BTC100K2021 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Shitcoin BOA's gaan van deur tot deur. Ledgers met stront erop worden direct vernietigd.

BTC100K2021 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Shitcoin BOA's gaan van deur tot deur. Ledgers met stront erop worden direct vernietigd.
Zo werkt het dus niet. Als je 1 miljoen assets hebt en 1 miljoen schulden, even geen rekening houden met drempels, mag je 36% betalen over:filthy rich schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:59:
[...]
Als je genoeg schulden opneemt heb je geen vermogen, maar wel 30 huizen en een inkomen van 20k per maand.
Precies wat ik dacht. Is Wilders ergens nog goed voor.knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:44:
Overigens lijkt mij de val van het kabinet "goed" nieuws voor Box 3 hervorming. Dat zal wel op zijn vroegst 2030 worden ofzo.
Dus jij verwerpt de democratie?Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:
En ook na dit mooie toneelstukje zal een ruim 20% van de Nederlanders toch weer stemmen op deze clown. Ik hoop maar dat ze hem weer massaal gaan uitsluiten, dan kan de rest tenminste nog iets van beleid gaan maken en uitvoeren
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-06-2025 11:17 ]
Zie NKKol Nedra schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:16:
koopordertjes geplaatst rond de $100k-$102k regionen, moet lukken toch?
Laten we dan wachten tot 2035, dan zijn mijn doelen bereikt.Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Precies wat ik dacht. Is Wilders ergens nog goed voor.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ah grappig, ik had dit ook precies in gedachte
En meer dan 100% erbij vandaag. Shitcoins be shitcoins.Bushalte schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 12:41:
[...]
Root. Mijn grootste verliesgevende shitcoin ever
Mogelijks, ik zou toch wel wat de prijsactie monitoren als we daar komen ipv gewoon DENKEN dat er een bounce zal komen in die regio.Kol Nedra schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:16:
koopordertjes geplaatst rond de $100k-$102k regionen, moet lukken toch?
Interesting times...
20% is toch geen meerderheid?murphydrz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Dus jij verwerpt de democratie?
(ok zwaar offtopic, maar wilde een statement maken omdat ik niet van Putin praktijken houd.)
Democratie is democratie, de stem van de meerderheid telt!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
when 20% van alle mensen die naar een Bitcoin standard gaat ipv fiat standaard
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 03-06-2025 11:45 ]
Het gaat om het uitsluiten van bepaalde politieke partijen, iets wat in Rusland, Turkije en meer van die landen aan de orde van de dag is.
Is een area of interest, maar verraad nou niet al onze geheimpjes, we hebben die liquiditeit toch nodig van @Kol Nedrakazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:38:
[...]
Mogelijks, ik zou toch wel wat de prijsactie monitoren als we daar komen ipv gewoon DENKEN dat er een bounce zal komen in die regio.
Je ontkomt er nooit aan om een grote hoeveelheid van de stemmen te negeren. En ja, ik ben wel voor het uitsluiten van dit soort drek. De mensheid mag soms wel een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden.murphydrz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:46:
[...]
Het gaat om het uitsluiten van bepaalde politieke partijen, iets wat in Rusland, Turkije en meer van die landen aan de orde van de dag is.
Dat zou je niet mogen willen!
20% stemmers is grofweg 3 miljoen stemmen. Wil je 3 miljoen stemmers gewoon negeren en wegzetten als menselijk afval?
(ok genoeg politieke shit)
20% is een gigantische hoeveelheid. Als jouw BTC met 20% gaat stijgen, dan spring je een gat in de lucht en ga je dat ook niet negeren en wegzetten als "afval".
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-06-2025 11:50 ]
Doe maar niet. Heb m’n SL op 100.2 staantomtom901 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:57:
[...]
Sub 100 niet direct, maar een dikke snelle wick lager zou wel lekker zijn.
Democratie is een illusie. Koop bitcoin.murphydrz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:46:
[...]
Dat zou je niet mogen willen!
20% stemmers is grofweg 3 miljoen stemmen. Wil je 3 miljoen stemmers gewoon negeren en wegzetten als menselijk afval?
(ok genoeg politieke shit)
20% is een gigantische hoeveelheid. Als jouw BTC met 20% gaat stijgen, dan spring je een gat in de lucht en ga je dat ook niet negeren en wegzetten als "afval".
Ik dacht dat alleen Darrell aan damesfietszadels rook.
Wat een viespeuk die Darrell.Moiety schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:02:
[...]
Zou goed kunnen.Ballie2210 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:12:
Ik moet laatste maanden veel nachtdiensten lopen voor mijn werk. Wat mij opvalt is dat de koers vaak daalt na 03.00 uur en weer aardig hersteld naar 08.00 uur.
Zijn hier mensen die hier op handelen? Zijn er gemiddelde 24 uurs grafieken die bovenstaande observatie bevestigingen?
Bvd, Ballie
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vooral degens met hele jonge kids, toch @tomtom901 ?Ballie2210 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:12:
Ik moet laatste maanden veel nachtdiensten lopen voor mijn werk. Wat mij opvalt is dat de koers vaak daalt na 03.00 uur en weer aardig hersteld naar 08.00 uur.
Zijn hier mensen die hier op handelen? Zijn er gemiddelde 24 uurs grafieken die bovenstaande observatie bevestigingen?
Bvd, Ballie
Helemaal mee eens! Echte democratie is een illusie tegenwoordig en ja bitcoin kopen.
Moiety schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:23:
[...]
Vooral degens met hele jonge kids, toch @tomtom901 ?
Ik dacht, je gaat nu klagen dat je als degen wordt weggezet, maar je omarmt het degenschap inmiddels?
Weinig keus hier hèGuere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Ik dacht, je gaat nu klagen dat je als degen wordt weggezet, maar je omarmt het degenschap inmiddels?
Moiety schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:02:
[...]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
O yeah! Nu nog maar op -92%.knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:29:
[...]
En meer dan 100% erbij vandaag. Shitcoins be shitcoins.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jep. En om een democratie te behouden, moet je niet willen regeren met partijen die aan de stoelpoten van die democratie lopen te zagen.murphydrz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Dus jij verwerpt de democratie?
(ok zwaar offtopic, maar wilde een statement maken omdat ik niet van Putin praktijken houd.)
Democratie is democratie, de stem van de meerderheid telt!
Ik heb een poging gewaagd. Maar die website is niet goed voor mijn OCD.Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
Nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de promotie op Bybit? Ik kreeg vanmorgen de beloofde 50 USDT. Toch weer een gratis tank benzine
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Jazeker, gratis geld laat je niet liggen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
Nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de promotie op Bybit? Ik kreeg vanmorgen de beloofde 50 USDT. Toch weer een gratis tank benzine
Jazeker, een mooie 407 USDT binnen geharkt. Blijf het een onwerkelijke exchange vinden met al die acties van ze. Ik zit er volgens mij sinds oktober '24 en heb volgend de rewards hub al zo'n $ 2900 aan rewards ontvangen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
Als je uit de toekomst komt, hebben we in jouw wereld dan al 1 mio per Bitcoin bereikt?CHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:33:
[...]
Jazeker, een mooie 407 USDT binnen geharkt. Blijf het een onwerkelijke exchange vinden met al die acties van ze. Ik zit er volgens mij sinds oktober 2025 en heb volgend de rewards hub al zo'n $ 2900 aan rewards ontvangen.
In mijn toekomst is 1 BTC net genoeg voor een gesneden broodWispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:33:
[...]
Als je uit de toekomst komt, hebben we in jouw wereld dan al 1 mio per Bitcoin bereikt?
Schulden mag je gewoon van je bezittingen aftrekken hoor. Dan heb je dus <57k vermogen.knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Zo werkt het dus niet. Als je 1 miljoen assets hebt en 1 miljoen schulden, even geen rekening houden met drempels, mag je 36% betalen over:
1 miljoen a 6%
1 miljoen a -2,6%
36% van 34k, netto graag 12k aftikken aan het einde van het jaar.
Ook al heb je dus netto nul komma nul.
[ Voor 4% gewijzigd door filthy rich op 03-06-2025 13:45 ]
en aans löpt wa vast
Ik was deze al begonnen voordat CHRIS zijn ninja edit deed, dus ik quote gewoon even de originele foutCHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:33:
Jazeker, een mooie 407 USDT binnen geharkt. Blijf het een onwerkelijke exchange vinden met al die acties van ze. Ik zit er volgens mij sinds oktober 2025 en heb volgend de rewards hub al zo'n $ 2900 aan rewards ontvangen.
En met een tweede huis in Nederland ook niet. Leuker kunnen we het niet maken.filthy rich schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:42:
[...]
Schulden mag je gewoon van je bezittingen aftrekken hoor. Dan heb je dus <57k vermogen.
NB werkt idd niet met aandelen/crypto op deze manier
Zeker, zie het ubergrote cryptokaarten topic voor nog meer gelukkige mensjes.Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
Deze snap ik even niet, hoe heb je dan 1 miljoen assets en 1 miljoen schuld? Niemand leent je 1 miljoen zonder onderpand. En als die assets 1 miljoen aan huizen zijn, vallen die sowieso niet in Box 3.knakworst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Zo werkt het dus niet. Als je 1 miljoen assets hebt en 1 miljoen schulden, even geen rekening houden met drempels, mag je 36% betalen over:
1 miljoen a 6%
1 miljoen a -2,6%
36% van 34k, netto graag 12k aftikken aan het einde van het jaar.
Ook al heb je dus netto nul komma nul.
Is toch een fictief voorbeeld, maar doet niet af aan de verhouding schuld vs "rendament"LegeBoekenkast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:12:
[...]
Deze snap ik even niet, hoe heb je dan 1 miljoen assets en 1 miljoen schuld? Niemand leent je 1 miljoen zonder onderpand. En als die assets 1 miljoen aan huizen zijn, vallen die sowieso niet in Box 3.
Je kan je 2e en andere huizen gewoon in BOX 3 doen. Kom op mensen, neem een adviseur in dienst om te helpen al die crypto miljoenen te managen.LegeBoekenkast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:12:
[...]
Deze snap ik even niet, hoe heb je dan 1 miljoen assets en 1 miljoen schuld? Niemand leent je 1 miljoen zonder onderpand. En als die assets 1 miljoen aan huizen zijn, vallen die sowieso niet in Box 3.
[ Voor 10% gewijzigd door John245 op 03-06-2025 14:35 ]
Haha, ik snap wel dat het een fictief voorbeeld is hoor. Klagen over vermogensbelasting is wel een beetje decadenttomtom901 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:27:
[...]
Is toch een fictief voorbeeld, maar doet niet af aan de verhouding schuld vs "rendament"
pas maar op, ik rij op een damesfiets, smells like nuts?
Valt wel mee denk ik.LegeBoekenkast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:42:
[...]
Haha, ik snap wel dat het een fictief voorbeeld is hoor. Klagen over vermogensbelasting is wel een beetje decadent
Het lijkt erop alsof dat meerdere iemanden zijn.kazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:33:
Heeft er daar nu echt iemand om 15:30 een dikke SELL order elke dag?
Al die etf's moeten wel die boomer transacties verwerken, etf flow laatste 3 dagen negatief.
Hoe heb je die ontvangen? ik heb niets gehad nog..Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
fiat panda? een Daihatsu cuore?Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:
Als je hebt meegedaan, dan moet je nog wel even op "claim" klikken. Dat kan via de app of website. Kijk anders even in het cryptokaarten topic, daar worstelden meer mensen hiermee.solidslayer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:01:
[...]
Hoe heb je die ontvangen? ik heb niets gehad nog..
Ik tank al 20 jaar voor €50. Ik krijg alleen steeds iets minder benzine.Kol Nedra schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:02:
[...]
fiat panda? een Daihatsu cuore?
als ik tank moet ik altijd meer betalen dan $50
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 28% gewijzigd door Eusebius op 03-06-2025 16:17 ]
==
hoi
Ik heb mezelf altijd voorgenomen nooit een auto te nemen die meer zuipt dan de baas.Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:03:
[...]
Ik tank al 20 jaar voor €50. Ik krijg alleen steeds iets minder benzine.
Zonder gekheid. Uiteraard de Cuore. De meeste epische auto die er bestaat. Die gooi je gewoon vol voor minder dan 5 tientjes.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dick Schoof zomaar zijn long positie op x100.Guere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:12:
Allemaal wel de persco van Dick gezien net? Kort maar duidelijke boodschap.
[Afbeelding]
Wat een baas hebben we toch!Guere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:12:
Allemaal wel de persco van Dick gezien net? Kort maar duidelijke boodschap.
[Afbeelding]
==
hoi
Haha, gelukkig staat die tweede zin erbijkazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:32:
Pfff zet die short op 106k maar klaar?
Geen enkel advies btw
Leuk! Waar ga je naartoe?almelo15 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:00:
Terug boven de 2700 en we gaan vertrekken.
Ja maar een hedge short, nog niet getappedGuere schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Haha, gelukkig staat die tweede zin erbijHeb je zelf nu een short geopend?
In ieder geval toch wel die nieuwe poging zoals ik vanochtend al vermoedde. Benieuwd of het nu even doorzet, meteen even door naar $107k+ zou fijn zijn.
Interesting times...
FTFYalmelo15 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:00:
Terug boven de 107.000 en we gaan vertrekken.
kazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:32:
Geen enkel advies btw
We lijken de range nu juist te verlatenkazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:32:
Geen enkel advies btw
Nog niets geconfirmeerd dat dat ook zo is + mijn range is denk ik toch net iets anders dan die van jou..
Interesting times...
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:37:
Misschien moet Kol gewoon weer geband worden zodat we eindelijk een nieuwe ATH krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-06-2025 17:49 ]
De meme dat je wist die ging komenWispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:37:
Misschien moet Kol gewoon weer geband worden zodat we eindelijk een nieuwe ATH krijgen
Dat zou een keer F*ck'n time worden...HODL
Dit gepingpong doet mij denken aan vorig jaar lente/zomer. Heel irritant.almelo15 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:09:
Nou tot zover btc, en weer door..
Eens, doorbreken die handel.Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:10:
[...]
Dit gepingpong doet mij denken aan vorig jaar lente/zomer. Heel irritant.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq