Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:13:
[...]

Hoe zit het dan om een curve-kaart in te stellen op 2 telefoons?
Curve app kan actief zijn op 1 android telefoon is mijn ervaring. Maar in google Wallet kun je de CC wel activeren in op meerdere telefoons.

[ Voor 17% gewijzigd door karakedi op 07-10-2025 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
karakedi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:23:
[...]

Curve kan actief zijn op 1 telefoon.
Waaruit blijkt dat?
Hier is 1 curve kaart in Apple Pay gezet op 2 telefoons, maar 1 telefoon heeft het nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:03
karakedi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:23:
[...]

Curve app kan actief zijn op 1 telefoon. Maar in google Wallet kun je de CC wel activeren in op meerdere telefoons.
Ik heb hem hier op twee iphones (mijne en echtgenote) en een macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
Ik denk dat ik toch te laat ben voor de 20% cashback wat vreemd is, support geeft geen reactie en sommige van mijn rewards zijn nog steeds pending.. wanneer ik deze ontvang, ga ik mijn account sluiten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
mustiej schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:38:
Ik denk dat ik toch te laat ben voor de 20% cashback wat vreemd is, support geeft geen reactie en sommige van mijn rewards zijn nog steeds pending.. wanneer ik deze ontvang, ga ik mijn account sluiten denk ik
En dan bij de volgende 20% cashback een nieuw account aanmaken? Het kost niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:08
paul-s83 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:14:
Dat zou ik niet doen. Heb al vaker gelezen dat dat voor een blokkade kan zorgen.

Daarom gebruik ik de virtuele kaart via Apple Pay en mijn vrouw de fysieke Curve kaart.
Hier ook de bybit card via apple pay op 2 telefoons. Nog geen problemen mee ondervonden. Sinds kort wel extra info moeten doorspelen i.v.m. source of funds. De chinezen weten nu exact hoeveel ik verdien op het werk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
mustiej schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:38:
Ik was er al bang voor. De actie liep tot de 3de, niet de aanmeld procedure. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:56

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:53:
[...]

Ik was er al bang voor. De actie liep tot de 3de, niet de aanmeld procedure. Helaas
Vreemd dan was het een misleidende teller 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10 14:14
CHRlS schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:19:
[...]

Is die blokkade trouwens op je gehele account?
Als dat zo is ga ik voor de zekerheid maar even wat coins verplaatsen naar hardware wallet en andere exchanges.
Nee, ik krijg alleen geen rewards/cashback meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakenpeak
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-10 11:33
Ik vind het cashback systeem van Bybit maar vreemd. Ik heb 2500 punten verdiend op 05-10, maar tot op heden niets ontvangen - is dit normaal? Daarnaast moet je kiezen tussen het automatisch converteren naar USDC cashback of je punten laten staan die je kan converteren voor een aparte reward. Het lijkt me dat er weinig verschil inzit of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
tweakenpeak schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:43:
Ik vind het cashback systeem van Bybit maar vreemd. Ik heb 2500 punten verdiend op 05-10, maar tot op heden niets ontvangen - is dit normaal? Daarnaast moet je kiezen tussen het automatisch converteren naar USDC cashback of je punten laten staan die je kan converteren voor een aparte reward. Het lijkt me dat er weinig verschil inzit of zie ik dit verkeerd?
Het duurt even voordat een transactie 'gesetteld' is, meestal 1 of 2 dagen, in het weekend wellicht langer. Daarna duurt het drie dagen voordat je de punten in je saldo terugziet.

Autocashback is lekker makkelijk maar de crypto en/of 25 euro levert meer voordeel op.

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 07-10-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 19:16

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Waar vind ik in de bybiteu app de optie om de cc aan Google Wallet toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:43
sander817 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:49:
Waar vind ik in de bybiteu app de optie om de cc aan Google Wallet toe te voegen?
Nergens in de Bybit app, dus handmatig toevoegen aan Google Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:09
Spin-Tacular pot is leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakenpeak
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-10 11:33
Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:50:
[...]

Het duurt even voordat een transactie 'gesetteld' is, meestal 1 of 2 dagen, in het weekend wellicht langer. Daarna duurt het drie dagen voordat je de punten in je saldo terugziet.

Autocashback is lekker makkelijk maar de crypto en/of 25 euro levert meer voordeel op.
Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb de auto cashback uitgezet, ga lekker punten pakken en wissel die om voor de 25 euro card bonus voor 11k punten. Ik zie aan de timer dat die na 303H 12M weer terugkomt. Dus vanaf 21 oktober 2025 om 03:12 kunnen we hem weer pakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
tweakenpeak schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:48:
[...]

Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb de auto cashback uitgezet, ga lekker punten pakken en wissel die om voor de 25 euro card bonus voor 11k punten. Ik zie aan de timer dat die na 303H 12M weer terugkomt. Dus vanaf 21 oktober 2025 om 03:12 kunnen we hem weer pakken. :)
Hou ze regelmatig in de gaten, zal niet de eerste keer zijn dat iets voortijdig online komt.
Zal hier ook wel gemeld worden als ze beschikbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dat was hij vorige week ook en volgende dag was hij weer aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tweakenpeak schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:48:
[...]
Ik zie aan de timer dat die na 303H 12M weer terugkomt. Dus vanaf 21 oktober 2025 om 03:12 kunnen we hem weer pakken. :)
Waar zie je deze timer?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh ja. Goed gezien, onopvallend hoor.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:09
Wispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:46:
[...]

Dat was hij vorige week ook en volgende dag was hij weer aangevuld.
topper, dankje. toch weer 3 USDC :X (hij is weer aangevuld)

[ Voor 14% gewijzigd door deuceboss op 08-10-2025 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En weer maken ze hun acties niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:31:
En weer maken ze hun acties niet af.

Zie nr. 4 van de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:39:
[...]

Zie nr. 4 van de voorwaarden.
Dan nog. Ze starten een nieuwe actie en stoppen voortijdig de oude. Het gaat nergens over. Misschien dat ze bij bybit eens een keer een hei-dag kunnen plannen, zodat ze van elkaar weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:02
SvMp schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Dan nog. Ze starten een nieuwe actie en stoppen voortijdig de oude. Het gaat nergens over. Misschien dat ze bij bybit eens een keer een hei-dag kunnen plannen, zodat ze van elkaar weten waar ze mee bezig zijn.
De actie die afloopt was alleen voor nl users en de nieuwe voor hele eu. Dus 2 aparte acties die los staan van elkaar.

En staat gewoon duidelijk vermeld. Is allemaal gratis geld en als je er niet teveel van verwacht kan het alleen maar meevallen. Zie het andere Exchanges nog niet doen.

En anders doe je toch niet mee. Is geen verplichting he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:01
Moet je die fysieke kaart eerst bij een geldautomaat activeren?
Ik heb geprobeerd hem te activeren door hem te gebruiken bij een onbemande pomp maar daar gaf hij Pin onjuist. Na 2 pogingen maar gestopt. Ik had paar dagen ervoor de pincode gezet via de bybit (eu) website dus ik weet zeker dat die goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Acidrain schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:35:
Ik heb geprobeerd hem te activeren door hem te gebruiken bij een onbemande pomp maar daar gaf hij Pin onjuist. Na 2 pogingen maar gestopt. Ik had paar dagen ervoor de pincode gezet via de bybit (eu) website dus ik weet zeker dat die goed was.
Onbemande pomp is ongelukkige keuze, daar werkt de kaart sowieso niet. Activeren bij een andere pinautomaat kan, gebruik eerste keer wel de chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIOG0shq1zNBqeExmx3t-pb6OnU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wiTpbqriLva9kwpy788N9iq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
knakworst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:48:
[...]

Onbemande pomp is ongelukkige keuze, daar werkt de kaart sowieso niet. Activeren bij een andere pinautomaat kan, gebruik eerste keer wel de chip.
Deze onbemande pomp heeft een zuil met een schermpje, je kan er contactloos betalen en met gleuf, ik had de kaart in de gleuf gedaan om met de chip te betalen.
De zuil accepteerd VPAY, Maestro en Mastercard volgens de logo's in het display. Waarom zou dit sowieso niet werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Acidrain schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:54:
[...]

Deze onbemande pomp heeft een zuil met een schermpje, je kan er contactloos betalen en met gleuf, ik had de kaart in de gleuf gedaan om met de chip te betalen.
De zuil accepteerd VPAY, Maestro en Mastercard volgens de logo's in het display. Waarom zou dit sowieso niet werken?
Omdat Bybit dat zo geregeld heeft. Waarom geen idee, ik kan niet in Bybit's logica kijken.
Domino schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:59:
[...]

Onbemande stations? Dat lijkt fout te gaan op de reservering voor het tanken. Via curve laten uitvoeren op een reguliere cc en later overzetten naar de debit kaart werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
20% cashback is terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:58

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Niet boeiend voor huidige gebruikers. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Was die weg dan? Mijne loopt nog 06 D 23 H 10 M 41 S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Spin-tacular rewards zijn op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
jup, met nog 1,5 dag op de teller, en deze keer denk ik niet dat ze nog ff aanvullen wat ze de laatste dagen wel deden.
Wel lullig, vanochtend net mijn 1000 card spend behaald.. Ik denk ff 5x draaien.. NOT... Was vermoedelijk toch maar 5 usdc geweest maar toch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:59

rjong5

?

Acidrain schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:35:
vandeweek ook al bij iemand anders aangegeven, ik heb dat destijds bij de bybitNL card gehad.
inderdaad eerst even bij een pinautomaat geld eruit trekken, daarna werkt alles zoals het hoort.

ik kan het niet meer terugvinden, maar toen ik mijn bybitNL card kreeg stond dit ook ergens aangegeven in een mail oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik heb nu een paar grote uitgaven gedaan met de ByBit card, zit in de Beta Tier. Die 2% cashback geldt toch ook voor uitgaven in EUR of enkel in Crypto?
Ik weet dat dit bij 20% cashback wel in crypto moest, bij de 2% kan ik hier niets over vinden.

Edit, ik zie het al op de transactie. Points earned +2,171
Dit is bij een EUR uitgave.
Zal wel later worden bijgeschreven.

[ Voor 20% gewijzigd door BeyondThunder op 09-10-2025 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-10 22:51
Bij mij is alles uitverkocht en kan ik mijn cashback punten nergens voor inwisselen.
(terwijl MNT en Ton nog niet op onbeschibaar staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
no1san schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 17:44:
Bij mij is alles uitverkocht en kan ik mijn cashback punten nergens voor inwisselen.
(terwijl MNT en Ton nog niet op onbeschibaar staan)
SUI heeft dezelfde teller als die €25 vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
Weet iemand hoe het precies zit met de logica achter de cashback earned/max versus de monthly spending in de Bybit Card app?

Ik volg dit deze maand voor het eerst nauwkeurig.

Ik heb een Netflix-abonnement van €18,99, dus ik zou met een totale uitgave van ongeveer €3.294,80 de €150 cashback cap moeten behalen. Dat is ook gelukt en ik heb de €150 nu volledig binnen.

Alleen valt me op dat mijn monthly spending al sinds maandag blijft hangen op €3.198,30, terwijl onder Spending → This Month duidelijk €3.294,80 staat.

Volgens de uitleg in de app kan de monthly spending 1–3 dagen achterlopen door settlementvertraging, maar dit lijkt inmiddels wel erg lang te duren, mijn laatste transactie is afgelopen zaterdag gesetteld.

Heeft iemand ervaring met hoe lang dit normaal duurt?
Of moet je, ondanks dat je 100% vergoede abonnementen hebt toch de volledige €3.500 uitgeven om de tier te behouden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZyT1gPL7XhJNJXoSbqAO9AeOMo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0OqPMw8QWaRduakVucuKiK5F.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-N7RbqfIMtCK8wZ9nASu-asOGF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlUPF3we1HKTivhLmiU7c6S5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
CHRlS schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:53:

Of moet je, ondanks dat je 100% vergoede abonnementen hebt toch de volledige €3.500 uitgeven om de tier te behouden?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Natuurlijk moet je die 3500 euro spending gewoon halen. Daarom ga ik ook maar tot de 500 euro, want dan heb je nog daadwerkelijk wat aan die subscriptions. Rest gaat naar andere kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:17
CHRlS schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:53:
Dit. Maar, dat lijkt me toch vanzelfsprekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:18:
[...]

Natuurlijk moet je die 3500 euro spending gewoon halen. Daarom ga ik ook maar tot de 500 euro, want dan heb je nog daadwerkelijk wat aan die subscriptions. Rest gaat naar andere kaart.
Welke andere kaart?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik ben in 2021 in CDC getrapt, groene variant. 3500 euro aan CRO. Dat is nu nog 1000 euro waard. Wel altijd alle rewards consistent in btc omgezet. Daarna tijd niet gebruikt door plutus en hi. Maar de afgeschreven stake wel aangehouden en nu geven ze weer 3% tot maximaal 75 dollar CRO per maand. Eerst dus 500 naar bybit. Daarna gaat dus ongeveer 2200 per maand naar CDC. Mocht ik nog meer uitgeven, heb ik eventueel ook nog COCA.

CDC is verder allemaal bagger, CRO wordt nooit meer wat, maar de cashback werkt prima en die kun je gemakkelijk periodiek in Btc omzetten. Op die manier sta ik nu gewoon op winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 20:15
knakworst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:27:
[...]

Ik ben in 2021 in CDC getrapt, groene variant. 3500 euro aan CRO. Dat is nu nog 1000 euro waard. Wel altijd alle rewards consistent in btc omgezet. Daarna tijd niet gebruikt door plutus en hi. Maar de afgeschreven stake wel aangehouden en nu geven ze weer 3% tot maximaal 75 dollar CRO per maand. Eerst dus 500 naar bybit. Daarna gaat dus ongeveer 2200 per maand naar CDC. Mocht ik nog meer uitgeven, heb ik eventueel ook nog COCA.

CDC is verder allemaal bagger, CRO wordt nooit meer wat, maar de cashback werkt prima en die kun je gemakkelijk periodiek in Btc omzetten. Op die manier sta ik nu gewoon op winst.
Wat is je ervaring met coca? Zit een vrij gemakkelijke 5% cashback in, zit dat te overwegen, maar de manier van funding vind ik niet echt optimaal... (Je moet iets van euro crypto kopen ofzo, heel omslachtig, kan niet net als Bybit fiat storten (zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
GoT.Typhoon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 01:43:
[...]

Wat is je ervaring met coca? Zit een vrij gemakkelijke 5% cashback in, zit dat te overwegen, maar de manier van funding vind ik niet echt optimaal... (Je moet iets van euro crypto kopen ofzo, heel omslachtig, kan niet net als Bybit fiat storten (zover ik weet).
Voor de 5 % cashback moet je 3000 coca hebben nu, wat tegen de huidige koers 1950 dollar kost. Je moet dus flink investeren en de vraag is of ze dit niet aanpassen. CAP van 125 dollar dus je doet er al tijd over om je inleg terug te krijgen in cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-10 08:54
Zojuist eerste keer een topup gedaan via iDeal. Dat zou instant moeten werken, maar 15 minuten later is de topup nog niet verwerkt. Is dat normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:19

Radeon

Today is a good day to die

Steefmeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:12:
Zojuist eerste keer een topup gedaan via iDeal. Dat zou instant moeten werken, maar 15 minuten later is de topup nog niet verwerkt. Is dat normaal??
Gisteravond een topup gedaan via iDeal, was meteen verwerkt.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Radeon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:15:
[...]

Gisteravond een topup gedaan via iDeal, was meteen verwerkt.
Zou ook instant moeten werken. Dit geeft dus geen vertrouwen als je nieuwe gebruiker bent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
GoT.Typhoon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 01:43:
[...]

Dat is niet omslachtig, dat is gewoon heel gemakkelijk als je crypto cold storage gewend bent. En de kosten zijn laag. Ik doe zelf usdc op poly. Transactiekosten zijn verwaarloosbaar via coinbase. Alleen wat dollar koersrisico.

Maar ik zou nu niet meer instappen, tot 30 september kon het voor de halve hoeveelheid COCA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Kan aan je bank liggen. ING deed er bij mij een dag over. Revolut is instant.
Dus kan handig zijn daar even een gratis account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik heb ook regelmatig dat de transactie "Under Review" is. SEPA en iDeal. Ik krijg daar dan wel gelijk een mail van. En duurt meestal max 4 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Als het de eerste keer is kan het paar uur duren. Daarna is het altijd instant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gisterenavond eerste storting gedaan bij iemand met een nieuw account, ING via IDEAL en was ook gewoon instant.

edit: Volgens mij is er iets van een storing bij ING. Probeer nu net geld van mijn spaarrekening naar betaalrekening over te boeken en krijg de melding:

"Betaling is in behandeling.

Die duurt iets langer dan normaal, even geduld.
Controleer bij Overschrijvingen of die gelukt is."

[ Voor 57% gewijzigd door Greatsword op 10-10-2025 12:07 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Is inmiddels binnen.3,5 uurtjes heeft het uiteindelijk geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:58

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Bij mij duren SEPA en iDEAL allebei ongeveer een dag, stort van een ING en/of rekening en daarom klopt m’n naam niet 100%. Irritant, want met BybitNL werkte dit wel instant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lkZ3EDputSpXmrjBcjyr0BuJzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8prSNur3ZDGwP5YguJXc5jl.jpg?f=fotoalbum_large

Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:04
Ik vind de Cashback-berekening toch nog wat vaag. Heb gevoelsmatig al veel meer cashback gekregen dan in de tier-interface wordt aangegeven. De 20% cashback zal er ook wel voor iets tussenzitten. Dat er soms vertraging zit op authorisatie transactie en verwerking cashback helpt ook niet.

Nu heb ik volgende situatie: Beta tier; UI geeft aan 30/50 EUR cashback reeds ontvangen deze maand. Ik denk echter dat een deel ervan nog niet in rewards/points zichtbaar is (heb nog veel pending points).
Tier UI lijkt dus wel het 'toekomstbeeld' te geven qua cashback; maar niet monthly transactions. Klopt dit?

Anderzijds heb ik nog met Netflix abbo dat op het einde van de maand aangerekend wordt (€20); dus eigenlijk stop ik beter met deze kaart nog te gebruiken deze maand, anders ga ik over de CB limiet. Stel dat ik toch genoeg uitgeef voor de Alpha tier gaat dit toch pas volgende maand in. Correcte interpretatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Baats schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:30:

Anderzijds heb ik nog met Netflix abbo dat op het einde van de maand aangerekend wordt (€20); dus eigenlijk stop ik beter met deze kaart nog te gebruiken deze maand, anders ga ik over de CB limiet. Stel dat ik toch genoeg uitgeef voor de Alpha tier gaat dit toch pas volgende maand in. Correcte interpretatie?
Nee. Gaat direct in + volgende maand in alpha tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:32:
[...]

Nee. Gaat direct in + volgende maand in alpha tier.
Mijn beta tier ging inderdaad meteen in vorige maand; maar nu geeft de app toch aan dat volgende tier pas de volgende maand ingaat (bovenaan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyRACe3f5pFIQk9QTx0A8hxKVNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V7WbsZ7S4Ank0PGNpvqYMMqX.png?f=fotoalbum_large

EDIT: FAQ bevestigt wel jouw info. https://www.bybit.eu/en-E...ion-to-Bybit-Card-Rewards

Wat gebeurt er met cashback op transacties die tussen de tier upgrade zou vallen?

[ Voor 13% gewijzigd door Baats op 11-10-2025 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
Weer heeft bybit de regels gewijzigd, tijdens de actie. Bij 50k trade van referral, kreeg je 100 usdc. Sinds vandaag is het 200k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Baats schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:37:
[...]

Mijn beta tier ging inderdaad meteen in vorige maand; maar nu geeft de app toch aan dat volgende tier pas de volgende maand ingaat (bovenaan)

[Afbeelding]
Gaat totnutoe voor iedereen wel direct in zodra je de treshold haalt. Maar volgende maand heb je die tier dan ook. Zie het als een halve uitleg. Die herken ik namelijk van bybit.nl. en ook toen had je je tier altijd gelijk zodra je treshold haalde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baats
knakworst schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:41:
[...]

Gaat totnutoe voor iedereen wel direct in zodra je de treshold haalt. Maar volgende maand heb je die tier dan ook. Zie het als een halve uitleg. Die herken ik namelijk van bybit.nl. en ook toen had je je tier altijd gelijk zodra je treshold haalde.
Is ook mijn ervaring en wordt bevestigd in help center: https://www.bybit.eu/en-E...ion-to-Bybit-Card-Rewards

Wat gebeurt er met cashback op transacties die tussen de tier upgrade zou vallen? Ik vermoed 0 cashback tot je Alpha tier ingaat? (Dus €20 cashback misgelopen door de gap tussen 2.5k en 3.5k)

[ Voor 7% gewijzigd door Baats op 11-10-2025 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Baats schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:45:
[...]

Is ook mijn ervaring en wordt bevestigd in help center: https://www.bybit.eu/en-E...ion-to-Bybit-Card-Rewards

Wat gebeurt er met cashback op transacties die tussen de tier upgrade zou vallen? Ik vermoed 0 cashback tot je Alpha tier ingaat? (Dus €20 cashback misgelopen door de gap tussen 2.5k en 3.5k)
Dat klopt; 0 cashback.
Je kan ervoor kiezen transacties op te sparen in Curve of die gap voor ‘verlies’ te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baats
Wispe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:54:
[...]

Dat klopt; 0 cashback.
Je kan ervoor kiezen transacties op te sparen in Curve of die gap voor ‘verlies’ te nemen.
Je zal die 'gap' toch sowieso als verlies hebben om de tier te unlocken? Of bedoel je een manier waarop je toch die TXs nog kan GBITen om in Alpha tier cashback te krijgen? Of sparen voor volgende maand?

Het is m.i. nu een afweging tussen 1k 'extra' uitgeven en €20 cashback missen vs. het bijkomende voordeel dat ik er komende 1.5 maand uithaal (4% cashback en hogere limiet).

Met 1.5k gemiddelde uitgaven per maand + Netflix kan het net de moeite zijn, maar dan moet ik met zekerheid nog wat geld laten rollen deze maand >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Baats op 11-10-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is er iemand een beetje thuis in Traden? Ik zie bij de Rewards Hub namelijk 10 USDC staan, maar geen idee hoe het precies werkt, uiteraard wil ik er graag zo min mogelijk risico/verlies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZYQf2P4DwwVh8fdMWtf3UJwErM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFCGL1iLepyKr249owu0lSyY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjbNoElt3c8iOrvroydCnndcYV4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gw2I2Uov3jljmTj1X9bDGew0.jpg?f=fotoalbum_tile

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Greatsword schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:28:
Is er iemand een beetje thuis in Traden? Ik zie bij de Rewards Hub namelijk 10 USDC staan, maar geen idee hoe het precies werkt, uiteraard wil ik er graag zo min mogelijk risico/verlies.
[Afbeelding][Afbeelding]
Dat is de hele basis van een exchange :?

Lees deze eens door, hier staat alles in uitgelegd.

https://www.mindmathmoney...ner-to-pro-trading-crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07:03
Baats schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

Je zal die 'gap' toch sowieso als verlies hebben om de tier te unlocken? Of bedoel je een manier waarop je toch die TXs nog kan GBITen om in Alpha tier cashback te krijgen? Of sparen voor volgende maand?

Het is m.i. nu een afweging tussen 1k 'extra' uitgeven en €20 cashback missen vs. het bijkomende voordeel dat ik er komende 1.5 maand uithaal (4% cashback en hogere limiet).

Met 1.5k gemiddelde uitgaven per maand + Netflix kan het net de moeite zijn, maar dan moet ik met zekerheid nog wat geld laten rollen deze maand >:)
Die gap ben je helaas kwijt, daarom spaar ik transacties bij Curve en zorg dan dit ik dan eens in de paar maanden naar Alpha ga en dan 2x150eu eruit kan halen. Andere maanden minimum van 500eu en netflix, spotify is precies 50eu.

Bij mijn weten zijn er geen betere alternatieven zonder stake

[ Voor 3% gewijzigd door ElPensador op 12-10-2025 12:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Als je goed kijkt zie je dat het een 10 usdc ‘fee saver’ is. Maw, als jij gaat traden gaat de trading fee betaald worden met die coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-10 23:21
Domino schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:52:
Als je goed kijkt zie je dat het een 10 usdc ‘fee saver’ is. Maw, als jij gaat traden gaat de trading fee betaald worden met die coupon.
De task reward na voltooing van de 2 taken is inderdaad een fee saver.
Maar de openstaande task 2 bestaat gewoon uit het voor $10 traden.

Waar je trades uit bestaan maakt niet uit. Als het totaal (na ingehouden kosten) maar op $10 uitkomt.
Als je bv voor €10 btc of wat anders koopt/verkoopt heb je dit al ruim gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-10 14:07
Hi allen, na cdc en plutus (beide afgesloten verhaal ondertussen, toch mooi wat winst uit gehaald) ga ik mij nu eens wagen aan de bybit kaart gezien ik hier lees dat er mooi geld mee te verdienen is :-)

Moet zeggen dat de opstart wel niet zo vlot verloopt. Quick KYC 3x mislukt omdat deze blijkbaar valt over een barstje in mijn ID. Uiteindelijk toch verified geraakt via video call, grappig proces wat je allemaal moet doen tijdens de call om te bewijzen dat je echt bent wie zegt :-)

Fysieke kaart besteld en dacht al van start te gaan met de virtuele kaart, maar dan moet er eerst geld bij Bybit raken. 2 vraagjes:

- voor SEPA overschrijving: wie moet je ingeven als begunstigde en welk adres? Is dit Bybit en hun adres (dat blijkbaar in Oostenrijk is) of het adres van de bank van Bybit wat dan weer in Litouwen is of je eigen naam en adres gezien je eigenlijk naar een account van jezelf stuurt bij Bybit?
- iemand ervaring met 'easy bank payment' optie? Dacht dit te nemen als snelste optie met lage fees (geen vertrouwen in 'instant' overschrijvingen die meestal niet zo instant zijn bij mijn bank Keytrade), maar gisteren avond uitgevoerd en staat nu nog steeds als 'processing' aangeduid zonder dat funds toekomen... (wel direct afgeschreven bij Keytrade) ook verre van 'instant' dus zoals ze beloven...

Jullie gebruiken waarschijnlijk voornamelijk Ideal, maar voor mij als Belg helaas geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:10

SN3

Belg

.Memphis. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:31:
Hi allen, na cdc en plutus (beide afgesloten verhaal ondertussen, toch mooi wat winst uit gehaald) ga ik mij nu eens wagen aan de bybit kaart gezien ik hier lees dat er mooi geld mee te verdienen is :-)

Moet zeggen dat de opstart wel niet zo vlot verloopt. Quick KYC 3x mislukt omdat deze blijkbaar valt over een barstje in mijn ID. Uiteindelijk toch verified geraakt via video call, grappig proces wat je allemaal moet doen tijdens de call om te bewijzen dat je echt bent wie zegt :-)

Fysieke kaart besteld en dacht al van start te gaan met de virtuele kaart, maar dan moet er eerst geld bij Bybit raken. 2 vraagjes:

- voor SEPA overschrijving: wie moet je ingeven als begunstigde en welk adres? Is dit Bybit en hun adres (dat blijkbaar in Oostenrijk is) of het adres van de bank van Bybit wat dan weer in Litouwen is of je eigen naam en adres gezien je eigenlijk naar een account van jezelf stuurt bij Bybit?
- iemand ervaring met 'easy bank payment' optie? Dacht dit te nemen als snelste optie met lage fees (geen vertrouwen in 'instant' overschrijvingen die meestal niet zo instant zijn bij mijn bank Keytrade), maar gisteren avond uitgevoerd en staat nu nog steeds als 'processing' aangeduid zonder dat funds toekomen... (wel direct afgeschreven bij Keytrade) ook verre van 'instant' dus zoals ze beloven...

Jullie gebruiken waarschijnlijk voornamelijk Ideal, maar voor mij als Belg helaas geen optie
Om op het laatste te antwoorden als mede belg: Revolut (gratis en meer instant kan niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
.Memphis. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:31:

Het is die van Litouwen, maar als je een SEPA overschrijving start vanuit de ByBit app, dan krijg je uiteindelijk toch gewoon een scherm met wat je allemaal moet overnemen in je betaling? Dus de unieke code, IBAN en BIC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik zie net op HollandGold dat je ook goud kan afrekenen met pin als je op locatie ophaalt.
Krijgen we hierover cashback of is dat uitgezonderd zoals financiële transacties? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Wispe schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:25:
Ik zie net op HollandGold dat je ook goud kan afrekenen met pin als je op locatie ophaalt.
Krijgen we hierover cashback of is dat uitgezonderd zoals financiële transacties? :P
Probeer het en laat het weten. Ik gok dat de MCC uitgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
SN3 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:33:
[...]

Om op het laatste te antwoorden als mede belg: Revolut (gratis en meer instant kan niet)
Ok goed om weten dat die wel instant werkt. Heb daar een rekening maar niet actief in gebruik, misschien dan zo oplossen als Keytrade blijft problemen geven.
Trasos schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

Het is die van Litouwen, maar als je een SEPA overschrijving start vanuit de ByBit app, dan krijg je uiteindelijk toch gewoon een scherm met wat je allemaal moet overnemen in je betaling? Dus de unieke code, IBAN en BIC.
Ja inderdaad die info heb ik, maar Keytrade wil enkel maar een buitenlandse betaling uitvoeren als ook het adres veld volledig is ingevuld. En die info staat er niet bij in Bybit app, dus was in twijfel wat hier in te vullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:54
.Memphis. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:35:
[...]
Ja inderdaad die info heb ik, maar Keytrade wil enkel maar een buitenlandse betaling uitvoeren als ook het adres veld volledig is ingevuld. En die info staat er niet bij in Bybit app, dus was in twijfel wat hier in te vullen
Dan zou ik eens op het knopje onder 'If your bank requires additional information' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
Nopheros schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:34:
[...]

Dan zou ik eens op het knopje onder 'If your bank requires additional information' klikken.
Had ik ook gevonden, maar dan kom je gewoon op iban checker website, die je zegt bij welke bank de rekening is geregistreerd. Als je overschrijft wil je toch het adres van de begunstigde meegeven, niet het adres van de bank zou ik denken. Maar goed, heb ondertussen een overschrijving met dit adres gedaan, we zien wel als het aankomt of geweigerd wordt

Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:21:
[...]

Probeer het en laat het weten. Ik gok dat de MCC uitgesloten is.
Ik wacht even op de 13de maand, dan zal ik het proberen en het laten weten. Ben wel nieuwsgierig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10:21

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand of Google Wallet nog werkt met de EU versie van Bybit?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 12:38

JK

spaceboy schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:22:
Ik gebruik gewoon Google Wallet met de EU card van Bybit om te betalen in winkels en online. Of ik snap je vraag niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
spaceboy schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:22:
JE kan het gewoon toevoegen aan je google Wallet. Je moet het wel handmatig invoeren. Er is geen knopje in de app, waarmee het simpel toegevoegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ik had voorheen de grijze kaart in mijn (Apple) wallet. Na een update heb ik opeens zwarte kaart met figuur erop. Is dit aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:32:
Ik had voorheen de grijze kaart in mijn (Apple) wallet. Na een update heb ik opeens zwarte kaart met figuur erop. Is dit aan te passen?
Ergens bij annoucements:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6tjRu1eTMjjvn1QCxXBqJA5clU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6r5q0Wizig3VaJvTuB89ZHrI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Mooi, de lay-outs zijn bij mij bugged. Ik kan elke kaart lay-out kiezen behalve de standaard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10:21

spaceboy

Op grote hoogte

karakedi schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

JE kan het gewoon toevoegen aan je google Wallet. Je moet het wel handmatig invoeren. Er is geen knopje in de app, waarmee het simpel toegevoegd kan worden.
Ah thanks! Dat was de key!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MINhCi-lZiA1Q9SOfvVmbm6A5Dg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1biXzlFVNJlyDEmgecR37sjd.jpg?f=fotoalbum_large

Weer airdrop erbij met die herfstactie.
Ik denk dat ik nu iets meer geluk heb omdat ik VIP1 ben. Dat houdt binnenkort ook weer op.

Nog iets waar ik net achterkom: als je geld uit card opneemt via Revolut, wordt dat als een geldopname gezien en krijg je een ticket erbij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ONi93UivooAURGJ4v4Mei4JYB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VF46eVYF5SZaYFMgaRQQ4B4u.jpg?f=fotoalbum_large

No way dat ik €/$1k heb uitgegeven deze maand, want:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxqLK8x3-zvD_O7nxG5iowgzNqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWICNR11GmRbJFXyRasJxR5O.jpg?f=fotoalbum_large

Morgen/overmorgen maar proberen die 5k te halen voor nog meer tickets. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07:01
Ik heb een discrepantie tussen het bedrag het bij je ‘tier’ en wat er onder uitgaven staat. Lijkt erop dat de eerste met een dag vertraging wordt bijgewerkt.

Deze plaatjes zijn van vandaag. Vanochtend even flink GBITs gedaan.

Ik denk dat je morgen pas precies weet hoe de vlag erbij hangt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEzl6Y4RxWMTetvTrYpOm_tkbg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Errp8SkMhiA5pdLNDeswYJ7.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Een plaatje is niet goed mee gekomen. Op de andere stond dat ik vandaag iets meer dan €1000 had uitgegeven en een totaal aan maandelijkse uitgaven had van €23xx

[ Voor 11% gewijzigd door PlasticPimple op 15-10-2025 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PlasticPimple schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:50:
Ik heb een discrepantie tussen het bedrag het bij je ‘tier’ en wat er onder uitgaven staat. Lijkt erop dat de eerste met een dag vertraging wordt bijgewerkt.

Deze plaatjes zijn van vandaag. Vanochtend even flink GBITs gedaan.

Ik denk dat je morgen pas precies weet hoe de vlag erbij hangt. [Afbeelding]
Ik denk dat je het tegen mij hebt, maar dat klopt idd. Ander argument om mijn stelling te kunnen onderbouwen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYgI_PU2j8d_tbyOFndYxlh_CW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sqKZ59H49UfaMgHBwRMRibuz.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmorgen 2k opgenomen via Revolut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07:01
Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:52:
[...]

Ik denk dat je het tegen mij hebt, maar dat klopt idd. Ander argument om mijn stelling te kunnen onderbouwen:

[Afbeelding]

Vanmorgen 2k opgenomen via Revolut.
Klopt, was tegen jou bedoeld. Was mij niet duidelijk dat bijna het hele bedrag via Revolut gegaan was, dus was bang dat je je onterecht rijk rekende.

Ben dan wel benieuwd wat je tier-status dan morgen zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:25:
[Afbeelding]

Weer airdrop erbij met die herfstactie.
Ik denk dat ik nu iets meer geluk heb omdat ik VIP1 ben. Dat houdt binnenkort ook weer op.

Nog iets waar ik net achterkom: als je geld uit card opneemt via Revolut, wordt dat als een geldopname gezien en krijg je een ticket erbij:

[Afbeelding]

No way dat ik €/$1k heb uitgegeven deze maand, want:

[Afbeelding]

Morgen/overmorgen maar proberen die 5k te halen voor nog meer tickets. :D
Die beloning van 20 usdc is lekker. Ik heb alleen maar 1 usdc gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PlasticPimple schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:59:
[...]

Klopt, was tegen jou bedoeld. Was mij niet duidelijk dat bijna het hele bedrag via Revolut gegaan was, dus was bang dat je je onterecht rijk rekende.

Ben dan wel benieuwd wat je tier-status dan morgen zegt.
Nu ik erover nadenk: als je op deze manier in hogere tier kan komen, wordt dat wel heel makkelijk om naar de hoogste tier te kunnen komen. _O-

Ik zal het morgen laten weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:05:
[...]

Nu ik erover nadenk: als je op deze manier in hogere tier kan komen, wordt dat wel heel makkelijk om naar de hoogste tier te kunnen komen. _O-

Ik zal het morgen laten weten.
TOp up van revolut telt niet mee voor tiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:06:
[...]

TOp up van revolut telt niet mee voor tiers
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
Ik maakte er gebruik van bij Bybit NL en Bybit EU. Het had geen effect.
Daarnaast vind Revolut het niet leuk, als je te vaak op deze manier je saldo verhoogd.Revolut betaald de transactie fee. Ze kunnen je account bannen. Ik zou het beperkt houden. Maar het is wel een makkelijk manier om tickets te verdienen voor spending.

[ Voor 7% gewijzigd door karakedi op 15-10-2025 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
karakedi schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:10:

Daarnaast vind Revolut het niet leuk, als je te vaak op deze manier je saldo verhoogd.Revolut betaald de transactie fee. Ze kunnen je account bannen. Ik zou het beperkt houden. Maar het is wel een makkelijk manier om tickets te verdienen voor spending.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat is een goeie om even in de gaten te houden dan ja. Ik heb net € 2500 van ING CC > Revolut > Bybit > Revolut > ING gedaan om eens te proberen of dit werkte voor de tickets. Dat is dus al 2 keer kosten voor Revolut via deze route.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Nu online
CHRlS schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:13:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat is een goeie om even in de gaten te houden dan ja. Ik heb net € 2500 van ING CC > Revolut > Bybit > Revolut > ING gedaan om eens te proberen of dit werkte voor de tickets. Dat is dus al 2 keer kosten voor Revolut via deze route.
Onder andere Bunq en N26 brengen kosten in rekening als je saldo ophoogt met CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:10:
Ik maakte er gebruik van bij Bybit NL en Bybit EU. Het had geen effect.
Waarom transacties fees zelf betalen en niet doorrekenen aan de klant? Dan is er voor niemand een probleem en kunnen we erop gokken dat je een ticket a la 20 USDC scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
Sinds de migratie kan ik niet meer meedoen aan events zoals Spintacular. Eerst dacht ik dat het alleen daar was maar nu ook bij de herfstactie. Ik kreeg een foutmelding dat mijn account risicobeheersingsmaatregelen heeft. Ik heb support al een paar keer gemaild maar telkens krijg ik de mail terug dat ik kennelijk hun regels overtreden heb en dat de beslissing definitief is.

Als ik de webchat vraag zien ze in eerste instantie niets geks (er is ook niets te vinden) maar als ze het dan doorsturen naar hun support krijg ik een paar uur later weer een mail met dezelfde standaard reply dat de regels overtreden zijn.

Als ik dan vraag welke dan krijg ik wederom een standaard reply waar ik niets mee kan:
Regarding specific violations, Bybit reserves the right not to disclose any further details beyond what was provided in previous emails.

This decision is final, and we will not consider further appeals on this matter.
Hier kan ik dus ook niets mee…
Iemand dit al eens meegemaakt en wat was de oplossing? Is er nog een ander kanaal waar ze wel een duidelijke reden kunnen geven, of liever nog, de ‘flag’ weg kunnen halen? Zo loop ik leuke airdrops mis want ik krijg welk telkens kansen voor de events maar ik kan ze dus niet inzettten/gebruiken.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste