[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 67 ... 240 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubois0007
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09-07 12:15
Knip, Doe maar niet

[ Voor 97% gewijzigd door tomtom901 op 09-07-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:01:
ik ben voor een flat fee 1-3% voor totaal vermogen of het in prive of holding zit.. minder regelgeving, minder grijsgebied. simpel. iedereen blij. makelijker te handhaven, ipc meer binnen te harken.

regering moet even KISS toepassen... Keep It Stupid Simple
Lang geleden was er eens een vermogensbelasting van 1,2%. Wat er nu uitgekomen is, is een gedrocht, om vervangen te worden door een gedrocht 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:34
tip voor anderen: dit is de nigeriaanse prins die goud belooft..... maar alles verliest als je het nog niet door had.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Yeuh eindelijk echt eens iets gerapa .. gerrappoort. .. op die knop geklikt.

edit ff plaatje toegevoegd. Altijd leuk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RsUOwe8nzLoWlo1qvqz10ZKXct8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jdT3QZ2hH0ud1Nv99uz8oRRs.gif?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Eusebius op 09-07-2025 12:22 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:18:
[...]

tip voor anderen: dit is de nigeriaanse prins die goud belooft..... maar alles verliest als je het nog niet door had.
Hij kan in ruil voor je 24 woordjes een hoop voor je betekenen. Een hoop levenslessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcVxvM4zyLLNcSKfgWhh3YwYjNk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MUkLijTFEBbuLmUbiGYHeXMi.gif?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door tomtom901 op 09-07-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Gast moet je vooral gaan quoten :o

Overigens kan een mod dit account beter bannen
Dubois0007 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++"

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--L2uwGXfk--/c_crop,x_10,y_10/c_fit,w_1109/c_crop,g_north_west,h_1260,w_1260,x_-76,y_-152/co_rgb:ffffff,e_colorize,u_Misc:One%20Pixel%20Gray/c_scale,g_north_west,h_1260,w_1260/fl_layer_apply,g_north_west,x_-76,y_-152/bo_0px_solid_white/e_overlay,fl_layer_apply,h_1260,l_Misc:Poster%20Bumpmap,w_1260/e_shadow,x_6,y_6/c_limit,h_1254,w_1254/c_lpad,g_center,h_1260,w_1260/b_rgb:eeeeee/c_limit,f_auto,h_630,q_auto:good:420,w_630/v1573944463/production/designs/6758852_0.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-07-2025 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Eusebius schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:21:
[...]

Gast moet je vooral gaan quoten :o

Overigens kan een mod dit account beter bannen
Dubois0007 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++"
Elke simpele ziel ziet dit toch. Maar dit is nu reactie 2 terwijl die eerste nog smiechtiger was. Ban incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:23:
[...]

Elke simpele ziel ziet dit toch. Maar dit is nu reactie 2 terwijl die eerste nog smiechtiger was. Ban incoming.
Ja, maar het bezorgt de mods meer werk want nog een post aanpassen. En men moet ook nog eens gaan opletten of het nog een keer genoemd wordt. Het gaat hier om mods hé ;-)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Eusebius schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Ja, maar het bezorgt de mods meer werk want nog een post aanpassen. En men moet ook nog eens gaan opletten of het nog een keer genoemd wordt. Het gaat hier om mods hé ;-)
Ik wil het ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:09:
[...]

Wat ik vooral zie is dat btc zijn first mover advantage langzaam kwijtraakt. Btc heeft het pad voor eth vrij gemaakt. Nu is het tijd voor eth.
Over bochten gesproken 8)7 Maar goed, een blinde kan je niet leren zien.

[ Voor 7% gewijzigd door BootjeVaren op 09-07-2025 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:01
BootjeVaren schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:39:
[...]

Over bochten gesproken 8)7 Maar goed, een blinde kan je niet leren zien.
Ja dit is een vrij scherpe bocht, daar hebben veel maxies moeite mee.

eth, The world's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Deze BTC vs. alt discussies tonen wat mij betreft ook het gebrek aan liquiditeit om beide te pompen aan.

Er is momenteel gewoon te weinig liquiditeit in crypto. Ook zijn inmiddels veel te veel alts.

De snelheid waarmee nieuwe muntjes de wereld in worden geslingerd heeft clowneske vormen aangenomen:
https://coinmarketcap.com...cryptocurrencies-tracked/

En als je dan moet gokken, kun je beter inzetten op de koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:13
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:09:
[...]

Wat ik vooral zie is dat btc zijn first mover advantage langzaam kwijtraakt. Btc heeft het pad voor eth vrij gemaakt. Nu is het tijd voor eth.
Vrij knappe conclusie voor een muntje welke in 4.5 jaar letterlijk geen pepernoot is opgeschoten, waar BTC in diezelfde periode juist x4 is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:53:
[...]

Vrij knappe conclusie voor een muntje welke in 4.5 jaar letterlijk geen pepernoot is opgeschoten, waar BTC in diezelfde periode juist x4 is gegaan
Ja, maar dat gaat in de toekomst veranderen hoor. Eth gaat naar de maan waar btc stil blijft staan. Ten slotte is de whitepaper van btc al tig jaar hetzelfde, de CEO heeft zich allang niet meer laten zien, en ze zijn nog op pow blijven hangen. Ethereum blijft zich echter verbeteren.

Je ziet het ook terug in de performance laatste tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoXIEDUmpFwAPInkdZJEAWLzXpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wpr9mp3lGRRzvyXHKVI4lYj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 09-07-2025 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:33
@Darrell voel je het?
Er kriebelt iets volgens mij.. wanneer ga je roepen?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Blik1984 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:53:
[...]

Pas nu op met dit soort opmerkingen.. De groei van eth gaat zoveel sneller als die van btc.

Eth bestaat over 2 weken 10 jaar en heeft een marketcap van ongeveer 320 miljard. Btc stond 10 jaar na oprichting op 64 miljard.

Btc heeft die weg overigens vrij gemaakt. Maargoed eth groeit zoveel sneller dan die oranje meme. Zelfs nu eth niet eens in de buurt van ath staat. Kun je nagaan als dat het geval was geweest.

Al gaat eth voorlopig nog nergens heen, voordat het trager groeit als btc mogen we nog wel even op de huidige koers blijven _O-

[ Voor 8% gewijzigd door almelo15 op 09-07-2025 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:02:
[...]

Pas nu op met dit soort opmerkingen.. De groei van eth gaat zoveel sneller als die van btc.

Eth bestaat over 2 weken 10 jaar en heeft een marketcap van ongeveer 320 miljard. Btc stond 10 jaar na oprichting op 64 miljard.

Btc heeft die weg overigens vrij gemaakt. Maargoed eth groeit zoveel sneller dan die oranje meme. Zelfs nu eth niet eens in de buurt van ath staat. Kun je nagaan als dat het geval was geweest.

Al gaat eth voorlopig nog nergens heen, voordat het trager groeit als btc mogen we nog wel even op de huidige koers blijven _O-
Je kan je beter afvragen waarom ETH dan nog niet ATH staat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Het is ook mogelijk om BTC en eth te hebben he.
Of ergens te wisselen. Mag gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:13
Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:08:
Zeker, ik heb beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Jumpman schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:07:
[...]

Je kan je beter afvragen waarom ETH dan nog niet ATH staat.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Marketcap is bij utility tokens één groot verzinsel. Het is de totale voorraad aan toegangskaartjes voor het gebruik van de dienst * de laatste marktprijs van een kaartje.

Totaal onvergelijkbaar met marketcap bij aandelen of de totale marketcap van currencies of commodities.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

109 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:12:
[...]

Marketcap is bij utility tokens één groot verzinsel. Het is de totale voorraad aan toegangskaartjes voor het gebruik van de dienst * de laatste marktprijs van een kaartje.

Totaal onvergelijkbaar met marketcap bij aandelen of de totale marketcap van currencies of commodities.
Ja precies ja. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M28aH2ngPY4sj6t2KWVeUaJFJ3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iRjLAAZtvv4H9gCZH87AKMI.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:08

Darrell

Fiat moonboy

kazzzdafke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:58:
@Darrell voel je het?
Er kriebelt iets volgens mij.. wanneer ga je roepen?
Blijf eens van mijn balzak af.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:16

koelebobes

Wen BTC €100K

Darrell schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_0QEHU-Ee92ZufsOARMyuKH--A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XWEb8P23Z99xvVuXuq3jcx8q.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

#nohomo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
[...]

Ik ben vooral benieuwd hoe je in dit verhaal zal blijven geloven. Het kwartje moet een keer vallen zou je zeggen. Maar daarin ben je zeker niet uniek. Veel menen in crypto hebben bijzondere overtuigingen. Niet dat ik me er aan erger hoor, het maakt het allemaal wel wat minder saai

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ben benieuwd wat de Amerikanen zo gaan doen (behalve, douchen, opstaan, aankleden, ontbijten...). Het is ten slotte nog geen donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:17
Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:45:
[...]

Ik ben vooral benieuwd hoe je in dit verhaal zal blijven geloven. Het kwartje moet een keer vallen zou je zeggen. Maar daarin ben je zeker niet uniek. Veel menen in crypto hebben bijzondere overtuigingen. Niet dat ik me er aan erger hoor, het maakt het allemaal wel wat minder saai
Het maakt het zeker leuk maar het is het perfecte voorbeeld van een confirmation bias. Vaak heel selectief zoeken naar informatie die het eigen geloof bevestigt zonder in te willen zien dat je er misschien helemaal naast zit.

Moet zeggen dat ik oprecht nog wel geloof dat ETH een pump krijgt maar of nou te zeggen dat het de beste tech is daar zit bij mij vooral de twijfel...zelf zo erg dat ik het first mover argument ook steeds zwakker vind worden.

Ik gok nog wel een pump 'omdat dit nu eenmaal altijd gebeurd' in een bullrun maar dat het daarna wel eens over kan zijn als er geen grote innovatie plaatsvind tot de volgende run.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
[...]

Nochtans gaat er iets omhoog... en normaal ben je er dan al vroegtijdig mee daar..

[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 09-07-2025 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:45:
[...]

Nouja zo is het ook toch. Ik sta er ook vrij alleen in, dus de kans is ook behoorlijk groot dat ik ernaast zit. Maakt mijn overtuiging alleen niet minder. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Egeau schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:49:
[...]

Het maakt het zeker leuk maar het is het perfecte voorbeeld van een confirmation bias. Vaak heel selectief zoeken naar informatie die het eigen geloof bevestigt zonder in te willen zien dat je er misschien helemaal naast zit.

Moet zeggen dat ik oprecht nog wel geloof dat ETH een pump krijgt maar of nou te zeggen dat het de beste tech is daar zit bij mij vooral de twijfel...zelf zo erg dat ik het first mover argument ook steeds zwakker vind worden.

Ik gok nog wel een pump 'omdat dit nu eenmaal altijd gebeurd' in een bullrun maar dat het daarna wel eens over kan zijn als er geen grote innovatie plaatsvind tot de volgende run.
Absoluut, dat is ook een beetje het grote risico van crypto, en internet in het algemeen. Je heb al heel snel een eigen bubbel waar je maar lastig uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Je merkt naar mijn mening aan alles dat we weer op de eth/btc bodem zitten. De houding hier van iedereen, btc dat het de laatste jaren beter doet dus bla bla bla.

Ik denk nog steeds dat we weer de andere kant opgaan en ook nog eens net zolang tot de blinde btc maxies weer maximale pijn ervaren en gaan twijfelen. Niks nieuws. Daarom is voor velen in beiden zitten misschien wel de beste optie idd.

Maar wel mooi om te zien hoe iedereen hier door een paar jaar btc dominance zoveel vertrouwen heeft gekregen. We zullen over een paar jaar zien hoe de vlag erbij hangt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:51:
[...]

Nouja zo is het ook toch. Ik sta er ook vrij alleen in, dus de kans is ook behoorlijk groot dat ik ernaast zit. Maakt mijn overtuiging alleen niet minder. :P
Je zou alleen moeten proberen (en dat is je meermaals verteld) om je overtuiging m.b.t. Ethereum in positieve zin te benoemen in plaats van Bitcoin hierin te betrekken. Dat maakt het verhaal namelijk niet sterker.

Nu is het vooral meer de vraag of je hier komt om oprecht mensen te informeren over de ontwikkelingen van Ethereum, of dat je vooral lol hebt in het trollen van Bitcoin fans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:52:
[...]

Absoluut, dat is ook een beetje het grote risico van crypto, en internet in het algemeen. Je heb al heel snel een eigen bubbel waar je maar lastig uit komt.
True! En zeker als er ook nog eens geld in het spel is lijkt het nog erger. Ik heb ooit ook oogkleppen opgehad. Voor de OG: wie kent LTCGear nog? Hier ben ik (ondanks dat je het ergens wel wist) veel BTC/LTC op kwijtgeraakt zeg..

Die gozer is volgens mij ook nooit vervolgd terwijl het best duidelijk was om wie het ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
de whales van XRP en ADA zijn gewoon dezelfde spelers, ze gaan altijd beide bewegen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:48:
Ben benieuwd wat de Amerikanen zo gaan doen (behalve, douchen, opstaan, aankleden, ontbijten...). Het is ten slotte nog geen donderdag.
douchen? geen geld voor daar in dat 3e wereld land
opstaan? oke
aankleden? slapen op de straat in dezelfde kleding
ontbijten? hangt er van af of ze de vuilnisbakken net geleegd hebben

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Amerikaans ontbijt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUcvwIM8T_GgYy1IXBNFEddiKR8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UceboLggGNS3NeimzalMk4Jq.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2025 14:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:01:
[...]

Je zou alleen moeten proberen (en dat is je meermaals verteld) om je overtuiging m.b.t. Ethereum in positieve zin te benoemen in plaats van Bitcoin hierin te betrekken. Dat maakt het verhaal namelijk niet sterker.

Nu is het vooral meer de vraag of je hier komt om oprecht mensen te informeren over de ontwikkelingen van Ethereum, of dat je vooral lol hebt in het trollen van Bitcoin fans.
Daar was ik in principe ook gewoon mee bezig door een linkje van een bedrijf te plaatsen dat een eth treasury was begonnen.

Toen kwam deze post.
BootjeVaren schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:48:
[...]

[Afbeelding]

Penny stock company acquires shitcoin. Niets nieuws onder de zon. Zelfs jij moet toch inzien dat de bedrijven die een BTC fund aanleggen iets sterkere en notabelere bedrijven zijn? Ach ja, een kinderhand is snel gevuld.
Iemand anders begint in dat geval dus weer met die onnozole shitcoin shit en vergelijkingen met btc te maken.

Het zal je verbazen hoe vaak ik op anderen reageer ipv dat ik bitcoin uit het niets begin af te kraken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:00:
Je merkt naar mijn mening aan alles dat we weer op de eth/btc bodem zitten. De houding hier van iedereen, btc dat het de laatste jaren beter doet.

Ik denk nog steeds dat we weer de andere kant opgaan. Daarom is voor velen in beiden zitten misschien wel de beste optie idd.

Maar wel mooi om te zien hoe iedereen hier door een paar jaar btc dominance zoveel vertrouwen heeft gekregen. We zullen over een paar jaar zien hoe de vlag erbij hangt.
Dat kan korter, leest ook vriendelijker ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
And then they shoot the coffee because it is black ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Egeau schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:09:
[...]

And then they shoot the coffee because it is black ;)
En nog belangrijker, ze drukken op de buy btc knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

LFG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Woensdag moondag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:37
Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:08:
Dit dus. Of een andere alt naast Bitcoin.

De discussie over BTC vs ETH begint wat vermoeiend te worden (vanuit beide kanten overigens). Je gaat elkaar toch niet overtuigen van de standpunten. Dus agree to disagree,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:10:
[...]

En nog belangrijker, ze drukken op de buy btc knop.
First they buy, then we cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Laatst online: 02:23
En morgen weer langzame slowbleed.
Zal het dit keer anders gaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Coldcat

HODL

Eerst even dat volgespoten wijf bijvullen. Daarna sats kopen en door naar de zaak. 10 uur werken. De sats weer verkopen en een paar koude Schultenbrau uit de icebox drinken!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:08:
Daar was ik in principe ook gewoon mee bezig door een linkje van een bedrijf te plaatsen dat een eth treasury was begonnen.
Ethereum is een smeermiddel toch? Als mensen Bitcoin vergelijkt met goud, dan is Ethereum meer vergelijkbaar met olie toch? De usecase van Ethereum is niet vergelijkbaar met die van Bitcoin. Met deze gedachte is het toch helemaal niet zo'n positief nieuws als mensen olie gaan opslaan? olie moet gebruikt worden in toepassingen. Dat is het doel toch?
Het zal je verbazen hoe vaak ik op anderen reageer ipv dat ik bitcoin uit het niets begin af te kraken. ;)
Je reactie van 14:00 laat totaal wat anders zien. Vooral een hoop tekst uit het niets om Bitcoin af te kraken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pht7CsgN4VM3Lg_PRlKISSr6Nh0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0urZIZG20BhVTF1ZZxKExO3z.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

kazzzdafke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:50:
[...]

Nochtans gaat er iets omhoog... en normaal ben je er dan al vroegtijdig mee daar..
Volgens mij is dat 2 keer gebeurd. (Stond toen ook al wel een tijdje droog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:15:
[...]

Ethereum is een smeermiddel toch? Als mensen Bitcoin vergelijkt met goud, dan is Ethereum meer vergelijkbaar met olie toch?
Klopt ethereum is olie. Een fossiele brandstof. Beter niet meer gebruiken en overschakelen op milieuvriendelijke alternatieven als polygon, base, en Ada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:53
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:17:
[...]

Klopt ethereum is olie. Een fossiele brandstof. Beter niet meer gebruiken en overschakelen op milieuvriendelijke alternatieven als polygon, base, en Ada.
Vechain schijnt ook milieuvriendelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Waar Almelo eth staking als startschot alt run ziet, zie ik (sinds 2022) die plek voor AI.

Maar goed, feit blijft wel dat je ETH nodig hebt voor een alt season deluxe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vooral rond 2800 wordt het spannend voor eth.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBXyIyskxUGL7w0sPggviX0tVRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3lZFaC2vUTRYaXpWRdbUo4b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zA26AMeJFQx6rYmrtPZ0GtPepgI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K2XocRBJRyiFK93b7eJ7ugVy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:17:
[...]

iets zonder PoW is eigenlijk iets creëren out of thin air. pre-mined groepen profiteren hiervan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:21:
Waar Almelo eth staking als startschot alt run ziet, zie ik (sinds 2022) die plek voor AI.

Maar goed, feit blijft wel dat je ETH nodig hebt voor een alt season deluxe.
Aan de koersen van south, fet, en paal te zien, is dat nog ver weg dan _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Is geen ai, zijn 5procent tax farmers.

Nog 180 TAO in het mandje hier naast Bitcoin.

We gaan het meemaken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNs_OIOUSO__rA8Vp7mgvCK3ME8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/g4CSfHM9s8HXb2VtywjBZ4p4.gif?f=user_large

Maak m zelf wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:12
[...]

$TAO doet het nog best lekker, 56% onder ATH, Paal zit op 88% onder ATH en South op 99,6% onder ATH.
Mooi altseason dit hoor hahahaha.

Note.. ben blij dat ik ze allemaal heb gehad.. Moddervette winsten enzo. Of nee, toch niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 05:36
Tsja, de vraag is of die AI coins überhaupt opnieuw kunnen peaken. Want er is wel een case te maken dat de AI hype z'n peak eigenlijk al heeft gehad. Ik weet nog goed dat we begin vorig jaar zo'n AI hype hadden en alles omhoog schoot, bijna iedereen dacht dat AI het hype woordje van deze cycle zou zijn. Tijdens dat kleine alt season is de mcap van alts wel tot ongeveer dezelfde hoogte als vorige cycle gestegen, maar de verwachting was natuurlijk dat deze juist veel hoger zou komen dan de vorige cycle. In die zin is een echt alt season nog niet geweest.

De vraag is dus of dat AI narratief nu niet te lang geleden is en of men daar nog wel vol op gaat duiken als we nog een echt full-on alt season krijgen? Sommige van die AI coins zijn nog wel steviger in elkaar gezakt dan andere reguliere altcoins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:32:
[...]

Tsja, de vraag is of die AI coins überhaupt opnieuw kunnen peaken. Want er is wel een case te maken dat de AI hype z'n peak eigenlijk al heeft gehad. Ik weet nog goed dat we begin vorig jaar zo'n AI hype hadden en alles omhoog schoot, bijna iedereen dacht dat AI het hype woordje van deze cycle zou zijn. Tijdens dat kleine alt season is de mcap van alts wel tot ongeveer dezelfde hoogte als vorige cycle gestegen, maar de verwachting was natuurlijk dat deze juist veel hoger zou komen dan de vorige cycle. In die zin is een echt alt season nog niet geweest.

De vraag is dus of dat AI narratief nu niet te lang geleden is en of men daar nog wel vol op gaat duiken als we nog een echt full-on alt season krijgen? Sommige van die AI coins zijn nog wel steviger in elkaar gezet dan andere reguliere altcoins.
Dit was natuurlijk één grote BS show. Waarom heb je een coin nodig voor een AI bot. Nee crypto heeft niets te maken met AI. Bij voorbaat pump en dumps. Kun je nog beter eth hebben, en dat meen ik dit keer ook nog eens echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:42
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:00:
Je merkt naar mijn mening aan alles dat we weer op de eth/btc bodem zitten. De houding hier van iedereen, btc dat het de laatste jaren beter doet dus bla bla bla.

Ik denk nog steeds dat we weer de andere kant opgaan en ook nog eens net zolang tot de blinde btc maxies weer maximale pijn ervaren en gaan twijfelen. Niks nieuws. Daarom is voor velen in beiden zitten misschien wel de beste optie idd.

Jeez, dit doet me denken aan vroeger, playstation VS Xbox forums waar men hele dagen elkaar probeerde te overtuigen waarom de xbox/ps2 beter was..

Mijn mening, zitten alle alts op een bodem, maar er zijn altijd nog talloze bodems eronder in cryptoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Heuy, is het woensdag moondag?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

solidslayer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:36:
[...]

Jeez, dit doet me denken aan vroeger, playstation VS Xbox forums waar men hele dagen elkaar probeerde te overtuigen waarom de xbox/ps2 beter was..

Mijn mening, zitten alle alts op een bodem, maar er zijn altijd nog talloze bodems eronder in cryptoland.
En gelukkig kunnen we dan altijd achteraf concluderen dat bitcoin het beter gedaan heeft, voor de mensen die dat vooraf niet willen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ByteMe_ schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:38:
Heuy, is het woensdag moondag?
Het is geen donderdag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
ach, btc maxis lachen 3.5 jaar en dan lachen de degens een halfjaar hun helemaal uit.... om vervolgens weer 3.5 jaar languitgelachen te worden.

dat is de prijs wat je betaalt degens! omarm het! draag het met trots! en stop de winsten waarvan de maxis kunnen dromen in hun strot als de tijd aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:42
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:38:
[...]

En gelukkig kunnen we dan altijd achteraf concluderen dat bitcoin het beter gedaan heeft, voor de mensen die dat vooraf niet willen geloven.
Eens! Achteraf bekeken had ik sinds 2017 gewoon beter in btc kunnen blijven zitten ondanks grote aantal winsten en verliezen met alts, maar goed het heeft me van de straat gehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:47:
ach, btc maxis lachen 3.5 jaar en dan lachen de degens een halfjaar hun helemaal uit.... om vervolgens weer 35 jaar languitgelachen te worden.

dat is de prijs wat je betaalt degens! omarm het! draag het met trots! en stop de winsten waarvan de maxis kunnen dromen in hun strot als de tijd aankomt!
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
[...]

Behalve dan dat het tot dusver feitelijk niet klopt en eth de beter renderende asset is _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Leven en laten leven jongens en meiden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Wat we vooral kunnen concluderen is dat de ekte eindbazen gewoon op hun N64 zaten te Mariokarten en plezier aan het maken waren toen de online ps2/xbox battle of the nerds plaatsvond.

Terug ontopic: ben zelf sinds vannacht ook weer bagholder geworden van een beste bag. Kan overigens 100% garanderen dat er flink wat groene kaarsen uit voort gaan komen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 05:36
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:53:
Behalve dan dat het tot dusver feitelijk niet klopt en eth de beter renderende asset is _O-
Volgens mij is de crux dat men hier vooral ETH afrekent op z'n performance in de huidige cycle (maar eigenlijk ook al in de vorige cycle waar ETH/BTC een lower high had neergezet vergeleken met 2017).

Het belangrijkste verschil is dus dat jij denkt dat ETH nog enorme moves gaat maken en wellicht volgende cycle zelfs BTC inhaalt qua market cap, terwijl de rest signaleert dat alle alts - inclusief ETH - zwaar underperformen en dat men sterk twijfelt of ETH nog wel nieuwe highs gaat neerzetten op ETH/BTC.

Ik denk dat je het toch wel eens kan zijn dat indien ETH geen nieuwe highs gaat neerzetten op ETH/BTC dat het (momenteel) niet meer de beter renderende asset is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Volgens mij zijn we het er feitelijk over eens dat er feitelijk geen consensus is voor jouw bewerking. Is het dan nog feitelijk? Ik vraag me af wie je probeert te overtuigen, wordt redelijk vermoeiend om je zuigende reacties steeds te lezen. Als je er zelf een enorm plezierig gevoel van binnen van krijgt lekker blijven doen, enorm sfeer verhogend vind ik het nog niet in ieder geval.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:55:
Leven en laten leven jongens en meiden.
Blijf in je rol, opnaaien is toch veel leuker dan sussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:50:
Deze BTC vs. alt discussies tonen wat mij betreft ook het gebrek aan liquiditeit om beide te pompen aan.

Er is momenteel gewoon te weinig liquiditeit in crypto. Ook zijn inmiddels veel te veel alts.

De snelheid waarmee nieuwe muntjes de wereld in worden geslingerd heeft clowneske vormen aangenomen:

Serieus, ik zie een getal van 18.9 miljoen 8)7 . Ik heb ook ooit eens een getal van rond de 9000 zien staan en vond dat al gestoord.. man man

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:01:
[...]

Blijf in je rol, opnaaien is toch veel leuker dan sussen
Oh ja. Had even een zwak momentje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
FrambozenTaart schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:58:
[...]

Wat we vooral kunnen concluderen is dat de ekte eindbazen gewoon op hun N64 zaten te Mariokarten en plezier aan het maken waren toen de online ps2/xbox battle of the nerds plaatsvond.

Terug ontopic: ben zelf sinds vannacht ook weer bagholder geworden van een beste bag. Kan overigens 100% garanderen dat er flink wat groene kaarsen uit voort gaan komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jIjYHMn3lRr_upZ_khDXQCs7Ks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ILmHEPdACm63KLP63oZu02L0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:58:
[...]

Ja, maar dat gaat in de toekomst veranderen hoor. Eth gaat naar de maan waar btc stil blijft staan. Ten slotte is de whitepaper van btc al tig jaar hetzelfde, de CEO heeft zich allang niet meer laten zien, en ze zijn nog op pow blijven hangen. Ethereum blijft zich echter verbeteren.

Je ziet het ook terug in de performance laatste tijd.

[Afbeelding]
Beetje interesse lijkt er wel te zijn…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ufoz6vERtsKmnzWZIewlQj7MlTk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lYMopnr9pmkXDZ0tsdfXgi0E.jpg?f=user_large

Rapapa...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqMN98Pa3IgV-x94yaPqzEwI_ZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0xGkC69Ltv5vTW6ckMUAoK3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:46
solidslayer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:49:
[...]

Eens! Achteraf bekeken had ik sinds 2017 gewoon beter in btc kunnen blijven zitten ondanks grote aantal winsten en verliezen met alts, maar goed het heeft me van de straat gehouden!
Ik ben in december begonnen met crypto (ooit wel 1.2btc gehad aan 50€).
En ik dacht dat XRP iets met X payments ging doen.
BTC, ETH en SOL omdat deze de 3 grootste waren.
En ADA omdat ik dacht dat Barcelona hier iets mee ging doen.

Toch wat centjes kunnen verdienen met TRUMP, maar toch nog verloren met MELANIA.

Ook was ik blut als de straten aan het bloeden waren in maart-april :(

Meer en meer denk ik dat BTC de beste keuze is, al kan je met de rest wel verdienen. Maar het is echt een casino. Welke slot machine gaat er deze keer afgaan en iemand rijk maken?

DCA BTC it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:50:

Dat is dus de banana zone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Je bent aangenomen voor Team Trump gezien de market cap voor eth van 319 miljard en btc 2.175 miljard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik sta op het punt een zwembroekje te plegen na de zoveelste ETH vs BTC discussie. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pakkiwakki schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:26:
[...]

Toch wat centjes kunnen verdienen met TRUMP, maar toch nog verloren met MELANIA.

Meer en meer denk ik dat BTC de beste keuze is, al kan je met de rest wel verdienen. Maar het is echt een casino. Welke slot machine gaat er deze keer afgaan en iemand rijk maken?

DCA BTC it is.
Danzij Trump en Melania heb je heel snel geleerd wat het beste is :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
gebruikershaes schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:39:
Ik sta op het punt een zwembroekje te plegen na de zoveelste ETH vs BTC discussie. :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCc_fbgHnCI_dEqzey7HThgRVfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bLHItdLTmwpgCyof7KNlYxlE.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

DCA BTC it is.
Henk in het wild! :+ welkom in het gesticht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dat is een verboden woord van de lijst……

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
[...]

DCA BTC it is.
Hier ongeveer hetzelfde verhaal.
Ik ben afgelopen november begonnen met crypto.
Eerst een klein zakje XRP gekocht. Dat schoot al snel omhoog. Toen een kleiner zakje ADA en ALGO gekocht.
Gelukkig daarna de keuze gemaakt om 80% van wat ik wilde investeren in BTC te stoppen.
De overige 20% zat uitgesmeerd over XRP, ADA, ALGO, PRIME, SUI, VET, AERO, AVAX, FET.
Tot begin januari ging alles prima. Het leek wel te mooi om waar te zijn.
Natuurlijk geen winst genomen en toe blijven kijken hoe de slowbleed voor de altcoins begon.
Toen heb ik alle altcoins eruit gedaan en het resterende bedrag in PRIME gestopt. AI en gaming, dat had zeker wel toekomst dacht ik.
Daar ben ik veel te lang mee blijven zitten. Tja.. dat was dus niet slim achteraf. Had ik dat maar in BTC gestopt.

Ik had toen nog de illusie dat elke altcoin op zichzelf stond. Ze zouden toch zeker niet allemaal op hetzelfde moment dippen.
Inmiddels weet ik beter en ben ik een aantal wijze lessen rijker.
De schade valt mee omdat ik naast de 80% die ik in BTC gestopt heb ook elke maand ben blijven DCA'en.
Altcoins kunnen leuk zijn om even een snel ritje mee te maken en wat te verdienen. Daarna moet je er ook weer snel uit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Als iedereen zijn SL's blijft plaatsen net boven de recent highs en lows en er komt geen volume bij, dan gaan we nog even sideways gaan.. Easy trading, maar nul spannend aan.
Trading bots zijn dan eigenlijk de meest efficiente manier om zo lui mogelijk iets te verdienen :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
kazzzdafke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:46:
Als iedereen zijn SL's blijft plaatsen net boven de recent highs en lows en er komt geen volume bij, dan gaan we nog even sideways gaan.. Easy trading, maar nul spannend aan.
Trading bots zijn dan eigenlijk de meest efficiente manier om zo lui mogelijk iets te verdienen :D
DE MAPSMAPS911 SPECIAL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3r6yh1jKwFX3YvPhP4xF1sAaR1Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ObkJZFQDWbLELUT17QQ1fhtR.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Aeronaut op 09-07-2025 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:39:
Heb jij zelf hulp nodig? Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Aeronaut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:47:
ach, btc maxis lachen 3.5 jaar en dan lachen de degens een halfjaar hun helemaal uit.... om vervolgens weer 3.5 jaar languitgelachen te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:35
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:56:
[...]

Heb jij zelf hulp nodig? Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.
Dat zijn geen grappen, maar ik waardeer je bezorgdheid.
Pagina: 1 ... 67 ... 240 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!