Thijs82 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:12:
[...]
Ik heb precies hetzelfde bij een poging tot het verzilveren van de punten.... Braaf centjes uitgegeven op de card en inmiddels 80k aan punten. Geen enkele reden die ik zelf kan bedenken die verdacht is of niet overeenkomstig is met de voorwaarden, maar ja
computer says no....
Wel heb ik er even een mail achteraan gestuurd, dat was gisterenmiddag. Nu nog geen reactie gehad. Terwijl ze na mijn support vraag via de chat binnen een uur al bovenstaande mail stuurden.
Ik ben benieuwt of er nog een reactie volgt gezien de standaard template mail van van Bybit gelijk alle duren dicht gooit (dit zonder enig contact op voorhand of details wat er precies niet binnen de voorwaarden viel).
Mafklappers, zo jaag je nieuwe klanten direct weg, om vervolgens nooit meer terug te komen.

Afgelopen nacht heb ik de reactie gekregen:
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
In continuation of our previous email, we inform you that due to a violation of our Reward Terms of Use, you have been denied the rewards for the 25€ card bonus campaign, and your account has been restricted from participating in this campaign. However, other aspects of your account have not been affected.
Regarding specific violations, Bybit reserves the right not to disclose any further details beyond what was provided in previous emails.
This decision is final, and we will not consider further appeals on this matter.
For more information, please refer to the terms via the following link: Rewards Terms and Conditions.
Thank you for your understanding.
With Warmest Regards
Bybit EU Support | Help Center
Ofwel, er wordt geen nadere toelichting gegeven, wat natuurlijk erg zwak is en helemaal niets onderbouwd.
Nogmaals, ik kan mij niets bedenken wat niet in lijn is met de voorwaarden. Ik heb mijn (virtuele) card enkel gebruikt voor restaurants, supermarken en enkele hotel boekingen.
Een detail in deze mail is dat ze aangeven alleen deze actie niet gebruikt kan worden, maar het lijkt er op dat ik helemaal niets meer kan met de opgebouwde punten. Ook de aanschaf van de 3 crypto's en auto-cashback (stond al meerde dagen aan) werkt niet en geven allemaal een risk-control error.
Kortom, mijn punten zijn ineens waardeloos geworden. Mij zien zien ze in elk geval niet meer terug.

En een gewaarschuwd mens telt voor 2.