Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
Betekent dit dat ik al die punten nog ga krijgen of zit ik aan mijn max? Heb al een kleine 100€ aan cashback gehad. De vraag is dus of die punten hoe dan ook uitgekeerd gaan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3q931iXR_WB9vMDst3SJz0wEkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4jSTRQ9ByjaI9LUTlUqF6c7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:37
De crypto die je met je punten kunt kopen is 10 dollar waard, maar is dit ook echt zo bij bybit EU? Alles is namelijk naar euro omgezet, dus als dit echt zo is zo dit volgens mij nadelig zijn. Ik had verwacht dat dit ook 10 euro aan crypto zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• singingbird
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 10:18
Misschien iets offtopic, maar misschien hebben anderen er ook last van:
Bij de Albert Heijn wordt de betaling geweigerd (zowel supermarkt als AH2Go) als ik betaal met Curve (die dan weer de bybit card gebruikt). Tot nu toe is het alleen bij de Albert Heijn, maar heb Curve nu nog maar een week, dus nog niet veel gebruikt. De betaling lukt wel als ik direct betaal met mijn bybit card. Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen of een oplossing heeft?

[ Voor 17% gewijzigd door singingbird op 12-09-2025 11:36 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
singingbird schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:34:
Bij de Albert Heijn wordt de betaling geweigerd (zowel supermarkt als AH2Go) als ik betaal met Curve (die dan weer de bybit card gebruikt). Tot nu toe is het alleen bij de Albert Heijn, maar heb Curve nu nog maar een week, dus nog niet veel gebruikt. De betaling lukt wel als ik direct betaal met mijn bybit card. Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen of een oplossing heeft?
Je bent niet de enige:: Space12345 in "Bybit Card Topic"

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6r6ME4hCRQjwjuy_kAh8daLDTY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qerPjVjgMY9h9hUSRbq1joym.png?f=fotoalbum_large
Net slimme gordijnrails gekocht op AliExpress en het lijkt erop dat dit ook de code 5311 is, en volgens mij heb ik nu 20% aan punten gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:26
Heb het probleem ook en zelfs m’n curve is met de nieuwe Bybit card geblokt vanwege suspicious payment. Nu al 2 dagen bezig met curve om blokkade weer op te heffen maar nog weinig schot in de zaak. Dus voorlopig alles maar rechtstreeks met de kaarten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-09 18:48
Hoe voorkomen jullie (zonder curve of revolut) dat de 25 euro voucher direct verbruikt wordt of straks mogelijk verloopt? Als je hem koopt in de shop moet je hem dan gelijk claimen en wordt deze dan automatisch als eerste opgemaakt? Heb er liever nog gen euro's op staan omdat ik nog niet aan mijn limiet zit. Tegelijk wil ik die punten uitgeven aan vouchers want je weet het nooit met bybit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Had ik ook, maar het vreemde is dat de eerste transactie bij een andere AH was en wel lukte met Curve. ‘s Middags bij een andere AH ging het helemaal fout.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnNxjd6rlcnjN5gk7113fdLxF5w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yFxvQNql08K78J0yZMGyvqG4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4qulHYTguZIpG66c3Xdhm3B4fc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aSJzDk1K7TFZThMZZFVEqc9X.jpg?f=fotoalbum_tile
Dus ik vermoed dat het per filiaal is…
Gelukkig heeft Bybit intussen die 2 transacties als mislukt gezien en krijg ik binnen 48 uur mijn €20,34 teruggestort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Peppernut schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:15:
Hoe voorkomen jullie (zonder curve of revolut) dat de 25 euro voucher direct verbruikt wordt of straks mogelijk verloopt? Als je hem koopt in de shop moet je hem dan gelijk claimen en wordt deze dan automatisch als eerste opgemaakt? Heb er liever nog gen euro's op staan omdat ik nog niet aan mijn limiet zit. Tegelijk wil ik die punten uitgeven aan vouchers want je weet het nooit met bybit :)
Ik neem ze via Revolut gelijk op. Dus claim ze en doe 25 euro via Apple Pay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

GmR

Je hoeft ze niet gelijk te claimen na aankoop, dus je kan ook eerst zorgen dat je aan je limiet zit, en daarna pas de vouchers claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• singingbird
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 10:18
Wispe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:16:
[...]

Had ik ook, maar het vreemde is dat de eerste transactie bij een andere AH was en wel lukte met Curve. ‘s Middags bij een andere AH ging het helemaal fout.

Dus ik vermoed dat het per filiaal is…
Gelukkig heeft Bybit intussen die 2 transacties als mislukt gezien en krijg ik binnen 48 uur mijn €20,34 teruggestort.
Helaas wel de 2 filialen, waar ik altijd kom. Ik hoop dat ze het snel oplossen. GBIT kan wel, maar duurt lang voordat het teruggestort is op mijn rekening.

@anandus Ik lees het inderdaad, ik ga nu wel een smart rule instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:24
Je kan ook een sub account aanmaken en daar je fiat naar toe sturen en dan alleen de voucher op de funding account voor de kaart laten staan en die eerst uitgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Geen idee waar ik ze aan te danken heb, maar er staat in eens 30 usdc in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
Geen idee waar ik ze aan te danken heb, maar er staat in eens 30 usdc in mijn account.
Als je in de app kijkt, zie je wss rechtsboven een rode '1' bij het belletje een notificatie?
Of wat zegt de assetgeschiedenis?

[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 12-09-2025 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-09 18:48
CHRlS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
Ik heb hem ook. Als je op de reward klikt zie je onder welke actie die valt. Dit is volgens mij de actie voor nieuwe accounts: stort $100 en ontvang ' up to $50 USDC'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Wispe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:39:
[...]

Als je in de app kijkt, zie je wss rechtsboven een rode '1' bij het belletje een notificatie?
Of wat zegt de assetgeschiedenis?
Ik zie alleen aan AirDrop bonus 30 USDC. Maar vermoed dat het inderdaad die bonus is voor storten door nieuwe users.

[edit] zie hem nu ook in de reward hub staan. Zou zweren dat ie er net niet stond, of overheen gekeken 🙈

[ Voor 13% gewijzigd door CHRlS op 12-09-2025 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:47
ik krijg binnenkort mijn fysieke kaart.
Zijn er nog voordelen aan het gebruik van de fysieke kaart ?
(naast betalingen zonder apple pay)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

no1san schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:05:
ik krijg binnenkort mijn fysieke kaart.
Zijn er nog voordelen aan het gebruik van de fysieke kaart ?
(naast betalingen zonder apple pay)
Je kan hem aan je partner geven zodat je sneller aan je cashback limiet komt. Verder kon ik het me ook niet bedenken en heb ik de gratis kaart niet aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
-Tim- schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:06:
[...]

Je kan hem aan je partner geven zodat je sneller aan je cashback limiet komt. Verder kon ik het me ook niet bedenken en heb ik de gratis kaart niet aangevraagd.
Heb de fysieke Bybit NL kaart ook nog nooit gebruikt. Maar altijd fijn om opties te hebben als je op reis bent.

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:05
Is het iemand al gelukt om het tanken te betalen met deze debitcard? Tot nu toe werd mijn debitcard geweigerd bij twee tankstations.

• Tinoes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kOStIwmiBcRAFSTIwJZKz-iouo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntVhFmDPExERRXDLSieV4iYN.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zou toch 20% cashback moeten zijn? Of kan het zijn dat ik (heb mij geregistreerd 27 augustus, maar pas een 1ste deposit gedaan op 2 september) dus maar een 20%cashback tot €100 heb ipv €200?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Tinoes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:13:
[Afbeelding]

Dit zou toch 20% cashback moeten zijn? Of kan het zijn dat ik (heb mij geregistreerd 27 augustus, maar pas een 1ste deposit gedaan op 2 september) dus maar een 20%cashback tot €100 heb ipv €200?
Uitgegeven met crypto? Of met cash?

Cash is geen 20%.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
JJ1984 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:13:
Is het iemand al gelukt om het tanken te betalen met deze debitcard? Tot nu toe werd mijn debitcard geweigerd bij twee tankstations.
Onbemande stations? Dat lijkt fout te gaan op de reservering voor het tanken. Via curve laten uitvoeren op een reguliere cc en later overzetten naar de debit kaart werkt wel.

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:54
Tinoes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:13:
[Afbeelding]

Je zou daar 8.100 points verwachten inderdaad. Maar dat telt alleen als je met crypto betaalt (er moet dus geen fiat op je card staan) en als je nog niet aan de limiet (van 200 of 100 UDS) zit.

[ Voor 20% gewijzigd door spacewagon op 13-09-2025 10:06 ]

• Tinoes
spacewagon schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:01:
[...]

Je zou daar 8.100 points verwachten inderdaad. Maar dat telt alleen als je met crypto betaalt (er moet dus geen fiat op je card staan) en als je nog niet aan de limiet (van 200 of 100 UDS) zit.
Excuses die van €81 was deels met fiat idd (door de auto cashback schijnbaar ineens wat fiat erop)

Maar de andere (ook 4511 travel) transactie is €72, compleet met crypto & als het goed is zit ik nog niet aan de €200 cashback? Toch maar 1280 punten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Od8UZhD834jtWgpObaPaNSQ5uM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d04IGGVH1sBfIlygoSajd6nd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHuSOPrP24e-QKdQKKFRbgWINbs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTiZFY2vhuQRlzt9vOUeQOWj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Tinoes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:33:
[...]

Excuses die van €81 was deels met fiat idd (door de auto cashback schijnbaar ineens wat fiat erop)

Maar de andere (ook 4511 travel) transactie is €72, compleet met crypto & als het goed is zit ik nog niet aan de €200 cashback? Toch maar 1280 punten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn ingeving:
- Is je cashbackperiode wel geactiveerd, m.a.w.: zie je de cashback booster?
- Maximale cashback is $200, omgerekend is dat €170,-. Ik zie dat je al €165 cashback hebt gehad, ik neem aan dat deze uit die 20% komt aangezien je in de beta-tier zit. Dan zit je al bijna aan je maximum.

PS. Je had beter de automatische cashback in punten kunnen laten uitbetalen, want die €25 vouchers zijn voordeliger qua cashback (zie hier Domino in "Bybit Card Topic").

[ Voor 18% gewijzigd door Wispe op 13-09-2025 12:47 ]

• Tinoes
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:41:
[...]

Mijn ingeving:
- Is je cashbackperiode wel geactiveerd, m.a.w.: zie je de cashback booster?
- Maximale cashback is $200, omgerekend is dat €170,-. Ik zie dat je al €165 cashback hebt gehad, ik neem aan dat deze uit die 20% komt aangezien je in de beta-tier zit. Dan zit je al bijna aan je maximum.

PS. Je had beter de automatische cashback in punten kunnen laten uitbetalen, want die €25 vouchers zijn voordeliger qua cashback (zie hier Domino in "Bybit Card Topic").
Ja ik heb verschillende uitgaven wel 20% gekregen.
En de cashback staat in de app zelf dat het tot €200 en niet $200 is toch?
Ik maak denk ik toch ergens een denkfout, maar waar …

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Tinoes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:49:
[...]

Ja ik heb verschillende uitgaven wel 20% gekregen.
En de cashback staat in de app zelf dat het tot €200 en niet $200 is toch?
Ik maak denk ik toch ergens een denkfout, maar waar …
Bybit is niet consequent wat dat betreft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqODPk8ikL9ZLayBvXXD5End1FI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q1uiXQJxhAW00VRzEchFKNhi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFu99ivjwB2XFsyR6WddG4l7GG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7drZ4XNzUT0vM3FT09barR1i.jpg?f=fotoalbum_large

• Tinoes
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:52:
[...]

Bybit is niet consequent wat dat betreft:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah kijk, dat kan het zijn idd. Dan even afwachten of andere verder ook max $200 of €200 hebben gekregen. Ty :)

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ik heb die 20% actie uitgespeeld, heeft me 100.000 punten opgeleverd. $200 dus, maar als je er van die €25 vouchers voor koopt, wordt dat een stukje meer natuurlijk.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Flexion1
swbr schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:00:
Ik heb die 20% actie uitgespeeld, heeft me 100.000 punten opgeleverd. $200 dus, maar als je er van die €25 vouchers voor koopt, wordt dat een stukje meer natuurlijk.
Wat gebeurd er met de laatste transactie waarmee je over de 100.000 punten komt. Krijg je die gedeeltelijk in 20% of geheel tegen 2%?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:04:
[...]

Wat gebeurd er met de laatste transactie waarmee je over de 100.000 punten komt. Krijg je die gedeeltelijk in 20% of geheel tegen 2%?
Gedeeltelijk tot die 100k vol is.

• thierry1982
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:16:
[...]

Gedeeltelijk tot die 100k vol is.
Ik heb nog een flink aantal punten staan. Worden die dan uitbetaald? Zijn bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
thierry1982 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:01:
[...]

Ik heb nog een flink aantal punten staan. Worden die dan uitbetaald? Zijn bevestigd.
Ik begrijp je vraag niet, maar als je dit bedoelt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7-6pPSQzYmvHBVzN9iQ5vKYmVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3H2I6Gj1ZMxl6GsYZ2UI45k8.jpg?f=fotoalbum_large

• thierry1982
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:03:
[...]

Ik begrijp je vraag niet, maar als je dit bedoelt:

[Afbeelding]
Dit bedoel ik inderdaad. Is dat een zekerheidje dat het uitgekeerd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
thierry1982 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:26:
[...]

Dit bedoel ik inderdaad. Is dat een zekerheidje dat het uitgekeerd wordt?
Nooit verhalen gehoord dat punten niet werden uitgekeerd.

• thierry1982
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:27:
[...]

Nooit verhalen gehoord dat punten niet werden uitgekeerd.
Mooi zo. Dan krijg ik toch de volle 200€ aan cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
"Tip: Het wordt aangeraden om vóór 30 september je volledige transactiegeschiedenis en accountgegevens te downloaden voor je eigen administratie en de Belastingdienst."
Weet iemand of daar een functie voor is of moet ik via het web alle transacties eruit kopie pasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bitcoin onchain verplaatsen kost 0,000135. Dit is absurd, dit zijn woekerprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:36:
Bitcoin onchain verplaatsen kost 0,000135. Dit is absurd, dit zijn woekerprijzen.
Dat was op NL ook zo.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste