[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 53 ... 231 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:45
knakworst schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:24:
Welk partij zou in Nederland deze stap gaan maken. Flow Traders? Philips? ING? NN? DNB? Rabobank?
Rabobank, 100% :D

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:50

Darrell

Fiat moonboy

Die gaan vet kapot aan de boot missen. Karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ja ach kan toch. Bunq verbood ook alles wat met crypto te maken heeft en biedt het nu ook gewoon aan via Kraken en een extra hoge commissie... Zie ik bij de Rabobank ook wel gebeuren als het allemaal onder Mica valt. Verstand komt met de jaren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:14

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:31:
[...]

Ja ach kan toch. Bunq verbood ook alles wat met crypto te maken heeft en biedt het nu ook gewoon aan via Kraken en een extra hoge commissie... Zie ik bij de Rabobank ook wel gebeuren als het allemaal onder Mica valt. Verstand Vertraagd corporate greed komt met de jaren.
FTFY

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCzG3J-_1t76WgTUQMy03p_YyM0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EaDOjQ31ngWcc2CbeuK1koze.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:28:
[...]

Die gaan vet kapot aan de boot missen. Karma.
Zakelijke klanten die per definitie niet iets in crypto mogen doen via Rabo.

https://www.rabobank.nl/b...ontvangen/virtuele-valuta
Het is voor zakelijke klanten in principe niet toegestaan om via een Rabobankrekening zakelijk virtuele valuta, zoals bitcoin, te kopen of verkopen. Dat heeft te maken met de risico’s van deze cryptovaluta en met het feit dat we niet genoeg zicht hebben op deze transacties.
Ooit gehoord van een blockchain?
Witwassen en cybercrime
Cryptovaluta zijn populair bij criminelen voor het witwassen van de opbrengst van misdrijven, zoals belastingontduiking, fraude, illegale wapenhandel en handel in mensen en drugs.

Ook eisen criminelen vaak cryptovaluta als losgeld bij gijzelsoftware (ransomware). Bovendien is het mogelijk dat ze door een hack bij je virtuele valuta kunnen en je zo je geld kwijtraakt.
Waar bankiert Frits van Eerd :? Ik gok bij de Rabobank.
‘Pump and Dump’
In veel virtuele valuta wordt relatief weinig gehandeld. Dat maakt ze kwetsbaar voor koersmanipulatie. Daarbij drijven fraudeurs de prijs kunstmatig op (pump). Zelf hebben ze dan allang tegen een veel lagere koers ingekocht, zodat ze met veel winst verkopen voordat de koers weer instort (dump). Wie later is ingestapt, blijft dan achter met een verlies.

Ook de aanbieders van handelsplatforms (brokers) gebruiken een stijgende koers soms als lokmiddel voor nieuwe klanten.
Waarschijnlijk opgesteld door een manager die geld verloren heeft met shitcoins. Hebben ze geen vertrouwen dat hun klanten slimmer zijn dan dat :X

Soms moet je van perspectief veranderen. In 2007 kon je bijvoorbeeld dit opschrijven :z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVJJoUvwxUJFSGYLGFJkw9onlm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/viNGsf9ZyAF7XwDMps5svJ4S.png?f=fotoalbum_large

Of deze _O-

nieuws: YouTube betaalt meest gewaardeerde uploaders

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJI-1wRfL07L5uyliAPlcafGc0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CwDNJVuNzKtMULiWsvbp8wVN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 29-06-2025 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:39

tomtom901

Moderator General Chat
Lekker boellish allemaal hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 20:10
Ja die weekly is wel lekker gesloten. Net niet boven prev weekly high. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Famous last words

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Goeie dump mag ook, koop ik weer wat sats spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:52
tomtom901 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 07:41:
[...]

Goeie dump mag ook, koop ik weer wat sats spot
elppa stempel niet waardig

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Of een nieuwe alternatieve @anti elppa stempel voor dit soort gevallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Df-Kv9LR_XG7rov4o1F9oQ4b1kg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2H5SzUvfBpzBd5Bm3TOfCN1l.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Wat gaat het worden? Ff een mooie sweep onderkant range? 106.3? Of iedereen compleet rekt laten gaan 104.6? Ik hoop het laatste. Ik wacht daar al een tijdje op namelijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door gebruikershaes op 30-06-2025 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:40

Coldcat

HODL

gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:47:
Wat gaat het worden? Ff een mooie sweep onderkant range? 106.3? Of iedereen compleet rekt laten gaan 104.6? Ik hoop het laatste. Ik wacht daar al een tijdje op namelijk ;)
Wat zit er op die 104.6?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Guere schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:42:
[...]

Of een nieuwe alternatieve @anti elppa stempel voor dit soort gevallen.

[Afbeelding]
Seal of disappointment moet het eigenlijk zijn -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 12:44
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:47:
Ik hoop ook het laatste wil nog wat inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Coldcat schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:51:
[...]

Wat zit er op die 104.6?
Mijn order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 07:25
knakworst schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:31:
[...]

Ja ach kan toch. Bunq verbood ook alles wat met crypto te maken heeft en biedt het nu ook gewoon aan via Kraken en een extra hoge commissie... Zie ik bij de Rabobank ook wel gebeuren als het allemaal onder Mica valt. Verstand komt met de jaren.
Dit 100% zodra het Compliancy wise kan en mag en we valt geld mee te verdienen doen ze het. Zeker nu het verhaal be you own bank en bitcoin is het nieuwe geld er af is is het ook geen bedreiging meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
CME gap gevuld. Sentiment is bullish. Op naar ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_71rtHp7r9x_92OOJUJW3Wu-9J0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vxrlPUbmBpgsooH3WnjZkzQS.png?f=fotoalbum_large

We zitten nu op de VAH van deze hele move. Een bounce hier kan ons naar astronomische hoogtes brengen. m0000n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Enige wat achterblijft is de retail interesse. Cowen had daar wel interessante video over. Hun interesse volgt niet op Bitcoin prijsactie, maar op altcoin stijgingen.

Wellicht kan de aanstaande Solana ETF daar wat in betekenen.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:14
Numbers schreef op maandag 30 juni 2025 @ 09:58:
Enige wat achterblijft is de retail interesse. Cowen had daar wel interessante video over. Hun interesse volgt niet op Bitcoin prijsactie, maar op altcoin stijgingen.

Huh? Lees ik dat nou goed. Altcoins en stijgingen? Dat zou wat zijn d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Numbers schreef op maandag 30 juni 2025 @ 09:58:

Denk eerlijk gezegd dat die ETF daar nauwelijks wat aan gaat veranderen. Wellicht institutionals/boomers, maar zelfs dat betwijfel ik bij Solana. Klassieke retail boeit die ETF echt niet.

Het is best opvallend dat we boven de $100k zijn gekomen zonder echte retail hype. Is echt een andere cycle dit waarin de institutional interesse in Bitcoin overduidelijk leading is. Wel eens dat prijsactie & de bijbehorende hype het enige is dat de retail terug kan brengen, maar in de huidige omstandigheden gaat dat nog niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Retail vindt bitcoin te duur omdat ze denken hele coinen te moeten kopen. En ze denken dat ze te laat zijn. Meeste zitten in de alts die door het putje gaan. Dus dat er weinig interesse is snap ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:04:
Retail vindt bitcoin te duur omdat ze denken hele coinen te moeten kopen. En ze denken dat ze te laat zijn. Meeste zitten in de alts die door het putje gaan. Dus dat er weinig interesse is snap ik wel.
Je slaat de spijker op zijn kop! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zni-ggN_Olg-mecHZv0F4oOTAJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kocevuzsflKptZAPr41SWADI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Die TomTom heeft het maar zwaar zeg..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

keanu_ schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:27:
Nou idd. Hier de hele tijd stoer lopen doen met dikke winsten en Porches, en ondertussen rode cijfers schrijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGEkqUkTcBORowxrAS_zLmwqAyk=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/Xb861SybyMyzQapvkxcALBjL.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Guere schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:01:
[...]

Denk eerlijk gezegd dat die ETF daar nauwelijks wat aan gaat veranderen. Wellicht institutionals/boomers, maar zelfs dat betwijfel ik bij Solana. Klassieke retail boeit die ETF echt niet.

Het is best opvallend dat we boven de $100k zijn gekomen zonder echte retail hype. Is echt een andere cycle dit waarin de institutional interesse in Bitcoin overduidelijk leading is. Wel eens dat prijsactie & de bijbehorende hype het enige is dat de retail terug kan brengen, maar in de huidige omstandigheden gaat dat nog niet gebeuren.
Bedoelde ook niet retail via de ETF, maar stijgende prijzen door de ETF inclusief aandacht in geval van een goedkeuring en daardoor retail interesse.

Op basis van Cowen's analyse lijkt de vork toch wat anders in de steel te steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:27:
we gebruiken toch allemaal google maps. Of heb je het over dat modje.

Oh zie nu het bericht erboven. Ik raad TomTom, de strategie om te gooien. Ze winnen nooit van de big tech. Gewoon maar btc kopen bijvoorbeeld :+

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 30-06-2025 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:04:
Retail is fucking dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:45:
[...]

we gebruiken toch allemaal google maps. Of heb je het over dat modje.

Oh zie nu het bericht erboven. Ik raad TomTom, de strategie om te gooien. Ze winnen nooit van de big tech. Gewoon maar btc kopen bijvoorbeeld :+
genoeg zombie bedrijven die nauwelijks winst maken, magnificient 7 snoept enorm veel van S&P500 vs tegen de andere 493 bedrijven.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zoiets leer je niet op school, je moet eerst onderzoek doen met de vraag: waarom worden rijke mensen rijker en kijk wat ze doen.
moeilijk is het helemaal niet eigenlijk, je koopt dca wat assets en je hodld.

ben er pas achter gekomen dat ik een vrouwelijke collega van 24/25 heb die ook aandelen koopt, die komt er wel dus, mooie leeftijd om te beginnen, compounding gaat hard.

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 30-06-2025 11:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Kol Nedra schreef op maandag 30 juni 2025 @ 11:03:
[...]
moeilijk is het helemaal niet eigenlijk, je koopt dca wat assets en je hodld
Fysiek is het niet moeilijk, mentaal wel.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22-09 16:25
Retail is al 2x rekt gegaan met alts in de vorige cycli.

Retail heeft nu geen geld door inflatie en de monetaire omstandigheden zijn anders. In 2021 was geld lenen bijna gratis, een deel van de normale uitgaven viel weg door COVID-maatregelen, retail in de VS kreeg meerdere stimulus cheques.

Retail kan genoeg "actie" vinden op de normale aandelenmarkt, zoals Palentir en NVIDIA. En dat alles makkelijk via een brokerage account.

Retail vindt kennelijk 100K niet spannend genoeg, staat nog te dichtbij de vorige high. Als je vorige cycle de top hebt gekocht, sta je nu op een leuke winst in dollars. Als je de top hebt gekocht en je moet naar euro's dan valt er helemaal weinig te vieren.

We hebben echt hogere prijsniveau's hoger om de klassieke retail (die door Benjamin wordt gemeten door o.a. Youtube subscribers en Twitter volgers in kaart te krengen) weer te bewegen om wederom de top te kopen. Dan moeten we richting de 200K gaan.

Waarom staan we dan nu wel net onder de ATH:
1. De steeds groter wordende groep hodlers is nog grotendeels aan boord. Een deel verkoopt ongeacht het prijsniveau niet of niet zijn gehele positie.

2. ETF-inflow: een nieuwe groep retail is hiermee aangeboord. Een oudere groep retail die vorige cycli niet meedeed, maar die nu via hun vertrouwde beleggingsplatform kunnen instappen. Tevens institutionele partijen die instappen via de ETF als custodian.

3. Institutionele interesse, deels via 2.

4. @John245 met zijn VCA

M.i. is het enorm bullish dat we zonder die extreme hype op dit prijsniveau staan. Adoptie aan het werk.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-06-2025 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:36:
[...]

Nou idd. Hier de hele tijd stoer lopen doen met dikke winsten en Porches, en ondertussen rode cijfers schrijven.

[Afbeelding]
Wordt niks gezegd over hoe de CEO het doet 8)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 13:03
Niet vergeten regelmatig jezelf te koelen met dit weer!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbSlv6ueiFd8mc6kSqzxdhYacWU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UZ0FJDY2SvQGpCk36VKpYRbU.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mwz6CzQ-9s7Oe8QrFX5xqRqI2SQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3rkdOmNh4RDnuYprJHLMMjdq.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZHbUUmi1Aka1VfAsvQayjrVVZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/78Ws8PPn8BXxMWR7RiwbptOp.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Lekker rood dagje weer 😴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@bsmpower Ja wel goed smeren met dit weer.

En monthly close vandaag tja, misschien een beetje naar beneden duwen en dan plopt het in de nieuwe maand weer naar boven.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/SV9riJUGAlUAAAAe/klazienaveen-of-niet-dan.png

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
sh4d0wman schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:08:
@bsmpower Ja wel goed smeren met dit weer.

En monthly close vandaag tja, misschien een beetje naar beneden duwen en dan plopt het in de nieuwe maand weer naar boven.

[Afbeelding]
Ach zit binnen met mijn kantoor baantje.
Is dit nog iets wat zich aan het uitspelen is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXB2Qmr2CEaZasDljenHRVXNyvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LzCNplrFMcfXk55XjNCkhms.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
bsmpower schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:11:
[...]

[Afbeelding]
Jij kijkt er echt met een teveel bearish oogpunt naar
Nagenoeg alle parameters wijzen niet op een top

Kijk deze video om wat hopium te krijgen:

Hodl.

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 30-06-2025 12:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
MrFX schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:02:
Niet vergeten regelmatig jezelf te koelen met dit weer!
Man man man, wat een billen. Hier kan ik wel de hele dag naar kijken. Helaas kan ze dat zelf ook, dus zo'n exemplaar wil je echt niet houden. Naja, misschien even dan.
Zal wel duur in gebruik zijn, dus hoop dat de koers maar gaat stijgen - op naar de nieuwe ATH!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
[...]

[Afbeelding]
Doe maar eerder zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyFtWlEiXx-lHcQOyhNJ-70zRyc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W8MdJqXvHDsT97GCZXAUwc0b.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
When in doubt; zoom out.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6p1kROveJR7RuPwrRh-Sx1UIpU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/n6kjLftL1tSafNHsuMQOwImu.jpg?f=user_large

Wordt het niet beter op trouwens :X

Kutzooi.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpFBlydIRBeaZLxtABzRduHEzeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4k7Ja5ey0pY1t4ksZeSR0bZW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
huidige cyclus is een trage 2017 cyclus.. echte altszn is niet echt begonnen, die 2 oplevingen in 2024 (mrt/nov) waren wel belangrijk om te zien welke muntjes sterk zijn deze ronde..

en wanneer je moest kopen? afgelopen april 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
snap het.. wat mcdonalds vraagt voor fastfood... niet fast of food waardig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Don Guacamole schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:23:
[...]

Man man man, wat een billen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/19OvKWB3YsgPcJrZnoOdRoZ21eI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/GqpEwmbgNoXXGV58bbpbWFQd.avif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOoV2sT0EHUvh5jOCq_qBkSmcUw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SuU5ACIUBI8hWmKcMG3y9uBR.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Komende 2 dagen code oranje. Als dat geen recept is voor wat godcandles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:35:
[...]

snap het.. wat mcdonalds vraagt voor fastfood... niet fast of food waardig
McDonald's is de meest gure meuk, iedere keer weer een absolute teleurstelling.

Maar toch heerlijk op zijn tijd.

Haat/liefde verhouding met die toko.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:37:
Komende 2 dagen code oranje. Als dat geen recept is voor wat godcandles.
Het is echt bizar, ik moet donderdag weer beginnen en dan koelt het weer af.

Precies in mijn 4 dagen weekend super mooi weer.

Het geluk is wederom met de dommen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Over rekt gesproken, @anti elppa nog steeds zijn roes aan het uitslapen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:49:
Over rekt gesproken, @anti elppa nog steeds zijn roes aan het uitslapen?
nee hoor, gewoon weer an die arbeit hier. Ben niet zo'n halve tamme die paar dagen moet revalideren. Beetje vent gaat gewoon door

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:37:
[...]

McDonald's is de meest gure meuk, iedere keer weer een absolute teleurstelling.

Maar toch heerlijk op zijn tijd.

Haat/liefde verhouding met die toko.
Ik ken het gevoel. Lekker je burgertje aan het oppeuzelen in de ballenbak, wordt je door de bewaking verzocht te vertrekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ja jongens wen moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
[...]

[Afbeelding]
Ah de hidden reverse b00bs patroon. Daar kunnen we niet omheen nee.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
MrFX schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:10:
Ik ken het gevoel. Lekker je burgertje aan het oppeuzelen in de ballenbak, wordt je door de bewaking verzocht te vertrekken....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-cAP82RwGpgeXjgaUpjKNf3QKU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5fnuBsVOgN4OxSfLFiTUWZOf.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Come back in September

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Come back in September
Wil nog een trap, hoe is 't nou, niks september :@

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Snoopy zit er al op hier }:O To the moon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdxlRN3kjZ02VTESNzWnXi_X6q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PEc1YOtf869MtjZLbeaEabdN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 met glijbaan voor de beer...

Afbeeldingslocatie: https://images3.memedroid.com/images/UPLOADED636/627ef647c05bb.jpeg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:35:
[...]

[Afbeelding]
Mooi klokje! De achterzijde is ook prachtig, handmade als ik me goed herriner

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:49:
[...]

Mooi klokje! De achterzijde is ook prachtig, handmade als ik me goed herriner
Haha deze niet hoor, is een metalen moonswatch modje.

Die echte snoopy speedmaster is een mooi klokje, maar niet weggelegd voor mij.

Ik heb namelijk niet zoveel keuze, kan kiezen tussen 35k uitgeven aan een horloge of mijn huwelijk behouden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Geeft die buitenste ring de Bitcoin koers aan in $k? En als ie dan op $80k staat is het dan kwart voor rekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:55:
[...]

Haha deze niet hoor, is een metalen moonswatch modje.

Die echte snoopy speedmaster is een mooi klokje, maar niet weggelegd voor mij.

Ik heb namelijk niet zoveel keuze, kan kiezen tussen 35k uitgeven aan een horloge of mijn huwelijk behouden :+
Dacht dat je zou zeggen "Bitcoin mee kopen" :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:57:
[...]

Geeft die buitenste ring de Bitcoin koers aan in $k? En als ie dan op $80k staat is het dan kwart voor rekt?
Geen idee, ik kan helemaal geen klok lezen.

Hier is het gewoon altijd kwart voor bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat nou... als 107k 'the moon' is.. :o

wen mars?! lang genoeg geduurd deze range!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:55:
Heb je je vrouw al ingelicht? Zal er best hard inhakken bij haar...

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Slonzo schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:01:
[...]

Heb je je vrouw al ingelicht? Zal er best hard inhakken bij haar...
Ik heb momenteel andere problemen, 4 weken terug opnieuw de voortuin laten straten. Bleef een boel grond/zand over, lag als een bult in de steeg. Strater zou dat nog ophalen maar duurde mijn vrouw te lang.

Dus met tegenzin alles in de groene container geschept. Helaas was die daardoor erg zwaar en nu hebben ze hem niet geleegd. Gele kaart eraan, meer dan 75kg, en een melding bij de gemeente... Gemeente boos, vrouw boos...

Hoop dat het snel 4 uur is zodat ik mijn problemen op een gezonde manier kan oplossen met koude karmelietjes.

Als Bitcoin bij USA open om half 4 ook nog even crasht neem ik dat meteen mee in het plan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• murphydrz
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:08:
[...]

Ik heb momenteel andere problemen, 4 weken terug opnieuw de voortuin laten straten. Bleef een boel grond/zand over, lag als een bult in de steeg. Strater zou dat nog ophalen maar duurde mijn vrouw te lang.

Dus met tegenzin alles in de groene container geschept. Helaas was die daardoor erg zwaar en nu hebben ze hem niet geleegd. Gele kaart eraan, meer dan 75kg, en een melding bij de gemeente... Gemeente boos, vrouw boos...

Hoop dat het snel 4 uur is zodat ik mijn problemen op een gezonde manier kan oplossen met koude karmelietjes.

Als Bitcoin bij USA open om half 4 ook nog even crasht neem ik dat meteen mee in het plan.
Ik denk dat ik voor vele forummers spreek als ik vind dat jij best een kado voor jezelf mag kopen. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:08:
[...]

Dus je op commando van je vrouw alles in de container gestopt (wat dus niet kan en mag) en nu is ze boos op je omdat je betrapt bent?

Tja, dat is (a) typisch vrouwvolk en (b) waarom zou je het beter dan de rest hier hebben :P

edit: gratis grond gaat vaak snel via gratis op te halen

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:35:
[...]

[Afbeelding]
Is dit een significant klokje? Zit niet in die wereld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:49:
[...]

18.5k is wel een significant level.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eusebius schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:13:
[...]

Dus je op commando van je vrouw alles in de container gestopt (wat dus niet kan en mag) en nu is ze boos op je omdat je betrapt bent?

Tja, dat is (a) typisch vrouwvolk en (b) waarom zou je het beter dan de rest hier hebben :P

edit: gratis grond gaat vaak snel via gratis op te halen
Zo gaan die dingen nu eenmaal, gelukkig heb ik van onze lieve heer brede schouders gekregen zodat ik al die ongein gewoon lachend kan dragen.

Is ook allemaal maar relatief.

Zat een paar weken terug in een boot met mooie Erik de gleuvenneuker, een ex postbode die al jaren geen vrouw heeft meer omdat hij zijn lul niet in zijn broek kan houden. Een echte vrije vogel, maar ook altijd een boel problemen en stress in zijn leven. Als hij bijvoorbeeld weer eens een scharreltje heeft die achteraf al getrouwd bleek en zodoende weer wat jongens naar hem op zoek zijn voor een goed gesprek.

Ook een andere kerel, de kickboxer met het gebroken hart. Die heeft een half jaartje terug een hartinfarct gehad en na jaren van twijfelen besloten nu toch te gaan scheiden. Onder het mom van het leven is te kort. Ook weer een boel onzekerheid, en verdriet bij de kinderen.

Is het allemaal ook niet waard. Linksom of rechtsom krijg je vroeg of laat te maken met uitdagingen. Zolang die gaan om een bult zand in de steeg vind ik het allemaal wel mooi.

Zal vanavond als het is afgekoeld het spul maar overscheppen in de containers van de buren.

Van je probleem andermans probleem maken, heb ik van mijn vrouw geleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:00:
[...]

Zo gaan die dingen nu eenmaal, gelukkig heb ik van onze lieve heer brede schouders gekregen zodat ik al die ongein gewoon lachend kan dragen.

Is ook allemaal maar relatief.

Zat een paar weken terug in een boot met mooie Erik de gleuvenneuker, een ex postbode die al jaren geen vrouw heeft meer omdat hij zijn lul niet in zijn broek kan houden. Een echte vrije vogel, maar ook altijd een boel problemen en stress in zijn leven. Als hij bijvoorbeeld weer eens een scharreltje heeft die achteraf al getrouwd bleek en zodoende weer wat jongens naar hem op zoek zijn voor een goed gesprek.

Ook een andere kerel, de kickboxer met het gebroken hart. Die heeft een half jaartje terug een hartinfarct gehad en na jaren van twijfelen besloten nu toch te gaan scheiden. Onder het mom van het leven is te kort. Ook weer een boel onzekerheid, en verdriet bij de kinderen.

Is het allemaal ook niet waard. Linksom of rechtsom krijg je vroeg of laat te maken met uitdagingen. Zolang die gaan om een bult zand in de steeg vind ik het allemaal wel mooi.

Zal vanavond als het is afgekoeld het spul maar overscheppen in de containers van de buren.

Hier zit heel wat levenswijsheid in waar ik mee in kan stemmen.

Wat anderen saai leven vinden is nog helemaal niet zo saai
Wat anderen spannend vinden is destructief
Gooi je problemen over de schutting

==
hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8RyWdqg0yoO9G4sWoj3ds4ykWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twV96qe1YydD1F4GqTfmM6Sd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ik ben al bij 8 en heb niet 1 horloge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:00:
[...]

Hier moest ik iets te hard om lachen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vkn8L8Xpd74BuhpxoqKqo30NeJ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ti3WfyJ6Ufk35T1wUQKAtqXh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het dagelijkse 15.30 uur dumpje.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
knakworst schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:36:
Het dagelijkse 15.30 uur dumpje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KyFZVjdPwWlJn8QS1cWeI7Gef9w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ksZPMrI5NgL12hTIlvaltN5f.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:30:
[...]

Ik ben al bij 8 en heb niet 1 horloge.
Ik snap dat wel want op je gsm kan je ook de tijd zien… ooit ook een klokjes collectie gehad maar tegenwoordig nog maar 1 Seiko over en draag hem niet vaak meer.

Kijkend naar het verleden was het wel een goeie investering geweest als je ziet wat die krengen nu allemaal nieuw kosten pakweg 2016 was een Speedmaster nog de helft van wat het nu kost.

Tis een beetje hetzelfde als met auto,s met een Lada kom je ook van a naar b, maar sommige kunnen zich een Ferrari veroorloven

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 30-06-2025 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Pinsa schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:45:
[...]

Tis een beetje hetzelfde als met auto,s met een Lada kom je ook van a naar b, maar sommige kunnen zich een Ferrari veroorloven
..of 9000 Lada's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hier de afgelopen weken weer "flink" ingestapt voor mijn doen. BTC, XRP, ETH met staking. Ben benieuwd hoe het gaat de komende tijd. Plan is lang te blijven houden :+.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Nou, tijd om iedereen ff hard rekt te laten gaan

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:58:
Ik zit er klaar voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nJz62IgiFgsiQ7XQ0BoctpQxfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xfe9mCgEDfSjyYbtOp5NFRQi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwRqdWmBB3NmaHKeljI6RgxS9x8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgjM73GBNKL5Hpbx2hK7C7ER.jpg?f=fotoalbum_large

Hoddol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:58:
Ach whats new. Iig de hele weekend "pump" weer ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
bsmpower schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:26:
[...]

Ach whats new. Iig de hele weekend "pump" weer ingeleverd.
Het valt me nog heel erg mee. Dit is gewoon markt open manipulasie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
gebruikershaes schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:30:
[...]

Het valt me nog heel erg mee. Dit is gewoon markt open manipulasie!
De hele dag gaat het al naar beneden, sinds vannacht. Dus niet specifiek de US dump?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
kunnen we niet stoppen met OTC verkopen? wordt tijd voor $420k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wen supply shock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:33:
[...]

De hele dag gaat het al naar beneden, sinds vannacht. Dus niet specifiek de US dump?
Morgen en donderdag moeten nog komen
Pagina: 1 ... 53 ... 231 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!