Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:23:
[...]

Of benzine, of de biscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties :?
Ik snap het probleem ook niet zo. Enige wat niet kan is er crypto van kopen (tenzij je het via Revolut doet, maar of dat de bedoeling is is de vraag).

Ik heb de helft al uitgegeven waarover ik weer 4% krijg. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik heb er gewoon lekker MNT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:27
knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:29:
Ik heb er gewoon lekker NMT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.
Hier 'helaas' voor de eerste maal voor de 25 euro gegaan, was niet op de hoogte dat ik het niet kon omwisselen voor btc 8)7

Zit inmiddels al aan m'n reward limiet, dan maar een weekje wachten voordat ik het uitgeef en 25 euro van m'n betaalrekening gebruik voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:29:
Ik heb er gewoon lekker NMT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.
Ben je dan niet meer kwijt qua transactiekosten en risico dan met fiat btc kopen en vouchers uitgeven aan zaken waarvoor die fiat voorheen was bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:30:
[...]

Hier 'helaas' voor de eerste maal voor de 25 euro gegaan, was niet op de hoogte dat ik het niet kon omwisselen voor btc 8)7

Zit inmiddels al aan m'n reward limiet, dan maar een weekje wachten voordat ik het uitgeef en 25 euro van m'n betaalrekening gebruik voor BTC.
Je kan het niet gelijk omwisselen voor BTC. Maar de shitcoins MNT, TON, en SUI, krijg je gelijk, en dan kun je met spot doen wat je wilt. Je kan er zelfs XPL van kopen als je snel van je geld af wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Je kan het niet gelijk omwisselen voor BTC. Maar de shitcoins NMT, TON, en SUI, krijg je gelijk, en dan kun je met spot doen wat je wilt. Je kan er zelfs XPL van kopen als je snel van je geld af wil :+
Normaal koop ik ook Mint maar had me laten overhalen in dit topic omdat het een paar cent beter uitvalt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:33:
[...]

Ben je dan niet meer kwijt qua transactiekosten en risico dan met fiat btc kopen en vouchers uitgeven aan zaken waarvoor die fiat voorheen was bedoeld?
Transactiekosten is 0,1% bij Bybit. Op 10 euro is dat 1 cent. Ik houd die MNT gewoon een paar weken tot maanden aan. Hij staat nu 1,70, die gaat de deur uit op bv 2,50. Tja dan heb ik 40% meer. Het risico is dat MNT naar een dollar gaat. Maar dat accepteer ik in dit geval, omdat die MNT 'gratis' was, en dit niet over grote bedragen gaat. Bij bybit.nl is dit spelletje steeds goed gegaan, MNT is een coin die lekker schommelt en regelmatig pumpt. NFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:36:
[...]

Normaal koop ik ook Mint maar had me laten overhalen in dit topic omdat het een paar cent beter uitvalt 8)
Toen het 12.500 versus 4.200 punten was, scheelde het aanzienlijk meer. Nu met 10 vs 3.5 is het echt letterlijk centenwerk. En als je dan bedenkt dat die 25 euro een voucher is en niet direct cash, kies ik liever MNT dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:23:
[...]

Of benzine, of de bioscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties :?
Je hebt helemaal gelijk, hoeft geen groot probleem te zijn. Maar toch iets om te onthouden, zou zuur zijn als je je geld niet terug krijgt als je iets terugstuurt (ookal is het 'gratis' geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-10 18:53

Deurwaarder

*blaf*

Zojuist nog 14x die 25euro voucher kunnen kopen.
350 euro, dat is weer een tripje naar de bouwmarkt gedekt.
Eerder had ik ook al 4 vouchers, dus tot nu toe toch 450 euro gehad van Bybit EU.

Nou helpt een verbouwing wel met het opstuwen van de uitgaven :o

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:05
Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:26:
[...]

Ik snap het probleem ook niet zo. Enige wat niet kan is er crypto van kopen (tenzij je het via Revolut doet, maar of dat de bedoeling is is de vraag).

Ik heb de helft al uitgegeven waarover ik weer 4% krijg. Prima dus.
dit idd, dat geld geef je zo toch snel uit aan boodschappen.
zodra je dat gebruikt heb kan je gewoon extra kopen van de fiat die je overhield op je maandelijkse airdrop van je werk/overheid. dit sluis je vervolgens naar een dca in btc :)

ik zit trouwens voortaan zeer snel aan de €50 max per maand, dit komt omdat ik een DUO Spotify + Netflix account heb. deze maand voor het eerst een netflix account.

mijn nieuwe manier van spenderen is dus voortaan €500 bereiken op ByBit kaart, de rest gaat via de CRO-kaart

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2025 10:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:19:
[...]

dit idd, dat geld geef je zo toch snel uit aan boodschappen.
zodra je dat gebruikt heb kan je gewoon extra kopen van de fiat die je overhield op je maandelijkse airdrop van je werk/overheid. dit sluis je vervolgens naar een dca in btc :)

ik zit trouwens voortaan zeer snel aan de €50 max per maand, dit komt omdat ik een DUO Spotify + Netflix account heb. deze maand voor het eerst een netflix account.

mijn nieuwe manier van spenderen is dus voortaan €500 bereiken op ByBit kaart, de rest gaat via de CRO-kaart
Het is wat jammer dat de abbo's meetellen voor de limiet, ik gebruik bybit over het algemeen 2 weken per maand.

Binnenkort maar eens kijken of we wat grootte uitgaven kunnen verspreiden over een paar maanden zodat ik voor de 150 euro limit met 4% in aanmerking kom en dit ook voor een tijdje kan vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:33
Met mijn slaapkop deze ochtend rap een paar bonus-vouchers ingeslaan.

Nu bedenk ik mij net dat mijn Netflix-abbo van 20 EUR er morgen afgaat. Normaal met 100% cashback, maar ik vermoed dat er nu een bonuskaartje wordt opgebrand zonder cashback als gevolg?

Ik weet het, 'gratis' geld dat ik gebruik om te betalen, maar niet het optimale gebruik.

Dit in de veronderstelling dat ik de bonuskaart niet eerst moet activeren alvorens ze te gebruiken, dit blijft wat onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Baats schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:52:
Met mijn slaapkop deze ochtend rap een paar bonus-vouchers ingeslaan.

Nu bedenk ik mij net dat mijn Netflix-abbo van 20 EUR er morgen afgaat. Normaal met 100% cashback, maar ik vermoed dat er nu een bonuskaartje wordt opgebrand zonder cashback als gevolg?
Je krijgt gewoon weer cashback.
Ik weet het, 'gratis' geld dat ik gebruik om te betalen, maar niet het optimale gebruik.

Dit in de veronderstelling dat ik de bonuskaart niet eerst moet activeren alvorens ze te gebruiken, dit blijft wat onduidelijk.
Activeren gaat automatisch dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:33
Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:54:
[...]

Je krijgt gewoon weer cashback.
Cashback op cashback dus, netjes >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Baats schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:56:
[...]

Cashback op cashback dus, netjes >:)
Tip: regel Curve en laat Netflix e.d. via Curve lopen. Dan kun je transacties reguleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:44:
[...]

Het is wat jammer dat de abbo's meetellen voor de limiet, ik gebruik bybit over het algemeen 2 weken per maand.

Binnenkort maar eens kijken of we wat grootte uitgaven kunnen verspreiden over een paar maanden zodat ik voor de 150 euro limit met 4% in aanmerking kom en dit ook voor een tijdje kan vasthouden...
hier nieuwe gaming pc halen volgende maand +sinterklaas aankopen, om zo de next tier te halen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2025 11:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:19
Ik ga een hele grote uitgave doen en die doe ik niet via een factuur zoals gebruikelijk maar pin ik via curve in 6 delen van 3500 en 3 van 2500. (Op 3 verschillende dagen) De winkel is akkoord. Zo pak ik okt/nov en dec de maximale cashback op 3 kaarten
Mijn normale maandelijkse uitgaven spaar ik op tot max 90 dagen. Heb zowel crypto.com. En mijn en mijn vrouw’s Bybit kaart

Dit moet kunnen toch? Of mis ik iets?
Als dit trucje lukt pakt ik meer dan 1000 euro cashback

[ Voor 6% gewijzigd door BektLekker op 23-10-2025 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BektLekker schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:20:
Ik ga een hele grote uitgave doen en die doe ik niet via een factuur zoals gebruikelijk maar pin ik via curve in 6 delen van 3500 en 3 van 2500. (Op 3 verschillende dagen) De winkel is akkoord. Zo pak ik okt/nov en dec de maximale cashback op 3 kaarten
Mijn normale maandelijkse uitgaven spaar ik op tot max 90 dagen. Heb zowel crypto.com. En mijn en mijn vrouw’s Bybit kaart

Dit moet kunnen toch? Of mis ik iets?
Limieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Eens; maar zit al op 1 kaart in Alpha, die van mijn vrouw vandaag in Beta en heb pro bij crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:10
Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:13:
[...]

Kwam jij de claimen-knop tegen?
Nee... Kwam gelijk als tegoed in euro op debit card

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:18
Mits je op de limieten let zou dit geen probleem moeten zijn.

In het verleden ook wel eens gedaan voor een aankoop van 20k (met Plutus en CDC, maar uitvoering is hetzelfde). In mijn geval had ik geen zin om meerdere keren naar de winkel te gaan (was niet om de hoek), dus mijn tactiek was als volgt:
  • geld storten op creditkaart van mijzelf en mijn partner boven standaard limiet zodat er genoeg bestedingsruimte is (in ons geval 5000)
  • meerdere pintransacties doen via Curve van partner en mijzelf met transacties die gelijk of kleiner zijn aan de waarde die je nodig hebt om je maandelijkse cashback niet te overschrijden
  • GBIT gedaan naar CDC en Bybit, totdat de cashback gemaximaliseerd was.
Enige nadeel aan deze methode is dat je de 5000 euro die je tijdelijk topupt naar je creditkaart om je limiet te verhogen even niet tot je beschikking hebt totdat je de uitgaven volledig geGBIT hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
maxvdh schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:20:
[...]

Mits je op de limieten let zou dit geen probleem moeten zijn.

In het verleden ook wel eens gedaan voor een aankoop van 20k (met Plutus en CDC, maar uitvoering is hetzelfde). In mijn geval had ik geen zin om meerdere keren naar de winkel te gaan (was niet om de hoek), dus mijn tactiek was als volgt:
  • geld storten op creditkaart van mijzelf en mijn partner boven standaard limiet zodat er genoeg bestedingsruimte is (in ons geval 5000)
  • meerdere pintransacties doen via Curve van partner en mijzelf met transacties die gelijk of kleiner zijn aan de waarde die je nodig hebt om je maandelijkse cashback niet te overschrijden
  • GBIT gedaan naar CDC en Bybit, totdat de cashback gemaximaliseerd was.
Enige nadeel aan deze methode is dat je de 5000 euro die je tijdelijk topupt naar je creditkaart om je limiet te verhogen even niet tot je beschikking hebt totdat je de uitgaven volledig geGBIT hebt.
Dat is dus het punt wat @Wispe maakt. Bybit debit heeft 5/10/60k als limiet voor repectievelijk dag/maand/jaar. Dus 28.5k in 9 delen spenderen, en daarbij de cashback proberen te maximaliseren, vergt wel enige planning.

Over twee drie kaarten verdelen maakt het wel iets makkelijker overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Domino schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:03:
[...]

Dat is dus het punt wat @Wispe maakt. Bybit debit heeft 5/10/60k als limiet voor repectievelijk dag/maand/jaar. Dus 28.5k in 9 delen spenderen, en daarbij de cashback proberen te maximaliseren, vergt wel enige planning.

Scherp! Dit had ik niet goed in beeld! Maar 10k per kaart haal ik niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Domino schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:03:
[...]

Met drie salarisstroken kun je de limiet makkelijk ophogen naar 10/25/125. Link zit in de app, onder de limieten, request an upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Het is al een tijdje stil qua acties. Voorheen was bijna iedere dag/week wel raak.

Ik wil meer geld :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19:40
Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:33:
Het is al een tijdje stil qua acties. Voorheen was bijna iedere dag/week wel raak.

Ik wil meer geld :( :P
Je wordt op je wenken bediend. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of het nu winstgevend is om te gaan handelen voor die punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:14
Als je feesavers hebt wel. Anders niet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PlasticPimple schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:28:
[...]

Je wordt op je wenken bediend. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of het nu winstgevend is om te gaan handelen voor die punten
Als je VIP0 bent niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:14
Ik had nog feesavers, ik heb voor 10k+ getrade voor kraskaarten. Had rond 30 pogingen. Heb er feesavers meegewonnen.
Als er alleen maar feesavers zijn onder kraskaarten. Is het volgens mij niet waard

[ Voor 26% gewijzigd door karakedi op 24-10-2025 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12:30
karakedi schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:17:
Ik had nog feesavers, ik heb voor 10k+ getrade voor kraskaarten. Had rond 30 pogingen. Heb er feesavers meegewonnen.
Als er alleen maar feesavers zijn onder kraskaarten. Is het volgens mij niet waard
Hoeveel aan tradekosten en fee savers gewonnen?
Maar ik zit ook niet perse op meer fee savers te wachten nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:35
Iemand ervaring met hetvolgende:

Betaling gedaan paar maanden terug met bybitNL via curve
Vorige week een refund gekregen maar de oude bybitkaart ook al verwijderd in curve
Refund niet zichtbaar in de curve app en ook niet als curve tegoed ontvangen
Curve support is niet al te best dus blijf daar hangen van kastje naar de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
RenaldoN schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:13:

Betaling gedaan paar maanden terug met bybitNL via curve
Vorige week een refund gekregen maar de oude bybitkaart ook al verwijderd in curve
Laatst werd mijn Curve-kaart zonder pardon geblokkeerd. Ik zag de bui al hangen met hun slechte klantenservice, dus ik heb direct een klacht ingediend (moet je even opzoeken op hun website voor de voorwaarden) en daarop kreeg ik een auto reply dat ik 3 werkdagen moest wachten op de gewone support. Ik heb daarop gereageerd dat dat niet hielp (had niet eens op gewacht) en de volgende dag werd mn kaart gedeblokkeerd.

Dus: klacht indienen en niet je aan het lijntje laten houden.

(Had ergens op Reddit gelezen dat dit hielp en blijkbaar was dat waar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ElPensador schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:49:
[...]

Hoeveel aan tradekosten en fee savers gewonnen?
Maar ik zit ook niet perse op meer fee savers te wachten nee
genoeg idd, krijg je niet op haha.

viel me op dat alleen koop spot orders telt, als je verkoopt krijg je die fee niet terug.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:27
Gebruiken jullie shell en bol vouchers(via bol site?) voor de 20% cashback?

Hoe werkt de 100% teruggave van streamingdiensten eigenlijk? Gewoon afsluiten met bybit gegevens en thats it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 03:14:
Gebruiken jullie shell en bol vouchers(via bol site?) voor de 20% cashback?

Hoe werkt de 100% teruggave van streamingdiensten eigenlijk? Gewoon afsluiten met bybit gegevens en thats it?
Ja (keuze cadeaukaart) en ja. Zelfs met curve ertussen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:45
RenaldoN schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:13:

Betaling gedaan paar maanden terug met bybitNL via Curve
Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.

Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:23:
[...]

Met drie salarisstroken kun je de limiet makkelijk ophogen naar 10/25/125. Link zit in de app, onder de limieten, request an upgrade.
Heb je daar ervaring mee? Makkelijk goedgekeurd?
Vanavond loopt 48u af en ik heb niet zoveel ruimte meer in mijn maandelijkse limiet en wil nog 4% cashback vangen voor 1 november. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:12
ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:40:
[...]

Blijkbaar is mijn account geflagged door risk control. Lekker dan moet ik eerst daar achteraan voordat ik mijn lading punten kan inwisselen... Iemand tips hoe ik dit snel laat oppakken?
What the actual f... En ook verder geen reden geven. Heb flink gespendeerd voor die cashback en dus helemaal voor niks geweest. Doei bybit...
Dear Trader,

Thank you for contacting Bybit Customer Support.

We are responding to your enquiry regarding the inability to use your Bybit Card / Bybit Pay Points for Auto-Cashback or redemptions in the Rewards Market.
After a thorough review, we have determined that your account has violated the campaign's rules and regulations. As a result, your accumulated Bybit Card/Pay Points are restricted from use permanently. Please note this restriction applies only to Bybit Card/Pay Points and may not affect your eligibility for other Bybit events or rewards.

Bybit strictly prohibits any form of fraudulent behavior, including but not limited to order manipulation with ingenuine and abnormal purchases, multi-account participation, or any other actions not explicitly stated but deemed contrary to fair participation policies.

You may still access and use other Bybit Card/Pay services, including trading, deposits, and withdrawals. For more details, please consult our Rewards Terms and Conditions.

This decision is final, and we will not be able to accommodate any appeals related to this matter.

We sincerely appreciate your understanding and continued support.

With Warmest Regards
Bybit EU Support | Help Center

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:40:
[...]

Heb je daar ervaring mee? Makkelijk goedgekeurd?
Vanavond loopt 48u af en ik heb niet zoveel ruimte meer in mijn maandelijkse limiet en wil nog 4% cashback vangen voor 1 november. :+
Nog niet op .eu. Bij bybit.nl was het er in een dag doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:59:
[...]

What the actual f... En ook verder geen reden geven. Heb flink gespendeerd voor die cashback en dus helemaal voor niks geweest. Doei bybit...

[...]
Heb je flink gespendeerd op bijzondere manieren? Of iets anders waar je vermoed dat ze op getriggert zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:35
Jarrovski75 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 05:01:
[...]

Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.

Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af. :(
Crap... Hopelijk heb ik dan meer geluk met die enkele refund, welk contact manier heb je gebruikt voor bybitNL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
-Tim- schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:06:
[...]

Heb je flink gespendeerd op bijzondere manieren? Of iets anders waar je vermoed dat ze op getriggert zijn?
Geen bijzondere manieren. Gewoon de virtuele kaart gebruikt met online bestellingen zoals schoenen/kleding, weekendje weg. Bij restaurants betaald etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:07:
[...]

Geen bijzondere manieren. Gewoon de virtuele kaart gebruikt met online bestellingen zoals schoenen/kleding, weekendje weg. Bij restaurants betaald etc.
Alleen de kaart gebruikt en transacties mee betaald? Echt verder niets anders? Geen dubbele accounts? Zelfde KYC-gegevens als bij NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:09:
[...]

Alleen de kaart gebruikt en transacties mee betaald? Echt verder niets anders? Geen dubbele accounts? Zelfde KYC-gegevens als bij NL?
Echt alleen maar met de card betaald. Zelfde gegevens als het NL account. Daar nooit problemen gehad.

Wat ik zo stom vindt is een niet onderbouwde mail met de melding dat de punten niet meer geldig zijn. En dan zeggen "this decision is final". Dikke middelvinger terug en ik ga andere kaarten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:53:
[...]

Echt alleen maar met de card betaald. Zelfde gegevens als het NL account. Daar nooit problemen gehad.

Wat ik zo stom vindt is een niet onderbouwde mail met de melding dat de punten niet meer geldig zijn. En dan zeggen "this decision is final". Dikke middelvinger terug en ik ga andere kaarten gebruiken.
Anno 2025 is bij dit soort dingen menselijk contact/maatwerk ver te zoeken, inderdaad.
Jammer, ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 25-10-2025 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs82
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:24
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:59:
[...]

[...]
Ik heb precies hetzelfde bij een poging tot het verzilveren van de punten.... Braaf centjes uitgegeven op de card en inmiddels 80k aan punten. Geen enkele reden die ik zelf kan bedenken die verdacht is of niet overeenkomstig is met de voorwaarden, maar ja computer says no.... :(

Wel heb ik er even een mail achteraan gestuurd, dat was gisterenmiddag. Nu nog geen reactie gehad. Terwijl ze na mijn support vraag via de chat binnen een uur al bovenstaande mail stuurden.

Ik ben benieuwt of er nog een reactie volgt gezien de standaard template mail van van Bybit gelijk alle duren dicht gooit (dit zonder enig contact op voorhand of details wat er precies niet binnen de voorwaarden viel).

Mafklappers, zo jaag je nieuwe klanten direct weg, om vervolgens nooit meer terug te komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Ik heb die 25euro bonus gekocht met punten en vervolgens paar trades gedaan, maar ik zie dat het niet wordt gebruikt. Is dat enkel voor betalingen met de card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:28:
Ik heb die 25euro bonus gekocht met punten en vervolgens paar trades gedaan, maar ik zie dat het niet wordt gebruikt. Is dat enkel voor betalingen met de card?
Ja, enkel voor de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Dan moet ik betalingen met eth dan opzij leggen zodat ik die bonus kan gebruiken of pakt die dan beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:53:
[...]

Dan moet ik betalingen met eth dan opzij leggen zodat ik die bonus kan gebruiken of pakt die dan beide?
Volgens mij gebruikt hij automatisch eerst "cash" en daarna pas "crypto" en dan zal hij automatisch eerst je bonusgeld opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:53:
[...]

De kaart gebruikt eerst de crypto die je ingesteld hebt, daarna cash. Zo zover ik weet.

Ik zou die crypto even verplaatsen naar je trading account, debit kaart pakt alleen funds van het funding account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shooter12
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19:39
Ik zie veel mensen praten over staking voor usdc. Is dit nog steeds beschikbaar aangezien ik dit nergens in de app kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Shooter12 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:25:
Ik zie veel mensen praten over staking voor usdc. Is dit nog steeds beschikbaar aangezien ik dit nergens in de app kan vinden?
Op USDC klikken, dan zie je ‘Rewards Service’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shooter12
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19:39
Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:30:
[...]

Op USDC klikken, dan zie je ‘Rewards Service’.
Ik bedoelde de tickets die je kon verdienen met staken en daarna gelijk unstaken, niet de reward service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Shooter12 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:36:
[...]

Ik bedoelde de tickets die je kon verdienen met staken en daarna gelijk unstaken, niet de reward service.
Die is er niet meer. Volgens mij is dat rewards service geworden.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste