Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dan moet er nog wel even 6k bij.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Euro koers telt niet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jij geeft je geld in dollars uit?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik verkoop nooit, eeuwige bagholder
We have a Lift-off! Destination unknown! Fasten your coins, don’t put on shorts and be humble!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Rookiepumpjes.
Nederlanders?Coldcat schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:37:
En onthoudt, er zijn er nog maar net iets minder dan 20 miljoen!
Van de echte zullen er nog wat minder zijn.
Helemaal mee eens. Als ik de koers invoer in de VCA sheet kan ik er geld uit halen. Maar deze uithaal staat dan op positie 3. En is maar ca 1/3 van positie 1.Darrell schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:39:
Er wordt hier wel steeds sneller gejuind. 3% op de daily en het helemaal los.
Rookiepumpjes.
Zero.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Never ever financial advice...
Doe maar 4k in euro doorstoten dan gaat mijn eerst volgende sell af.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:47:
Gaat lekker zo. Nu ff 2 a 3k doorstoten
Zero.
en aans löpt wa vast
Jij kijkt op de 1min chart? Rsi bij bitcoin kan nog vele malen hoger. Pas als de funding bv x10 gaat hier of de rsi op de weekly hoger dan 85 staat praat ik over overbought.kazzzdafke schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:48:
De RSI is direct in overbought.. het zal wss niet zo een vaart lopen..
Nu is gewoon neutraal in btc land, met ongekende ruimte naar boven
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9t15YotsdqcAv0vdCsXuadVS.gif?f=user_large)
TP'tje genomen op precies $112.500
die stond al maanden klaar
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 10-07-2025 19:01 ]
nothing stops this train
Voor deze raketpushes kijk ik naar de 30 min.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:57:
[...]
Jij kijkt op de 1min chart? Rsi bij bitcoin kan nog vele malen hoger. Pas als de funding bv x10 gaat hier of de rsi op de weekly hoger dan 85 staat praat ik over overbought.
Daaraan kan je, onder andere, zien dat er wel momentjes van op adem komen. Even wat stopjes om deze weer te laten zakken. Ik spreek niet over dagen of weken. Ik spreek over ene half uur tot paar uur om daarna weer hogerop te gaan.
Kan interessant zijn voor mensen die aan het knopje in een trade zitten om te sellen als de rakket even sputtert
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 10-07-2025 19:03 ]
Hij snapt het niet he?anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:57:
[...]
Jij kijkt op de 1min chart? Rsi bij bitcoin kan nog vele malen hoger. Pas als de funding bv x10 gaat hier of de rsi op de weekly hoger dan 85 staat praat ik over overbought.
Ik had deze move ook allang aan zien komen maar dat mocht ik niet zeggen.
Dit is nog maar het pisstraaltje voordat alle booster vol gaan spuwen!kazzzdafke schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:02:
[...]
Voor deze raketpushes kijk ik naar de 30 min.
Daaraan kan je, onder andere, zien dat er wel momentjes van op adem komen. Even wat stopjes om deze weer te laten zakken. Ik spreek niet over dagen of weken. Ik spreek over ene half uur tot paar uur om daarna weer hogerop te gaan.
Kan interessant zijn voor mensen die aan het knopje in een trade zitten om te sellen als de rakket even sputtert
nothing stops this train
Ja na een half jaar zijn er geen verkopers meer over op dit level.
Wel mooi dit, zag net een Opel rijden met een nummerbord HSP als eerste letters, dacht meteen aan havefun staying poor hehe.

Eigenlijk hadden we gewoon 100% zeker kunnen weten dat we omhoog gingen toen hij ineens mega bearish werd!
:strip_exif()/f/image/yoy5jeZq1WxuibveNh8tb2oZ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZKuK27KMRaPL7P5BB6jYPbiD.png?f=user_large)
Iddkazzzdafke schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:02:
[...]
Voor deze raketpushes kijk ik naar de 30 min.
Haha, was toevallig net bezig met een updateChaes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:10:
Benieuwd hoe het met Capo is.
van mij mag ie helemaal rekt gaan, maar dat geldt voor alle berenChaes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:10:
Benieuwd hoe het met Capo is.
nothing stops this train
RSI op de hourly is 88 (close 7) dus echt wel mooi moment om een pauze in te lassen.anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:57:
[...]
nothing stops this train
dat zeker, de europrinter gaat ook keihard aan komende jaren
nothing stops this train
Ja, exact! Zullen we dan nu ook integraal afspraken dat we hier dus nooit meer met dat stompzinnige "sell in may and go away" aankomen alsof het een universele waarheid is? Ook dit jaar waren er weer een paar die dachten dat het een soort zekerheid was. Die mythe kunnen we dan nu definitief begraven?Cyclonist schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:27:
Je zal maar weggegaan zijn in mayGelukkig is @bsmpower ook weer veilig on board.
Nah blijft leuk om dat wat in te wrijven.Guere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Ja, exact! Zullen we dan nu ook integraal afspraken dat we hier dus nooit meer met dat stompzinnige "sell in may and go away" aankomen alsof het een universele waarheid is? Ook dit jaar waren er weer een paar die dachten dat het een soort zekerheid was. Die mythe kunnen we dan nu definitief begraven?
"Sell in May and go away is an investment strategy for S.T.O.C.K.S."Guere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Ja, exact! Zullen we dan nu ook integraal afspraken dat we hier dus nooit meer met dat stompzinnige "sell in may and go away" aankomen alsof het een universele waarheid is? Ook dit jaar waren er weer een paar die dachten dat het een soort zekerheid was. Die mythe kunnen we dan nu definitief begraven?
[ Voor 37% gewijzigd door Coldcat op 10-07-2025 19:40 ]
uiteraard. prepare. voor je het weet zijn we voorbij de 150k
Hij heeft weer een leuke update geplaatst net
anti elppa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:39:
[...]
uiteraard. prepare. voor je het weet zijn we voorbij de 150k

Waarom zou je ze in mei volgend jaar voor 420 k terugkopen terwijl je ze nu verkoop voor 113k?Coldcat schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:39:
Diegene die in mei verkocht hebben zien we niet meer terug tot mei volgend jaar. De trein is vertrokken. Half jaar consolideren rond de $100k. Volgende ronde getal is $1000k.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Hahahaha ik zie het, "prices going higher than expected". Die opmerking hebben we vaker gehoord! Vorig jaar ook al meerdere kerenChaes schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:41:
[...]
Hij heeft weer een leuke update geplaatst net
Dont jinx it.Muzzy schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:43:
Ik wil niks meer weten van een Donderdag dip dag. Donderdag 420k dag
Zero.
Lol, dan is je analyse gewoon fout. Niks mis mee, maar niet aan een foute bias blijven vasthouden, duur foutjeGuere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:44:
[...]
Hahahaha ik zie het, "prices going higher than expected". Die opmerking hebben we vaker gehoord! Vorig jaar ook al meerdere keren
Wat een gast. Jammer dat er mensen zijn die hem ''vertrouwen'' en vol meegaanGuere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:44:
[...]
Hahahaha ik zie het, "prices going higher than expected". Die opmerking hebben we vaker gehoord! Vorig jaar ook al meerdere keren
114k loading
of Peter Schiff aanhangers.keanu_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:51:
[...]
Wat een gast. Jammer dat er mensen zijn die hem ''vertrouwen'' en vol meegaan
114k loading
of gewoon eigenlijk het hele oude systeem die riep dat Bitcoin scam is, heb jij bijv ooit gehoord van iemand die bitcoin bestudeerd heeft spijt heeft dat ie bitcoin heeft gekocht?
nothing stops this train
hahahahah epic. Dit is zo debiel, dat het bijna niet echt moet zijn. Maar de mensen die in 2022 online waren weten dat hij serieus isGuere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:15:
@anti elppa Het entertainment staat nog steeds aan![]()
Hij zit zoals bekend al weken short en noemt alle pumps sindsdien een dead cat bounce, want we gaan véél lager, en z'n nieuwste stopzinnetje: "something feels very off"
Eigenlijk hadden we gewoon 100% zeker kunnen weten dat we omhoog gingen toen hij ineens mega bearish werd!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:18:
[...]
RSI op de hourly is 88 (close 7) dus echt wel mooi moment om een pauze in te lassen.
:strip_exif()/f/image/S9ToEF6xnwnzSZy3J3cp2Ore.png?f=user_large)
HFSPtomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:58:
Winst genomen, nu wachten op de volgende instap kans
Door naar infinity en beyond!
Mijn btc staat nu op dezelfde waarde als in mei hoor in euro'sGuere schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:34:
[...]
Dus het kan nog kloppen, als we nu onderuit gaan.
Maar ik hoop dat het fout is, en dat we nu gewoon gaan moonen met zijn allen. Dat BTC naar 200K mag en ETH naar 10K voor @almelo15
tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:58:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Tsja, ik klaag niet.
:strip_exif()/f/image/zPJKhV11xIZRqK9wxTtuzEW9.png?f=user_large)
Maar even die blauwe kever gaan tanken.
Ik klaag ook niet Crypto en stocks PF's ATHtomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:03:
[...]
Tsja, ik klaag niet.
[Afbeelding]
Hier nog 1 TP over, klein beetje nog..tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:58:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DlvYhwmkZhVvddcIEEfzfJAr.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dont forget altseason my friendMuzzy schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:43:
Ik wil niks meer weten van een Donderdag dip dag. Donderdag 420k dag

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Whale alert 🚨tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:03:
[...]
Tsja, ik klaag niet.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jlmB61lviYXCmbi6sXJOOcIq.gif?f=user_large)
Lekker hoor!tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:03:
[...]
Tsja, ik klaag niet.
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Jij zit ook balls deep in die drek, soort grote broer van @Pinsa. Als dat begint te lopen gaat het hard.Aeronaut schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:29:
er is altijd een grotere vis in de zee
***members only***
Hmmmmmm €98.685knakworst schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:43:
Het mooie is, er is hier in dit topic niemand te vinden, die met zijn bitcoin aankopen op verlies staat. In dollars.
Dus in Dorra heb je gelijk
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MEtE25QREzjBSbIt1qNfKThH.jpg?f=user_large)
Maar daar gaan we nu wel overheen
BTC €94.837,08
Wou net zeggen ben nog maar een shrimp vergeleken met mijn broer, i wish dat ik zoiets in een dag zou kunnen binnen harkentomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:32:
[...]
Jij zit ook balls deep in die drek, soort grote broer van @Pinsa. Als dat begint te lopen gaat het hard.
Maar dit zijn leverage trades neem ik aan?
Je harkt dit niet iedere dag binnen.Pinsa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:34:
[...]
Wou net zeggen ben nog maar een shrimp vergeleken met mijn broer, i wish dat ik zoiets in een dag zou kunnen binnen harkenstopte ik gelijk met werken haha
Maar dit zijn leverage trades neem ik aan?
tomtom901 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:03:
[...]
Tsja, ik klaag niet.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/eThAqzgE0QkSNK2Tew5tr9CC.jpg?f=fotoalbum_large)
Muahahahaha
:strip_exif()/f/image/ry0G20H6wDlCYs8eup8wFKyC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow

- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!