Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:22:
[Afbeelding]

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?
Als je alleen maar trade om die bonus dingen te pakken, dan is het niet interessant nee.
Als je gewoon trade omdat je echt wilt traden, dan is het toch weer een leuke korting op je handelskosten?

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-11 04:37
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:16:
[...]

Dat klopt toch niet met nummer 2 in de screenshot (kleine letters)?
Jawel werkt gewoon, en nog kleine winst op traden gepakt :)

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.
Waarom zou je dan nog willen assciëren met zo'n partij? Kun je toch beter ergens anders kijken.

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Zou ik wel willen, maar volgens mij is er niet een gelijkwaardig alternatief op dit moment. Vaak moet je dan ook die coin staken of iets dergelijks, en dat lesje heb ik wel geleerd met cdc.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Zal vast kunnen, maar iets zegt mij dat je hiermee (wederom) in strijd met hun regels handelt want je omzeilt de ban.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:50
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53
Twanroy schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:11:
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?
Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt in dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:50
GioStyle schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:35:
[...]

Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.
In normale maanden zal ik de €3500 niet halen, maar nu met deze aanbetaling eenmalig wel.
Maar ik begreep dat de Alpha Tier die je haalt (4% cashback) ook nog de hele opvolgende maand geldt.
Vandaar dat het mij beter lijkt om de aanbetaling vd vakantie begin december te doen, zodat ik hele maand december en januarie in de alpha tier zit. Of mis ik ergens iets?

• Wispe
  • Niet online
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:29
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-11 23:22

SN3

Belg

Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:46:
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.
Die 12% BF cashback is max 10€ cashback

• Wispe
  • Niet online
SN3 schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:08:
[...]

Die 12% BF cashback is max 10€ cashback
Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:10:
[...]

Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.
Dromen mag altijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6Exg2_dqBgEBHJRHJ6uROftAJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkongJDImv6quVic3lFaFAWU.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Als je teksten gaat copy pasten neem je inderdaad eventuele fouten over.

We gaan het zien.

Ik ben in ieder geval mijn uitgaven aan het opsparen in Curve voor het geval toch €150 wordt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 17-11-2025 18:32 ]

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06:37

Deurwaarder

*blaf*

Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.

-Geen deurwaarder-

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Deurwaarder schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:11:
Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.
Dan heb je kans dat ze niet in aanmerking komen voor de 12% actie. Grote kans dat ze de transactie datum gebruiken, ipv de settlement datum.

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
bureno schreef op maandag 17 november 2025 @ 16:18:
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.
Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.

• Wispe
  • Niet online
ruudonline schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:24:
[...]

Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.
Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:28:
[...]

Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?
Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Maar dit is niet ‘mijn eerste rodeo’ en ik weer dat ze vanzelf terugkomen.

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:08:
[...]

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?
Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen. Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.

Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.

[ Voor 11% gewijzigd door SvMp op 20-11-2025 12:24 ]

• SvMp
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:23:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.
Dat zetten ze ook regelmatig voor onbepaalde tijd stop.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:23:
[...]

Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen.
Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.
Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.
Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.
Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.
Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:33:
[...]

Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.

[...]

Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.

[...]

Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?
Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:38:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.
Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:42
Ik heb de black friday 12% €10 actie al afgevinkt. Anderen ook?

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 17:56

BeyondThunder

Lost Lightning

BektLekker schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:08:
Geldt die cashback ook als je met fiat betaald?
Ik kan dat nergens vinden.

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:39:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.
Ik stel niet dat ze oneindig geld moeten (blijven) uitdelen. Mijn kritiek, en ik denk voor velen anderen, is dat de gebruikservaring zo'n ongelooflijk zooitje is bij Bybit, dat je ze onmogelijk veel vertrouwen kan toeberekenen. Zeker voor een financiele instantie. En dan gaat het echt niet alleen om de ondoorzichtigheid van hun acties, ook het verdere gebruik van hun platform heeft een handleiding nodig die je elke week wel weer kan bijschaven.

Dit maakt bijvoorbeeld ook dat ik eigenlijk helemaal niet mensen graag refer naar Bybit, zélfs als dat betekent dat ik er goed voor betaald krijg. Dat is toch raar/jammer/niet optimaal? Vul zelf maar in. Ik vind dat je daar best kritiek op mag uitten, terwijl ik tegelijkertijd natuurlijk dankbaar ben voor het gratis geld.

Gewoon een gemiste kans om gebruikers daadwerkelijk blij te maken, en user-satisfaction niet slechts af te kopen met 'bijzondere' acties.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06:37

Deurwaarder

*blaf*

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:00:
[...]

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.
Ik snap het nut van dat afvinken niet.

• SvMp
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:51:
[...]

10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?
Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 23:34:
[...]

Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)
Vorig jaar was een maximum van €600, niet onbeperkt.

Ik blijf maar vreemd vinden dat in de voorwaarden €150 staat en verder overal €10. Je zou denken dat de juridische afdeling van Bybit zorgvuldig voorwaarden opstellen.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste