• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Gewoon bij Shell tanken. Via de app kan je met Apple Pay betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door GioStyle op 01-11-2025 20:37 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:23
Domino schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:14:
[...]

Werkt niet volgens de berichten. Oplossing is via curve en een bank cc.
Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:31

Sandyman538

SandstorM [148839]

Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]

Wat ik me nog afvraag, is of het wel zal werken als je 200+ euro erop hebt staan voor de reservering die kennelijk gedaan wordt, of dat dit toch ook niet gaat werken. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd.
Werkt ook niet bij Tango.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:13
Eegee schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:33:
[...]

Nee, ook dat werkt niet. Het werkt hier überhaupt niet met pre-paid tankstations (onbemand of per pin na sluiting). Heeft iets met de reservering te maken maar hoe en wat weet ik niet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
gewoon ByBit kaart gebruiken?
krijg je nog cashback ook

nothing stops this train

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:44:
[...]

gewoon ByBit kaart gebruiken?
krijg je nog cashback ook
Dit snap ik niet.

• Kol Nedra
waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?

nothing stops this train

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21

BeyondThunder

Lost Lightning

GioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
Ja, bij Shell betaal je sowieso 20% meer :+ :+ ;)

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

vergeet ook niet Nederland mee te nemen vs Belgie/Duitsland :P
het loont zelfs om 1+ uur om te rijden naar de buurlanden om daar je auto vol te tanken en ook gelijk grote boodschappen te doen.

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

waarom eerst geld naar je bank terug sturen, je kan toch ook gewoon betalingen doen met de kaart?
Hier zitten vast miljonairs die hier miljoenen niet op Bybit willen laten staan. :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:07
GioStyle schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:
Hier kost de shell standaard 10% meer. Zonde van het geld.

[EDIT]
Spuit11.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 02-11-2025 11:52 ]

• GioStyle
BeyondThunder schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:27:
[...]

Nope, hier één van de goedkoopste, tenzij je witte pompen mee gaat tellen.

• hopperderhop1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-11 14:20
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....

• Wispe
  • Niet online
hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Hi all, even een vraag voor de perks (ik kan niet vinden of dit al eerder is langsgekomen). Moet je om cashback te krijgen je gestorte euro's eerst in USDC omzetten? Dat moest destijds wel om die startbonus van 20% cashback te krijgen, maar kan nergens vinden of dat nu ook moet om je Netflix etc cashback te krijgen (en ook je 2% cashback op je reguliere uitgaven)....
Nee, dat kan in fiat.

• hopperderhop1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-11 14:20
Beter! Alhoewel de koers redelijk is die Bybit gebruikt kost het je toch meer transactiekosten om eerst in USDC om te zetten ipv gewoon lekker je euros te gebruiken

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
hopperderhop1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:26:
Dit is niet nodig, je krijgt netjes 100% cashback op Spotify / Netflix wanneer je de betaling in euro's doet.

• Kol Nedra
je haalt elke maand met gemak die €50 per maand als je bijv zowel Netflix en Spotify hebt. je hoeft alleen maar €500 p/m uit te geven in fiat, maar dat haalt iedereen makkelijk want we moeten immers eten. elke maand is het voor mij +/- €60 gratis geld
€50 bij ByBit en de overige €10 bij cdc

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:17:
je haalt elke maand met gemak die €50 per maand als je bijv zowel Netflix en Spotify hebt. je hoeft alleen maar €500 p/m uit te geven in fiat, maar dat haalt iedereen makkelijk want we moeten immers eten. elke maand is het voor mij +/- €60 gratis geld
€50 bij ByBit en de overige €10 bij cdc
Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.
€500 x 0,02% = €10
Stel dat Netflix €10 is, dan moet je dus €2000 aan boodschappen eten.
Dat lukt mij als alleenstaande niet hoor.

• Domino
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:27:
[...]

Nee. Voor €50 fiat moet je meer dan €500 uitgeven.
€500 x 0,02% = €10
Stel dat Netflix €10 is, dan moet je dus €2000 aan boodschappen eten.
Dat lukt mij als alleenstaande niet hoor.
Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.

Rekenvoorbeeld: Netflix premium (15.99) en Spotify premium (12.99) geeft je gewoon €28.98 cashback. €500 tegen 2% is ook €10 cashback (tier voor de volgende maand veiligstellen). Dus al 80% van de cashback verbruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 03-11-2025 10:46 ]

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:45:
[...]

Netflix, Spotify en nog wat andere zaken zijn 100% cashback. Dus je heb alleen die beta tier ( €500 uitgeven) nodig en dan krijg je de cashback limiet ( €50) vrij snel vol.

Rekenvoorbeeld: Netflix premium (15.99) en Spotify premium (12.99) geeft je gewoon €28.98 cashback. €500 tegen 2% is ook €10 cashback (tier voor de volgende maand veiligstellen). Dus al 80% van de cashback verbruikt.
Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.

• Domino
Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:51:
[...]

Dat lukt alleen als je ook nog Spotify hebt. Dan nog klopt mijn berekening.
Dat staat in de post van @Kol Nedra:
als je bijv zowel Netflix en Spotify
Dat klopt gewoon. Jij krijgt €10 aan netflix rebate bij €500 aan boodschappen, daar hoef je dus echt geen €2000 voor uit te geven. Als jij heel strak €500 aan boodschappen uitgeeft elke maand krijg je €20 cashback (500x 0.02% en €10 aan Netflix).

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.

Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Wispe
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:
Ben een enorme uitzondering en heb geen 'dure' maandabonnementen, lift mee met bekende op Spotify bijvoorbeeld, dus heb niks aan die cashback aan abonnementen. Zou wel kek zijn als daar op den duur meer keuze in komt, niet puur abonnementen maar bijvoorbeeld ook 10 euro elke maand Amazon-vergoeding ofzo.

Wel moet ik binnenkort weer overstappen van energieleverancier en daar kwam Vattenfall goedkoop bij naar voren: daarmee kon ik eerder zodra een factuur open stond ook met 'CC' betalen in plaats van incassodatum af te wachten. Toch weer 2 procent van een 'hoge' rekening af. En ja sommigen gaan dan hun termijnbedrag extra hoog instellen, maar meer dan naar boven afronden heb ik niet veel zin in ;)
BudgetEnergie geen optie?
Ik kwam laatst achter dat je de maandelijkse voorschotten een jaar vooruit kan betalen én bij hun op kantoor in Amsterdam kan pinnen. Dus dat ga ik doen binnenkort.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:04
2Dutch schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:16:

Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wispe schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:18:
BudgetEnergie geen optie?
Ik kwam laatst achter dat je de maandelijkse voorschotten een jaar vooruit kan betalen én bij hun op kantoor in Amsterdam kan pinnen. Dus dat ga ik doen binnenkort.
Ik hou het liever bij wat grotere/betrouwbaardere namen qua energie, genoeg mensen in de penarie zien raken door onverwachts failliete energietoko en geforceerde woekerprijzen. Kwam niet bij mijn resultaten hoog uit, maar wel goeie tip voor anderen hiero! Hoor je maar weinig: heel jaar vooruit EN kunnen pinnen. Ken de pintruc vooral bij gemeentes voor gemeentelijke belastingen, ouderwets aan de balie :)
Flexion1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:19:
[...]
Misschien kan jij spotify gaan betalen en de bekende laten meeliften. Dan heb jij het nog steeds gratis en de bekende hoeft ook niks te betalen.
Veel werk voor alles omgooien, er hangt een hele familie aan bij wijze van, maar snap wel dat dat een oplossing kan zijn, dankjewel voor het meedenken :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• GioStyle
Ik heb een aantal dure uitgaven die ik moet gaan inplannen. Ik heb deze maand pas €100 met de kaart uitgegeven. Kan ik in één keer €3500 met de kaart afrekenen, zodat ik de rest van de maand in de volgende tier val en de komende maand? Of moet ik eerst de €500 grens passeren? Dan wachten tot ik in de volgende tier val en daarna een betaling van €3000 doen om weer te upgraden?

EDIT: ik zit momenteel in tier Beta, moet nog €400 spenderen om in Beta te blijven om vervolgens €3000 te spenderen om in de volgende tier Alpha te komen.

[ Voor 32% gewijzigd door GioStyle op 05-11-2025 12:19 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:21
GioStyle schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:13:
Ik heb een aantal dure uitgaven die ik moet gaan inplannen. Ik heb deze maand pas €100 met de kaart uitgegeven. Kan ik in één keer €3500 met de kaart afrekenen, zodat ik de rest van de maand in de volgende tier val en de komende maand? Of moet ik eerst de €500 grens passeren? Dan wachten tot ik in de volgende tier val en daarna een betaling van €3000 doen om weer te upgraden?

EDIT: ik zit momenteel in tier Beta, moet nog €400 spenderen om in Beta te blijven om vervolgens €3000 te spenderen om in de volgende tier Alpha te komen.
Als je al in Beta zit kan het gewoon in 1 keer, die 500 is de ondergrens die je sowieso moet halen om er in te blijven, die 3500 is de bovengrens voor de volgende tier. Meer dan 3500 heeft dan geen zin meer volgens mij.
Kun je ook zien aan de bar die volloopt in de app bij Tiers.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@GioStyle, als je het kunt plannen zou ik sowieso even wachten en kijken of er binnenkort niet een nieuwe actie start. Met Black Friday in aantocht zouden ze zomaar weer met geld kunnen gaan strooien.
Vorig jaar was het 10% cashback.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:52
Schitterend hoe ze kunnen blijven strooien met gratis geld in de crypto wereld.
Ben nu 20 dagen ver sinds ik deze ontdekt heb, en al 200eur binnen enkel via de 20% cashback vr nieuwe leden.
Heerlijk ook hoe het gewoon werkt en alles instant op je account wordt bijgeschreven (mijn vorige cashback betaalkaart ervaring was met Plutus, de lat ligt dus niet hoog om beter te doen dan die ervaring ;) )

Enige waar ze wat moeilijkheden mee blijken te hebben, is refunds. Heb een paypall betaling gedaan op mijn Curve card die dan weer gekoppeld is aan de Bybit, maar door één of andere glitch is de betaling 2x doorgegaan. Curve toonde netjes binnen enkele minuten de 2e betaling als refunded, maar bij Bybit ben ik een volle dag later nog steeds 2x het bedrag kwijt. Veronderstel dat het ook wel weer goed komt, maar dit duurt toch wat langer dan zou moeten.

Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?

[ Voor 14% gewijzigd door .Memphis. op 05-11-2025 18:52 ]

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
maar bij Bybit ben ik een volle dag later nog steeds 2x het bedrag kwijt. Veronderstel dat het ook wel weer goed komt, maar dit duurt toch wat langer dan zou moeten.
Dat heb ik ook een keer gehad, duurt een paar dagen.
Ondertussen dus ook genoeg uitgegeven om recht te hebben op gratis Prime. Zag dat je een jaar abbo kan afsluiten vr €25, zou je dit ook volledig terug krijgen als je kiest voor eenmalige betaling (en je hebt nog voldoende cashback ruimte over), of werkt refund enkel bij maandelijkse afschrijving?
Ik heb geen Prime, dus ik weet het niet, maar lijkt mij wel (ook gebaseerd op als je zoekt op 'prime' in dit topic, zie o.a. itguy013 in "Bybit Card Topic").

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:36
.Memphis. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:44:
Bij genoeg cashback ruimte kan dat ja dus ook jaarabo. BE dan denk ik? NL is twee keer zo duur helaas.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste