Trust me when I say this is only the beginning.
Stilstaan (jouw beleving) is nog altijd beter dan de verkeerde kant (PoS) op bewegen.almelo15 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 17:40:
[...]
Hahah eth gebruiken voor stilstand t.o.v. btc![]()
:strip_exif()/f/image/eYu8Woyo7l9zrxswdc2Pxz5Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie nog steeds geen toegevoegde waarde en de prijs actie is dramatisch.
Tech zegt niks in de crypto wereld, dat is al vaak genoeg bewezen. Het gaat er om welke bekend zijn (BTC, ETH en mss nog een paar) en de meeste hype (voornamelijk memecoins). BTC is in dat opzicht toch ook een oude stoomlocomotief, maar wel het meest succesvolle.Numbers schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:06:
[...]
Ethereum is de stoomlocomotief terwijl er al hoge snelheidstreinen rond rijden. Blijf niet in het verleden hangen
Het is al twee maanden geleden dat eth een laagste koers printte tegenover btc. Dus misschien is dit wel de grote ommekeer.Domino schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:07:
[...]
Stilstaan (jouw beleving) is nog altijd beter dan de verkeerde kant (PoS) op bewegen.
[Afbeelding]
bsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:08:
[...]
Tech zegt niks in de crypto wereld, dat is al vaak genoeg bewezen. Het gaat er om welke bekend zijn (BTC, ETH en mss nog een paar) en de meeste hype (voornamelijk memecoins). BTC is in dat opzicht toch ook een oude stoomlocomotief, maar wel het meest succesvolle.
/f/image/RHmGuWUjDXsqGxRMzQ5G99QY.png?f=fotoalbum_large)
==
hoi
Klopt, maar ondanks dat Bitcoin crypto is houdt de vergelijking daarna ver op. Bitcoin is een store of value. Ethereum is een verouderde chain waarbij de L2's de meeste winst binnen harken ten kosten van het moederschip Ethereum.bsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:08:
[...]
Tech zegt niks in de crypto wereld, dat is al vaak genoeg bewezen. Het gaat er om welke bekend zijn (BTC, ETH en mss nog een paar) en de meeste hype (voornamelijk memecoins). BTC is in dat opzicht toch ook een oude stoomlocomotief, maar wel het meest succesvolle.
Mijn opmerking ging niet over Ethereum versus Bitcoin, maar versus een Solana die Ethereum op bijna alle vlakken out performed.
Trust me when I say this is only the beginning.
/insert ‘omg it’s happening meme’knakworst schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:20:
[...]
Het is al twee maanden geleden dat eth een laagste koers printte tegenover btc. Dus misschien is dit wel de grote ommekeer.
Stel een sellorder in en klaarbsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 17:58:
[...]
Als ik nou eens een keer handel naar mijn ideeen/gevoel 😴 SUI schiet ff omhoog.
? Ik heb geen SUI gekocht, dat is het hele probleem 😏
Wat heb je dan nog alleen Vet?bsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:23:
[...]
? Ik heb geen SUI gekocht, dat is het hele probleem 😏
Denk je tot mijn handelen goed gaat, ik verkocht gister mijn laatste alt LPT en die gaat nu ook moon
Maar stick to the plan zondag weer wat BTC kopen, naar alts rouleren kan altijd nog
[ Voor 17% gewijzigd door Pinsa op 27-06-2025 19:30 ]
Wij zijn een beetje de dumb and dumber van dit topic...Pinsa schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Wat heb je dan nog alleen Vet?
Denk je tot mijn handelen goed gaat, ik verkocht gister mijn laatste alt LPT en die gaat nu ook moon
Maar stick to the plan zondag weer wat BTC kopen, naar alts rouleren kan altijd nog
:strip_exif()/f/image/ollHaembnamS5jBCjaSuDfet.jpg?f=fotoalbum_large)
Hebben we hier leden die goed zijn met TA?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Valt mee joh al die maxi,s hier zijn ook shitcointraders geweest en ook hard op hun muil gegaan leer er van zou ik zeggen jij kan ook nog van strategie veranderen nubsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:31:
[...]
Wij zijn een beetje de dumb and dumber van dit topic...
[Afbeelding]
Het lijkt wel een raket van Elon Muskknakworst schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:47:
En weer met beide beentjes op de grond.
==
hoi
@jvel92 jij zat hierin toch?Muzzy schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:51:
Aave begint interessant te worden. Iemand anders ook aan het kijken.
Hebben we hier leden die goed zijn met TA?
Numbers schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:06:
[...]
Ethereum is de stoomlocomotief terwijl er al hoge snelheidstreinen rond rijden. Blijf niet in het verleden hangen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OhsSyUSqwpYH90swrbVtPt9q.jpg?f=user_large)
Ja man daar zit ook wat in je moet wel de juiste uitkiezen, 2017 was een mooie tijd eigenlijk zoveel keus was er toen nog niet.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qWARLyXgc5ZoKCPkcnyvrFdW.gif?f=user_large)
Tja, helaas de waarheid. Weinig meer te halen dus. Bitcoin kan nog 20% stijgen deze cyclus? Daarna bear en na 4 jaar weer verder (geen idee, maar zoiets?). Dus nu alles omzetten naar BTC geeft met geluk nog een +20% (korte termijn). Alts mogelijk wat meer als we nog een mini altseizoen krijgen of exit pumps, maar met een veel groter risico.
Dit zou wel eens het kijkcijfer kanon van 2026 kunnen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door MrFX op 27-06-2025 21:01 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik had het ook gelezen idd, een reallife soap ik zie het wel voor me, ook goed om wat coins te shillenMrFX schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:00:
Met de overname van RTL door DPG komt de reallife SC soap toch weer een stapje dichtbij.
Dit zou wel eens het kijkcijfer kanon van 2026 kunnen worden.
Veel plezier, mooie atser.
De Lidl verkoopt nu een bijpassend blousje voor vijf knaken.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/Wcknj0yfH0DLhCJRKyHssNsi.webp?f=user_large)
Ik heb ‘m nog gekocht ook.
Maktub
Betalen om reclame te maken....MrMrq schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:22:
[...]
Veel plezier, mooie atser.
De Lidl verkoopt nu een bijpassend blousje voor vijf knaken.
[Afbeelding]
Ik heb ‘m nog gekocht ook.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Als je wist hoe ik eruit zag dan wist je dat ik geen aantrekkelijk boegbeeld ben voor de Lidl…
[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 27-06-2025 22:38 ]
Maktub
Niemand weet waar btc naar toe kan stijgen, wie weet was 110k de top deze cycle. Afgaande op resultaten uit het verleden is de bear-bottom 12 tot 18 maanden na de top, dan moet je in gaan schalen. Dan rustig weer op naar de nieuwe halving en bull. Maarja… gaat het nu weer zo uitspelen??bsmpower schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:00:
[...]
Tja, helaas de waarheid. Weinig meer te halen dus. Bitcoin kan nog 20% stijgen deze cyclus? Daarna bear en na 4 jaar weer verder (geen idee, maar zoiets?). Dus nu alles omzetten naar BTC geeft met geluk nog een +20% (korte termijn). Alts mogelijk wat meer als we nog een mini altseizoen krijgen of exit pumps, maar met een veel groter risico.
Als het nu weer gaat uitspelen zoals voorgaande cycles hebben we nog een mooi najaar te gaan aan pumperino, voor BTC althans.. en daarna wellicht een kortstondige alt season? Wie zal t zeggen..Domino schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 22:23:
[...]
Niemand weet waar btc naar toe kan stijgen, wie weet was 110k de top deze cycle. Afgaande op resultaten uit het verleden is de bear-bottom 12 tot 18 maanden na de top, dan moet je in gaan schalen. Dan rustig weer op naar de nieuwe halving en bull. Maarja… gaat het nu weer zo uitspelen??
Alle seinen staan op groen en de markt gaat gewoon ontploffen als de rentes omlaag gaan in de US, en als QE aan gaat al helemaal.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hebben ze de BTC_Rolex bedacht.
Ik heb wel de uitleg gevonden.. zelfs met een voorspellend vermogen.

Tot nu wijst de wijzer op 10 voor 12 en gaat richting de top die op 12:00 ligt.
Ik vermoed dat de prijs rond de 21 .... miljoen muntjes ligt.
Dat is echt wel heel schraal hoor. Ik heb al jaren prachtige Reef Fanning slippers met flesopener eronder, kan je gewoon lauwe flesjes openen ipv blikjes drinken:
:strip_exif()/f/image/S8gimb3qU5gj2m6OlpcqonOW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/AD6hWFYLEbqcONrTJzlrzBZ4.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Die is goed als je in een hondendrol trapt.Taro schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 23:14:
[...]
Dat is echt wel heel schraal hoor. Ik heb al jaren prachtige Reef Fanning slippers met flesopener eronder, kan je gewoon lauwe flesjes openen ipv blikjes drinken:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het zijn in ieder geval geen slippers waarvan de bovenkant los in de onderkant zit.gebruikershaes schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 23:16:
[...]
Die is goed als je in een hondendrol trapt.
Als je daarmee in water of een andere substantie trapt dan krijg je het ook aan je blote voet
Dat zit wel Schnorr.
Mooie analyse. Hij is al weken bezig met deze setup die samenkomt.
- COINBASE Skyrocket
- S&P / Nasdaq ATH
- Goud consolidatie
- BTC in bullflag na de sweep low
Alle ingredienten dat btc (en de rest vd markt moet gaan)
Nu wachten op de spark die alles in vuur en vlam zet voor de laatste fase
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 27-06-2025 23:27 ]
Drie keer lezen en ik snap het nog steeds niet.Stukfruit schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 23:21:
[...]
Het zijn in ieder geval geen slippers waarvan de bovenkant los in de onderkant zit.
Als je daarmee in water of een andere substantie trapt dan krijg je het ook aan je blote voet
Slippers met gaten erin kan ik begrijpen. Maar die met een extra zool….
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Je moet het zien (en meegemaakt hebbenColdcat schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:11:
[...]
Drie keer lezen en ik snap het nog steeds niet.
Slippers met gaten erin kan ik begrijpen. Maar die met een extra zool….

Zie je de gaten aan de onderkant waar de bandjes van de bovenkant in vast blijven haken?
Daar komt dus vrolijk water (en andere min of meer vloeibare zaken) doorheen.
Dat zit wel Schnorr.
Ik dacht altijd aan de Linux distributie Ubuntu, maar net las ik dat het de fenomeen/filosofie "ik ben wat wij zijn" of "I Am Because We Are" is. Leuk, dit ga ik onthouden.
When moon ser?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
En als je dan met je prachtige Reef Fanning slippers met flesopener eronder aan het shinen bent, net door andere min of meer vloeibare zaken gelopen bent, je flesje nonchalant met je prachtige Reef Fanning slippers met flesopener eronder opent...Stukfruit schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:18:
[...]
Je moet het zien (en meegemaakt hebben) om het te begrijpen:
[Afbeelding]
Zie je de gaten aan de onderkant waar de bandjes van de bovenkant in vast blijven haken?
Daar komt dus vrolijk water (en andere min of meer vloeibare zaken) doorheen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4hUP5PXqFiqRgLbWDWklkD7W.gif?f=user_large)
@kbuntu denk ik dat je bedoelt?Gondor schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:24:
Als ik het me goed herinner hebben/hadden we hier een gebruiker met de nick Ubuntu.
Ik dacht altijd aan de Linux distributie Ubuntu, maar net las ik dat het de fenomeen/filosofie "ik ben wat wij zijn" of "I Am Because We Are" is. Leuk, dit ga ik onthouden.
When moon ser?
Ow ja, waarschijnlijk, dus niet hetzelfde. Maar klinkt wel als, want kubuntu is een Ubuntu variant.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Deze hoort gewoon in de topic start imo.
Voor alle shitcoiners die denken dat ze de nieuwe Bitcoin te pakken hebben: print dit uit en hang m boven je bed.
Nu nog wachten op een ATH voor mijn crypto PF.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Kom je thuis van het feestje heeft DeGiro gepland onderhoud.. booooooomersssJohn245 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:47:
Goedenacht. Kom je thuis van een feestje staan de stock PF's ATH.
Voordeel is dat stonks PF in weekend op pauze staat qua waarde.
Nu vraag ik me af: als ik dit programma gebruik, kom ik dan sneller in de banana zone?
Dat zit wel Schnorr.
Nee, wel in de bananenbar.Stukfruit schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 03:02:
Ik las net dat er een programma is dat Banana Accounting heet.
Nu vraag ik me af: als ik dit programma gebruik, kom ik dan sneller in de banana zone?
Jezus John, laat wat vrouwtjes voor de rest van ons overJohn245 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:47:
Goedenacht. Kom je thuis van een feestje staan de stock PF's ATH.
Blijft mosterd na de maaltijd. Ik heb met alts een leuke winst gepakt in de vorige cyclus. Dat ik daarna niet ben overgestapt naar BTC blijkt nu, achteraf, niet de juiste keuze. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Het is gebeurt, kan het niet meer terugdraaien. Gegokt en verloren, dat is met zoveel dingen. Je had ook beter 10 jaar geleden een huis kunnen kopen dan nu. Defensie aandelen kopen toen de oorlog uitbrak. Misschien beter je best moeten doen op ik school en nu een betere baan. Je ouders vaker zien voordat ze er niet meer zijn. Allemaal zaken die je achteraf anders/beter had kunnen doen. Enige wat je nu nog kan doen is alts verkopen als je denkt dat het nog erger wordt, en er alsnog Bitcoin van kopen. Maar zoals je ziet zijn alts al helemaal door het putje gegaan en wat over is nu in Bitcoin stoppen zal ook weinig zoden aan de dijk zetten. Met een (bijna) einde van deze bullrun in zicht.Vis schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:39:
[...]
Voor alle shitcoiners die denken dat ze de nieuwe Bitcoin te pakken hebben: print dit uit en hang m boven je bed.
Catalyst wordt de big beautiful bill straks?
Je kan ook zoals @Pinsa het positief bekijken en al een plan voor een volgende Bitcoin run maken.bsmpower schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:26:
[...]
Blijft mosterd na de maaltijd. Ik heb met alts een leuke winst gepakt in de vorige cyclus. Dat ik daarna niet ben overgestapt naar BTC blijkt nu, achteraf, niet de juiste keuze. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Het is gebeurt, kan het niet meer terugdraaien. Gegokt en verloren, dat is met zoveel dingen. Je had ook beter 10 jaar geleden een huis kunnen kopen dan nu. Defensie aandelen kopen toen de oorlog uitbrak. Misschien beter je best moeten doen op ik school en nu een betere baan. Je ouders vaker zien voordat ze er niet meer zijn. Allemaal zaken die je achteraf anders/beter had kunnen doen. Enige wat je nu nog kan doen is alts verkopen als je denkt dat het nog erger wordt, en er alsnog Bitcoin van kopen. Maar zoals je ziet zijn alts al helemaal door het putje gegaan en wat over is nu in Bitcoin stoppen zal ook weinig zoden aan de dijk zetten. Met een (bijna) einde van deze bullrun in zicht.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/O6oXqi4LnIeW2a5mtJDRqzNO.webp?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 28-06-2025 08:31 ]
Zojuist weer wat BTC gekocht de rest laat ik staan voor @John245 morgenkeanu_ schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:28:
BTC breekt uit zijn bullflag, lets go!
Niks mis met DCA in Bitcoin toch? Die formule blijkt maar al te goed uit te pakken over een periode van een aantal jaar.bsmpower schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:26:
[...]
Blijft mosterd na de maaltijd. Ik heb met alts een leuke winst gepakt in de vorige cyclus. Dat ik daarna niet ben overgestapt naar BTC blijkt nu, achteraf, niet de juiste keuze. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Het is gebeurt, kan het niet meer terugdraaien. Gegokt en verloren, dat is met zoveel dingen. Je had ook beter 10 jaar geleden een huis kunnen kopen dan nu. Defensie aandelen kopen toen de oorlog uitbrak. Misschien beter je best moeten doen op ik school en nu een betere baan. Je ouders vaker zien voordat ze er niet meer zijn. Allemaal zaken die je achteraf anders/beter had kunnen doen. Enige wat je nu nog kan doen is alts verkopen als je denkt dat het nog erger wordt, en er alsnog Bitcoin van kopen. Maar zoals je ziet zijn alts al helemaal door het putje gegaan en wat over is nu in Bitcoin stoppen zal ook weinig zoden aan de dijk zetten. Met een (bijna) einde van deze bullrun in zicht.
Zie het gewoon als een lange termijn investering. Het snel rijk willen worden is voor weinigen weggelegd, en lukt alleen de insiders van alt muntjes of dr scammers.
Zodra je een andere mindset gaat ontwikkelen over geld, dat je dit het beste gespreid kunt inleggen in schaarse stonks/Bitcoin zie je over een aantal jaar een mooie groei.
Het is nooit te laat om tot die inkeer te komen.
Met de huidige koers koop ik maar voor een klein bedragPinsa schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:44:
[...]
Zojuist weer wat BTC gekocht de rest laat ik staan voor @John245 morgen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Probeer ook onder bepaalde koers te kopen, elke sat teltJohn245 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:54:
[...]
Met de huidige koers koop ik maar voor een klein bedrag
https://cryptofrontnews.c...-transactions-on-june-25/
Nu snel terug in mijn #BTC mand
Ik heb het over werkelijke ontwikkeling. Ik begrijp de verwarring omdat btc die ontwikkeling niet of nauwelijks heeft.Domino schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:07:
[...]
Stilstaan (jouw beleving) is nog altijd beter dan de verkeerde kant (PoS) op bewegen.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door almelo15 op 28-06-2025 09:11 ]
Er is maar een stoomlocomotief en dat is btc.Numbers schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:06:
[...]
Het zal ooit als layer 2 op eth gaan draaien als soort van museumstuk van waar het ooit begon.
keanu_ schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:28:
BTC breekt uit zijn bullflag, lets go!
/f/image/1KkWZJMbkxpmuyOBIxoqIprA.png?f=fotoalbum_large)
Gewoon nog netjes in range hoor.
Je ziet wel dat volume afzwakt (weekend wss) maar prijs omhoog gaat. Sellers minder actief? Who knows, maar ik zou nu nog voorzichtig zijn met bulls callen.
Zit voornamelijk in eth zelf, maar net als eth zullen ook de layer 2's alleen maar groeien en doorontwikkelen.Pinsa schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 20:06:
[...]
Puur alleen Ethereum waar je in geloofd of ook L2’s ?
Het is in het belang van eth dat beiden organisch doorgroeien.
Komt er een moment dat je ETH wilt gaan verkopen voor cash?almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:16:
[...]
Zit voornamelijk in eth zelf, maar net als eth zullen ook de layer 2's alleen maar groeien en doorontwikkelen.
Het is in het belang van eth dat beiden organisch doorgroeien.
Of zit jij er echt in voor de tech?
Het is gewoon weer een simpel cherrypick plaatje. Pak eth dan vanaf het begin als je het met elkaar wil vergelijken. Gewoon vanaf alle data die beschikbaar is per coin en dan tegen elkaar afsteken.Vis schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:39:
[...]
Waarom altijd die onnozele plaatjes met een tijdlijn die dan positief uitsteekt de shitcoin die iemand heeft?
Je bedoelt memecoins die +2000% gaan?almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:29:
Je kan ook deze cycle genoeg munten vinden die momenteel op -80% staan t.o.v. van de ath, maar die wanneer rond bodem gekocht nog steeds een veel beter rendement opleveren dan btc. Ja, ook deze cycle.
Moeilijk om nu te zeggen. Vanaf 10k gaan er weer geleidelijk wat de deur uit, dat staat vast. Dat kan over 2 maand of over 2 jaar zijn (of nooit).Vis schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:24:
[...]
Komt er een moment dat je ETH wilt gaan verkopen voor cash?
Of zit jij er echt in voor de tech?
Ik heb gekozen om mijn geld in eth stoppen vanwege de tech en daarmee de waarde die ik in eth zie. Prijs actie is voor mij uberhaupt niet zo relevant.
Dat was het in februari 2018 toen ik er al in zat niet, dat was het in december 2021 niet, dat is het nu niet en over een tijdje aan de andere kant van de eth/btc range ook niet.
Ik denk dat de ommekeer al begonnen is trouwens.
https://fd.nl/financiele-...-en-dat-is-maar-beter-ook
‘Ik word onder schot gehouden en beroofd’, tweette influencer Kaitlyn Siragusa, beter bekend als Amouranth, op 3 maart midden in de Texaanse nacht naar haar bijna vier miljoen volgers. ‘Volgens mij heb ik een van hen neergeschoten. Ze trokken me uit bed en schreeuwden dat ze crypto’s wilden.’
Volgers geloofden haar eerst niet, want wie gaat er nou op X terwijl je wordt beroofd? Helaas klopte het verhaal. Amouranth werd geslagen met een pistool, maar kwam er zonder ernstige verwondingen vanaf. De overvallers gingen er zonder cryptobuit vandoor. Vier maanden voor de overval deelde Amouranth een screenshot van haar cryptoaccount, waaruit bleek dat ze voor ruim $20 mln aan bitcoins bezat.
Dit sentiment is heel begrijpelijk maar v.w.b. crypto wel echt killing. Bij een btc dominance die in een paar jaar tijd naar 70% is gestegen dan nu je alts gaan verkopen. Je moet het maar durven.bsmpower schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:26:
[...]
Het feit dat iedereen in dit topic weer begint te praten over het feit dat alts definitief dood zijn en er geen alt season komt. En dat terwijl we op jet hoogste btc dominance punt zitten sinds januari 21.
Het balletje gaat straks gewoon de andere kant weer op totdat alle maxies in een veel korter tijdsbestek dezelfde pijn hebben.
De ommekeer is overigens waarschijnlijk al begonnen maar ook die is weer zo opgebouwd dat de meesten dat pas door hebben als we met eth/btc nog veel hoger staan.
Maar effe serieus dan, welke ontwikkeling heeft daadwerkelijk iets toegevoegd? Enige wat ik kan bedenken zijn smart contracts en als gevolg daarvan defi. NFT’s en meer van dat spielerei is natuurlijk gewoon waardeloos.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:10:
[...]
Ik heb het over werkelijke ontwikkeling. Ik begrijp de verwarring omdat btc die ontwikkeling niet of nauwelijks heeft.
Bitcoin heeft ook ontwikkeling (segwit/taproot, L2 zoals lightning of liquid), alleen wordt er niet afgeweken van het principieel gedachtengoed, iets wat ik van harte toejuich. Wil bitcoin (of crypto in het algemeen) een gedegen financieel product worden dan zijn wijzigingen in de basis elementen een mes in je rug.
Voor mij persoonlijk was de doodsteek voor eth de overgang naar PoS.
Als laatste nog een mic-drop: digital oil in een wereld die midden in een energie transitie zit 🫣
Daar ga je weer. Prijsactie niet relevant en lange termijn visie. Vervolgens kom je met short-term scenarios.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:29:
Je kan ook deze cycle genoeg munten vinden die momenteel op -80% staan t.o.v. van de ath, maar die wanneer rond bodem gekocht nog steeds een veel beter rendement opleveren dan btc. Ja, ook deze cycle.
Maak jezelf niks wijs, iedereen zit hier voor redament. Op korte termijn voor consumptie of het aflossen van de hypotheek en/of op lange termijn voor ‘generational wealth’. Jij pent het nu neer als een soort van contributie aan het netwerk en daar geloof ik helemaal niets van.
[ Voor 27% gewijzigd door Domino op 28-06-2025 09:57 ]
Niet specifiek memecoins. Ik zie btc ook als een memecoin. Wel de grootste, bekendste en de eerste.gebruikershaes schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:32:
[...]
Je bedoelt memecoins die +2000% gaan?
Als je eind 2018/begin 2019 ETH met een GAK van rond de 100 euro hebt ingekocht zit je nu op rozen ja. Waarom na zo'n fikse stijging dan alsnog hopen op 10k ? Vooral als de NFT hype al geweest is. Nogal een gok om te verwachten dat ETH naar 10k gaat, langzaam uit schalen op de weg richting 5k lijkt me relevanter.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:37:
[...]
Moeilijk om nu te zeggen. Vanaf 10k gaan er weer geleidelijk wat de deur uit, dat staat vast. Dat kan over 2 maand of over 2 jaar zijn (of nooit).
Ik heb gekozen om mijn geld in eth stoppen vanwege de tech en daarmee de waarde die ik in eth zie. Prijs actie is voor mij uberhaupt niet zo relevant.
Dat was het in februari 2018 toen ik er al in zat niet, dat was het in december 2021 niet, dat is het nu niet en over een tijdje aan de andere kant van de eth/btc range ook niet.
Ik denk dat de ommekeer al begonnen is trouwens.
Dat was het serieus een half jaar geleden nog dus de kans dat die prijs weer een keer behaald wordt is aanzienlijk realistischKol Nedra schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:53:
je mag al blij zijn als $4k ETH gehaald wordt

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Neem alleen base als extreem succesvol voorbeeld van wat je met eth kan.Domino schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:46:
[...]
Maar effe serieus dan, welke ontwikkeling heeft daadwerkelijk iets toegevoegd? Enige wat ik kan bedenken zijn smart contracts en als gevolg daarvan defi. NFT’s en meer van dat spielerei is natuurlijk gewoon waardeloos.
Bitcoin heeft ook ontwikkeling (segwit/taproot, L2 zoals lightning of liquid), alleen wordt er niet afgeweken van het principieel gedachtengoed, iets wat ik van harte toejuich. Wil bitcoin (of crypto in het algemeen) een gedegen financieel product worden dan zijn wijzigingen in de basis elementen een mes in je rug.
Als laatste nog een mic-drop: digital oil in een wereld die midden in een energie transitie zit 🫣
V.w.b. de taproot ontwikkeling m.b.t. bitcoin heb je helemaal gelijk. Ik geloof alleen dat het vasthouden aan pow, de 21 miljoen hardcap en het gebrek een echte ontwikkeling m.b.t. toepassingen bitcoin longterm een doodlopende weg op zal sturen. Zowel door het "fee probleem" als door de hele cultuur waarin men zichzelf heeft vastgezet. Het hele belachelijk maken van layer 2's, pos, doorvoeren van ingrijpende wijzigingen en nog veel meer heeft ervoor gezorgd dat btc ze het in de toekomst in ieder geval nooit meer door zou kunnen voeren. Al komt men tot het inzicht dat dit mogelijk wel wenselijk zou zijn.
Daarnaast heb ik nog nooit een legitiem argument gezien die voor mij de waarde van btc kan verklaren. Het doet niks, het kan niks. Het heeft wel wat unieke eigenschappen, maar die genereren vooral hype en prijs. Geen waarde.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat punt is dus om aan te tonen dat als het me wel om prijsactie zou gaan ik nog steeds niet voor btc zou kiezen.Domino schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:46:
[...]
Maar effe serieus dan, welke ontwikkeling heeft daadwerkelijk iets toegevoegd? Enige wat ik kan bedenken zijn smart contracts en als gevolg daarvan defi. NFT’s en meer van dat spielerei is natuurlijk gewoon waardeloos.
[...]
Daar ga je weer. Prijsactie niet relevant en lange termijn visie. Vervolgens kom je met short-term scenarios.
Maak jezelf niks wijs, iedereen zit hier voor redament. Op korte termijn voor consumptie of het aflossen van de hypotheek en/of op lange termijn voor ‘generational wealth’. Jij pent het nu neer als een soort van contributie aan het netwerk en daar geloof ik helemaal niets van.

dat is nog wel een 65% gain vanaf dit punt.FrambozenTaart schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:00:
[...]
Dat was het serieus een half jaar geleden nog dus de kans dat die prijs weer een keer behaald wordt is aanzienlijk realistisch
Als een alt gaat, dan gaat het niet so traag al die oranje rommel he.Kol Nedra schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:10:
[...]
dat is nog wel een 65% gain vanaf dit punt.
Ja dat geld voor omhoog en omlaag
Bitcoin heeft toch L2's? Lightning en Liquid zijn de bekende, maar ook (oa) Stacks, Rootstock, Merlin en SatoshiVM. En juist het vasthouden aan 21m cap en PoW zijn in mijn ogen alleen positief. Vergis je niet dat die 21m bitcoins in principe oneindig deelbaar zijn. Nu is dat 100.000.000 satoshis per bitcoin op L1, maar ook 100.000.000.000 msats op L2. Bijkomend probleem is die term 'bitcoin', die bestaat eigenlijk niet. Bitcoin is het netwerk, een satoshi is de gebruikte valuta op dat netwerk. Ergens hebben we collectief besloten dat 1 BTC staat voor 100m sats, maar dat is niet het originele uitgangspunt.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:01:
[...]
Neem alleen base als extreem succesvol voorbeeld van wat je met eth kan.
V.w.b. de taproot ontwikkeling m.b.t. bitcoin heb je helemaal gelijk. Ik geloof alleen dat het vasthouden aan pow, de 21 miljoen hardcap en het gebrek een echte ontwikkeling m.b.t. toepassingen bitcoin longterm een doodlopende weg op zal sturen. Zowel door het "fee probleem" als door de hele cultuur waarin men zichzelf heeft vastgezet. Het hele belachelijk maken van layer 2's, pos, doorvoeren van ingrijpende wijzigingen en nog veel meer heeft ervoor gezorgd dat btc ze het in de toekomst in ieder geval nooit meer door zou kunnen voeren. Al komt men tot het inzicht dat dit mogelijk wel wenselijk zou zijn.
Daarnaast heb ik nog nooit een legitiem argument gezien die voor mij de waarde van btc kan verklaren. Het doet niks, het kan niks. Het heeft wel wat unieke eigenschappen, maar die genereren vooral hype en prijs. Geen waarde.
Is Bitcoin dan perfect? Nee, zeker niet, maar in mijn ogen wel beter dan al die andere chains (inclusief eth)..
Dat gaat vast goedkomen, even bij @Pinsa informeren. Die heeft ondertussen ook het licht gezien trouwens.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:04:
[...]
Dat punt is dus om aan te tonen dat als het me wel om prijsactie zou gaan ik nog steeds niet voor btc zou kiezen.
Ja, klopt. Maar zit er niet in op basis van TA. Het is voor mij een investering op de langere termijn. Zie het een beetje als een bank voor crypto, maar dan on-chain en zonder alle 'overhead' zoals banken die hebben.
Logisch, de marketcap is immers peunuts vergeleken met echte assets.almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Als een alt gaat, dan gaat het niet so traag al die oranje rommel he.
Ja dat geld voor omhoog en omlaag
Een van de meest zinloze discussies die er is, waar nooit een conclusie uit gaat komen. Want je gaat de andere partij toch niet overtuigen van je standpunten.
Ojah nvidia beweegt om die reden ook zo weinig natuurlijk. Onee wacht...JW04 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:31:
[...]
Logisch, de marketcap is immers peunuts vergeleken met echte assets.
Qua percentage is dat toch niet gigantisch?almelo15 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:48:
[...]
Ojah nvidia beweegt om die reden ook zo weinig natuurlijk. Onee wacht...
Vergelijkbaar iets kun je ook met Bitcoin doen. Eenvoudig via Bitonic set-and-forget en je outperformed de meesten op de langere termijn. Zolang je je maar richt op de langere termijn in plaats van de korte termijn.kbuntu schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:50:
@bsmpower Volgens mij moet jij gewoon 100% all world etf gaan. Vast bedrag per maand, set & forget, outperform je waarschijnlijk ook nog gemiddeld. Vrouw blij, kinderen blij, jij nog blijer. Dan heb je gewoon 0 stress met prima rendament.
Enige waar je eventueel wel over moet nadenken als die nieuwe box 3 regels er in 2028 doorkomenjvel92 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:53:
[...]
Vergelijkbaar iets kun je ook met Bitcoin doen. Eenvoudig via Bitonic set-and-forget en je outperformed de meesten op de langere termijn. Zolang je je maar richt op de langere termijn in plaats van de korte termijn.
Ik dacht even kijken wat de trend is..
In USD:
ETH afgelopen 1 jaar: -29%
BTC afgelopen 1 jaar: +73%
Terwijl mijn ervaring was dat ETH en BTC ongeveer gelijk op gingen (alsof de ETH gekoppeld was aan BTC). Kennelijk is dat (al een tijdje) niet meer zo?
Is daar een reden voor, wordt het ETH netwerk te duur, of ..? Ik overweeg om mijn ETH in te ruilen voor BTC.
/edit
Owja, en al die jaren nooit een hardware wallet gehad (heeft altijd op een exchange gestaan). Misschien ook maar eens overwegen
[ Voor 11% gewijzigd door c-nan op 28-06-2025 11:33 ]
EU DNS: 86.54.11.100
Wat een parels dit. Ik sla ze even op.c-nan schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:31:
Ik heb wat BTC en ETH, ik speel er al sinds 2016 mee, maar altijd met kleine bedragen. Eerste jaren (tot ~2021) was ik redelijk actief, maar sinds enkele jaren volg ik het totaal niet meer.
Ik dacht even kijken wat de trend is..
In USD:
ETH afgelopen 1 jaar: -29%
BTC afgelopen 1 jaar: +73%
Terwijl mijn ervaring was dat ETH en BTC ongeveer gelijk op gingen (alsof de ETH gekoppeld was aan BTC). Kennelijk is dat (al een tijdje) niet meer zo?
Is daar een reden voor, wordt het ETH netwerk te duur, of ..? Ik overweeg om mijn ETH in te ruilen voor BTC.
/edit
Owja, en al die jaren nooit een hardware wallet gehad (heeft altijd op een exchange gestaan). Misschien ook maar eens overwegen
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!