A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik heb ze destijds voor 12 dollar gekocht en voor 9 dollar verkochtPelox schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:11:
[...]
Heb er een paar kratjes in geduwd toen ze 90 dollar waren. Inmiddels een paar kratjes verkocht, maar heb nog wat over. Hopelijk nog een keer een nieuwe ath dan knal ik er weer wat uit.
EU DNS: 86.54.11.100
c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:30:
[...]
Ik heb ze destijds voor 12 dollar gekocht en voor 9 dollar verkocht
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/edaw3PvQZvjILdhxvNajsyS9.jpg?f=user_large)
Maar, aan UBX heb ik weer goed verdiend
Iets van 500 euro in gestoken, 30k uitgecashed
EU DNS: 86.54.11.100
Zo heb ik een enorme berg Dot, ook flink aan kunnen verdienen. Gelukkig heb ik gehodled.c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:35:
WAVES en LISK mee gedaan vanaf ICO. Ook flink mee kunnen verdienen, ik zeg kunnen, want ik heb nooit uitgecashed. Te hebberig geweest.
Zero.
Hier ook waves gehad, was toen rond 25$ oid 😀c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:35:
WAVES en LISK mee gedaan vanaf ICO. Ook flink mee kunnen verdienen, ik zeg kunnen, want ik heb nooit uitgecashed. Te hebberig geweest.
BTC €94.837,08
Dit weekend is een heel belangrijk weekend voor BTC. Morgen mijn VCA evaluatie van Q2 2025koelebobes schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:05:
Is het dit weekend een belangrijk weekend voor BTC omdat we de monthly candle green moeten closen of is er een andere reden?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Morgenavond maar kijken. Weekendpumpjes zijn zondagochtend vaak alweer verschwunden.koelebobes schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:05:
Is het dit weekend een belangrijk weekend voor BTC omdat we de monthly candle green moeten closen of is er een andere reden?
Word dat uitbundig geviert?John245 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:07:
[...]
Dit weekend is een heel belangrijk weekend voor BTC. Morgen mijn VCA evaluatie van Q2 2025
Altjes gaan ook omhoog valt me dan wel weer tegen
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
There is an urgent need to channel retail savings into capital markets to develop those markets and finance EU priorities. An EU savings standard could increase retail participation, benefiting savers, boosting investment and supporting strategic priorities.
— European Central Bank (@ecb) 27 juni 2025
nothing stops this train
Tegen 8-10% remdament mogen ze wat hebben daar van de EU!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@Aeronaut was je al voor kijk hierbovenalmelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:33:
Godver jongens, ook dit nog.
https://youtu.be/yAw4itCKYv8?si=etlre3WZQYJKfCYh
Maar gefund met ETH dan?
Neuh iran is BTC aan het minen met hun kernreactorenPinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:35:
[...]
@Aeronaut was je al voor kijk hierboven
Maar gefund met ETH dan?
Is wel goedkope en milieuvriendelijke energieAeronaut schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:51:
[...]
Neuh iran is BTC aan het minen met hun kernreactoren
Uitbundig niet. We hebben pistache taart.Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:19:
[...]
Word dat uitbundig geviert?
Altjes gaan ook omhoog valt me dan wel weer tegen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zoek maar de hashrate kaart en leg deze even over op het moment dat usa wat bommen liet vallen op iran
Gemist hahaAeronaut schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:23:
Snap al waarom eth beter moet doen
Kernbom van Iran: made in Almelo?
eth, The world's computer
Op 21 en 22 juni 2025 lag de geschatte Bitcoin-hashrate als volgt:Aeronaut schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:13:
[...]
Zoek maar de hashrate kaart en leg deze even over op het moment dat usa wat bommen liet vallen op iran
• 21 juni 2025: ongeveer 886 EH/s
• 22 juni 2025: ongeveer 672 EH/s
Dit zijn dagelijkse gemiddelden, afgeleid uit schattingen van blockchaindata. De aanzienlijke daling van ~25% tussen die dagen wijst mogelijk op tijdelijke uitschakeling van mining‑capaciteit of veranderingen in netwerkdynamiek.
Daarom wil de overheid hier kerncentrales ze zijn orangepilled
[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 28-06-2025 21:22 ]
Zou wel kunnen dus. It wasnt me.Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:21:
[...]
Op 21 en 22 juni 2025 lag de geschatte Bitcoin-hashrate als volgt:
• 21 juni 2025: ongeveer 886 EH/s
• 22 juni 2025: ongeveer 672 EH/s
Dit zijn dagelijkse gemiddelden, afgeleid uit schattingen van blockchaindata. De aanzienlijke daling van ~25% tussen die dagen wijst mogelijk op tijdelijke uitschakeling van mining‑capaciteit of veranderingen in netwerkdynamiek.
Daarom wil de overheid hier kerncentrales ze zijn orangepilled
Hmmmm precies toen Amerika die bommen liet vallen….
Ik weet wel wat in die bunker stond.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ken jij een Michael Saylor die eth als een malle stacktc-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:04:
[...]
Ik heb ETH eigenlijk nooit echt als een altcoin gezien, ETH was het kleine broertje van BTC, groeide altijd mee met BTC. Kennelijk is dat tegenwoordig anders. Maar waardoor komt dat?
Komt er binnenkort nog een leuke update, zo niet, zet ik het om naar BTC en zie ik het over 5 jaar wel weer.
Op farside btc inflow vergeleken met eth inflow
Btc 48.8 miljard.
Eth 4.1 miljard.
Iedereen en zijn moeder, in Assen, Friesland, Brabant, randstad, en Limburg weet dat je beter btc kan hebben. Alleen als in Asterix & Obelix, in Almelo weten ze het nog niet.
Ik heb al ruim 2 jaar sowieso geen crypto gekocht hoor. Ik zie geen nut om mijn gemiddelde inkoop te blijven verhogen.knakworst schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:37:
[...]
Ken jij een Michael Saylor die eth als een malle stack@almelo15 telt niet.
Op farside btc inflow vergeleken met eth inflow
Btc 48.8 miljard.
Eth 4.1 miljard.
Iedereen en zijn moeder, in Assen, Friesland, Brabant, randstad, en Limburg weet dat je beter btc kan hebben. Alleen als in Asterix & Obelix, in Almelo weten ze het nog niet.
Je had het kunnen verlagen afgelopen april 😂almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:43:
[...]
Ik heb al ruim 2 jaar sowieso geen crypto gekocht hoor. Ik zie geen nut om mijn gemiddelde inkoop te blijven verhogen.
Voordat de reacties en memes voorbij gaan vliegen, ik blijf BTC kopen, dit zou alleen maar een kratje voor ernaast zijn
"Ik ben geen alcoholist hoor, ik drink maar één krat bier per dag."Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:04:
Voordat de reacties en memes voorbij gaan vliegen, ik blijf BTC kopen, dit zou alleen maar een kratje voor ernaast zijn
Ja, ik dacht dat ik ze een paar weken geleden al de deur uit had gedaan, kijk ik op de MEXC SOL chart zie ik ineens een verkooporder rond 20:00knakworst schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:51:
Sol strong.
/f/image/aiDsfvzTc5cyT5rRdwMSX1Bw.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Grok estimates over $31 billion in capital to flow into Strategy during the 6 months following their potential S&P 500 inclusion.
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 28 juni 2025
Sept - $15 billion
Oct - $10 billion
Nov - $3 billion
Dec - $2 billion
Jan - $1 billion
Feb - $0.5 billion
Q3-Q4 is going to be absolutely insane. pic.twitter.com/1g3LhSC8Aa
nothing stops this train
Dat zit wel Schnorr.
Ja, deze hier, maar heel beperkt. Ben ook maar een 90% maxi.Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:04:
Zitten er nog maxi’s hier in STX ? Het viel mij op dat het een van de weinige alts is die gekoppeld is aan het Bitcoin netwerk, stacks is gebouwd om defi op Bitcoin mogelijk te maken. Prijstechnisch redelijk goedkoop nu.
STX is voor mij een pure gok, in de zin van je weet maar nooit dat defi op Bitcoin een ding wordt.
Op dit moment zijn er maar zo'n 36.000 daily transactions op STX, net iets meer dan ADA.
Ter referentie, ETH zit op zo'n 1M, SOL op 100M.
Ik acht de kans van defi op BTC klein, er zijn andere alternatieven met wrapped BTC op andere chains.
Maar je weet nooit, vandaar dat ik een klein zakje heb.
Tnx man hier kan ik wat meeOvergeef Dave schreef op zondag 29 juni 2025 @ 07:26:
[...]
Ja, deze hier, maar heel beperkt. Ben ook maar een 90% maxi.
STX is voor mij een pure gok, in de zin van je weet maar nooit dat defi op Bitcoin een ding wordt.
Op dit moment zijn er maar zo'n 36.000 daily transactions op STX, net iets meer dan ADA.
Ik acht de kans van defi op BTC klein, er zijn andere alternatieven met wrapped BTC op andere chains.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 26 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, evaluatie gedaan en de uitkomst is doorgaan zonder wijzigingen
Hieronder de KPI's:
/f/image/pEtfqcqFp5eIt6bSZTwKmAZA.png?f=fotoalbum_large)
Indien jullie suggesties hebben voor andere KPI's sta ik daar voor open.
[ Voor 13% gewijzigd door John245 op 29-06-2025 07:57 ]
Elppa kom terug. Koop wat bitcoinen
Kol Nedra schreef op zondag 29 juni 2025 @ 00:06:
Strategy misschien in de S&P500, we weten het over enkele dagen
[X]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SLUSvbSgZCcW0xRgFBUwuK5z.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Mooie kleurtjesJohn245 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 07:55:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 26 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, evaluatie gedaan en de uitkomst is doorgaan zonder wijzigingen
Hieronder de KPI's:
[Afbeelding]
Indien jullie suggesties hebben voor andere KPI's sta ik daar voor open.

Gewoon alle utxo’s naar jezelf sturen, even een nieuw receive adres aanmaken op de hw wallet. Sparrow kent bijvoorbeeld een standaard ‘consolidation’ functie, die doet hetzelfde.Wispe schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:19:
[...]
De oplossing is toch om de zoveel tijd al je sats over te maken naar een ander adres/exchange en dan weer terug? Dacht zoiets te hebben begrepen.
Of zijn er andere oplossingen?
Sterker nog, dat hoeven ze niet. Weinig xrp holders weten dat xrp (de asset) los staat van xrpl (het protocol). De xrp ledger kunnen financiele instituten gewoon gebruiken zonder dat daar xrp voor nodig is.BTC100K2021 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:59:
[...]
Betaaloplossingen: banken richten zelf wel een protocol in. Doei XRP
Cherry picking, pak dan eth vs btc vanaf het begin van bitcoin, dan heb je een compleet totaal overzicht. Dat eth pas jaren later in beeld komt maakt voor de ‘performance’ niet uit.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:24:
[...]
Wederom een bijzondere manier van feiten verdraaien. Hoe kun je nu van iets dat over de hele periode beter presteerd verklaren dat het tijdelijk beter presteerd? Ik zal je een handje helpen. Maak notities voor als je het een volgende keer niet begrijpt.
Eth doet het sinds oprichting over de gehele periode tot nu veel beter dan btc. Btc doet het de laatste jaren tijdelijk beter.
Lees mijn bericht anders aan jezelf voor. Misschien heb je moeite met lezen, maar kokt het wel binnen als je het hoort.
Die eerlijke prijs wordt bepaald door de markt op basis van techniek, fundamentals en sentiment. En de markt heeft gesproken.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:48:
[...]
Eth heeft nog nooit een redelijke prijs gehad, dus dat is sowieso al erg knap. Boven de 10k ben je de eerste in de rij die weer wil terugkopen. Wellicht mag je dan wat van mij.
10.30 wat gekocht, telt dat ook?Aeronaut schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:29:
Elppa is op de TT en bitcoin(en eth) hebben één compressie waar je u tegen zegt.
Elppa kom terug. Koop wat bitcoinen
Zolang je niet verkoopt. Geen diamant hand zoals elppa
Moeten door die 110-112 heen toch?gebruikershaes schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:04:
[Afbeelding]
Klein sprongetje uit de range. 108 nog steeds als resistance.
BTC €94.837,08
Kwestie van tijd nu.. soon
Darrell schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:01:
Echt 0,000000000 volume.
:strip_exif()/f/image/o6gpbx7Mu0rKrxBvutesutzt.jpg?f=fotoalbum_large)
Bybit ookknakworst schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:05:
Op OKX zojuist >108.
Komt wel wat los nu idd. Pre-pump was het 24h volume 350 miljoen usd bij Nance. Ongekend laag.
En het zou ook een ping pong kunnen zijn, eventjes 109 opzoeken en dan straks weer 106.Darrell schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:13:
[...]
Komt wel wat los nu idd. Pre-pump was het 24h volume 350 miljoen usd bij Nance. Ongekend laag.
/f/image/zc79DRd6PAThgn5B7XDjq8eY.png?f=fotoalbum_large)
Bij 108.6 en 106.3 heb je het meeste wel gepakt.
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 29-06-2025 12:17 ]
Je bent bekend met de Amerikaanse ETF (met staking) aanvragen? Er volgt binnen nu en half augustus een uitspraak.Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:18:
[...]
Ja, ik dacht dat ik ze een paar weken geleden al de deur uit had gedaan, kijk ik op de MEXC SOL chart zie ik ineens een verkooporder rond 20:00
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
Nu welNumbers schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:38:
[...]
Je bent bekend met de Amerikaanse ETF (met staking) aanvragen? Er volgt binnen nu en half augustus een uitspraak.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Even een wat realistischer beeld;Overgeef Dave schreef op zondag 29 juni 2025 @ 07:26:
[...]
Ja, deze hier, maar heel beperkt. Ben ook maar een 90% maxi.
Eth zit inclusief layer 2 gemiddeld op 7 miljoen defi tx in 2025.
Solana met defi user tx op een dikke 2 miljoen. De vote transacties die je bij solana meeneemt hebben toch niks met defi te maken?
Een validator bij solana kab automatisch soms wel 1000 ker per dag een vote transaction sturen. (Er is dan geen sprake van enige vorm van swap, nft mint, of betaling/transactie).
Als de cijfers zoals jij ze schetst waar zouden zijn zou ik mij inderdaad zorgen gaan maken als zijnde eth maxi.
[ Voor 8% gewijzigd door almelo15 op 29-06-2025 13:42 ]
Ja dit soort drekpumpjes shorten is 100% winst.keanu_ schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:58:
Market makers zullen BTC wel weer richting 106k knallen straks
Manipulasie.
Zou mooi zijn in Euro's.
Stack Sats
Mooie prijsactie zo toch. Zeker voor weekendStovirpi schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:00:
Vrouwen bloot is handel dood was het gezegde toch? Of @anti elppa zijn blote voet doet de koers geen goed?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Even voor alle duidelijkheid, ik wou geen ETH vs SOL beginnen.almelo15 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:38:
[...]
....
Als de cijfers zoals jij ze schetst waar zouden zijn zou ik mij inderdaad zorgen gaan maken als zijnde eth maxi.
Voor ETH telde ik idd de L2 niet mee.
Van SOL had ik geen idee van de validator transacties.
Waar ik mijn originele cijfers vandaan heb weet ik niet meer, maar hier zijn de cijfers van deze week: https://messari.io/compare/ethereum-vs-solana
Ik weet wel dat het een compare link is maar dat is de eerste die ik nu vond.
Heb jij een bron van wat de ETH defi transacties zijn?
In mijn overige 10% zitten zowel ETH en SOL.
Pinsa schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:25:
Gaan we nog rekt vandaag?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wwJJWMvKxYaMQAhVuSbCT8Co.jpg?f=user_large)
Hoop het niet, mag wel naar 420k zodat ik nog wat blote vrouwen kan kopen voor in de white trash jacuzi.
FrambozenTaart schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:27:
[...]
[Afbeelding]
Hoop het niet, mag wel naar 420k zodat ik nog wat blote vrouwen kan kopen voor in de white trash jacuzi.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UjdmY12DDXp5QB3DeP1wVJke.gif?f=user_large)
Mocht je toch rekt gaan dan maar voor de opblaasbare vrouw gaan
En het is ook gewoon weer zo. Niet dat ik sjort, geen idee hoe, maar iedere beweging in het weekend bekijk ik met grote argusogen.Darrell schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:17:
[...]
Ja dit soort drekpumpjes shorten is 100% winst.
Manipulasie.
Nee morgenPinsa schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:25:
Gaan we nog rekt vandaag?
:strip_exif()/f/image/VPdPX9rvp6dGGuP7PJQ9AxZU.png?f=user_large)
🤔
Hoe groter het bedrag hoe groter het briefjepletter schreef op zondag 29 juni 2025 @ 17:33:
Hey btc Maxies. dollar euro/dollar 1.16 kost ook wat.[Afbeelding]
🤔
Bijna altijd meer waard geweest dan usd
al je dromen komen uit!
nothing stops this train
Nieuwe bbq!!Kol Nedra schreef op zondag 29 juni 2025 @ 18:18:
volgende week is het tijd, nieuwe maand, nieuwe kansen, nieuwe ATH
al je dromen komen uit!
Zero.
Kol Nedra schreef op zondag 29 juni 2025 @ 18:18:
volgende week is het tijd, nieuwe maand, nieuwe kansen, nieuwe ATH
al je dromen komen uit!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eUqVJDJj5q13T9eXDAKEeMqk.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ay4LynaKmfUZ1XnkfWDg09Oq.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
🇪🇸Vanadi Coffee's Shareholders' Meeting has approved the company's strategic shift to become the largest listed Bitcoin company in Spain with investments of up to one billion euro in #bitcoin.
— NLNico (@btcNLNico) 29 juni 2025
They also purchased an additional 20 BTC and now have 54 BTC.
(posted in this Vanadi… pic.twitter.com/LtBK0WPyJE
nothing stops this train
knakworst schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:24:
Welk partij zou in Nederland deze stap gaan maken. Rabobank?
:strip_exif()/f/image/ZPjZD1ksV5ECEP84DGKu9ZRg.jpg?f=fotoalbum_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!