Ben er nog. "Verlies" betekent voor iedereen iets anders. Ik speel puur met winst, zit geen eigen geld meer in. Maar als mijn PF met de helft zakt na bv een ATH, dan zie ik dat als 50% verlies. Misschien niet hoe je het zou moeten zien en voelen, maar is bij mij wel het geval. Dat zorgt deels ook voor die mentale druk, glas altijd half vol, waar ik ook hulp voor krijg.Jumpman schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:09:
Waar is @bsmpower nu, hij kan toch niet meer op verlies staan nu?
Dat zou leuk zijn! Hodlanti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:48:
120k over paar uurtjes?
Goedemorgen iedereen!
Moet je niet doen man. Die wick op de top is puur gokken.bsmpower schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:51:
[...]
Ben er nog. "Verlies" betekent voor iedereen iets anders. Ik speel puur met winst, zit geen eigen geld meer in. Maar als mijn PF met de helft zakt na bv een ATH, dan zie ik dat als 50% verlies. Misschien niet hoe je het zou moeten zien en voelen, maar is bij mij wel het geval. Dat zorgt deels ook voor die mentale druk, glas altijd half vol, waar ik ook hulp voor krijg.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dan BTC een tijdje in consolidatie en alts aan de beurt (beetje hopium)?CornermanNL schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:51:
[...]
Dat zou leuk zijn! Hodl
Goedemorgen iedereen!
Tuurlijk, kansen niet laten liggen, vannacht was mooie low op 115.3.anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:47:
[...]
goed dat je wel weer ingestapt bent, want anders:
[Afbeelding]
ENA gaat gelist worden op Upbit vandaag
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 11-07-2025 07:59 ]
ETH IS DOOR 3k op CB
Ik HERHAAL NIET
Ik HERHAAL NIET
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wnXSFtOe5KITRcFcjJgcOpRN.jpg?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zou kunnen. BTC kan ook nog flink gas blijven geven natuurlijk, vooralsnog gaat iig ETH goed mee dus dat hoeft niet slecht te zijn voor alts. Ik vraag me af of een ouderwets alt season zoals in eerdere cycles geweest is er nog komt. Na zoveel leegbloeden de afgelopen maanden kan het best zijn dat het vertrouwen in alts echt een deuk heeft opgelopen..bsmpower schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:53:
[...]
Dan BTC een tijdje in consolidatie en alts aan de beurt (beetje hopium)?
Maar het blijft natuurlijk crypto dus wie weet ontploffen de alts ook nog in positieve zin
Je zit er wel eigen geld. Vermogen = vermogen...bsmpower schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:51:
[...]
Ben er nog. "Verlies" betekent voor iedereen iets anders. Ik speel puur met winst, zit geen eigen geld meer in. Maar als mijn PF met de helft zakt na bv een ATH, dan zie ik dat als 50% verlies. Misschien niet hoe je het zou moeten zien en voelen, maar is bij mij wel het geval. Dat zorgt deels ook voor die mentale druk, glas altijd half vol, waar ik ook hulp voor krijg.
Over paar weken.bsmpower schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:53:
[...]
Dan BTC een tijdje in consolidatie en alts aan de beurt (beetje hopium)?
Het is het feest van btc/eth nu. Je alts moeten wel mee gaan. Later krijgen ze hun eigen explosieve maar zeer korte run
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit moet dan de top zijn toch? Toch? Ja, toch? 🫣😆
1 euro is 1,17 dollar dit kan nog wel veranderen naar 1 euro is 1,6 dollar. (het zou niet de eerste keer zijn).anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:41:
[...]
achja, ook daar komt vanzelf een ath, en mocht de dollar ooit weer wat sterker worden (of euro zwakker) dan krijgen we nog een leuke stijging zondar dat er btc prijsactie is. Veel slechter kan het haast niet worden (ook historisch gezien)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ReadyAeronaut schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:02:
[...]
Over paar weken.
Het is het feest van btc/eth nu. Je alts moeten wel mee gaan. Later krijgen ze hun eigen explosieve maar zeer korte run
Als iedereen nog even koopt vliegen we zo Amazon en de appel voorbij. Dan staan we achter die videokaartenboer en goud met nog een krap half jaar te gaan ( if ATH einde van het jaar ). LFG
Src. https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je dat drie keer leest wordt je er wel stil van. BTC doet precies wat we al jaren in onze Hopium dromen dachten.sh4d0wman schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:09:
Als iedereen nog even koopt vliegen we zo Amazon en de appel voorbij. Dan staan we achter die videokaartenboer en goud met nog een krap half jaar te gaan ( if ATH einde van het jaar ). LFG![]()
kbuntu schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:10:
Nog wat leuke alts voor het klein bier om straks even mee te pakken?
:strip_exif()/f/image/n0noqquScYuatGhqpMY2Rtdu.jpg?f=fotoalbum_large)
But NFA offcourse
don't chase green candles!kbuntu schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:10:
Nog wat leuke alts voor het klein bier om straks even mee te pakken?
Ik lees hier dat Bybit veel gebruikt wordt. Ik heb de app gedownload en wil m'n account verifiëren. Dat kan niet in die app omdat die EU inwoners niet meer ondersteund. Dus naar de Bybit EU site. Daar heb ik problemen om de camera te gebruiken om m'n is te fotograferen.
Hoe gebruiken jullie Bybit? Is er ook een app voor Bybit EU?
Coin base al over de 400 @Pinsa
Ik gebruik het zelden nog. Veel te veel chaos in een app gemieterd. En sinds dat EU gemekker heb ik het nog meer gelaten voor wat het is.GekkeRipper schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:21:
Ik lees hier dat Bybit veel gebruikt wordt. Ik heb de app gedownload en wil m'n account verifiëren. Dat kan niet in die app omdat die EU inwoners niet meer ondersteund. Dus naar de Bybit EU site. Daar heb ik problemen om de camera te gebruiken om m'n is te fotograferen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee. En ben bloed serieusgebruikershaes schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:04:
Dit moet dan de top zijn toch? Toch? Ja, toch? 🫣😆
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat gebruik je wel?ByteMe_ schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:25:
[...]
Ik gebruik het zelden nog. Veel te veel chaos in een app gemieterd. En sinds dat EU gemekker heb ik het nog meer gelaten voor wat het is.
Oorzaak gevonden!
Bron: Omroep Brabant
Ethereum stijgt door HEMA-ontslagen
De afgelopen dagen steeg Ethereum met 17% nadat 42 medewerkers van de HEMA in Berkel-Enschot vorige week werden ontslagen. Oorzaak: iemand had per ongeluk een volle bak glitterconfetti in de rookworstmachine laten vallen tijdens de voorbereidingen voor het HEMA zomerfeest. Alle rookworsten kwamen eruit met een regenboogglans.
Crypto-influencers zagen hier direct een teken in en noemden het “de bevestiging van de BTC Rainbow Chart theorie”, waarbij regenboogkleuren een bullrun voorspellen. De ontslagen medewerkers investeerden hun ontslagpremie massaal in Ethereum. Binnen een uur knalde de koers omhoog.
De afgelopen dagen steeg Ethereum met 17% nadat 42 medewerkers van de HEMA in Berkel-Enschot vorige week werden ontslagen. Oorzaak: iemand had per ongeluk een volle bak glitterconfetti in de rookworstmachine laten vallen tijdens de voorbereidingen voor het HEMA zomerfeest. Alle rookworsten kwamen eruit met een regenboogglans.
Crypto-influencers zagen hier direct een teken in en noemden het “de bevestiging van de BTC Rainbow Chart theorie”, waarbij regenboogkleuren een bullrun voorspellen. De ontslagen medewerkers investeerden hun ontslagpremie massaal in Ethereum. Binnen een uur knalde de koers omhoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 11-07-2025 08:33 ]
Zero.
Bybit werkt prima voor mij, je moet er wel voor zorgen dat je optidj geen USDT coins meer hebt want dat gaan ze anders zelf voor je omzetten naar usdc.
Verder gebruik ik ook MEXC en Blofin. En uiteraard uniswap
Verder gebruik ik ook MEXC en Blofin. En uiteraard uniswap
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Bybit was puur vanwege cashback vorig jaar en internationale betalingen waar je normaal cc voor nodig hebt. Maar nu gebruik ik weer Paypal. Sites waar dat niet mogelijk is kom ik toch zelden op.
Voor crypto zelf hou ik t op Kraken / Coinbase
Doe mij ook wat van wat jij op hebt.Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:31:
Oorzaak gevonden!
Haha, geniaal dit.
Kan zeker. Alleen was die 1.6 extreem bijzonder op een bijzonder punt macro economisch gezien.John245 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:04:
[...]
1 euro is 1,17 dollar dit kan nog wel veranderen naar 1 euro is 1,6 dollar. (het zou niet de eerste keer zijn).
Nu met trump kan er vast nog zon bijzondere situatie gecreëerd worden. Dus wie weet
Café-choco uit de automaat.YES schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:34:
[...]
Doe mij ook wat van wat jij op hebt.
Haha, geniaal dit.
Zero.
Even quoten voor het nageslacht om te bewaren hoe het er aan toe ging tijdens de strijd die twee uur duurde tussen 118 en 119k.Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:31:
Oorzaak gevonden!
Dat zit wel Schnorr.
Ziet er prachtig uit deze koersen, maar mijn portfolio moet nog 4% naar een all time high. Nog geen TP’tjes ook, want die staan nog een stukje boven mijn laatste sells in euro’s ^^
Ah das lekker ja. Vooral als die machine 3 maanden niet schoongemaakt is. Komen er van die grote beschimmelde choco melk bonken mee. Daar kan je idd lekker op gaan
118k niet geslecht. Bearmarket confirmed. Geitenponzi.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UNxyFOBTMSfkT2Uszbb5trPv.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Verrek bedoel die andere degen, @Kol Nedra sory
Lokale top heb ik het over. Niet jouw 100 jaren plan. Of wil je zeggen dat we over 2 dagen op 145 staan?
Heeft er iemand een overzichtje van die bullrun tijdlijn, zoveel weken bullrun, zoveel weken bear.. ben even benieuwd waar we zitten in de tijd.
Zero.
Foi dat is pas rekt gaan door dollar koers. Moeten we niet hebben. Maar ja, zelfs bij economische crisis vluchten we niet meer naar merikaans schuldpapier, te risicovol.anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:35:
[...]
Kan zeker. Alleen was die 1.6 extreem bijzonder op een bijzonder punt macro economisch gezien.
Nu met trump kan er vast nog zon bijzondere situatie gecreëerd worden. Dus wie weet
Halving July 9, 2016, to 12.5 bitcoins. Top december 2017Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:55:
Heeft er iemand een overzichtje van die bullrun tijdlijn, zoveel weken bullrun, zoveel weken bear.. ben even benieuwd waar we zitten in de tijd.
Halving May 11, 2020, to 6.25 bitcoins. Top november 2021
Halving April 20, 2024, to 3.125 bitcoins. Top oktober 2025?
Het lijkt bijna té makkelijk voorspelbaar dit.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-07-2025 09:00 ]
Nog vakantieparken gekocht recentelijk?Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:31:
Oorzaak gevonden!
Dat gaat me niet lukken met 2 Sol en 100 Dot...
Zero.
jaja, BTC haal je elke keer weer binnen net zoals dat ene paard van .. eh dingestroje schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:49:
BTC bewijst wederom dat je uit moet zoomen, dat er geen "this time it's different" is, dat HODL de enige weg is. Ik heb BTC al twintig keer begraven de afgelopen cycles, en elke keer staat ie weer op en zegt, we gaan weer vrolijk verder stijgen.
==
hoi
Zoiets bedoel je?Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:55:
https://charts.bitbo.io/cycle-repeat/
Er zijn er meer natuurlijk. Had deze nog nooit gezien. Handig zo'n voorspelling tot 2029
In dit filmpje van een jaar geleden zou de prijs over 200k moeten zijn geweest afgelopen januari. Neem het met een korrel zout.
YouTube: Bitcoin Cycle Repeat Chart Explained
O wacht er staan nog meer charts op die website zoals de rainbow-chart
https://charts.bitbo.io/rainbow/
De MVRV Z-score is ook nog laag
https://www.bitcoinmagazinepro.com/charts/mvrv-zscore/
https://www.coinglass.com/pro/i/bitcoin-mvrv-zscore
[ Voor 38% gewijzigd door Eusebius op 11-07-2025 09:17 ]
==
hoi
nee 145 gaat tever. 125 is absoluut niet onmogelijk.gebruikershaes schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:52:
[...]
Lokale top heb ik het over. Niet jouw 100 jaren plan. Of wil je zeggen dat we over 2 dagen op 145 staan?
Maar voor mij is deze pump wel een bevestiging dat we een mooie 4 a 5 maanden gaan krijgen. 200k moet echt wel kunnen. Liefst 250
250k zou mooi zijn, maar als een USD dan nog maar 50 eurocent waard is schiet het nog niet op...anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:13:
[...]
nee 145 gaat tever. 125 is absoluut niet onmogelijk.
Maar voor mij is deze pump wel een bevestiging dat we een mooie 4 a 5 maanden gaan krijgen. 200k moet echt wel kunnen. Liefst 250
250 stond ook al op mijn voorspellings lijstje.. het is ook een broodnodig target om een top neer te zetten en nieuwe beleggers aan te trekken voor langere termijn.anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:13:
[...]
Ook voor miners een duurzaam target om het spelletje door te kunnen laten gaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan zijn jullie nu allemaal massaal aan het inkopen, als je 200/250k voorspelt?
Ik zou niet wachten!
Ik zou niet wachten!
Never ever financial advice...
Dat is toch ook de bedoeling van DCA?kazzzdafke schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:31:
Dan zijn jullie nu allemaal massaal aan het inkopen, als je 200/250k voorspeld?
Ik zou niet wachten!
Wat we hier zien is de afbrokkeling van een oud systeem, de dollar en euro.
[ Voor 13% gewijzigd door Vis op 11-07-2025 09:34 ]
De dollar is de laatste 24 uur niet minder waard geworden.ytr81 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:36:
Wat was de trigger dat de dollar nu opeens zo snel minder waard werd de laatste 24h
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hehe 118. Dacht al bijna dat de bear weer was begonnen.
Double top?knakworst schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:38:
Hehe 118. Dacht al bijna dat de bear weer was begonnen.
ytr81 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:36:
Wat was de trigger dat de dollar nu opeens zo snel minder waard werd de laatste 24h
:strip_exif()/f/image/5lkyl3eSSfQOCnf30wPK9SR9.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9L2Ar8vYPp0gwyGknP9uI22t.gif?f=user_large)
Gokje hoor
We zijn amper twee dagen los en dan hebben we het hier al over een top. Onthoudt mensen! I bent de early adopter. Iedere sat die je verkoopt wordt opgeslokt door instituties. Iedere sat drukt de prijs.
U bent de uitverkorene. Gebruik uw ballen op het moment dat ze nodig zijn.
Jawel hoor. Tegenover btcLiberteh schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:37:
[...]
De dollar is de laatste 24 uur niet minder waard geworden.
Eens met alles behalve de opéénnalaatste zin.Coldcat schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:40:
We zijn amper twee dagen los en dan hebben we het hier al over een top. Onthoudt mensen! I bent de early adopter. Iedere sat die je verkoopt wordt opgeslokt door instituties. Iedere sat drukt de prijs.
Als je die weglaat, wordt de laatste alinea wel wat bijzonder, maar alsnog eens.
Leuk en aardig verder, maar in euro's zitten we nog een stuk vanaf de ATH, dus er zijn ook nu nog mensen die op verlies staan
ja maar dat is al ~17 jaar aan de gang
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is nooit verkeerd om over een mogelijke top na te denken..Coldcat schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:40:
Ik verwacht ook dat de top snel gezet gaat worden, 200-250k halen we echt niet deze cycle..
Mijn verwachting is komende 2-4 weken weer zijwaarts en weer terug naar 110k voor een backtest op de vorige ATH..
Daarna gaan we voor de parabolische top, 140k is mijn target... Dan volgt weer de distributie fase waar het slimme geld uitstapt en retail lekker blijft bijkopen want we gaan toch naar 250k aldus de meeste mensen..
Ik sta deze cycle al op gigantische winsten, ik focus mij nu meer op uitstappen dan op wat extra gains door onmogelijke targets na te streven..
Maarja ik loop inmiddels alweer 8 jaar mee en heb de nodige ervaring met tops en bottoms..
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
verstappen33 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:50:
[...]
Maarja ik loop inmiddels alweer 8 jaar mee en heb de nodige ervaring met tops en bottoms..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/U7TsUkkzd34dwY9EpjGV9Zvl.gif?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door filthy rich op 11-07-2025 09:59 ]
en aans löpt wa vast
bitcoin staat op ad.nl op frontpage, ik verwacht weer een respons van vrouw en schoonmoeder

nothing stops this train
gaan gewoon weer een pennant maken. nog 14 te gaan
Het is @anti elppa, hè! Die is niet gauw onder de indruk. +25% in twee dagen? Pfft, elppa heeft wel gekkere dingen gezien!gebruikershaes schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:52:
Of wil je zeggen dat we over 2 dagen op 145 staan?
:strip_exif()/f/image/9X8ySUzURep1lOHfYn7i4CHV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja dat zou mooi zijnanti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:13:
[...]

Maar volgens mij had jij weinig overtuiging nodig jij ouwe maxi.
Guere schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:07:
[...]
Het is @anti elppa, hè! Die is niet gauw onder de indruk. +25% in twee dagen? Pfft, elppa heeft wel gekkere dingen gezien!
[Afbeelding]

Pin gewoon al die bull praat van mij en kijk er nog eens naar terug als we op 420k staan. Dank u
insert bullish jaapio lasorrrr oogballen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jqyO0wiP6Nzfg1I5PtpMncKE.gif?f=user_large)
@filthy rich Ach, noem me zoals je wilt, ik wens je veel succes deze blow of top.. Hoop dat je wat winsten veilig kunt stellen..
Maar sentiment hier en op X etc. is vaak al een goede indicator waar we zitten in de cycle..
Vergeet niet dat we al flink boven de ATH van 2021 zitten, gemiddelde cycles duren 4 jaar.. Dus het einde kan dichterbij zijn dan je denkt..
Daarnaast verschijnen overal al bearish divergences op de reguliere aandelen markten, een crisis staat voor de deur..
Maar geniet nog van een paar weken, misschien paar maanden euforie. Daarna lekker uithuilen hier voor 2-3 jaar
...
Maar sentiment hier en op X etc. is vaak al een goede indicator waar we zitten in de cycle..
Vergeet niet dat we al flink boven de ATH van 2021 zitten, gemiddelde cycles duren 4 jaar.. Dus het einde kan dichterbij zijn dan je denkt..
Daarnaast verschijnen overal al bearish divergences op de reguliere aandelen markten, een crisis staat voor de deur..
Maar geniet nog van een paar weken, misschien paar maanden euforie. Daarna lekker uithuilen hier voor 2-3 jaar
als je er al 8 jaar inzit, dan weet je dat het niet 2 a 3 jaar huilen is. max 1 jaar en dan heerlijk bodem vissen.verstappen33 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:13:
@filthy rich Ach, noem me zoals je wilt, ik wens je veel succes deze blow of top.. Hoop dat je wat winsten veilig kunt stellen..
Maar geniet nog van een paar weken, misschien paar maanden euforie. Daarna lekker uithuilen hier voor 2-3 jaar...
En na 2 jaar heb je op die stack al direct weer een 2 a 3x te pakken.
Top is trouwens ook echt niet in weken, maar in maanden idd. Zal gewoon weer okt- dec zijn. Tot de cycle ooit een keer gebroken word. Maar is nu na 16 jaar btc nog steeds niet het geval.
heb je het filmpje uitgelegd ook gekeken?John245 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:13:
[Afbeelding]
Het AD heeft moeite met euros en dollars

:strip_exif()/f/image/h1mR3gvebm8746NRacTRtByH.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PZDZGklY9inss2O3KgZHCYX1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aHr1mASMVbQ2817B7CCJCe4e.jpg?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2025 10:21 ]
nothing stops this train
Zo?anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:10:
Pin gewoon al die bull praat van mij en kijk er nog eens naar terug als we op 420k staan. Dank u
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4CZbBWETV9aAK3R6b0FTBaUj.gif?f=user_large)
was het maar 118k euro...John245 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:13:
[Afbeelding]
Het AD heeft moeite met euros en dollars
Zo dan, deze is voor mij als hodler wel even lekker. Scenario van de dubbele top a la vorige cyclus is hiermee ontkracht. Portfolio staat vanaf minus 22% begin april nu ruim drie maanden later weer op ruim 4% plus ytd. Blijft - ondanks mijn overtuiging van het potentieel van bitcoin - geen pretje die volatiliteit met voor mij grote bedragen, al noemt iemand in dit topic het gewoon ruis...
Verder heel benieuwd of het een klassieke blow off top gaat worden of dat we een langere cycle gaan krijgen met de huidige institutionele gekte, de komende renteverlaging in USA en wereldwijde monetaire verruiming. Gisteren hebben de ETF's meer dan een miljard dollar aan btc opgekocht. This time is different... het is gevaarlijk, maar de sterren staan goed vanuit macro, de vraag en het by default beperkte aanbod. Sowieso hodl.
Verder heel benieuwd of het een klassieke blow off top gaat worden of dat we een langere cycle gaan krijgen met de huidige institutionele gekte, de komende renteverlaging in USA en wereldwijde monetaire verruiming. Gisteren hebben de ETF's meer dan een miljard dollar aan btc opgekocht. This time is different... het is gevaarlijk, maar de sterren staan goed vanuit macro, de vraag en het by default beperkte aanbod. Sowieso hodl.
Daar maak je weer een aanname....anti elppa schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:19:
[...]
als je er al 8 jaar inzit, dan weet je dat het niet 2 a 3 jaar huilen is. max 1 jaar en dan heerlijk bodem vissen.
En na 2 jaar heb je op die stack al direct weer een 2 a 3x te pakken.
Top is trouwens ook echt niet in weken, maar in maanden idd. Zal gewoon weer okt- dec zijn. Tot de cycle ooit een keer gebroken word. Maar is nu na 16 jaar btc nog steeds niet het geval.
Always expect the unexpected..
Die 2-3 jaar huilen is voor de mensen die op ATH kopen en niet verkopen en dus jaren op verlies blijven staan..
De slimme mensen weten wanneer te verkopen en ook wanneer weer in te kopen..
Tijd is lastig te bepalen, maar ik verwacht geen suffe zomer.. de piek kan wel eens eerder komen dan december..
Maar het is nog te lastig om echt te voorspellen wat er gebeurd. De dips zullen korter en korter worden tot we de top bereiken.
Eerst maar eens kijken wat er gebeurd als BTC een backtest heeft gedaan op zijn ATH en wat de alts dan doen.
Historisch gezien zouden we dan in de fase moeten komen dat alts beter presteren dan BTC.. Dus hou de BTC dominance goed in de gaten de komende weken, die zal vertellen of we in een alt-season (en dus einde cycle) belanden.
Ajoh ik probeer gewoon grappig te doen. Ik hodl al sinds de middeleeuwen voor de techverstappen33 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:13:
Maar geniet nog van een paar weken, misschien paar maanden euforie. Daarna lekker uithuilen hier voor 2-3 jaar...
en aans löpt wa vast
Wat trekt deze droeftoeter allemaal rare conclusiesKol Nedra schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:19:
[...]
heb je het filmpje uitgelegd ook gekeken?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]]
"Waarom wordt er veel in gehandeld? Omdat het anoniem is".
"Mensen in crypto geloven dat de hele economie in elkaar gaat storten"
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er zijn ook nog een paar overgebleven degens. Niet veel.Magpie schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:24:
Zo dan, deze is voor mij als hodler wel even lekker. Scenario van de dubbele top a la vorige cyclus is hiermee ontkracht. Portfolio staat vanaf minus 22% begin april nu ruim drie maanden later weer op ruim 4% plus ytd. Blijft - ondanks mijn overtuiging van het potentieel van bitcoin - geen pretje die volatiliteit met voor mij grote bedragen, al noemt iemand in dit topic het gewoon ruis...
Bitcoin is vrij zorgeloos, zeker voor de lange termijn.
Ik hou volgens plan q4 aan, en dan ben ik alt loos.
Bitcoin only daarna, maar dat ik de afgelopen periode zonder te verkopen ben doorgekomen is mij een raadsel.
Insane in the membrane?
Ook mijn idee, ik wil ook compleet van de alts af.. maar dat wil ik al 3 jaar.. hopelijk lukt het nu ook.Alpina schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:32:
[...]
Er zijn ook nog een paar overgebleven degens. Niet veel.
Bitcoin only daarna, maar dat ik de afgelopen periode zonder te verkopen ben doorgekomen is mij een raadsel.
Insane in the membrane?
Zero.
Dit zou zo maar nog een leg up kunnen krijgen lol.
Volgens mij komt ze onder een steen vandaan.Kol Nedra schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:19:
[...]
heb je het filmpje uitgelegd ook gekeken?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Er is ergens op een exchange een rood knopje met sell erop.Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:35:
[...]
Ook mijn idee, ik wil ook compleet van de alts af.. maar dat wil ik al 3 jaar.. hopelijk lukt het nu ook.
Mag gewoon
Nu komt de fase dat trend traders op de trein gaan springen. Nasdaq futures rood, BTC dik groen.
Even geen NVIDIA en Palentir maar dikke bitcoinen.
En over een paar weken worden Henk & Ingrid ook wakker na het zien van de berichtgeving op nu.nl
Even geen NVIDIA en Palentir maar dikke bitcoinen.
En over een paar weken worden Henk & Ingrid ook wakker na het zien van de berichtgeving op nu.nl
:gifsicle():strip_exif()/f/image/afqmZ9HdB0H5UGCJbCdaOwNu.gif?f=user_large)
Zit gewoon op werk terwijl iedereen hier feest viert, pffff.
Maar check mijn paint skills
Maar check mijn paint skills

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
One of us! One of us! One of us! One of us!Alpina schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:32:
[...]
Insane in the membrane?
(sorry ben te lui om het plaatje op te zoeken)
==
hoi
BOEEEEEEAlpina schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:32:
[...]
Insane in the membrane?
Ik ga lekker voor rustig stukjes verkopen vanaf komende periode, eerst wachten tot nieuwe ATH in euro's.
Dan rustig kijken of mijn alts weer een beetje naar oude glorie komen. Verkopen.
Tijd lang in euro's blijven, wat leuke spulletjes kopen, en dan een gedegen DCA plan maken met 50/30/20
50BTC 30 ETH en 20 mooi altcoin spul.
Zit je nog steeds op je NEO stack of die al wel de deur uit gedaan inmiddels?Pelox schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:35:
[...]
Ook mijn idee, ik wil ook compleet van de alts af.. maar dat wil ik al 3 jaar.. hopelijk lukt het nu ook.
Heb beide heJasper 99 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:52:
[...]
BOEEEEEE
Ik ga lekker voor rustig stukjes verkopen vanaf komende periode, eerst wachten tot nieuwe ATH in euro's.
Dan rustig kijken of mijn alts weer een beetje naar oude glorie komen. Verkopen.
Tijd lang in euro's blijven, wat leuke spulletjes kopen, en dan een gedegen DCA plan maken met 50/30/20
50BTC 30 ETH en 20 mooi altcoin spul.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!