Ervaringen zijn dat het definitief is. Diverse keren ook op de nl versie voorbij zien komen en is vak onherroepelijk. Reden geven ze niet maar je blijft de standaard reply krijgen. Denk dat er niet veel aan te doen is. Je zou een Bybit medewerker via telegram kunnen dm’en maar geen idee of dat helpt.maarud schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:05:
Sinds de migratie kan ik niet meer meedoen aan events zoals Spintacular. Eerst dacht ik dat het alleen daar was maar nu ook bij de herfstactie. Ik kreeg een foutmelding dat mijn account risicobeheersingsmaatregelen heeft. Ik heb support al een paar keer gemaild maar telkens krijg ik de mail terug dat ik kennelijk hun regels overtreden heb en dat de beslissing definitief is.
Als ik de webchat vraag zien ze in eerste instantie niets geks (er is ook niets te vinden) maar als ze het dan doorsturen naar hun support krijg ik een paar uur later weer een mail met dezelfde standaard reply dat de regels overtreden zijn.
Als ik dan vraag welke dan krijg ik wederom een standaard reply waar ik niets mee kan:
[...]
Hier kan ik dus ook niets mee…
Iemand dit al eens meegemaakt en wat was de oplossing? Is er nog een ander kanaal waar ze wel een duidelijke reden kunnen geven, of liever nog, de ‘flag’ weg kunnen halen? Zo loop ik leuke airdrops mis want ik krijg welk telkens kansen voor de events maar ik kan ze dus niet inzettten/gebruiken.
Vreemd dat het zo gaat. Op EU nooit een probleem gehad, en meteen vanaf het begin bij NL nu dit issue. De enige reward die ik gekregen heb is een fee saver, maar zelfs de rewards van het openen van het account heb ik nooit gekregen…Flexion1 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
Ervaringen zijn dat het definitief is. Diverse keren ook op de nl versie voorbij zien komen en is vak onherroepelijk. Reden geven ze niet maar je blijft de standaard reply krijgen. Denk dat er niet veel aan te doen is. Je zou een Bybit medewerker via telegram kunnen dm’en maar geen idee of dat helpt.
Ik hou het even in de gaten en hoop dat er een keer iemand is die hoger in de supportladder staat en niet de standaard antwoorden geeft…
Zelfde hier. Serieus verschil tussen de startpagina met maandelijkse uitgaven en wat ik op de tier-pagina zie. Laatste transactie was trouwens 3 dagen geleden.PlasticPimple schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:50:
Ik heb een discrepantie tussen het bedrag het bij je ‘tier’ en wat er onder uitgaven staat. Lijkt erop dat de eerste met een dag vertraging wordt bijgewerkt.
Deze plaatjes zijn van vandaag. Vanochtend even flink GBITs gedaan.
Ik denk dat je morgen pas precies weet hoe de vlag erbij hangt. [Afbeelding]
Edit: Een plaatje is niet goed mee gekomen. Op de andere stond dat ik vandaag iets meer dan €1000 had uitgegeven en een totaal aan maandelijkse uitgaven had van €23xx
Ik had gehoopt op een snellere update want weldra komt de Netflix-rekening en mijn cashback is nu maxed.
/f/image/uYtfMibcOzPZEBUmIFVgNRXq.png?f=fotoalbum_large)
Dacht al dat het aan mij lag. Maar hier een zelfde issue. De ‘progress to next tier’ is denk ik al ruim 1,5e week niet bijgewerkt. Terwijl bij card spending een hoger bedrag staat.
Ga straks maar even ticket inschieten. Want als dit lang duurt dan kan je zomaar je tier kwijt raken.
Ga straks maar even ticket inschieten. Want als dit lang duurt dan kan je zomaar je tier kwijt raken.
Ik heb zondag voor het eerst de bybit card gebruikt. Ik heb mijn geld van Fiat op usdc gezet. Ik heb geshopt bij mcc codes die recht geven op de 20% cashbash. Bij de aankoop gaf bybit aan dat ik cashback zou krijgen.
Echter heb ik nu op donderdag ochtend nogsteeds niet ontvangen. Moet ik gewoon rustig afwachten of mis ik iets?
Echter heb ik nu op donderdag ochtend nogsteeds niet ontvangen. Moet ik gewoon rustig afwachten of mis ik iets?
Ja dat duurt altijd tergend lang. Een transactie duurt ten eerste al tot 3 dagen om volledig geauthoriseerd te worden (houd hier rekening mee als de actie bijna afloopt), vervolgens kan het nog 3 dagen duren voordat je punten er bij komen.Limbeckx schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 07:51:
Ik heb zondag voor het eerst de bybit card gebruikt. Ik heb mijn geld van Fiat op usdc gezet. Ik heb geshopt bij mcc codes die recht geven op de 20% cashbash. Bij de aankoop gaf bybit aan dat ik cashback zou krijgen.
In de announcements staat dat Auto cashback tijdelijk stilgezet is omdat de pot leeg is. Ik heb vannacht ook geen auto cashback gehad terwijl ik dit juist gisteren aangezet had dus het duurt nog iets langer dan 3 dagen voordat je hier uit weer iets te besteden hebt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik zie die annoucement niet. Zowel bij NL als bij EN niet.Liberteh schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:26:
In de announcements staat dat Auto cashback tijdelijk stilgezet is omdat de pot leeg is. Ik heb vannacht ook geen auto cashback gehad terwijl ik dit juist gisteren aangezet had dus het duurt nog iets langer dan 3 dagen voordat je hier uit weer iets te besteden hebt.
Het blijft Bybit...... Ik bedoel de announcements van hun support, dus als je de weg volgt om een chat te openen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Er is dus wel een beperking aan de virtuele kaart; namelijk 150euro dus die 20% cashback tot 200euro kan niet.
Wilde mijn account verwijderen en opnieuw vragen ze drie miljoen dingen van me. Ben die chinese apps echt zat
Wilde mijn account verwijderen en opnieuw vragen ze drie miljoen dingen van me. Ben die chinese apps echt zat
De 20% telt niet mee voor je normale cap. Dus je kan wel de 200 euro halen met de 20% actie. Daarnaast nog je normale cap van je tiermustiej schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:45:
Er is dus wel een beperking aan de virtuele kaart; namelijk 150euro dus die 20% cashback tot 200euro kan niet.
Dat KYC is puur NL/EU-wetgeving en daarnaast komt Bybit uit Dubai, dus de Chinezen hebben er niets mee te maken.mustiej schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:45:
Heb je al die 5k-ticket gescoord? Ik ben een beetje huiverig om nog meer/3k te opnemen via Revolut.CHRlS schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:13:
[...]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat is een goeie om even in de gaten te houden dan ja. Ik heb net € 2500 van ING CC > Revolut > Bybit > Revolut > ING gedaan om eens te proberen of dit werkte voor de tickets. Dat is dus al 2 keer kosten voor Revolut via deze route.
Ik heb het wel gescoord met Revo. 2x fee saver van 1 usdcWispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
Heb je al die 5k-ticket gescoord? Ik ben een beetje huiverig om nog meer/3k te opnemen via Revolut.
Ik denk dat het ook heel erg van je VIP-level afhangt wat je scoort. Ik ben nog 2 dagen VIP1 en ik durf niet om 3 dagen achterelkaar 2k/2k/1k op te nemen via Revolut.karakedi schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Ik heb het wel gescoord met Revo. 2x fee saver van 1 usdc
Nee, ik had niet goed gekeken en die 2500 eur was niet genoeg 🥲Wispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
Heb je al die 5k-ticket gescoord? Ik ben een beetje huiverig om nog meer/3k te opnemen via Revolut.
Wellicht dat ik het over een paar dagen nog een keer doe met het rest bedrag wat in nodig heb. En anders laat ik het lekker gaan. Ben geen vip meer en fee savers heb ik nog meer dan genoeg.
Hopelijk telt die 150euro limiet niet voor de 20% cashback
maar bybit is echt wel chinees. Ik zie nog steeds overal chinese teksten staan.
Gisteren zonder moeite 5k gedaan via deze route op een dag. Zorg wel dat ik regelmatig ook gewoon pin met de pas bij winkels. Tot zover nog geen problemenWispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:00:
[...]
Ik denk dat het ook heel erg van je VIP-level afhangt wat je scoort. Ik ben nog 2 dagen VIP1 en ik durf niet om 3 dagen achterelkaar 2k/2k/1k op te nemen via Revolut.
Niet Chinees maar Singapore.mustiej schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:17:
Hopelijk telt die 150euro limiet niet voor de 20% cashbackmaar bybit is echt wel chinees. Ik zie nog steeds overal chinese teksten staan.
(In Singapore wonen veel Chinezen maar het is geen China ;-)
Deze melding kreeg ik toen ik probeerde een ticket aan te maken:
:strip_exif()/f/image/RtXJB9AXDVtC8nzW0oZTwDVJ.png?f=user_large)
Vreemd verhaal. Ik ben benieuwd of ze de delta uiteindelijk uitkeren...
:strip_exif()/f/image/RtXJB9AXDVtC8nzW0oZTwDVJ.png?f=user_large)
PlasticPimple schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:50:
Ik heb een discrepantie tussen het bedrag het bij je ‘tier’ en wat er onder uitgaven staat. Lijkt erop dat de eerste met een dag vertraging wordt bijgewerkt.
Deze plaatjes zijn van vandaag. Vanochtend even flink GBITs gedaan.
Ik denk dat je morgen pas precies weet hoe de vlag erbij hangt. [Afbeelding]
Edit: Een plaatje is niet goed mee gekomen. Op de andere stond dat ik vandaag iets meer dan €1000 had uitgegeven en een totaal aan maandelijkse uitgaven had van €23xx
Hebben jullie toevallig de fysieke en virtuele kaart door elkaar gebruikt? Ik heb net even mijn transacties nagerekend en het bedrag dat ontbreekt bij 'monthly spending' waren (de enige) transacties met de fysieke kaartCHRlS schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 06:56:
Dacht al dat het aan mij lag. Maar hier een zelfde issue. De ‘progress to next tier’ is denk ik al ruim 1,5e week niet bijgewerkt. Terwijl bij card spending een hoger bedrag staat.
Heel raar verhaal, zelfde met die euro vouchers. Hoezo zou het 2 weken moeten duren om geld in een potje te stoppen. Geeft niet echt een heel betrouwbaar gevoelLimbeckx schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:41:
Deze melding kreeg ik toen ik probeerde een ticket aan te maken:
[Afbeelding]
Is jouw portomonee oneindig? Hoef jij nooit te wachten op je salaris?Peppernut schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:45:
[...]
Heel raar verhaal, zelfde met die euro vouchers. Hoezo zou het 2 weken moeten duren om geld in een potje te stoppen. Geeft niet echt een heel betrouwbaar gevoelZit toch niet zo lekker met zo veel punten in mijn account...
Jeetje, is iedereen zo rijk tegenwoordig?
Toch niks vreemds aan. Er is een budget per maand voor cashback. Ze geven aan wanneer het weer aangevuld is. Was bij nl ook vaak het geval. En uiteindelijk is het cashback die je met je normale bankpas nooit gehad had, dus je kan niet eens verliezen.Peppernut schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:45:
[...]
Heel raar verhaal, zelfde met die euro vouchers. Hoezo zou het 2 weken moeten duren om geld in een potje te stoppen. Geeft niet echt een heel betrouwbaar gevoelZit toch niet zo lekker met zo veel punten in mijn account...
Even geduld hebben. Komt allemaal goed.
"actively working on restocking" zou geen 2 weken moeten duren. Dan moeten ze het i.m.o. anders verwoorden plus is het niet erg handig mensen te lokken met acties om vervolgens te zeggen dat de pot leeg is.Flexion1 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:16:
[...]
Toch niks vreemds aan. Er is een budget per maand voor cashback. Ze geven aan wanneer het weer aangevuld is. Was bij nl ook vaak het geval. En uiteindelijk is het cashback die je met je normale bankpas nooit gehad had, dus je kan niet eens verliezen.
Even geduld hebben. Komt allemaal goed.
Ik heb inmiddels ook de ervaring dat het wel goed komt maar nieuwe mensen kan je hiermee wel behoorlijk afschrikken denk ik. Tegelijkertijd kunnen ze je wel weer verrassen met rewards of acties die niet aangekondigd zijn dus we mogen idd niet klagen (alleen over de communicatie
Ja eens dat communicatie niet sterkte punt is :-). Maar zolang ze blijven strooien met gratis geld primaPeppernut schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:30:
[...]
"actively working on restocking" zou geen 2 weken moeten duren. Dan moeten ze het i.m.o. anders verwoorden plus is het niet erg handig mensen te lokken met acties om vervolgens te zeggen dat de pot leeg is.
Ik heb inmiddels ook de ervaring dat het wel goed komt maar nieuwe mensen kan je hiermee wel behoorlijk afschrikken denk ik. Tegelijkertijd kunnen ze je wel weer verrassen met rewards of acties die niet aangekondigd zijn dus we mogen idd niet klagen (alleen over de communicatie)
Nee, ik heb de fysieke kaart nog nooit gebruikt. Bedrag is wel weer iets omhoog gedaan vandaag. Maar nog zo'n 100 euro te kort voor het behouden van de tier. Ik kijk het nog geel even uit want ik ga er vanuit dat dit ergens volgende week nog wel binnen druppelt.Baats schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:23:
[...]
[...]
Hebben jullie toevallig de fysieke en virtuele kaart door elkaar gebruikt? Ik heb net even mijn transacties nagerekend en het bedrag dat ontbreekt bij 'monthly spending' waren (de enige) transacties met de fysieke kaart
Bij mij zijn de bedragen ook weer gelijk. Ga wel even wat eerder de €3500 vol maken dan ik van plan was, om bij een bug eventueel te kunnen reclameren.Baats schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:23:
[...]
[...]
Hebben jullie toevallig de fysieke en virtuele kaart door elkaar gebruikt? Ik heb net even mijn transacties nagerekend en het bedrag dat ontbreekt bij 'monthly spending' waren (de enige) transacties met de fysieke kaart
Toch nog niet veel plezier gehad aan mijn nieuwe virtuele Bybit kaart (fysieke kaart nog niet geleverd)
Eerste dagen werkte de kaart naar behoren, ook kunnen toevoegen in Curve. Gisteren geprobeerd om in Paypal toe te voegen, maar in alle enthousiasme blijkbaar enkele malen verkeerde CVV ingegeven.
Daarna wilde de kaart niet meer werken voor gelijk welke betaling, noch rechtsreeks op de kaart noch via Curve, terwijl de bybit app op geen enkel moment aangaf dat de kaart zou geblokkeerd zijn. Foutmeldingen die bybit geeft bij mislukte betalingen geven ook 0,0 info ('payment failed, try again later or contact helpdesk')
Na lang zoeken een functie gevonden in de app 'unblock CVV', leuk dat ze dit niet gewoon direct vermelden dat dit het probleem is in foutmelding... Maar goed na deze actie uit te voeren, kan ik terug online aankopen doen met de kaart.
Echter worden transacties via Curve nog steeds geweigerd. Dacht dit op te lossen door de kaart te verwijderen en terug toe te voegen, maar nu mislukt zelfs de authenticatie om de kaart aan Curve toe te voegen.
Iemand dit al voorgehad, of een idee hoe op te lossen?
Eerste dagen werkte de kaart naar behoren, ook kunnen toevoegen in Curve. Gisteren geprobeerd om in Paypal toe te voegen, maar in alle enthousiasme blijkbaar enkele malen verkeerde CVV ingegeven.
Daarna wilde de kaart niet meer werken voor gelijk welke betaling, noch rechtsreeks op de kaart noch via Curve, terwijl de bybit app op geen enkel moment aangaf dat de kaart zou geblokkeerd zijn. Foutmeldingen die bybit geeft bij mislukte betalingen geven ook 0,0 info ('payment failed, try again later or contact helpdesk')
Na lang zoeken een functie gevonden in de app 'unblock CVV', leuk dat ze dit niet gewoon direct vermelden dat dit het probleem is in foutmelding... Maar goed na deze actie uit te voeren, kan ik terug online aankopen doen met de kaart.
Echter worden transacties via Curve nog steeds geweigerd. Dacht dit op te lossen door de kaart te verwijderen en terug toe te voegen, maar nu mislukt zelfs de authenticatie om de kaart aan Curve toe te voegen.
Iemand dit al voorgehad, of een idee hoe op te lossen?
Ik heb ondertussen ervaren dat er gemakkelijk een week kan zitten tussen de transactie en de uiteindelijke bijtelling bij je tier spending.PlasticPimple schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:22:
[...]
Bij mij zijn de bedragen ook weer gelijk. Ga wel even wat eerder de €3500 vol maken dan ik van plan was, om bij een bug eventueel te kunnen reclameren.
Als je de limiet bereikt hebt, leveren nieuwe transacties dus geen cashback op, ook al heb je dus genoeg uitgegeven om reeds in een nieuwe tier te bereiken. Cashback amount wordt bepaald op moment van transactie. Toch wat ondoorzichtig en spelregels die je goed moet begrijpen als je het systeem goed wilt gebruiken.
Wat een drama topic is dit aan het worden, zijn alle nieuwe namen hier eerste cashback kaart gebruikers? Dan kan ik het nog enigszins begrijpen.Peppernut schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:45:
[...]
Die vouchers zijn een manier om naast de 2% nog extra cashback te krijgen, zijn ze op dan gebruik je gewoon de automatisch cashback functie? En ja ook die kan soms tijdelijk op zijn
De bybit kaart werkt hier verder uitstekend, enige wat ik doe is af en toe vouchers kopen en wanneer ze op zijn zet ik de auto cashback aan. Verder af en toe even controleren of ik tegen de limiet aan zit en zo ja dan stap ik over op de Nexo kaart. En wanneer welke transactie nu exact mee telt voor de limiet of wanneer exact de cachback binnenkomt.. lekker boeiend. Komt vanzelf.
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 18-10-2025 12:37 ]
Heeft het nog zin om met een NEXO kaart te starten? Ben benieuwd.Nopheros schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:34:
[...]
Wat een drama topic is dit aan het worden, zijn alle nieuwe namen hier eerste cashback kaart gebruikers? Dan kan ik het nog enigszins begrijpen.
Die vouchers zijn een manier om naast de 2% nog extra cashback te krijgen, zijn ze op dan gebruik je gewoon de automatisch cashback functie? En ja ook die kan soms tijdelijk op zijn
De bybit kaart werkt hier verder uitstekend, enige wat ik doe is af en toe vouchers kopen en wanneer ze op zijn zet ik de auto cashback aan. Verder af en toe even controleren of ik tegen de limiet aan zit en zo ja dan stap ik over op de Nexo kaart. En wanneer welke transactie nu exact mee telt voor de limiet of wanneer exact de cachback binnenkomt.. lekker boeiend. Komt vanzelf.
Nexo heeft alleen nut als je er 5k neerzet om rente te trekken en daarvan moet 10% in Nexo tokens aangehouden worden. Maar als je dat doet werkt het prima ja.Kobject schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:56:
[...]
Heeft het nog zin om met een NEXO kaart te starten? Ben benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 19-10-2025 12:56 ]
Off topic: @Nopheros 10% Nexo is niet nodig. Heb ik ook niet, toch leuke rentes.
Op zich deel ik je gedachte dat dingen vanzelf komen, maar als de backlog voor zo'n partij te groot wordt onstaat er een grote schuldpositie en uiteindelijk kan er gewoon een liqiditeitsprobleem ontstaan. Dus hiermee proberen ze dat gewoon te reguleren, maar of het helemaal fair is daar kan je je vraagtekens bij zetten.
Dus op een gegeven moment moet het gewoon komen. Op dit moment duurt het me wel erg lang en zie ik het meer als een waardebon van een winkel waar je niet geregeld komt, die dan over een paar weken toch ineens failliet is gegaan terwijl niemand het zag aankomen.
Wat een slechte vergelijking. Je doet alsof het allemaal vanzelfsprekend en een recht is dat ze met cadeautjes strooien. Wees blij dat ze dat doen, ze hadden ook niks hoeven te doen.fredkroket schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:16:
[...]
Op dit moment duurt het me wel erg lang en zie ik het meer als een waardebon van een winkel waar je niet geregeld komt, die dan over een paar weken toch ineens failliet is gegaan terwijl niemand het zag aankomen.
En te lang? Wow…
Je hoeft niet mee te doen hè.
Het ligt eraan wat je als cadeautje ziet... Het is een cashback afspraak en daar zijn meer opties en alternatieven voor. En als de afspraak niet haalbaar is of veel mankeert dan moet je de afspraak niet maken.Wispe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:22:
[...]
Wat een slechte vergelijking. Je doet alsof het allemaal vanzelfsprekend en een recht is dat ze met cadeautjes strooien. Wees blij dat ze dat doen, ze hadden ook niks hoeven te doen.
En te lang? Wow…
Je hoeft niet mee te doen hè.
Uiteraard mag je er zelf anders over denken
Waaruit blijkt dat het niet haalbaar is en/of er veel mankeert? Is jouw geld oneindig? Van portemonnee/wallet ruilen?fredkroket schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:13:
[...]
Het ligt eraan wat je als cadeautje ziet... Het is een cashback afspraak en daar zijn meer opties en alternatieven voor. En als de afspraak niet haalbaar is of veel mankeert dan moet je de afspraak niet maken.
Uiteraard mag je er zelf anders over denken.
Sinds de oprichting van de EU-versie heb ik al €500 gratis gekregen. Doe dat… x 2 miljoen mensen? (Geen idee). Kom je op een aardig bedrag uit dat ze gratis hebben weggegeven. Dat moet ergens vandaan komen en daarbij komt ook nog dat ze nieuw zijn.
Maar ik begrijp het al: typisch Rupsje Nooitgenoeg.
[ Voor 22% gewijzigd door Wispe op 20-10-2025 09:21 ]
Wispe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:18:
[...]
Waaruit blijkt dat het niet haalbaar is en/of er veel mankeert? Is jouw geld oneindig? Van portemonnee/wallet ruilen?
Sinds de oprichting van de EU-versie heb ik al €500 gratis gekregen. Doe dat… x 2 miljoen mensen? (Geen idee). Kom je op een aardig bedrag uit dat ze gratis hebben weggegeven. Dat moet ergens vandaan komen en daarbij komt ook nog dat ze nieuw zijn.
Maar ik begrijp het al: typisch Rupsje Nooitgenoeg.
Ik vind het helemaal top voor je dat je op dat bedrag zit en dat je even deelt hoe filantropisch ze eigenlijk wel niet zijn met deze giften. Ik heb er inmiddels royaal aan verdiend en daar ben ik tot op heden best tevreden over.
Maar, ik zie het wat meer zakelijk dan als een cadeautje.
Als iemand vertelt: doe x en als tegenprestatie lever ik y, dan verwacht ik dat ook gewoon. Anders is er sprake van een valse belofte. En uiteraard delen ze de punten uit en kan je later (indien beschikbaar) weer tegoed daarvan kopen, maar dat geeft ze de ruimte om de liquide middelen weer aan te vullen. Maar, dat wil niet zeggen dat er dan feitelijk iets aan het systeem kan mankeren (niet houdbaar). Dus waarschijnlijk is er weer voldoende geld binnengekomen en daar kan nu weer eea mee worden afgedekt.
Ik laat het er verder bij qua reageren, dat heeft toch een beperkt effect.
Ik heb volgens mij assets nog meer dan 300 euro in mijn financierings account, maar er staat bij de kaart maar een paar euro. De rest is 'in gebruik', en dus niet 'beschikbaar'. Dit is al een week ofzo het geval. Ik heb ook een betaling van de AH (200 euro) die toen niet werkte nog niet terug, maar hij staat wel bij transacties als terugbetaling. Iemand die dit herkent?
Hoe zit het trouwens met de "perks" zoals spotify en netflix. Kan ik deze via de curve kaart laten lopen? Krijg je dan ook gewoon cashback 100% of niet?
Ja en ja.Severus schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:48:
Hoe zit het trouwens met de "perks" zoals spotify en netflix. Kan ik deze via de curve kaart laten lopen? Krijg je dan ook gewoon cashback 100% of niet?
Geweldig! Dank, dat scheelt weer e.e.a in accounts omzetten...
Is het iemand gelukt om weer 11K in te wisselen voor 25,-?
Transactie lijkt geslaagd, maar uiteindelijk is hij toch failed en de punten worden dan een paar minuten later steeds weer teruggestort
Transactie lijkt geslaagd, maar uiteindelijk is hij toch failed en de punten worden dan een paar minuten later steeds weer teruggestort
Nope, zelfde issue, maar heb mijn punten nog niet terug.Greatsword schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 02:36:
Is het iemand gelukt om weer 11K in te wisselen voor 25,-?
werkt inderdaad nog niet, bybit weet er van, punten zijn bij mij wel weer terug.GioStyle schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 02:40:
[...]
Nope, zelfde issue, maar heb mijn punten nog niet terug.
Jammer de 11K punten zijn weer out of stock. Had ik toch vannacht een wekker moeten zetten.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik denk dat ze nog wel komen. De muntjes zijn ook uitverkocht, lijkt me sterk dat ze weer uitverkocht zijn.
nee hoor, zijn nooit op voorraad geweest. Ik en vele anderen hebben echt om 02:00 erop geklikt en kregen gelijk een error. Ik zie dat mijn punten om 02:00:48 afgeschreven waren waarna ik ze een 10 minuten later terugkreeg na contact met support. Ik denk dat er een timer was maar geen aanvulling.anandus schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:02:
Jammer de 11K punten zijn weer out of stock. Had ik toch vannacht een wekker moeten zetten.
Support zei vannacht:
Thank you for waiting.
We sincerely apologize for the issue you encountered when trying to redeem 25 EUR using 11000 Bybit Card points.
Our team has confirmed that the error occurred because the reward was fully redeemed at the time of your attempt.
We’re aware of this and are already working to restock the reward as soon as possible.
You may try redeeming it again in around 7 days.
Your points will be returned to your account within the next few hours.
Thank you for your continued patience and understanding.
If there’s anything else I can help you with, please don’t hesitate to let me know.
Karma. Om 2 uur moet je gewoon slapenlubbertkramer schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:19:
[...]
nee hoor, zijn nooit op voorraad geweest. Ik en vele anderen hebben echt om 02:00 erop geklikt en kregen gelijk een error. Ik zie dat mijn punten om 02:00:48 afgeschreven waren waarna ik ze een 10 minuten later terugkreeg na contact met support. Ik denk dat er een timer was maar geen aanvulling.
Support zei vannacht:
[...]
Ik vind cashback dingetjes best leuk maar mijn wekker gaat er niet voor af om 2 uur
Neemt niet weg dat het een dikke faal is van bybit.
Kreeg net deze mail van Bybitch:
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
We sincerely apologize for the delayed response to your inquiry. As agreed in the chat conversation, we are reaching out to you in English.
We have investigated the situation and would like to inform you that the following rewards are currently out of stock:
$10 SUI
$10 TON
$10 MNT
€25 EUR Card Bonus
At this time, we do not have a confirmed ETA for restocking. We understand how frustrating this may be, and we truly appreciate your understanding as we work on resolving this.
Please rest assured that your reward points do not expire, so you’ll have plenty of time to redeem them once these items are available again.
Feel free to check back in the next few days for updates. As soon as the rewards are restocked, they will be redeemable in the Rewards Market as usual.
For more information regarding Bybit Card Rewards, you can access this article: https://www.bybit.com/en/...le/FAQ-Bybit-Card-Rewards
We hope that answers your inquiry.
Please do not hesitate to contact us again should you require any assistance.
Thank you.
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
We sincerely apologize for the delayed response to your inquiry. As agreed in the chat conversation, we are reaching out to you in English.
We have investigated the situation and would like to inform you that the following rewards are currently out of stock:
$10 SUI
$10 TON
$10 MNT
€25 EUR Card Bonus
At this time, we do not have a confirmed ETA for restocking. We understand how frustrating this may be, and we truly appreciate your understanding as we work on resolving this.
Please rest assured that your reward points do not expire, so you’ll have plenty of time to redeem them once these items are available again.
Feel free to check back in the next few days for updates. As soon as the rewards are restocked, they will be redeemable in the Rewards Market as usual.
For more information regarding Bybit Card Rewards, you can access this article: https://www.bybit.com/en/...le/FAQ-Bybit-Card-Rewards
We hope that answers your inquiry.
Please do not hesitate to contact us again should you require any assistance.
Thank you.
Haha geen wekker gezet, ik was nog wakker terwijl de rest thuis sliep en ik daardoor aan Home Assistant kon werken (het is herfstvakantieknakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:16:
[...]
Karma. Om 2 uur moet je gewoon slapen
Ik vind cashback dingetjes best leuk maar mijn wekker gaat er niet voor af om 2 uur
Neemt niet weg dat het een dikke faal is van bybit.
Maar inderdaad wel een faal, inmiddels een halve dag later nog geen officiele update en alles is uitverkocht naast dat autocashback uitstaat. Oftewel, punten zijn momenteel waardeloos
[ Voor 17% gewijzigd door lubbertkramer op 21-10-2025 12:17 ]
Nieuwe poging:lubbertkramer schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:16:
[...]
Haha geen wekker gezet, ik was nog wakker terwijl de rest thuis sliep en ik daardoor aan Home Assistant kon werken (het is herfstvakantie)
Maar inderdaad wel een faal, inmiddels een halve dag later nog geen officiele update en alles is uitverkocht naast dat autocashback uitstaat. Oftewel, punten zijn momenteel waardeloos
Met bijkomend probleem dat iedereen onwijs veel punten aan het verzamelen is, dus als er iets beschikbaar komt het vast bijzonder hard zal gaan..lubbertkramer schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:16:
[...]
Haha geen wekker gezet, ik was nog wakker terwijl de rest thuis sliep en ik daardoor aan Home Assistant kon werken (het is herfstvakantie)
Was de vorige keer ook geen 'probleem' dus dat zal allemaal wel meevallen. En ook al zou dit een probleem zijn dan wachten we toch nog even een weekje?anandus schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:41:
[...]
Met bijkomend probleem dat iedereen onwijs veel punten aan het verzamelen is, dus als er iets beschikbaar komt het vast bijzonder hard zal gaan..
Sommigen zijn de puinhopen van Plutus, Hi, en Renegade gewend, dan begrijp ik dat je snel in paniek raakt
thx, ik ben dan nog wakker, deze week late dienstenknakworst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:49:
Wie donderdag vroeg opstaat, kan wellicht weer 25 euro vouchers kopen, zou dan aangevuld zijn. En voor de cashback fetishisten, zet je wekker op 23 oktober, 1:59 uur.
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2025 14:20 ]
nothing stops this train
de €25 Card bonus kost nu nog maar 10.000 punten en de $10 crypto kost nog 3.500 punten.
I want to live forever, so far.. so good.
Dan zou je dus met de crypto 2.8 $cent per punt krijgen, ongeveer 2.4 Euro-cent omgerekend.
Met de Card Bonus 2.5 Euro cent per punt.
De Card bonus is nog steeds beter, maar het ontloopt elkaar weinig. Als de Card Bonus op is, ga ik wel voor 1 van die anderen.
Met de Card Bonus 2.5 Euro cent per punt.
De Card bonus is nog steeds beter, maar het ontloopt elkaar weinig. Als de Card Bonus op is, ga ik wel voor 1 van die anderen.
-Geen deurwaarder-
Exchanges maken in bullruns bakken met winst, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:50:
Als het zo slecht ging met Bybit, hadden ze dit extraatje niet gedaan.
Je kunt beter een exchange beginnen dan beginnen met handelen in crypto als je rijk wilt worden.
Dat was toch precies hetzelfde tijdens de goldrush: de verkopers van gereedschap verdienden bakken met geld, terwijl slechts enkelen rijk werden van het goud delven.
Zolang er niets te krijgen is kunnen ze alles zeggen. €1mln voor 10 punten. Maarja, out of stock, hè.Warbringer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:39:
de €25 Card bonus kost nu nog maar 10.000 punten en de $10 crypto kost nog 3.500 punten.
Beetje flauw. Als het goed is komen ze vannacht weer beschikbaar tegen een betere wisselkoers.anandus schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:20:
[...]
Zolang er niets te krijgen is kunnen ze alles zeggen. €1mln voor 10 punten. Maarja, out of stock, hè.
Typisch Nederlands om daar weer over te klagen. Doe je toch niet mee. Gebruik je je bankpas.
Ik wilde net een product van 500 euro afrekenen, doet het pinapparaat het niet... Nu stuurt de winkel factuur via mail en dan kan ik het overmaken. Ik dacht bij mezelf "*#$%^&*() daar gaat mijn cashback".
Is dat terecht klagen?
Is dat terecht klagen?
mwah, ze zijn al weet ik veel hoeveel maanden niet beschikbaar (juli voor het laatst?), en dan zou het gisteren beschikbaar zijn en toen was het ook niet beschikbaar.Flexion1 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:38:
[...]
Beetje flauw. Als het goed is komen ze vannacht weer beschikbaar tegen een betere wisselkoers.
Typisch Nederlands om daar weer over te klagen. Doe je toch niet mee. Gebruik je je bankpas.
Autocashback werkt ook niet, dus met de punten kan je niets.
Niet raar dat ik er cynisch over doe, toch?
Je kan ook overdrijven. Ze zijn sinds begin oktober op.anandus schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:54:
[...]
ze zijn al weet ik veel hoeveel maanden niet beschikbaar
misschien niet terecht, maar wel heel herkenbaar.Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:42:
Ik wilde net een product van 500 euro afrekenen, doet het pinapparaat het niet... Nu stuurt de winkel factuur via mail en dan kan ik het overmaken. Ik dacht bij mezelf "*#$%^&*() daar gaat mijn cashback".
Is dat terecht klagen?
Ik zou voor die 10 euro morgen/overmorgen nog wel even langs de winkel gaan, zolang het dichtbij is natuurlijk. Toch weer 10 euro extra Bitcoin (in mijn geval dan).Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:42:
Is dat terecht klagen?
Wat zou jij zeggen als excuus/uitleg dat het écht niet via overboeking kan?Nopheros schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:02:
[...]
Ik zou voor die 10 euro morgen/overmorgen nog wel een langs de winkel gaan, zolang het dichtbij is natuurlijk. Toch weer 10 euro extra Bitcoin (in mijn geval dan).
Ik was toch in de buurt en dan is dit makkelijker.Wispe schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
Wat zou jij zeggen als excuus/uitleg dat het écht niet via overboeking kan?
Ik heb een pdf nodig met betalingen bij een bepaalde partij. Het zijn er nogal wat en per saldo denk ik teveel betaald te hebben (zitten betalingen en terugbetalingen tussen). Kun je dit ook ergens exporteren? Ik kan het niet vinden.
In de .nl tijden kon je uitgebreide .csv exports krijgen via https://www.bybit.nl/cards/dashboard/transactionsdennisbos schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:57:
Ik heb een pdf nodig met betalingen bij een bepaalde partij. Het zijn er nogal wat en per saldo denk ik teveel betaald te hebben (zitten betalingen en terugbetalingen tussen). Kun je dit ook ergens exporteren? Ik kan het niet vinden.
De .eu variant daarvan zou dan dus zijn https://www.bybit.eu/cards/dashboard/transactions al lijk je daar nu minder uitgebreide reports te krijgen. Anyway, zal deze URL je beste poging zijn van wat je qua exports van ze kan krijgen.
Klopt, daar kun je de transacties vinden. Maar ik zie nergens een knop om ze te exporteren/downloaden
Excuses, ik was niet ingelogd dus had niet goed gechecked. Ik bedoelde deze pagina: https://www.bybit.eu/user/assets/exportStatmentdennisbos schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 16:18:
Klopt, daar kun je de transacties vinden. Maar ik zie nergens een knop om ze te exporteren/downloaden
Ik heb voorheen een tijdje gebruikgemaakt van Bybit NL en ongeveer een maand geleden een account aangemaakt bij Bybit EU. Op 23 september is mijn kaartaanvraag goedgekeurd, maar ik heb de kaart sindsdien nog niet gebruikt vanwege tijdgebrek.
Weet iemand of die 20% cashback-actie nog steeds geldig is of is dat inmiddels afgelopen?
Daarnaast vroeg ik me af in hoeverre Bybit EU verschilt van het oude Bybit NL, aangezien ik met EU nog geen ervaring heb.
Ik zie bij Bybit EU dat er een standaard cashbacktarief van 2% geldt, dat omhooggaat naar 4% als je maandelijks € 3500 uitgeeft. Wordt dat maandelijks opnieuw bekeken? Dus stel dat ik in november € 3500 uitgeef, krijg ik dan in december 4% cashback, totdat ik een maand onder dat bedrag blijf en dan weer terugval naar 2%?
Zijn er verder nog belangrijke verschillen tussen de kaart van Bybit EU en die van Bybit NL destijds?
Weet iemand of die 20% cashback-actie nog steeds geldig is of is dat inmiddels afgelopen?
Daarnaast vroeg ik me af in hoeverre Bybit EU verschilt van het oude Bybit NL, aangezien ik met EU nog geen ervaring heb.
Ik zie bij Bybit EU dat er een standaard cashbacktarief van 2% geldt, dat omhooggaat naar 4% als je maandelijks € 3500 uitgeeft. Wordt dat maandelijks opnieuw bekeken? Dus stel dat ik in november € 3500 uitgeef, krijg ik dan in december 4% cashback, totdat ik een maand onder dat bedrag blijf en dan weer terugval naar 2%?
Zijn er verder nog belangrijke verschillen tussen de kaart van Bybit EU en die van Bybit NL destijds?
Zie announcement van 8 oktober.Elero schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 16:23:
Ik heb voorheen een tijdje gebruikgemaakt van Bybit NL en ongeveer een maand geleden een account aangemaakt bij Bybit EU. Op 23 september is mijn kaartaanvraag goedgekeurd, maar ik heb de kaart sindsdien nog niet gebruikt vanwege tijdgebrek.
Je kan niet meer in USDT handelen.Daarnaast vroeg ik me af in hoeverre Bybit EU verschilt van het oude Bybit NL, aangezien ik met EU nog geen ervaring heb.
Kijk voor uitleg onderin (“Hoe het werkt?”).Ik zie bij Bybit EU dat er een standaard cashbacktarief van 2% geldt, dat omhooggaat naar 4% als je maandelijks € 3500 uitgeeft. Wordt dat maandelijks opnieuw bekeken? Dus stel dat ik in november € 3500 uitgeef, krijg ik dan in december 4% cashback, totdat ik een maand onder dat bedrag blijf en dan weer terugval naar 2%?
Nee.Zijn er verder nog belangrijke verschillen tussen de kaart van Bybit EU en die van Bybit NL destijds?
Grappig. Als de kaart bonus gaat werken, dan kost Netflix dus -€4,75 per maand.Warbringer schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:39:
ik heb 2x€25-vouchers kunnen kopen, máár ze treden direct in werking. Dus ik heb ze niet kunnen/hoeven claimen en ze zijn 1 maand geldig.
Dus dat is wel anders…
En nee, niet de wekker gezet
Edit: ik heb maar gewoon 8 vouchers gekocht en op een andere exchange Bitcoin voor gekocht en staat nu op mn Trezor
Komende tijd maar die vouchers afrekenen in de winkels.
Dus dat is wel anders…
En nee, niet de wekker gezet
Edit: ik heb maar gewoon 8 vouchers gekocht en op een andere exchange Bitcoin voor gekocht en staat nu op mn Trezor
[ Voor 30% gewijzigd door Wispe op 23-10-2025 05:29 ]
Hier 18x gelukt... Prima. Gratis boodschappen deze maand.
Kwam jij de claimen-knop tegen?Fasthook schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:04:
Hier 18x gelukt... Prima. Gratis boodschappen deze maand.
Punten claimen werkt ook niet. Als ik de voucher voor €25 koop krijg ik de melding ‘Terugbetaling mislukt’.Flexion1 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
Ervaringen zijn dat het definitief is. Diverse keren ook op de nl versie voorbij zien komen en is vak onherroepelijk. Reden geven ze niet maar je blijft de standaard reply krijgen. Denk dat er niet veel aan te doen is. Je zou een Bybit medewerker via telegram kunnen dm’en maar geen idee of dat helpt.
Zit echt iets niet goed in dit account. Heeft iemand nog een goede ingang bij ByBit EU? Ik ga vandaag Telegram nog eens proberen…
Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:33:
Bij mij lukt het niet de €25 voucher te redeemen [Afbeelding]
Dat was altijd al zo.Frankisback schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:48:
Ik heb net 8 vouchers gekocht. Voorwaarden is dat je het moet spenderen in een winkel binnen 30 dagen. Opnemen als cash gaat niet.
[Afbeelding]
Dat ‘claimen’ bij punt 1 klopt niet.
Blijkbaar is mijn account geflagged door risk control. Lekker dan moet ik eerst daar achteraan voordat ik mijn lading punten kan inwisselen... Iemand tips hoe ik dit snel laat oppakken?Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:38:
[...]
Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.
Rond 7 uur vanochtend 6 x 25 Euro card bonus tegoed kunnen kopen voor maar 10000 punten per stuk. Toch mooie deal na het lange wachten. Tegoed is inderdaad alleen te gebruiken met card uitgaven en is 1 maand geldig.
Punt 4 van de voorwaarden, dat bonussen niet worden terugbetaald bij teruggesraaide transacties is ook wel een stevige voorwaarde zeg. Boodschappen it is, of dus kadokaarten lijkt me.
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.-Tim- schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:49:
Punt 4 van de voorwaarden, dat bonussen niet worden terugbetaald bij teruggesraaide transacties is ook wel een stevige voorwaarde zeg. Boodschappen it is, of dus kadokaarten lijkt me.
Dat lijkt mij dan net niet de bedoeling en handelen in strijd met de actievoorwaarden. Ik kan me voorstellen dat je hierom word geflagged/geband en daarin kan ik ze geen ongelijk geven (als dat gebeurt).Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:11:
[...]
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.
Wordt dit gezien als een overboeking of als een betaling? Met andere woorden: krijg je cashback op deze transactie of niet?Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:11:
[...]
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.
Nee krijg je geen punten voor. Revolut valt onder MCC Finance 4829.GioStyle schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:15:
[...]
Wordt dit gezien als een overboeking of als een betaling? Met andere woorden: krijg je cashback op deze transactie of niet?
Denk dat het Bybit vrij weinig uitmaakt of je het nou naar Revolut overzet direct of het gaat uitgeven aan andere zaken. Naar Revolut scheelt ze ook weer 2% cashback
Dan zou dat voor elke betaling naar Revolut moeten gelden. Het maakt Bybit echt niet uit waar je de 25 euro aan uitgeeft. Ze hebben er geen nadeel van en is ook geen misbruik. Je besteed gewoon via Apple Pay je 25 euro.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:15:
[...]
Dat lijkt mij dan net niet de bedoeling en handelen in strijd met de actievoorwaarden. Ik kan me voorstellen dat je hierom word geflagged/geband en daarin kan ik ze geen ongelijk geven (als dat gebeurt).
Ik heb trouwens gewoon mnt aangeschaft van de punten. Wachten op usercase op de site. Maar nu al mooie 5% erbij
Nee, je haalt twee dingen door elkaar: je eigen geld en de uitgekeerde bonus. In punt 3 van de voorwaarden op het plaatje hierboven staat dat je bonussen niet kan opnemen. Dat is wat je met de Revolut-constructie doet. Je eigen geld via Revolut opnemen is natuurlijk toegestaan aangezien ze die service bieden.Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:22:
[...]
Dan zou dat voor elke betaling naar Revolut moeten gelden. Het maakt Bybit echt niet uit waar je de 25 euro aan uitgeeft. Ze hebben er geen nadeel van en is ook geen misbruik. Je besteed gewoon via Apple Pay je 25 euro.
Daarnaast staat in punt 2 dat je je Bybit Card moet gebruiken en Apple Pay is natuurlijk geen Bybit Card.
Ik snap wel dat Bybit dit als misbruik kan zien.
Ik speel nu even advocaat van de duivel hè.
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 23-10-2025 09:16 ]
hier net 2x geclaimd, dus ze zijn er nog.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:38:
[...]
Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.
toch weer €50 gratis
nothing stops this train
Of benzine, of de bioscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties-Tim- schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:49:
/f/image/65IEppU5xgRCKZTSi15CHxmI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bPTKA4h5EIUE4WHhcKkHXuEF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GQNcSD6CoUwODTt0jw1qynZq.jpg?f=fotoalbum_large)