wachten tot de terugbetaling is gedaan? Of krijg ik sowieso alleen cashback over X-Y ondanks het twee transacties zijn?

Ik krijg nooit (gedeeltelijke) refund, dus dit is ook nieuw voor me.
Staat er niet ‘this transaction has been refunded’ bij de originele transactie? Dat is wel de normale procedure, ook bij een gedeeltelijke refund.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Domino schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:10:
[...]

Staat er niet ‘this transaction has been refunded’ bij de originele transactie? Dat is wel de normale procedure, ook bij een gedeeltelijke refund.
Je kan een gedeeltelijke refund overigens wel weer laten omzetten door Curve support om toch over het niet terugbetaalde deel de cashback te kunnen ontvangen.

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 20:08
Peppernut schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:03:
Waar kan je de actie überhaupt vinden?!
Ik snap er weer helemaal niets van. Niet te vinden op 2 verschillende accounts, niet in de app, niet online, niet in het engels, niet in het nederlands.. Ga er maar vanuit dat het nog komt

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Peppernut schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:31:
[...]

Ik snap er weer helemaal niets van. Niet te vinden op 2 verschillende accounts, niet in de app, niet online, niet in het engels, niet in het nederlands.. Ga er maar vanuit dat het nog komt
En als je deze link volgt?

https://announcements.byb...ool--blt89d70918f329293d/

• GioStyle
Directe link: https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik zit nu in de Alpha tier. Lekker de rest van de maand en volgende maand 4% cashback binnenharken.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-11 18:29
CHRlS schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:20:
[...]

Je kan een gedeeltelijke refund overigens wel weer laten omzetten door Curve support om toch over het niet terugbetaalde deel de cashback te kunnen ontvangen.
Ooh, hoe werkt dit? Dit zou me een hoop cb kunnen opleveren.

• CHRlS
  • Nu online
ElPensador schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:29:
[...]

Ooh, hoe werkt dit? Dit zou me een hoop cb kunnen opleveren.
Transactie even openen en dan op ‘Get help with this transaction’ klikken en dan BIT aangeven. Dan gaat een support medewerker hem omzetten.

• ElPensador
CHRlS schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 01:49:
[...]

Transactie even openen en dan op ‘Get help with this transaction’ klikken en dan BIT aangeven. Dan gaat een support medewerker hem omzetten.
Oke nice, en hoelang duurt dit ongeveer?

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ik hou dit even in de gaten. Ik kreeg gister pas een mail over een gedeeltelijke refund, dus die is nog niet in de gang gezet.

• CHRlS
  • Nu online
ElPensador schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 06:48:
[...]

Oke nice, en hoelang duurt dit ongeveer?
Gaat via Curve support, dus dat is lastig te zeggen aangezien ze daar een aardige workload hebben volgens mij.

Maar de paar keer dat ik er gebruik van gemaakt heb was het binnen 2 a 3 dagen rond.

• Limbeckx
Netflix via bybit gewoon keihard gecancelled door Netflix. Geen bericht, geen refund niets. Had het een week geleden aangeschaft. Wel apart dit

• Wispe
  • Niet online
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:57:
Netflix via bybit gewoon keihard gecancelled door Netflix. Geen bericht, geen refund niets. Had het een week geleden aangeschaft. Wel apart dit
Probeer eens via Curve en dan g’BIT?

• Limbeckx
Wispe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:59:
[...]

Probeer eens via Curve en dan g’BIT?
Kan dat ook via curve? Herkent bybit als ik? Ik heb het nu direct via bybit gedaan?

• Wispe
  • Niet online
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:01:
[...]

Kan dat ook via curve? Herkent bybit als ik? Ik heb het nu direct via bybit gedaan?
Kan via Curve ja. Ik weet niet hoe het zit met herkenbaarheid.

• Domino
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:01:
[...]

Ja dat gaat normaal gesproken prima. Ik heb overigens geen Netflix, maar met prime via curve krijg je gewoon 100% cb.

• Limbeckx
Ik heb nu maar curve iig even opgezet. Met de gratis variant kun je maar 3 transacties later routen zag ik. Ik kijk het even aan. Als het redelijk werkt met chatgpt, Spotify en Netflix, wil ik nog wel een pro account nemen...

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 17:47
NCJ87 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:01:
Zoals ik het lees zijn het drie aparte acties:
- 12% cashback capped 10 euro op alle aankopen geldig vanaf 28 november t/m 3 december
- 10% cashback capped 150 euro vanaf 3 tot 28 november op de volgende categorieën: retail, fashion, travel, dining, beauty, and general shopping categories, both online and in-store.
- En dan voor nieuwe gebruikers 10 euro bij 100 euro top up en voor iedereen 5 euro bij trade > 5000 dollar

Als die 10% klopt is het wel weer een prima actie!
Waar kan je zien of deze actief is op je account? Volgens de voorwaarden zouden bestaande klanten in aanmerking komen maar verder niet duidelijk.

• RenaldoN
  • Nu online
remcoboy1479 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 13:59:
[...]

Waar kan je zien of deze actief is op je account? Volgens de voorwaarden zouden bestaande klanten in aanmerking komen maar verder niet duidelijk.
Lijkt hier niet te werken ook al zijn het bestellingen met de juiste mmc codes.

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11 17:10
Mijn cashback is van 20% naar 2% gegaan. De nieuwe actie die voor bestaande gebruikers 10% moet geven, zie ik niet meer staan..?

Daarnaast wilde ik 100euro withdraweb waarvan 25euro bonus maar max withdraw is 75euro. Hoe doen jullie dit withdrawen via Revolut?

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:46
mustiej schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:05:
Daarnaast wilde ik 100euro withdraweb waarvan 25euro bonus maar max withdraw is 75euro. Hoe doen jullie dit withdrawen via Revolut?
Topup van je Revolut rekening via de Bybit card. Dan is het een gewone card transactie. 100 EUR zou op de manier wel moeten lukken.

[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 08-11-2025 19:34 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:23
Heeft iemand al daadwerkelijk 10% cb gekregen via deze actie? https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik heb me geregistreerd en een transactie met MCC 5691 (The Sting) met de kaart betaald via GBIT. Maar ik krijg niet de 10%...

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Wispe
  • Niet online
[...]

Als ik op ‘get help with this transaction’ klik, dan krijg ik zo’n support vragenlijst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Lb4hW0EpaWDHt-RCASyfhbI7F0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7BcoGSvWgO73ifuZA7As3Mnv.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-e3G0ZJmOxLQMwWQCYPe-nbJj8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/JiVO01R3Wr4Fn0Tu86Zt2GJS.png?f=fotoalbum_tile
Of bedoelde je de knop ‘report a problem with this transaction’?

• CHRlS
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:06:
[...]

Als ik op ‘get help with this transaction’ klik, dan krijg ik zo’n support vragenlijst:
[Afbeelding][Afbeelding]
Of bedoelde je de knop ‘report a problem with this transaction’?
In dat scherm met die topics even zoeken op back in time. Dan opent een chat waarin je gevraagd wordt naar de laatste 4 cijfers van de kaart waar het naar toe omgezet moet worden.

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op zondag 9 november 2025 @ 23:02:
Heeft iemand al daadwerkelijk 10% cb gekregen via deze actie? https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik heb me geregistreerd en een transactie met MCC 5691 (The Sting) met de kaart betaald via GBIT. Maar ik krijg niet de 10%...
Ik zie niet in die actie staan dat je 10% cashback krijgt.
Die andere actie met 12% ivm BF kom ik niet op de pagina zelf. Link loopt dood/kan er niet op klikken.

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-11 18:19

12% Cashback This Blackfriday!
All users, both new and existing cardholders, can enjoy a boosted 12% cashback this Black Friday week. Register for the campaign to unlock 12% cashback, capped at €10, available exclusively from November 28 to December 3, 2025. This limited-time offer is available to the first 10,000 users who sign up.

https://www.bybit.eu/en-E...lackfriday_card_promotion

[ Voor 5% gewijzigd door Frankisback op 10-11-2025 06:30 ]

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:25:
[...]

In dat scherm met die topics even zoeken op back in time. Dan opent een chat waarin je gevraagd wordt naar de laatste 4 cijfers van de kaart waar het naar toe omgezet moet worden.
Ik zie geen chat openen. Het blijft steken op 2de screenshot hierboven?

• CHRlS
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:29:
[...]

Ik zie geen chat openen. Het blijft steken op 2de screenshot hierboven?
Heb even gekeken. Was voor mij ook al weer even geleden dat ik dit gebruikt heb.

Maar in de topics scherm kies je onderin chats > new conversation > curve features > go back in time

Daarna via de chatbot wat zaken invoeren. En toen is het bij mij omgezet door een medewerker.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:46:
[...]

Heb even gekeken. Was voor mij ook al weer even geleden dat ik dit gebruikt heb.

Maar in de topics scherm kies je onderin chats > new conversation > curve features > go back in time

Daarna via de chatbot wat zaken invoeren. En toen is het bij mij omgezet door een medewerker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byjTBbh3-xhvhQzYiek0U2cvt5E=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gJvc6d85Ab45fLvfr7gGFrVh.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7pjw2ErHxduvVzuVpD5sLaEMew=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LbQRspBlKuFinNGCNQKyHD0u.png?f=fotoalbum_tile
Lange leve AI 8)7

Heb nu maar getypt om welke transactie het gaat, nu afwachten.

Zoveel gedoe voor €1 cashback _O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:52:
[...]
[Afbeelding][Afbeelding]
Lange leve AI 8)7

Heb nu maar getypt om welke transactie het gaat, nu afwachten.

Zoveel gedoe voor €1 cashback _O-
Bij de meeste AI chatbots wordt een commando, no I don't need an AI bot but a real person of flesh and blood goed begrepen.

• Wispe
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...enkele-euros-duurder.html

Prijzen gaan per direct in. Misschien handig om te weten ivm reguleren van cashback.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jarrovski75 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 05:01:
[...]

Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.

Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af. :(
Is dit ooit nog goedgekomen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Tijdens de migratie heb ik echter een opt-out gedaan van NL naar EU en destijds een nieuw EU-account aangemaakt. Volgens mij ben ik dus echt de sjaak. Het gaat om circa 170 euro, zuur geld. Volgens Curve is het bedrag wel degelijk teruggestort op de oude .NL Bybit-card, en ze hebben me het ARN-nummer van de transactie gegeven. Wellicht dat Bybit-support daar iets mee kan, maar ik betwijfel het, want erg kundig gaat het er tot nu toe niet aan toe.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Kol Nedra
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:38:
https://www.nu.nl/economi...enkele-euros-duurder.html

Prijzen gaan per direct in. Misschien handig om te weten ivm reguleren van cashback.
1 euro sneller de €50 cap bereikt per maand.
dat wordt dus €1 sneller overstappen naar de CRO kaart ;)

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik vind het de 40 euro niet waard, toch leuk dat er meerdere opties zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1A716fi5dQPK12Yq0PoMcGQG_jo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yauwsRFL6QKMkHrZp4fuLP7.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Doe gewoon Bitcoin in plaats van dit…

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_eWLXkJx14BBf5eQYlNDopqOsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EdoUp5AYXXpua4c1kNNOm4wU.jpg?f=fotoalbum_large

25 USDC erbij, weet niet waarom. Jullie ook?

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:04
Wispe schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:03:
[Afbeelding]

25 USDC erbij, weet niet waarom. Jullie ook?
Ik had het ook. Dit staat bij de omschrijving. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUjVfXB6Y3zvrm-Oh52_DAXDwNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXhXRcoO5OaDibZLASWOI62g.jpg?f=fotoalbum_large

• CHRlS
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:20:
Doe gewoon Bitcoin in plaats van dit…
Ja, hier ook. Meteen goed gebruikt voor wat sub 100K BTC :7

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:15:
[...]

Ik had het ook. Dit staat bij de omschrijving. [Afbeelding]
Wel eerlijk van Bybit. Worden mensen die laatst half beweerden dat Bybit failliet zou gaan op hun plek gezet. :+

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:51
Ik heb ze ook te pakken die 20 en 5 USDC.
Sinterklaas is nog niet eens aangemeerd en hij deelt al uit met Pepercoins..

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:19
Ik heb hem ook. Dit komt omdat er een paar dagen een welkom bonus van 20 online heeft gestaan waar je recht op had als je x bedrag had gehandeld of x bedrag had uitgegeven met de cc. Weet ff niet meer welke van de 2. Opeens was die bonus verdwenen. Hier volgens mij ook nog wel benoemd in het topic door een aantal. Nu krijgen we dus die 20 + 5 extra voor het oopsje.
Wel netjes opgelost!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik kreeg ook de notificatie van die 20+5 USDC, maar weet niet of het is bijgeschreven. Moesten jullie die bonus nog claimen of ging het vanzelf er bij?

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op zondag 16 november 2025 @ 07:01:
Ik kreeg ook de notificatie van die 20+5 USDC, maar weet niet of het is bijgeschreven. Moesten jullie die bonus nog claimen of ging het vanzelf er bij?
Ging vanzelf, kan je zien in transactiegeschiedenis.

• GioStyle
Ah, die bonus waar ik volgens hun eigen voowaarden geen recht op zou hebben. Nou, bedankt. :+

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EjRWLze6RhoR-RqgpJWtLEcZZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/krf7HUoWjyom3lVgeJvtKApt.png?f=fotoalbum_large

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:22:
[Afbeelding]

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?
Hint: Bybit is een organisatie met winstoogmerk.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 16 november 2025 @ 14:51:
[...]

Hint: Bybit is een organisatie met winstoogmerk.
Tuurlijk, maar deze actie slaat nergens op lijkt me.
Wat is hun winst met die cashback-acties?

• ElPensador
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:22:
[Afbeelding]

Ik had nog fee savers, dus 5000 traden was 5eu fee saver naar 5eu voor de bybit card

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:59:
[...]

Ik had nog fee savers, dus 5000 traden was 5eu fee saver naar 5eu voor de bybit card
Dat klopt toch niet met nummer 2 in de screenshot (kleine letters)?
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste