Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 10:21
Mijn vriendin en ik hebben allebei de migratie van NL naar EU gedaan. Dit werkte eigenlijk vrijwel vlekkeloos. Nu is bij haar Bybit card echter niet het saldo uit haar funding account zichtbaar. (Er staat gewoon 0 eur in fiat en 0 in crypto terwijl dit in het funding account wel zichtbaar is.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:20

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OagLSdNJEM1_qpAApz55TDP-h9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p1vZelVmloQmZdW3t0Y2SqIS.jpg?f=fotoalbum_large
Begrijp ik goed dat als ik in totaal voor $50k aan USDC/EUR heen-en-weer ‘spot’-trade, ik voor $200 aan USDC ga ontvangen?

Er staat airdrop, dus begrijp dat dat daadwerkelijk geld is dat je krijgt. Ik heb namelijk al veel fee saver tegoed, dus volgens mij kan ik die 50k in principe gratis bereiken.

Waarom zouden ze zoiets doen/toelaten? Mogelijk om veel trading volume te krijgen op hun exchange?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 24-09 20:14
-Tim- schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:03:
[Afbeelding]
Begrijp ik goed dat als ik in totaal voor $50k aan USDC/EUR heen-en-weer ‘spot’-trade, ik voor $200 aan USDC ga ontvangen?

Er staat airdrop, dus begrijp dat dat daadwerkelijk geld is dat je krijgt. Ik heb namelijk al veel fee saver tegoed, dus volgens mij kan ik die 50k in principe gratis bereiken.

Waarom zouden ze zoiets doen/toelaten? Mogelijk om veel trading volume te krijgen op hun exchange?
Ik heb het gezien als dezelfde taak, dus dat je 1x 100USDC airdrop krijgt. Misschien als je en referee Refererrerderrrer bent dat je wel 2x ontvangt?

Je moet overigens wel kijken welke fee-saver je hebt. Ik had andere voor aankopen van crypto (volgens mij dus USDC/EUR) en spot trading (crypto/crypto)

En ja ik denk inderdaad dat ze volume willen genereren op hun nieuwe platform. Daar zijn de overige acties ook aardig op gericht

[ Voor 7% gewijzigd door Peppernut op 19-09-2025 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
Kol Nedra schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:35:
iemand de transfer al gedaan? hoe verloopt die transfer, dus stel je hebt zelfs dust in altjes, worden die ook mee gestuurd?
weet iemand dit? hoe gaat die transfer en is het vrijwel direct?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:19:
[...]

weet iemand dit? hoe gaat die transfer en is het vrijwel direct?
anandus in "Bybit Card Topic"

Vanaf hier ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Flexion1 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 06:05:
[...]

Zodra je een willekeurige betaling doet met je kaart pakt hij eerst die 25 euro voucher. Zodra de transactie gesetteld is zie je dat de kaart gebruikt is. Max 30 dagen geldig.
Dus feitelijk schiet je het eerst voor (dus er moet genoeg geld op de kaart staan), en pas bij het settlement wordt het verrekend net de vouchers?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:52:
[...]

Dus feitelijk schiet je het eerst voor (dus er moet genoeg geld op de kaart staan), en pas bij het settlement wordt het verrekend net de vouchers?
Nee. Die €25 staat gewoon op je kaart nadat je hem geclaimd hebt.

• no1san
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:57
tweakers,

ik heb de cashback punten ingewisseld voor 25 eur.
in Bybit rewards zie ik dat deze vrijwel is gebruikt. (0.02 remaining)

Echter als ik kijk bij m ijn cashback (current tier Beta) zie ik 8.21 / 50 eur
Wanneer zie ik die 11000 punten (22 eur?) in mijn earned overzicht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
no1san schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:47:
tweakers,

ik heb de cashback punten ingewisseld voor 25 eur.
in Bybit rewards zie ik dat deze vrijwel is gebruikt. (0.02 remaining)
Heb je de voucher ook geclaimd? Nadat je hebt geclaimd, wordt de voucher actief en in gebruik genomen wanneer je een betaling doet. Eerder niet.
Echter als ik kijk bij m ijn cashback (current tier Beta) zie ik 8.21 / 50 eur
Wanneer zie ik die 11000 punten (22 eur?) in mijn earned overzicht ?
De tiers staan los van de 20%-actie op dit moment. Waarschijnlijk heb je punten vergaard door de 20%-actie en heb je daarmee de voucher gekocht. De alle andere transacties waarover je 2% krijgt gaan via de tier en valt onder die 50 EUR aan cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 24-09 20:14
-Tim- schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:03:
[Afbeelding]

Ik heb hem vandaag kunnen claimen en degene van wie ik de referral code heb ontvangen heeft ook 100 USDC gekregen. Die heeft zelf niet de 50K handelsvolume bereikt

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 17:42
Ik had mezelf een beetje rijk gerekend met die 20%. Gelukkig nog geen bedragen uitgegeven maar ik ben nu vooral benieuwd waar ik die 20% kan krijgen.

Ik lees over tanken. Mooi, maar maakt t uit bij welk tankstation en bemand of onbemand? Ik las iets over autorisatie?

En kun je bijvoorbeeld credit kopen bijvoorbeeld een Apple-kaart? En waar koop je dat dan? Ik las Woolsocks? Is dat ook voor 20%?
Die MCC codes maken het mij wat onoverzichtelijk, dus als iemand met een beetje ervaring er iets over wil zeggen, dat zal mij blij maken.

Tenslotte, ik durf t bijna niet te zeggen, maar Curve? Waarom is dat handig? Iemand een voorbeeld?

[ Voor 3% gewijzigd door omitz op 20-09-2025 12:27 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
omitz schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:07:

Tenslotte, ik durf t bijna niet te zeggen, maar Curve? Waarom is dat handig? Iemand een voorbeeld?
Curve is handig als je van de ene (bv ICS) naar de beste cashback kaart wilt omzetten. Verder als je veel buiten EU bent, scheelt het een hoop aan valutakosten. Als je jaarlijks >5k buiten EU uitgeeft, en redelijk wat bij 6 retailers naar keuze bv Amazon, AH, Aldi, Booking.com, krijg je op al die uitgaven 1% met het Curve Pro abonnement, dan heb je die 120 euro per jaar er zo uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik heb in de openingspost aan het eind gezet wat allemaal onder die 20% valt, dan hoeft het topic verder niet zo vervuild te worden met al die berichten.

• Wispe
  • Niet online
@omitz in je post staat 3x 'ik lees'/'ik las', maar de antwoorden op de vragen die je stelt zijn ook allemaal terug te lezen. :+
omitz schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:07:
En kun je bijvoorbeeld credit kopen bijvoorbeeld een Apple-kaart? En waar koop je dat dan? Ik las Woolsocks? Is dat ook voor 20%?
Die MCC codes maken het mij wat onoverzichtelijk, dus als iemand met een beetje ervaring er iets over wil zeggen, dat zal mij blij maken.
De MCC-code van Woolsocks is 5999, dus die doet niet mee met de 20% actie.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 17:42
Ik zie het nu ook staan in de openingspost nota bene.. 8)7 Ja, drukke week gehad.
@knakworst bedankt voor de uitleg.

Ik ga eens met trial and error proberen bij bol.com
Tanken doe ik straks weer in het buitenland, benieuwd hoe dat gaat, laat het wel weten.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zojuist is de fysieke card thuisbezorgd. Een hele verbetering is dat op de envelop geen 'Bybit' staat, dat was wel zo toen ik de fysieke NL-card kreeg. Was er niet zo blij mee aangezien ik met buren een trappenhuis deel.

Op de achterkant staan je voorna(a)m(en) en achternaam, maar de laatste letter van mijn achternaam is weggevallen. Lekker slordig weer.

[ Voor 24% gewijzigd door Wispe op 20-09-2025 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:18:
Zojuist is de fysieke card thuisbezorgd. Een hele verbetering is dat op de envelop geen 'Bybit' staat, dat was wel zo toen ik de fysieke NL-card kreeg. Was er niet zo blij mee aangezien ik met buren een trappenhuis deel.

Op de achterkant staan je voorna(a)m(en) en achternaam, maar de laatste letter van mijn achternaam is weggevallen. Lekker slordig weer.
hier ook zojuist ontvangen, kan ik die aan vrouwlief geven want die is nog van de kaartjes ipv met telefoon betalen

nothing stops this train

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 12:45
Ik lees net over de bybit card. Die dus de volgende voordelen heeft;
- obv tiers cashback en lounge voordelen etc
- tijdelijke 20% cashback dat mensen uitzetten om meteen crypto van te kopen?
- puntensysteem

Begrijp ik het goed? Er zijn zoveel creditcards, cashbacks, puntensystemen etc dat ik nooit buiten mijn ing en revolut ben gegaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:08
mustiej schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:32:
Ik lees net over de bybit card. Die dus de volgende voordelen heeft;
- obv tiers cashback en lounge voordelen etc
- tijdelijke 20% cashback dat mensen uitzetten om meteen crypto van te kopen?
- puntensysteem

Begrijp ik het goed? Er zijn zoveel creditcards, cashbacks, puntensystemen etc dat ik nooit buiten mijn ing en revolut ben gegaan..
Bijna.

Standaard krijg je obv de tier waar je in valt een vergoeding in punten (met een waarde van €0,002 per stuk). Je kan deze automatisch iedere nacht om laten zetten naar USDC (auto cashback functie) dat door de meeste uitgezet wordt. Het sparen van de punten om met korting bepaalde crypto maar vooral de €25 EUR Card Bonus (voor 11000 punten) aan te schaffen levert meer op.

Daarnaast loopt er op dit moment nog een actie waarbij bepaalde aankopen - obv deelnemende MCC zie topicstart - die betaald worden met crypto (dus niet € tegoed) je niet de reguliere cashback uit je tier (vanaf 2%) krijgt in punten maar 20%. Aan betalingen met crypto zitten extra kosten verbonden maar vanwege de 20% is dit nog steeds gunstig. Let wel op dat je aankopen die niet in aanmerking komen voor de actie beter gewoon met tegoed € kan betalen omdat de kosten tov bv 2% cashback niet meer zo leuk zijn.

Waarmee je aankoop met de kaart afgerekend wordt je zelf bepalen/wijzigen.

Tip: Mocht je nog geen Bybit EU account of wel een account maar nog geen virtuele CC hebben kijk dan of je een referal code kan gebruiken bij het aanvragen. Tot $135 airdrops voor nieuw account en -ook bij bestaand account- $10 USDC bij aanvragen van CC (voorwaarden uiteraard van toepassing).

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 12:45
PKing83 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:02:
[...]

Bijna.

Standaard krijg je obv de tier waar je in valt een vergoeding in punten (met een waarde van €0,002 per stuk). Je kan deze automatisch iedere nacht om laten zetten naar USDC (auto cashback functie) dat door de meeste uitgezet wordt. Het sparen van de punten om met korting bepaalde crypto maar vooral de €25 EUR Card Bonus (voor 11000 punten) aan te schaffen levert meer op.

Daarnaast loopt er op dit moment nog een actie waarbij bepaalde aankopen - obv deelnemende MCC zie topicstart - die betaald worden met crypto (dus niet € tegoed) je niet de reguliere cashback uit je tier (vanaf 2%) krijgt in punten maar 20%. Aan betalingen met crypto zitten extra kosten verbonden maar vanwege de 20% is dit nog steeds gunstig. Let wel op dat je aankopen die niet in aanmerking komen voor de actie beter gewoon met tegoed € kan betalen omdat de kosten tov bv 2% cashback niet meer zo leuk zijn.

Waarmee je aankoop met de kaart afgerekend wordt je zelf bepalen/wijzigen.

Tip: Mocht je nog geen Bybit EU account of wel een account maar nog geen virtuele CC hebben kijk dan of je een referal code kan gebruiken bij het aanvragen. Tot $135 airdrops voor nieuw account en -ook bij bestaand account- $10 USDC bij aanvragen van CC (voorwaarden uiteraard van toepassing).
Dankjewel. Gezien ik weer in de crypto markt wil gaan is dit wel handig.

Hoe zit dat met de kosten om van Bybit naar IBAN te gaan en aankopen met euro of crypto?

• PKing83
Geldstorting in € kan gratis:
SEPA gratis
Zen.com gratis
'eenvoudige bankoverschrijving' (?) 0,08% + 0,28 EUR
iDeal is er nog niet (zouden ze wel mee bezig zijn).

Geldopname:
SEPA 0,08% + 3,50 EUR kosten
Zen.com 1,60 EUR kosten

Maar je kan euro tegoed ook gebruiken voor top up van bv Bunq of Revolut (uitgesloten van cashback en zelf nog geen ervaring mee).

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 08:35
PKing83 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:25:
Geldstorting in € kan gratis:
SEPA gratis
Zen.com gratis
'eenvoudige bankoverschrijving' (?) 0,08% + 0,28 EUR
iDeal is er nog niet (zouden ze wel mee bezig zijn).

Geldopname:
SEPA 0,08% + 3,50 EUR kosten
Zen.com 1,60 EUR kosten

Maar je kan euro tegoed ook gebruiken voor top up van bv Bunq of Revolut (uitgesloten van cashback en zelf nog geen ervaring mee).
Wel een waarschuwing. De "instant" SEPA is niet zo "instant". Ik heb zojuist geld overgemaakt en het komt nog niet aan. Waarschijnlijk maandag pas.

If it does not kill u, it makes u stronger

• Wispe
  • Niet online
Redbull4u schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:28:
[...]

Wel een waarschuwing. De "instant" SEPA is niet zo "instant". Ik heb zojuist geld overgemaakt en het komt nog niet aan. Waarschijnlijk maandag pas.
Dat verschilt per bank. Ik heb ASN en mijn overboekingen zijn wel instant.

• PKing83
Redbull4u schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:28:
[...]

Ging hier al die keren probleemloos ook 's nachts en ik meen ook in het weekend maar dat zou ik na moeten kijken. Kan wellicht van bank tot bank verschillen.
Let wel op dat je stort vanaf de gekoppelde IBAN. En dat je het refentie-ID niet vergeet mee te geven. Uit ervaring elders weet ik dat dit dan even zweten kan zijn voordat Support de storting (destijds handmatig) opgezocht en gekoppeld heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no1san
rabobank ook instant. (meteen een bybit pushbericht van de bybit app)

Voor de 20% liefhebbers... Ik heb net een tegoedbon gekocht bij mijn favoriete restaurant.
Restaurants ( mcc 5812)

• no1san
PKing83 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:35:
[...]

Ging hier al die keren probleemloos ook 's nachts en ik meen ook in het weekend maar dat zou ik na moeten kijken. Kan wellicht van bank tot bank verschillen.
Let wel op dat je stort vanaf de gekoppelde IBAN. En dat je het refentie-ID niet vergeet mee te geven. Uit ervaring elders weet ik dat dit dan even zweten kan zijn voordat Support de storting (destijds handmatig) opgezocht en gekoppeld heeft.
The bank account holder's name must match the name you provided during identity verification on Bybit, otherwise the deposit may fail.

Er is geen gekoppelde IBAN bij Bybit.....
Of heeft iemand een screenprint met die info?

• Wispe
  • Niet online
no1san schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:39:
[...]

The bank account holder's name must match the name you provided during identity verification on Bybit, otherwise the deposit may fail.

Tijdens KYC heb je identiteitsverificatie moeten doen en daaronder valt een euro-storting ter bankverificatie. Dat is dan ook meteen de gekoppelde IBAN.
https://www.bybit.nl/user/accounts/auth/personal

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 20-09-2025 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83
no1san schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYZu9fsrnQ5MqAGVTjxMGMwY0-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wJLBxqnO6UyqT9irShexjDdi.png?f=fotoalbum_large

• no1san
Ai, ik heb een ander scherm maar zie inderdaad mijn deposit account.
Excuses! je moet inderdaad eerst je deposit iban opvoeren.

• no1san
Wispe schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:43:
[...]

Tijdens KYC heb je identiteitsverificatie moeten doen en daaronder valt een euro-storting ter bankverificatie. Dat is dan ook meteen de gekoppelde IBAN.
https://www.bybit.nl/user/accounts/auth/personal
Ahhh ook niet meer aan gedacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Volgens de voorwaarden zou ik geen nieuwe user meer zijn. Want eind augustus al gestort ivm de actie. Dus voor de 20%/10% actie €500 omgezet naar USDC en cashback gepakt.

Zit nu aan de alpha cap, maar dacht: toch even proberen met benzine/restaurants. Tot m’n verbazing ook daar gewoon 20% cashback op gekregen. Totaal al €728,40 aan transacties met punten binnen, laatste deel nog pending.

Dus ook als je “officieel” geen nieuwe user meer bent, zeker ff proberen met kleine bedragen.

[ Voor 5% gewijzigd door CHRlS op 20-09-2025 17:17 ]

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 13:00

BeyondThunder

Lost Lightning

Waar tanken jullie? Ik heb verschillende stations geprobeerd, TankEasy, BP, Tango. Maar bij deze wordt de ByBit card geweigerd.

@PKing83 Vraag 2, kan je kiezen waarmee je wil betalen? Crypto of EUR? Als je beide op je funding account heb staan? Ik kan deze optie niet vinden? Wel goed dat je aangeeft dat betalen in Crypto duurder is bij zaken die niet onder de 20% Cashback vallen. Dat wist ik niet, ik dacht, Ahh 2%, ook leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
BeyondThunder schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 17:36:
Waar tanken jullie? Ik heb verschillende stations geprobeerd, TankEasy, BP, Tango. Maar bij deze wordt de ByBit card geweigerd.
Ik betaal altijd via Curve, dan werkt het bij ieder tankstation. Eerst de reservering even laten staan op de ING CC en daarna omzetten naar Bybit als deze gesetteld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83

@PKing83 Vraag 2, kan je kiezen waarmee je wil betalen? Crypto of EUR? Als je beide op je funding account heb staan? Ik kan deze optie niet vinden? Wel goed dat je aangeeft dat betalen in Crypto duurder is bij zaken die niet onder de 20% Cashback vallen. Dat wist ik niet, ik dacht, Ahh 2%, ook leuk.
Dat kan in app onder Card en dan Betalen met wijzigen.
Ik verplaats voor de zekerheid fiat of crypto zodat het ook niet gebruik kán worden maar misschien hoeft dat niet eens.
Op website kan het onder https://www.bybit.eu/cards/dashboard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMD_lBAtFCaTk_h7i1Z0litsw04=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/02Mdohl9aAyo43PThYcWu7QK.png?f=user_large

Tot nu toe pas ervaring met 1 bemand tankstation van Avia.
Onbemande werken bij mij nooit maar de Revolut route klinkt als een goede (geen ervaring mee).

[ Voor 7% gewijzigd door PKing83 op 20-09-2025 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Thanks mannen! (of vrouwen), ik ga inderdaad even puzzelen. Al die tankstations die ik noemen zijn onbemand. Maar ik ga het nog een proberen met Curve.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
PKing83 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 17:46:
[...]

Dat kan in app onder Card en dan Betalen met wijzigen.
Ik verplaats voor de zekerheid fiat of crypto zodat het ook niet gebruik kán worden maar misschien hoeft dat niet eens.
Op website kan het onder https://www.bybit.eu/cards/dashboard
[Afbeelding]
Fiat in funding wordt altijd eerst gebruikt. Maar dan krijg je dus niet de 20%. Even wegzetten does the trick.

• no1san
CHRlS schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 17:46:
[...]

Ik betaal altijd via Curve, dan werkt het bij ieder tankstation. Eerst de reservering even laten staan op de ING CC en daarna omzetten naar Bybit als deze gesetteld is.
is het dan met 20% korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no1san
het ging bij mij mis bij de onbemande tankstations en de bijbehorende reservering (150 eur ?).
bemande tankstationszoals TotalEnergies hebben MCC Transport (5541) en 20%.
Je kan het testen door even een Mars te kopen :-)

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:00
Ik probeer de virtuele Bybit debicard toe te voegen aan mijn Curve account. Wanneer ik alle gegevens van de debitcard in de Curve app heb ingegeven, moet ik dat in de Bybit app goedkeuren. De app geeft dat een foufmelding dat ik de "enable biometric authentication" moet instellen. Nu heb ik de EU-Bybit app bekeken, maar ik kan nergens deze mogelijkheid vinden. Het zou in de instellingen bij security moeten staan volgens de instructie die ik op de website van Bybit.eu staan. Heeft het er misschien mee te maken dat ik een Pixel 9 heb met grapheneos? Hebben jullie ook hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
smily01 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:00:
Ik probeer de virtuele Bybit debicard toe te voegen aan mijn Curve account. Wanneer ik alle gegevens van de debitcard in de Curve app heb ingegeven, moet ik dat in de Bybit app goedkeuren. De app geeft dat een foufmelding dat ik de "enable biometric authentication" moet instellen. Nu heb ik de EU-Bybit app bekeken, maar ik kan nergens deze mogelijkheid vinden. Het zou in de instellingen bij security moeten staan volgens de instructie die ik op de website van Bybit.eu staan. Heeft het er misschien mee te maken dat ik een Pixel 9 heb met grapheneos? Hebben jullie ook hier last van?
Ik zie het idd ook niet op mobiel staan, maar wel op PC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03mhGhXz6lY5gS3zDmSdkz3lWbE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/42MVD9JhyGfOTtGAal6P3Y8o.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Zqh-CAMT0psAjhe8xAp-YSMPLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YkdBW10ygkBid3nJUDiNfOtF.png?f=fotoalbum_large

Kom je hiermee uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
no1san schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:35:
[...]

is het dan met 20% korting?
Ja, ik heb bij Esso, Shell en BP 20% cashback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Hier net even getest bij de BP met al mijn kaarten via Curve, helaas telkens "Transaction Declined", en enkel onbemande stations hier in de buurt, betalen met Curve lukt daar niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09 18:33
Je kan bij curve zien waarom het niet werkt. Zorg dat je dus een andere cc gebruikt (ing, rabo etc) dat werkt altijd beter eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maar als je niet via Curve betaald, maar gewoon direct met de Rabo/Visa card, dan kan je toch geen GBIT doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BeyondThunder schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:33:
Maar als je niet via Curve betaald, maar gewoon direct met de Rabo/Visa card, dan kan je toch geen GBIT doen?
Dat klopt. Soms is het even niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@Wispe Nooit geweten dat Weesp vroeger Wispe heette ;-) (en dat de brouwer in Weesp, Wispe heet)
Maar dank je, ik ben ook nog lerende hoe ik zo veel mogelijk cashback krijg. We blijven toch Hollanders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:15
Theswitch schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:41:
[...]

Mijn ervaring bij retour is wel dat de teller van je tier (bv tier 2 tot 50$) NIET wordt terug gezet. Daar ben ik al eens wat kwijtgeraakt en support mederwerkers begrepen het niet, zelfs met screenshots.
Retouren gaan idd niet goed.
Bij de refund gaan er meer punten af dan de originele in de plus had. Ook wordt de teller niet terug gezet...

Op hoop van zegen support een bericht gestuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door ElPensador op 22-09-2025 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:15
no1san schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:36:
rabobank ook instant. (meteen een bybit pushbericht van de bybit app)

Voor de 20% liefhebbers... Ik heb net een tegoedbon gekocht bij mijn favoriete restaurant.
Restaurants ( mcc 5812)
Hoe kan je zie dat je 20% cashback krijgt, en is het mogelijk te zien hoever je bent tot de 20% cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheenbeen
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 15:53
zijn hier mensen die een zelfmigratie hebben gedaan naar Bybit.eu? Bij 'Assets' zou ergens een optie moeten staan om jezelf te gaan migreren, maar ik heb die optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Scheenbeen schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:21:
zijn hier mensen die een zelfmigratie hebben gedaan naar Bybit.eu? Bij 'Assets' zou ergens een optie moeten staan om jezelf te gaan migreren, maar ik heb die optie niet.
Op PC geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheenbeen
Ja. Ik zie die balk niet, dus ik vertrouw de auto-migrate ook niet. Heb wel m'n wachtwoord gereset zojuist (incl. biometric proces), misschien daarom tussen wal en schip belandt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dan weet ik het ook niet. Het zou in fases gaan, maar het lijkt me dat jij hem inmiddels wel zou moeten zien. Ik zou even een ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheenbeen
Ik heb net de Bybit app gedownload en deze geeft aan: "Account koppelen mislukt. Je huidig account voldoet nog niet aan de migratievereisten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:32
Kreeg gister een mail waarin oa stond

This is a reminder that should you want to withdraw your assets from Bybit.nl, please do so by Sep 22, 2025, 7AM UTC

From Sep 22, 2025, 7AM UTC
Withdrawal service on Bybit.nl will be ceased. You may still be able to log in only to download transaction history for your records.

heb vanmorgenvroeg alle assets die nog wel te migreren waren verplaats naar andere exchange omdat mijn verificatie niet goedgekeurd was ? en ik geen kans meer had om het opnieuw te doen. had een ticket aangemaakt maar dat duurt meer dan 7 dagen dus voor de zekerheid eraf gehaald anders ben ik alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheenbeen
Ja, maar verderop in die mail stond dat als je niks doet de boel wordt gemigreerd naar Bybit.eu op 30 september. Volgens mij kunnen ze nooit jouw assets zomaar van je afnemen als de migratie niet lukt, Satos.BV moet voldoen aan de Nederlandse wet- en regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMFreud
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 23-09 15:12
Goedemiddag,

Ik ben sinds afgelopen week trotse, en verwarde, bezitter van de bybitcard. Ik zag dat ik geen punten krijg bij supermarkt aankopen. Ik zoek me gek om hier een sluitend antwoord op te krijgen. Weet iemand hoe het precies werkt met de supermarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:08
SMFreud schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:51:
Goedemiddag,

Ik ben sinds afgelopen week trotse, en verwarde, bezitter van de bybitcard. Ik zag dat ik geen punten krijg bij supermarkt aankopen. Ik zoek me gek om hier een sluitend antwoord op te krijgen. Weet iemand hoe het precies werkt met de supermarkt?
Supermarkt en afrekenen met euro's zou 2% moeten geven.
Wat staat er in je transactie opgegeven?

Bybit > Card > Transactions > Rewarded points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@SMFreud , ik vermoed dat je te snel bent. De daadwerkelijke punten krijg je pas een paar dagen na het settelen van de transactie. Je kunt bij Transactions -> Authorization al wel zien hoeveel punten je zou moeten gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vanochtend rond 09:15 een SEPA verstuurd, is nu nog niet binnen bij ByBit.EU
meer mensen last van?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:19:
meer mensen last van?
Verschilt per bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMFreud
Domino schreef op maandag 22 september 2025 @ 14:27:
[...]

Supermarkt en afrekenen met euro's zou 2% moeten geven.
Wat staat er in je transactie opgegeven?

Bybit > Card > Transactions > Rewarded points?
En @Trasos
Ik heb bij alle andere transacties, bijvoorbeeld ook een transactie die 4 dagen later is gemaakt, wel 'points earned'. Bij de Lidl en de AH staat dat er niet.

Ik ben nieuw lid. Kan het te maken hebben met de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SMFreud schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:57:
[...]

En @Trasos
Ik heb bij alle andere transacties, bijvoorbeeld ook een transactie die 4 dagen later is gemaakt, wel 'points earned'. Bij de Lidl en de AH staat dat er niet.

Ik ben nieuw lid. Kan het te maken hebben met de actie?
Zijn ze al gesetteld?
Indien ja, dan klopt dat niet. Ik zou even een ticket aanmaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 22-09-2025 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Als ik genoeg ruimte hebt voor cashback voor Netflix, dan gewoon account aanmaken bij Netflix en laten afschrijven van de kaart en ik krijg 100% cashback? Nog andere addertjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 22 september 2025 @ 19:17:
Als ik genoeg ruimte hebt voor cashback voor Netflix, dan gewoon account aanmaken bij Netflix en laten afschrijven van de kaart en ik krijg 100% cashback? Nog andere addertjes?
Ja en nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:21

Radeon

Today is a good day to die

Kol Nedra schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:19:
meer mensen last van?
Ik doe gewoon via Coinbase via iDeal fiat storten. Bij Coinbase omzetten naar USDC en via BASE versturen naar Bybit. Het zijn een paar extra handelingen maar is goedkoper als USDC bij Bybit.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMFreud
Wispe schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:57:
[...]

Zijn ze al gesetteld?
Indien ja, dan klopt dat niet. Ik zou even een ticket aanmaken.
Ga ik morgen even doen.

Bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Ik probeer nu Netflix te betalen, maar elke keer wordt de transactie geweigerd met als reden: 'Requires PIN'. Iemand een idee? Ik heb alleen de virtuele pas? Waarschijnlijk de fysieke nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:13:
Ik probeer nu Netflix te betalen, maar elke keer wordt de transactie geweigerd met als reden: 'Requires PIN'. Iemand een idee? Ik heb alleen de virtuale pas? Waarschijnlijk de fysieke nodig?
Geen idee, maar virtuele kan ook gewoon. Probeer het eens met Curve?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ries_zuid
  • Laatst online: 23-09 20:15
Ik probeer nu Netflix te betalen, maar elke keer wordt de transactie geweigerd met als reden: 'Requires PIN'. Iemand een idee? Ik heb alleen de virtuale pas? Waarschijnlijk de fysieke nodig?
Ik heb het ook via virtuele pas betaald, ging zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:18:
[...]

Geen idee, maar virtuele kan ook gewoon. Probeer het eens met Curve?
Ik heb geen Curve. Ik maak wel even een ticket aan bij Bybit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:10
Ik probeer nu Netflix te betalen, maar elke keer wordt de transactie geweigerd met als reden: 'Requires PIN'. Iemand een idee? Ik heb alleen de virtuele pas? Waarschijnlijk de fysieke nodig?
Heb je euro’s erop staan? Als je het met usdc probeert lukt het niet. Op een of andere manier duurt de betaling dan te lang en reject Netflix de transactie.

Dus je moet de authorisatie echt met euro in je funding account doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Flexion1 op 22-09-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Flexion1 schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:31:
[...]

Heb je euro’s erop staan? Als je het met usdc probeert lukt het niet. Op een of andere manier duurt de betaling dan te lang en reject Netflix de transactie.

Dus je moet de authorisatie echt met euro in je funding account doen.
Dat was hem! Ik heb euro's en usdc's op mijn account staan. Ik dacht altijd dat eerst euro's wordt opgemaakt en daarna usdc's. usdc weghalen heeft het probleem verholpen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07:58
GioStyle schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:45:
[...]

Dat was hem! Ik heb euro's en usdc's op mijn account staan. Ik dacht altijd dat eerst euro's wordt opgemaakt en daarna usdc's. usdc weghalen heeft het probleem verholpen! Thanks!
Toch zou dit niet het probleem (mogen) zijn. Ik heb enkel USDC en mijn betaling aan Netflix ging zonder enig probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:59
JJ1984 schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:10:
[...]

Toch zou dit niet het probleem (mogen) zijn. Ik heb enkel USDC en mijn betaling aan Netflix ging zonder enig probleem.
Bybit is consistent in inconsistent zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-09 16:29

SN3

Belg

Kan je op curve de code zien (om te weten of een gbit in aanmerking gaat komen voor de 20%)? Op bybit zie ik de code maar in curve vind ik die niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Nee, in Curve kun je niet achterhalen wat de mcc code is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10
GioStyle schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:45:
[...]

Ik had zojuist exact hetzelfde probleem. Voornamelijk USDC in mijn account en 2 Euro in fiat. 1e autorisatie met mijn creditcard mislukte. Nog een keer herhaald, die werd geaccepteerd (bevestigd in een melding) maar vervolgens 2 seconden later een melding dat het mislukt was. In mijn Netflix account staat nu wel gewoon mijn bybit credit card. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
Kobject schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:52:
[...]

Hoe kan je zie dat je 20% cashback krijgt, en is het mogelijk te zien hoever je bent tot de 20% cap?
in de app / tranasctions / see all / authorisation / transactie details
daar zie je points. (mits betaald met crypto)

20% cap is bij mij onbekend...(die is er niet?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

no1san schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:46:
[...]

in de app / tranasctions / see all / authorisation / transactie details
daar zie je points. (mits betaald met crypto)

20% cap is bij mij onbekend...(die is er niet?)
Die 20% cashback gaat tot €200.
Via je punten zou je inderdaad een goed idee kunnen krijgen hoe ver je bent daar bij, mits je auto-cashback hebt uit staan en ze niet eerder besteed hebt (en je rekening houdt met de punten van de 2% cashback die hier los van staat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:48:
[...]

Die 20% cashback gaat tot €200.
Via je punten zou je inderdaad een goed idee kunnen krijgen hoe ver je bent daar bij, mits je auto-cashback hebt uit staan en ze niet eerder besteed hebt (en je rekening houdt met de punten van de 2% cashback die hier los van staat)
Gewoon optellen tot 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Ik snap niet wat je bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:56:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt.
$200 cashback is 100.000 punten.
Transacties waarover je 20% krijgt kun je de punten optellen om te weten hoever je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:58:
[...]

$200 cashback is 100.000 punten.
Transacties waarover je 20% krijgt kun je de punten optellen om te weten hoever je bent.
Ja precies, dat kan je ook handmatig doen. Waar ik op doelde was dat (met auto-cashback uit, en min de 2% punten) je de puntenteller kon gebruiken om snel een idee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nog een reden om curve te gebruiken, bij insights zie je hoeveel je hebt uitgegeven per kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

knakworst schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:12:
Nog een reden om curve te gebruiken, bij insights zie je hoeveel je hebt uitgegeven per kaart.
Dat kan ook gewoon bij Bybit hoor: Bybit hoofscherm > Bybit Card > Daily Spending (onderaan).
Maar wederom, zit je dan dus ook je 2% uitgaven er bij te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Ik zag dat er weer een nieuwe actie is: Migration Special.

Trade 10 van de komende 15 dagen en krijg een tijdelijk VIP membership. Hier hoort blijkbaar ook een hogere cashback, dus wellicht interessant om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Trasos schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:15:
Ik zag dat er weer een nieuwe actie is: Migration Special.

Trade 10 van de komende 15 dagen en krijg een tijdelijk VIP membership. Hier hoort blijkbaar ook een hogere cashback, dus wellicht interessant om uit te proberen.
Hoeveel moet je traden dan? Dat zie ik niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyI0R4llrkj_LrcBNWummO3RmH0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/siDWfMO8jSuj01OHkCt1i2Kr.png?f=fotoalbum_large
Voor mij is het vooral onduidelijk wat de voordelen zijn van een dergelijke VIP status.

[ Voor 12% gewijzigd door -Tim- op 23-09-2025 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:19:
[...]

Hoeveel moet je traden dan? Dat zie ik niet staan.
Ik heb voor €5 getrade naar Bitcoin en sta nu op 1/10.
-Tim- schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:21:
[Afbeelding]
Voor mij is het vooral onduidelijk wat de voordelen zijn van een dergelijke VIP status.
https://www.bybit.nl/nl-N...nefits-of-the-VIP-Program

Daarboven nog 3 keuzes met voordelen voor oa kaart.
Ik snap niet wat met ‘puntenvermenigvuldiger’ wordt bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 23:41
-Tim- schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:21:
[Afbeelding]
Heb deze actie ook. Maar ik trade niet zoveel, dus vrij zinloos dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:08:
[...]

Heb deze actie ook. Maar ik trade niet zoveel, dus vrij zinloos dan toch?
Als je gewoon iedere dag voor een 10tje verhandelt, heb je daarna wel een vip trial, en dus ook tot 50 dollar cashback, inclusief 100% cashback op Netflix, etc. Kan handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 23:41
knakworst schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:47:
[...]

Als je gewoon iedere dag voor een 10tje verhandelt, heb je daarna wel een vip trial, en dus ook tot 50 dollar cashback, inclusief 100% cashback op Netflix, etc. Kan handig zijn.
Oh dat zit er ook bij? Dan wel de moeite waard. Ik dacht alleen lagere trading fees.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:47:
[...]

Als Netflix €13,99 kost en nu 5951 punten oplevert (zo staat het bij mij), krijg je met VIP 1 dus 5951x5=29.755 punten?
(Tenzij je met fiat betaalt)

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 23-09-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:51:
[...]

Als Netflix €13,99 kost en nu 5951 punten oplevert (zo staat het bij mij), krijg je met VIP 1 dus 5951x5=29.755 punten?
Nee blijft 5951 punten, dat is toch 100% cashback? Het telt ook mee in de 50 dollar cashback cap per maand. Zonder VIP1 is de max cashback 5 dollar en krijg je helemaal geen cashback op Netflix etc.

En VIP1 ben je dus met deze actie na 10 dagen handelen, voor 14 dagen, of als je simpelweg al 500 dollar hebt uitgegeven in een maand. Als je dat gedaan hebt, heb je (voor de kaart) niets aan de VIP1. Alleen je handelskosten zijn dan lager.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvKVwVd-_tdu0PezHoJE06cqarM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wHmAvP29x4KkVJ1FtdqvK3c5.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEDKblUV-G-A0o1XemUd4hoaSlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9F7XNXPGG3lDwaZEDB4N87fy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 23-09-2025 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:51:
[...]

Nee. Ik heb vip 1 maar cashback is gewoon 100% en hetzelfde. Je hebt dus alleen voordeel als je niet in tier 2 komt met je 500 euro uitgaven.

Zit als in in tier 2 / beta dan heb je die voordelen al.

Enige voordeel wat vip 1 dan nog oplevert is iets lagere fee

Edit: knakworst was met net voor

[ Voor 3% gewijzigd door Flexion1 op 23-09-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:08
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om na migratie op Bybit.eu dezelfde/juiste Tier te krijgen als op Bybit.nl?

Hier nog niet gelukt, ook niet na indienen ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 15:20
Zazabez1 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:43:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om na migratie op Bybit.eu dezelfde/juiste Tier te krijgen als op Bybit.nl?

Hier nog niet gelukt, ook niet na indienen ticket.
Nee bij mij ook niet, ook niet na een ticket. Gevolg is wel dat er wel heel erg veel GBiT transacties nog moeten worden gedaan en het einde van de maand nadert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:08
Ja precies, had eigenlijk gehoopt dat ze dit redelijk snel zouden fixen maar nu reken ik er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:07:
[...]

Nee blijft 5951 punten, dat is toch 100% cashback? Het telt ook mee in de 50 dollar cashback cap per maand. Zonder VIP1 is de max cashback 5 dollar en krijg je helemaal geen cashback op Netflix etc.

En VIP1 ben je dus met deze actie na 10 dagen handelen, voor 14 dagen, of als je simpelweg al 500 dollar hebt uitgegeven in een maand. Als je dat gedaan hebt, heb je (voor de kaart) niets aan de VIP1. Alleen je handelskosten zijn dan lager.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Flexion1 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:09:
[...]

Nee. Ik heb vip 1 maar cashback is gewoon 100% en hetzelfde. Je hebt dus alleen voordeel als je niet in tier 2 komt met je 500 euro uitgaven.

Zit als in in tier 2 / beta dan heb je die voordelen al.

Enige voordeel wat vip 1 dan nog oplevert is iets lagere fee

Edit: knakworst was met net voor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tww9vkMQw_-bLUZOzmWNTqm8i5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feRE1kMLgCdXtDbzIrI7tp02.jpg?f=fotoalbum_large

Wat wordt bedoeld met ‘puntenvermenigvuldiger’ dan? :?
Volgens mij ben ik VIP0, want:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EbPCncxt3v4hFqgWsa9q1Sh4yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MRXdMq6KhE5F68jhZ3f3VC35.jpg?f=fotoalbum_large

Terwijl ik wel in beta tier zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:13:
[...]

[...]

[Afbeelding]

Wat wordt bedoeld met ‘puntenvermenigvuldiger’ dan? :?
Volgens mij ben ik VIP0, want:

[Afbeelding]

Terwijl ik wel in beta tier zit.
Het zijn 2 aparte dingen. De beta tier is puur voor de kaart. Vip 1 ben ik maar geen punten verdubbeling hier. Het is ook info van satos zie ik, misschien nog van voor de nieuwe tiers voor de kaarten.
Dit staat er nu bij mij bij voordelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RNgPzUb8KI5XmKTZ1h9j52BtzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJBfZ2YxurBYp504hHVBcs8X.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste