[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:58
gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:05:
[...]

Ja daar ziet het er idd wel juicy uit. Had wel iets meer prijsactie verwacht op de maandag. Wellicht komt het nog.
Ik verneem geruchten dat Jerome Powell gaat aftreden. Praatje van de beste man vanavond om 19.00u. Dat zal enig vuurwerk geven. (Maarrrrrr dat roept men elke maand wel een keer)

[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 02-06-2025 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
LegeBoekenkast schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:08:
[...]

Ja maar die is pas volgende week. ;)
Haha, idd. 12 juni. Staat genoteerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-06 11:05
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:15:
[...]

Ik verneem geruchten dat Jerome Powell gaat aftreden. Praatje van de beste man vanavond om 19.00u. Dat zal enig vuurwerk geven. (Maarrrrrr dat roept men elke maand wel een keer)
Ja, dat is gewoon de nieuwe "China bans crypto".
Passeert inderdaad maandelijks.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Hahaha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkTGyLpNQjOqqMl-XqeIvIazjok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOltTNlyhdh6nkq2BoEY40Yc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-06 14:29
Is die Wynn een alter ego van A87? Kan je ook genoeg tegels over maken iig. _O-

En wc papier is waardevaster dan de dollar. Maar dat wisten we hier al langer natuurlijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:53

Darrell

Fiat moonboy

gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:54:
Nou hup, gauw naar 101.7. Dan kunnen we weer uit eten morgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFy64KzwmIn2XMbhz3OJQ2EAH_M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BaARUh7AKKUDa3P7LC0A5RAO.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wat hahaha, loopt hij nou te bedelen om funds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-06 14:29
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:43:
[...]

Wat hahaha, loopt hij nou te bedelen om funds?
Ja, en schreeuwt over maniepulasie.

Zijn twitter page is wel een pareltje: https://x.com/JamesWynnReal

[ Voor 16% gewijzigd door BootjeVaren op 02-06-2025 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
"Assuming I win" zegt 'ie ook nog eens :') Alsof 'ie niet net 20x achter elkaar een loss heeft neergezet.

Maar is gewoon trollen. Schijnbaar had hij dus een vermogen bij elkaar verkregen met gokje op PEPE, zal toch niet allemaal weg zijn nu. Sowieso krijg je met dit soort "send me funds" acties nooit dat soort bedragen bijeen, dus lijkt mij gewoon flauw trollen. Met z'n cabal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Guere schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:47:
"Assuming I win" zegt 'ie ook nog eens :') Alsof 'ie niet net 20x achter elkaar een loss heeft neergezet.

Maar is gewoon trollen. Schijnbaar had hij dus een vermogen bij elkaar verkregen met gokje op PEPE, zal toch niet allemaal weg zijn nu. Sowieso krijg je met dit soort "send me funds" acties nooit dat soort bedragen bijeen, dus lijkt mij gewoon flauw trollen. Met z'n cabal...
Zijn al meerdere posts voorbij gekomen waarbij hij wordt weg gezet als een scammer. Zou in het verleden vaak genoeg supply hebben gehad van bepaalde memecoins en dit gedumpt hebben (1-2% supply). Zijn pepe wallet zou ook gefund zijn door alameda.

Zou mij overigens niks verbazen als hij zelf short gaat op btc op andere exchanges waar niemand wat van weet, nadat hij zelf long heeft geplaatst op hyperliquid.

Veel scenario’s mogelijk iig, vermakelijk is het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Sowieso krijg je met dit soort "send me funds" acties nooit dat soort bedragen bijeen
Hoe bedoel je, heb jij net niet overgemaakt dan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix

Ja, is gewoon engagement farmen. Feit is dat wij er zelfs hier over praten. Mission accomplished zou je dan denken.

Vandaag ook eventjes een $600k in Moonpig naar Tate gestuurd zie ik. Het is echt insane hoeveel bags van shitcoins die Tate toegestuurd krijgt. De wereld spoort echt niet.

Denk dat we de echte rijkdom niet kunnen inschatten van deze gast. Een miljoentje hier, een miljoentje daar. Het doet hem schijnbaar niets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:01:
[...]

Hoe bedoel je, heb jij net niet overgemaakt dan? :|
Je lacht er mee, maar ik heb ooit zo eens $1000 overgemaakt aan iemand. Was de periode dat het 'in' was om geld te sturen naar mensen, om daarna een airdrop te krijgen van hun coin. Gok een jaar of 4 geleden.
Was de topholder van BAYC, kan even niet meer op zijn naam komen.

Bleek achteraf dat zijn twitter gehackt was, en ik de funds dus naar die hackers gestuurd had.

Ik was nog jong en onbezonnen en zat al een tijd in een neerwaartse spiraal van revenge traden. Kwam dat er nog eens bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:10
En tegen wie is die aan het strijden zogenaamd? Tegen z’n eigen domheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:28
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:15:
[...]

Als dat waar is, wordt het vanavond nog inkopen met een korting van 20 procent op iedere US stock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:18
kbuntu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:22:
[...]

Als dat waar is, wordt het vanavond nog inkopen met een korting van 20 procent op iedere US stock
Nee. Want nieuwe kandidaat is goede bekende trump, dus printers vol aan en 10 rate cuts dit jaar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
anti elppa schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:39:
[...]

Nee. Want nieuwe kandidaat is goede bekende trump, dus printers vol aan en 10 rate cuts dit jaar
Behalve dat je dan een bond sell-off krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Heeft deze Tweakers SC Cabal ook niet ooit iemand “gered” met funds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:23
BootjeVaren schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:29:
Is die Wynn een alter ego van A87? Kan je ook genoeg tegels over maken iig. _O-

En wc papier is waardevaster dan de dollar. Maar dat wisten we hier al langer natuurlijk.

[Twitter]
wc papier up only, volgende maand ook weer inflatie ertegenaan!

$wcpapier/btc chart maar volgen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
kbuntu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:40:
[...]

Das prima. Laat maar rekt gaan die bananenrepubliek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:51:
[...]

wc papier up only, volgende maand ook weer inflatie ertegenaan!

$wcpapier/btc chart maar volgen dan ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeWSCP-0oZmOTbY-0Ar5bYaxGNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2B9kWp3oeqw2PRjR5RQdZnwB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
kbuntu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:40:
[...]

Shaken, not stirred, en door tot 0,07 cent?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ik zie Powell niet zomaar opstappen, weet niet waar die roddels vandaan komen maar vind het vrij twijfelachtig. Hij is juist zo stellig gebleven in z'n argument dat Trump hem niet zomaar kan ontslaan en dat hij zijn termijn wil afmaken.

Hij houdt bijna iedere week wel ergens een speech, dus het zal wel een big nothingburger zijn. Tenzij dit een speciaal ingelaste speech is, maar kan er vrij weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:06:
Ik zie Powell niet zomaar opstappen, weet niet waar die roddels vandaan komen maar vind het vrij twijfelachtig. Hij is juist zo stellig gebleven in z'n argument dat Trump hem niet zomaar kan ontslaan en dat hij zijn termijn wil afmaken.

Hij houdt bijna iedere week wel ergens een speech, dus het zal wel een big nothingburger zijn. Tenzij dit een speciaal ingelaste speech is, maar kan er vrij weinig over vinden.
U behoort niet tot de welingelichte kringen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Psphwt7C0XrSA3fh3GzpxqCmJPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AxwyovGRU8ZtiRIlbH13alL9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Moiety op 02-06-2025 18:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 22:21
Darrell schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:28:
[...]

@Pelox zn PoW bestaat voornamelijk uit milfhunten op centerparcs.
Wat heb ik gemist?

Pelox heeft sinds kort een echte baan waardoor hij nog maar 5 min per dag de SC kan checken... wen moon?

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 02-06-2025 18:14 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Denk dat dat ook allemaal wel meevalt idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:13:
[...]

Wat heb ik gemist?

Pelox heeft sinds kort een echte baan waardoor hij nog maar 5 min per dag de SC kan checken... wen moon?
Dat je PoW aan het shillen was en vervolgens weer weg was.

Gratz met je nieuwe baan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Pelox schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:13:
[...]

Wat heb ik gemist?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyzAr3wbS5hUJpU31gpm_C6y2dw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4cHwN1G1HwxSv7EoGI0HxUyU.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 22:21
Darrell schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:33:
[...]

Dat je PoW aan het shillen was en vervolgens weer weg was.

Gratz met je nieuwe baan :)
PoW?

Ik heb alleen btc, eth en nog een paar kratjes dot, ada en een bifi worst.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:45

Coldcat

HODL

De kans dat Rusland een atoombom doopt op Oekraïne deze week acht ik groter.

Volgens de prent van Jaapio gaan we dan moon… die met de volle trein.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 02-06-2025 19:48 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
WarsemaW schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:23:
[...]

Ik heb de laatste bull 2021 gewoon de weg omhoog mee gekocht en in blinde greed niet verkocht. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen volgensmij, ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben die in diezelfde periode zijn duur betaalde lessen heeft geleerd.

En ja, dan blijf je als greater fool zitten met coins als:
Ada, Chilliz, Enjin en nog veeeel meer. Want alles zou toch blijven moonen en we waren er nog zo vroeg bij. Dat laatste bleek wel waar maar alleen voor die "oranje shitcoin" en niet voor de meeste alts.

Maar ik begrijp dat jij meteen volle tassen gekocht hebt van de juiste coins en onder 4 pseudoniemen in de quote 500 staat 🙂. Dan verwacht ik dat jij de slowcjat BBQ gaat regelen maat. Kun je meteen vertellen hoe je het hebt geflikt en deel ik tegen een milde vergoeding van honderdmiljoenmiljard met alle liefde en passie hoe je het in iedergeval niet moet doen. Het is best een geinig verhaal als je het met een grote grijns vertellen kunt zo een paar jaar later
Ownee dat heb ik ook zelf meegemaakt in 2017. Daar lessen uitgetrokken en sindsdien maak ik die fouten niet en/of in mindere mate.

Door laag in te kopen en voor die tijd een max dca prijs voor mezelf te bepalen gaat dat prima. Daarbij een kleine dosis geluk. November 2022 meeste ingekocht voor deze run. Dat bleek achteraf voor mijn alts het perfecte moment. Sta zelfs nu nog op +17% t.o.v. van btc met mijn alts ( ook dat was natuurlijk veel meer ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Coldcat schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:48:
[...]

De kans dat Rusland een nucleaire oorlog begint acht ik niet groot gezien de demografische gegevens van het land. Hij zou wel gek zijn. Oh dat is hij ook. Maar Powell treedt dus niet af. Ergo, wen moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZ-maKKbwbViGzzo45P4jMuirBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJ963GY7DjsTLabDSP3evV1Q.jpg?f=fotoalbum_large
Was getekend: drogredenman aka Moiety

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:31:
[...]

De kans dat Rusland een nucleaire oorlog begint acht ik niet groot gezien de demografische gegevens van het land. Hij zou wel gek zijn. Oh dat is hij ook. Maar Powell treedt dus niet af. Ergo, wen moon?
[Afbeelding]
Was getekend: drogredenman aka Moiety
Met dat kaartje en de kennis dat delen van Rusland eigenlijk eigen staatjes zouden moeten zijn (ze proberen door de jaren heen niet alleen om Oekraïne (weer) te annexeren, zullen we maar zeggen) wordt het inderdaad een opvallend klein landje :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pZhHU6LPTkqSOp-hwq0exgcCM0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BBFSIDuzONeMRZweTjvmEZ7I.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nucleair? dat gaat niet gebeuren, de kans dat AI dit wel gaat doen acht ik groter. maar aan andere kant ze hebben ons nog wel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
AI? Dat is toch die scam van Ripple? :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYBgiOPQEIrHdfeO_Co_LJgNhxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8lrrhWeFnhBgZuch2neV1E2e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Houdt Michael ook van deuren die open staan?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Nou oneventvol dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 09:47
Goed gek maybe krijgt hij ooit gelijk met zijn 10 miljoen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BALtvmiLCDEu0BeSdVHXFsAlA5k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iDyZbLrh5c0u9EK1HEKRUcS0.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14:29
Een aardig verhaal over Box3 en BTC

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 22:13:
[...]

Blijft toch een gedoe met die box3.
Ja, tegen de tijd dat he echt pijn gaat doen maar eens kijken hoe ik het op ga lossen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:25
Stukfruit schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:38:
[...]

Waaruit blijkt dat ik dat niet zou weten? ;)
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
Even een tarrif pauze, keurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
almelo15 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 22:22:
Even een tarrif pauze, keurig.
Hoor ik daar de bezorger van een taco aanbellen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:29

Muzzy

Aan het dieken

Eerste 10 seconden: zoals altijd mijn naam is mark van versedaal. Hier haakte ik af.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
AlterBridge schreef op maandag 2 juni 2025 @ 22:44:
[...]

50 minuten? Staat ons heel wat te wachten dan!
Dat is net zolang als een college duurt idd. Ik vraag si om een samenvatting in 1 alinea alsof ik 12 jaar oud ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
kosten van een BV (volgens Grok)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Lli0rfYFgVj-bxPlmpaTB45uJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dfvk7m5Afy4aaFzGFkqWi3H5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:52:
[...]

Dat is net zolang als een college duurt idd. Ik vraag si om een samenvatting in 1 alinea alsof ik 12 jaar oud ben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5z2uaj.jpg

Is dat een nieuwe Spaanse AI? :P

* sh4d0wman verkapte "ik leef nog" post (en kan niet slapen)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
BV in Bulgarije ouleh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Alpina schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 01:19:
[...]

BV in Bulgarije ouleh.
10% tax ofzo lees ik en lagere kosten....
naja......tijd om naar bed te gaan :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:42

knakworst

Get more sats!

En we gaan weer zeven weken stijgen. All aboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Muzzy schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:52:
[...]

Eerste 10 seconden: zoals altijd mijn naam is mark van versedaal. Hier haakte ik af.
Ja ik normaal ook, maar het gaat om de gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Dat is geen geld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Binnenkort weer verkiezingen, dus dat kan alsnog veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:29
John245 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:45:
[...]

Ja ik normaal ook, maar het gaat om de gast.
Erg interessant onderwerp en n gast met veel kennis.
Ik vind het wel erg moeilijk om naar hem te luisteren door zijn manier van praten.
En het stoort me ook wel dat hij doet alsof vastgoed investeerders het moeilijk hebben.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
CornermanNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:59:
[...]

Ja. , andere partijen aan de macht en dan lekker 50% over het rendement betalen. :9

[ Voor 4% gewijzigd door John245 op 03-06-2025 07:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
sh4d0wman schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:33:
[...]

[Afbeelding]

Is dat een nieuwe Spaanse AI? :P

* sh4d0wman verkapte "ik leef nog" post (en kan niet slapen)
Si, si, ai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
John245 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:24:
[...]

Ja. , andere partijen aan de macht en dan lekker 50% over het rendement betalen. :9
Hoezo 50%. Gewoon iedereen een staatsinkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 20:39
En wat als je verlies hebt met BTC en andere coins? Krijg je dan teruggave?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
murphydrz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:35:
[...]

En wat als je verlies hebt met BTC en andere coins? Krijg je dan teruggave?
Dan gaat je BV failliet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:46

Vis

Gewoon nooit verkopen en HODL tot infinity, fuck them belastingdienst.

Totdat sats de rekeneenheid en valuta van de wereld is, en dan lekker als onderpand gebruiken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
2 vragen, 1 opmerking
- noemen jullie in NL nu ook de vroegere BVBA zoals hier in België een BV? Want dat is handig om te weten :)
- waarom gebruik je Grok..?
- deze Grok vergeet heel wat extra kosten

Additionele opmerking algemeen:
- wat is dat in godsnaam tegenwoordig met de nachtelijke “moves” van BTC. Lijkt zo een beetje expres om de Europeanen niet mee te hebben :)

Edit: als ik de vraag aan chatGPT stel krijg ik volgende:

Het oprichten van een besloten vennootschap (BV) in België, specifiek in Vlaams-Brabant, vereist een aantal formele stappen en brengt diverse kosten met zich mee. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste aspecten en bijbehorende kosten: 

📋 Belangrijke stappen en bijbehorende kosten
1. Notariële oprichtingsakte
Een notariële akte is verplicht voor de oprichting van een BV. De kosten hiervoor variëren doorgaans tussen €900 en €1.400, exclusief btw.
2. Financieel plan
Een financieel plan is wettelijk verplicht en moet worden voorgelegd aan de notaris. De kosten voor het opstellen van dit plan liggen meestal tussen €800 en €1.200, afhankelijk van de complexiteit en of u een accountant inschakelt.
3. Inschrijving in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO)
De inschrijving kost €109, exclusief btw.
4. Activatie van het btw-nummer
Als u btw-plichtig bent, moet u uw btw-nummer activeren. Dit kost €78 via een erkend ondernemingsloket.
5. Publicatie in het Belgisch Staatsblad
De publicatie van de oprichtingsakte kost ongeveer €231,90.
6. UBO-registratie
De registratie van de uiteindelijke begunstigden (UBO) is verplicht. Als u dit zelf doet, is het gratis; via een externe partij kost het ongeveer €60.

💰 Totale oprichtingskosten (exclusief btw)

Kostenelement Geschatte kostprijs
Notariskosten €900 – €1.400
Financieel plan €800 – €1.200
Inschrijving KBO €109
Activatie btw-nummer €78
Publicatie oprichtingsakte €231,90
UBO-registratie (indien via derde) €60
Totaal ± €2.238 – €3.078

📌 Jaarlijkse terugkerende kosten
1. Vennootschapsbijdrage
Voor 2025 bedraagt de jaarlijkse vennootschapsbijdrage €399,73 voor vennootschappen met een balanstotaal tot €858.605,72.
2. Boekhoudkundige verplichtingen
Als BV bent u verplicht een dubbele boekhouding te voeren en jaarlijks een jaarrekening neer te leggen. De kosten voor een boekhouder variëren afhankelijk van de omvang en complexiteit van uw onderneming.
3. Lokale belastingen
In Vlaams-Brabant is er geen provinciebelasting voor ondernemingen. Echter, sommige gemeenten kunnen aanvullende belastingen heffen. Het is raadzaam om bij uw gemeente na te vragen welke lokale belastingen van toepassing zijn.

✅ Samenvatting
• Totale oprichtingskosten: tussen €2.238 en €3.078 (exclusief btw), afhankelijk van de gekozen diensten en partners.
• Jaarlijkse kosten: minimaal €399,73 voor de vennootschapsbijdrage, exclusief boekhoudkundige en eventuele lokale lasten.  

Het is aan te raden om vooraf offertes op te vragen bij notarissen, accountants en ondernemingsloketten om een nauwkeurige inschatting van de kosten te krijgen.

[ Voor 66% gewijzigd door kazzzdafke op 03-06-2025 07:48 ]

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:24
CornermanNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:59:
[...]

Het mooie aan het huidige kabinet is dat ze vrijwel niets voor elkaar krijgen. Oftewel hoe langer ze er zitten des te groter de kans dat het wordt uitgesteld en we het voorlopig zoals nu laten.

Box 3 hervormingen spelen al langer dan het huidige kabinet. Het wordt bij nieuwe verkiezingen interessant om te zien wat de standpunten van de partijen gaan zijn. Maar vroeg of laat gaan die hervormingen er komen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Haha, lijkt wel een aflevering van business class hier :D Paar ouwe gozers die met Harry lullen over vermogens- en vennootschapsbelasting en dan een kort segment met een jonge influencer die komt uitleggen hoe de boomers AI kunnen gaan inzetten.

Ondertussen vannacht weer de $106.5k aangetikt, maar wederom niet gehouden. Deze keer ging de rejection niet zo diep, dus wellicht strakjes nieuwe poging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Guere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:01:
Haha, lijkt wel een aflevering van business class hier :D Paar ouwe gozers die met Harry lullen over vermogens- en vennootschapsbelasting en dan een kort segment met een jonge influencer die komt uitleggen hoe de boomers AI kunnen gaan inzetten.

Ondertussen vannacht weer de $106.5k aangetikt, maar wederom niet gehouden. Deze keer ging de rejection niet zo diep, dus wellicht strakjes nieuwe poging?
Ik zet in op TACO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
kazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:45:
[...]

2 vragen, 1 opmerking
- noemen jullie in NL nu ook de vroegere BVBA zoals hier in België een BV? Want dat is handig om te weten :)
- waarom gebruik je Grok..?
- deze Grok vergeet heel wat extra kosten

Additionele opmerking algemeen:
- wat is dat in godsnaam tegenwoordig met de nachtelijke “moves” van BTC. Lijkt zo een beetje expres om de Europeanen niet mee te hebben :)

Edit: als ik de vraag aan chatGPT stel krijg ik volgende:

Het oprichten van een besloten vennootschap (BV) in België, specifiek in Vlaams-Brabant, vereist een aantal formele stappen en brengt diverse kosten met zich mee. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste aspecten en bijbehorende kosten: 

📋 Belangrijke stappen en bijbehorende kosten
1. Notariële oprichtingsakte
Een notariële akte is verplicht voor de oprichting van een BV. De kosten hiervoor variëren doorgaans tussen €900 en €1.400, exclusief btw.
2. Financieel plan
Een financieel plan is wettelijk verplicht en moet worden voorgelegd aan de notaris. De kosten voor het opstellen van dit plan liggen meestal tussen €800 en €1.200, afhankelijk van de complexiteit en of u een accountant inschakelt.
3. Inschrijving in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO)
De inschrijving kost €109, exclusief btw.
4. Activatie van het btw-nummer
Als u btw-plichtig bent, moet u uw btw-nummer activeren. Dit kost €78 via een erkend ondernemingsloket.
5. Publicatie in het Belgisch Staatsblad
De publicatie van de oprichtingsakte kost ongeveer €231,90.
6. UBO-registratie
De registratie van de uiteindelijke begunstigden (UBO) is verplicht. Als u dit zelf doet, is het gratis; via een externe partij kost het ongeveer €60.

💰 Totale oprichtingskosten (exclusief btw)

Kostenelement Geschatte kostprijs
Notariskosten €900 – €1.400
Financieel plan €800 – €1.200
Inschrijving KBO €109
Activatie btw-nummer €78
Publicatie oprichtingsakte €231,90
UBO-registratie (indien via derde) €60
Totaal ± €2.238 – €3.078

📌 Jaarlijkse terugkerende kosten
1. Vennootschapsbijdrage
Voor 2025 bedraagt de jaarlijkse vennootschapsbijdrage €399,73 voor vennootschappen met een balanstotaal tot €858.605,72.
2. Boekhoudkundige verplichtingen
Als BV bent u verplicht een dubbele boekhouding te voeren en jaarlijks een jaarrekening neer te leggen. De kosten voor een boekhouder variëren afhankelijk van de omvang en complexiteit van uw onderneming.
3. Lokale belastingen
In Vlaams-Brabant is er geen provinciebelasting voor ondernemingen. Echter, sommige gemeenten kunnen aanvullende belastingen heffen. Het is raadzaam om bij uw gemeente na te vragen welke lokale belastingen van toepassing zijn.

✅ Samenvatting
• Totale oprichtingskosten: tussen €2.238 en €3.078 (exclusief btw), afhankelijk van de gekozen diensten en partners.
• Jaarlijkse kosten: minimaal €399,73 voor de vennootschapsbijdrage, exclusief boekhoudkundige en eventuele lokale lasten.  

Het is aan te raden om vooraf offertes op te vragen bij notarissen, accountants en ondernemingsloketten om een nauwkeurige inschatting van de kosten te krijgen.

belgie is nog bureaucratischer dan NL. Kunnen veel NLers zich niet voorstellen, maar is toch echt zo.

BV oprichten in BE is dus ook veel duurder en aan veel meer regels gebonden.

Waarom denk je dat het in NL stikt van de spook bvtjes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vroeger, toen het hier nog over Lambo's ging bij groene kaarsen.

Tegenwoordig gaat het hier alleen nog maar over box 3 bij ieder pumpje. De slowchat is volwassen geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:03:
[...]

Erg interessant onderwerp en n gast met veel kennis.
Ik vind het wel erg moeilijk om naar hem te luisteren door zijn manier van praten.
En het stoort me ook wel dat hij doet alsof vastgoed investeerders het moeilijk hebben.
Vond ik ook idd, die manier van praten, he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Mmm, ik denk het niet, rotatie naar onderkant range lijkt me de volgende play. Wel een hele mooie range so far

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:17:
[...]

Vroeger, toen het hier nog over Lambo's ging bij groene kaarsen.

Tegenwoordig gaat het hier alleen nog maar over box 3 bij ieder pumpje. De slowchat is volwassen geworden.
Het is meer dat een Aventador of Huracan een ton of 3-4 kost, als je daar boven zit en je wil dat vermogen beschermen wordt het je wel moeilijk gemaakt. Kun je onderhand echt beter gewoon die lambo kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:20

filthy rich

löp wa los

Cliffs?

Neem een bv en druk daar je aandelen en crypto in?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Nu online
Leencapaciteit gaat steeds belangrijker worden, dus je huis maximaal volstoppen met schuld en dat gebruiken als demping voor je vermogensbelasting. Zoals de echt rijken nu al doen. Die lossen echt geen hypotheekjes af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:22:
Mmm, ik denk het niet, rotatie naar onderkant range lijkt me de volgende play. Wel een hele mooie range so far
Bob is het in ieder geval met je eens (al is het wel vanuit een andere invalshoek, maar toch):

Bijna tijd voor nieuwe daily cycle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CornermanNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:42:
Leencapaciteit gaat steeds belangrijker worden, dus je huis maximaal volstoppen met schuld en dat gebruiken als demping voor je vermogensbelasting. Zoals de echt rijken nu al doen. Die lossen echt geen hypotheekjes af.
Alleen krijg je op schuld maar een laag percentage terug. Beste is verhuizen naar Dubai of Portugal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
CornermanNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:42:
Dan moet ook alles wel goed blijven gaan natuurlijk.
Je mag niet ernstig ziek vallen, geen grote kosten aan je huis, ...

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:53:
[...]

Bob is het in ieder geval met je eens (al is het wel vanuit een andere invalshoek, maar toch):
[Twitter]
Ik gok dat Trump er komende dagen wel wat fud in weet te gooien met wat handelsfud. Ten slotte moet Trump media ook nog goedkoop wat sats scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Overigens doet ethereum wel weer zijn best, bij een nieuwe opleving van btc misschien >3000...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

[Twitter]
Bob was ook heel goed in op de bodem verkopen op 76k laatst.

Nietszeggende influencer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Nu online
kazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:55:
[...]

Dan moet ook alles wel goed blijven gaan natuurlijk.
Je mag niet ernstig ziek vallen, geen grote kosten aan je huis, ...
Alles moet uiteraard de juiste balans hebben. Het is ook een demping. Zoals de belastingvrije voet nu is.
Teveel schuld is natuurlijk niet de bedoeling. Echter alles aflossen heeft ook zo zijn eigen gevaren. Zeker bij langdurige ziekte of inkomensval. Te weinig liquide zijn is een groter gevaar dan een goed uitgewerkte schuldenpositie. Zeker in dit soort gevallen, helaas heb ik daar enige ervaring mee.

Hopelijk lost een flinke stijging van BTC het probleem vanzelf op en is belasting betalen het laatste probleem voor mensen in dit topic ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

[Twitter]
imo veel te kort timeframe van Bob. Doet ie het laatste jaar vaker. Moet ie niet doen want dat is juist waar hij negatief in stond laatste 6 jaar. Iets met zoom out. En nu gaat ie zo ongeveer day traden.....
Vond die sell move van hem ook al niet sterk. Zo ongeveer de bodem. Ik had mijn sell iig onder de 70k pas gedaan (sub 69k). Als je dan een stuk winst wil veilig stellen, had ie dat een stuk hoger moeten doen. Dit voelde enorm random van hem, en bijna een soort emo/ paniek move

Ik zie nu dus sowieso sub 100 niet snel gebeuren in die laatste 4 dagen. Tenzij er dikke fud in de media komt. Maar verwacht ook dat niet. Geen gekke usa data, geen powell etc etc.

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 03-06-2025 09:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Vis schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:06:
Bob was ook heel goed in op de bodem verkopen op 76k laatst.

Nietszeggende influencer.
True, dat was niet al te best :) Echter: ik zou Bob toch niet direct als "nietszeggende influencer" willen bestempelen. Natuurlijk zullen z'n analyses er soms naast zitten, maar vergeleken met de rest is hij een verademing. Slechts een of twee videos per kwartaal, altijd heel rustig en duidelijk in z'n uitleg, geen BS engagement farming maar gewoon z'n visie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

anti elppa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:11:
[...]

imo veel te kort timeframe van Bob. Doet ie het laatste jaar vaker. Moet ie niet doen want dat is juist waar hij negatief in stond laatste 6 jaar. Iets met zoom out. En nu gaat ie zo ongeveer day traden.....
Vond die sell move van hem ook al niet sterk. Zo ongeveer de bodem. Ik had mijn sell iig onder de 70k pas gedaan (sub 69k).

Ik zie nu dus sowieso sub 100 niet snel gebeuren in die laatste 4 dagen. Tenzij er dikke fud in de media komt. Maar verwacht ook dat niet. Geen gekke usa data, geen powell etc etc.
Eens, hij moet zich weer meer bezighouden met de 4 year cycle journey.. waar hij altijd zijn videos goed op baseerde.
Toen hij een paar maanden terug over shitcoins poste op X was ik hem al deels verloren.. helaas, want was altijd een prettig persoon om te volgen en luisteren. Geen schreeuwende poespas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:10
Ik heb gedroomd dat we naar de 74k zijn gegaan. Ik tuur echt teveel naar die charts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:15:
[...]

True, dat was niet al te best :) Echter: ik zou Bob toch niet direct als "nietszeggende influencer" willen bestempelen. Natuurlijk zullen z'n analyses er soms naast zitten, maar vergeleken met de rest is hij een verademing. Slechts een of twee videos per kwartaal, altijd heel rustig en duidelijk in z'n uitleg, geen BS engagement farming maar gewoon z'n visie.
Op youtube ja. Maar op X post ie veel te veel laatste 1 a 2 jaar. Dat deed hij vroeger veel minder.

Ik heb hem absoluut nog hoog zitten. En idd zeker geen nietszeggende influencer, maar hij wat puntje verloren bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:15:
[...]

Eens, hij moet zich weer meer bezighouden met de 4 year cycle journey.. waar hij altijd zijn videos goed op baseerde.
Toen hij een paar maanden terug over shitcoins poste op X was ik hem al deels verloren.. helaas, want was altijd een prettig persoon om te volgen en luisteren. Geen schreeuwende poespas.
dat idd ook, die shitcoins. Extreem jammer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
gebruikershaes schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:17:
Ik heb gedroomd dat we naar de 74k zijn gegaan. Ik tuur echt teveel naar die charts.
wereldnieuws toch? we gaan naar $74k!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9yJwVMcL00hM_meA1mvh6_N1Mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4HUMJzAVEUFWcBQK8OE9xhHP.png?f=fotoalbum_large
:+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:15
En ook na dit mooie toneelstukje zal een ruim 20% van de Nederlanders toch weer stemmen op deze clown. Ik hoop maar dat ze hem weer massaal gaan uitsluiten, dan kan de rest tenminste nog iets van beleid gaan maken en uitvoeren

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:
En ook na dit mooie toneelstukje zal een ruim 20% van de Nederlanders toch weer stemmen op deze clown. Ik hoop maar dat ze hem weer massaal gaan uitsluiten, dan kan de rest tenminste nog iets van beleid gaan maken en uitvoeren
Ik hoop dat het bij ruim 20% blijft.

Gelukkig zijn we in juni, en wordt prinsjesdag en de begroting 2026 een non-event, want demissionair. Kan de boel pas vanaf 2027 verpest worden. Maar dan zijn we alweer twee verkiezingen verder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:48:
[...]

Ik hoop dat het bij ruim 20% blijft.

Gelukkig zijn we in juni, en wordt prinsjesdag en de begroting 2026 een non-event, want demissionair. Kan de boel pas vanaf 2027 verpest worden. Maar dan zijn we alweer twee verkiezingen verder 8)7
En hoe groter de problemen. Poetin lacht zich kapot. Polen, nú Nederland allemaal in the pocket. Vergeet het maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:11:
[...]

Sub 100 niet direct, maar een dikke snelle wick lager zou wel lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:20

filthy rich

löp wa los

knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:54:
[...]

Alleen krijg je op schuld maar een laag percentage terug. Beste is verhuizen naar Dubai of Portugal.
Als je genoeg schulden opneemt heb je geen vermogen, maar wel 30 huizen en een inkomen van 20k per maand.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:57:
[...]

Sub 100 niet direct, maar een dikke snelle wick lager zou wel lekker zijn.
ik weet nog wel meer wat wel lekker is

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 13:44
Kabinet gevallen, tijd voor de PvdB: Partij voor de Bitcoinen.

Geen gezeik, iedereen rijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:02:
Kabinet gevallen, tijd voor de PvdB: Partij voor de Bitcoinen.

Geen gezeik, iedereen rijk.
Box 3 meteen afschaffen en een potje waar een euro in gaat bij negatief gejank.

Is dat begrotingsgat zomaar dicht!

+ subsidie op daytrading vanaf 40× long posities.

En 21% BTW tarief op Bitcoin short posities

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 13:44
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:05:
[...]

Box 3 meteen afschaffen en een potje waar een euro in gaat bij negatief gejank.

Is dat begrotingsgat zomaar dicht!

+ subsidie op daytrading vanaf 40× long posities.

En 21% BTW tarief op Bitcoin short posities
Shitcoin BOA's gaan van deur tot deur. Ledgers met stront erop worden direct vernietigd.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!