Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:02
maarud schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:05:
Sinds de migratie kan ik niet meer meedoen aan events zoals Spintacular. Eerst dacht ik dat het alleen daar was maar nu ook bij de herfstactie. Ik kreeg een foutmelding dat mijn account risicobeheersingsmaatregelen heeft. Ik heb support al een paar keer gemaild maar telkens krijg ik de mail terug dat ik kennelijk hun regels overtreden heb en dat de beslissing definitief is.

Als ik de webchat vraag zien ze in eerste instantie niets geks (er is ook niets te vinden) maar als ze het dan doorsturen naar hun support krijg ik een paar uur later weer een mail met dezelfde standaard reply dat de regels overtreden zijn.

Als ik dan vraag welke dan krijg ik wederom een standaard reply waar ik niets mee kan:

[...]

Hier kan ik dus ook niets mee…
Iemand dit al eens meegemaakt en wat was de oplossing? Is er nog een ander kanaal waar ze wel een duidelijke reden kunnen geven, of liever nog, de ‘flag’ weg kunnen halen? Zo loop ik leuke airdrops mis want ik krijg welk telkens kansen voor de events maar ik kan ze dus niet inzettten/gebruiken.
Ervaringen zijn dat het definitief is. Diverse keren ook op de nl versie voorbij zien komen en is vak onherroepelijk. Reden geven ze niet maar je blijft de standaard reply krijgen. Denk dat er niet veel aan te doen is. Je zou een Bybit medewerker via telegram kunnen dm’en maar geen idee of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
Flexion1 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:33:
[...]

Ervaringen zijn dat het definitief is. Diverse keren ook op de nl versie voorbij zien komen en is vak onherroepelijk. Reden geven ze niet maar je blijft de standaard reply krijgen. Denk dat er niet veel aan te doen is. Je zou een Bybit medewerker via telegram kunnen dm’en maar geen idee of dat helpt.
Vreemd dat het zo gaat. Op EU nooit een probleem gehad, en meteen vanaf het begin bij NL nu dit issue. De enige reward die ik gekregen heb is een fee saver, maar zelfs de rewards van het openen van het account heb ik nooit gekregen…

Ik hou het even in de gaten en hoop dat er een keer iemand is die hoger in de supportladder staat en niet de standaard antwoorden geeft…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:04
PlasticPimple schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:50:
Ik heb een discrepantie tussen het bedrag het bij je ‘tier’ en wat er onder uitgaven staat. Lijkt erop dat de eerste met een dag vertraging wordt bijgewerkt.

Deze plaatjes zijn van vandaag. Vanochtend even flink GBITs gedaan.

Ik denk dat je morgen pas precies weet hoe de vlag erbij hangt. [Afbeelding]

Edit: Een plaatje is niet goed mee gekomen. Op de andere stond dat ik vandaag iets meer dan €1000 had uitgegeven en een totaal aan maandelijkse uitgaven had van €23xx
Zelfde hier. Serieus verschil tussen de startpagina met maandelijkse uitgaven en wat ik op de tier-pagina zie. Laatste transactie was trouwens 3 dagen geleden.

Ik had gehoopt op een snellere update want weldra komt de Netflix-rekening en mijn cashback is nu maxed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgP_j72Y_L-yJG4jir-yT-mbWO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uYtfMibcOzPZEBUmIFVgNRXq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsgRaLIuZEqMXSgBZXEjeyJPmCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fyAxF9BG0exOVrJlnqrBEJLF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:56
Dacht al dat het aan mij lag. Maar hier een zelfde issue. De ‘progress to next tier’ is denk ik al ruim 1,5e week niet bijgewerkt. Terwijl bij card spending een hoger bedrag staat.
Ga straks maar even ticket inschieten. Want als dit lang duurt dan kan je zomaar je tier kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:36
Ik heb zondag voor het eerst de bybit card gebruikt. Ik heb mijn geld van Fiat op usdc gezet. Ik heb geshopt bij mcc codes die recht geven op de 20% cashbash. Bij de aankoop gaf bybit aan dat ik cashback zou krijgen.

Echter heb ik nu op donderdag ochtend nogsteeds niet ontvangen. Moet ik gewoon rustig afwachten of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:58

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Limbeckx schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 07:51:
Ik heb zondag voor het eerst de bybit card gebruikt. Ik heb mijn geld van Fiat op usdc gezet. Ik heb geshopt bij mcc codes die recht geven op de 20% cashbash. Bij de aankoop gaf bybit aan dat ik cashback zou krijgen.

Echter heb ik nu op donderdag ochtend nogsteeds niet ontvangen. Moet ik gewoon rustig afwachten of mis ik iets?
Ja dat duurt altijd tergend lang. Een transactie duurt ten eerste al tot 3 dagen om volledig geauthoriseerd te worden (houd hier rekening mee als de actie bijna afloopt), vervolgens kan het nog 3 dagen duren voordat je punten er bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:51

Liberteh

All your base belong to me

In de announcements staat dat Auto cashback tijdelijk stilgezet is omdat de pot leeg is. Ik heb vannacht ook geen auto cashback gehad terwijl ik dit juist gisteren aangezet had dus het duurt nog iets langer dan 3 dagen voordat je hier uit weer iets te besteden hebt.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Liberteh schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:26:
In de announcements staat dat Auto cashback tijdelijk stilgezet is omdat de pot leeg is. Ik heb vannacht ook geen auto cashback gehad terwijl ik dit juist gisteren aangezet had dus het duurt nog iets langer dan 3 dagen voordat je hier uit weer iets te besteden hebt.
Ik zie die annoucement niet. Zowel bij NL als bij EN niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:51

Liberteh

All your base belong to me

Het blijft Bybit...... Ik bedoel de announcements van hun support, dus als je de weg volgt om een chat te openen.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste