Ik ben op Bybit NL een tijd VIP1 geweest, maar nooit punten *5 gehad oid.
Dat moet dan wel handmatig. Transactie voor transactie openen en de punten noteren. Want een export-functie voor de card transacties is er niet. Toch?
Raar, hadden we natuurlijk eerder moeten zien en navragen. Nu heeft het weinig zin meerCHRlS schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:45:
Ik ben op Bybit NL een tijd VIP1 geweest, maar nooit punten *5 gehad oid.
Op EU zie ik idd de knop 'gegevensexport' (nog) niet, bij NL wel.spacewagon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:46:
[...]
Dat moet dan wel handmatig. Transactie voor transactie openen en de punten noteren. Want een export-functie voor de card transacties is er niet. Toch?
Weten iemand de beste manier om iemand van de helpdesk te spreken te krijgen? Ik zie nergens een telefoonnummer op de website staan.
Ik had namelijk het probleem dat de die 20% cashback niet werkte en heb hiervoor een case ingeschoten. Maar dan krijg je zo'n antwoord als dit:
/f/image/lUljL8NYj52H5Oyfdlhxt8jf.png?f=fotoalbum_large)
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik had een bybit.nl account en vorige maand een bybit.eu account aangemaakt inclusief kyc.
Iemand iets soortgelijks gehad en dit kunnen oplossen?
Ik had namelijk het probleem dat de die 20% cashback niet werkte en heb hiervoor een case ingeschoten. Maar dan krijg je zo'n antwoord als dit:
/f/image/lUljL8NYj52H5Oyfdlhxt8jf.png?f=fotoalbum_large)
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik had een bybit.nl account en vorige maand een bybit.eu account aangemaakt inclusief kyc.
Iemand iets soortgelijks gehad en dit kunnen oplossen?
Dat komt omdat je bij de eerste levels al 'tijdelijk' *10 krijgt...Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:48:
[...]
Raar, hadden we natuurlijk eerder moeten zien en navragen. Nu heeft het weinig zin meer
Toch wel jammer van die migratie van de tiers. Ik zat in de alfa tier en ben nu over naar Bybit EU, maar blijf daar na migratie in de beta tier hangen. Inmiddels contact met support gehad maar omdat ze nu dus in euro ipv dollar rekenen en ik daardoor in m’n oude tier net niet voldoende uitgaven had om aan 3500 euro te komen, gaat de alfa tier niet mee.
Als ik dat eerder had geweten had ik vorige maand nog een extra gbit uitgevoerd 🙈
Als ik dat eerder had geweten had ik vorige maand nog een extra gbit uitgevoerd 🙈
Hier lig ik ook nog “in de clinch” met ze. Is allemaal super traag. Wat ik begreep wordt niet je tier maar je spend gemigreerd. Dus dat zou nog steeds beter uit moeten pakken, aangezien je in dat geval dan minder hoeft uit te geven op je nieuwe kaart om weer in de alpha tier te komen.NCJ87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 07:33:
Toch wel jammer van die migratie van de tiers. Ik zat in de alfa tier en ben nu over naar Bybit EU, maar blijf daar na migratie in de beta tier hangen. Inmiddels contact met support gehad maar omdat ze nu dus in euro ipv dollar rekenen en ik daardoor in m’n oude tier net niet voldoende uitgaven had om aan 3500 euro te komen, gaat de alfa tier niet mee.
Het is mij nog niet gelukt dat voor elkaar te keringen overigens.
Iemand enig idee hoe ik de voorwaarden voor die 20% moet lezen? Ik heb via TUI een vakantie geboekt en betaald. Dat is MCC 4722. Die code staat echter zowel onder punt 4 als punt 5 genoemd hier: https://www.bybit.eu/en-EU/promo/campaign/Card-New-Signup
Dus hij is zowel eligible als excluded?
Iemand die al cadeaukaarten van de 100% cashback partners zoals Spotify heeft gevonden die ook cashback geven? Ga de 50 USD van Beta niet opmaken deze maand.
Jouw vakantie die je geboekt hebt is wel geldig, punt 4 gaat over als je geld overmaakt naar een top wallet zoals een prepaidkaart.Big4SMK schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:07:
Iemand enig idee hoe ik de voorwaarden voor die 20% moet lezen? Ik heb via TUI een vakantie geboekt en betaald. Dat is MCC 4722. Die code staat echter zowel onder punt 4 als punt 5 genoemd hier: https://www.bybit.eu/en-EU/promo/campaign/Card-New-Signup
Ik ben ook op zoek nog naar een van deze manierenremcoboy1479 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:54:
Iemand die al cadeaukaarten van de 100% cashback partners zoals Spotify heeft gevonden die ook cashback geven? Ga de 50 USD van Beta niet opmaken deze maand.
Ik heb in ieder geval een keer wat OpenAI API-credit betaald, maar dat werd helaas niet vergoed als ChatGPT cashback.remcoboy1479 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:54:
Waar kan je in de app ergens vinden of de 20% cashback actie actief is op je account.
Ben gemigreerd van NL maar EU.
Voordat ik er wat USDC op zet wil ik wel even of de actie überhaupt actief is.
GabrielZ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:32:
Waar kan je in de app ergens vinden of de 20% cashback actie actief is op je account.
:strip_exif()/f/image/OL6dnUKgnJZLXpnzPn2wgXa1.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder kaart.
Wat bijzonder, bij mij staat er nog 23D i.p.v. de 8 dagen die bij jou staan. Er is toch gewoon een vaste einddatum op 3 oktober?
Ja toch? Vanaf hier is het nog 8 dagen tot 3 oktober.Peppernut schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:14:
[...]
Wat bijzonder, bij mij staat er nog 23D i.p.v. de 8 dagen die bij jou staan. Er is toch gewoon een vaste einddatum op 3 oktober?
Bij mij is het nog 15 dagen
Ik denk dus dat het geldt voor nieuwe aanmeldingen tot 3 oktober, en dat iedereen z’n eigen 30 dagen ‘klok’ heeft.4. Cashback Period: - Cashback entitlement will begin once you achieve net top up of at least 100 USDC or equivalent within 30 days after card application being approved. - Please ensure to track your net top up progress and cashback period via the Card Dashboard. Cashback period will be activated from the moment the tracker updates to "Cashback Booster," indicating the start of your 30-day cashback period. - After your cashback period ends or the 20% cashback limit is reached, the cashback rate will return to the standard entitlements. Learn more about your entitlements https://www.bybit.eu/en-EU/pay-rewards/promo/rewards-details.
Dan is hij dus niet actief bij mij.. vreemd.
Of zoals ik lees in de reactie hierboven moet je eerst een top up doen van minimaal 100usdc?
Ik heb al wel veel uitgegeven in euros, waarvan ik weer dat dat niet mee doet voor de 20%.
Zou de 20% booster echt pas actief worden bij een top up van minimaal 100 usdc???
Heb je de voorwaarden gelezen?GabrielZ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:29:
[...]
Dan is hij dus niet actief bij mij.. vreemd.
Of zoals ik lees in de reactie hierboven moet je eerst een top up doen van minimaal 100usdc?
Ik heb al wel veel uitgegeven in euros, waarvan ik weer dat dat niet mee doet voor de 20%.
Zou de 20% booster echt pas actief worden bij een top up van minimaal 100 usdc???
Ik heb hetzelfde. Kan ook nergens voorwaarden vinden over de 20% actie. Ik dacht ook gewoon via de one click optie over te stappen, maar kan dit ook nergens vinden.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kijk eens onder annoucements?Sandyman538 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:14:
[...]
Ik heb hetzelfde. Kan ook nergens voorwaarden vinden over de 20% actie. Ik dacht ook gewoon via de one click optie over te stappen, maar kan dit ook nergens vinden.
![]() | ![]() |
Iemand hier toevallig sinds de 20% cashback actie al eens wat op expert.nl besteld?
Vanwege verjaardag hebben ze 10% korting op heel veel dingen. Met eventueel nog de 20% cashback erbij wordt het wel erg interessant. Kan zelf niet testen want zit al aan mijn max cashback deze maand...
Vanwege verjaardag hebben ze 10% korting op heel veel dingen. Met eventueel nog de 20% cashback erbij wordt het wel erg interessant. Kan zelf niet testen want zit al aan mijn max cashback deze maand...
Gevonden als je inlogt via je laptop. In de app is er niks over te vinden, terwijl wel alle andere acties daar staan als de spintacular, de migration special etc. Alleen de 20% actie is te vinden als je inlogt via de website. Misschien een tip voor anderen. Bedankt voor het wijze in de juiste richtingWispe schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:16:
[...]
Kijk eens onder annoucements?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat klopt. Zodra je voldoende saldo hebt gestort gaat je persoonlijke 30 dagen klok lopen.-Tim- schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:25:
Bij mij is het nog 15 dagen
[...]
Ik denk dus dat het geldt voor nieuwe aanmeldingen tot 3 oktober, en dat iedereen z’n eigen 30 dagen ‘klok’ heeft.
IK heb nog een 20-tal paginas te lezen, maar begrijp ik de tiers goed? Ik heb al wel gelezen dat je dus per tier moet wachten, maar met die MAX per tier, loop je toch veel cashback mis?
De 0 cashback zijn de uitgaves die je moet doen om aan volgende tier te komen of te verlengen die over max cashback zitten.
En dan heb ik nog de gratis abonnementen er niet eens in meegerekend, want dat heb je ook op andere plaatsen.
De 0 cashback zijn de uitgaves die je moet doen om aan volgende tier te komen of te verlengen die over max cashback zitten.
En dan heb ik nog de gratis abonnementen er niet eens in meegerekend, want dat heb je ook op andere plaatsen.
TOTAAL 2500 50 50 1.43% 1000 0 cashback 3750 150 200 2.11% 5750 0 cashback 4166.666667 250 450 3.60% 8333.333333 0 cashback 5000 400 850 3.40% 20000 0 cashback 6000 600 1450 5.80% |
Klopt, die limieten hebben ze 'handig' gedaan. En als je abonnementen hebt (bv Amazon prime, Netflix, Spotify, en ChatGPT) tellen die ook nog eens mee voor de limieten.mgo schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:48:
IK heb nog een 20-tal paginas te lezen, maar begrijp ik de tiers goed? Ik heb al wel gelezen dat je dus per tier moet wachten, maar met die MAX per tier, loop je toch veel cashback mis?
TOTAAL
2500 50 50 1.43%
1000 0 cashback
3750 150 200 2.11%
5750 0 cashback
4166.666667 250 450 3.60%
8333.333333 0 cashback
5000 400 850 3.40%
20000 0 cashback
6000 600 1450 5.80%
Beste strategie is daarom naar mijn idee:
500 euro per maand uitgeven, 10 euro cashback.
Abonnementen: 40 euro cashback.
50 euro gratis geld. Op 540 euro uitgaven.
Rest op andere cashback kaart.
@mgo, klopt helemaal wat je zegt.
Maar nu heb je nog het voordeel dat je de 20%-actie kunt gebruiken om de 1.000 euro waar je normaliter geen cashback over krijgt te vullen. Dus nu kun je ‘gatvrij’ naar Alpha komen.
Ik had gelukkig nog genoeg transacties van de vakantie te GBITten, dus dat is wat ik gedaan heb.
Maar nu heb je nog het voordeel dat je de 20%-actie kunt gebruiken om de 1.000 euro waar je normaliter geen cashback over krijgt te vullen. Dus nu kun je ‘gatvrij’ naar Alpha komen.
Ik had gelukkig nog genoeg transacties van de vakantie te GBITten, dus dat is wat ik gedaan heb.
Ik zit al een paar dagen te kloten om naar de alpha tier te komen:
:strip_exif()/f/image/6bHsy6K6aCjqpYeix0zldX5i.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan niet echt een vinger leggen hoe en wanneer de teller wordt bijgewerkt en met hoeveel. Logica ontbreekt volledig. Net is een transactie van €50 gesetteld, dus ik hoop dat ik voor 1 oktober alsnog in de alpha tier kom zodat ik nog wat transacties kan gBIT’en in de max €100 cashback.
:strip_exif()/f/image/6bHsy6K6aCjqpYeix0zldX5i.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan niet echt een vinger leggen hoe en wanneer de teller wordt bijgewerkt en met hoeveel. Logica ontbreekt volledig. Net is een transactie van €50 gesetteld, dus ik hoop dat ik voor 1 oktober alsnog in de alpha tier kom zodat ik nog wat transacties kan gBIT’en in de max €100 cashback.
Denk er ook aan dat je tier deze maand al in gaat EN de volgende maand ook, dus je abonnementen kun je dan het beste opsparen tot einde maand, scheelt bij mij 40 euro….
Transacties wil je dan weer de volgende maand hebben om je tier te behouden. Nu heb ik een grote aankoop gedaan met cc dus heb aardig wat gbit nog te doen
Transacties wil je dan weer de volgende maand hebben om je tier te behouden. Nu heb ik een grote aankoop gedaan met cc dus heb aardig wat gbit nog te doen
I know. Ik heb helaas de fout gemaakt om Netflix op de verkeerde kaart te boeken, dus die cashback ben ik helaas “kwijt”. Volgende maand max €150 cashback en ga ik los.BektLekker schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:53:
Denk er ook aan dat je tier deze maand al in gaat EN de volgende maand ook, dus je abonnementen kun je dan het beste opsparen tot einde maand, scheelt bij mij 40 euro….
Welke andere kaarten?knakworst schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:05:
[...]
Klopt, die limieten hebben ze 'handig' gedaan. En als je abonnementen hebt (bv Amazon prime, Netflix, Spotify, en ChatGPT) tellen die ook nog eens mee voor de limieten.
Beste strategie is daarom naar mijn idee:
500 euro per maand uitgeven, 10 euro cashback.
Abonnementen: 40 euro cashback.
50 euro gratis geld. Op 540 euro uitgaven.
Rest op andere cashback kaart.
Bybit geen stake is ideaal toch
Nee nu is het lastig. Ik heb nog een legacy groene kaart can CDC die geeft weer 3% over ongeveer 2200 euro.ElPensador schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:31:
[...]
Welke andere kaarten?
Bybit geen stake is ideaal toch
Daarnaast nog COCA.
Zojuist geprobeerd bij Mediamarkt online, daar werkt het helaas niet. MCC code 5732 shopping.karakedi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:47:
[...]
Geldt dit voor alle MM winkels? Afgelopen week heb ik 800 euro uitgegeven bij 2 MM winkels. Indien dit MCC 5311 is, kom ik zeer snel aan die max van 20%. Alles betaald met Curve
Update: net gedaan en gelukt
update: autocashback stond aan USDC ipv punten
Dan moet je het in de winkel aankopen. Bij mij ging om aankopen in de winkel in Amersfoort en Ede.G-Mono schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 06:53:
[...]
Zojuist geprobeerd bij Mediamarkt online, daar werkt het helaas niet. MCC code 5732 shopping.
Bol.com doet wel mee, dat is code Shopping (5311)
Klopt. Deze week een nieuwe droger via bol.com besteldAcidrain schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:21:
Bol.com doet wel mee, dat is code Shopping (5311)
Hey, er is een iDEAL optie sinds vandaag?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Heb je eerder bij CoolBlue gekocht? Dan kan je even kijken bij die transactie.ruudonline schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:48:
[...]
Klopt. Deze week een nieuwe droger via bol.com besteld. Het is jammer dat het lastig is om op voorhand de MCC code te achterhalen waarmee de transactie geregistreerd wordt. Ik vraag me bijvoorbeeld af met welke MCC code coolblue aankopen geregistreerd worden. Iemand een idee?
In dit topic staan ook best wel veel codes gedeeld.
hey, ja hier ook en met zero fees, niceSandrioni schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:51:
Hey, er is een iDEAL optie sinds vandaag?
Wel jammer dat de withdrawel nog 3,50 moet kosten. Achja, withdrawel via de kaart gaat voorlopig nog prima
Wat bedoel je met “withdrawal via de kaart”?Acidrain schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:12:
[...]
hey, ja hier ook en met zero fees, nice
Wel jammer dat de withdrawel nog 3,50 moet kosten. Achja, withdrawel via de kaart gaat voorlopig nog prima
Als in gewoon spullen kopenWispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:14:
[...]
Wat bedoel je met “withdrawal via de kaart”?
En straks groots uitstappen aan het einde van de bull dan voel je die 3,50 niet (als het goed is)
Als ik het goed bijgehouden heb, dan ben ik al over de 100 euro cashback heen inmiddels.
53006 punten, die wel nog deels 'pending' zijn.
Ondanks dat ik geen 'nieuwe' gebruiker was.
Hopen dat ze ook uitgekeerd worden
-Geen deurwaarder-
Dat was meer dan 3 jaar geleden en inmiddels een andere credit cardWispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:03:
[...]
Heb je eerder bij CoolBlue gekocht? Dan kan je even kijken bij die transactie.
In dit topic staan ook best wel veel codes gedeeld.
Hier ook geen nieuwe gebruiker. In augustus mijn Bybit.eu account aangemaakt en KYC verificatie gedaan. Meen me niet te herinneren dan ik een transactie moest doen om de kaart te activeren, maar ik ben ruim over de 100.000 punten gegaan en inmiddels 10 x 25 tegoedbonnen voor 11.000 punten per stuk kunnen halen.Deurwaarder schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:46:
Als ik het goed bijgehouden heb, dan ben ik al over de 100 euro cashback heen inmiddels.
Helaas is er geen manier om ff snel in te zien welke transacties 20% hebben gekregen en welke niet.
Hier nog niet te zien.Wispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:49:
[Afbeelding]
Hij blijft hangen bij registreren, dus ik denk dat Bybit vindt dat ik geen nieuwe gebruiker ben. Helaas.
Ook daar heb ik het niet, wel een ideal knop bij storten.
Bij mij is de announcement ook niet zichtbaar. Maar Bybit style: als je op een oudere announcement klikt in de app kom je op een nieuwe pagina met announcements, daar staat ie voor mij wel.knakworst schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:00:
[...]
Ook daar heb ik het niet, wel een ideal knop bij storten.
Maar registreren lukt niet
-Geen deurwaarder-
Op de webpagina wel, maar lekker dan, heb net flinke bak met geld op de kaart gezet

Dan stort je dat via de kaart naar Revolut en daarna weer terug naar BybitXqlus1ve schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:11:
Op de webpagina wel, maar lekker dan, heb net flinke bak met geld op de kaart gezet
Voorlopig krijg ik hem niet geregistreerd.CHRlS schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:14:
[...]
Dan stort je dat via de kaart naar Revolut en daarna weer terug naar Bybit
Ik zie de aankondiging wel, maar als ik registreer blijft er daarna een soort spinner draaien in de knop.
Hoe doe je dat precies? Wat is het voordeel hiervan?CHRlS schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:14:
[...]
Voordeel is dat je geen opname kosten hebt van je fiat en dat het instant beschikbaar is op Revolut.Wispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:17:
[...]
Hoe doe je dat precies? Wat is het voordeel hiervan?
En je het dan dus weer opnieuw zou kunnen storten via iDeal voor de actie.
Je doet dit door in de revolut app op "geld toevoegen" te klikken. En dan met de Bybit kaart via Apple/Google Pay het geld op revolut te storten.
Ik zie in de voorwaarden voor deze nieuwe actie trouwens weer nieuwe gebruikers staan. Geen idee wat de definitie van nieuwe gebruiker is en of ze er dit keer wel streng op zijn.
Maar zou kunnen dat storten daarom niet werkt?Dit evenement is uitsluitend toegankelijk voor nieuwe gebruikers uit Nederland op Bybit EU.
Dat wist ik dus niet. Chill. Dankje.CHRlS schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:20:
[...]
Voordeel is dat je geen opname kosten hebt van je fiat en dat het instant beschikbaar is op Revolut.
En je het dan dus weer opnieuw zou kunnen storten via iDeal voor de actie.
Je doet dit door in de revolut app op "geld toevoegen" te klikken. En dan met de Bybit kaart via Apple/Google Pay het geld op revolut te storten.
Registeren bedoel je toch? Dat klokje blijft bij mij ook draaien.CHRlS schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:22:
Ik zie in de voorwaarden voor deze nieuwe actie trouwens weer nieuwe gebruikers staan. Geen idee wat de definitie van nieuwe gebruiker is en of ze er dit keer wel streng op zijn.
[...]
Maar zou kunnen dat storten daarom niet werkt?
https://announcements.byb...tly--blt4ebf227f02ed147e/
ik ben vrij niew, heb nog 20% cashback maar toch werkt het inderdaad niet.
Dat geeft hoop dat er wellicht iets fout zit aan Bybit kantno1san schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:27:
https://announcements.byb...tly--blt4ebf227f02ed147e/
Tip: Woolsocks geeft 4% cashback op Mediamarkt cadeaubon. Met Bybit 2/20% erbovenop.G-Mono schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 06:53:
[...]
Zojuist geprobeerd bij Mediamarkt online, daar werkt het helaas niet. MCC code 5732 shopping.
Door die tip van laatst kijk ik altijd even op Woolsocks of een cadeaubon met cashback bij zit en heb daar al €56,27 verdiend.
ik heb helaas geen revolut of N26.CHRlS schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:14:
[...]
Weet iemand of er andere gratis rekeningen zijn waar je geld kanstorten met aple pay of bybit card?
Wise of monese misschien ?
Woolsocks viel bij mij niet onder de 20%.Wispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:40:
[...]
Tip: Woolsocks geeft 4% cashback op Mediamarkt cadeaubon. Met Bybit 2/20% erbovenop.
Door die tip van laatst kijk ik altijd even op Woolsocks of een cadeaubon met cashback bij zit en heb daar al €56,27 verdiend.
Woolsocks Shopping (5999)
Heeft iemand een andere MCC code gekregen bij Woolsocks?
2% bedoel ik dan. Excuus.no1san schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:46:
[...]
Woolsocks viel bij mij niet onder de 20%.
Woolsocks Shopping (5999)
Heeft iemand een andere MCC code gekregen bij Woolsocks?
Revolut is gratis, wat heb je tegen Revolut.no1san schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:43:
[...]
ik heb helaas geen revolut of N26.
Weet iemand of er andere gratis rekeningen zijn waar je geld kanstorten met aple pay of bybit card?
Wise of monese misschien ?
Monese:
Top-ups
Instant Card top-up:
2% fee per card top-up (if applicable subject to 2% currency exchange fee)
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 26-09-2025 17:03 ]
Helemaal niks. Maar Revolut wil mij niet meer als klant.Revolut is gratis, wat heb je tegen Revolut.
Ik heb openbank maar dat is toch zeer beperkt.
Monese valt dus af.
[ Voor 25% gewijzigd door no1san op 26-09-2025 17:13 ]
Knip, spam/referral
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 26-09-2025 22:43 ]
Dus beter is om op dat moment in Curve in te stellen dat het geld via Bybit moet ipv ICS?mgo schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:20:
Ik gebruik tegenwoordig vivid.money nadat Revolut mij ook na een tijdje buiten had gezet. Ik nam idd ook geld van een creditcard op Revolut en stortte dan naar bank. Dus pas op met Revolut en dat te veel te doen.
Ik zie het probleem niet waarom dat vervelend voor ze zou zijn.
Had heel toevallig net dat even gedaan voordat ik je post zag (en mijn Apple Pay is op curve ingesteld en die weer op ICS).
[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 26-09-2025 17:28 ]
Denk dat Revolut een fee moet betalen per transactie. Voor niks komt de zon op.Wispe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:24:
[...]
Dus beter is om op dat moment in Curve in te stellen dat het geld via Bybit moet ipv ICS?
Ik zie het probleem niet waarom dat vervelend voor ze zou zijn.
Had heel toevallig net dat even gedaan voordat ik je post zag (en mijn Apple Pay is op curve ingesteld en die weer op ICS).
Wat is nu de goedkoopste weg naar Bybit dan? Want ik deed het via Coinbase. X-bedrag en dan omzetten tegen hele lage fees naar USDC vervolgens via Arbi naar Bybit. Nu kan je ook via IDEAL en dan op Bybit converteren naar USDC.
Sepa of nu ideal is gratis, plus met al die rewards betaal je waarschijnlijik nog geen fees voor het omzetten naar USDC.thierry1982 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:11:
Wat is nu de goedkoopste weg naar Bybit dan? Want ik deed het via Coinbase. X-bedrag en dan omzetten tegen hele lage fees naar USDC vervolgens via Arbi naar Bybit. Nu kan je ook via IDEAL en dan op Bybit converteren naar USDC.
Als ik nog een klein stukje moet tot de 200 euro met de 20% actie, maar mijn betaling is een stuk groter. Krijg ik dan over de rest wel de 2%?
Ja.dennisbos schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:04:
Als ik nog een klein stukje moet tot de 200 euro met de 20% actie, maar mijn betaling is een stuk groter. Krijg ik dan over de rest wel de 2%?
Tot je limiet, ja.dennisbos schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:04:
Ja dat is het goedkoopst, Coinbase is 0,01% voor stables, Bybit is 0,1%. Op 100 euro 9 cent, dus voor kleine bedragen bespaar je jezelf de moeite. En nu met spintacular helemaal zinloos, want als je 1000 euro verhandelt, krijg je weer een ticket, en win je minimaal een USDC, dus dan heb je de kosten weer terug.thierry1982 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:11:
Volgens mij al bekend maar toch nog even de bevestiging:
Onbemand tanken (200 eur reservering op card) met curve en credicard bank en vervolgens verplaatsen naar bybit = 20% korting. (Total in mijn geval)
Onbemand tanken (200 eur reservering op card) met curve en credicard bank en vervolgens verplaatsen naar bybit = 20% korting. (Total in mijn geval)
Krijg net 20USDC met als opmerking welcome to Bybit card. Nice!
Hier niets.thierry1982 schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:57:
Krijg net 20USDC met als opmerking welcome to Bybit card. Nice!
Probeer ik 100 euro met ideal op te waarderen (ING), krijg je melding bij bybit 'this payment is under review, takes 3 to 5 days'.
Bij ING is het geld afgeschreven, bij Bybit EU nog niks dus. Bij NL ging het altijd direct goed
Bij ING is het geld afgeschreven, bij Bybit EU nog niks dus. Bij NL ging het altijd direct goed
de eerste keer misschien?Theswitch schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:14:
Probeer ik 100 euro met ideal op te waarderen (ING), krijg je melding bij bybit 'this payment is under review, takes 3 to 5 days'.
nothing stops this train
Het is wel jammer dat je niet zelf kunt kiezen met hoeveel je wil opwaarderen. Hij maakt er €100 van.
Je moet eerst het bedrag invullen en dan op iDeal klikken?Wispe schreef op zondag 28 september 2025 @ 14:19:
Het is wel jammer dat je niet zelf kunt kiezen met hoeveel je wil opwaarderen. Hij maakt er €100 van.
Oja, ik zag dat vakje bovenin niet. Ging meteen door toen ik de iDeal-knop zag.GioStyle schreef op zondag 28 september 2025 @ 14:21:
[...]
Je moet eerst het bedrag invullen en dan op iDeal klikken?
Weten jullie hoeveel je moet uitgeven om in de volgende maand de alpha-tier te mogen behouden? Van beta naar alpha is 3,5k, maar dat is volgens mij wat anders, toch?
[ Voor 27% gewijzigd door Wispe op 28-09-2025 18:45 ]
Om te behouden is wederom 3,5K spendenWispe schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:44:
Weten jullie hoeveel je moet uitgeven om in de volgende maand de alpha-tier te mogen behouden? Van beta naar alpha is 3,5k, maar dat is volgens mij wat anders, toch?
En dat is een flink bedrag. Daarom houd ik de beta tier aan, 500 euro plus wat abo's.
Ja dat is zeker flink. Gaat ook niet lukken.knakworst schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:48:
En dat is een flink bedrag. Daarom houd ik de beta tier aan, 500 euro plus wat abo's.
Had gehoopt dat het wat minder zou zijn, want 500 is voldoende voor de beta.
Vooralsnog lukt het mij prima dankzij een stuwmeer aan transacties in Curve en Netflix en ChatGPT.
Maar mochten ze bij Bybit ooit besluiten Curve niet meer toe te staan dan is het klaar voor mij.
Maar mochten ze bij Bybit ooit besluiten Curve niet meer toe te staan dan is het klaar voor mij.
Vandaag wel achtergekomen dat je moet oppassen met die abo’s:
Ik had (te snel) Netflix geBIT maar ik realiseerde me daarna dat je dat max 1x per transactie kon doen. Dus Netflix is terugbetaald op Bybit maar ze hebben teveel punten ingehouden tov wat ik heb verkregen (en dat is niet het volledige bedrag ivm limiet van de beta tier (max €50)).
Ik weet niet of het zin heeft om het support te mailen en of dat ze het snappen.
Dus ik heb m’n verlies genomen.
![]() | ![]() |
Ik weet niet of het zin heeft om het support te mailen en of dat ze het snappen.
Volgens mij kan je gewoon meerdere transacties doen hoor. Heb ik deze maand ook gedaan en gewoon de punten ontvangen.
[ Voor 58% gewijzigd door CHRlS op 29-09-2025 09:05 ]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik wilde dat Netflix op een andere kaart in Curve kwam, maar ik was vergeten van pas te wisselen waardoor ten tijde van incasso de transactie werd gesetteld op Bybit. Ik heb daar niet de volledige cashback over gekregen ivm limiet. Ik dacht slim te doen door te geBIT’en naar een andere kaart zodat ik in oktober hem weer terug kon geBIT’en naar Bybit, maar nadat ik dat had gedaan, realiseerde ik me dat dat niet ging werken omdat je per transactie max 1x kan geBIT’en. Met de terugbetaling hebben ze de volle mep ingehouden ivm een deel wat ik heb gekregen.CHRlS schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:22:
Volgens mij kan je gewoon meerdere transacties doen hoor. Heb ik deze maand ook gedaan en gewoon de punten ontvangen.
[Afbeelding]
Eigen schuld dikke bult.
Dat Bybit refunds niet correct verwerkt lijkt een bekend en oud probleem. Het is mij na een paar support mails heen en weer gelukt om de juiste punten verrekend te krijgen. Echter staat nu verkeerd mijn max/earned op 1, waardoor ik geen punten meer kan verzamelen deze maand. Oftewel bybit en refunds icm punten verzamelen is een slecht ideeWispe schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:01:
Vandaag wel achtergekomen dat je moet oppassen met die abo’s:Ik had (te snel) Netflix geBIT maar ik realiseerde me daarna dat je dat max 1x per transactie kon doen. Dus Netflix is terugbetaald op Bybit maar ze hebben teveel punten ingehouden tov wat ik heb verkregen (en dat is niet het volledige bedrag ivm limiet van de beta tier (max €50)).
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik weet niet of het zin heeft om het support te mailen en of dat ze het snappen.Dus ik heb m’n verlies genomen.
Wat is eigenlijk de reden dat jullie punten verzamelen ipv de auto cashback in USDC?
Voor 11000 punten kan je €25 tegoed kopen, dan kom je op ongeveer 22% cashback uiteindelijk.Acidrain schreef op maandag 29 september 2025 @ 07:51:
Wat is eigenlijk de reden dat jullie punten verzamelen ipv de auto cashback in USDC?
Domino in "Bybit Card Topic"Acidrain schreef op maandag 29 september 2025 @ 07:51:
Zijn de punten onbeperkt geldig? /
zijn er al andere aanbiedingen geweest voor de punten?
(ik zie alleen 10$ crypto en de 25 eur)
Ik weet niet hoe lang ze houdbaar zijn, maar ik heb nog niet meegemaakt of gehoord dat je je daar zorgen om moet maken. Wat wel kan gebeuren is dat de €25 tegoed 'uitverkocht' raakt, dus als je lang wacht ben je niet zeker dat je het zo kan toepassen.no1san schreef op maandag 29 september 2025 @ 08:53:
Zijn de punten onbeperkt geldig? /
Wat ik doe: Als ik weet dat ik iets ga kopen dat niet onder de 20% cashback valt, wissel ik m'n punten in voor om-en-nabij het te betalen bedrag.