Op een donderdag. Je verzint het niet.
Ik zie echt alleen een rimpeltje in de dollargrafiek.tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:38:
Op hetzelfde moment klapte de dollar onderuit, moet echt wel iets achter zitten. ff zoeken.
@almelo15 kom er maar inkeanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:43:
Haha eth de fuck
Weerstand lijkt nu wel serieus gebroken. 3200 next stop denk ik.
[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 10-07-2025 23:45 ]
Ah, sorry, was USDT/EUR. DXY zelf valt mee.knakworst schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:43:
[...]
Ik zie echt alleen een rimpeltje in de dollargrafiek.
Ik zie daar niet zoveel beweging.tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:38:
Op hetzelfde moment klapte de dollar onderuit, moet echt wel iets achter zitten. ff zoeken.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Poah, om 20:00 uur een long $ETH genomen, dit gaat heel snel.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 10-07-2025 23:47 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Over $2,040,842,048 on Taker Buy Volume in the last 5 minutes. Crazy stuff. https://t.co/dalmOK9slz pic.twitter.com/VUB4EQCggw
— Maartunn (@JA_Maartun) 10 juli 2025
Ya oke, 2 miljard binnen 5 mins is niet normaal
Get fucked binance shorters
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Snel rekt?Jumpman schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:45:
Poah, om 20:00 uur een short $ETH genomen, dit gaat heel snel.
Massaal voorkennis lijkt het.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Het ging er gewoon om dat @gebruikershaes deze pump zelfs voor crypto crazy vind en dat klopt ook wel. 3k erbij in 5 minuten komt gewoon niet zo vaak voor.Aeronaut schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:36:
[...]
Percentueel bekijken. Zelfde momentum als toen trump president werd. Volgens mij was die pump nog krachtiger
Eh, uiteraard een long.
Lol wat was het nou long of short.Jumpman schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:45:
Poah, om 20:00 uur een long $ETH genomen, dit gaat heel snel.
Een short long. 20.00 is nog niet zo lang geleden.
116k? Wtf, die lijn?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Holy fuck
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kOPVdQp4WwqydnlITI5WP7Wk.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Ik kan er wel aan wennen dit soort pumps.
Ehm… CB en 3k ETH
troje schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:46:
Massaal voorkennis lijkt het.
:strip_exif()/f/image/rp4WUA449eDZa7pSJrfQvZZe.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
het lijkt erop dat ik morgen beetje $coin verkoopAeronaut schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:52:
Ehm… CB en 3k ETH
nothing stops this train
XRP zelfs in de plus (van mijn pf). TP of toch niet... Heb eigenlijk al genomen. Ik denk nog even wachten tot 120k. Het is nog steeds geen 100k euro
Ik durf niet te gaan slapen.
Supply shock, de OTC schappen zijn leeg.YES schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:47:
[...]
Het ging er gewoon om dat @gebruikershaes deze pump zelfs voor crypto crazy vind en dat klopt ook wel. 3k erbij in 5 minuten komt gewoon niet zo vaak voor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Morgen weten we wat het is/was.. dan gaan we nog steilerJumpman schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:55:
Ik durf niet te gaan slapen.
Welkom bij banana rit #2 deze cyclus.
Dus gerust slapen.. als ke geen long of short opent 😂
[ Voor 11% gewijzigd door Aeronaut op 10-07-2025 23:58 ]
Mededegens, vergeet je SL niet. Je wil niet morgen wakker worden en alles weer kwijt zijn.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dagelijkse kost.Muzzy schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:58:
Mededegens, vergeet je SL niet. Je wil niet morgen wakker worden en alles weer kwijt zijn.
BTC staat de sell order op $420k, hij zou het net kunnen halen.Muzzy schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:58:
Waar is @bsmpower nu, hij kan toch niet meer op verlies staan nu?
Verlies tov athJumpman schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:09:
In de tussentijd ga ik compounden. De printer moet draaien!!!Jumpman schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:05:
[...]
BTC staat de sell order op $420k, hij zou het net kunnen halen.
Al lang uitgestapt op 72k, kan nu niet slapen.Jumpman schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:09:
Yo guys hoe gaat het hier dan? Dochter is inmiddels meer dan 5 maanden oud alweer
dus geen idee hoe het met de koersen gaat. Zitten we al op een nieuwe ATH?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Voor de euroboyz niet.Richh schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:27:
Yo guys hoe gaat het hier dan? Dochter is inmiddels meer dan 5 maanden oud alweerdus geen idee hoe het met de koersen gaat. Zitten we al op een nieuwe ATH?
Maar dat mag dus niet
maw... ATH

Where babes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:32:
ik ga pitten, voor de zekerheid een TP gezet op $420k
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/edaw3PvQZvjILdhxvNajsyS9.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nog 3k voor een ATH in Euro''s.
BTC kom maar een beetje in beweging.
BTC kom maar een beetje in beweging.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Het is inderdaad jammer dat de dollar zo'n shitcoin is geworden.
Je hebt weinig aan Bitcoin op 200k als het in Euro's maar 100k is.
Dat gezegd hebbende: 🌙.
Je hebt weinig aan Bitcoin op 200k als het in Euro's maar 100k is.
Dat gezegd hebbende: 🌙.
Dat zit wel Schnorr.
Hmm straks ook maar weer wat Bitcoin koud zetten. Lekker de exchange schaarste aanwakkeren. Kom maar op met die 420k, TP2 op 419k. Even @Kol Nedra frontrunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 11-07-2025 03:39 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat is de ADHD Duitser.Don Guacamole schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:20:
Nondeju er is altijd iemand die t beter kan, zag deze net op X, doet ie netjes..
[Afbeelding]
Exactly as predicted!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dikke ETF inflow zonder BlackRock nog.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cVtmS4IjbRS3VxnmP9GxnTLZ.jpg?f=user_large)
Ja, nu kunnen we echt beginnen hoop ik. De nieuwe support nog een keer testen en door.knakworst schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:44:
[...]
@almelo15 kom er maar in
Weerstand lijkt nu wel serieus gebroken. 3200 next stop denk ik.
eth, The world's computer
almelo15 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 06:13:
[...]
Ja, nu kunnen we echt beginnen hoop ik. De nieuwe support nog een keer testen en door.
:strip_exif()/f/image/PRg3t9o8FsRDkst3XTEabj1x.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook ETH dikke inflow, fear and greed loopt ook lekker op
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 11-07-2025 06:17 ]
Mooi spul he?!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Th1x4nG schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:23:
Vandaag superslechte evaluatie gehad op het werk. Losers ook mijn bazen. Dan druk ik toch gewoon zelf een paar maandsalarissen bij met die oranje munt.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/H4c4WqzOJFYrkxgGthZUdCBJ.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
nee, gewoon btc. Heb dit al 10 tallen keren gezien. Al die maanden gepruttel (en daytraders geneuzel) is brandstof voor wat je nu ziet. Kan nog extremer ooktomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:27:
Maar waarom, moet een aanleiding zijn voor zo'n pump.
nee totaal nietgebruikershaes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:32:
Dis is echt crazy zelfs voor crypto termen...
Vind de periode wel bijzonder. Half juli is er nog zoveel volume.anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:08:
[...]
nee, gewoon btc. Heb dit al 10 tallen keren gezien. Al die maanden gruttel (en daytraders geneuzel) is brandstof voor wat je nu ziet. Kan nog veel extremer ook
Hoop dat fomo vandaag doorgaat.
:strip_exif()/f/image/GVABHaekM5G7FElrKjeYOkrq.png?f=user_large)
BTC ook weer 100k in euros's
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ja wat maakt die maand nu uit dan? In 2017 gingen we ook vol gas door in juli. Dat hele mei september verhaal is gewoon onzinnige fudMuzzy schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:10:
[...]
Vind de periode wel bijzonder. Half juli is er nog zoveel volume.
Hoop dat fomo vandaag doorgaat.
En daarnaast: volgens mij valt het totale volume op de larger timeframes (weekly, maar ook zeker de monthly) nog reuze mee? Als ik bijvoorbeeld Binance USDT volume vergelijk met vorige cycle is het eigenlijk nog vrij rustig, zelfs voor juli. Wellicht dat er deze cycle zoveel meer hodl'ers zijn, dat er ook minder nodig is om de prijs te moven? Dat en natuurlijk die mega liquidatie gisteravondanti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:13:
ja wat maakt die maand nu uit dan? In 2017 gingen we ook vol gas door in juli. Dat hele mei september verhaal is gewoon onzinnige fud
Based on daily data since Jul 2010, the average daily return (also called the expected return) is 0.38%, while the average monthly return is 14.59%.anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:13:
[...]
ja wat maakt die maand nu uit dan? In 2017 gingen we ook vol gas door in juli. Dat hele mei september verhaal is gewoon onzinnige fud
Daarom gewoon niet uitstappen. We hebben nog veel te gainen deze maand.
klopt. Zo bijzonder is het allemaal niet. Mensen zijn deze cycle zo afgestompt, of het is de 1e cycle die ze mee maken, en gewoon niet meer weten (niet weten) wat btc normaal doet in de laatste 6 maanden van de bull.Guere schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:18:
[...]
En daarnaast: volgens mij valt het totale volume op de larger timeframes (weekly, maar ook zeker de monthly) nog reuze mee? Als ik bijvoorbeeld Binance USDT volume vergelijk met vorige cycle is het eigenlijk nog vrij rustig, zelfs voor juli. Wellicht dat er deze cycle zoveel meer hodl'ers zijn, dat er ook minder nodig is om de prijs te moven? Dat en natuurlijk die mega liquidatie gisteravond
Er zijn wel 5 a 6k dagen geweest, als je dat omzet naar de koers nu hebben we het over 10 tot 12k dagen.
De move is echt heel mooi hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar we smeren nu de pump over 3 dagen. Eigenlijk gewoon super degelijk en nog niet echt een gruwelijk fomo pomp move
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 11-07-2025 07:23 ]
Dat volume op Binance van de vorige cycle zou ik met een hele grote schep zout nemen. Daar zat heel veel washtrading toen. En dat stopte op het moment dat wij Nederlanders er af gekicked werden..Guere schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:18:
[...]
En daarnaast: volgens mij valt het totale volume op de larger timeframes (weekly, maar ook zeker de monthly) nog reuze mee? Als ik bijvoorbeeld Binance USDT volume vergelijk met vorige cycle is het eigenlijk nog vrij rustig, zelfs voor juli. Wellicht dat er deze cycle zoveel meer hodl'ers zijn, dat er ook minder nodig is om de prijs te moven? Dat en natuurlijk die mega liquidatie gisteravond
Dat was vooral omdat er toen tijdelijk geen fees op BTC/USDT trades waren.Acidrain schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:24:
[...]
Dat volume op Binance van de vorige cycle zou ik met een hele grote schep zout nemen. Daar zat heel veel washtrading toen. En dat stopte op het moment dat wij Nederlanders er af gekicked werden..
@Pinsa dit is nu toch dubbel genieten of niet?
zenith schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:21:
117k ik heb veel te vroeg verkocht! 😆
:strip_exif()/f/image/xGX9DBAF8CS7sUHQaCoCv6ib.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat zijn zeker heel wat procentjes die er vanaf gehaald zijn voor de hodlers onder ons.kernie schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:26:
[...]
Wat doet die pijn zegklote dollar/euro koers.
Maar goed wat een gezeik, 117k it is!!
Maar goed, het is weer groen. Zolang de stijging harder gaat dan het verlies van die shitcoin is het nog te doen.
Dat zit wel Schnorr.
achja, ook daar komt vanzelf een ath, en mocht de dollar ooit weer wat sterker worden (of euro zwakker) dan krijgen we nog een leuke stijging zondar dat er btc prijsactie is. Veel slechter kan het haast niet worden (ook historisch gezien)Stukfruit schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:36:
[...]
Dat zijn zeker heel wat procentjes die er vanaf gehaald zijn voor de hodlers onder ons.
Maar goed, het is weer groen. Zolang de stijging harder gaat dan het verlies van die shitcoin is het nog te doen.
Lijkt erop dat we de komende periode eens lekker "liquiditeit gaan ophalen" aan de bovenkant.
Dit voelt weer even ouderwets lekker na maanden aanmodderen. LFG!
Dit voelt weer even ouderwets lekker na maanden aanmodderen. LFG!
Wen 150k?
Nee, zoveel volume in 5 minuten is wel bijzonder, en dat wordt nog wat extremer met de prijzen waar het op staat. Procentueel is het niet zo bijzonder, maar wel binnen het tijdsbestek van de 1e pump. Ik ben iig blij dat ik vannacht nog wat aan boord heb kunnen gaan anders stond ik mooi te kijken +anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:08:
[...]
nee, gewoon btc. Heb dit al 10 tallen keren gezien. Al die maanden gepruttel (en daytraders geneuzel) is brandstof voor wat je nu ziet. Kan nog extremer ook
118k boys!
goed dat je wel weer ingestapt bent, want anders:tomtom901 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:44:
[...]
Nee, zoveel volume in 5 minuten is wel bijzonder, en dat wordt nog wat extremer met de prijzen waar het op staat. Procentueel is het niet zo bijzonder, maar wel binnen het tijdsbestek van de 1e pump. Ik ben iig blij dat ik vannacht nog wat aan boord heb kunnen gaan anders stond ik mooi te kijken +
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
120k over paar uurtjes?
BTC bewijst wederom dat je uit moet zoomen, dat er geen "this time it's different" is, dat HODL de enige weg is. Ik heb BTC al twintig keer begraven de afgelopen cycles, en elke keer staat ie weer op en zegt, we gaan weer vrolijk verder stijgen.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!