[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 68 ... 240 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:56:
[...]

Heb jij zelf hulp nodig? Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.
De dame achter de lijn zei, dat is de derde al die over ETH belde afgelopen periode…

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:09
SC Crypto

@knakworst @Coldcat

[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 09-07-2025 16:17 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:29
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:37:
[...]

Je bent aangenomen voor Team Trump gezien de market cap voor eth van 319 miljard en btc 2.175 miljard.
Goede vergelijking. Je hebt helemaal gelijk.

Jij lijkt mij iemand die giga veel winst heeft gemaakt met altcoins in het verleden en nu extreem goed onderzoek heeft gedaan in btc. Klopt dit?

[ Voor 21% gewijzigd door almelo15 op 09-07-2025 16:26 ]

eth, The world's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:13

knakworst

Get more sats!

Rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:38:
[...]

En gelukkig kunnen we dan altijd achteraf concluderen dat bitcoin het beter gedaan heeft, voor de mensen die dat vooraf niet willen geloven.
Laten we dan vooral de conclusie trekken dat btc voornamelijk de faalhazen aantrekt die in het verleden niet in staat zijn geweest met winst te eindigen met hun x100 shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:12
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:31:
[...]

Laten we dan vooral de conclusie trekken dat btc voornamelijk de faalhazen aantrekt die in het verleden niet in staat zijn geweest met winst te eindigen met hun x100 shitcoins.
Waarom zo persoonlijk? ;)

X100 zoek ik al niet meer x10 ook niet.

X2 of x3 zou mooi zijn. En anders bagholder of panic sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Knip, shillen en negatief gedrag

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 09-07-2025 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:50:
[...]

Het faalhaas gedeelte was in algemene zin;)

Ik zoek ze ook niet perse maar over een iets langere periode zijn ze ook vandaag de dag of in de toekonst nog goed mogelijk denk ik (met ietwat geluk een goede timing en wat meer geduld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
Je kan beter een AAVE maxi zijn dan ETH, uiteindelijk is meeste op AAVE te vinden @almelo15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhFkcw_tWZb-r0bijYhGK8gozWk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UIaKKge8N5j3oBQM9pzCrtxy.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:55:
Je kan beter een AAVE maxi zijn dan ETH, uiteindelijk is meeste op AAVE te vinden @almelo15
[Afbeelding]
Aave is ook een prachtig protocol! Kennelijk voor je rendement ook beter idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:28
Alpina schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:50:
[...]

Wat is de ondergrens waar je er geen vertrouwen in meer zou hebben met $TAO?
En stel, de koers doet een dipje zoals $Ator destijds deed en zakt in een dag naar $100, pak je dan je verlies?
Lijkt me een lastige keuze namelijk..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Don Guacamole
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:58:
[...]

Aave is ook een prachtig protocol! Kennelijk voor je rendement ook beter idd.
Gast, let eens op je woordgebruik…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4akUrB-J1SZjOxOs55GYL_n5xFU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DrvHmzhnml5wvi4Qw1rpLOmu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:02:
[...]

En stel, de koers doet een dipje zoals $Ator destijds deed en zakt in een dag naar $100, pak je dan je verlies?
180-200 maar zal een beetje van Bitcoin afhangen.

In q4 nog in deze range ben ik ook gewoon weg. Kan het geld dan wel gebruiken.

Klein deel in staking laat ik langer staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
Pff kunnen we (na deze post dan...) aub het woord ETH en het woord BTC tegelijk in 1 post verbieden en er een ban voor een maand aanhangen?

Ik heb BTC en ETH en ik ga van beide wel zien wat het oplevert uiteindelijk...

De btc maxi's hangen hier in een hele holle echo put, misschien krijgen ze gelijk misschien niet. Maar best irritant en nadrukkelijk aanwezig de laatste tijd, dat zelfde geld voor onze Almelo, die hangt in zijn eigen echo put en ook best irritant aanwezig de laatste tijd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:47
Acidrain schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:12:
Pff kunnen we (na deze post dan...) aub het woord ETH en het woord BTC tegelijk in 1 post verbieden en er een ban voor een maand aanhangen?

De btc maxi's hangen hier in een hele holle echo put, misschien krijgen ze gelijk misschien niet. Maar best irritant en nadrukkelijk aanwezig de laatste tijd, dat zelfde geld voor onze Almelo, die hangt in zijn eigen echo put en ook best irritant aanwezig de laatste tijd...
Gelijk in wat? Tot nu toe is het voor 200000% dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swnctxkCNKEqznFiK5F1IOMPS_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:03

Darrell

Fiat moonboy

Ik lees liever BTC vs ETH dan dat ADA hier weer geschild gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzfLUlxNvlo8lJnwzN6dqTyl6Lg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1sPzlo4ryssRelzPjD3CdY6U.gif?f=user_large

[ Voor 57% gewijzigd door Darrell op 09-07-2025 17:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:38
Darrell schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:36:
Ik lees liever BTC vs ETH dan dat ADA hier weer geschild gaat worden.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3aXTzqs0NGpELCAhZjJICha6oE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Qz1BHg6pBKDamPSNizqBsWmW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:46
Frozen-North schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:45:
[...]

Hier ongeveer hetzelfde verhaal.
Ik ben afgelopen november begonnen met crypto.
Eerst een klein zakje XRP gekocht. Dat schoot al snel omhoog. Toen een kleiner zakje ADA en ALGO gekocht.
Gelukkig daarna de keuze gemaakt om 80% van wat ik wilde investeren in BTC te stoppen.
De overige 20% zat uitgesmeerd over XRP, ADA, ALGO, PRIME, SUI, VET, AERO, AVAX, FET.
Tot begin januari ging alles prima. Het leek wel te mooi om waar te zijn.
Natuurlijk geen winst genomen en toe blijven kijken hoe de slowbleed voor de altcoins begon.
Toen heb ik alle altcoins eruit gedaan en het resterende bedrag in PRIME gestopt. AI en gaming, dat had zeker wel toekomst dacht ik.
Daar ben ik veel te lang mee blijven zitten. Tja.. dat was dus niet slim achteraf. Had ik dat maar in BTC gestopt.

Ik had toen nog de illusie dat elke altcoin op zichzelf stond. Ze zouden toch zeker niet allemaal op hetzelfde moment dippen.
Inmiddels weet ik beter en ben ik een aantal wijze lessen rijker.
De schade valt mee omdat ik naast de 80% die ik in BTC gestopt heb ook elke maand ben blijven DCA'en.
Altcoins kunnen leuk zijn om even een snel ritje mee te maken en wat te verdienen. Daarna moet je er ook weer snel uit zijn.
Ja ik heb hier ook wat zakjes van alles, SUI heb ik nog net kunnen verkopen voor de hack met winst.
De andere hoop ik ergens nog te verkopen als ze pumpen, maar ik hoop liever op nog een dikke drop van BTC...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De btc maxi's hangen hier in een hele holle echo put, misschien krijgen ze gelijk
Als je max. vorig jaar was ingestapt dan zou je nu ook gelijk hebben en zou je hardware wallet nu klagen over z'n gewicht.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:02:
[...]

Tel daarbij op dat er alweer een new kid on the block is genaamd Torus.

Snoept allemaal weer marketcap af.

Daarom hier gewoon Bitcoin hodl en dan met 1 alt nog een keer over de kop zou al heel mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zal mijn mond erover houden en gaan genieten van de berichten in dit topic waarom niemand bitcoin shilde terwijl die het best rendeerde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:51:
@FrambozenTaart voor goede oranje koek en een jonge Frieze boerin in bezit van een paar goede uiers wil ik er wel over nadenken.

Ik ben niet van zure sloten en lange staven ... Wellicht kan ik mij aanmelden voor het kaatsen met handgranaten om een nuttige bijdrage te leveren aan het annexeren van Brabant.

Brabant, hedde gij nog wa leuks te bieden of wa jonguh? :P
Alleen voor @Darrell helaas.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXYqZozfbbXdtKNaYjfVyqMqz3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PzttWksHkIZJjkmJGyzaYzs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:31:
[...]

Weer lekker bezig gast! Ga vooral zo door, dan eindigt dit vast en zeker positief! Voor wie laat ik even in het midden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Knip, nou is het klaar

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 09-07-2025 19:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Houdoe en bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Nou ik begrijp in ieder geval waarom er in dit topic alleen maar btc maxies overblijven :X _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:23:
Nou ik begrijp in ieder geval waarom er in dit topic alleen maar btc maxies overblijven :X _O-
Omdat ETH maxi's niet begrijpen dat je normaal met anderen om dient te gaan?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:24
Zouden we de discussie rondom BTC vs ETH kunnen laten rusten? En eigenlijk elke X vs Y token discussie? Want er komt nooit iets positiefs uit dergelijke discussies. Deze discussie is nu al weken gaande en begint een beetje een gebed zonder eind te worden met een herhaling van standpunten aan beide kanten. De toon vanuit beiden kanten wordt er ook niet vriendelijker.

Maar misschien is dit ook gewoon een teken dat ik voorlopig even moet gaan uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:24:
[...]

Omdat ETH maxi's niet begrijpen dat je normaal met anderen om dient te gaan?
Laten we het daar maar op houden. Nou houdou en ik zie wel weer wanneer ik in een shitcoin bericht getagd word :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
@Taro Almelo heeft hier wel een punt, als Almelo straks op vakantie gestuurd wordt (waar ik opzich geen moeite mee heb gezien de manier van communiceren) kan degene die hem gequote of getagged heeft dan ook mee op vakantie? Want die persoon/personen is/zijn hier mede verantwoordelijk voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zullen we even van onderwerp veranderen?

Jongens, zijn jullie voor Makita of DeWalt?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Knip, kappen en genoteerd.

[ Voor 119% gewijzigd door Taro op 09-07-2025 19:46 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Acidrain schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:33:
@Taro Almelo heeft hier wel een punt, als Almelo straks op vakantie gestuurd wordt (waar ik opzich geen moeite mee heb gezien de manier van communiceren) kan degene die hem gequote of getagged heeft dan ook mee op vakantie? Want die persoon/personen is/zijn hier mede verantwoordelijk voor...
Ik ga af op wat er wordt gerapporteerd en wat ik zelf zie. Ik heb @almelo15 al gewaarschuwd dat als hij onderwerp van dergelijke quotes of tags wordt, dat hij dat aan zichzelf te wijten heeft en dat wij daarom niet voor hem op gaan komen. Desondanks gaat hij iedere dag gewoon door met negatief afgeven op anderen. Ook zonder dat daar een bericht van een ander aan ten grondslag ligt.

Dus aan iedereen het verzoek daarmee te stoppen, anderen te rapporteren die dat doen, maar voornamelijk aan @almelo15 zelf om niet de setting te creëren waarin men dit gaat doen, want daar is hij toch echt zelf verantwoordelijk voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Taro schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:41:
[...]

Ik ga af op wat er wordt gerapporteerd en wat ik zelf zie. Ik heb @almelo15 al gewaarschuwd dat als hij onderwerp van dergelijke quotes of tags wordt, dat hij dat aan zichzelf te wijten heeft en dat wij daarom niet voor hem op gaan komen. Desondanks gaat hij iedere dag gewoon door met negatief afgeven op anderen. Ook zonder dat daar een bericht van een ander aan ten grondslag ligt.

Dus aan iedereen het verzoek daarmee te stoppen, anderen te rapporteren die dat doen, maar voornamelijk aan @almelo15 zelf om niet de setting te creëren waarin men dit gaat doen, want daar is hij toch echt zelf verantwoordelijk voor.
Mooi werk Taro! Als hier mensen aangeven ren zwembroek te willen doen door dat soort discussies is het al een stadia te ver ontwikkeld! Goede ingreep!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Gerapporteerd!!1!!!1!

Zul je altijd zien begint morgen de eth run naar 83k heeft de enige eth maxi een ban.

[ Voor 22% gewijzigd door almelo15 op 09-07-2025 20:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:55
almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:36:
[...]

Gerapporteerd!!1!!!1! Gerapparteerd

Zul je altijd zien begint morgen de eth run naar 83k heeft de enige eth maxi een ban.
Nog eventjes, bijna tijd om achterover te leunen!

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 09-07-2025 20:44 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Zeg @Laurens1970 hoe is het met je? Ben je nog een beetje bij met duimpjes uitdelen?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
keanu_ schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:43:
[...]

Nog eventjes, bijna tijd om achterover te leunen!
Gerappawat?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:36:
[...]

Gerapporteerd!!1!!!1!

Gelukkig ontbreekt het niet aan zelfkennis _O-

Nog eentje waarbij eth wint. 2100 dollar te gaan naar de ath. Voor btc 2200 :+

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:14
Stovirpi schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:49:
Zeg @Laurens1970 hoe is het met je? Ben je nog een beetje bij met duimpjes uitdelen?
Jazeker, er viel alleen wat minder uit te delen door wat ongezelligheid in de sc bar.
Hopelijk komt er weer wat beweging in de koers zodat we allemaal weer daar mee bezig kunnen zijn.
Wees lief voor elkaar, er is al ellende zat :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 17:31
We gaan so de 109.7 weer aaien voor de zoveelste keer.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Stovirpi schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:49:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIwcTOaFywLrSM7qL9TbPSjDnGA=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/reyQjYyfu7K3limolFGlVXPJ.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:54

tomtom901

Moderator General Chat
mjjveldt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:09:
so?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Misschien nu wel een moontje? Of een facerip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
godcandle aub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

mjjveldt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:09:
110k zelfs!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
God candle naar 155k graag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Laurens1970 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:07:
[...]

Jazeker, er viel alleen wat minder uit te delen door wat ongezelligheid in de sc bar.
Hopelijk komt er weer wat beweging in de koers zodat we allemaal weer daar mee bezig kunnen zijn.
Wees lief voor elkaar, er is al ellende zat :(:)
Dat gevoel kreeg ik al. @24c en @Shinobi-vs-Gast zijn ook wat minder actiever. Laat het een les zijn voor eenieder hier. Wij willen jullie duimpjes niet kwijt! :)

Stack Sats

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga het niet meer zeggen want ik kan geen kratjes meer betalen maar er komt toch zo een mooie!

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Moon?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo dan.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Doei 100's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54A8P5BQCryeTKIaJC89qxm2x9E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N0RC6bpaG1qAKPr1BEDqWesv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog maar 1.9% te gaan voor nieuwe ATH

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je vergeet dat het morgen dipderdag is.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 21:35
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:35:
Wanneer gaat het gebeuren Kol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:35:
En in EUR?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:29
Poahhhh

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

111. Nice..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:26
Zo, hallo. Dat volume. Wie doet ff een market buy van paar honderd miljoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
aggr trade wel mooi om aan te hebben ja :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Zo alle shorters rekt. Nu oppassen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCFB09f9Tn8NJh4JjjN4oHNew5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Olxg1EuqdaIT1aBYVJHPGnEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Heeey @kazzzdafke

LFG!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Mooi dit, chart op de 1 minute en popcorn erbij!
Als de euro-dollar koers ook ff meewerkt hebben we er in Europa ook wat aan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh komaan gaat het echt gebeuren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MocAjlVT2Bu9VBSnEvKNwcER1Jw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9t15YotsdqcAv0vdCsXuadVS.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Morgen nieuwe ATH? BOOM! Nice :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:40:
Zo, hallo. Dat volume. Wie doet ff een market buy van paar honderd miljoen?
@YES is terug van vakantie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
Zo n lange paal lang niet gezien jonguh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:42:
Mooi dit, chart op de 1 minute en popcorn erbij!
Als de euro-dollar koers ook ff meewerkt hebben we er in Europa ook wat aan!
Die laat helaas ook weer een hamer zien... (op de daily)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog net niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 18:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

Had iemand al moen gezegd hier onlangs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Lekker hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Nog even van genieten want het is morgen weer donderdag dipdag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMJ-04KiIg4d3CsRtKujiEYYRVY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RC3b2Bu8fWFXGZICEqMlk5Jb.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:45
Mooi man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Nog 12 min voor market close. Dus de laatste ordertjes worden flink in de boeken gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog 300 te gaan naar ath.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Probeer je met 40+ kWh thuisaccu en 34 zonnepanelen ff wat kruimels te verdienen, verdien je gewoon >1 jaarlijkse energierekening in een paar minuutjes. Mooie wereld :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 08:38

YES

Moderator General Chat
Dacht ff een fluffie kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:49:
[...]

Dacht ff een fluffie kopen.
Vakantie viel goedkoop uit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:29

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gevaarlijk om te zeggen, maar alts volgen de pump goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Coinbase ath is 112k… 250 73 te gaan

[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 09-07-2025 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Volgens mij op sommige plekken ath al wel gehaald, bij bybit is de ath 111.999 nog niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
180 USD tot nieuwe ATH?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
50.01

ATH!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDrUJPgIbJI61HYT1OxWmkSfmTQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gswsmL3VdRPkkyct9Cn2Mq71.gif?f=user_large

112.152

[ Voor 97% gewijzigd door Aeronaut op 09-07-2025 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

100 dollar te gaan op Bybit. So close.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 08:38

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:50:
[...]

Vakantie viel goedkoop uit?
Kids daar gelaten, sindsdien gaat het ons financieel ineens voor de wind

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:52:
Gevaarlijk om te zeggen, maar alts volgen de pump goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9Qo5PtB025eY3cH5xprId7JYOk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/OPqcvGelT6d07B5SkRKrCfVU.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jaja. 112.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
ATH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En damp it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
Of net niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Bybit nu ook ath

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kan die Kol eindelijk een kratje terugverdienen, laat die dat ook nog lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Hey jullie zijn hier nog!

Pompen met die zooi

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 09:47
Hop nu ATH in euro
Pagina: 1 ... 68 ... 240 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!