Ik ben op Bybit NL een tijd VIP1 geweest, maar nooit punten *5 gehad oid.
Dat moet dan wel handmatig. Transactie voor transactie openen en de punten noteren. Want een export-functie voor de card transacties is er niet. Toch?
Raar, hadden we natuurlijk eerder moeten zien en navragen. Nu heeft het weinig zin meerCHRlS schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:45:
Ik ben op Bybit NL een tijd VIP1 geweest, maar nooit punten *5 gehad oid.
Op EU zie ik idd de knop 'gegevensexport' (nog) niet, bij NL wel.spacewagon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:46:
[...]
Dat moet dan wel handmatig. Transactie voor transactie openen en de punten noteren. Want een export-functie voor de card transacties is er niet. Toch?
Weten iemand de beste manier om iemand van de helpdesk te spreken te krijgen? Ik zie nergens een telefoonnummer op de website staan.
Ik had namelijk het probleem dat de die 20% cashback niet werkte en heb hiervoor een case ingeschoten. Maar dan krijg je zo'n antwoord als dit:
/f/image/lUljL8NYj52H5Oyfdlhxt8jf.png?f=fotoalbum_large)
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik had een bybit.nl account en vorige maand een bybit.eu account aangemaakt inclusief kyc.
Iemand iets soortgelijks gehad en dit kunnen oplossen?
Ik had namelijk het probleem dat de die 20% cashback niet werkte en heb hiervoor een case ingeschoten. Maar dan krijg je zo'n antwoord als dit:
/f/image/lUljL8NYj52H5Oyfdlhxt8jf.png?f=fotoalbum_large)
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik had een bybit.nl account en vorige maand een bybit.eu account aangemaakt inclusief kyc.
Iemand iets soortgelijks gehad en dit kunnen oplossen?
Dat komt omdat je bij de eerste levels al 'tijdelijk' *10 krijgt...Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:48:
[...]
Raar, hadden we natuurlijk eerder moeten zien en navragen. Nu heeft het weinig zin meer
Toch wel jammer van die migratie van de tiers. Ik zat in de alfa tier en ben nu over naar Bybit EU, maar blijf daar na migratie in de beta tier hangen. Inmiddels contact met support gehad maar omdat ze nu dus in euro ipv dollar rekenen en ik daardoor in m’n oude tier net niet voldoende uitgaven had om aan 3500 euro te komen, gaat de alfa tier niet mee.
Als ik dat eerder had geweten had ik vorige maand nog een extra gbit uitgevoerd 🙈
Als ik dat eerder had geweten had ik vorige maand nog een extra gbit uitgevoerd 🙈
Hier lig ik ook nog “in de clinch” met ze. Is allemaal super traag. Wat ik begreep wordt niet je tier maar je spend gemigreerd. Dus dat zou nog steeds beter uit moeten pakken, aangezien je in dat geval dan minder hoeft uit te geven op je nieuwe kaart om weer in de alpha tier te komen.NCJ87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 07:33:
Toch wel jammer van die migratie van de tiers. Ik zat in de alfa tier en ben nu over naar Bybit EU, maar blijf daar na migratie in de beta tier hangen. Inmiddels contact met support gehad maar omdat ze nu dus in euro ipv dollar rekenen en ik daardoor in m’n oude tier net niet voldoende uitgaven had om aan 3500 euro te komen, gaat de alfa tier niet mee.
Het is mij nog niet gelukt dat voor elkaar te keringen overigens.
Iemand enig idee hoe ik de voorwaarden voor die 20% moet lezen? Ik heb via TUI een vakantie geboekt en betaald. Dat is MCC 4722. Die code staat echter zowel onder punt 4 als punt 5 genoemd hier: https://www.bybit.eu/en-EU/promo/campaign/Card-New-Signup
Dus hij is zowel eligible als excluded?
Iemand die al cadeaukaarten van de 100% cashback partners zoals Spotify heeft gevonden die ook cashback geven? Ga de 50 USD van Beta niet opmaken deze maand.
Jouw vakantie die je geboekt hebt is wel geldig, punt 4 gaat over als je geld overmaakt naar een top wallet zoals een prepaidkaart.Big4SMK schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:07:
Iemand enig idee hoe ik de voorwaarden voor die 20% moet lezen? Ik heb via TUI een vakantie geboekt en betaald. Dat is MCC 4722. Die code staat echter zowel onder punt 4 als punt 5 genoemd hier: https://www.bybit.eu/en-EU/promo/campaign/Card-New-Signup
Ik ben ook op zoek nog naar een van deze manierenremcoboy1479 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:54:
Iemand die al cadeaukaarten van de 100% cashback partners zoals Spotify heeft gevonden die ook cashback geven? Ga de 50 USD van Beta niet opmaken deze maand.
Ik heb in ieder geval een keer wat OpenAI API-credit betaald, maar dat werd helaas niet vergoed als ChatGPT cashback.remcoboy1479 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:54:
Waar kan je in de app ergens vinden of de 20% cashback actie actief is op je account.
Ben gemigreerd van NL maar EU.
Voordat ik er wat USDC op zet wil ik wel even of de actie überhaupt actief is.
GabrielZ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:32:
Waar kan je in de app ergens vinden of de 20% cashback actie actief is op je account.
:strip_exif()/f/image/OL6dnUKgnJZLXpnzPn2wgXa1.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder kaart.
Wat bijzonder, bij mij staat er nog 23D i.p.v. de 8 dagen die bij jou staan. Er is toch gewoon een vaste einddatum op 3 oktober?
Ja toch? Vanaf hier is het nog 8 dagen tot 3 oktober.Peppernut schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:14:
[...]
Wat bijzonder, bij mij staat er nog 23D i.p.v. de 8 dagen die bij jou staan. Er is toch gewoon een vaste einddatum op 3 oktober?
Bij mij is het nog 15 dagen
Ik denk dus dat het geldt voor nieuwe aanmeldingen tot 3 oktober, en dat iedereen z’n eigen 30 dagen ‘klok’ heeft.4. Cashback Period: - Cashback entitlement will begin once you achieve net top up of at least 100 USDC or equivalent within 30 days after card application being approved. - Please ensure to track your net top up progress and cashback period via the Card Dashboard. Cashback period will be activated from the moment the tracker updates to "Cashback Booster," indicating the start of your 30-day cashback period. - After your cashback period ends or the 20% cashback limit is reached, the cashback rate will return to the standard entitlements. Learn more about your entitlements https://www.bybit.eu/en-EU/pay-rewards/promo/rewards-details.
Dan is hij dus niet actief bij mij.. vreemd.
Of zoals ik lees in de reactie hierboven moet je eerst een top up doen van minimaal 100usdc?
Ik heb al wel veel uitgegeven in euros, waarvan ik weer dat dat niet mee doet voor de 20%.
Zou de 20% booster echt pas actief worden bij een top up van minimaal 100 usdc???
Heb je de voorwaarden gelezen?GabrielZ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:29:
[...]
Dan is hij dus niet actief bij mij.. vreemd.
Of zoals ik lees in de reactie hierboven moet je eerst een top up doen van minimaal 100usdc?
Ik heb al wel veel uitgegeven in euros, waarvan ik weer dat dat niet mee doet voor de 20%.
Zou de 20% booster echt pas actief worden bij een top up van minimaal 100 usdc???
Ik heb hetzelfde. Kan ook nergens voorwaarden vinden over de 20% actie. Ik dacht ook gewoon via de one click optie over te stappen, maar kan dit ook nergens vinden.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kijk eens onder annoucements?Sandyman538 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:14:
[...]
Ik heb hetzelfde. Kan ook nergens voorwaarden vinden over de 20% actie. Ik dacht ook gewoon via de one click optie over te stappen, maar kan dit ook nergens vinden.
![]() | ![]() |
Iemand hier toevallig sinds de 20% cashback actie al eens wat op expert.nl besteld?
Vanwege verjaardag hebben ze 10% korting op heel veel dingen. Met eventueel nog de 20% cashback erbij wordt het wel erg interessant. Kan zelf niet testen want zit al aan mijn max cashback deze maand...
Vanwege verjaardag hebben ze 10% korting op heel veel dingen. Met eventueel nog de 20% cashback erbij wordt het wel erg interessant. Kan zelf niet testen want zit al aan mijn max cashback deze maand...
Gevonden als je inlogt via je laptop. In de app is er niks over te vinden, terwijl wel alle andere acties daar staan als de spintacular, de migration special etc. Alleen de 20% actie is te vinden als je inlogt via de website. Misschien een tip voor anderen. Bedankt voor het wijze in de juiste richtingWispe schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:16:
[...]
Kijk eens onder annoucements?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman