Bybit zou gewoon moeten werken, het zijn de virtuele kaarten van Revolut, Vivid etc die geblokkeerd waren.Domino schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:22:
[...]
Ik dacht dat debit kaarten sowieso niet werkten met de NS.
Via Curve op mijn ING kaart en dan laten omzetten werkt prima. Rechtstreeks op de Bybit kaart heb ik nooit geprobeerd.
In BE of NL? Vandaag iets gaan kopen in MM Brussel en daar was het MCC 5732karakedi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:47:
[...]
Geldt dit voor alle MM winkels? Afgelopen week heb ik 800 euro uitgegeven bij 2 MM winkels. Indien dit MCC 5311 is, kom ik zeer snel aan die max van 20%. Alles betaald met Curve
Update: net gedaan en gelukt
update: autocashback stond aan USDC ipv punten
NLSN3 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:43:
[...]
In BE of NL? Vandaag iets gaan kopen in MM Brussel en daar was het MCC 5732
Crypto.com Visa debit werkt ook bij NS.
Net dus curve issues, niks werkte, elke keer denied bij de POS, curve zegt er is issue, try again. Met 3 kaarten getest, maar elke keer fout, maar wel geld afgeschreven bij onderliggende ccs
Dat heb ik ook eens gehad bij de AH, geld komt wel weer terug.Theswitch schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:31:
Net dus curve issues, nika werkte, elke keer denied bij de POS, curve zegt er is issue, try again. Mer 3 kaarten getest, maar elke keer fout, maar wel geld afgeschreven bij onderliggende ccs
Kun je ergens zien hoeveel cashback je nog over hebt binnen die tijdelijke booster van 20%?
Nee.KeFFeR1208 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:52:
Kun je ergens zien hoeveel cashback je nog over hebt binnen die tijdelijke booster van 20%?
Was gewoon een kwestie van €1000 omzetten naar usdc. Als de usdc op is heb je de limiet bereikt.KeFFeR1208 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:52:
Iemand een idee of en wanneer de 25 euro kaart weer aangevuld worden? Misschien in telegram voorbij gekomen ofzo? Twijfel om de punten te gebruiken icm de crypto vouchers. Vind het toch spannend om veel punten daar te hebben staan met de wispelturigheid van Bybit
Dat heb ik niet zo eerlijk gezegd. Ik vind dat ze tot nu toe betrouwbaar zijn geweest qua acties en beloningen (die van de week hadden we allemaal kunnen weten dat die niet voor ons was bedoeld). Ik laat mijn 50k punten gewoon staan en ik vind uitbetalen in USDC ook helemaal niet interessant.Peppernut schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:12:
Iemand een idee of en wanneer de 25 euro kaart weer aangevuld worden? Misschien in telegram voorbij gekomen ofzo? Twijfel om de punten te gebruiken icm de crypto vouchers. Vind het toch spannend om veel punten daar te hebben staan met de wispelturigheid van Bybit
Is er ook een coca topic?knakworst schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:53:
[...]
Nee nu is het lastig. Ik heb nog een legacy groene kaart can CDC die geeft weer 3% over ongeveer 2200 euro.
Daarnaast nog COCA.
Nee, alleen het algemene cryptocard topic: Het Grote Cryptobetaalkaartentopic
Niet direct, je kan wel de punten tellen die je ontvangen hebt van alle betalingen.KeFFeR1208 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:52:
Je kan max 100.000 punten krijgen binnen de 20% actie (indien je in aanmerking komt voor max van 200.
NB: Alleen de punten optellen van betalingen die meedoen. Dus niet de punten van de reguliere 2/4/.. % die zonder crypto betaald zijn of bij niet deelnemende MCC.
Dank! It did the trickDomino schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:28:
[...]
PIN reset in de app en diezelfde PIN dan gebruiken
Niemand weet waarom netflix dit doet, maar dat is een oplossing
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Iemand enig zicht op of die €25 voor 11k punten nog terug op voorraad gaat komen?
In de regel komt het terug. Kwestie van geduld.Snaak123 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 05:51:
Iemand enig zicht op of die €25 voor 11k punten nog terug op voorraad gaat komen?
Je kan nu USDC vastzetten voor 30 dagen, tegen 10% APY. Niet slecht.
Geduld heb ik zeker tav punten en €25 cashback. Wat is hierin handig? Heb nl 130.000 aan punten. Telt over de coupon € 25 ook cashback of zijn er handiger manieren?
Ik zou gewoon die MNT kopen, die zit in een lekker flow.Hamscho schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:09:
Geduld heb ik zeker tav punten en €25 cashback. Wat is hierin handig? Heb nl 130.000 aan punten. Telt over de coupon € 25 ook cashback of zijn er handiger manieren?
Zeker handigere manieren namelijk Bitcoin kopen van je cashback. Levert meer op dan een schamele 2% cashback. Als je alle cashback in euros laat staan schiet je er uiteindelijk ook niet heel veel mee op.Hamscho schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:09:
De 100 euro per maand van plutus 2 jaar geleden is inmiddels, achteraf dus, 300 euro per maand geworden en Bitcoin stijgt nog steeds. Dat tikt pas lekker aan.
Persoonlijk koop ik steeds mnt voor 4400 punten en zet dit dan om naar BTC.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 03-10-2025 12:08 ]
Blijkbaar komt ook niemand bij bybit op het idee om deze optie dan te verbergen of aangeven aan deze niet meer beschikbaar is.Snaak123 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 05:51:
SvMp schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:47:
[...]
Blijkbaar komt ook niemand bij bybit op het idee om deze optie dan te verbergen of aangeven aan deze niet meer beschikbaar is.
:strip_exif()/f/image/wqbDurPpyGx5WRuVRIul3I5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Enige lastige daaraan is als je 100.000+ punten hebt en 2FA staat aan waarbij de code regelmatig niet werkt, dan duurt het een eeuwigheid voordat je al die coupons erdoorheen hebt.Nopheros schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:01:
Persoonlijk koop ik steeds mnt voor 4400 punten en zet dit dan om naar BTC.
Moet je nog werken ook voor je geld
Sure maar dit is natuurlijk eenmalig, daarna gaan we weer naar tientjes per maand.Mr. Jinx schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:36:
[...]
Enige lastige daaraan is als je 100.000+ punten hebt en 2FA staat aan waarbij de code regelmatig niet werkt, dan duurt het een eeuwigheid voordat je al die coupons erdoorheen hebt.
Moet je nog werken ook voor je geld
Daarnaast werken de codes bij mij altijd als je de eerste laat verlopen en wacht op de volgende, beetje vreemd idd.
Ik heb het allemaal een beetje langs mij hee laten gaan. Niet de meest slimme actie, I know. Maar soms loopt het even zo dat crypto even niet een prio en/of focus kan zijn.
Maar uhm als je op de oude Bybit NL coins had die met USDT gekocht waren klopt het dat ze dan allemaal naar usdc omgezet zijn en je dus geen coins meer bezit? 😬😳
Maar uhm als je op de oude Bybit NL coins had die met USDT gekocht waren klopt het dat ze dan allemaal naar usdc omgezet zijn en je dus geen coins meer bezit? 😬😳
Een dag geen nieuwe actie een dag niet geleefd. Ook deze loopt weer lekker. Geregistreerd en nu is de actie weg
knakworst schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:42:
[...]
Een dag geen nieuwe actie een dag niet geleefd. Ook deze loopt weer lekker. Geregistreerd en nu is de actie weg

Ik zie hem wel gewoon staan onder rewards hub.
App opnieuw opgestart en hij staat in rewards hub.
Die taak ‘word voor het eerst Bybit EU VIP’ is wel jammer, ik heb gisteren dat ander event afgerond waardoor ik gisteren VIP ben geworden.
Flauw.
Flauw.
Ah vandaar.
[ Voor 78% gewijzigd door Mr. Jinx op 03-10-2025 18:53 ]
En alweer een JBL ter waarde van 100 usdc gewonnen. Het houdt niet op bij Bybit. Maar mij hoor je niet klagen. :-)
Welke taken heb je voltooid dan? Spot handelen kan ik er nog wel door halen en bybit aankomen van $50 maar die wordt denk pas morgen verwerkt?Flexion1 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:29:
En alweer een JBL ter waarde van 100 usdc gewonnen. Het houdt niet op bij Bybit. Maar mij hoor je niet klagen. :-)
Die van 50$ aankopen ging bij mij vanzelf op groen na een paar minuten.Peppernut schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:17:
[...]
Welke taken heb je voltooid dan? Spot handelen kan ik er nog wel door halen en bybit aankomen van $50 maar die wordt denk pas morgen verwerkt?
Misschien een transactie van eerder deze week doe vandaag gesetteld was die mee telt.
Wel jammer dat ik net gister al 1500 euro aan transacties van vorige maand had GBIT
-Geen deurwaarder-
Ik zie wel gebeuren dat ik alleen die 0,5 USDC AirDrop of 1 USDC kostenbespaarder krijg. Bybit gunt mij bijna nooit iets tenzij het ook zo makkelijk is voor de rest
Gelukkig heb ik twee keer 1 usdc feesaver gekregen. Die eerste was idd meteen op groen en $1000 spot trade gedaanDeurwaarder schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:19:
[...]
Die van 50$ aankopen ging bij mij vanzelf op groen na een paar minuten.
Misschien een transactie van eerder deze week doe vandaag gesetteld was die mee telt.
Wel jammer dat ik net gister al 1500 euro aan transacties van vorige maand had GBIT
Hier alleen maar 1 dollar Feesaver. Met Bybit EU rewards nog nooits iets extra's gehad
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb bij Netflix (bijwerken van betaalmiddelen) dan nergens de mogelijkheid om de pincode in te voeren?
Ja, ik heb ook voor 1-2 tientjes aan fee-savers liggen.
Maar ik handel alleen by Bybit voor de promos, nu een beetje EUR/USDC heen en weer.
En vd week wat EUR naar USDC geconverteerd om ermee te betalen.
Komen die fee savers toch van pas.
Maar ik handel alleen by Bybit voor de promos, nu een beetje EUR/USDC heen en weer.
En vd week wat EUR naar USDC geconverteerd om ermee te betalen.
Komen die fee savers toch van pas.
-Geen deurwaarder-
10k traden gaf al 3 kansen en 1000 usdc in earn gezet leverde ook 2 tickets op. De rest was ook alleen 1-5 fee saver en 3 usdc airdrop.Peppernut schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:17:
[...]
Welke taken heb je voltooid dan? Spot handelen kan ik er nog wel door halen en bybit aankomen van $50 maar die wordt denk pas morgen verwerkt?
Was keer pure mazzel.
Die kaartuitgaven heb ik nog niet idd. Hoop gbit gedaan dus zal wel komen komende dagen
Hier ook 5x de 1USDC fee saver, kan ze wel gebruiken voor spins bij de andere campaign. Daar tot nu toe iedere keer 1 USDC
Ik heb vele spins gedaan, en volgens mij is de kans op een hogere prijs nihil.ElPensador schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:44:
Hier ook 5x de 1USDC fee saver, kan ze wel gebruiken voor spins bij de andere campaign. Daar tot nu toe iedere keer 1 USDC
hoe traden jullie zonder risico? Zelfs eur/usdc schommelt veel
Ik heb alleen maar op Bybit de pincode aangepast. En toen deed ie het opeens welDreamer... schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb bij Netflix (bijwerken van betaalmiddelen) dan nergens de mogelijkheid om de pincode in te voeren?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Leuk al die lucky chances die je kan verdienen met traden, maar ik ken mezelf. De prijs die ik daarmee kan verdienen maakt in 99.9% van de gevallen mijn verlies met traden niet goed
. Ik heb daar altijd pech mee. Daarom HODL.
Bybit doet de acties ook niet omdat ze zo aardig zijn natuurlijk. Vaak zullen de fees al hoger zijn dan je winst.BeyondThunder schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:25:
Leuk al die lucky chances die je kan verdienen met traden, maar ik ken mezelf. De prijs die ik daarmee kan verdienen maakt in 99.9% van de gevallen mijn verlies met traden niet goed. Ik heb daar altijd pech mee. Daarom HODL.
Heel snel kopen en verkopen. Risico bestaat dat je dan nog een paar cent verliest, maar dat is nooit hoger dan de 1 USDC die je minimaal wint met de spin (ik gebruik dan wel de fee saver).karakedi schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:47:
Ik kan in de fee structuur van bybit geen verschil vinden in market orders of limit orders. Maker & taker fees zijn hetzelfde toch?BeyondThunder schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:51:
@SvMp Helaas werkt dat zo niet, al helemaal niet met market orders. Dan ben je sowieso al meer kwijt aan fee's. Net wat @Nopheros zegt.
Ik weet alweer waarom ik dat zei. Net gemerkt dat Curve niet werkt bij GVB.Wispe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:18:
Via Curve kon niet toch? Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ik he een topup van 100euro gedaan via ideal maar voor die 20% cashback heb ik de fysieke kaart nodig en via crypto betaling doen toch? (Bijv usdc?)
Die 20% actie is verlopen. Gisteren was de laatste dag.mustiej schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:55:
Ik he een topup van 100euro gedaan via ideal maar voor die 20% cashback heb ik de fysieke kaart nodig en via crypto betaling doen toch? (Bijv usdc?)
:strip_exif()/f/image/Ry0djmnxavek97PhPyspHEkg.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb mijn Pirme abonnement aangepast naar jaarlijks.
49,90 en zie bij de nog niet geautoriseerde transacties ongeveer 21.764 punten.
Tradingview verleng ik ook voor een jaar.
Netflix heeft geen jaarlijks abo>
Spotify kan ik ook geen
jaarlijks vinden, iemand tips ?
Spotify kan ik ook geen
Probleem als je die jaarlijks zou kunnen zetten is dat je niet alles terugkrijgt want er zit een cap op van 50 of 150 dollar afhankelijk van je tier.no1san schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:38:
Spotify kan ik ook geen
Had al geregistreerd vorige week dus volgens mij zit ik erin..Domino schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:17:
[...]
Die 20% actie is verlopen. Gisteren was de laatste dag.
[Afbeelding]
Tips voor wat precies? In principe ga je nu alleen maar sneller door je max uitgaves per maand heen?no1san schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:38:
Spotify kan ik ook geen
Niet als je fee savers gebruikt. De fee savers die ik heb gekregen bij aanmelding bij ByBit EU zijn voldoende om een aantal weken lang dagelijks voor $1000 te handelen. Ik heb het vandaag gemeten: verschil tussen handelen voor en na was 20 eurocent. Je wint door de spin minimaaal (lees: alijd) 1 USDC dus kleine winst.BeyondThunder schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:51:
@SvMp Helaas werkt dat zo niet, al helemaal niet met market orders. Dan ben je sowieso al meer kwijt aan fee's. Net wat @Nopheros zegt.
Ik heb de ByBit card onlangs ontvangen. Pincode gereset naar een eigen pincode. Van de week probeerde ik te betalen met de fysieke ByBit card bij een eetkraampje, met pincode. Pincode klopt niet wordt aangegeven. Daarna met een andere kaart betaald. Meer mensen hier last van gehad?
Je mocht bij aanvraag pincode al zelf kiezen did waarin wijzigen:?Niann-Tsyr schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 05:41:
Ik heb de ByBit card onlangs ontvangen. Pincode gereset naar een eigen pincode. Van de week probeerde ik te betalen met de fysieke ByBit card bij een eetkraampje, met pincode. Pincode klopt niet wordt aangegeven. Daarna met een andere kaart betaald. Meer mensen hier last van gehad?
Probeer anders oude pincode.
Bij die nieuwe actie kun je ook fee savers winnen, als je pech hebt zoals ik…SvMp schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 01:45:
[...]
Niet als je fee savers gebruikt. De fee savers die ik heb gekregen bij aanmelding bij ByBit EU zijn voldoende om een aantal weken lang dagelijks voor $1000 te handelen. Ik heb het vandaag gemeten: verschil tussen handelen voor en na was 20 eurocent. Je wint door de spin minimaaal (lees: alijd) 1 USDC dus kleine winst.
Limiet orderskarakedi schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:47:
Kopt, die maandelijkse cap had ik niet aan gedacht.Nopheros schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:05:
[...]
Tips voor wat precies? In principe ga je nu alleen maar sneller door je max uitgaves per maand heen?
maar mocht je ruimte overhebben dan is het voor prime en tradingview een optie.
Ja en spot airdrops van 0,5 USDC. Daarom ga ik voor de nieuwe actie ook niet meer dagelijks 1000 USD traden. Ik doe dat nog zolang de eerste actie nog loopt.Trasos schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:58:
[...]
Bij die nieuwe actie kun je ook fee savers winnen, als je pech hebt zoals ik…
Beperkingen op mijn account gekregen..
Ik ontving de USDC auto cashback niet (punten bleven staan) en dus een ticket aangemaakt.
Dezelfde dag reactie dat er beperkingen op mijn account zijn gezet wegens overtreden van hun regels.
Ik heb vrij veel GBIT gebruikt in korte tijd om weer op Tier 3 te komen afgelopen maand na de switch naar EU, dit zal het vermoedelijk getriggerd hebben.
Kortom; oppassen met veel GBIT in korte tijd.
Ik ontving de USDC auto cashback niet (punten bleven staan) en dus een ticket aangemaakt.
Dezelfde dag reactie dat er beperkingen op mijn account zijn gezet wegens overtreden van hun regels.
Ik heb vrij veel GBIT gebruikt in korte tijd om weer op Tier 3 te komen afgelopen maand na de switch naar EU, dit zal het vermoedelijk getriggerd hebben.
Heb je gevraagd of dit het probleem was?Zazabez1 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:17:
wees blij dat gbit nog werkt, ze kunnen er ook voor kiezen om het niet te accepteren.
als ik de CEO van ByBit was had ik dit niet geaccepteerd bijv
nothing stops this train
Ik had dit destijds met de BybitNL card, je moet eerst een keer bijvoorbeeld bij een pinautomaat geld eruit trekken. daarna werkte het pinnen in de winkel bij mij.Niann-Tsyr schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 05:41:
25 euro cashback voor 11000 punten is helemaal weg, ook niet voor meer punten. Ziet iemand dat nog?
Hier ook weg. Helaas.GoT.Typhoon schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:15:
25 euro cashback voor 11000 punten is helemaal weg, ook niet voor meer punten. Ziet iemand dat nog?
Wat doen jullie nu met de punten? Oppotten of die muntjes/USDC?
[ Voor 14% gewijzigd door Wispe op 06-10-2025 14:26 ]
Gewoon oppotten. Komt mogelijk vanzelf weer terug. Was ook op nl regelmatig op en helemaal weg om ineens weer terug te komen.Wispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:24:
[...]
Hier ook weg. Helaas.
Budget moet weer worden aangevuld denk ik.
Lijkt mij technisch gezien vrij lastig om te ondervangen. In hoeverre zou Bybit moeten zien dat dit een GBIT transactie is?Kol Nedra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:21:
wees blij dat gbit nog werkt, ze kunnen er ook voor kiezen om het niet te accepteren.
Onderwater wordt bij Visa de transactie van A (bijv ICS) naar B (Bijv. Bybit) verplaatst. Op A volgt dan een refund zodat het saldo voor de klant weer gelijk wordt getrokken.
De merchant krijgt nog steeds zijn geld van Visa en die weet denk ik niet wat de achterliggende partij is geweest.
Er staat 'CRV' in de regel van de transactie zelf (bij overzicht).paul-s83 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:29:
[...]
Lijkt mij technisch gezien vrij lastig om te ondervangen. In hoeverre zou Bybit moeten zien dat dit een GBIT transactie is?
Onderwater wordt bij Visa de transactie van A (bijv ICS) naar B (Bijv. Bybit) verplaatst. Op A volgt dan een refund zodat het saldo voor de klant weer gelijk wordt getrokken.
De merchant krijgt nog steeds zijn geld van Visa en die weet denk ik niet wat de achterliggende partij is geweest.
Ik zie het probleem ook niet zo.
Ga ik dat proberen.rjong5 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:23:
[...]
Ik had dit destijds met de BybitNL card, je moet eerst een keer bijvoorbeeld bij een pinautomaat geld eruit trekken. daarna werkte het pinnen in de winkel bij mij.
Veel van die acties als één loterijticket per €100 euro uitgaven etc. zijn via curve/GBIT wel te manipuleren. Ik kan me voorstellen dat ze er daarom wellicht vanaf willen.Wispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:32:
[...]
Er staat 'CRV' in de regel van de transactie zelf (bij overzicht).
Ik zie het probleem ook niet zo.
Ik BIT al maanden lang in de eerste 3 dagen van een maand € 3500,- voor de Alpha tier. Nog nooit problemen ondervonden. Behalve dat er een limiet van ongeveer € 1200 per dag is.Zazabez1 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:17:
Ik deed dit ook al maanden, maar blijkbaar is er iets getriggerd nu.CHRlS schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Ik BIT al maanden lang in de eerste 3 dagen van een maand € 3500,- voor de Alpha tier. Nog nooit problemen ondervonden. Behalve dat er een limiet van ongeveer € 1200 per dag is.
Tientallen transacties in een paar minuten is ook niet bepaald normaal koopgedrag 😂
Oh shit, helaas al uitgegeven aan $10 MNT. Eerst out of stock melding en daarna helemaal niet meer zichtbaar leek mij een signaal dat het niet meer terug zou komenFlexion1 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:53:
[...]
Gewoon oppotten. Komt mogelijk vanzelf weer terug. Was ook op nl regelmatig op en helemaal weg om ineens weer terug te komen.
Budget moet weer worden aangevuld denk ik.
MNT is toch een goede keuzeSnaak123 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:34:
[...]
Oh shit, helaas al uitgegeven aan $10 MNT. Eerst out of stock melding en daarna helemaal niet meer zichtbaar leek mij een signaal dat het niet meer terug zou komen

Dat iets een GBIT is kan ByBit niet zien, alleen als je bv van bybit.nl naar bybit.eu gbit doet. Je kan natuurlijk wel geheel stoppen met cashback op curve transacties. Zal vast wel een keer gebeuren. Tot die tijd doen we lekker Curve ertussen.Kol Nedra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:21:
Vanochtend ook 5 tickets voor MNT gehaald voor punten. Direct ordertje iets hoger gezet wat in de loop van de dag gehit werd. En daarna de USDC weer weer ingewisseld voor btc.
Hoop dat ze Curve nog wel even blijven supporten. Want is voor mij echt wel een essentiële tool in de cashback game. Maar goed, als het binnenkort niet meer kan/mag zien we het dan wel weer en ga ik tegen die tijd wel op zoek naar een andere een ander strategie.
Hoop dat ze Curve nog wel even blijven supporten. Want is voor mij echt wel een essentiële tool in de cashback game. Maar goed, als het binnenkort niet meer kan/mag zien we het dan wel weer en ga ik tegen die tijd wel op zoek naar een andere een ander strategie.
Crypto gekocht van de punten. Qua voordeel zit je dan tussen auto cashback en de 25 euro bonus in.Wispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:24:
[...]
Hier ook weg. Helaas.
.....en weer terug, maar nu met 'Binnenkort beschikbaar'...SvMp schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:21:
[...]
Crypto gekocht van de punten. Qua voordeel zit je dan tussen auto cashback en de 25 euro bonus in.
Links onder in het vakje van de card bonus staat een timer op 330 uur. Dan is binnenkort eind van de maand.Fasthook schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 04:41:
[...]
.....en weer terug, maar nu met 'Binnenkort beschikbaar'...
Is die blokkade trouwens op je gehele account?Zazabez1 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:35:
[...]
Ik deed dit ook al maanden, maar blijkbaar is er iets getriggerd nu.
Tientallen transacties in een paar minuten is ook niet bepaald normaal koopgedrag 😂
Als dat zo is ga ik voor de zekerheid maar even wat coins verplaatsen naar hardware wallet en andere exchanges.
Of je doet er 5 per dag. Niet zo moeilijk doen.CHRlS schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:19:
[...]
Is die blokkade trouwens op je gehele account?
Als dat zo is ga ik voor de zekerheid maar even wat coins verplaatsen naar hardware wallet en andere exchanges.
Kun je 1 curve card Gbit gebruiken op meerdere Bybit accounts. Of kenmerkt Bybit dit als misbruik en keren ze punten niet uit?
BIT is feitelijk een refund van de ene kaart, naar een andere. Dus dit gaat niet vliegen want die punten worden weer ingehouden.karakedi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:55:
Kun je 1 curve card Gbit gebruiken op meerdere Bybit accounts. Of kenmerkt Bybit dit als misbruik en keren ze punten niet uit?
Nee, wil die punten gewoon zo snel mogelijk binnenharken en er dan de rest van de maand niet meer mee bezig zijn.Wispe schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:53:
[...]
Of je doet er 5 per dag. Niet zo moeilijk doen.
Of je gebruikt gewoon de bybit card om mee te betalen, niet zo moeilijk doen
In de bijna 6 jaar dat ik cashback/crypo kaarten gebruikt letterlijk 2x curve gemist.
Jammer dat de bybit actie voorbij is.. weer terug naar 10tjes per maand en zit nog steeds niet op m'n 1 BTC doel.
In de bijna 6 jaar dat ik cashback/crypo kaarten gebruikt letterlijk 2x curve gemist.
Jammer dat de bybit actie voorbij is.. weer terug naar 10tjes per maand en zit nog steeds niet op m'n 1 BTC doel.
[ Voor 28% gewijzigd door Nopheros op 07-10-2025 10:47 ]
Wil je de kaart van een ander (vriend(in) oid?) toevoegen in curve? Dat gaat namelijk in tegen de T&C van Curve vermoed ik.karakedi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:55:
Toch is curve wel handig. Nu met de overgang naar EU kon ik heel die 20% actie volblaffen met tankbeurten van de afgelopen maanden. De rest kon nog naar de NL kaart (vooruitziende blik gehad en fiat gestort voordat het niet meer mogelijk was).Nopheros schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:45:
Of je gebruikt gewoon de bybit card om mee te betalen, niet zo moeilijk doen![]()
[ Voor 47% gewijzigd door Domino op 07-10-2025 11:08 ]
Hoe zit het dan om een curve-kaart in te stellen op 2 telefoons?Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Wil je de kaart van een ander (vriend(in) oid?) toevoegen in curve? Dat gaat namelijk in tegen de T&C van Curve vermoed ik.
Dat zou ik niet doen. Heb al vaker gelezen dat dat voor een blokkade kan zorgen.
Daarom gebruik ik de virtuele kaart via Apple Pay en mijn vrouw de fysieke Curve kaart.
Daarom gebruik ik de virtuele kaart via Apple Pay en mijn vrouw de fysieke Curve kaart.
Dat is de bedoeling. Als het tegen de T&C is, open ik wel een nieuw Curve account.Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Wil je de kaart van een ander (vriend(in) oid?) toevoegen in curve? Dat gaat namelijk in tegen de T&C van Curve vermoed ik.
Dat hebben we thuis hier al jaren. Zolang er niet twee transacties tegelijk uitgevoerd worden op verschillende locaties zal dat wel loslopen. Ik heb curve via apple pay ook op de macbook bijvoorbeeld.Wispe schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:13:
[...]
Hoe zit het dan om een curve-kaart in te stellen op 2 telefoons?
Even snel gezocht:karakedi schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:18:
[...]
Dat is de bedoeling. Als het tegen de T&C is, open ik wel een nieuw Curve account.
bronWhen you add a payment source to your Account, you confirm that the source belongs to you and that you are authorised to use it. You are not permitted to add a payment source that does not belong to you. Curve will verify that the payment source you have added to your Account is yours and that you have the right to use it.