Gewoon bij Shell tanken. Via de app kan je met Apple Pay betalen.
[ Voor 4% gewijzigd door GioStyle op 01-11-2025 20:37 ]
[ Voor 4% gewijzigd door GioStyle op 01-11-2025 20:37 ]
Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.Domino schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:14:
[...]
Werkt niet volgens de berichten. Oplossing is via curve en een bank cc.
Werkt ook niet bij Tango.Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]
Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee, ook dat werkt niet. Het werkt hier überhaupt niet met pre-paid tankstations (onbemand of per pin na sluiting). Heeft iets met de reservering te maken maar hoe en wat weet ik niet.Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]
Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.
gewoon ByBit kaart gebruiken?
nothing stops this train
Dit snap ik niet.Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:44:
[...]
gewoon ByBit kaart gebruiken?
krijg je nog cashback ook
waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?
nothing stops this train
Ja, bij Shell betaal je sowieso 20% meerGioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
vergeet ook niet Nederland mee te nemen vs Belgie/DuitslandBeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]
Ja, bij Shell betaal je sowieso 20% meer![]()
![]()
nothing stops this train
Hier zitten vast miljonairs die hier miljoenen niet op Bybit willen laten staan.Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]
waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?
Hier kost de shell standaard 10% meer. Zonde van het geld.GioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 02-11-2025 11:52 ]
Nope, hier één van de goedkoopste, tenzij je witte pompen mee gaat tellen.BeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]
Ja, bij Shell betaal je sowieso 20% meer![]()
![]()
Nee, dat kan in fiat.hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....
Beter! Alhoewel de koers redelijk is die Bybit gebruikt kost het je toch meer transactiekosten om eerst in USDC om te zetten ipv gewoon lekker je euros te gebruiken
Dit is niet nodig, je krijgt netjes 100% cashback op Spotify / Netflix wanneer je de betaling in euro's doet.hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....
nothing stops this train
Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.Kol Nedra schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:17:
je haalt elke maand met gemak die €50 per maand als je bijv zowel Netflix en Spotify hebt. je hoeft alleen maar €500 p/m uit te geven in fiat, maar dat haalt iedereen makkelijk want we moeten immers eten. elke maand is het voor mij +/- €60 gratis geld
€50 bij ByBit en de overige €10 bij cdc
Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:27:
[...]
Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.
€500 x 0,02% = €10
Stel dat Netflix €10 is, dan moet je dus €2000 aan boodschappen eten.
Dat lukt mij als alleenstaande niet hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 03-11-2025 10:46 ]
Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.Domino schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:45:
[...]
Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.
Rekenvoorbeeld: Netflix premium (15.99) en Spotify premium (12.99) geeft je gewoon €28.98 cashback. €500 tegen 2% is ook €10 cashback (tier voor de volgende maand veiligstellen). Dus al 80% van de cashback verbruikt.
Dat staat in de post van @Kol Nedra:Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:51:
[...]
Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.
Dat klopt gewoon. Jij krijgt €10 aan netflix rebate bij €500 aan boodschappen, daar hoef je dus echt geen €2000 voor uit te geven. Als jij heel strak €500 aan boodschappen uitgeeft elke maand krijg je €20 cashback (500x 0.02% en €10 aan Netflix).als je bijv zowel Netflix en Spotify
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
BudgetEnergie geen optie?2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:
Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.
Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in
Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:
Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.
Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in
Ik hou het liever bij wat grotere/betrouwbaardere namen qua energie, genoeg mensen in de penarie zien raken door onverwachts failliete energietoko en geforceerde woekerprijzen. Kwam niet bij mijn resultaten hoog uit, maar wel goeie tip voor anderen hiero! Hoor je maar weinig: heel jaar vooruit EN kunnen pinnen. Ken de pintruc vooral bij gemeentes voor gemeentelijke belastingen, ouderwets aan de balieWispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:18:
BudgetEnergie geen optie?
Ik kwam laatst achter dat je de maandelijkse voorschotten een jaar vooruit kan betalen én bij hun op kantoor in Amsterdam kan pinnen. Dus dat ga ik doen binnenkort.
Veel werk voor alles omgooien, er hangt een hele familie aan bij wijze van, maar snap wel dat dat een oplossing kan zijn, dankjewel voor het meedenkenFlexion1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:19:
[...]
Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
[ Voor 32% gewijzigd door GioStyle op 05-11-2025 12:19 ]
Als je al in Beta zit kan het gewoon in 1 keer, die 500 is de ondergrens die je sowieso moet halen om er in te blijven, die 3500 is de bovengrens voor de volgende tier. Meer dan 3500 heeft dan geen zin meer volgens mij.GioStyle schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:13:
Ik heb een aantal dure uitgaven die ik moet gaan inplannen. Ik heb deze maand pas €100 met de kaart uitgegeven. Kan ik in één keer €3500 met de kaart afrekenen, zodat ik de rest van de maand in de volgende tier val en de komende maand? Of moet ik eerst de €500 grens passeren? Dan wachten tot ik in de volgende tier val en daarna een betaling van €3000 doen om weer te upgraden?
EDIT: ik zit momenteel in tier Beta, moet nog €400 spenderen om in Beta te blijven om vervolgens €3000 te spenderen om in de volgende tier Alpha te komen.
[ Voor 14% gewijzigd door .Memphis. op 05-11-2025 18:52 ]
Dat heb ik ook een keer gehad, duurt een paar dagen..Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
maar bij Bybit ben ik een volle dag later nog steeds 2x het bedrag kwijt. Veronderstel dat het ook wel weer goed komt, maar dit duurt toch wat langer dan zou moeten.
Ik heb geen Prime, dus ik weet het niet, maar lijkt mij wel (ook gebaseerd op als je zoekt op 'prime' in dit topic, zie o.a. itguy013 in "Bybit Card Topic").Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?
Bij genoeg cashback ruimte kan dat ja dus ook jaarabo. BE dan denk ik? NL is twee keer zo duur helaas..Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq