Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Lokale kaaswinkel valt onder 5499 Groceries en valt onder de 20%.

Daadwerkelijke grocery stores zoals supermarketen natuurlijk niet, lekker logisch weer.

Bol.com zojuist getest, wat kit besteld om m'n laminaat vloer mee af te werken, valt wel onder de 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:24
FranB70 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:20:
[...]

Ik ben denk ik gewoon een leek. Bij verkoop van bijvoorbeeld HBAR kan ik nooit kiezen voor bijvoorbeeld "uitbetalen" in USDC of EUR als ik de coin met USDT heb gekocht. Dan krijg je gewoon USDT op je funding account en moet je de USDT converteren naar iets anders als je dat wilt. Vandaar mijn twijfel of dan migratie wel goed gaat met de coins.
Dat komt omdat je weer datzelfde HBAR/USDT trading pair gebruikt. Je ruilt binnen dat pair.

Op BybitNL is ook HBAR/USDC beschikbaar als trading pair beschikbaar. Als je die gebruikt om je HBAR te verkopen krijg je USDC terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZLwlPU2AtwC0oO9Z3h9VzpQ11U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/25OpThl6kQLhU8KMx2CDBS9y.jpg?f=fotoalbum_large

Tenminste... toen je nog kon handelen op BybitNL. Sinds 31 augustus kan dat niet meer vanwege de migratie.

Ander voorbeeldje: BTC.

Stel je kocht BTC met USDT op BybitNL. Na de migratie heb je BTC op BybitEU. Kies je nu BTC/EUR dan ruil je de BTC direct om naar Euro's, ook al heb je die ooit gekocht met USDT.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QH_WPyVSxUCt52ABnPCdP2r5_wk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i3XXAdQmiIIBKTcaRl8bSFL0.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteraard moet het trading pair wel beschikbaar zijn. Niet alles is tegen alles te wisselen, je kan HBAR niet direct ruilen naar DOGE bijvoorbeeld. HBAR/DOGE is geen gelist tradingpair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranB70
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-09 13:19
Top dank je wel voor je uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nopheros schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:33:

Daadwerkelijke grocery stores zoals supermarketen natuurlijk niet, lekker logisch weer.

Bol.com zojuist getest, wat kit besteld om m'n laminaat vloer mee af te werken, valt wel onder de 20%.
Een lokale wellness hier valt niet onder ‘Beauty en Welness’ terwijl de grotere, bekendere keten in Nederland wel onder valt. Er is geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Wispe schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:53:
[...]

Een lokale wellness hier valt niet onder ‘Beauty en Welness’ terwijl de grotere, bekendere keten in Nederland wel onder valt. Er is geen touw aan vast te knopen.
Ik gok dat bedrijven zelf een omschrijving opgeven bij het aanvragen van betaalmogelijkheden en dat Visa/Mastercard ze dan maar ergens in drukken wat het best overeenkomt met de beschrijving van het bedrijf zelf.. in principe kun je op die manier van alles opgeven en krijg je dus ook veel variatie die je als gebruiker niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:14
Theswitch schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:54:
Ik bij curve gevraagd of ze de MCCs kunnen toevoegen bij details van transacties. Ze reargeerden met oh welke transactie dan zoek ik het voor je op. Dus je kan het bij ze navragen voordat GBIT doet.
Weet je nog onder welke categorie je die vraag gesteld hebt, en heb je al antwoord gehad? Ik ben maar gegaan voor Curve Features -> GBIT -. Something else, maar na een paar dagen nog geen antwoord.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Nopheros schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:33:

bol 20%? hmmm dat is wel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:35:
[...]

bol 20%? hmmm dat is wel erg interessant.
Bol is 5311.
Bol-kaarten bij Shell is 5541.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 07:42
Hebben jullie de laatste tijd ook vaker last dat een betaling bij de AH niet erdoorheen komt? En dat het bedrag meteen daarna weer wordt vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Space12345 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:18:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaker last dat een betaling bij de AH niet erdoorheen komt? En dat het bedrag meteen daarna weer wordt vrijgegeven?
Nee. Wat gebruik je, pas, virtual, google / apple pay, curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
Curve, tot een maand terug had ik er nooit last van, maar sindsdien best regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:52
Space12345 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:18:
Ja dat probleem heb ik ook regelmatig. Met de rabo creditcard heb ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:16
Dat ligt helaas aan Curve.
Gaat tegenwoordig weer goed, maar hij is langzamer.
Als ik bij de AH rechtstreeks betaal met Bybit gaat het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
LearnDriver schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:18:
Dat ligt helaas aan Curve.
Gaat tegenwoordig weer goed, maar hij is langzamer.
Als ik bij de AH rechtstreeks betaal met Bybit gaat het gewoon goed.
Inderdaad, ik heb een smart rule gemaakt. Boodschappen gaan standaard naar een andere kaart en dan GBiT ik weer naar Bybit. Liever dit dan als arme sloeber lopen hannessen met pasjes bij het afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
Ah ok, dan ben ik in ieder geval niet de enige en weet ik wat ik eraan kan doen :). Wel zonde van mijn reward bonus die ik waarschijnlijk niet terug krijg, maar ja gelukkig compenseert de rest van de cashback het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• singingbird
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:18
glatuin schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:01:
[...]

Inderdaad, ik heb een smart rule gemaakt. Boodschappen gaan standaard naar een andere kaart en dan GBiT ik weer naar Bybit. Liever dit dan als arme sloeber lopen hannessen met pasjes bij het afrekenen.
Maar dan moet je wel een betaald Curve abonnement hebben? Dat is toch al een behoorlijk deel van de cashback die je maandelijks kan ontvangen? Met de gratis variant kan je maar 3 x GBIT doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-09 18:48
Ik heb zo'n 30 dollar aan fee saver staan. Daar gebruik ik niets meer van om euro om te zetten naar USDC (al max gebruikt) dus heb het ' over'

Nu heb ik nog een referral task staan waarbij ik een airdrop van 100USDC spot ontvangen als ik $50k handel. Als ik het goed begrijp is maker/taker fee hetzelfde en is 0,1%. 0,1% van 50K is $50 dus als ik nog $30 fee saver heb en $20 zelf inleg zou ik een airdrop van $100 kunnen ontvangen. Mis ik hier iets in mijn logica/berekening of gaat dat uitkomen? Moet wel een flink aantal keer kopen en verkopen want staat maar iets van $1500 op mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:20
Peppernut schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:03:
Ik heb zo'n 30 dollar aan fee saver staan. Daar gebruik ik niets meer van om euro om te zetten naar USDC (al max gebruikt) dus heb het ' over'

Nu heb ik nog een referral task staan waarbij ik een airdrop van 100USDC spot ontvangen als ik $50k handel. Als ik het goed begrijp is maker/taker fee hetzelfde en is 0,1%. 0,1% van 50K is $50 dus als ik nog $30 fee saver heb en $20 zelf inleg zou ik een airdrop van $100 kunnen ontvangen. Mis ik hier iets in mijn logica/berekening of gaat dat uitkomen? Moet wel een flink aantal keer kopen en verkopen want staat maar iets van $1500 op mijn account
Heb hetzelfde gedaan. En had toen nog wat meer fee savers van andere task dus uiteindelijk koste het me iets van een tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik moet telkens als ik een USDC-storting doe (van Coinbase naar Bybit) bij Bybit aangeven waar het vandaan komt (mijn personal wallet). Best irritant. Is hier een oplossing voor (adressen whitelisten ofzo)?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:28:
Ik moet telkens als ik een USDC-storting doe (van Coinbase naar Bybit) bij Bybit aangeven waar het vandaan komt (mijn personal wallet). Best irritant. Is hier een oplossing voor (adressen whitelisten ofzo)?
Dat moet ivm travel rule maar dat het meer dan 1x moest klinkt wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
Hier ook 2 x moeten doen. Vreemde is dat Coinbase niet eens in de lijst met Exchanges staat in het drop down menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb het bij alle 3 van mijn stortingen moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Ik moet het blijven doen vanaf Mexc. Las wel dat ze er naar gaan kijken of het anders kan want dit is wel gedoe zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
Flexion1 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:26:
[...]

Heb hetzelfde gedaan. En had toen nog wat meer fee savers van andere task dus uiteindelijk koste het me iets van een tientje
Met welke pair heb je dit gedaan? Ben begonnen met SUI/USDC maar zie die USDC waarde wel dalen ondanks de feesaver. Het bedrag van de feesaver gaat wel omlaag overigens

[ Voor 6% gewijzigd door Peppernut op 09-09-2025 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:28:
Weet je zeker dat het je eigen wallet was, en niet gewoon Coinbase de exchange?

De UI is niet erg duidelijk, maar je hoeft dus niet per se een exchange te kiezen. Leeglaten en alleen je naam invullen kan ook, en moet dus ook als je crypto vanaf niet genoemde echanges verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
singingbird schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:49:
[...]

Maar dan moet je wel een betaald Curve abonnement hebben? Dat is toch al een behoorlijk deel van de cashback die je maandelijks kan ontvangen? Met de gratis variant kan je maar 3 x GBIT doen.
Ja betaalde versie, maar heb ik bijna gratis door de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Space12345 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:39:
Ah ok, dan ben ik in ieder geval niet de enige en weet ik wat ik eraan kan doen :). Wel zonde van mijn reward bonus die ik waarschijnlijk niet terug krijg, maar ja gelukkig compenseert de rest van de cashback het....
Ik herken het hier ook. Wat hier tot nu toe altijd gewerkt heeft om de curve kaart voor een 2e keer aan te bieden na de eerste mislukte betaling bij de Albert Heijn. Dat gaat tot nu toe steeds wel goed.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Flexion1
Peppernut schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:33:
[...]

Met welke pair heb je dit gedaan? Ben begonnen met SUI/USDC maar zie die USDC waarde wel dalen ondanks de feesaver. Het bedrag van de feesaver gaat wel omlaag overigens
De feesaver cashback van kosten wordt in je funding account gestort. Dus die loopt op. Ik heb het destijds met usdc/eur gedaan omdat liquiditeit laag was met andere paren.

Dus je waarde van handelsaccount loopt omlaag door kosten maar die komen terug in je funding account

• Peppernut
Flexion1 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:52:
[...]

De feesaver cashback van kosten wordt in je funding account gestort. Dus die loopt op. Ik heb het destijds met usdc/eur gedaan omdat liquiditeit laag was met andere paren.

Dus je waarde van handelsaccount loopt omlaag door kosten maar die komen terug in je funding account
Top ik zie het inderdaad! Heeft me toch nog $25 dollar gekost maar zou toch nog een plus van $75 worden dan.

• anandus
  • Niet online
Trasos schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:37:
[...]

Weet je zeker dat het je eigen wallet was, en niet gewoon Coinbase de exchange?

De UI is niet erg duidelijk, maar je hoeft dus niet per se een exchange te kiezen. Leeglaten en alleen je naam invullen kan ook, en moet dus ook als je crypto vanaf niet genoemde echanges verstuurt.
Nouja, niet écht mijn wallet, maar omdat Coinbase niet tussen de exchanges stond heb ik die optie maar gekozen. Nu gedaan wat jij aanraadde.

Ik word op de website van VBybit telkens geredirect naar de "get your card"-pagina als ik naar de card-dashboard wil gaan. Heel irritant.
Edit: Werkt nu weer goed

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-09 22:03
Ben weer terug bij Bybit voor de EU kaart. Heb genoeg aan gbit klaarstaan (even de MCC proberen te achterhalen via Curve / Bybit NL). Wat me nog niet duidelijk is van dit forum is hoe het beste de 200 van de actie te pakken en de tiers optimaal te vullen.

Iemand hier het juiste actieplan voor?

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:14
ElPensador schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:34:
Ben weer terug bij Bybit voor de EU kaart. Heb genoeg aan gbit klaarstaan (even de MCC proberen te achterhalen via Curve / Bybit NL). Wat me nog niet duidelijk is van dit forum is hoe het beste de 200 van de actie te pakken en de tiers optimaal te vullen.

Niet getest, maar ik zou denken dat je de gaten tussen de tiers het beste kunt opvullen met transacties die onder de 20% actie vallen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:44
Ik probeer hier en daar wat te betalen met de kaart. Lukt het niet pak ik de gewoonlijke.
Toch 50 USDC als nieuwe gebruiker en na mijn eerste betaling van een drankje op het werk 5€ fiat gekregen.
Alleen weet ik niet goed wat de limiet van de 20% cashback is, en hoe de daily spending en lifetime spend tot 150€ te interpreteren.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
pakkiwakki schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:03:
Ik probeer hier en daar wat te betalen met de kaart. Lukt het niet pak ik de gewoonlijke.
Toch 50 USDC als nieuwe gebruiker en na mijn eerste betaling van een drankje op het werk 5€ fiat gekregen.
Alleen weet ik niet goed wat de limiet van de 20% cashback is, en hoe de daily spending en lifetime spend tot 150€ te interpreteren.
tot 200 euro cashback via de 20% actie, staat in de voorwaarden :)

• lubbertkramer
ElPensador schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:34:

Moet je daar een actieplan voor maken? Gewoon geld uitgeven en heb je voor het einde van de actie nog ruimte in de 200 euro cashback met 20% (wat ik mij niet kan voorstellen gezien het lage limiet) dan haal je bij bol.com een bol.com / cadeau keuze kaart om het limiet vol te maken

• lubbertkramer
singingbird schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:49:
[...]

Betaal mijn Curve van de 1% abonnement cashback bij de AH, de rest is extra + het gemak van Curve om over de vele kaarten te kunnen spreiden en zo maximaal cashback rendement te genereren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Weet niet of het al ergens genoemd was, maar er kunnen fysieke kaarten aangevraagd worden op Bybit EU.

• lubbertkramer
CHRlS schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:29:
Weet niet of het al ergens genoemd was, maar er kunnen fysieke kaarten aangevraagd worden op Bybit EU.
Net ook aagevraagd _/-\o_
Als beta kreeg ik hem gratis maar begreep vanuit TG dat bij lagere tiers er verzendkosten zijn. Dus mocht je nog moeten betalen wacht dan tot je beta bent :)

• Trasos
  • Niet online
swbr schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:56:
[...]

Niet getest, maar ik zou denken dat je de gaten tussen de tiers het beste kunt opvullen met transacties die onder de 20% actie vallen.
De 20% transacties snoepen niets af van je normale cashback tier, maar ze tellen wel mee om de volgende tier te behalen.

• ElPensador
  • Laatst online: 12-09 22:03
Trasos schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:47:
[...]

De 20% transacties snoepen niets af van je normale cashback tier, maar ze tellen wel mee om de volgende tier te behalen.
Ahaa bedankt. Oftewel het maakt niet uit wanneer je de 20% cashback doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Inderdaad, maakt niet echt uit. Tenzij je verwacht nog tiers op te schuiven en daarmee je cashbackpercentage op te hogen, dan zou ik zeggen doe die 20%-transacties zo snel mogelijk.

• Peppernut
lubbertkramer schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:08:
[...]

Moet je daar een actieplan voor maken? Gewoon geld uitgeven en heb je voor het einde van de actie nog ruimte in de 200 euro cashback met 20% (wat ik mij niet kan voorstellen gezien het lage limiet) dan haal je bij bol.com een bol.com / cadeau keuze kaart om het limiet vol te maken
Volgens mij kan je geen cadeaukaarten bij Bol kopen met een CC. Ik heb weinig uitgaven in de betreffende categorieën dus wat ik doe is bijpinnen als ik ga tanken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
Peppernut schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:11:
[...]

Volgens mij kan je geen cadeaukaarten bij Bol kopen met een CC. Ik heb weinig uitgaven in de betreffende categorieën dus wat ik doe is bijpinnen als ik ga tanken.
Waarom niet, gewoon in je winkelmandje stoppen en afrekenen -> https://www.bol.com/nl/nl...ggestFragment=cadeaukaart

• Peppernut
Oh had digitale cadeaubon gecheckt, die kan niet met CC. Fysieke cadeaubon wel idd

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
OV weet iemand welke MCC, trein, bus :?

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
knakworst schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:43:
OV weet iemand welke MCC, trein, bus :?
Bus was hier 4111

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:52
Hoe zien jullie de mcc van een transactie?

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:03:
Hoe zien jullie de mcc van een transactie?
Onderin als je op transactie klikt.

• Space12345
Bus/tram/metro in Rotterdam ook 4111, Tram in Den Haag was ook 4111

[ Voor 32% gewijzigd door Space12345 op 10-09-2025 15:40 ]

• Nopheros
Hier zojuist de fysieke kaart aangevraagd, nog vrij snel beschikbaar eigenlijk.

[ Voor 41% gewijzigd door Nopheros op 10-09-2025 16:08 ]

• Durpstick
  • Laatst online: 12:23
Ik heb geen bybit card vraag, dus sorry voor de offtopic. Maar toch stel ik de vraag hier maar, aangezien Wispe mij naar dit topic heeft verwezen.

In de AMA komen twee opties naar voren: of je maakt nu een eu account aan en zet zelf je assets over, of je wacht tot de 15de en gebruikt de one button migration om te migreren. Nergens spreken ze over een tussenweg.

Ik heb zelf al een eu account aangemaakt en daar staat nu wat USDC op. Heb je voor de migration een 'schoon' eu account nodig, of zetten ze gewoon de assets van NL erbij, en gebeurt er niks met de assets die je al op EU had staan? Waar ik bang voor ben is dat het een soort reset doet van je eu account, als je migreert.

Weet iemand of hier ooit iets over is gecommuniceerd? Ik kan hier niks op de site over terug vinden en in de AMA hebben ze het ook niet over deze (tussenweg) optie.

• Domino
Wordt er gewoon bijgezet. Je moet zelf je eu account koppelen, waarschijnlijk even inloggen vanaf nl op de eu website.

• -Tim-
  • Laatst online: 11:32

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Domino schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:42:
Wordt er gewoon bijgezet. Je moet zelf je eu account koppelen, waarschijnlijk even inloggen vanaf nl op de eu website.
En dan is het te verwachten (je weet het nooit bij Bybit) dat je niet ineens als reeds bestaande klant wordt gerekend en dus de 20% cashback kwijt bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Er is een nieuwe actie, Spin-Tacular. Iemand die 1 mio heeft liggen om daarmee te handelen en 100 USDC te winnen?

Zit niks tussen voor mij, jammer.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004

BeyondThunder

Lost Lightning

@Wispe Cashback goeroe ;-)
Ik zie dit op de Bybit Card pagina, dan krijg je toch die 20% (op bepaalde zaken)?
Volgens mij voldoe ik aan de vooraarden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oeGSv9YXQB2pJAlubnDKqSpAig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R1bTVAQPgbmonNX7YyXB6EFQ.png?f=fotoalbum_large

En dat werkt op fysieke bol.com kaarten als je die betaald met de ByBit card op Bol.com?
(met een max van EUR 200)

[ Voor 3% gewijzigd door BeyondThunder op 10-09-2025 21:09 ]

• Wispe
  • Niet online
BeyondThunder schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:08:
@Wispe Cashback goeroe ;-)
Ik zie dit op de Bybit Card pagina, dan krijg je toch die 20% (op bepaalde zaken)?
[Afbeelding]

En dat werkt op fysieke bol.com kaarten als je die betaald met de ByBit card op Bol.com?
(met een max van EUR 200)
Bol valt onder een MCC code dat 20% geeft ja, maar ik heb het zelf niet gedaan. Dus niet boos worden als het niet werkt.
En je moet wel met crypto betalen hè.

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik gooi ze er even in, 5311 valt er inderdaad onder.
En nee, ik heb niet met Crypto betaald ;-) Nog een keer proberen dan .

3. Only these Category Codes (MCCs) will be eligible for the campaign: Transport - 4111, 4121, 4789, 5541, 5542 Fashion - 5311, 5611, 5621, 5631, 5651, 5655, 5661, 5691, 5699, 5948 Restaurants - 5811, 5812, 5814, 5499 Beauty & Wellness - 5912, 5977, 7230, 7231, 7297, 7298 Travel - 4511, 4582, 4411,4722,5309, 7011 including the following : MCC 3058 (Emirates), MCC 3078 (Singapore Airlines), MCC 3066 (Qatar Airways), MCC 3100 (Cathay Pacific), MCC 3031 (Lufthansa), MCC 3075 (Turkish Airlines), MCC 3043 (Air France), MCC 3047 (KLM Royal Dutch Airlines), MCC 3049 (British Airways), MCC 3065 (Etihad Airways), MCC 3050 (ANA), MCC 3051 (Japan Airlines), MCC 3068 (Swiss International Air Lines), MCC 3060 (Thai Airways), MCC 3053 (Korean Air), MCC 3057 (Asiana Airlines), MCC 3062 (Malaysia Airlines), MCC 3064 (Qantas Airways), MCC 3059 (Austrian Airlines), MCC 3063 (EVA Air), MCC 3501 (Marriott International), MCC 3502 (Hilton Hotels & Resorts), MCC 3503 (Hyatt Hotels Corporation), MCC 3504 (InterContinental Hotels Group), MCC 3505 (AccorHotels), MCC 3506 (Wyndham Hotels), MCC 3507 (Choice Hotels), MCC 3508 (Radisson Hotel Group), MCC 3509 (Four Seasons), MCC 3510 (Mandarin Oriental), MCC 3511 (Shangri-La), MCC 3512 (Kempinski), MCC 3513 (The Leading Hotels), MCC 3514 (Best Western), MCC 3515 (Loews Hotels), MCC 3516 (Ritz-Carlton), MCC 3517 (Fairmont Hotels), MCC 3518 (Sofitel), MCC 3519 (NH Hotels), MCC 3520 (Melia Hotels), MCC 3521 (Millennium Hotels), MCC 3522 (Rosewood Hotels), MCC 3523 (The Peninsula), MCC 3524 (Jumeirah), MCC 3525 (Oberoi), MCC 3526 (Langham), MCC 3527 (The Luxury Collection), MCC 3528 (St. Regis), MCC 3529 (CitizenM), and MCC 3530 (Banyan Tree).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Wispe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:10:
[...]

Bol valt onder een MCC code dat 20% geeft ja, maar ik heb het zelf niet gedaan. Dus niet boos worden als het niet werkt.
En je moet wel met crypto betalen hè.
Ja, dat werkt, vanaf 50 euro zijn er geen verzendkosten ;-)
Dank je wel!

• Peppernut
Wispe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:07:
Er is een nieuwe actie, Spin-Tacular. Iemand die 1 mio heeft liggen om daarmee te handelen en 100 USDC te winnen?

Zit niks tussen voor mij, jammer.
Heb net gisteravond al mijn fee savers gebruikt om 50k te handelen :+ Had ik mooi kunnen spreiden om een paar lootjes te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Toch lekker die nieuwe spin tectular actie van Bybit Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVbKicOHtzc_LpwWlX-kCiZHD_w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FytAUS5x205dFMshJs7kgPtx.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 06:55:
Toch lekker die nieuwe spin tectular actie van Bybit [Afbeelding]
Voor 1 mio handelen?

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Je kan ook naar beneden scrollen op die pagina, voor €1000 handelen of €1000 uitgeven met de kaart is ook prima.

• Wispe
  • Niet online
exelletor schreef op donderdag 11 september 2025 @ 07:56:
[...]

Je kan ook naar beneden scrollen op die pagina, voor €1000 handelen of €1000 uitgeven met de kaart is ook prima.
Geen succes gegarandeerd. Voor 1 mio handelen wel.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:20
Op Bybit NL zijn 'soon' de 25 euro tegoed voor 11.000 punten weer beschikbaar.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
fysieke EU kaart aangevraagd, omdat het kan :)

nothing stops this train

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:56
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik ben in het bezit van een NL account en heb eerder gebruik gemaakt van de 10% cashback actie. Kan ik nu het beste een nieuw account aanmaken op EU (zodat ik gebruik kan maken van de cashback actie) en op een later moment NL migreren naar EU?
Alvast bedankt.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
Iemand toevallig al geprobeerd de Ad-Free te betalen vanuit het Beta tier 2 ? ik krijg hier helaas geen 100procent cashback over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Gelukszak schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:16:
Ik ben in het bezit van een NL account en heb eerder gebruik gemaakt van de 10% cashback actie. Kan ik nu het beste een nieuw account aanmaken op EU (zodat ik gebruik kan maken van de cashback actie) en op een later moment NL migreren naar EU?
Alvast bedankt.
Ik had ook al een NL account en voor mij was het ook onduidelijk. Ik heb daar gewoon zo veel mogelijk geld van afgetrokken en een EU account er bij aangemaakt. Nog niks qua linken gedaan. Ik wordt nu mooi als nieuwe klant gezien en heb dus 20% cashback op de Bybit EU card + nog wat airdrops her en der. Ik verwacht dat op de 15e (wanneer geloof ik de merge gedaan kan worden) ik niet die bonussen verlies. Maar tot zo ver gaat het goed qua bonusen.

Ik vind het anders prima om geen merge door te voeren; dan verlies ik m'n beta tier op Bybit NL card maar; die heb ik toch zo weer opgebouwd met die 20% cashback qua uitgaven op m'n EU card.
RenaldoN schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:32:
Iemand toevallig al geprobeerd de Ad-Free te betalen vanuit het Beta tier 2 ? ik krijg hier helaas geen 100procent cashback over.
Wat bedoel je precies met Ad-Free? Je krijgt toch alleen 100% cashback op AmazonPrime, ChatGPT, Spotify, Netflix en TradingView?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Gelukszak schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:16:
Alvast bedankt.
Van de week was een AMA, wellicht staat hier het antwoord wat je zoekt tussen: glatuin in "Bybit Card Topic"

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
-Tim- schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:36:
[...]

Ik had ook al een NL account en voor mij was het ook onduidelijk. Ik heb daar gewoon zo veel mogelijk geld van afgetrokken en een EU account er bij aangemaakt. Nog niks qua linken gedaan. Ik wordt nu mooi als nieuwe klant gezien en heb dus 20% cashback op de Bybit EU card + nog wat airdrops her en der. Ik verwacht dat op de 15e (wanneer geloof ik de merge gedaan kan worden) ik niet die bonussen verlies. Maar tot zo ver gaat het goed qua bonusen.

Ik vind het anders prima om geen merge door te voeren; dan verlies ik m'n beta tier op Bybit NL card maar; die heb ik toch zo weer opgebouwd met die 20% cashback qua uitgaven op m'n EU card.

[...]

Wat bedoel je precies met Ad-Free? Je krijgt toch alleen 100% cashback op AmazonPrime, ChatGPT, Spotify, Netflix en TradingView?
Ja correct, je krijgt 100procent terug op Amazon maar om die zonder advertenties te bekijken moet je een extra optie aanschaffen. de normale amazon heb ik voor een jaar al betaald (niet via bybit) en wou nu de maandelijke ad-free optie á€2,99 via bybit betalen om daar 100procent van terug te krijgen. helaas gaf die bij de transactie maar aan dat ik 30punten krijg dus geen 100% cashback.

• Flexion1
Voor 1000 handelen. En uitgaven kaart meer dan 1000 5 kansen gaf ook 5 keer 10 usd

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:47:
[...]

Voor 1000 handelen. En uitgaven kaart meer dan 1000 5 kansen gaf ook 5 keer 10 usd
Ik heb even 4x met €300 aan crypto heen en weer gehandeld (heb nog ruim genoeg kostenbespaarders):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wg5hu75p8axQ6vDjLb6RfMXq_rU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Kl4U9FUCCw2P9sluw46jVdHt.png?f=fotoalbum_large

Laat maar. }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 11-09-2025 10:57 ]

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:45:
[...]

Tja, dat is stilstaan, niet reizen :+

Nog een FYI: Kruidvat valt niet onder beauty (helaas)
Ik heb net online besteld bij Kruidvat, MCC is 5912 en staat wel in dat lijstje.

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:34
singingbird schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:08:
Ik heb mijn eerste betaling gedaan met crypto bij de ah2go en de betaling staat nog op pending. Het is een bedrag van 3,60 en ik zie bij MCC staan "Groceries (5411)", maar bij punten staat "Ongeveer 36 punten". 1 punt is toch 2 cent? Dan zou ik dus nu 72 cent cashback krijgen en dus 20%? Snap ik het niet of mis ik iets?
Vandaag boodschappen thuisbezorgd door AH (online bestelling).
Aan de deur op mobiele pin apparaat betaald met Bybit Card.
Ook dat was MCC = Groceries (5411) en helaas dus slechts 2%.

NB: Kleine kans dat dit kwam doordat eerst nog €5 bonus in mindering gebracht is waarna er USDC omgewisseld is voor het restbedrag. Maar ik ga er -gezien de MCC die niet op de gecommuniceerde lijst voorkomt- van uit dat deze sowieso niet in aanmerking komt voor de 20% actie.
Dus voor anderen (en mijzelf volgende keer) bij bezorging kaart gewoon lekker in eurotegoed instellen om onnodige kosten te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Ha, boek ik een veerboot die wel onder de 20% zou vallen (4111 Transport), had ik nog fiat op mn Bybit funding account is het het met fiat betaald 8)7 8)7 :F ;(

-Geen deurwaarder-

• anandus
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:36:
[...]

Ik heb net online besteld bij Kruidvat, MCC is 5912 en staat wel in dat lijstje.
offtopic:
Dan moet ik mijn deodorant maar online bestellen ;)

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 18:59
Is er eigenlijk iets van addertje bij die 100% Netflix cashback? Klinkt te goed om waar te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Baats schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:47:
Is er eigenlijk iets van addertje bij die 100% Netflix cashback? Klinkt te goed om waar te zijn
Voor zover ik heb gemerkt is het enige 'nadeel' dat het dus gelijk een groot deel van je 50 USD cap gebruikt.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
Deurwaarder schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:48:
[...]

Voor zover ik heb gemerkt is het enige 'nadeel' dat het dus gelijk een groot deel van je 50 USD cap gebruikt.
Wat bij hogere tiers soms juist weer een voordel kan zijn om je tier te behouden voor de volgende maand.

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:48:
[...]

Daarom heb ik in mijn agenda genoteerd om tegen die tijd in Curve een smart rule te maken dat de transactie met ICS gemaakt moet worden zodat ik hem later kan GBIT’en als ik ergens ruimte over heb.

• Domino
Theswitch schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:55:
Op Bybit NL zijn 'soon' de 25 euro tegoed voor 11.000 punten weer beschikbaar.
Is inmiddels beschikbaar, net als de crypto vouchers.

• Flexion1
Domino schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:17:
[...]

Is inmiddels beschikbaar, net als de crypto vouchers.
Top gelijk gedaan en de 25 euro eraf gehaald met Revolut

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:47:
[...]

Top gelijk gedaan en de 25 euro eraf gehaald met Revolut
Hoe bedoel je met eraf gehaald met Revolut?

• Domino
Topup met apple pay, afschrijven van de bybit kaart.

• Wispe
  • Niet online
Waarom zou je dat doen?

• Domino
Dan hoef je het niet meer uit te geven via de NL kaart. Ben je vrij om ermee te doen wat je wil

• Wispe
  • Niet online
Hmm, oke. Nooit geweten.
Als je via de kaart uitgeeft, krijg je ook weer 2% daarover. :7

• CHRlS
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:00:
Hmm, oke. Nooit geweten.
Als je via de kaart uitgeeft, krijg je ook weer 2% daarover. :7
Nee, die MCC is uitgesloten van cashback.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:02:
[...]

Welke MCC?

Ik snap het niet. Ik heb mijn $200 al uitgegeven via de kaart en daarover gewoon 2% gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Het opwaarderen van je Revolut rekening geeft geen cashback.
De 25$ vouchers op Bybit EU kan je natuurlijk gewoon gebruiken voor spending.
Een 25$ voucher op Bybit NL kan je er inderdaad beter zo afhalen. Want zelfs als je precies 25$ weet uit te geven, en 2% krijgt, dan heb je die punten op Bybit NL, waar ze ieder moment (officieel vorige week al) waardeloos kunnen worden.
Dan kan je beter via iets als Revolut de dollars naar Bybit EU sturen en ze daar uitgeven

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:12:
Het opwaarderen van je Revolut rekening geeft geen cashback.
De 25$ vouchers op Bybit EU kan je natuurlijk gewoon gebruiken voor spending.
Een 25$ voucher op Bybit NL kan je er inderdaad beter zo afhalen. Want zelfs als je precies 25$ weet uit te geven, en 2% krijgt, dan heb je die punten op Bybit NL, waar ze ieder moment (officieel vorige week al) waardeloos kunnen worden.
Dan kan je beter via iets als Revolut de dollars naar Bybit EU sturen en ze daar uitgeven
Oh nu snap ik hem. We praatten een beetje langs elkaar heen ivm NL/EU.
Ik zal eens kijken naar Revolut. :)

• Domino
Ik zat al aan de max cashback op NL voor mijn tier. Dus via revolut de cash eraf en die gaat wellicht straks weer naar EU. Ik weet nog niet precies hoe ze de euro's en punten om gaan zetten, dus regel ik het nu zelf maar.

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:14:
[...]

Oh nu snap ik hem. We praatten een beetje langs elkaar heen ivm NL/EU.
Ik zal eens kijken naar Revolut. :)
Ik doe het bij eu ook. Zodra ik 11000 punten heb krijg ik daar een 25 euro voucher voor waar ik dus geen cashback over krijg en binnen 30 dagen moet besteden.

Omdat ik de reguliere uitgaven liever gebruik voor cashback en acties die Bybit heeft haal ik die 25 euro eraf dmv revolut. En kan de voucher ook niet verlopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flexion1 op 11-09-2025 17:43 ]

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:41:
[...]

Ik doe het bij eu ook. Zodra ik 11000 punten heb krijg ik daar een 25 euro voucher voor waar ik dus geen cashback over krijg en binnen 30 dagen moet besteden.

Omdat ik de reguliere uitgaven liever gebruik voor cashback en acties die Bybit heeft haal ik die 25 euro eraf dmv revolut. En kan de voucher ook niet verlopen.
Je krijgt wel cashback over die 25 euro voucher? Ik krijg gewoon punten voor de transacties die ik heb gemaakt met die 25 euro vouchers de afgelopen dagen.

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:49:
[...]

Je krijgt wel cashback over die 25 euro voucher? Ik krijg gewoon punten voor de transacties die ik heb gemaakt met die 25 euro vouchers de afgelopen dagen.
Ah dat wist ik niet. Goed om te weten. Enige voordeel is dan dat ze niet kunnen verlopen.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:20
Ik ga zo via curve alle transacties van de laatste 3 maanden die geen punten gavev (over tier grens heen) naar bybit EU sturen.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:02:
[...]

Nu snap ik wat je bedoelt. Heb kaart van Revolut besteld en krijg daar idd geen cb op bij Bybit :P

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit al bijna twee weken muurvast in de KYC voor de Bybit Card door een technische loop, en de supportreacties gaan volledig voorbij aan het daadwerkelijke probleem. Het gevolg: ik kan niet verder met mijn kaartaanvraag en elke poging strandt op dezelfde fout.

Wat er gebeurt: mijn account was eerder geverifieerd met een rijbewijs; bij de kaartaanvraag blijkt een paspoort vereist — prima. Daarna beland ik in een vreemde verificatiestroom die uitsluitend om een foto van de voorkant van mijn paspoort vraagt, zonder liveness- of selfie‑stap. Ongeveer een half uur later wordt de aanvraag afgewezen met de reden dat er geen selfie is aangeleverd. Die stap wordt echter nergens aangeboden, dus ik kán geen selfie toevoegen. Dit herhaalt zich telkens.

De supportreactie is een standaardbericht: “selfie-verificatie mislukt, probeer opnieuw, zorg voor goede belichting en camera”, gevolgd door het automatisch sluiten van het ticket. Ik kan niet eens reageren, waardoor het kernprobleem — het ontbreken van de selfie‑stap in de UI/flow — onopgemerkt blijft. Dit is niet een gebruikersfout maar hoogstwaarschijnlijk een configuratie‑ of UI‑fout in de KYC‑flow.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Wispe
  • Niet online
Freekers schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:48:
Ik zit al bijna twee weken muurvast in de KYC voor de Bybit Card door een technische loop, en de supportreacties gaan volledig voorbij aan het daadwerkelijke probleem. Het gevolg: ik kan niet verder met mijn kaartaanvraag en elke poging strandt op dezelfde fout.

Wat er gebeurt: mijn account was eerder geverifieerd met een rijbewijs; bij de kaartaanvraag blijkt een paspoort vereist — prima. Daarna beland ik in een vreemde verificatiestroom die uitsluitend om een foto van de voorkant van mijn paspoort vraagt, zonder liveness- of selfie‑stap. Ongeveer een half uur later wordt de aanvraag afgewezen met de reden dat er geen selfie is aangeleverd. Die stap wordt echter nergens aangeboden, dus ik kán geen selfie toevoegen. Dit herhaalt zich telkens.

De supportreactie is een standaardbericht: “selfie-verificatie mislukt, probeer opnieuw, zorg voor goede belichting en camera”, gevolgd door het automatisch sluiten van het ticket. Ik kan niet eens reageren, waardoor het kernprobleem — het ontbreken van de selfie‑stap in de UI/flow — onopgemerkt blijft. Dit is niet een gebruikersfout maar hoogstwaarschijnlijk een configuratie‑ of UI‑fout in de KYC‑flow.
Kan je niet opnieuw registreren met een ander mailadres?

• -Tim-

-Tim-

Wispe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:55:
[...]

Kan je niet opnieuw registreren met een ander mailadres?
Nee, zijn Bybit account is al aangemaakt met z’n rijbewijs. Dus ze kennen hem al en het gaat bij de tweede stap van het verifiëren voor de creditcard mis.

Althans, dit was precies hoe het bij mij ook ging. Ik heb uiteindelijk wel een support ticket kunnen openen met een persoon. Daar heb ik een screenshot van de foutmelding naartoe gestuurd en na een aantal dagen was het opgelost. Hier kreeg ik verder geen melding van, plots werkte het wel. Weer een hele typische Bybit ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door -Tim- op 11-09-2025 22:03 ]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste