Hahaha ouwe drek verzamelaar.
Even wachten met screenshots posten tot volgende bearmarket aub!
'had ik maar'
'had ik maar'
Haha ach geeft ook rust hè, kan je rustig achterover leunen tot het weer wat in de buurt komt.
Veel ICP / fetch / dot / lumen / kusama / link / imx allemaal die best heel lekker gingen in de loop van december naar januari/maart
Toen ook echt in 1 maand 100K winst, alles rustig weer naar beneden zien glijden. Naja dan weer wachten en wel groot gedeelte dumpen als alles weer echt een beetje gaat bewegen.
Maar is toch altijd lastig, mijn gevoel zijn we zijn echt nog niet in banana zone, achteraf denk je. Damn had toen alles moeten verkopen, gewoon wachten en weer kopen dan had ik m’n drek verdubbeld en m’n kern muntjes lekker aangevuld (btc/eth) maar goed nu hoef ik Igv niet actief te traden, vaak toch beter.

fuck hefboom producten man
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als die voor BTC ooit nog komtkeanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:44:
'had ik maar'
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
niet nodig, eth heeft me afgelopen 1.5 jaar al 3x royaal gefucked (mrt 24, juli 24 en dec 24)keanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:44:
'had ik maar'
Gelukkig wel inderdaad... En gelukkig ook de helft SUI.Cyclonist schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:27:
Je zal maar weggegaan zijn in mayGelukkig is @bsmpower ook weer veilig on board.
Mijn alts die ik opgeharkt heb in de bodem zie ik nog wel naar Nov 2024 high gaan hoor.
(o.a. VANRY, CPOOL, ROSE)
(o.a. VANRY, CPOOL, ROSE)
Traden is ook hard werken. Achter die PnL zit vele uren turen.Pinsa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:34:
[...]
Wou net zeggen ben nog maar een shrimp vergeleken met mijn broer, i wish dat ik zoiets in een dag zou kunnen binnen harkenstopte ik gelijk met werken haha
Maar dit zijn leverage trades neem ik aan?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
juistMuzzy schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:48:
[...]
Traden is ook hard werken. Achter die PnL zit vele uren turen.
Hopelijk zit je inmiddels weer wat beter in je vel.bsmpower schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:47:
[...]
Gelukkig wel inderdaad... En gelukkig ook de helft SUI.
De koersen zijn groen, we zitten midden in de zomer, en bijna weekend
Gaat op en af. Dat alles weer stijgt is wel prettig ja. Hopelijk zet het door en krijgen we nog een (mini) altseizoen want heb nog wel even te gaan als ik YTD kijk. Maar voor nu gaat het de goede kant op.Frozen-North schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:52:
[...]
Hopelijk zit je inmiddels weer wat beter in je vel.
De koersen zijn groen, we zitten midden in de zomer, en bijna weekend
Komt gewoon een dikke altseason hoor. Ik zit ballsdeep in alts sinds de bodem. staan al mooi in de plus. Nog niets vergeleken met eerdere periodes waarbij de trends i.p. gewoon hetzelfde zijn.bsmpower schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:55:
[...]
Gaat op en af. Dat alles weer stijgt is wel prettig ja. Hopelijk zet het door en krijgen we nog een (mini) altseizoen want heb nog wel even te gaan als ik YTD kijk. Maar voor nu gaat het de goede kant op.
Cryptoregelgeving komt nog, stablecoins, rate cuts, QE..
Allemaal bullish voor BTC en met name alts.
De drekpotjes komen weer boven!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vind dat geen probleem om te delen hoor. Al winsten van BTC genomen en mijn risico tolerantie voor alts met -potentieel - meer gains is gewoon een weloverwogen keuze. Geen gok.Coldcat schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:00:
De drekpotjes komen weer boven!
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja die screenshot van mij is ook van mijn long. Mijn pf doet stuk meer na afgelopen 48h. Te lui om het uit te rekenentomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:41:
[...]
Hangt er vanaf, dit is de trade pot, niet iedere dag 7k
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
JUST IN: 🇺🇸 US House Committee on Financial Services says next week the House will deliver on President Trump's call to make the US the "crypto capital of the world." pic.twitter.com/7Qekq3DFgD
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 juli 2025
Als de CPI dan ook nog eens lager uitvalt.
Rate cut eind juli
Fijne zomer
[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 10-07-2025 21:07 ]
Binnenkort weer wat TAO verkopen.
#menvattezenie
#menvattezenie
Man man man. Dat is toch niet lastig. Dat gaat met tientallen tegelijk. 113500-110000 =3500 dollar de bitcoin plus een beetje.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:03:
[...]
Ja die screenshot van mij is ook van mijn long. Mijn pf doet stuk meer na afgelopen 48h. Te lui om het uit te rekenen
Gaan die tariffs nog iets doen dacht in augustus of is dat weer TACO?keanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:06:
[X]
Als de CPI dan ook nog eens lager uitvalt.
Rate cut eind juli
Fijne zomer. Wishful thinking, maar alles komt wel perfect samen. Not gonna lie.
Nee joh, de tarieven doen niets.Pinsa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:08:
[...]
Gaan die tariffs nog iets doen dacht in augustus of is dat weer TACO?
Als de GDP eind juli (over Q2) ook nog hoger uitvalt, dan is het helemaal officieel 'geen recessie met negatieve groei 2 kwartalen achter elkaar'.
Moon, enzo. belangrijk om naar het grote geheel te kijken. Dan zal je zien dat we nu pas gaan opstarten. S&P500 ATH. Russel 2000 die weer doorstoomt, M2 money supply... Genoeg trends die signaleren dat we nog even up gaan.
uiteraard kritisch blijven, Q3 kan een belangrijke target zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door keanu_ op 10-07-2025 21:12 ]
Ik ben niet bullish genoegkeanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:09:
[...]
Nee joh, de tarieven doen niets.
Als de GDP eind juli (over Q2) ook nog hoger uitvalt, dan is het helemaal officieel 'geen recessie met negatieve groei 2 kwartalen achter elkaar'.
Moon, enzo. belangrijk om naar het grote geheel te kijken. Dan zal je zien dat we nu pas gaan opstarten. S&P500 ATH. Russel 2000 die weer doorstoomt, M2 money supply... Genoeg trends die signaleren dat we nog even up gaan.
uiteraard kritisch blijven, Q3 kan een belangrijke target zijn.
:strip_exif()/f/image/CpqYUEnO7F2wP77Pd9RlyP2f.jpg?f=fotoalbum_large)
Met deze koers gaat een grootheid de ATH top-challenge winnen.
De grootste plusser van dit topic staat er momenteel het beste voor!
De grootste plusser van dit topic staat er momenteel het beste voor!
Klopt. Maar 0,001% van pf is de poes van vitalikColdcat schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:07:
[...]
Man man man. Dat is toch niet lastig. Dat gaat met tientallen tegelijk. 113500-110000 =3500 dollar de bitcoin plus een beetje.
Die poes volgt de aantrekkelijkheid van een vrouw:anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:26:
[...]
Klopt. Maar 0,001% van pf is de poes van vitalik
Snel aantrekkelijk. Niet te weerstaan, zelfs niet door grootste maxi…. Daarna bergafwaarts.
/f/image/5jLtII7pM3RdnqGz3t47Gbi1.png?f=fotoalbum_large)
Je mag nog wel een 0 toevoegen dus.
Gaan we een lelijk Bartje doen? - edit met BTC natuurlijk
[ Voor 29% gewijzigd door Eusebius op 10-07-2025 21:39 ]
==
hoi
Nee tuurlijk niet. We doen wederom een bull pennant. En dat gaan we 15x doen tot we op 150k staanEusebius schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:38:
Gaan we een lelijk Bartje doen? - edit met BTC natuurlijk
Als dat zo is boek ik de BTC die ik volgens mijn VCA strategie moet verkopen administratief naar mijn ander potjeanti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:43:
[...]
Nee tuurlijk niet. We doen wederom een bull pennant. En dat gaan we 15x doen tot we op 150k staan
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Loopt alles nog volgens het VCA plan? Geen bijzonderheden? 😂John245 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:46:
[...]
Als dat zo is boek ik de BTC die ik volgens mijn VCA strategie moet verkopen administratief naar mijn ander potje
FTFYanti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:43:
[...]
Nee tuurlijk niet. We doen wederom een bull pennant. En dat gaan we 15x doen tot we op 150k 420k staan
Als de koers van vandaag de koers op zondag is dan heb ik voor de 3e keer een negatieve inleg. Loopt lekker volgens plan, k begin de accumulatie al te merken. Maar de eerste drie (3) jaren zijn eigenlijk niet interessant, daarna wordt het pas echt leuk (en ook spannender).zenith schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:49:
[...]
Loopt alles nog volgens het VCA plan? Geen bijzonderheden? 😂
Die pennant zit er gewoon in hoor op de 15manti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:43:
[...]
Nee tuurlijk niet. We doen wederom een bull pennant. En dat gaan we 15x doen tot we op 150k staan
Ook op de 1h is de compressie duidelijk. Wil niet direct zeggen dat het gaan uitpakken zoals het patroon zou werken maar goed, de pennant is er zeker.
Kan ook nog prima een flag worden, door iets meer down te gaan nog. Maakt mij allemaal niet zoveel uit hoe of wat, zolang ATH level het houdt (evt wickje eronder mag ook nog) vind ik het prima.
[ Voor 25% gewijzigd door YES op 10-07-2025 22:11 ]
Straks komt er een “I told you so..”
This could very well be the ultimate bull trap.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 10 juli 2025
Staying cautious.
Haha mooi, laat ik nou ook die letters hebben op mijn nieuwe kentekenDon Guacamole schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:13:
[...]
Wel mooi dit, zag net een Opel rijden met een nummerbord HSP als eerste letters, dacht meteen aan havefun staying poor hehe.
Dit is een grap. Toch? Dit is een grap, toch??
Sodeknetters wat een unit. OngekendDon Guacamole schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:20:
Nondeju er is altijd iemand die t beter kan, zag deze net op X, doet ie netjes..
[Afbeelding]
Damn. Nou weet je niet hoe die positie zich ontwikkeld heeft maar ik hoop voor diegene dat ie er niet met miljoenen in vliegt met een verschil van minder dan 3k tussen entry en liquidationDon Guacamole schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:20:
Nondeju er is altijd iemand die t beter kan, zag deze net op X, doet ie netjes..
[Afbeelding]
Ja dit kan bijna niet anders meer. Die stunt van hem eind 2022 begin 2023 begreep ik ergens nog wel.....maar dit
Nee gok dat deze al heel lang loopt en rustig opgebouwd heeft.YES schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:26:
[...]
Damn. Nou weet je niet hoe die positie zich ontwikkeld heeft maar ik hoop voor diegene dat ie er niet met miljoenen in vliegt met een verschil van minder dan 3k tussen entry en liquidation
Ja dat is mijn vermoeden ook, maar wat een winst zeg.. Tering. Ik had het wel geweten, cashen en proberen in een jaar tijd weer financieel aan de grond te zitten.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:27:
[...]
Nee gok dat deze al heel lang loopt en rustig opgebouwd heeft.
Klopt, is opgebouwd, weet t niet exact hoe maar loopt al tijden. Desalniettemin een dik resultaat. Nu niet alles verbrassen zoals die James deed..anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:27:
[...]
Slow and steady wins the race.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:27:
[...]
Ja das ook mijn tactiek deze cycle met leverage. Rendamenten veeeeel beter bij mij tov daytrades. Met een fractie van de tijd
Wat je je strategie (ongeveer) bij het opbouwen/uitbouwen van je positie?anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:33:
[...]
Ja das ook mijn tactiek deze cycle met leverage. Rendamenten veeeeel beter bij mij tov daytrades. Met een fractie van de tijd
Starten met x4 a x5. En dan uitbouwen naar x10. En bij 100% winst 30% eruit halen. Daarna kijk ik het aan.YES schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:36:
[...]
Wat je je strategie (ongeveer) bij het opbouwen/uitbouwen van je positie?
Even een enorme n00b-vraag maar hoe werkt dat uitbouwen precies?anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:39:
[...]
Starten met x4 a x5. En dan uitbouwen naar x10. En bij 100% winst 30% eruit halen. Daarna kijk ik het aan.
Positie openen met bepaalde leverage en de koers stijgt = potentieel meer $ op je accountRemy!!!! schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:44:
[...]
Even een enorme n00b-vraag maar hoe werkt dat uitbouwen precies?
Leverage verhogen i.c.m, meer potentiele $ op je account = meer bestedingsruimte + lagere liquidatieprijs
Positie uitbreiden met de extra vrijgekomen funds door verhoogde leverage = grotere positie waarbij liquidatieprijs weer iets mee stijgt.
Volgens mij zoiets.
Bitcoin longen is dan ook een zekerheidje. Tot zover de strategie.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:39:
[...]
Starten met x4 a x5. En dan uitbouwen naar x10. En bij 100% winst 30% eruit halen. Daarna kijk ik het aan.
Dit verwacht je niet. En eigenlijk ook wel.
M00n vanuit Frankrijk!
Eindelijk na maanden of weken wachten weer actie.
Ships, te vroeg verkocht.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Hallooooooo
Capo belt nu
Vraagt of er een tijdmachine bestaat
Capo belt nu
Vraagt of er een tijdmachine bestaat
Vandaag superslechte evaluatie gehad op het werk. Losers ook mijn bazen. Dan druk ik toch gewoon zelf een paar maandsalarissen bij met die oranje munt.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dik 117k aangetikt 👀
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zit morgen in parijs!WhySoSerious schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:20:
M00n vanuit Frankrijk!
ETH 3k en btc 117k had ik niet op mn bingo kaart voor vandaag. Misschien morgen 😂
Eth 2900. Mogelijk door weerstand.
Nice
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Maar waarom, moet een aanleiding zijn voor zo'n pump.
Dikke bullflag op de 15-30m, lets go!
:strip_exif()/f/image/0Ym2GuZoruMgRZ2wLv3NH8aR.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:27:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/AgHceOxNYabckuF7M5TfPBVl.webp?f=user_large)
Het is bitcoin.
Iemand met tyfus veel geld, tyfus veel FOMO en geen geduld.tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:27:
In Sevilla ook moonWhySoSerious schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:20:
M00n vanuit Frankrijk!
Soms heeft crypto geen reden nodig en stapt men tegelijk in… FOMO
Of powell heeft afscheid genomen
Of powell heeft afscheid genomen
[ Voor 21% gewijzigd door Aeronaut op 10-07-2025 23:31 ]
Dis is echt crazy zelfs voor crypto termen...
4% daily? Ehm nee.. verre van eigenlijkgebruikershaes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:32:
Dis is echt crazy zelfs voor crypto termen...
4% daily niet. Maar een pump van 3k in 5 minuten tijd komt niet heel vaak voor.
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!
Percentueel bekijken. Zelfde momentum als toen trump president werd. Volgens mij was die pump nog krachtigerYES schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:35:
[...]
4% daily niet. Maar een pump van 3k in 5 minuten tijd komt niet heel vaak voor.
Lekker pumpje vandaag. Wat is er aan de hand?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
ehhhhhh? didnt see that comming
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iIVMjo2ilzAhEpQdd90iJt0a.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Th1x4nG schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:23:
Vandaag superslechte evaluatie gehad op het werk. Losers ook mijn bazen. Dan druk ik toch gewoon zelf een paar maandsalarissen bij met die oranje munt.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b6BcQA1WKmcslekgJUBnHhFH.jpg?f=user_large)
Op hetzelfde moment klapte de dollar onderuit, moet echt wel iets achter zitten. ff zoeken.
Ok mensen, de bull is voorbij. Inpakken en gauw al je sats verkopen.Darrell schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:35:
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!
En gehit, laat dat flulfje wat er over is maar knallen 🤣
Never ever financial advice...
?tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:38:
Op hetzelfde moment klapte de dollar onderuit, moet echt wel iets achter zitten. ff zoeken.
Holy shit was all this open interest shorts?
— ChimpZoo (@ThinkingBitmex) 10 juli 2025
5000 BTC of shorts just got liquidated on binance pic.twitter.com/GkqLOebBTt
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!