ik hoop op nog leukere aanbiedingen :-)
Volgens mij waren die in het verleden er niet.no1san schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:02:
ik hoop op nog leukere aanbiedingen :-)
Ja wel wat tegoed voor een of andere game, maar inderdaad die €25 is gewoon wat je wilt (ben sinds december vorig jaar lid)
Hmmm, opwaarderen via iDEAL is nu alweer stuk zie ik
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Momenteel helaas “uitverkocht”. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe “voorraad”. Want dit levert het meeste op!-Tim- schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:05:
Ja wel wat tegoed voor een of andere game, maar inderdaad die €25 is gewoon wat je wilt (ben sinds december vorig jaar lid)
Moet je voor de cashback van Netflix / Spotify / ChatGPT e.d. het abonnement direct van de Bybit-kaart af laten schrijven of werkt het ook met Curve GBIT?
Ik dacht gister nog ff snel €500 op die kaart te knallen met iDeal en $100 fund-deposit voor beta tier + 20% cashback actie. Alle transacties under review lol
Ik dacht gister nog ff snel €500 op die kaart te knallen met iDeal en $100 fund-deposit voor beta tier + 20% cashback actie. Alle transacties under review lol
Jammer, had nu eentje kunnen kopen en over 2/3 dagen nog eens drie.spacewagon schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:12:
[...]
Momenteel helaas “uitverkocht”. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe “voorraad”. Want dit levert het meeste op!
Werkt ook met Curve.KeFFeR1208 schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:16:
Moet je voor de cashback van Netflix / Spotify / ChatGPT e.d. het abonnement direct van de Bybit-kaart af laten schrijven of werkt het ook met Curve GBIT?
Ik weet niet goed hoe ik hier die maandelijkse spenderingen moet bekijken
Bij daily spending van de Bybitcard staat deze maand op 3583 euro
Kijk ik bij de My Cashback Tier staat er monthly spending 3425 euro en dit wordt maar sporadisch geupdate merk ik op.
Wie weet hoe dit zit? Want ik heb vandaag al 50 euro gespendeerd maar de monthly spending tier blijft gewoon hetzelfde en blijft op 3425 euro staan..
Ik zie wel dat het updaten 1-3 dagen duurt, maar naar mijn idee duurt het langer, want de 3500 euro had ik onder de bijbitcard daily spendings al op 25 september gehaald.
Hoe lang voor einde maand moet je die 3500 euro hebben bereikt dan?
[ Voor 27% gewijzigd door MTT op 29-09-2025 21:29 ]
Hier hetzelfde. Ik kan er geen vinger op leggen en zie de logica niet hoe hij telt. Ik sta nu op €4341, terwijl ik paar dagen geleden nog zat te worstelen om in de alpha tier te komen en het echt dagen duurde.MTT schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:12:
[...]
Kijk ik bij de My Cashback Tier staat er monthly spending 3425 euro en dit wordt maar sporadisch geupdate merk ik op.
Wie weet hoe dit zit? Want ik heb vandaag al 50 euro gespendeerd maar de monthly spending tier blijft gewoon hetzelfde en blijft op 3425 euro staan..
Ik zie wel dat het updaten 1-3 dagen duurt, maar naar mijn idee duurt het langer, want de 3500 euro had ik onder de bijbitcard daily spendings al op 25 september gehaald.
Ik kon me net aanmelden:
/f/image/jdkX2WmwiWKL6w6to4VsLngP.png?f=fotoalbum_large)
Heb €100 gestort en taak staat nu op voltooid. Er staat dat beloningen na risicobeoordeling binnen 3 dagen worden uitgekeerd.
Maar volgens mij is dit een andere dan die van vrijdag waar niemand zich voor kon aanmelden en ik zie deze actie ook niet onder announcements staan. Ik zag hem ineens onder ‘rewards hub’ bij lopende evenementen staan en heb me toen geregistreerd.
/f/image/jdkX2WmwiWKL6w6to4VsLngP.png?f=fotoalbum_large)
Heb €100 gestort en taak staat nu op voltooid. Er staat dat beloningen na risicobeoordeling binnen 3 dagen worden uitgekeerd.
Maar volgens mij is dit een andere dan die van vrijdag waar niemand zich voor kon aanmelden en ik zie deze actie ook niet onder announcements staan. Ik zag hem ineens onder ‘rewards hub’ bij lopende evenementen staan en heb me toen geregistreerd.
[ Voor 20% gewijzigd door Wispe op 30-09-2025 07:26 ]
Waar staat dat? Ik zie dat niet staan.no1san schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 08:17:
thanks @Wispe ik heb hem nu ook!
Niet dat ik er wat aan heb : First time top-up only
Dit is wel mijn eerste keer met iDeal en Bybit houdt vaker niet aan hun eigen voorwaarden.
Edit: ik zie het al, dat gele vakje bovenin. Staat nergens in de voorwaarden verder.
[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 30-09-2025 08:29 ]
Waar kan ik dat bericht vinden? Ik zie alleen die oude voor 25USDC die blijft hangen tijdens registreren?
[ Voor 7% gewijzigd door GioStyle op 30-09-2025 08:28 ]
Of je leest even de laatste zin van mijn berichtGioStyle schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 08:28:
Waar kan ik dat bericht vinden? Ik zie alleen die oude voor 25USDC die blijft hangen tijdens registreren?
Volgens mij (maar dat weet ik niet helemaal zeker) geeft hij bij de eerste aan wat je hebt uitgegeven zonder rekening te houden met settlement en bij die onderste komt het er pas bij te staan als de 3th party heeft geclaimd dus na settlement.MTT schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:12:
[...]
Wat wel nasty is is dat je geen invloed hebt over wanneer de 3th party claimt dus valt dat net buiten de periode heb je gewoon dikke pech.
First time top-up only betekent in dit geval de eerste top-up nadat je geregistreerd hebt voor de actie denk ik. Ik ben al een maand bezig op EU, maar lijkt hiervoor ook gewoon die 20 USDC te krijgen.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Net ff 100 euro terug gestort naar Revolut en nieuwe topup gedaan.
[ Voor 19% gewijzigd door CHRlS op 30-09-2025 09:13 ]
Heb je je wel geregistreerd? Hier duurde even voordat de taak op voltooid stond.CHRlS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:12:
Net ff 100 euro terug gestort naar Revolut en nieuwe topup gedaan. Maar dat lijkt niet te werken.
Ah, ik heb me geregistreerd ja. Voor die 2e topup dan hè. Zal over een uurtje nog eens kijken en hier laten weten.Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:13:
[...]
Heb je je wel geregistreerd? Hier duurde even voordat de taak op voltooid stond.
Ik had die iDeal-knop nog niet gebruikt, voorheen met die irritante zelfgemaakte overboekingen geld erop gestort. Misschien maakt dat wat uit.CHRlS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:15:
[...]
Ah, ik heb me geregistreerd ja. Voor die 2e topup dan hè. Zal over een uurtje nog eens kijken en hier laten weten.
Wat mij opvalt is dat Bybit niet (snel) bijwerkt als je de app open hebt. App sluiten en app opnieuw openen en waarschijnlijk staat hij dan wel op completeCHRlS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:15:
[...]
Ah, ik heb me geregistreerd ja. Voor die 2e topup dan hè. Zal over een uurtje nog eens kijken en hier laten weten.
Iemand die weet of er een instelling is om lopende eventjes onder reward hub te zien? 2 accounts hier en van de vrouw ziet ze wel events maar ikzelf krijg daar nooit iets te zien.
Voor zover ik weet is daar geen instelling voor wat ik wel weet is dat niet iedereen op het zelfde moment events te zien krijgt, dat lijkt in batches te gaan.RenaldoN schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:24:
Iemand die weet of er een instelling is om lopende eventjes onder reward hub te zien? 2 accounts hier en van de vrouw ziet ze wel events maar ikzelf krijg daar nooit iets te zien.
Ff voor de zekerheid, jullie zitten wel beide al op Bybit EU?
Yes beide op EU. ik iets langer al. heb nog nooit daar een event zien staan, moet altijd via de aankondigingen zoeken. de andere app laat wel netjes alles zien wat een stuk gebruiksvriendelijker is.Acidrain schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:34:
[...]
Voor zover ik weet is daar geen instelling voor wat ik wel weet is dat niet iedereen op het zelfde moment events te zien krijgt, dat lijkt in batches te gaan.
Ff voor de zekerheid, jullie zitten wel beide al op Bybit EU?
Toen ik de app met Engelse taalinstellingen gebruikte zag ik ook nooit nieuwe events in de Rewards hub terugkomen. Met een switch naar Nederlands zie ik ze wel.
Nou je het zegt.. Met de app op engels had ik helemaal niks van events in Reward Hub.Thetallguy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:43:
Toen ik de app met Engelse taalinstellingen gebruikte zag ik ook nooit nieuwe events in de Rewards hub terugkomen. Met een switch naar Nederlands zie ik ze wel.
Na switch naar Nederlands staan er 3..

-Geen deurwaarder-
Hier in het Engels en geen issues, overgeschakeld naar Nederlands en zie de zelfde rewards.Deurwaarder schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:01:
[...]
Nou je het zegt.. Met de app op engels had ik helemaal niks van events in Reward Hub.
Na switch naar Nederlands staan er 3..
Misschien heeft het hiermee te maken?RenaldoN schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:24:
:strip_exif()/f/image/g4ETC3qf3I6vNyMzkglLjPy2.jpg?f=fotoalbum_large)
Na terugschakelen naar Engels zie ik ze ook nog steeds..Acidrain schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:06:
[...]
Hier in het Engels en geen issues, overgeschakeld naar Nederlands en zie de zelfde rewards.
Ergens in dit proces zijn nu ook alle Announcements zichtbaar geworden.
Enige verschil is dat taal nu staat op 'English' in plaats van 'English(Nederlands)' waar die eerst op stond.
-Geen deurwaarder-
Held dit is het.Thetallguy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:43:
Goeie, hier ook zie ik 👌Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:16:
Ik zie dit ineens staan, is nog van WSOT EU:
[Afbeelding]
Ik betaalde altijd met USDC maar ik zie nu dat je ook gewoon fiat/EUR op de kaart kan zetten. Enig nadeel aan verbonden?
Vind er niet zo direct iets van in dit topic of op de Bybit website
Kon al die tijd al. Nu alleen ook via iDeal, voorheen alleen via SEPA.PMach schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:54:
Ik betaalde altijd met USDC maar ik zie nu dat je ook gewoon fiat/EUR op de kaart kan zetten. Enig nadeel aan verbonden?
Wat ik heb begrepen uit dit topic is dat USDC kopen op een andere exchange goedkoper kan zijn, maar dat met de fee saver bonusen die Bybit uitdeelt dat verschil an een stuk kleiner gemaakt is.
Dus wat ik doe, euro's overpompen via SEPA en nu iDeal. Daar USDC van kopen, en dan daarmee betalen zodat ik de 20% cashback punten krijg.
Dus je krijgt enkel de cashback als je betaalt in USDC, en als je EUR betaalt geen cashback?-Tim- schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:56:
[...]
Kon al die tijd al. Nu alleen ook via iDeal, voorheen alleen via SEPA.
Wat ik heb begrepen uit dit topic is dat USDC kopen op een andere exchange goedkoper kan zijn, maar dat met de fee saver bonusen die Bybit uitdeelt dat verschil an een stuk kleiner gemaakt is.
Dus wat ik doe, euro's overpompen via SEPA en nu iDeal. Daar USDC van kopen, en dan daarmee betalen zodat ik de 20% cashback punten krijg.
Voor de 20%-cashback moet je in crypto betalen. Als je dat niet doet, krijg je 2%.PMach schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:20:
[...]
Dus je krijgt enkel de cashback als je betaalt in USDC, en als je EUR betaalt geen cashback?
Er zijn meer voorwaarden, zoals MCC code etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 30-09-2025 13:23 ]
Wsot binnen. Toch weer flink bedrag. Scheelde hoop dat er nog lage omzetten waren op Bybit eu zodat we eerlijke kans maakten op prijzen. Zal volgend jaar wel anders zijn
Bybit, the gift that keeps on givingWispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:04:
[...]
Met die actie van vanmorgen en deze vandaag gewoon gratis +- €55 gekregen…
Wel lekkere actie hoor die 20%, valt stiekem nog best wel wat onder, mooi goedkoper treinen naar het werk, in bulk de snackvoorraad aanvullen was ook iets minder duur en de kapper was nog steeds duur maar wel een sloot minder
Blijft een hork van een app maar goed elke vorm van cashback is meegenomen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hier geen WSOT en geen stortingsbonus kunnen vinden in de app... Mogen alsnog niet klagen maar doen het toch
Thetallguy in "Bybit Card Topic"Peppernut schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:23:
Hier geen WSOT en geen stortingsbonus kunnen vinden in de app... Mogen alsnog niet klagen maar doen het toch
Probeer dit eens?
WSOT geen idee.
Bij mij ook. Lees in de telegram groep dat dit bij anderen ook zo is. Lekker vaag weer.Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:46:
Dat event met stortingsbonus is verdwenen bij mij… ik zie hem niet meer staan.![]()
[Afbeelding]
Ik gok dat die aanbieding echt voor nieuwe klanten bedoeld was...
Ik had gehoopt deze maand nog even snel min €500 met de kaart te kunnen betalen, maar sommige transacties lijken al bijna 2 dagen te duren voordat ze settlen / meetellen voor het transactievolume? Het waren allemaal Curve GBIT transacties, terwijl ik dat bij die Bol.com transactie niet meer terugzie…?
Stel dit settled niet meer voor het transactievolume van de maand september, betekent dat dan dat ik op z’n vroegst gebruik kan maken van de Beta-tier in november?
Stel dit settled niet meer voor het transactievolume van de maand september, betekent dat dan dat ik op z’n vroegst gebruik kan maken van de Beta-tier in november?
![]() | ![]() |
Dan zijn er dus 2 acties voor nieuwe klanten, die ene van vandaag met 20 USDC en die ene van vrijdag met 25 USDC?knakworst schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:11:
Ik gok dat die aanbieding echt voor nieuwe klanten bedoeld was...
Ja dat is dus het vervelende, niemand kan een vinger leggen op hoe dat volume gaat. Advies is dan ook om ruim op tijd de transacties te doen.KeFFeR1208 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:14:
Ik had gehoopt deze maand nog even snel min €500 met de kaart te kunnen betalen, maar sommige transacties lijken al bijna 2 dagen te duren voordat ze settlen / meetellen voor het transactievolume? Het waren allemaal Curve GBIT transacties, terwijl ik dat bij die Bol.com transactie niet meer terugzie…?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik vermoed dat je die transacties ‘kwijt’ bent en je vanaf morgen opnieuw moet beginnen. Maar misschien heb je geluk en tellen ze wel gewoon mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 30-09-2025 21:20 ]
Kun je niet een VIP ticket bemachtigen door 10 dagen te handelen met die actie, en daarna je GBIT te doen? Met VIP 1 zit je in de volgende tier. Je kan ook USD 50k storten voor een proef VIP maar dat is niet voor iedereen een optie.KeFFeR1208 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:14:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Wanneer ik 11.000 punten in wil wisselen voor 25 euro krijg ik steeds deze foutmelding. Ik heb vorige week al contact opgenomen met de klantenservice, maar nog geen reactie. Iemand deze melding ook gehad? Zo ja, hoe is opgelost?
:strip_exif()/f/image/PtQlEO9br07n47rM8hbhPJcE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Sweet86 op 30-09-2025 21:41 ]
De voorraad is op.Sweet86 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:39:
Wanneer ik 11.000 punten in wil wisselen voor 25 euro krijg ik steeds deze foutmelding. Ik heb vorige week al contact opgenomen met de klantenservice, maar nog geen reactie. Iemand deze melding ook gehad? Zo ja, hoe is opgelost?[Afbeelding]
Zo te zien is nu de voorraad op. Toen ik deze wilde inwisselen afgelopen dagen niet.
Vanmiddag kreeg ik een event: 100 dollar of meer storten is 20 USDC airdrop. Ik heb gestort, 200 euro. Storting wordt herkend, beloning zou later komen. Nu zie ik dat hele event niet meer terug.
Is de 20% cashback tot aan 200euro? En dat in vorm van actieperiode tot oktober?
In dat geval; hoe kan ik dat het snelst gebruik van maken? Shell, albert heijn en mediamarkt ofzo? Wat is het nut als de 20% cashbackactie verloopt?
In dat geval; hoe kan ik dat het snelst gebruik van maken? Shell, albert heijn en mediamarkt ofzo? Wat is het nut als de 20% cashbackactie verloopt?
Is bij iedereen. Het lijkt erop dat het een foutje was dat de actie online stond. Dus is verwacht niks te krijgenSvMp schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 00:57:
Vanmiddag kreeg ik een event: 100 dollar of meer storten is 20 USDC airdrop. Ik heb gestort, 200 euro. Storting wordt herkend, beloning zou later komen. Nu zie ik dat hele event niet meer terug.
Je kan je registreren tot begin oktober. Als je dat gedaan hebt gaat je 30 dagen lopen.mustiej schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 03:05:
Is de 20% cashback tot aan 200euro? En dat in vorm van actieperiode tot oktober?
Je kan Shell doen of bol.com. Even goed naar mcc codes kijken
Dan vind ik dat wij ook zo’n makkelijke actie als compensatie moeten krijgen.Flexion1 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 04:58:
[...]
Is bij iedereen. Het lijkt erop dat het een foutje was dat de actie online stond. Dus is verwacht niks te krijgen
restaurants en dan meteen een kadobon bij het reastaurant kopen voor de volgende keer.mustiej schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 03:05:
Bol.com aankopen vallen er ook onder, dus ik neem dat je met Bol.com tegoed kopen je het beste 'liquide' blijft.mustiej schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 03:05:
In ieder geval met een fysieke bol.com cadeaukaart werkt het.-Tim- schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:59:
[...]
Bol.com aankopen vallen er ook onder, dus ik neem dat je met Bol.com tegoed kopen je het beste 'liquide' blijft.
Ik heb zojuist als test een bon van 5 euro gekocht (en met usdc betaald), 500 punten, MCC 5311.
Over 4 dagen loopt mijn 20% actieperiode af, dus als ik nog ruimte overheb koop ik een bol.com kaart.
-Geen deurwaarder-
Ik ben ruim over de 100 EUR cashback gegaan. Op een gegeven moment kreeg ik geen extra punten meer, maar er is geen harde grens bij 100 EUR. Hoe dat zit voor gebruikers die tot 200 EUR mogen gaan, weet ik niet. Ik heb het idee dat ik 100.000 punten max kon krijgen, wat neer komt op 200 USD ofzo.Deurwaarder schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:42:
[...]
In ieder geval met een fysieke bol.com cadeaukaart werkt het.
Ik heb zojuist als test een bon van 5 euro gekocht (en met usdc betaald), 500 punten, MCC 5311.
Over 4 dagen loopt mijn 20% actieperiode af, dus als ik nog ruimte overheb koop ik een bol.com kaart.
Vraagje,ik heb op mijn Funding zowel USDC en EUR (Fiat). Vandaag wat transacties gedaan, en tot verbazing wordt het geld gereserveerd van mijn mijn Euro Asses, en niet van USDC, terwijl ik bij mijn Bybit card aangeef met USDC te betalen. Bij Bybit.com deed ik ook altijd met EUR betalen, maar dacht dat bij EU dit enkel via USDC kon. Iemand een idee? Is er wat veranderd?
Fiat wordt als eerste afgeschreven. Dus als je met crypto wil betalen, moet fiat op 0 staan.lucatoni schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:57:
Vraagje,ik heb op mijn Funding zowel USDC en EUR (Fiat). Vandaag wat transacties gedaan, en tot verbazing wordt het geld gereserveerd van mijn mijn Euro Asses, en niet van USDC, terwijl ik bij mijn Bybit card aangeef met USDC te betalen. Bij Bybit.com deed ik ook altijd met EUR betalen, maar dacht dat bij EU dit enkel via USDC kon. Iemand een idee? Is er wat veranderd?
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 01-10-2025 11:11 ]
Thanks, Euro vindt ik helemaal prima. Ik vond het juist frustrerend om eerst USDC te kopen.Wispe schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
Fiat wordt als eerste afgeschreven. Dus als je met crypto wil betalen, moet fiat op 0 staan.
Om die 20% cashback te kunnen krijgen moet je in crypto betalen.lucatoni schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:16:
[...]
Thanks, Euro vindt ik helemaal prima. Ik vond het juist frustrerend om eerst USDC te kopen.
Die heb ik al verzliverdWispe schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:28:
[...]
Om die 20% cashback te kunnen krijgen moet je in crypto betalen.
We are delighted to inform you that your Bybit Card Reward Points have been successfully converted into USDC. Please review the details below and verify your Bybit Funding Account accordingly.
Duurt dit nog steeds een paar dagen voordat het daadwerkelijk wordt bijgeschreven?
Duurt dit nog steeds een paar dagen voordat het daadwerkelijk wordt bijgeschreven?
Beste Tweakers,
Wellicht hebben meerdere hier last van gehad. Ik heb al een aantal jaar een bybit account en nu is de migratie nog steeds niet voltooid. Ik Krijg de melding: ze doen een uitgebreide due diligence (EDD)
Er is in mijn situatie niks veranderd. Ik Hodl al een tijdje mijn crypto op ByBit. Nu moet ik allerlei dingen aanleveren wat bijna onmogelijk is om aan te tonen. Ben ik de enige?
Wellicht hebben meerdere hier last van gehad. Ik heb al een aantal jaar een bybit account en nu is de migratie nog steeds niet voltooid. Ik Krijg de melding: ze doen een uitgebreide due diligence (EDD)
Er is in mijn situatie niks veranderd. Ik Hodl al een tijdje mijn crypto op ByBit. Nu moet ik allerlei dingen aanleveren wat bijna onmogelijk is om aan te tonen. Ben ik de enige?
Elke nacht gebeurt dat geloof ikJustevo schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:52:
We are delighted to inform you that your Bybit Card Reward Points have been successfully converted into USDC. Please review the details below and verify your Bybit Funding Account accordingly.
Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:19:
[...]
Ja dat is dus het vervelende, niemand kan een vinger leggen op hoe dat volume gaat. Advies is dan ook om ruim op tijd de transacties te doen.
Ik vermoed dat je die transacties ‘kwijt’ bent en je vanaf morgen opnieuw moet beginnen. Maar misschien heb je geluk en tellen ze wel gewoon mee.
Nog bedankt voor de tips, zo te zien is het allemaal net op tijd gesettled:knakworst schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:22:
[...]
Kun je niet een VIP ticket bemachtigen door 10 dagen te handelen met die actie, en daarna je GBIT te doen? Met VIP 1 zit je in de volgende tier. Je kan ook USD 50k storten voor een proef VIP maar dat is niet voor iedereen een optie.
/f/image/qCYHNlZ43jeoeszdvqrNyIFs.png?f=fotoalbum_large)
Voor die 20% cashback moet je wel alleen USDC hebben staan en geen euro's. Die euro's kun je dan het beste tijdelijk (tot de actie is afgelopen) naar je trading account transferen.lucatoni schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:16:
[...]
Thanks, Euro vindt ik helemaal prima. Ik vond het juist frustrerend om eerst USDC te kopen.
Edit: Sorry voor de spuitelf.. Mijn browser ververst blijkbaar niet meer automatisch..
[ Voor 10% gewijzigd door Acidrain op 01-10-2025 13:29 ]
Hoe heb je deze gekocht?Deurwaarder schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:42:
[...]
In ieder geval met een fysieke bol.com cadeaukaart werkt het.
Zodra ik bij bol een cadeau kaart toevoeg krijg ik deze melding:
Credit- of debitcard
Helaas kun je deze bestelling niet met creditcard afrekenen
Digitale kan niet, fysieke wel.no1san schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:44:
[...]
Hoe heb je deze gekocht?
Credit- of debitcard
Deze fysieke kan ik aanraden, kun je inwisselen voor talloze andere bonnen.no1san schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:44:
[...]
Hoe heb je deze gekocht?
Credit- of debitcard
https://www.bol.com/nl/nl...50-euro/9300000220467974/
Let wel op dat je max €50 per bestelling mag inleveren. En je voor sommige dacht ik online de bon moet switchen voor die van de eigen winkel.knakworst schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:47:
[...]
Deze fysieke kan ik aanraden, kun je inwisselen voor talloze andere bonnen.
https://www.bol.com/nl/nl...50-euro/9300000220467974/
Wellicht is dit het topic op Tweakers waar momenteel het meeste geld wordt verdient!? Toch?
Je kan er geld mee uit een automaat halen.no1san schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:05:
ik krijg binnenkort mijn fysieke kaart.
Zijn er nog voordelen aan het gebruik van de fysieke kaart ?
(naast betalingen zonder apple pay)
Je kan er ook op bijten. Dat kan met een virtuele kaart niet.knakworst schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:04:
[...]
Je kan er geld mee uit een automaat halen.
Ik heb er van de week een hele trits ingeleverd voor Coolblue bonnen. Je moet ze inderdaad omwisselen op https://www.cadeaubon.nl/saldocheck/RenaldoN schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:35:
[...]
Let wel op dat je max €50 per bestelling mag inleveren. En je voor sommige dacht ik online de bon moet switchen voor die van de eigen winkel.
Die werden in 150 euro bonnen gesplitst. En bij Coolblue kon ik meerdere in één keer besteden.
IjskrabberWispe schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:06:
[...]
Je kan er ook op bijten. Dat kan met een virtuele kaart niet.
Volgens mij wordt het niet direct bijgeschreven, maar je krijgt een reward (zichtbaar in je rewards hub) die je nog handmatig moet claimen
dat kan ik ook met virtuele kaartknakworst schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:04:
[...]
Je kan er geld mee uit een automaat halen.
Wat zeiden ze daarover in de Telegram groep?CHRlS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:51:
[...]
Bij mij ook. Lees in de telegram groep dat dit bij anderen ook zo is. Lekker vaag weer.
Geen officiële terugkoppeling geweest vanuit de admins. Een user gaf aan dat de actie mogelijk te vroeg online was gezet. Maar ik heb niet alle berichten gelezen, is niet bij te houden daar.Wispe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 05:53:
[...]
Wat zeiden ze daarover in de Telegram groep?
Ik heb gisteren nog 25USDC ideal bonus gehad op het account van de wederhelft.
Blijft een beetje wazige tent met al die acties die verdwijnen of waar je wel/niet aan mee mag doen.
Blijft een beetje wazige tent met al die acties die verdwijnen of waar je wel/niet aan mee mag doen.
Ik probeer voor mijn nieuwe Bybit.eu account met dito kaart deze te koppelen aan Netflix, maar hij verwacht een PIN? Op een virtuele kaart? Ik krijg ook geen vraag/notificatie in Bybit app.... Alleen op Netflix site dat "er een probleem is". En een mailtje van Bybit dat PIN verplicht is 😐.
Hoor ondervang ik dit?
Hoor ondervang ik dit?
Hmm, bij mij werd om een code in SMS gevraagd. Die kreeg ik na 20 keer opnieuw vragen en paar dagen later pas.Sandrioni schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:26:
Ik probeer voor mijn nieuwe Bybit.eu account met dito kaart deze te koppelen aan Netflix, maar hij verwacht een PIN? Op een virtuele kaart? Ik krijg ook geen vraag/notificatie in Bybit app.... Alleen op Netflix site dat "er een probleem is". En een mailtje van Bybit dat PIN verplicht is 😐.
Hoor ondervang ik dit?
En volgens mij heb je een pincode mogen kiezen bij het aanvragen van de kaart (of activeren).
[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 02-10-2025 08:28 ]
PIN reset in de app en diezelfde PIN dan gebruikenSandrioni schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:26:
Hoor ondervang ik dit?
Niemand weet waarom netflix dit doet, maar dat is een oplossing
Is die 100% cashback op streamingdiensten voor onbepaalde tijd? Ze strooien wel veel met acties hmmm
Voor zolang totdat zij vinden dat het klaar is, of niet. Is hun recht natuurlijk.mustiej schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:53:
Is die 100% cashback op streamingdiensten voor onbepaalde tijd? Ze strooien wel veel met acties hmmm
Ik moet nog wat gbitten, is het mogelijk om 2x een netflix abo te gbitten in dezelfde maand (en meer bepaald 2x 100% terug te krijgen daarop)?
JaSN3 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:27:
Ik moet nog wat gbitten, is het mogelijk om 2x een netflix abo te gbitten in dezelfde maand (en meer bepaald 2x 100% terug te krijgen daarop)?
Weten jullie of Bybit kaart ook werkt met inchecken bij NS of kan ik beter van te voren een treinkaartje kopen?
Via Curve kon niet toch? Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ik dacht dat debit kaarten sowieso niet werkten met de NS.Wispe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:18:
Weten jullie of Bybit kaart ook werkt met inchecken bij NS of kan ik beter van te voren een treinkaartje kopen?
Het is al even geleden, maar Curve heeft altijd gewerkt voor mijWispe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:18: