[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:07:
[...]

Enige waar je eventueel wel over moet nadenken als die nieuwe box 3 regels er in 2028 doorkomen
Niet alleen dat, ook je UTXO beheer is belangrijk.

Als je jarenlang maandelijks of wekelijks inkomende transacties laat opbouwen naar een onchain BTC wallet (non-custodial) dan krijg je een behoorlijke ongespendeerde transactie geschiedenis. Hierdoor wordt een toekomstige uitgaande transactie groot in vbyte omvang, omdat alle in het verleden ingekomen transacties op de wallet worden meegenomen als geschiedenis in je uitgaande transactie.

Resultaat is dat je een enorme fee mag betalen om je opgebouwde tegoed of een deel daarvan onchain te verplaatsen. In tijden van prijsstijging is Bitcoin al duur genoeg in sats/vbyte.

UTXO management is dus absoluut aan te raden zodat je niet na 10 jaar satjes sparen ineens met gigantische transactiekosten zit wanneer je besluit (een deel) om te zetten naar fiat.

Mensen onderschatten dit nogal. Zeker de moeite waard om je in te verdiepen zodat je niet op cruciale momenten voor nare verrassingen komt te staan.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-06 19:06
Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:07:
[...]

Enige waar je eventueel wel over moet nadenken als die nieuwe box 3 regels er in 2028 doorkomen
De kans dat we in 2028 halen schat ik laag in. Maar ook dan verwacht ik dat opbouwen en behouden van vermogen beter gaat met investeren, dan op de bank.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:51:
[...]

Als je jarenlang maandelijks of wekelijks inkomende transacties laat opbouwen naar een onchain BTC wallet (non-custodial) dan krijg je een behoorlijke ongespendeerde transactie geschiedenis. Hierdoor wordt een toekomstige uitgaande transactie groot in vbyte omvang, omdat alle in het verleden ingekomen transacties op de wallet worden meegenomen als geschiedenis in je uitgaande transactie.

Resultaat is dat je een enorme fee mag betalen om je opgebouwde tegoed of een deel daarvan onchain te verplaatsen. In tijden van prijsstijging is Bitcoin al duur genoeg in sats/vbyte.

UTXO management is dus absoluut aan te raden zodat je niet na 10 jaar satjes sparen ineens met gigantische transactiekosten zit wanneer je besluit (een deel) om te zetten naar fiat.

Mensen onderschatten dit nogal. Zeker de moeite waard om je in te verdiepen zodat je niet op cruciale momenten voor nare verrassingen komt te staan.
Voor een frambozentaart schrijf je best wel nuttige reacties.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-06 14:06
[...]

Klopt als een bus. Hoewel dat bij ‘sats stacken’ via een bitonic of strije minder van belang is. Die betalen bij een bepaald, zelf te kiezen, bedrag uit. Nadeel daarvan is dat het tot dan bij een custodian staat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:51
Stukfruit schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:23:
[...]

Voor een frambozentaart schrijf je best wel nuttige reacties.
Zijn Ai bot (bovenkamer) staat nu even in @Wiley99 modus.

Vanavond gewoon weer een groene longbatser roken aan de pokertafel hoor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:31:
[...]

Zijn Ai bot (bovenkamer) staat nu even in @Wiley99 modus.

Vanavond gewoon weer een groene longbatser roken aan de pokertafel hoor.
Helaas mag ik vannacht weer hard voor weinig.

Maar laatste nachtje. Daarna nog 14 dagen verdeeld over 3.5 week, en dan ruim een maand vakantie.

Met mijn lever afgesproken dat we tot die tijd even een plan maken.

Veel inkomende transacties naar de lever in Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Om 14:00 gaat $qubic alle mining hashpower op Monero loslaten alszijnde marathon met een nieuw algoritme, de $XMR boys zijn bang dat de 51% wordt gehaald op termijn…. 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:35:
[...]

Helaas mag ik vannacht weer hard voor weinig.

Maar laatste nachtje. Daarna nog 14 dagen verdeeld over 3.5 week, en dan ruim een maand vakantie.

Met mijn lever afgesproken dat we tot die tijd even een plan maken.

Veel inkomende transacties naar de lever in Augustus.
Ah 5 ploegen dan? Hier 4 dus mag morgen weer de nacht in, maar niet vooraleer ik vanavond eerst even terug naar fabrieksinstellingen ga in de plaatselijke kroeg.

Werkse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-06 16:04
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Ojah nvidia beweegt om die reden ook zo weinig natuurlijk. Onee wacht...
Je vergelijkt nvidea met een altcoin die +1000% en min 99% in een jaar doet? Wat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:37:
[...]

Ah 5 ploegen dan? Hier 4 dus mag morgen weer de nacht in, maar niet vooraleer ik vanavond eerst even terug naar fabrieksinstellingen ga in de plaatselijke kroeg.

Werkse
Ja klopt. Klinkt als een plan, proost alvast :9B

Ik neem straks een alcoholvrije bij de patat.

Het is wat het is.

Hoe zou het inmiddels met @anti elppa gaan? Zou me niets verbazen als hij wakker is geworden ergens in de bosjes, met een leeg blik als kussentje.

Een maxi pur sang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Blue collars stacken btc. Bullish.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

FrambozenTaart schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:44:
[...]

Hoe zou het inmiddels met @anti elppa gaan? Zou me niets verbazen als hij wakker is geworden ergens in de bosjes, met een leeg blik als kussentje.

Een maxi pur sang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6-EupCjrf9T_cUPT1u1vy2AAb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D4hBHt6HWbcMzZxEIP4U8nKR.jpg?f=fotoalbum_large

Zelfs het bordje Assen is aanwezig...

[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 28-06-2025 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:45:
Blue collars stacken btc. Bullish.
Best veel hier en ik werk met alle nationaliteiten _O-
Dus heb wel een globaal beeld.

Wel vooral alts

NGMI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:58

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:26:
[...]

Blijft mosterd na de maaltijd. Ik heb met alts een leuke winst gepakt in de vorige cyclus. Dat ik daarna niet ben overgestapt naar BTC blijkt nu, achteraf, niet de juiste keuze. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Het is gebeurt, kan het niet meer terugdraaien. Gegokt en verloren, dat is met zoveel dingen. Je had ook beter 10 jaar geleden een huis kunnen kopen dan nu. Defensie aandelen kopen toen de oorlog uitbrak. Misschien beter je best moeten doen op ik school en nu een betere baan. Je ouders vaker zien voordat ze er niet meer zijn. Allemaal zaken die je achteraf anders/beter had kunnen doen. Enige wat je nu nog kan doen is alts verkopen als je denkt dat het nog erger wordt, en er alsnog Bitcoin van kopen. Maar zoals je ziet zijn alts al helemaal door het putje gegaan en wat over is nu in Bitcoin stoppen zal ook weinig zoden aan de dijk zetten. Met een (bijna) einde van deze bullrun in zicht.
Maar stel we gaan nu een bear in over een maand of 6, noem maar iets, ga je dan ook iets anders doen? Ik durf er geld, kratten of whatever op te zetten dat 95% hier in dit topic een cycle verprutst heeft. Ik heb met de 2017 cycle ook een berg alts niet verkocht waar ik soort onvrijwillig bagholder van was. Voordeel was alleen dat ik het vergeten was tot ik weer eens op binance inlogde net voor ze er mee kapte.

Afijn, ben dus benieuwd hoe je het in het vervolg anders doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:54:
[...]

Maar stel we gaan nu een bear in over een maand of 6, noem maar iets, ga je dan ook iets anders doen? Ik durf er geld, kratten of whatever op te zetten dat 95% hier in dit topic een cycle verprutst heeft. Ik heb met de 2017 cycle ook een berg alts niet verkocht waar ik soort onvrijwillig bagholder van was. Voordeel was alleen dat ik het vergeten was tot ik weer eens op binance inlogde net voor ze er mee kapte.

Afijn, ben dus benieuwd hoe je het in het vervolg anders doet.
Mooi om te lezen dat je ook wel eens iets verprutst hebt, wist niet dat je ook al zolang meedraaide :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Voordeel was alleen dat ik het vergeten was tot ik weer eens op binance inlogde net voor ze er mee kapte.
Alt bagholders be like

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT2VCW_RoUrVSZ49ZKKb-msAvDk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1awe5cj4UTEOWkrNF5PoFAJq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:30
[...]
Ik durf er geld, kratten of whatever op te zetten dat 95% hier in dit topic een cycle verprutst heeft.
Lol.. een cycle zegt ie.. ik heb al 4 cycles verprutst! Hodl die zooi nog.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 20:58

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:58:
[...]

Mooi om te lezen dat je ook wel eens iets verprutst hebt, wist niet dat je ook al zolang meedraaide :)
Cycle van 2017 was voor mij de aanleiding om met TA te beginnen, weet nog dat ik slapeloze nachten had van het groene candle chasen :+ Was mentaal echt een super zware tijd. Ben BTC toen ook wel een beetje vergeten tot de volgende bull, toen weer mee ingestapt. Achteraf beter in die bear kunnen doen.

[ Voor 18% gewijzigd door tomtom901 op 28-06-2025 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
souljah1h schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:48:
[...]

[Afbeelding]

Verkeerde bier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:06
JW04 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:40:
[...]
Je vergelijkt nvidea met een altcoin die +1000% en min 99% in een jaar doet? Wat?
Nee. Ik reageerde op iemand die iets aangaf over marketcaps en grotere assets. Lees het anders gewoon ff terug. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:22
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:39:
[...]

Wat een parels dit. Ik sla ze even op.
Wat dan? Is een serieuze vraag van mij.

De community is weinig veranderd zeg.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:56

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:00:
[...]

Lol.. een cycle zegt ie.. ik heb al 4 cycles verprutst! Hodl die zooi nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u3yqDF5oc4H5btH4JELC1-gU5sA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sQ35L7GZTcFsZo9RhzZT4YNi.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

De oplossing is toch om de zoveel tijd al je sats over te maken naar een ander adres/exchange en dan weer terug? Dacht zoiets te hebben begrepen.
Of zijn er andere oplossingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Wispe schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:19:
[...]

De oplossing is toch om de zoveel tijd al je sats over te maken naar een ander adres/exchange en dan weer terug? Dacht zoiets te hebben begrepen.
Of zijn er andere oplossingen?
Waarom terug? Je kan het toch gewoon op een ander adres laten staan?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gewoon elke Bitcoin op een eigen wallet zetten toch? Al is dat tegenwoordig ook wat duurder dan vroeger. :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:54
De laatste discussie over banken is al voorbijhier, maar kwam dit toevallig tegen:

"What is robbing a bank compared with founding a bank?"
Bertolt Brecht
--
En banken zijn altijd wel relevant voor crypto.

[ Voor 3% gewijzigd door Gondor op 28-06-2025 14:41 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 17:31
FrambozenTaart schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:44:
[...]

Ja klopt. Klinkt als een plan, proost alvast :9B

Ik neem straks een alcoholvrije bij de patat.

Het is wat het is.

Een maxi pur sang.
Nee gewoon in 1 ruk doorgegaan. Ben alleen mijn schoenen kwijt.
Wel jammer. Waren pas 7 jaar oud. Zaten pas 3 gaten in ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y3PiUjMIwr5Y7fw0czJqdh_hDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9P6Ax6lrmI5mE0sQprXZd69F.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
souljah1h schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:48:
[...]

[Afbeelding]

Staan hier genoeg zwembadjes idd. Lekker incl mannensoep

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaQQcpzuyM-QbujJMlXZBEdLuSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/idPlX7lNBic2tzGc5WO4qY0F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://img.ifunny.co/images/44441940ec6c81fc9a7ef72f320075b03dff4abe69c6090ce41aac1366c7e96c_1.jpg

@anti elppa at your service :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Het mooie is dat @almelo15 net klaar was met ETH shillen en uit te leggen dat het beter was dan BTC en jij daarna met een perfecte timing even langskomt om zijn ongelijk nog maar even aan te tonen, prachtig _/-\o_

Daarom is ie een beetje gepikeerd, kan jij niets aan doen, je timing was echter geweldig. En @almelo15 representeert de community niet, hij representeert de ETH aanhangers.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:31:
Ik heb wat BTC en ETH, ik speel er al sinds 2016 mee, maar altijd met kleine bedragen. Eerste jaren (tot ~2021) was ik redelijk actief, maar sinds enkele jaren volg ik het totaal niet meer.

Ik dacht even kijken wat de trend is..

In USD:
ETH afgelopen 1 jaar: -29%
BTC afgelopen 1 jaar: +73%

Terwijl mijn ervaring was dat ETH en BTC ongeveer gelijk op gingen (alsof de ETH gekoppeld was aan BTC). Kennelijk is dat (al een tijdje) niet meer zo?

Is daar een reden voor, wordt het ETH netwerk te duur, of ..? Ik overweeg om mijn ETH in te ruilen voor BTC.

/edit
Owja, en al die jaren nooit een hardware wallet gehad (heeft altijd op een exchange gestaan). Misschien ook maar eens overwegen :D
ETH heeft de afgelopen jaren inderdaad minder gepresteerd dan Bitcoin. Een altcoin meepakken kan altijd, maar nooit meer dan 1, maximaal 2 cycles bewaren, want linksom of rechtsom leggen ze het dan gelukkig af tegen Bitcoin.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ja mij niet gezien ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:47:
[...]

[Afbeelding]
Mooi man. Rokende bbq's eromheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:39
anti elppa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:45:
[...]

Nee gewoon in 1 ruk doorgegaan. Ben alleen mijn schoenen kwijt.
Wel jammer. Waren pas 7 jaar oud. Zaten pas 3 gaten in ook.

[Afbeelding]
Ah pitt bier. Ook zo’n pareltje.

Heb een x TT nacht bezocht. Was een van de kutste ervaringen in m’n leven. Ik ga nog liever rekt. Hopelijk heb je het naar je zin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8L6J2z8XTi7RdX4g7wtqpgGLSw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PO6rEFq18OHmC6NOo1HQyjO0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
gebruikershaes schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:29:
[...]

Ah pitt bier. Ook zo’n pareltje.

Heb een x TT nacht bezocht. Was een van de kutste ervaringen in m’n leven. Ik ga nog liever rekt. Hopelijk heb je het naar je zin.
Bedoel je nacht van assen? Is kut idd. Komen ook al 15jaar niet meer in de stad. Kut sfeer daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:07

Coldcat

HODL

Darrell schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:11:
[...]

Mooi man. Rokende bbq's eromheen.
Ik keek naar de tetten…

Kan nog net door de policy denk ik :+

Niet allemaal nog een keer kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 28-06-2025 15:54 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:54:
[...]

Ik keek naar de tetten…

Je krgijgt wel manboobs van al die pils en een goede spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik keek naar de tetten…

Toch ff gedaan en had ze in eerste instantie niet gezien. Kan nog net idd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Ik keek naar de tetten…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLIBcyMQ8h1stdBItTnJ2NP9nCc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QHOzspe45pCYseJoWnv8i59w.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:59:
[...]

Het mooie is dat @almelo15 net klaar was met ETH shillen en uit te leggen dat het beter was dan BTC en jij daarna met een perfecte timing even langskomt om zijn ongelijk nog maar even aan te tonen, prachtig _/-\o_

Daarom is ie een beetje gepikeerd, kan jij niets aan doen, je timing was echter geweldig. En @almelo15 representeert de community niet, hij representeert de ETH aanhangers.
Behalve eth tot dusver, maar dat vergeten we dan wel ff in het belang van de meerderheid hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Ik keek naar de tetten…

Haha. Laatste jaren is het ook echt een rage om aantal oude tv's mee te nemen en dan dag en nacht porno erop te zetten.....in de ochtend en middag komen er soms normies de camping op om een rondje te lopen (soms met kinderen), die koppen, priceless _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:21:
[...]

Behalve eth tot dusver, maar dat vergeten we dan wel ff in het belang van de meerderheid hier.
Ah ja, dan kijk ik verkeerd, sorry, ik dacht hier al vanaf juni 2017 een downtrend te zien, my bad.... ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx9auUBvfHDL1DzUiEWEDc6kIEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aYaTqRLwhC1HjX0kTZgTaWSO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 28-06-2025 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Kan gewoon genieten van die timing that's all. Nu alsnog eth omwisselen voor btc. Vind ik mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
[...]

Ah ja, dan kijk ik verkeerd, sorry, ik dacht hier al vanaf juni 2017 een downtrend te zien, my bad.... ;)
[Afbeelding]
No worries, gewoon alle data gebruiken en dan is het je duidelijk. 2 cycles, 33 cycles, vanaf mei 1987, juli 2019. Je kunt altijd je coin wel in het voordeel krijgen. Vanaf dat eth bestaat heeft het beter gepresteerd dan btc. Lastiger is het wederom niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
[...]

Kan gewoon genieten van die timing that's all. Nu alsnog eth omwisselen voor btc. Vind ik mooi.
Ah jah, want er is inderdaad 100% zekerheid dat ETH BTC gaat outperformen, durf je je hele PF erom te wedden?

Je bent echt een klassieke volhardende shiller, het enige dat nog ontbreekt is: Hey jongens, ik heb betere dingen te doen dan met jullie omgaan, ik ga weer, doei!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:28:
[...]

No worries, gewoon alle data gebruiken en dan is het je duidelijk. 2 cycles, 33 cycles, vanaf mei 1987, juli 2019. Je kunt altijd je coin wel in het voordeel krijgen. Vanaf dat eth bestaat heeft het beter gepresteerd dan btc. Lastiger is het wederom niet.
Ik post toch net een chart van ETH vs BTC vanaf 2017, die kan je niet recht lullen. Daarvoor deed ETH het inderdaad tijdelijk beter dan BTC, maar daarna niet meer, dat is duidelijk zichtbaar, charts liegen niet.

En mei 1987?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 16:38
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:29:
[...]

Ah jah, want er is inderdaad 100% zekerheid dat ETH BTC gaat outperformen, durf je je hele PF erom te wedden?

Je bent echt een klassieke volhardende shiller, het enige dat nog ontbreekt is: Hey jongens, ik heb betere dingen te doen dan met jullie omgaan, ik ga weer, doei!
Op dat punt, dit misschien wel interessant:

YouTube: Why Has Alt Season Not Happened Yet (Part 2)?

Over alts en of en wanneer ze gaan presteren. Benjamin is wel echt een Bitcoin maxi maar vind dat hij het hier wel mooi schetst.

Dus idd nog maar de vraag wanneer ETH BTC gaat outperformen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
anti elppa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:47:
[...]

Bedoel je nacht van assen? Is kut idd. Komen ook al 15jaar niet meer in de stad. Kut sfeer daar
Ja heet dat zo tegenwoordig? En idd zo’n grafsfeer had ik nog nooit meegemaakt. Maar is gezellig op de camping dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
[...]

Is er klassiek teken van hersenspoeling. Dat zie je bij de XRP army ook. Teveel onzin geconsumeerd waardoor ze niet meer dingen in perspectief kunnen zetten. Daarom beter om simpelweg de charts te traden en nieuws en onzin links te laten liggen. Als ETH gaat moonen ben in on board. Tot die tijd heb ik er spijt van dat ik m’n bag te lang heb vastgehouden. Alsnog wel mooie winsten vanaf 1600.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 07:12
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:35:
Ik post toch net een chart van ETH vs BTC vanaf 2017, die kan je niet recht lullen. Daarvoor deed ETH het inderdaad tijdelijk beter dan BTC, maar daarna niet meer, dat is duidelijk zichtbaar, charts liegen niet.
Precies, en die tijdelijke periode van BTC outperformance kan je aan vrijwel iedere altcoin toekennen. Als ze na introductie even het hippe muntje van de maand zijn gaan ze wellicht x1000 vanaf launch, maar daarna is het gewoon klaar. Bekende of populaire altcoins kunnen wellicht nog wat meer cycles overleven, waaronder ETH. Maar al die altcoins zijn - zoals Benjamin het altijd noemt - "oscillators at best". Kan in een eventueel altseason echt nog wel weer kortstondig BTC outperformen, maar ook dan gaat het gewoon op en neer binnen een cycle-wide range.

Daarnaast is het binnen de community inmiddels toch ook breed gedragen dat echte retail hype deze cycle compleet ontbreekt? Ik vraag mij af hoe je daar tegenaan kijkt @almelo15: zonder de extreme retail hype waarin ieder nieuwtje voor een mega pump zorgt gaan die altcoins gewoon niet die gigantische pumps laten zien, inclusief ETH. Nou ja, niet helemaal waar: ook ETH heeft inmiddels enige institutional interest, dus die kan ook zonder retail nog wel wat stijgen. Maar voor echte gekte heb je ook gewoon Henk, Ingrid & random Reddit users nodig.

Maar zoals ik al zei: het is redelijk evident dat die groep deze cycle nog steeds afwezig is. Zo ontiegelijk veel mensen die zich in 2017 en 2021 aan altcoins hebben gebrand en die dingen nooit niet meer willen aanraken. Teveel mensen zijn rekt gegaan en hebben door dat 99% gewoon een dikke ponzi is. En dan zijn er ook nog eens een veelvoud aan muntjes vergeleken met vorige cycle.

Daarnaast zijn uiteraard ook nog QE, rate cuts en money printing nodig. In die zin was de gigantische pump tijdens de coronapandemie ook vrij uniek, dat ontbreekt nu gewoon volledig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:33
In de volgende Bull run over +/- 4 jaar is Almelo weer terug, BTC in de 500k en ETH nog onder de huidige ATH. Maarja, er zal vast een korte periode zijn in die bullrun dat ETH even een aantal procenten harder omhoog gaat en dan roept: Zie je wel! ETH outperformed BTC.

Don't merry alts. Ever.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-06 19:07
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
[...]

[Afbeelding]
De mate waarin mensen overtuigd zijn van hun alts is echt voer voor wetenschappelijk onderzoek.

De XRP army, ETH, ADA. Heilige overtuiging dat het de wereld over gaat nemen.

Gaat natuurlijk niet gebeuren.

De belangrijkste reden: veel muntjes claimen een oplossing te hebben voor een probleem dat niet bestaat.

Stel dat er wel vraag ontstaat voor de oplossing die ze bieden. Dan gaat het volgende gebeuren:

Betaaloplossingen: banken richten zelf wel een protocol in. Doei XRP
Smart contracts: techbedrijven richten zelf wel een protocol in. Doei ETH, doei ADA

Er is simpelweg geen enkel argument voor grote ondernemingen (en die heb je nodig voor de adoptie die enkelen verwachten) om een bestaande chain van een derde partij te implementeren.

Ergo:
De vraagzijde wordt door alle hodlers extreem overschat, het aanbod is bij vele alts toenemende of in de basis al gigantisch. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen wat dit met de prijs per token gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:51:
[...]

oh lol, en ook verkrijgbaar bij Kraken 7(8)7
Haha the new second best!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra daar moet ik eigenlijk toch wel een kwarktas van hebben. O-)

Edit: Vergeet ik bijna de kwark...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOadb0BzJIE3pr5NN_eKtXXRQqtr7UYAPWpidc2eUUs31_cQI5fLGa6ax3jP1H39WJz-o&usqp=CAU

[ Voor 56% gewijzigd door sh4d0wman op 28-06-2025 17:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:06:

spoiler:
Ah kwark.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4qIs0vAoB9A33CvnISpruJKis0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLrOFfwX8y683SHjK71cNnBR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:35:
[...]

En mei 1987?
Wederom een bijzondere manier van feiten verdraaien. Hoe kun je nu van iets dat over de hele periode beter presteerd verklaren dat het tijdelijk beter presteerd? Ik zal je een handje helpen. Maak notities voor als je het een volgende keer niet begrijpt.

Eth doet het sinds oprichting over de gehele periode tot nu veel beter dan btc. Btc doet het de laatste jaren tijdelijk beter.

Lees mijn bericht anders aan jezelf voor. Misschien heb je moeite met lezen, maar kokt het wel binnen als je het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
[...]

Nee, dat zeg ik wederom niet. Als je gewoon naar de eth/btc chart bent dan hoef je toch geen Sherlock Holmes te zijn om te zijn dat dit een dom moment is om te switchen? Ik had het over de timing. Wie het uiteindelijk beter gaat doen weet niemand.

[ Voor 6% gewijzigd door almelo15 op 28-06-2025 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:06:

spoiler:
https://x.com/TheTitCoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:24:
[...]

Wederom een bijzondere manier van feiten verdraaien. Hoe kun je nu van iets dat over de hele periode beter presteerd verklaren dat het tijdelijk beter presteerd? Ik zal je een handje helpen. Maak notities voor als je het een volgende keer niet begrijpt.

Eth doet het sinds oprichting over de gehele periode tot nu veel beter dan btc. Btc doet het de laatste jaren -> tijdelijk <- beter.

Lees mijn bericht anders aan jezelf voor. Misschien heb je moeite met lezen, maar kokt het wel binnen als je het hoort.
"tijdelijk beter", prachtig figuur ben je ook. En nou niet bij een 2% stijging hier even jezelf op de borst komen kloppen, dat mag pas weer boven de 0.155 ETH/BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Guere schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:52:
[...]

Precies, en die tijdelijke periode van BTC outperformance kan je aan vrijwel iedere altcoin toekennen. Als ze na introductie even het hippe muntje van de maand zijn gaan ze wellicht x1000 vanaf launch, maar daarna is het gewoon klaar. Bekende of populaire altcoins kunnen wellicht nog wat meer cycles overleven, waaronder ETH. Maar al die altcoins zijn - zoals Benjamin het altijd noemt - "oscillators at best". Kan in een eventueel altseason echt nog wel weer kortstondig BTC outperformen, maar ook dan gaat het gewoon op en neer binnen een cycle-wide range.

Daarnaast is het binnen de community inmiddels toch ook breed gedragen dat echte retail hype deze cycle compleet ontbreekt? Ik vraag mij af hoe je daar tegenaan kijkt @almelo15: zonder de extreme retail hype waarin ieder nieuwtje voor een mega pump zorgt gaan die altcoins gewoon niet die gigantische pumps laten zien, inclusief ETH. Nou ja, niet helemaal waar: ook ETH heeft inmiddels enige institutional interest, dus die kan ook zonder retail nog wel wat stijgen. Maar voor echte gekte heb je ook gewoon Henk, Ingrid & random Reddit users nodig.

Maar zoals ik al zei: het is redelijk evident dat die groep deze cycle nog steeds afwezig is. Zo ontiegelijk veel mensen die zich in 2017 en 2021 aan altcoins hebben gebrand en die dingen nooit niet meer willen aanraken. Teveel mensen zijn rekt gegaan en hebben door dat 99% gewoon een dikke ponzi is. En dan zijn er ook nog eens een veelvoud aan muntjes vergeleken met vorige cycle.

Daarnaast zijn uiteraard ook nog QE, rate cuts en money printing nodig. In die zin was de gigantische pump tijdens de coronapandemie ook vrij uniek, dat ontbreekt nu gewoon volledig.
Ik ben het met vrijwel alles eens wat je zegt. Pas echter op met het denken dat wij geen Henk en Ingrid zijn omdat we toevallig wat langer in crypto zitten. Ik zie mijzelf en de rest van het gepeupel hier ook als Henk en Ingrid eigenlijk. Maar wellicht dat mensen in zichzelf gaan geloven als ze een hoog rendement hebben, wekelijks filmpjes van saylor en benjamin kijken.

Ik zie self attribution bias als een henk en ingrid fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:31:
[...]

"tijdelijk beter", prachtig figuur ben je ook. En nou niet bij een 2% stijging hier even jezelf op de borst komen kloppen, dat mag pas weer boven de 0.155 ETH/BTC.
Moet je nagaan als we daar zouden komen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Danjel schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:55:
In de volgende Bull run over +/- 4 jaar is Almelo weer terug, BTC in de 500k en ETH nog onder de huidige ATH. Maarja, er zal vast een korte periode zijn in die bullrun dat ETH even een aantal procenten harder omhoog gaat en dan roept: Zie je wel! ETH outperformed BTC.

Don't merry alts. Ever.
Als dat uitkomt zou het betekenen dat btc het over de gehele periode beter heeft gedaan. Daar is nu geen sprake van. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:26:
[...]

Nee, dat zeg ik wederom niet. Als je gewoon naar de eth/btc chart bent dan hoef je toch geen Sherlock Holmes te zijn om te zijn dat dit een dom moment is om te switchen? Ik had het over de timing. Wie het uiteindelijk beter gaat doen weet niemand.
Klopt, dit is een dom moment om te switchen, het beste moment was al in juni/juli 2017 geweest.

Je 2e beste moment is eind deze run, waarin ETH nog even een laatste stuiptrekking doet. Dat is ook het moment dat jij de polonaise op de tafel doet, hier nog even snel je gelijk komt halen, nog steeds feiten negeert waarbij men aantoont dat BTC het deze én de vorige run beter heeft gedaan. Iedereen weet hier nu al dat jij ieder klein piekje zult aangrijpen om hier aan te geven dat je gelijk had, ondanks dat het grotere plaatje aangeeft dat je ongelijk hebt.

We hebben er al zoveel zoals jij zien komen en gaan... Je beseft het alleen zelf nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:32:
[...]

Moet je nagaan als we daar zouden komen. _O-
Dat zou inderdaad super gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:36:
[...]

Klopt, dit is een dom moment om te switchen, het beste moment was al in juni/juli 2017 geweest.

Je 2e beste moment is eind deze run, waarin ETH nog even een laatste stuiptrekking doet. Dat is ook het moment dat jij de polonaise op de tafel doet, hier nog even snel je gelijk komt halen, nog steeds feiten negeert waarbij men aantoont dat BTC het deze én de vorige run beter heeft gedaan. Iedereen weet hier nu al dat jij ieder klein piekje zult aangrijpen om hier aan te geven dat je gelijk had, ondanks dat het grotere plaatje aangeeft dat je ongelijk hebt.

We hebben er al zoveel zoals jij zien komen en gaan... Je beseft het alleen zelf nog niet.
Je zou in dit geval ook kunnen zeggen. Netjes dat jij in ieder geval na 3 jaar van verlies t.o.v. btc, op de bodem, alsnog zo heftig in eth gelooft. Ipv nu al jezelf in te dekken voor een eventuele altrun die de afgelopen 3 jaar weer in 4 maand tijd omver werpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:46

koelebobes

Wen BTC €100K

almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:41:
[...]

Je zou in dit geval ook kunnen zeggen. Netjes dat jij in ieder geval na 3 jaar van verlies t.o.v. btc, op de bodem, alsnog zo heftig in eth gelooft. Ipv nu al jezelf in te dekken voor een eventuele altrun die de afgelopen 3 jaar weer in 4 maand tijd omver werpt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHWucLNmCAUwAeTqnoGFsSqQxNA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CnskdwtXt6IveoIhWxFrMOVG.gif?f=user_large

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHovTvnqDEyj5JVj4Z3XyCqv7F0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86VszARnkJkvBB8waDnswxXc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
omg neeeeeee, een legend RIP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:33
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:34:
[...]

Als dat uitkomt zou het betekenen dat btc het over de gehele periode beter heeft gedaan. Daar is nu geen sprake van. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8tl0I9WUbgWzh9K_Zwij0XiMF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xfjWsJagaAwB7vVgUQPeFNgk.png?f=fotoalbum_large

:?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Ik vorm automatisch een profiel van iedereen om mij heen. Daarin zitten variabelen en op basis van ervaringen, fingerspitzengefühl, instinct, intuïtie, etc. vormt zich daar een beeld van iemand. Zie ik iemand die aardig en oprecht is, het beste met anderen voor heeft, een keer het boetekleed aantrekt, etc. dan verdient die van mij respect, vertrouwen, ondersteuning, motivatie, tijd, energie, zorg en aandacht.

In de basis zal je vast wel aardig zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar je komt hier met een doel en missie: Anderen overtuigen van je gelijk, zonder daarbij respect te hebben voor anderen en te luisteren naar wat ze tegen je zeggen. Je zegt een paar posts geleden zelfs tegen mij dat ik er niets van begrijp, alles nog een keer moet lezen of het zelfs maar moet uitspreken om het te gaan begrijpen. Daardoor zijn een aantal variabelen nog verder van groen naar rood veranderd.

Waarom zou ik dan nu tegen jou zeggen dat je het netjes doet? Ga daar maar eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En precies dit soort reacties bedoel ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-L2xENnnSpyNqH4mk8c2IqW4ZI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Cm24mw8pQDT9PQiK2SUNlkQO.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
en doorpakken LTC, let's goo!

spoiler:
De deadlines voor de beslissingen over de Litecoin (LTC) ETF’s variëren afhankelijk van de aanvrager, gebaseerd op recente informatie:
Canary Capital Litecoin ETF: De SEC heeft de beslissing uitgesteld en vraagt nu om publieke commentaren, met een nieuwe deadline van 13 mei 2025 (oorspronkelijk 29 maart 2025). Een definitieve beslissing kan echter pas komen tegen 2 oktober 2025, binnen de maximale 240-dagen beoordelingsperiode.

Grayscale Litecoin ETF: De nieuwe deadline na uitstel is 17 juni 2025, met een mogelijke definitieve beslissing tegen 10 oktober 2025.

CoinShares Litecoin ETF: De initiële deadline was 26 mei 2025, met een definitieve beslissing mogelijk tegen 23 oktober 2025.

Belangrijke opmerkingen:
Bloomberg-analisten schatten de kans op goedkeuring van een Litecoin ETF in 2025 op 90%, mede door de gelijkenis met Bitcoin’s proof-of-work mechanisme.

De SEC heeft recent andere crypto-ETF’s (zoals XRP en Solana) uitgesteld, maar Litecoin’s aanvraag kreeg minder directe vertraging, wat speculatie over een eerdere goedkeuring voedt.

Polymarket geeft een kans van 47% voor goedkeuring vóór 31 juli 2025.

[ Voor 95% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2025 18:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:58:
[...]

Ik vorm automatisch een profiel van iedereen om mij heen. Daarin zitten variabelen en op basis van ervaringen, fingerspitzengefühl, instinct, intuïtie, etc. vormt zich daar een beeld van iemand. Zie ik iemand die aardig en oprecht is, het beste met anderen voor heeft, een keer het boetekleed aantrekt, etc. dan verdient die van mij respect, vertrouwen, ondersteuning, motivatie, tijd, energie, zorg en aandacht.

In de basis zal je vast wel aardig zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar je komt hier met een doel en missie: Anderen overtuigen van je gelijk, zonder daarbij respect te hebben voor anderen en te luisteren naar wat ze tegen je zeggen. Je zegt een paar posts geleden zelfs tegen mij dat ik er niets van begrijp, alles nog een keer moet lezen of het zelfs maar moet uitspreken om het te gaan begrijpen. Daardoor zijn een aantal variabelen nog verder van groen naar rood veranderd.

Waarom zou ik dan nu tegen jou zeggen dat je het netjes doet? Ga daar maar eens over nadenken.
In ieder geval bedankt voor de tijd van deze post dan ;). Ik herken veel in wat je zegt en ik denk zelfs dat wr best wat overeenkomsten hebben. Zoals iedereen vorm ik onbewust ook een beeld van mensen op basis van ervaring en intuïtie, en ik snap dat je op basis van mijn toon wat variabelen op rood hebt gezet. Je laatste post zet bij mij juist wat op groen. :>

Ik merk zelf dat ik me soms frustreer als een inhoudelijke discussie wordt platgeslagen met “de prijs” als voornaamste argument of met een losse meme. Dan schiet ik wat sneller in een overtuigende houding, wat misschien te stellig overkomt. Zal wat vaker tot 10 tellen. Ik heb overigens sowieso niet het doel of de illusie om mensen van eth te overtuigen. Dat is aan eth en zijn toepassingen zelf.

Hoe dan ook, ik waardeer dat je de tijd neemt om dit zo onder woorden te brengen. Wat mij betreft liggen er genoeg raakvlakken om op een normale manier verder te
praten.

[ Voor 3% gewijzigd door almelo15 op 28-06-2025 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Foutje, nevermind.

[ Voor 97% gewijzigd door almelo15 op 28-06-2025 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 14:47:
[...]

[Afbeelding]
Haha grappig, hier ben ik vanmiddag nog langs gereden!

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eusebius schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:29:
[...]

Haha grappig, hier ben ik vanmiddag nog langs gereden!
Heel hard neem ik aan? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fFMk_DoNPrKW4jaqVeyWbDYYtw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fwDB0GX35fBHH159AksI7tUc.png?f=fotoalbum_large

Elppa??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maxima, duh :+ heeft die sowieso 3x brommers mee stoan kiek'n

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-PSCOz0LhRbsP4NiL6SPuQRdEk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9v3mwumR1degR1JeM9v6pLs5.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Eerlijk is eerlijk. Ik krijg wel waar voor mn tag.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Pelox
Wen nieuwe bbq..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XHtzHePlRJ848E4CQpbGmt5nug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t1YSC48RbZZG3GjpS69VmP67.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Waah schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:35:
[...]

Maxima, duh :+ heeft die sowieso 3x brommers mee stoan kiek'n
Dacht die kale sloopkogel op de achtergrond :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
_O- tekst maakt de foto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik ben je heel dankbaar. Dankzij believers als jij kon ik nog voor een redelijke prijs afscheid nemen van mijn eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Als dat een kolenbbq was geweest had ik gezegd ff opstoken naar 300c en dan is die weer als nieuw. Maar dit zal wel geen kolen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nee heel langzaam waardoor ik een boete kreeg voor te langzaam rijden.
Toen ik een reden moest opgeven en over shitcoins, SC en anti-appels begon keek meneer de agent me meewarig aan en mocht ik doorrijden.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
knakworst schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:40:
[...]

Ik ben je heel dankbaar. Dankzij believers als jij kon ik nog voor een redelijke prijs afscheid nemen van mijn eth.
Eth heeft nog nooit een redelijke prijs gehad, dus dat is sowieso al erg knap. Boven de 10k ben je de eerste in de rij die weer wil terugkopen. Wellicht mag je dan wat van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:19
almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:48:
[...]

Eth heeft nog nooit een redelijke prijs gehad, dus dat is sowieso al erg knap. Boven de 10k ben je de eerste in de rij die weer wil terugkopen. Wellicht mag je dan wat van mij.
Je mag mijn ETH wel overkopen voor 5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
GioStyle schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:56:
[...]

Je mag mijn ETH wel overkopen voor 5k.
Misschien als het een volgende cycle de bodem blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:22
Taro schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:02:
[...]

ETH heeft de afgelopen jaren inderdaad minder gepresteerd dan Bitcoin. Een altcoin meepakken kan altijd, maar nooit meer dan 1, maximaal 2 cycles bewaren, want linksom of rechtsom leggen ze het dan gelukkig af tegen Bitcoin.
Ik heb ETH eigenlijk nooit echt als een altcoin gezien, ETH was het kleine broertje van BTC, groeide altijd mee met BTC. Kennelijk is dat tegenwoordig anders. Maar waardoor komt dat?

Komt er binnenkort nog een leuke update, zo niet, zet ik het om naar BTC en zie ik het over 5 jaar wel weer.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:04:
[...]

Ik heb ETH eigenlijk nooit echt als een altcoin gezien, ETH was het kleine broertje van BTC, groeide altijd mee met BTC. Kennelijk is dat tegenwoordig anders. Maar waardoor komt dat?

Komt er binnenkort nog een leuke update, zo niet, zet ik het om naar BTC en zie ik het over 5 jaar wel weer.
Heb er een paar kratjes in geduwd toen ze 90 dollar waren. Inmiddels een paar kratjes verkocht, maar heb nog wat over. Hopelijk nog een keer een nieuwe ath dan knal ik er weer wat uit.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:06
Pelox schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:11:
[...]

Heb er een paar kratjes in geduwd toen ze 90 dollar waren. Inmiddels een paar kratjes verkocht, maar heb nog wat over. Hopelijk nog een keer een nieuwe ath dan knal ik er weer wat uit.
Ik heb nog nooit kratjes van 90 $ gehad😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
brothermaynard schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:13:
[...]

Ik heb nog nooit kratjes van 90 $ gehad😉
Heel speciaal bier.

Zero.

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!