Hoop verwarring hier.
De koers gaat nog verder omhoog hoor.
Heb vanochtend een fluf van 4 cijfers verkocht omdat ik wat blauwe brieven had gekregen kreeg. Was al lang ingecalculeerd en had het bedrag apart in bitcoin gestopt. Pakte goed uit en nu betaal ik meer dan de helft minder belasting ;-)
Wilde eigenlijk wachten tot de bouwvak, omdat er misschien nog een pump aan zat te komen. Maar ja, aan de andere kant, ik zit bij de Rabo. Die deden verder niet moeilijk gelukkig.
Geen financieel advies, want je moet alleen erin stoppen wat je kunt missen.
Heb vanochtend een fluf van 4 cijfers verkocht omdat ik wat blauwe brieven had gekregen kreeg. Was al lang ingecalculeerd en had het bedrag apart in bitcoin gestopt. Pakte goed uit en nu betaal ik meer dan de helft minder belasting ;-)
Wilde eigenlijk wachten tot de bouwvak, omdat er misschien nog een pump aan zat te komen. Maar ja, aan de andere kant, ik zit bij de Rabo. Die deden verder niet moeilijk gelukkig.
[ Voor 18% gewijzigd door Eusebius op 08-07-2025 16:07 ]
==
hoi
prachtigDarrell schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:43:
Dikke hamer op de 15m! LFG!

Never ever financial advice...
Mja misschien wat kort door de bocht, maar de shout LFG maken bij enkel een candle zonder meer...
Dat verdient dan ook wel een korte repliek
Al de rest was duidelijk niet LFG
Dat verdient dan ook wel een korte repliek
Al de rest was duidelijk niet LFG
[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 08-07-2025 16:20 ]
Het gaat! Of bedoelde je de andere kant op?Darrell schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:43:
Dikke hamer op de 15m! LFG!
Dat dipje vanochtend was dus waarschijnlijk het moment dat jij je 1000 BTC verkochtEusebius schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:06:
De koers gaat nog verder omhoog hoor.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Over vanochtend gesproken. Helemaal vergeten te postenJohn245 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:27:
[...]
Dat dipje vanochtend was dus waarschijnlijk het moment dat jij je 1000 BTC verkocht

spoiler::no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XApJpDfjXvEPLrXL3hVq1woz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XApJpDfjXvEPLrXL3hVq1woz.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het is echt niet zo ingewikkeld.
eth, The world's computer
Ben er allang geweest. Prima voor een korte vakantie, maar als je er gaat wonen moet je best wel een hekel aan jezelf hebben.Eusebius schreef op maandag 7 juli 2025 @ 23:42:
[...]
Tegen de tijd dat jij daar zit is ze over haar ATH heen *badum tsss
Als je Michael van der Poppe bent, ben je een professional, en valt het onder box 1.oski27 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 23:42:
[...]
Crypto valt niet per definitie in box 3. Hangt er van af of je actief handelt, kennis hebt etc…. Genoeg jurisprudentie over te vinden.
Maar gelukkig is hij professional prutser. Dan heb je geluk en dan betaal je helemaal niets
We hadden een schitterende hamer maar ik kon toen ook niet bevroeden dat we daarna weer de tering in gemanipuleerd zouden worden.Guere schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:12:
[...]
Hahaha oooh snap @Darrell, wordt je zomaar gedist door de doorgaans zo nette kazzzdafke!
Manmanman. Wat een saaie shit. Alsof de beurs afgelopen dagen ook dicht was. Wat een stable coin.
Je zou bijna shitcoins kopen om iig wat actie te zien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:29:
Manmanman. Wat een saaie shit. Alsof de beurs afgelopen dagen ook dicht was. Wat een stable coin.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bT0QtWvq6nVxh7xhl40MbF2n.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
anti elppa schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:29:
:strip_exif()/f/image/ZE2sGLAMkK65mbvQ76cYPIJB.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Weet je het zeker? De onderstaande website incl jurisprudentie lijkt anders te beweren.knakworst schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:56:
[...]
Als je Michael van der Poppe bent, ben je een professional, en valt het onder box 1.
Maar gelukkig is hij professional prutser. Dan heb je geluk en dan betaal je helemaal niets
https://www.jongbloed-fis...in_crypto_box_1_of_box_3/
Vergeet niet dat in de US nog heel veel mensen vrij zijn deze week.anti elppa schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:29:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
knakworst schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:11:
Dikke CRO.
/f/image/rMIcsBQL6qdnSprskka9ou1n.png?f=fotoalbum_large)
wen $0.40? dan is alle cashback van afgelopen tijd niet 1% geweest maar 4+%knakworst schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:11:
Dikke CRO.
nothing stops this train
When in doubt, zoom outknakworst schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:11:
Dikke CRO.
/f/image/z3oQ3fgz7MIGeVIJd1zaTdqD.png?f=fotoalbum_large)
Ik zou er m'n lever nog steeds niet voor verkopen.
Dat zit wel Schnorr.
Ik weet het. Maar wel een goed moment om die gratis cashback CRO om te wisselen voor die oranje ponzi.Stukfruit schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:39:
[...]
When in doubt, zoom out
[Afbeelding]
Ik zou er m'n lever nog steeds niet voor verkopen.
Je verwacht het van TACO niet
Opnieuw uitstel voor handelsakkoord tussen VS en EU
Opnieuw uitstel voor handelsakkoord tussen VS en EU
[ Voor 36% gewijzigd door Aeronaut op 08-07-2025 18:51 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het kwam een beetje over alsof ik jou op je plek wilde zetten maar zo bedoelde ik het niet. Steeds als ik CRO voorbij zie komen moet ik denken aan mensen die ik kende en er rond 2022 van overtuigd waren dat hele euro's dollars in zicht warenknakworst schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:50:
[...]
Ik weet het. Maar wel een goed moment om die gratis cashback CRO om te wisselen voor die oranje ponzi.
* Stukfruit was toen al zure maxi
Dat zit wel Schnorr.
Bitcoin zit nu echt in een boeliesche fase, we koken op gas?MrFX schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:31:
[...]
Over vanochtend gesproken. Helemaal vergeten te posten![]()
spoiler:
Hey ETH weer boven 2600.
https://finance.yahoo.com...IdYskSjG5LgQuiTZFoAg4OPPGAeronaut schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:12:
Hey ETH weer boven 2600.
Another day, another new eth treasury. Nasdaq companies starting to get it.
Ondanks off-topic en niet mijn gebruikelijke shtick hier, maar je realiseert je wel dat al die rijke noord-europeanen die nu naar Portugal gaan voor de jonge mensen daar voor precies dezelfde problemen zorgen waarover hier zoveel mensen klagen (dan koop je toch geen huis)? Onbetaalbare huizen in de steden (kopen en huren), exodus van het platteland dus nog meer woningdruk, weinig toekomst in een economie die afglijdt naar massatoerisme en pensionados. Een beetje Amsterdam, maar dan in al je belangrijke steden.Jumpman schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:39:
[...]
Degene die naar Portugal en Spanje gaan hebben al heel veel jaren daar een huis (dus geen gelukzoekers die tegen erfpacht, illegale bouw etc. aan lopen, ze kennen daar ook de markt), dus ze weten waar ze aan beginnen. Verder blijft de business in Nederland gewoon doordraaien en behouden ze ook de woning in Nederland. Evenals diegene die naar Dubai, gaat daarheen om zakelijk wat meer voet aan de grond te krijgen in het Midden Oosten voor zijn producten. Hij heeft ook wel de nodige BTC weet ik, belegde hier al enige jaren in. Het zijn zeg maar geen standaard gezinnen met een normale negen tot vijf baan. Dit soort dingen zijn slecht voor de Nederlandse economie. Er zijn ook genoeg gelukzoekers die nu gaan, omdat ze dat op Instagram zien, die lopen in zeven sloten te gelijk.
Ik word regelmatig een beetje onpasselijk van de hypocrisie en het egoisme (of is het kortzichtigheid) dat door sommigen onder het mom van 'bitcoin lost alles op' (en ja, ik kijk ook al even mee: 'me(m)mes' en stoere kroegpraat) ten toon gespreid wordt.
Als jij emigreert naar een plek waar jij het beter hebt, is de kans enorm groot dat je daarmee ter plekke een paar anderen buiten spel zet.
Oke, nu ga ik weer wat UTXO's managen. (in it for the money, not gonna lie)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als @zwembroek een glimmer treasury fund opricht richt ik een bifi treasury fund op.almelo15 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:42:
[...]
https://finance.yahoo.com...IdYskSjG5LgQuiTZFoAg4OPPG
Altseason not yet maybe slowly loadingAeronaut schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:12:
Hey ETH weer boven 2600.
:strip_exif()/f/image/eMq9KpqsB31UlvVeUhnMigdT.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC nu vasthouden en we gaan de 110k kietelen.
Kietelen? Dat is het eerste honk.. home run aub!tomtom901 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:55:
BTC nu vasthouden en we gaan de 110k kietelen.
eerste honk is al dikke prima
nothing stops this train
@Darrell Moon?
Weekly level rond 109 blijft voorlopig een opgave. Ik wacht nog op een re-trace.

[ Voor 55% gewijzigd door gebruikershaes op 08-07-2025 20:29 ]
Maar 100 miljoen is maar 0.5% wat saylor in een weekend koopt… das voorlopig afrondingsfout voor sayloralmelo15 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:42:
[...]
Hebben 200 andere bedrijven nosig die even 100m inkopen en dan komen we wel ergens
Daar gaan we, bounce op weekly level. @Darrell je mag.
Je weet dat darrel de jynx van de dag is?gebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:30:
Daar gaan we, bounce op weekly level. @Darrell je mag.
Daar hoop ik dus op. Ik wacht immers op de re-trace
De slowchat bitch, voor vandaag. There, I said it.
tomtom901 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:34:
[...]
De slowchat bitch, voor vandaag. There, I said it.

Dat is waar, maar je moet ergens beginnen.Aeronaut schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:30:
[...]
Maar 100 miljoen is maar 0.5% wat saylor in een weekend koopt… das voorlopig afrondingsfout voor saylor
Hebben 200 andere bedrijven nosig die even 100m inkopen en dan komen we wel ergens
Overigens is het al netjes dat eth de laatste maanden meer dan alleen stand houd terwijl Saylor er gigantische bedragen tegenaan klapt.
BtcD staat ook op het punt om door zijn hoeven te zakken
Ik en miljoen degens met een laatste druppel hoop.. die 65 moet een leer niet houdenkeanu_ schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:01:
BtcD staat ook op het punt om door zijn hoeven te zakken
[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 08-07-2025 21:05 ]
YES, BTC weer door de 93k
gebruik even spoiler tags dit kan echt niet

Dit is de aangepaste,niet het originele. Ken je pokemons jongens en meisjes
Jynx, 1 van de 90’s kaarten die allemaal weg zijn.Aeronaut schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:31:
[...]
Dit is de aangepaste,niet het originele. Ken je pokemons jongens en meisjes
Fml
Joo, what's up met die CRO pump van 20%?? Gelijk maar ff shorten die hap.
[ Voor 30% gewijzigd door gebruikershaes op 08-07-2025 21:59 ]
The flippeninggebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:53:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
kun je doen, whales gaan je huntengebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:53:
nothing stops this train
Oops refferal. (7usdt winst staat er)
Ze hunten maar een eind weg. Ik heb al dikke gains. Op m'n demo account
[ Voor 42% gewijzigd door gebruikershaes op 08-07-2025 22:24 ]
Je durft!gebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:22:
[...]
[Afbeelding] Ze hunten maar een eind weg. Ik heb al dikke gains. Op m'n demo account
gebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:22:
[...]
Oops refferal. (7usdt winst staat er)
Ze hunten maar een eind weg. Ik heb al dikke gains. Op m'n demo account
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
gebruikershaes schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:27:
Weekly level rond 109 blijft voorlopig een opgave. Ik wacht nog op een re-trace.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MsUrmPn37EWcQVtiXFldUhdw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nvh6H1NC19x0Z1XS15Po0ECx.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Cyclonist op 08-07-2025 23:48 ]
Koreanen gaat ons een nieuwe ATH geven ofnie
Dit was een leugen
Dit was een leugen
[ Voor 24% gewijzigd door Aeronaut op 09-07-2025 07:49 ]
BNB die gaat een ATH maken (soon) als Bitcoin ook een ATH gaat neerzetten (soon)
nothing stops this train
Wat is dit toch een uitermate saaie crypto periode. Alle seinen staan op groen, Bitcoin staat praktisch op de ATH en zelfs de vix index is gewoon laag. Wanneer de raket eenmaal gaat, gaan we hard, maar voor nu..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/50BaHoEAkRm8iPEVk7Tgo8DQ.gif?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
ETH begint zijn weerstanden te kietelen! De 50MA op de weekly al menig keer te sterk gebleken..
Het samenvallen van de 20/50/200MA op de daily en weekly, kan enkel straks resulteren in een knaller van een uitbraak ..
Het samenvallen van de 20/50/200MA op de daily en weekly, kan enkel straks resulteren in een knaller van een uitbraak ..
[ Voor 74% gewijzigd door keanu_ op 09-07-2025 08:23 ]
BTC.d staat gewoon in de plus deze maand heren. Wacht nou even met die hopium. Voor bevestiging altseason heb je wel een weekly candle van -5% dominance nodig.
Ach, hopium houdt me al jaren vast in deze marktBTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:52:
BTC.d staat gewoon in de plus deze maand heren. Wacht nou even met die hopium. Voor bevestiging altseason heb je wel een weekly candle van -5% dominance nodig.
Mis ik geen kansen en kan ik in deze gruwelijke, tergende, consolidaties actief blijven
Doe eerst maar Bitcoin dikke ATH met dagelijkse 10k groene candles voordat we aan alt seizoen gaan denken.
Daarna gaan we weer terug de beer in. 
Misschien maar weer eens shillen dat de oranje munt bijna op is en je ook kleine stukjes kunt kopen.

Misschien maar weer eens shillen dat de oranje munt bijna op is en je ook kleine stukjes kunt kopen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eth doet het vanaf maart gezien alweer een een fractie beter t.o.v. btc. Vanaf de lokale bodem in half april gezien staat eth op 23% t.o.v. btc. Alle reden dus voor iets hopium omdat eth in het verleden ook de beste indicator voor een alt season is gebleken.keanu_ schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:54:
[...]
Ach, hopium houdt me al jaren vast in deze markt. Hierdoor blijf ik scherp.
Mis ik geen kansen en kan ik in deze gruwelijke, tergende, consolidaties actief blijven
Vorige keren was het althans vaak eerst eth, dan de andere "large caps" en dan de steeds kleinere rommel.
Denk dat de btc dominance en de eth/btc chart samen de beste indicatie geven.
Belastingdienst blijft verrassen. Zonder bericht ongeveer het bedrag voor die telefoon terug gekregen (def aanslag 2024)ByteMe_ schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:04:
[...]
Geen review, maar ik heb weer tegen mn eigen schema in wat BTC winst eraf gehaald en de 14pro gehaald, vanavond binnen![]()
En nu van de rest afblijven tot de volgende TP (volgens schema)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Is dit compressie van lower highs and higher lows in de range?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
We wachten eerst op alt season. Daarna 420.Coldcat schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:38:
Is dit compressie van lower highs and higher lows in de range?
ALS (ik zie het niet gebeuren) de liquiditeit verschuift richting alts verwacht ik niet veel meer qua prijsactie van BTC.knakworst schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:57:
[...]
We wachten eerst op alt season. Daarna 420.
Tenzij alle boomers FOMO krijgen en via hun broker alleen BTC kunnen kopen en daarmee een simultane BTC en ALT run creëren.
Het begint wel bijzonder te worden dat we zo lang vlak onder die ATH hangen. Waar blijft die poging om er doorheen te rammen? Dan nog liever een keiharde rejection, is er tenminste actie. Saaie boel.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-07-2025 10:13 ]
Ook maar een verdiept in de waarschijnlijke Box 3 constructie vanaf 2028. Dat wordt echt de doodsteek voor HODL in Nederland.
:strip_exif()/f/image/pWp7mGk1DK8RQaqd8rBFafOu.png?f=user_large)
startschot van alt runs:BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:10:
[...]
ALS (ik zie het niet gebeuren) de liquiditeit verschuift richting alts verwacht ik niet veel meer qua prijsactie van BTC.
Tenzij alle boomers FOMO krijgen en via hun broker alleen BTC kunnen kopen en daarmee een simultane BTC en ALT run creëren.
2017: ICO-mania
2021: NFT-mania
2025?
3 woorden: ETH Staking ETF.
en alle andere ALT ETF's zijn tot dan goedmakertjes/frontrunners.
Geduld wordt te lang op proef gesteld -,-
terugkijkend naar vorige ''cycli'' maakte BTC zijn hardste run als altseason begon.BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:10:
[...]
ALS (ik zie het niet gebeuren) de liquiditeit verschuift richting alts verwacht ik niet veel meer qua prijsactie van BTC.
Het begint wel bijzonder te worden dat we zo lang vlak onder die ATH hangen. Waar blijft die poging om er doorheen te rammen? Dan nog liever een keiharde rejection, is er tenminste actie. Saaie boel.
Cq: banana zone, FOMO, all-in, euphoria
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 09-07-2025 10:24 ]
Aandelen- en vastgoedbeleggers zitten in hetzelfde schuitje. Ik zie deze regeling nog wel sneuvelen voordat hij is ingevoerd.ytr81 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:18:
Ook maar een verdiept in de waarschijnlijke Box 3 constructie vanaf 2028. Dat wordt echt de doodsteek voor HODL in Nederland.
[Afbeelding]
Ongerealiseerde winsten belasten bij bezittingen waarbij risico op waardedaling bestaat is gewoon onwenselijk en naar mijn mening oneerlijk.
Vergeleken met andere belastingstelsels ook heel vreemd. In een vennootschap mag je beleggingen waarderen tegen kostprijs of lagere marktwaarde.
Het zou logisch zijn dat je dit dan bij box III ook mag doen en pas bij verkoop wordt aangeslagen voor de gerealiseerde winst.
Tegen de tijd dat die box 3 belastingregels wel definitief vaststaan gaat er ongetwijfeld nog een hele periode overheen voor ze daadwerkelijk ingaan.
Allemaal gespeculeer dit.
Daarnaast keren mijn aandelen dividend uit en mijn crypto staking rewards. Kan ik die mooi gebruiken om grotendeels de belasting te betalen.
Allemaal gespeculeer dit.
Daarnaast keren mijn aandelen dividend uit en mijn crypto staking rewards. Kan ik die mooi gebruiken om grotendeels de belasting te betalen.
Voor veel btc lui zullen de regels dan trouwens ook redelijk uitpakken. Je wordt eigenlijk tijdens extreme bull periodes meer gedwongen om winst te nemen.
Als je btc stijgt van 130k naar 670k en je hebt niks verkocht en vervolgens zakt de bende terug naar 155k dan ben je blij met de nieuwe regels (Omdat je verplicht winst hebt genomen dat je anders niet zou hebben gedaan).
Je wordt dan gedwongen om tijdens extreme bull periode winst te nemen die je anders ala hodl'r kennelijk sowieso weer had zien verdampen in het voorbeeld.
Ik ben overigens ook tegen de plannen en snap dat het heel onwenselijk en onprettig is dat je over je virtuele winst belasting moet betalen. In de praktijk zou het alsnog anders uit kunnen pakken.
Als je btc stijgt van 130k naar 670k en je hebt niks verkocht en vervolgens zakt de bende terug naar 155k dan ben je blij met de nieuwe regels (Omdat je verplicht winst hebt genomen dat je anders niet zou hebben gedaan).
Je wordt dan gedwongen om tijdens extreme bull periode winst te nemen die je anders ala hodl'r kennelijk sowieso weer had zien verdampen in het voorbeeld.
Ik ben overigens ook tegen de plannen en snap dat het heel onwenselijk en onprettig is dat je over je virtuele winst belasting moet betalen. In de praktijk zou het alsnog anders uit kunnen pakken.
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 09-07-2025 10:43 ]
2028 hoop ik al lang klaar te zijn. En beste kans dat ik dan gewoon niet meer in NL woon.ytr81 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:18:
[Afbeelding]
Afgezien daarvan, weinig kans dat dit er door gaat komen.
Ja dit is dus erg problematisch zeker met de volatiliteit van crypto. Het kan zelfs zo zijn dat je dan die belasting betaalt, dus winsten moet realiseren om vervolgens de koers hard onderuit te zien gaan. Resultaat, de staat profiteert van jou winsten terwijl jij zit met verlies in BTC. Crypto trader in dienst van de staat.ytr81 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:18:
[Afbeelding]
Dat is gewoon 1 bull-run door de zure appel heen bijten. Mega virtueel verlies wat je de rest van je leven kan companseren!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hopelijk is er tegen die tijd een hoge rechter die er een streep door zet in het kader van het eigendomsrecht ofzo.
Een klein beetje belasting betalen bij ten gelde maken van assets, prima. Maar op ongerealiseerde winst? diefstal.
Een klein beetje belasting betalen bij ten gelde maken van assets, prima. Maar op ongerealiseerde winst? diefstal.
ik ben voor een flat fee 1-3% voor totaal vermogen of het in prive of holding zit.. minder regelgeving, minder grijsgebied. simpel. iedereen blij. makelijker te handhaven, ipc meer binnen te harken.
regering moet even KISS toepassen... Keep It Stupid Simple
regering moet even KISS toepassen... Keep It Stupid Simple
Zolang de belastingdienst niet weet wat jij op je ledger hebt staan hoef je helemaal niks te betalen.
Een beetje creatieve hodler pakt zijn winst via een gure exchange op de Seychellen en werkt dit weg met een creditcard.
En voor de rest:
Een beetje creatieve hodler pakt zijn winst via een gure exchange op de Seychellen en werkt dit weg met een creditcard.
En voor de rest:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ezh2nPQFnllz3w0uWpOHflX3.gif?f=user_large)
ja das erg leuk ja, en werkt wellicht voor paar duizend euro. Maar dit ga je niet doen met bedragen met 5 a 6 nullen. Sowieso krijg je vragen hoe je die lambo gekocht hebtDon Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:30:
Zolang de belastingdienst niet weet wat jij op je ledger hebt staan hoef je helemaal niks te betalen.
En voor de rest:
[Afbeelding]
Ik deel wel gratis ransomware uit. Kunnen jullie mij betalen en krijg je het in XMR weer terug. (Of niet, hangt van je nick af) 
Grapje natuurlijk he? Ik heb geen idee hoe dat spul werkt
Grapje natuurlijk he? Ik heb geen idee hoe dat spul werkt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toch zal de belastingdienst op een gegeven moment willen waar die 0.01 BTC vandaan komt die je op een gegeven moment naar een exchange overschrijft en waarom dit niet opgegeven is bij de belastingdienst in het verledenDon Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:30:
Lambo? Lambo? dit is een Ladaanti elppa schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]
ja das erg leuk ja, en werkt wellicht voor paar duizend euro. Maar dit ga je niet doen met bedragen met 5 a 6 nullen. Sowieso krijg je vragen hoe je die lambo gekocht hebt
In Nederland ga je sowieso geen lambo kopen. Inderdaad voor de dagelijkse uitgaven is dit allemaal prima.anti elppa schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]
ja das erg leuk ja, en werkt wellicht voor paar duizend euro. Maar dit ga je niet doen met bedragen met 5 a 6 nullen. Sowieso krijg je vragen hoe je die lambo gekocht hebt
Het grote geld ga ik toch niet in Nederland uitgeven, dat wordt op Glimmer Island.
almelo15 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:42:
[...]
:strip_exif()/f/image/4cwjwLsRgXM8tMxOZf1EqRWP.png?f=user_large)
Penny stock company acquires shitcoin. Niets nieuws onder de zon. Zelfs jij moet toch inzien dat de bedrijven die een BTC fund aanleggen iets sterkere en notabelere bedrijven zijn? Ach ja, een kinderhand is snel gevuld.
anti elppa schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
:strip_exif()/f/image/eWPcPkpeKTidLPPTKqUxuL4e.jpg?f=fotoalbum_large)
De casus Gamestop: verlieslatende toko in een gedigitaliseerde branche.BootjeVaren schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:48:
[...]
[Afbeelding]
Penny stock company acquires shitcoin. Niets nieuws onder de zon. Zelfs jij moet toch inzien dat de bedrijven die een BTC fund aanleggen iets sterkere en notabelere bedrijven zijn? Ach ja, een kinderhand is snel gevuld.
Omarmt de Wallstreetbets anti-short hype in 2021 volledig. Bedrijven die veel bezig zijn met de prijsactie is sowieso een red flag.
Die hype gaat liggen. Wat nu? Pokémonkaarten.
En nu? Laten we BTC kopen met schuld in het laatste deel van de cycle. Gezien de financiële positie van die onderneming zullen dat hele dure leningen of obligaties zijn.
En dan komen er nu andere ondernemingen die veelal technisch failliet zijn en die zeggen: hold my beer. We gaan een ETH reserve aanleggen met dure leningen. Dat gaat desastreus uitpakken voor die bedrijven en voor ETH.
Paar mooie bochten die je hier maakt van mislukte gamestop die in btc gaat zitten naar andere bedrijven die iets in eth doen en slecht voor eth. Chappeau.BTC100K2021 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:01:
[...]
De casus Gamestop: verlieslatende toko in een gedigitaliseerde branche.
Omarmt de Wallstreetbets anti-short hype in 2021 volledig. Bedrijven die veel bezig zijn met de prijsactie is sowieso een red flag.
Die hype gaat liggen. Wat nu? Pokémonkaarten.
En nu? Laten we BTC kopen met schuld in het laatste deel van de cycle. Gezien de financiële positie van die onderneming zullen dat hele dure leningen of obligaties zijn.
En dan komen er nu andere ondernemingen die veelal technisch failliet zijn en die zeggen: hold my beer. We gaan een ETH reserve aanleggen met dure leningen. Dat gaat desastreus uitpakken voor die bedrijven en voor ETH.
Wat ik vooral zie is dat btc zijn first mover advantage langzaam kwijtraakt. Btc heeft het pad voor eth vrij gemaakt. Nu is het tijd voor eth.BootjeVaren schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:48:
[...]
[Afbeelding]
Met gure exchanges hebben we ook echt goede ervaringen de laatste jaren ;-)Don Guacamole schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:30:
Toegegeven, als je van je Ledger gaat naar de exchange en dan naar de CC, dan gebeurt dat in één dag ofzo. Dus moet het wel heel stom zijn als net op die dag de exchange in elkaar klapt.
Asking for a friend, naar welke CC kun je storten vanaf een exchange?
Heb laatst mijn software-wallet leeggehaald en via een dienst-met-DNB-licentie laten uitbetalen. Ik kreeg gelijk de vraag om het wallet-adres te verifiëren voor de dienst.
Persoonlijk vind ik dat niet verkeerd, maar ben wel benieuwd hoe die nieuwe wetgeving gaat uitpakken.
==
hoi
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!