• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:22:
[Afbeelding]

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?
Als je alleen maar trade om die bonus dingen te pakken, dan is het niet interessant nee.
Als je gewoon trade omdat je echt wilt traden, dan is het toch weer een leuke korting op je handelskosten?

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 16-12 14:52
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:16:
[...]

Dat klopt toch niet met nummer 2 in de screenshot (kleine letters)?
Jawel werkt gewoon, en nog kleine winst op traden gepakt :)

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 21:34
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:31

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.
Waarom zou je dan nog willen assciëren met zo'n partij? Kun je toch beter ergens anders kijken.

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 21:34
Zou ik wel willen, maar volgens mij is er niet een gelijkwaardig alternatief op dit moment. Vaak moet je dan ook die coin staken of iets dergelijks, en dat lesje heb ik wel geleerd met cdc.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Zal vast kunnen, maar iets zegt mij dat je hiermee (wederom) in strijd met hun regels handelt want je omzeilt de ban.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:42
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:04
Twanroy schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:11:
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?
Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt in dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.

• Twanroy
GioStyle schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:35:
[...]

Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.
In normale maanden zal ik de €3500 niet halen, maar nu met deze aanbetaling eenmalig wel.
Maar ik begreep dat de Alpha Tier die je haalt (4% cashback) ook nog de hele opvolgende maand geldt.
Vandaar dat het mij beter lijkt om de aanbetaling vd vakantie begin december te doen, zodat ik hele maand december en januarie in de alpha tier zit. Of mis ik ergens iets?

• Wispe
  • Niet online
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-12 18:16

SN3

Belg

Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:46:
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.
Die 12% BF cashback is max 10€ cashback

• Wispe
  • Niet online
SN3 schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:08:
[...]

Die 12% BF cashback is max 10€ cashback
Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:10:
[...]

Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.
Dromen mag altijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6Exg2_dqBgEBHJRHJ6uROftAJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkongJDImv6quVic3lFaFAWU.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Als je teksten gaat copy pasten neem je inderdaad eventuele fouten over.

We gaan het zien.

Ik ben in ieder geval mijn uitgaven aan het opsparen in Curve voor het geval toch €150 wordt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 17-11-2025 18:32 ]

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:05

Deurwaarder

*blaf*

Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.

-Geen deurwaarder-

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-12 15:34
Deurwaarder schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:11:
Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.
Dan heb je kans dat ze niet in aanmerking komen voor de 12% actie. Grote kans dat ze de transactie datum gebruiken, ipv de settlement datum.

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:14
bureno schreef op maandag 17 november 2025 @ 16:18:
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.
Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.

• Wispe
  • Niet online
ruudonline schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:24:
[...]

Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.
Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:49

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:28:
[...]

Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?
Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Maar dit is niet ‘mijn eerste rodeo’ en ik weer dat ze vanzelf terugkomen.

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:08:
[...]

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?
Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen. Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.

Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.

[ Voor 11% gewijzigd door SvMp op 20-11-2025 12:24 ]

• SvMp
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:23:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.
Dat zetten ze ook regelmatig voor onbepaalde tijd stop.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:23:
[...]

Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen.
Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.
Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.
Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.
Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.
Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:33:
[...]

Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.

[...]

Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.

[...]

Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?
Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:38:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.
Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12 16:20
Ik heb de black friday 12% €10 actie al afgevinkt. Anderen ook?

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35

BeyondThunder

Lost Lightning

BektLekker schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:08:
Geldt die cashback ook als je met fiat betaald?
Ik kan dat nergens vinden.

• -Tim-

-Tim-

Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:39:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.
Ik stel niet dat ze oneindig geld moeten (blijven) uitdelen. Mijn kritiek, en ik denk voor velen anderen, is dat de gebruikservaring zo'n ongelooflijk zooitje is bij Bybit, dat je ze onmogelijk veel vertrouwen kan toeberekenen. Zeker voor een financiele instantie. En dan gaat het echt niet alleen om de ondoorzichtigheid van hun acties, ook het verdere gebruik van hun platform heeft een handleiding nodig die je elke week wel weer kan bijschaven.

Dit maakt bijvoorbeeld ook dat ik eigenlijk helemaal niet mensen graag refer naar Bybit, zélfs als dat betekent dat ik er goed voor betaald krijg. Dat is toch raar/jammer/niet optimaal? Vul zelf maar in. Ik vind dat je daar best kritiek op mag uitten, terwijl ik tegelijkertijd natuurlijk dankbaar ben voor het gratis geld.

Gewoon een gemiste kans om gebruikers daadwerkelijk blij te maken, en user-satisfaction niet slechts af te kopen met 'bijzondere' acties.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:00:
[...]

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.
Ik snap het nut van dat afvinken niet.

• SvMp
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:51:
[...]

10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?
Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 23:34:
[...]

Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)
Vorig jaar was een maximum van €600, niet onbeperkt.

Ik blijf maar vreemd vinden dat in de voorwaarden €150 staat en verder overal €10. Je zou denken dat de juridische afdeling van Bybit zorgvuldig voorwaarden opstellen.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-12 15:34
Wispe schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 06:53:
[...]

Ik blijf maar vreemd vinden dat in de voorwaarden €150 staat en verder overal €10. Je zou denken dat de juridische afdeling van Bybit zorgvuldig voorwaarden opstellen.
Vorig jaar was 2x €600. Die limiet werd ergens halverwege gereset,
Mooie tijden...

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 06:53:
[...]

Daar heb je gelijk in. Ik ervaarde het als onbeperkt, want ik zou die maximale 4000 euro nooit uitgeven.

• -Tim-

-Tim-

Ik heb vanmorgen weer een €25 voucher kunnen kopen met m'n punten trouwens.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-12 09:03
Aha hier ook terug beschikbaar, direct nog wat punten ingewisseld. Kan het gezaag over hoe onbetrouwbaar ze zijn, weer even aan de kant tot de volgende out of stock :+

Ik was nog even aan het wachten op de tradingview black friday promo's, een premium abbo aan 17€ terugbetaald door Bybit leek mij wel wat, maar helaas blijkbaar enkel promo als je kiest voor jaarlijkse betaling. Maandelijkse betaling zou je 70€/m moeten neertellen voor zelfde, nogal overdreven.

• Wispe
  • Niet online
Nieuwe actie, Bybit Schattenjacht. Het is weer zo’n actie met punten, vind ik niet interessant.

Ben benieuwd naar overmorgen, dan weten we of het $10 (volgens de eventtekst) of $150 (volgens de voorwaarden) is. :+

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 15:31

rjong5

?

outlandos schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:51:
[...]

Nee, ik betaal gewoon met fiat

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Wispe schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:12:
Nieuwe actie, Bybit Schattenjacht. Het is weer zo’n actie met punten, vind ik niet interessant.

Ben benieuwd naar overmorgen, dan weten we of het $10 (volgens de eventtekst) of $150 (volgens de voorwaarden) is. :+
Zit deze maand al aan de max van mijn tier, benieuwd of deze bonus daar los van staat?

• Wispe
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:16:
[...]

Zit deze maand al aan de max van mijn tier, benieuwd of deze bonus daar los van staat?
Ja volgens mij wel.

• Wispe
  • Niet online
Iemand van jullie die €5 heeft gekregen? Ik heb geen idee wat ze bedoelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgOCqkpSjmRVcUSjSEnyOZWWSDc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2DHAmSop51d3hwGAUo47OWH4.png?f=fotoalbum_large

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
Wispe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 05:15:
Iemand van jullie die €5 heeft gekregen? Ik heb geen idee wat ze bedoelen:

[Afbeelding]
Het systeem denkt dat je misbruik heb gemaakt van de actie. Geen goed teken vaak. Je kan de klantenservice contacten maar vaak is het onomkeerbaar als ik vergelijkbare gevallen lees op telegram.

Reden wat je verkeerd heb gedaan wordt dan vaak niet gegeven en uitgesloten van toekomstige acties. Hoop dat dit bij jou niet het geval is.

Iig even mailen met support.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:05:
[...]

Het systeem denkt dat je misbruik heb gemaakt van de actie. Geen goed teken vaak. Je kan de klantenservice contacten maar vaak is het onomkeerbaar als ik vergelijkbare gevallen lees op telegram.

Reden wat je verkeerd heb gedaan wordt dan vaak niet gegeven en uitgesloten van toekomstige acties. Hoop dat dit bij jou niet het geval is.

Iig even mailen met support.
Het enige wat ik heb gedaan is 4K USDC uit staking gekregen (stond voor 1 maand vast) en dat omgewisseld voor € en 1K aan Bitcoin gekocht. Zo kwam ik aan die 5k.
Eergisteren nog een voucher van €25 kunnen kopen.

Heb jij die €5 wel gekregen dan?

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:08:
[...]

Het enige wat ik heb gedaan is 4K uit staking gekregen (stond voor 1 maand vast) en 1K aan Bitcoin gekocht. Zo kwam ik aan die 5k.
Eergisteren nog een voucher van €25 kunnen kopen.

Heb jij die €5 wel gekregen dan?
Ja al aan het begin van de actie. Toen ook voor 5k gehandeld en krijg de 5 euro gelijk.

De reden dat je geblokkeerd bent is soms complete willekeur en mensen hebben vaak geen idee wat ze verkeerd doen.
Eventuele partner die zelfde ip adres gebruikt?

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:11:
[...]

Ja al aan het begin van de actie. Toen ook voor 5k gehandeld en krijg de 5 euro gelijk.

De reden dat je geblokkeerd bent is soms complete willekeur en mensen hebben vaak geen idee wat ze verkeerd doen.
Nee, ben alleen.
Ik kreeg de melding dat die €5 wordt beoordeeld aan het einde van de actie (nu dus).

Ik zal wel even support contacten (of maak ik het dan erger?).

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:12:
[...]

Nee, ben alleen.
Ik kreeg de melding dat die €5 wordt beoordeeld aan het einde van de actie (nu dus).

Ik zal wel even support contacten (of maak ik het dan erger?).
Ik heb hem 7 november al ontvangen.

Je zou morgen kunnen afwachten of je wel mee kan doen aan de 12% cashback actie. Als dat gewoon werkt zou ik het zo laten.

Als die ook niet werkt zou ik support contacten. Of via telegram een Bybit moderator benaderen.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:17:
[...]

Ik heb hem 7 november al ontvangen.

Je zou morgen kunnen afwachten of je wel mee kan doen aan de 12% cashback actie. Als dat gewoon werkt zou ik het zo laten.

Als die ook niet werkt zou ik support contacten. Of via telegram een Bybit moderator benaderen.
De 23ste heb ik de taak voltooid en de 25ste heb ik nog een voucher kunnen kopen. Dus iets zegt me dat het met een sisser gaat aflopen, maar wel heel raar. Gelukkig is het maar 5 euro. :+

Ben wel benieuwd of er meer zijn die dit ook hebben.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:23
Wispe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:20:
[...]

De 23ste heb ik de taak voltooid en de 25ste heb ik nog een voucher kunnen kopen. Dus iets zegt me dat het met een sisser gaat aflopen, maar wel heel raar. Gelukkig is het maar 5 euro. :+

Ben wel benieuwd of er meer zijn die dit ook hebben.
Ik zou even afwachten of andere acties / uitbetalingen nog wel werken, zo ja lekker laten zitten die 5 euro.

Ben verder benieuwd naar je test of het nu 10 of 150 euro is trouwens.

Nexo geeft 4% deze maand dus ik wil zelf niet teveel geld uitgeven op de verkeerde kaart. Daarnaast geeft Nexo ook tijdelijk cashback op debit mode. Lijkt erop dat ze begin 2026 daar dan ook structureel mee beginnen aangezien dit begin dit jaar werd aangekondigd.

[EDIT]
Aangezien de actie begonnen zou moeten zijn en de event page nog steeds 10 euro cap aangeeft lijkt het me het eigenlijk wel duidelijk. Daarnaast is de actie ook nog gelimiteerd aan de eerste 10.000 gebruikers die zich aanmelden.

Ik zal wel 100 euro uitgeven ergens en dan moet het duidelijk zijn of ik 10 of 12 euro terug krijg..

[ Voor 38% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2025 11:05 ]

• Flexion1
[EDIT]
Aangezien de actie begonnen zou moeten zijn en de event page nog steeds 10 euro cap aangeeft lijkt het me het eigenlijk wel duidelijk. Daarnaast is de actie ook nog gelimiteerd aan de eerste 10.000 gebruikers die zich aanmelden.

Ik zal wel 100 euro uitgeven ergens en dan moet het duidelijk zijn of ik 10 of 12 euro terug krijg..
[/quote]

De actie begint pas morgen toch op de 28e?) ga dan ook meer dan 100 euro uitgeven dus weet dan gelijk op de max 10 euro is in cashback

• Wispe
  • Niet online
Cashback is 12%.
€83,3 x 12% = €10,00 (afgerond), dus €83,3 uitgeven.
Daarom vind ik het raar als de limiet €10 is.
Als de limiet €150 zou zijn geweest, moet je €1250,- x 12% = €150,- uitgeven. Getalsmatig veel logischer.

Maar ik vrees ook dat het €10,- is, hoe onlogisch ook.

• Nopheros
Wispe schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:33:
Cashback is 12%.
€83,3 x 12% = €10,00 (afgerond), dus €83,3 uitgeven.
Daarom vind ik het raar als de limiet €10 is.
Als de limiet €150 zou zijn geweest, moet je €1250,- x 12% = €150,- uitgeven. Getalsmatig veel logischer.

Maar ik vrees ook dat het €10,- is, hoe onlogisch ook.
Daarom ook 100 euro zodat ik weet wat de limiet is, maar kan idd ook iets minder zijn.

@Flexion1 Thanks.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2025 12:43 ]

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-12 09:03
Flexion1 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:11:
[...]

Is zelfde IP adres effectief al een reden waarom ze je gaan blokkeren?

Hier nu dus ook van dat, maar dan niet met een kleine 5€ bonus maar wel met volledige 200€ welkom bonus :( (20% cashback voor nieuwe users). Met 2 personen op zelfde adres een account geopend, alle punten correct ontvangen dus er leek geen vuiltje aan de lucht. Bij mij ook geen probleem om deze in te wisselen voor €25 vouchers, maar nu dus op 2e account die 2wk later werd geopend, alle punten onbruikbaar. Klantendienst contact levert enkel generiek antwoord op dat er misbruik is vastgesteld. Ze antwoorden zelfs niet op vraag als dit dan enkel voor de welkomstactie is of permanent...

Aan soort transacties zal het 100% niet gelegen hebben, de 20% cashback volledig gekregen op transacties bij supermarkten, restaurants, Bol.com. Enige verschil tussen de 2 accounts is dat ik de mijne ook actief gebruikt heb om er mee te traden en een mooie som geld er op heb staan, terwijl de partner account enkel voor kaart betalingen is gebruikt tot nu toe. Zou nogal triest zijn als ze rewards gaan blokkeren omdat ze vinden dat je niet genoeg geld opbrengt. Zet dit dan gewoon in de voorwaarden van je actie.

• Flexion1
.Memphis. schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:55:
[...]

Is zelfde IP adres effectief al een reden waarom ze je gaan blokkeren?

Hier nu dus ook van dat, maar dan niet met een kleine 5€ bonus maar wel met volledige 200€ welkom bonus :( (20% cashback voor nieuwe users). Met 2 personen op zelfde adres een account geopend, alle punten correct ontvangen dus er leek geen vuiltje aan de lucht. Bij mij ook geen probleem om deze in te wisselen voor €25 vouchers, maar nu dus op 2e account die 2wk later werd geopend, alle punten onbruikbaar. Klantendienst contact levert enkel generiek antwoord op dat er misbruik is vastgesteld. Ze antwoorden zelfs niet op vraag als dit dan enkel voor de welkomstactie is of permanent...

Aan soort transacties zal het 100% niet gelegen hebben, de 20% cashback volledig gekregen op transacties bij supermarkten, restaurants, Bol.com. Enige verschil tussen de 2 accounts is dat ik de mijne ook actief gebruikt heb om er mee te traden en een mooie som geld er op heb staan, terwijl de partner account enkel voor kaart betalingen is gebruikt tot nu toe. Zou nogal triest zijn als ze rewards gaan blokkeren omdat ze vinden dat je niet genoeg geld opbrengt. Zet dit dan gewoon in de voorwaarden van je actie.
De besluitvorming van Bybit is soms ondoorzichtig en ze laten idd nooit weten wat de reden was voor uitsluiting.

Ik schrijf hier ook alleen wat ik afgelopen maanden op telegram voorbij zag komen. Er zijn daar diverse mensen geweest die een partner op zelfde adres registeren en ineens als frauduleus worden weggezet. Waarschijnlijk een ai systeem die denk dat je bonussen aan het harvesten bent oid? Terwijl het gewoon een ander persoon is die dezelfde computer of ip adres gebruikt.
En het is dan ook meestal zonder verdere uitleg en onomkeerbaar.

Ik ben in ieder geval voorzichtig. Gebruik accounts op verschillende device en alleen met 5G en geen wifi…

Gelukkig kan je die van jouw nog gewoon gebruiken en zijn ze niet beide geblokkeerd

• Nopheros
Flexion1 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:38:
[...]

De besluitvorming van Bybit is soms ondoorzichtig en ze laten idd nooit weten wat de reden was voor uitsluiting.

Ik schrijf hier ook alleen wat ik afgelopen maanden op telegram voorbij zag komen. Er zijn daar diverse mensen geweest die een partner op zelfde adres registeren en ineens als frauduleus worden weggezet. Waarschijnlijk een ai systeem die denk dat je bonussen aan het harvesten bent oid? Terwijl het gewoon een ander persoon is die dezelfde computer of ip adres gebruikt.
En het is dan ook meestal zonder verdere uitleg en onomkeerbaar.

Ik ben in ieder geval voorzichtig. Gebruik accounts op verschillende device en alleen met 5G en geen wifi…

Gelukkig kan je die van jouw nog gewoon gebruiken en zijn ze niet beide geblokkeerd
Reden kan zo simpel zijn als ze hebben in de voorwaarden opgenomen dat acties per huishouden gelden, dan is het dus logisch dat ze accounts bannen. Even een paspoort lenen van een familielid is zo gedaan natuurlijk.

Niet dat ik het positief vind verder..

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2025 16:37 ]

• Wispe
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoelaat Nederlandse tijd de 12%-actie beschikbaar zal zijn? (Ivm eerste 10k gebruikers)

• arjanvdh
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06:09
Helaas de 12% is echt maar tot €10

• Wispe
  • Niet online
arjanvdh schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 04:47:
Helaas de 12% is echt maar tot €10
Waar zie jij de actie staan? Ik zie niks.

• Wispe
  • Niet online
Ik kon net een voucher van $10 MNT kopen, dus heb ik gewoon gekregen. Ook heb ik een transactie gBIT’t, daar staat niets over punten vermeld maar dat kan kloppen omdat ik al aan €50 cashback deze maand zit. Er staat dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYYdccrAz-IzNyre0suYz9-iGaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6LsVnoQHGnlZVdkQGHt3Sp5.jpg?f=fotoalbum_large

In tegenstelling tot die €5-actie, daar staat een rode stempel met dat ik de beloning is ingetrokken ivm abnormale activiteit. Dus ik ben nog steeds ‘toegelaten’ tot de 12%-actie zou je denken.

Maar waar? :? Ik zie hem nergens.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:04
Zojuist 83,50 aan transacties omgezet via curve. Zie echter nergens dat er 12% cashback is of punten gegeven worden oid.
Ben aangemeld voor de actie.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:09:
Zojuist 83,50 aan transacties omgezet via curve. Zie echter nergens dat er 12% cashback is of punten gegeven worden oid.
Blij dat ik niet de enige ben. Danku. _O_

Zal waarschijnlijk nog online komen dan.

• Flexion1
CHRlS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:09:
Ik heb eerst met euro betaald, die werkte niet. Toen met usdc. Daar kreeg ik wel de bonus punten over.
Maar na 30 euro betalen met usdc stopte het.
Kreeg over de volgende betaling met usdc weer de gewone 2%

• CHRlS
Flexion1 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:26:
[...]

Ik heb eerst met euro betaald, die werkte niet. Toen met usdc. Daar kreeg ik wel de bonus punten over.
Maar na 30 euro betalen met usdc stopte het.
Kreeg over de volgende betaling met usdc weer de gewone 2%
Vreemd dat euro niet werkte. In de telegram las ik dat dat wel gewoon zou werken.
Wat je beschrijft bij USDC lijkt het misschien alsof de pot van Bybit leeg is. Of meer dan 10k users.

• Flexion1
CHRlS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:34:
[...]

Vreemd dat euro niet werkte. In de telegram las ik dat dat wel gewoon zou werken.
Wat je beschrijft bij USDC lijkt het misschien alsof de pot van Bybit leeg is. Of meer dan 10k users.
Ja wachten maar af. Geloof het wel. Als de cap idd maar 10 euro is ga ik daar niet teveel energie in steken

Edit: het lijkt alsof hij alleen bepaalde categorieën pakt. HEMA bv wel maar Albert Heijn niet. Kan dat alleen nergens terugvinden

[ Voor 13% gewijzigd door Flexion1 op 28-11-2025 06:45 ]

• CHRlS
Flexion1 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:38:
[...]

Ja wachten maar af. Geloof het wel. Als de cap idd maar 10 euro is ga ik daar niet teveel energie in steken

Edit: het lijkt alsof hij alleen bepaalde categorieën pakt. HEMA bv wel maar Albert Heijn niet. Kan dat alleen nergens terugvinden
Had dat gisteren nog even nagezocht. En het zou op alle reguliere categorieën cashback moeten geven. Alleen financiële transacties niet, maar dat is normaal ook al zo.

• CHRlS
Flexion1 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:38:
[...]

Had dat gisteren nog even nagezocht. En het zou op alle reguliere categorieën cashback moeten geven. Alleen financiële transacties niet, maar dat is normaal ook al zo.

Maar wat je zegt, even afwachten.

• Flexion1
CHRlS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:48:
[...]

Ja vreemd. Kan dus dat euro ook werkt maar alleen bepaalde categorieën. HEMA wel maar gamma weer niet. Heb geen HEMA transactie over om gbit te testen met euro.

Zal wel vanzelf nieuws voorbij komen op telegram. Heb over 50 euro nu 12 % dus al eind in de cap van 10 euro

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Op tanken heb ik 4993 punten op een transactie van 83.22 euro.
Albert Heijn Online: 1686 punten op 84.29 euro.
Beiden betaald met fiat

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:50:
[...]

Ja vreemd. Kan dus dat euro ook werkt maar alleen bepaalde categorieën. HEMA wel maar gamma weer niet. Heb geen HEMA transactie over om gbit te testen met euro.

Zal wel vanzelf nieuws voorbij komen op telegram. Heb over 50 euro nu 12 % dus al eind in de cap van 10 euro
Hier werkt Hema idd ook, betaald met €.
398 punten voor €6,64. Ik weet niet hoe je dat omrekent.
Andere €-transactie van een museum geen punten.

Dus ik ben niet uitgesloten. :7

• Flexion1
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:54:
[...]

Hier werkt Hema idd ook, betaald met €.
398 punten voor €6,64. Ik weet niet hoe je dat omrekent.
Andere €-transactie van een museum geen punten.

Dus ik ben niet uitgesloten. :7
Top. Dan kan het dus met euro maar ligt het aan de transactie mmc code blijkbaar.

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:53:
Op tanken heb ik 4993 punten op een transactie van 83.22 euro.
Albert Heijn Online: 1686 punten op 84.29 euro.
Beiden betaald met fiat
Welke benzinepomp is dat? Shell?

• CHRlS
Wat het bij mij wellicht kan zijn is dat ik al aan de limiet van mijn maandelijkse tier zat. Ik verwachte dat deze actie daar los van zou staan. Maar kan daar niet echt iets over vinden. Maar zou dus kunnen dat ik daarom geen punten ontvang.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 07:41:
Wat het bij mij wellicht kan zijn is dat ik al aan de limiet van mijn maandelijkse tier zat. Ik verwachte dat deze actie daar los van zou staan. Maar kan daar niet echt iets over vinden. Maar zou dus kunnen dat ik daarom geen punten ontvang.
Mijn tier is ook vol. Ik heb wel 12% gekregen over de €-transactie van de Hema (5311). Over een museum (7991) geen punten. De rest durf ik niet zonder duidelijkheid uit te proberen.

• CHRlS
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 07:43:
[...]

Mijn tier is ook vol. Ik heb wel 12% gekregen over de €-transactie van de Hema (5311). Over een museum (7991) geen punten. De rest durf ik niet zonder duidelijkheid uit te proberen.
Ok vaag allemaal weer bij Bybit. Ik heb het bedrag voor de actie door ChatGPT laten samenstellen. Waren bij elkaar 12 transacties met uiteenlopende MCC’s maar geen enkele heeft punten gegeven. Maar ff afwachten en anders jammer dan.

• Wispe
  • Niet online
Na wat gepuzzel ben ik uit wat de spelregels zijn:

- Er is een totale cap van 150 euro (vermoed ik).
- Er is een cap van 10 euro per transactie.
- Alleen de MCC's die in de OP staan tellen mee.
- Euro-transacties werken. Crypto-transacties niet geprobeerd.

Ik heb over 12 transacties 12% cashback aan punten gekregen (met uitgezonderd van een transactie van 225 euro, daar heb ik 5k punten (= omgerekend 10 euro) gekregen).

Enjoy.

[ Voor 121% gewijzigd door Wispe op 28-11-2025 08:38 ]

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 06:57:
[...]

Welke benzinepomp is dat? Shell?
Tango, MCC 5541

-Geen deurwaarder-

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:25
Zojuist even 2 transacties geGBIT:
- MCC 5812 = Restaurants. Wel 12%.
- MCC 5411 = Groceries. Slechts 2%.

[ Voor 19% gewijzigd door U123456 op 28-11-2025 18:14 ]

• Twanroy
Tijdens de 10%-cashbackperiode (3–28 november) en de 12%-Boosted cashbackperiode (28 november–3 december) komen aankopen in categorieën zoals retail, mode, dineren, reizen, beauty en algemeen shoppen, zowel online als in de winkel, in aanmerking. Deze categorieën worden weergegeven door MCC's zoals 4111, 4121, 4789, 5541, 5542, 5912, 5977, 7230, 7297, 7298, 5811, 5812, 5814, 5499, 4511, 4582, 4411, 4722, 5309, 7011, 5311, 5611, 5621, 5631, 5651, 5655, 5661, 5691, 5699, 5948, 3026, 3075, 3136, 3099, 3008, 3047, 3007, 3010, 3005, 3034, 3161, 3006, 3015, 3077, 3082, 3098, 3100, 3012, 3051, 3084, 3509, 3504, 3640, 3512, 3722, 3649, 3543, 3577, 3545, 3502, 3654, 3710, 3590, 3641, 3741, 3523, 3657 en 3745. Bybit EU kan transacties uitsluiten die via geselecteerde e-wallets, prepaid- of digitale accounts zijn gedaan, of bij handelaren die als hoog risico voor misbruik van beloningen worden beschouwd. Uitgaven zoals opwaarderingen of overboekingen naar e-wallets, prepaid- of digitale accounts komen niet in aanmerking.

Hier is een **duidelijk overzicht van alle genoemde MCC-codes**, inclusief **wat de categorie betekent** en **voorbeelden van winkels/bedrijven** die er doorgaans onder vallen.
Let op: **MCC-codes zijn categorieën**, geen vaste lijst met winkels. Een winkel valt in de MCC die de betaalprovider voor die zaak geregistreerd heeft.

---

# ✅ **Overzicht: Welke winkels vallen onder deze MCC-codes?**

## 🚍 **Vervoer / Travel / Transport**

### **4111 – Transportdiensten (personenvervoer)**

Bijv. stadsvervoerbedrijven, OV-diensten.
**Voorbeelden:** Arriva, Connexxion, Keolis, De Lijn, TEC.

### **4121 – Taxidiensten**

**Voorbeelden:** Uber, Bolt, taxi-centrales.

### **4789 – Overige vervoersdiensten**

**Voorbeelden:** parkeerapps (Parkmobile), tolwegen, veerboten, mobiliteitsdiensten.

### **4511 – Luchtvaartmaatschappijen**

**Voorbeelden:** KLM, Transavia, Ryanair, Lufthansa, Emirates.

### **4582 – Luchthavenservices**

**Voorbeelden:** Schiphol services, afhandelingskosten, luchthavenparkeren.

### **4411 – Cruiseschepen**

**Voorbeelden:** MSC Cruises, Royal Caribbean, Holland America Line.

### **4722 – Reisbureaus / Tour operators**

**Voorbeelden:** TUI, Sunweb, Corendon, D-Reizen, Expedia.

---

## ⛽ **Brandstof / Tankstations**

### **5541 – Servicestations / Tankstations**

**Voorbeelden:** Shell, BP, Esso, Texaco, Avia, Q8.

### **5542 – Automatische tankstations (onbemande pomp)**

**Voorbeelden:** Tango, Tinq, OK, Esso Express.

---

## 🛒 **Retail / Winkels**

### **5309 – Duty-Free shops**

**Voorbeelden:** Duty Free op Schiphol, Dubai Duty Free.

### **5311 – Warenhuizen**

**Voorbeelden:** Bijenkorf, HEMA, Hudson's Bay (vroeger), Macy’s.

---

## 👕 **Kleding / Mode**

### **5611 – Herenkleding**

**Voorbeelden:** Suitsupply, Only for Men.

### **5621 – Dameskleding**

**Voorbeelden:** Steps, Claudia Sträter.

### **5631 – Damesboetieks**

**Voorbeelden:** Kleine kledingboetieks.

### **5651 – Gezins-/kinderkleding**

**Voorbeelden:** C&A, H&M, Zeeman, Prénatal.

### **5655 – Sportkleding**

**Voorbeelden:** Nike Stores, Adidas Stores, Intersport (voor kleding).

### **5661 – Schoenenwinkels**

**Voorbeelden:** Foot Locker, vanHaren, Omoda, Nelson.

### **5691 – Accessoires / Lederwaren**

**Voorbeelden:** Michael Kors, Guess, tassenwinkels, sieradenzaken.

### **5699 – Overige kledingzaken**

**Voorbeelden:** Boutiques, lokale kledingwinkels.

---

## 🛍️ **Specialty Retail**

### **5977 – Cosmeticawinkels**

**Voorbeelden:** Rituals, The Body Shop, ICI Paris XL, Douglas.

### **5948 – Bagage- en lederwaren**

**Voorbeelden:** Samsonite stores, koffershops.

---

## 🍔 **Eten / Horeca**

### **5811 – Cateraars**

### **5812 – Restaurants**

**Voorbeelden:** McDonald's, restaurants, eetcafés.

### **5814 – Fastfood**

**Voorbeelden:** Burger King, Domino’s, KFC.

### **5499 – Overige voedselzaken**

**Voorbeelden:** natuurwinkels, bakkerijen, delicatessezaken.

---

## 💊 **Apotheken / Gezondheid**

### **5912 – Apotheken**

**Voorbeelden:** Etos (apotheekdeel), Boots Pharmacy, lokale apotheken.

---

## 💄 **Persoonlijke diensten**

### **7230 – Kapsalons / schoonheidssalons**

### **7297 – Massage / wellness**

### **7298 – Health & beauty services**

**Voorbeelden:** Thais massagecentrum, beautysalons, nagelstudio’s.

---

## 🏨 **Hotels**

### **7011 – Hotels / Motels**

**Voorbeelden:** Van der Valk, NH Hotels, Marriott, Hilton, Ibis.

---

## ℹ️ **MCC’s in de 3000-, 3500- en 3700-reeksen**

Deze horen bij **luchtvaartmaatschappijen**, **luchtvracht**, **ticketing**, **reisgerelateerde diensten**.
Ze worden vooral gebruikt door *airlines*, *GDS-systemen* (zoals Amadeus), *charters* en *luchthavengerelateerde debits*.

Voorbeelden:

* **3005, 3006, 3007, 3008** → Europese luchtvaarttransacties
* **3026, 3034, 3047** → Airline ticketing & fares
* **3075, 3077, 3082, 3084** → Bagage, reserveringskosten
* **3502, 3504, 3509** → Air Canada, Qantas, United, etc.
* **3640, 3641, 3649, 3654, 3657** → Amadeus, Sabre, Galileo boekingssystemen
* **3710, 3722, 3741, 3745, 3590** → Chartermaatschappijen & ticketverwerking
* **3098, 3099, 3100, 3010, 3012, 3051** → internationale airline-verwerkers

[ Voor 68% gewijzigd door Twanroy op 28-11-2025 08:55 ]

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:00
10% cashback Limited time offer
Earn on crypto payments in 5 categories: travel, transport, fashion, restaurants, beauty & wellness

Earn on crypto payments in 5 categories: travel, transport, fashion, restaurants, beauty & wellness

• Wispe
  • Niet online
Mr. Unexist schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:49:

Dat is een andere actie.

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23:42
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:04:

Ik heb over 12 transacties 12% cashback aan punten gekregen (met uitgezonderd van een transactie van 225 euro, daar heb ik 5k punten (= omgerekend 10 euro) gekregen).

Enjoy.
En gaat dit dan niet af van je standaard maandelijkse cap?

• Wispe
  • Niet online
Space12345 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:22:
[...]

Ik heb al €50 gehad deze maand. En krijg gewoon 12% over al die transacties die onder de juiste MCC vallen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Space12345 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:22:
[...]

En andersom: De transacties tellen wel mee voor de tier? (want dan wacht ik even tot de 1e namelijk)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 28-11-2025 09:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:04:

Enjoy.
Bybit marketing, let op: dit is hoe je je actie communiceert en uitlegt :D

-Geen deurwaarder-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
anandus schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:27:
[...]

En andersom: De transacties tellen wel mee voor de tier? (want dan wacht ik even tot de 1e namelijk)
Maar wat als De 1e de "actie" punten op zijn -O-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:32:
[...]

Bybit marketing, let op: dit is hoe je je actie communiceert en uitlegt :D
Waardeloos inderdaad.

• -Tim-

-Tim-

Hee hun geld is ook niet eindeloos he! O+

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:36:
[...]

Maar wat als De 1e de "actie" punten op zijn -O-
Kan dat? De actie loopt toch tot de 3e?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:38:
[...]

Hee hun geld is ook niet eindeloos he! O+
Daar heeft het hiermee niets mee te maken. Snap jij zelf ook wel.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
In ieder geval bedankt @Wispe en alle anderen om de Bybit uitleg naar Nederlands te 'vertalen'.

• -Tim-

-Tim-

Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:39:
[...]

Daar heeft het hiermee niets mee te maken. Snap jij zelf ook wel.
Voor mij is het overkoepelende thema altijd onduidelijke communicatie vanuit Bybit geweest. Of dat nou om die puntenwinkel gaat of de communicatie van deze bonus. Ook al ga je als financiele instelling gratis geld weggeven, de manier waarop je dat doet kan nog steeds de band die je met je klanten hebt (of had) afbreken.

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:42:
[...]

Voor mij is het overkoepelende thema altijd onduidelijke communicatie vanuit Bybit geweest. Of dat nou om die puntenwinkel gaat of de communicatie van deze bonus. Ook al ga je als financiele instelling gratis geld weggeven, de manier waarop je dat doet kan nog steeds de band die je met je klanten hebt (of had) afbreken.
Voor mij zijn dat twee verschillende dingen.
Als het je niet bevalt, zeg je dan account op. Dan is er meer geld over voor de rest die accepteren dat het geld niet oneindig is en het leuk vinden om onduidelijke communicatie te ontcijferen. Ik heb in ieder geval genoten vanochtend.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Het was nog beter geweest als de communicatie in één keer duidelijk was.

Maar je kan het ook relativeren. Wat was de "schade" als het minder cashback was. Nou dan had je na de eerste transactie minder cashback. Oei oei wat erg _O-

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23:42
Voor de mensen die beter willen opletten, Amazon doet ook niet mee met deze actie (had ik kunnen zien op basis van MCC code)

• -Tim-

-Tim-

Het gaat hier niet om mijn persoonlijke plezier, maar om het structurele probleem dat Bybit onduidelijk communiceert. Dat blijft een risico, ongeacht of ik opzeg of niet. Het delen van ervaringen helpt anderen dat beter in te schatten (en of je dus wel echt vrienden/familie wil refferen, uiteindelijk Bybits verlies).

• -Tim-

-Tim-

Space12345 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:57:
Voor de mensen die beter willen opletten, Amazon doet ook niet mee met deze actie (had ik kunnen zien op basis van MCC code)
Bol is er voorheen wel altijd onder gevallen, dus in die zin misschien beter daar te kopen in deze periode.

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Het is wel fijn om te weten wat de regels zijn.
Nu weet ik dat ik beter de transacties <100 euro eerst kan doen.
En mn nieuwe robot stofzuiger geen baat heeft bij de actie, omdat de reguliere 4% meer is dan de max 10e per transactie.
Niet dat ik nu voor 1500 euro aan transacties binnen die categorieën heb en dus de cap ga halen, maar toch goed om te weten

-Geen deurwaarder-

• Twanroy
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:14:
Het is wel fijn om te weten wat de regels zijn.
Nu weet ik dat ik beter de transacties <100 euro eerst kan doen.
En mn nieuwe robot stofzuiger geen baat heeft bij de actie, omdat de reguliere 4% meer is dan de max 10e per transactie.
Niet dat ik nu voor 1500 euro aan transacties binnen die categorieën heb en dus de cap ga halen, maar toch goed om te weten
Als je een "dure" aankoop hebt word het eerste deel de 12% gegeven, daarna de rest van het bedrag tegen je reguliere 4% cashback. Dus als je nog niet je volledige bedrag van deze maand gebruikt hebt dan is het prima om "dure" aankopen op deze manier te doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Twanroy op 28-11-2025 10:19 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste