[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:04:
[...]

Niks hoor. Ik vind het wel schattig dat het merendeel hier vanuit gaat dat Bitcoin never nooit niet naar zero kan gaan. Ieder zo zijn eigen ding, maar als mensen multimiljonair zijn geworden met PEPE of met TAO, is er niets mis mee om ook een heel klein beetje in niet-Bitcoin te zitten en dat te hodlen.

You never know.
Maar dat is ráár en wereldvreemd want geen Bitcoin. :+
dat Bitcoin naar zero gaat kan zeker, maar dat gaat nog erg lang duren, alleen goud heeft bewezen om echt lang mee te gaan. hier moet Bitcoin zich nog bewijzen ook al is Bitcoin superieur tegenover goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:21:
[...]

1k in XRP gooien of 1k aan sigaretten oproken, wat zou verstandiger zijn? :?
dan is XRP beter, geef je hierin gelijk in.

maar ik zou eerder 1k in $MO stoppen dan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2025 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:52
[...]

Touché, maar dat ene peukie in het weekend zal het verschil niet maken.

Of wel, weet ik over een jaar of 40? te zeggen :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:00
[...]

Haha was een inkoppertje ;) verder wel eens met je stelling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERqM0Co4PJmLmIZRV-YKFlRnGeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1JzLedc6ZjZ8zKExBn0mi7z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:27
[...]

Niks hoor. Ik vind het wel schattig dat het merendeel hier vanuit gaat dat Bitcoin never nooit niet naar zero kan gaan. Ieder zo zijn eigen ding, maar als mensen multimiljonair zijn geworden met PEPE of met TAO, is er niets mis mee om ook een heel klein beetje in niet-Bitcoin te zitten en dat te hodlen.

You never know.
Maar dat is niet het argument wat je in je eerdere posts aanhaalde. Wat je zegt is dat xrp nieuwe goud wordt en dat trump dat eigenhandig gaat doen en daarmee btc naar zero brengt.
Dus pak nu maar een groot stuk zeep en ga je mond spoelen. Dit is poep wat er uit komt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:32:
[...]

Zit je weer te stoken?
Nee jij. Met je Ripple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34
[...]

You never know.
Sentiment hier is ook niet altijd hetzelfde geweest. Jaren lang waren de maxi's hier in de minderheid en werden doorgestuurd naar het Bitcoin only topic.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:44
Iets met don't feed the trolls ofzo :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:30
De lokale white knight gaat gelijk in simp modus :+ zo zie je maar weer dat teveel fappen toch schadelijk is voor het brein.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Jongens nergens voor nodig om ruzie te maken.

Zat dit weekend in een van der Valk met de vrouw, flink het maandgemiddelde omhoog te krikken. 1 ding wat mij opviel tijdens het eten; schrikbarend veel boomers.

Die houden van der Valk draaiende, maar die generatie staat op het randje van de afgrond.

Al dat geld verdwijnt straks natuurlijk in erfenissen.

Nog ff geduld en alle muntjes zullen pumpen als nooit tevoren. Want die nieuwe generatie die straks al dat vermogen erft knalt alles er in, gegarandeerd.

Dus laadt uw crypto longs, en puts op van der Valk.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:42:
[...]

Sentiment hier is ook niet altijd hetzelfde geweest. Jaren lang waren de maxi's hier in de minderheid en werden doorgestuurd naar het Bitcoin only topic.
klopt. Dit is pas sinds deze cycle zo. Vorige cycle had ik het een stuk zwaarder. Nu hoef ik amper iets te doen. Anderen doen mijn werk voor mij

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De crypto scene begint net als dit topic een zelfreinigend vermogen te krijgen. Nice. Wel graag nog ff SOL & WIF pumpen, want die heb ik zelf. Verder Bitcoin only.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:47:
klopt. Dit is pas sinds deze cycle zo. Vorige cycle had ik het een stuk zwaarder. Nu hoef ik amper iets te doen. Anderen doen mijn werk voor mij
De koersen zeggen deze cycle vooralsnog ook echt genoeg en ondersteunen je positie als maxi. Ik bedoel: BTC die over de $100k staat (ATH +52% momenteel), terwijl ETH nog op 91% moet stijgen om überhaupt bij zo'n oude ATH te komen.

Andere big caps hebben een vergelijkbare inhaalslag te maken, en sommige zelfs nog erger: ADA die nog 350% moet stijgen voor 'ie bij oude ATH is :')

Small caps nog veel dramatischer: die hadden vorig jaar even een mini alt season, maar de huidige status is natuurlijk vrij sneu. En ja, het kan natuurlijk nog veranderen richting Q4, maar de alt markt is extreem verzadigd en we twijfelen hier al een jaar lang met elkaar of er nog wel een echt full blown alt season komt. Kortom: de koersen spreken boekdelen en het is niet verrassend dat er in deze markt meer maxi's zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

dylan_ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:43:
[...]

De lokale white knight gaat gelijk in simp modus :+ zo zie je maar weer dat teveel fappen toch schadelijk is voor het brein.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57u5Iku5J9VbimPrLIUlDRhrfb0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/odO2ea80ERpQzjmiWnhEdD1K.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:06
[...]

Die tijd komt over een tijdje ook weer terug, maak je geen zorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:24
In ander nieuws; de keepert van Willem 2 had ondanks z’n achternaam toch geen diamond hands:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjWdIFbp10MuaatOmoo7F6IGOCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D2qewnDMvWqkDigUNVkxanNR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
almelo15 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Die tijd komt over een tijdje ook weer terug, maak je geen zorgen.
Ow zeker. Als er weer een altseason komt die 2 maanden aanhoud dan loopt het hier weer storm met nieuwe users en hun succesverhalen. Allemaal in de overtuiging dat hun muntje Bitcoin van de troon zal stoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Guere schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:00:
[...]

De koersen zeggen deze cycle vooralsnog ook echt genoeg en ondersteunen je positie als maxi. Ik bedoel: BTC die over de $100k staat (ATH +52% momenteel), terwijl ETH nog op 91% moet stijgen om überhaupt bij zo'n oude ATH te komen.

Andere big caps hebben een vergelijkbare inhaalslag te maken, en sommige zelfs nog erger: ADA die nog 350% moet stijgen voor 'ie bij oude ATH is :')

Small caps nog veel dramatischer: die hadden vorig jaar even een mini alt season, maar de huidige status is natuurlijk vrij sneu. En ja, het kan natuurlijk nog veranderen richting Q4, maar de alt markt is extreem verzadigd en we twijfelen hier al een jaar lang met elkaar of er nog wel een echt full blown alt season komt. Kortom: de koersen spreken boekdelen en het is niet verrassend dat er in deze markt meer maxi's zijn.
Het verschil is dat btc daar altijd veel meer tijd voor nodig heeft en eth (en andere alts) dit binnenkort in een paar maanden tijd bereiken. Niks nieuws. De massa aan blinde maxies moet eerst weer zijn hoogtepunt bereiken om tot dit punt te komen. We zijn aardig op weg, dit topic is een mooie graadmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Gelukszoekr schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:23:
[...]

Ow zeker. Als er weer een altseason komt die 2 maanden aanhoud dan loopt het hier weer storm met nieuwe users en hun succesverhalen. Allemaal in de overtuiging dat hun muntje Bitcoin van de troon zal stoten
Die ook ongetwijfeld en mensen die wat makkelijker geld willen verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:21:
In ander nieuws; de keepert van Willem 2 had ondanks z’n achternaam toch geen diamond hands:
[Afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
almelo15 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:24:
[...]

Dat wil uiteindelijk iedereen. Maar dat lukt de meeste niet. En zo blijven we eve later dan weer over met de vaste stamgasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Gelukszoekr schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:28:
[...]

Dat wil uiteindelijk iedereen. Maar dat lukt de meeste niet. En zo blijven we eve later dan weer over met de vaste stamgasten
Gelukkig de meesten niet (dat geld moet naar ons toe ;) ) maar dat heeft weer als reden dat mensen geen alts (of crypto in het algemeen) op een bodem durven te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17:31
almelo15 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:31:
[...]

Gelukkig de meesten niet (dat geld moet naar ons toe ;) ) maar dat heeft weer als reden dat mensen geen alts (of crypto in het algemeen) op een bodem durven te kopen.
Ik koop gewoon op de bodem (in ieder geval zo dicht mogelijk bij de bodem) :P :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
interesting, hij nodigd zichzelf uit voor 2+ uur lang interview:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIVcHtQTBPitQvc6gtbs_Bjc03E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KAXP0R6yJyCjt2qutefUj1gP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17:31
Kol Nedra schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:42:

[Afbeelding]
"440k weergaven" moet zijn "btc $440k". fixed it for you. :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:39

Vis

almelo15 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:23:
[...]

eth (en andere alts) dit binnenkort in een paar maanden tijd bereiken. Niks nieuws. De massa aan blinde maxies moet eerst weer zijn hoogtepunt bereiken om tot dit punt te komen. We zijn aardig op weg, dit topic is een mooie graadmeter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFiXIEuco-SdAtBCCjmQFamlZ3I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CEvWhq2q2cXzAuoj7zlXH4mD.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:35
[...]

Toch had ik de alt-drek-leerschool van vorige cycle niet willen missen. Gek genoeg leer je wel ontzettend veel van al die domme keuzes. Onder aan de streep hebben de lessen me geen geld gekost maar ook zeker niet de gouden bergen opgeleverd die mij waren beloofd door bijvoorbeeld JourneyCrypto en andere gekkenwerk gurus.

Intussen alles verkocht en nog 1 crypto over: BTC. Vraag me af of ik me nog eens laat verleiden hier in de SC om iets te kopen tijdens de bear. Solana heeft afgelopen ronde eigenlijk al mijn domme keuzes recht gezet (GAK 10 euro, verkocht rond de 250)

Ps: ik vergeet de Ripple bag. Die heeft ook lekker gerendamenteerd.

[ Voor 4% gewijzigd door WarsemaW op 01-06-2025 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:04
almelo15 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:24:
[...]

Willen wel, kunnen echter niet. Die lui gaan rekt e worden de volgende generatie maxis of keren crypto de rug toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

[Afbeelding]
Hij brabbelt zo 8 uur vol als het moet 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:07

[Afbeelding]
Top confirmed!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
zenith schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:32:
[...]

Hij brabbelt zo 8 uur vol als het moet 🤣
Net als Willem Middelkoop, die lult ook in zijn eentje een interview vol, stuurt het gesprek, praat soms even alsof hij het woord weer aan de ander geeft, maar pakt hem nét voor die tijd terug om aan het vervolg van zijn eigen relaas te beginnen dat vervolgens gemakkelijk een uur kan duren.

"Nu we het daar toch over hebben, ...."

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 01-06-2025 23:16 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:45
[...]

Toch heb ik vorige cycle een stuk meer verdient aan alle drek die er was :+ Safemoon was mijn entry drug, en de andere crypto die ik daarna had mag bijna geen crypto heten, en de namen zal niemandsland dit topic veel zeggen...

Toen een leuk jaarsalaris bij elkaar "gespeeld" met een inleg van een half maandsalaris O-)
Daar ga ik deze run echt niet komen, tenzij BTC en ETH naar ongekende hoogtes gaan

Maar het was wel een stuk meer werk en slapeloze nachten. Dit keer 2 maal ingekocht en vervolgens zo nu en dan hier ff rondneuzen. Meer heb ik niet echt gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 01-06-2025 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dit weekend pumpje zag ik eerlijk gezegd niet helemaal aankomen. Had een bounce op 105 verwacht, maar mooi dat de prijs zich weer ietwat herstelt. Next up 106.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Nee anders had ik wel gezegd nu ipv binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
WarsemaW schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:02:
[...]

Toch had ik de alt-drek-leerschool van vorige cycle niet willen missen. Gek genoeg leer je wel ontzettend veel van al die domme keuzes. Onder aan de streep hebben de lessen me geen geld gekost maar ook zeker niet de gouden bergen opgeleverd die mij waren beloofd door bijvoorbeeld JourneyCrypto en andere gekkenwerk gurus.

Intussen alles verkocht en nog 1 crypto over: BTC. Vraag me af of ik me nog eens laat verleiden hier in de SC om iets te kopen tijdens de bear. Solana heeft afgelopen ronde eigenlijk al mijn domme keuzes recht gezet (GAK 10 euro, verkocht rond de 250)

Ps: ik vergeet de Ripple bag. Die heeft ook lekker gerendamenteerd.
Hoe kan je bij de laatste altcoin run niet giga veel geld hebben gemaakt. Of je oranje shitcoin hebben bijgekocht? Blijf je dan na 700% winst gewoon alts dca'n?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
almelo15 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 03:36:
[...]

Hoe kan je bij de laatste altcoin run niet giga veel geld hebben gemaakt. Of je oranje shitcoin hebben bijgekocht? Blijf je dan na 700% winst gewoon alts dca'n?
99% vd mensen blijft zitten en word bagholder. iets met greed.

Of koopt hoog, sell bij een 20% daling, shitcoin gaat +30%, koopt weer terug, coin zakt weer -15%, panic sell again etc etc

[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 02-06-2025 06:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WarsemaW
[...]

Ik heb de laatste bull 2021 gewoon de weg omhoog mee gekocht en in blinde greed niet verkocht. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen volgensmij, ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben die in diezelfde periode zijn duur betaalde lessen heeft geleerd.

En ja, dan blijf je als greater fool zitten met coins als:
Ada, Chilliz, Enjin en nog veeeel meer. Want alles zou toch blijven moonen en we waren er nog zo vroeg bij. Dat laatste bleek wel waar maar alleen voor die "oranje shitcoin" en niet voor de meeste alts.

Maar ik begrijp dat jij meteen volle tassen gekocht hebt van de juiste coins en onder 4 pseudoniemen in de quote 500 staat 🙂. Dan verwacht ik dat jij de slowcjat BBQ gaat regelen maat. Kun je meteen vertellen hoe je het hebt geflikt en deel ik tegen een milde vergoeding van honderdmiljoenmiljard met alle liefde en passie hoe je het in iedergeval niet moet doen. Het is best een geinig verhaal als je het met een grote grijns vertellen kunt zo een paar jaar later

[ Voor 22% gewijzigd door WarsemaW op 02-06-2025 07:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 17:22

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Simpel toch, greed is een bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Huh, nee, niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:01
Trade war weekje en tax bill = bonds dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Is er een BTC only topic :S ?

Het is hier veel leuker. Lekker roepen dat een muntje als DOT, POW of ATOR het helemaal gaat worden en vervolgens users niet meer zien terugkomen of met modder gaan gooien :)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:46:
Jongens nergens voor nodig om ruzie te maken.

Zat dit weekend in een van der Valk met de vrouw, flink het maandgemiddelde omhoog te krikken. 1 ding wat mij opviel tijdens het eten; schrikbarend veel boomers.

Die houden van der Valk draaiende, maar die generatie staat op het randje van de afgrond.

Al dat geld verdwijnt straks natuurlijk in erfenissen.

Nog ff geduld en alle muntjes zullen pumpen als nooit tevoren. Want die nieuwe generatie die straks al dat vermogen erft knalt alles er in, gegarandeerd.

Dus laadt uw crypto longs, en puts op van der Valk.
De levensverwachting van de babyboom-generatie loopt tot ongeveer 2040. Dan neemt de vergrijzing ook weer af. Ben serieus benieuwd wat dat met de woningmarkt gaat doen. Genoeg huizen hier in het dorp die men ooit op 1 loon heeft gekocht. Worden allemaal georven door kinderen, maar die zullen het ook niet allemaal willen aanhouden. Meer aanbod dan vraag = prijsdaling.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ok 105.9. Close enough vind ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2i7Hd-81bFEi7GtGtADKXdTCO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwYQtdijROnHbmKdraVxJInd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eusebius schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:27:
Worden allemaal georven door kinderen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5onV1cEiR6c-FrpVYk4LqL-SRg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zKtzNHX0GL5w1OzrT9JZPQqC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:27:
[...]

Je schrijft het als een bullish flip, tenzij ik je verkeerd interpreteer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:34:
[...]

zou kunnen toch? Hij bounced op een significant level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:50:
[...]

Is nog niet confirmed tot we een higher high zetten op de H4 maar zou kunnen idd. Ik reken vooralsnog op continuatie van de downtrend en een sweep van de liquidity onderin (zie NK).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:34:
[...]

Nee ik bedoelde next resistance 106. Is tot 105.9 gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:50:
[...]

Ja dit is wel een mooi leveltje om op te bouncen. Door de 106-106.5 heen en we zijn weer boelliesj. Als het lukt…
Edit: ik bedoel natuurlijk close boven 106.5. Niet doorheen wicken.

[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 02-06-2025 10:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:59:
[...]

Is nog niet confirmed tot we een higher high zetten op de H4 maar zou kunnen idd. Ik reken vooralsnog op continuatie van de downtrend en een sweep van de liquidity onderin (zie NK).
maar het valt vooralsnog niet mee om die liquiditeit te tappen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G-a5vAi9xWma5KrhG7iJVLGq3Jc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t3k9GTCIANH6I7dA1tmrK5Ku.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:05
Het Sprookje van de Magische Shitcoin

Er was eens, in een land niet zo ver hiervandaan, een dappere ridder die geloofde in de kracht van digitale magie. Deze ridder had gehoord van een magische munt - een shitcoin zo schitterend en veelbelovend dat het zelfs een draak zou kunnen verleiden.

Op een mooie dag besloot onze ridder om zijn gouden muntjes in te ruilen voor deze betoverde cryptocurrency. "Het zal mijn fortuin maken," sprak hij wijselijk, terwijl hij een dikke bag van de mysterieuze munt kocht die **REDACTED** heette.

En zie, het wonder geschiedde! Op de eerste dag steeg zijn schat met dertig procent, alsof goede feeën hun toverstokjes hadden gezwaaid. "Ik ben uitverkoren!" riep de ridder, en hij danste door zijn kasteel.

Op de tweede dag gebeurde het opnieuw - nog eens tien procent erbij! De hele koninkrijk sprak over zijn wijsheid. Vogeltjes zongen zijn lof, bloemen bloeiden in zijn voetsporen.

Op de derde dag was het wonder compleet: zijn schat was verdubbeld! De ridder werd door het hele land geprezen als de meest verstandige investor ter wereld. Kinderen zongen liedjes over hem, dichters schreven ballades, en hij begon al plannen te maken voor zijn gouden paleis.

Op de vierde dag werd onze ridder wakker als de gelukkigste man ter wereld. Met een brede glimlach en een hart vol hoop pakte hij zijn magische spiegel om zijn fortuin te aanschouwen.
Maar toen...
POOF!
Zijn midden-vier-cijferige schat was plotseling een zielige drie-cijferige kruimel geworden. De magische munt bleek vervloekt, de feeën waren heksen in vermomming, en zijn dromen lagen in gruzelementen op de digitale grond.

En de ridder herinnerde zich waarom sprookjes meestal eindigen met "en ze leefden nog lang en gelukkig" - omdat het echte leven dat zelden doet.

Het einde.
(En ze leefden arm en wijs... tot de volgende shitcoin.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eusebius schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:23:
[...]

Is er een BTC only topic :S ?
Die was er wel, kan het zo snel niet meer vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ik ga mijn ETH in paraatheid brengen. Als we geen continuation krijgen dan vrees ik dat die volledig door het putje gaat. Was een mooie run vanaf 1500.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:32
Stukfruit schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:01:
[...]

Hierbij even een minuut stilte voor mensen die nog steeds in Ripple geloven.
Ripple inc. of XRP of beiden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:09:
[...]

Ja dit is wel een mooi leveltje om op te bouncen. Door de 106-106.5 heen en we zijn weer boelliesj. Als het lukt…
Edit: ik bedoel natuurlijk close boven 106.5. Niet doorheen wicken.
Ik wil eigenlijk toch echt die zone nog goed tappen, maar we gaan het zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:30:
[...]

Ripple inc. of XRP of beiden?
Is alles wat ze ooit hebben aangeraakt een optie?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:58
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:50:
[...]

Ik wil eigenlijk toch echt die zone nog goed tappen, maar we gaan het zien :*)
We starten de werkweek weer lekker in het rood iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

De bull is ver te bekennen in dit hogerendaments topic.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:15:
[...]

Shitcoins ja…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
bsmpower schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:15:
[...]

Stimulans om naar het kantoor te gaan toch 🫡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ja maakt dat uit?
WarsemaW schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Niet echt...

[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 02-06-2025 11:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:17:
[...]

Ja maakt dat uit?

[...]

Niet echt...
Bitcoin heeft nog nooit zo lang boven de $100k gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:57
Die BTC $106k is moeilijk te bereiken vast te houden, lijkt het.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Coldcat schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:21:
[...]

Bitcoin heeft nog nooit zo lang boven de $100k gestaan.
Ja dat is mooi, maar mijn alts moeten omhoog 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
Jumpman schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:21:
Het is in ieder geval wel een heel clean en duidelijke rejection op de $106k :) Zowel die van vannacht als zonet: blijkbaar nog een niveautje te hoog. Wellicht nog een poging vanmiddag maar met al twee pogingen achter de rug en met futures in het rood voelt het logischer dat we naar die lagere zone van tomtom gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:16
anti elppa schreef op maandag 2 juni 2025 @ 06:28:
[...]

99% vd mensen blijft zitten en word bagholder. iets met greed.

Of koopt hoog, sell bij een 20% daling, shitcoin gaat +30%, koopt weer terug, coin zakt weer -15%, panic sell again etc etc
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/No7Mc06N9eoAAAAd/cest-moi.gif

En dan ook nog in een tijd dat er veeeeeel minder shotcoins waren dan nu. Nu is het helemaal net de staatsloterij om iets van winst te pakken.
Het was wel leerzaam. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
bereiken ging anders prima.....vasthouden is nog wat anders idd

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
WarsemaW schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVzQGqKsECEAj3XWpPFMXlmXZw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:22
Typische shitcoin.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:32
Stukfruit schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:58:
[...]

Is alles wat ze ooit hebben aangeraakt een optie?
Zeer zeker.

Maar Ripple Inc. Is het bedrijf ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Dit moet een grap zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:09:
[...]

Zeer zeker.

Maar Ripple Inc. Is het bedrijf ;)
Waaruit blijkt dat ik dat niet zou weten? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Alpina schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Dikke PoW :+

Hype whale ondertussen ook weer een 100M positie geopend, op zowat het slechtst mogelijke punt deze morgen :') (tegen de 106k aan)
De beste man heeft werkelijk geen clue waar 'ie mee bezig is. Staat dan ook meteen 1.5M in de min.

Hoe was jullie maandag ochtend? 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Nubtrix op 02-06-2025 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

PoW to teh moon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:12:
[...]

Dikke PoW :+

Hype whale ondertussen ook weer een 100M positie geopend, op zowat het slechtst mogelijke punt deze morgen :') (tegen de 106k aan)
De beste man heeft werkelijk geen clue waar 'ie mee bezig is. Staat dan ook meteen 1.5M in de min.

Hoe was jullie maandag ochtend? 8)7
Dat die dude nog funds heeft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:48:
[...]

Dat die dude nog funds heeft.
je zou bijna tegengestelde positie nemen als die van hem. Succes gegarandeerd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:51:
[...]

je zou bijna tegengestelde positie nemen als die van hem. Succes gegarandeerd
Mijn vingers jeuken, hou op met me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kom BTC, we zijn al mooi op weg naar e de zone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Nou ja @Pelox zit ook nog in dit deel van de SC dus je kunt het hem het beste zelf vragen.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Eusebius schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:14:
[...]

Nou ja @Pelox zit ook nog in dit deel van de SC dus je kunt het hem het beste zelf vragen.
Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Laatst online: 14:56
De dollar de afgelopen dagen ook weer flink zwakker geworden t.o.v. de euro waardoor de BTC prijs in euros weer extra schraal afsteekt t.o.v. de BTC prijs in dollars ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Eusebius schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:14:
[...]

@Pelox zn PoW bestaat voornamelijk uit milfhunten op centerparcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie US open so far.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpzh2emkQJQgYPV-4NmDXSymHeg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W3iVlI058anQbHtZekEgCW2v.jpg?f=user_large
Daar zijn deze dames het mee eens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
dj_ryow schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:23:
De dollar de afgelopen dagen ook weer flink zwakker geworden t.o.v. de euro waardoor de BTC prijs in euros weer extra schraal afsteekt t.o.v. de BTC prijs in dollars ;(
Iedereen die slim dacht te zijn door rente te harken met stablecoins gaat op deze manier ook nat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:39:
[...]

[Afbeelding]
Daar zijn deze dames het mee eens
Gelijk wat chippers buiten gezet op de swing vorige week (AMD, NVDA) en nu weer even aankijken. BTC blijft een beetje rangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFl6aGRfNcTCmV8Rx7fEoScPZyw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T5Rl6QG1z34M8ov4Q9O7u88T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:43:
[...]

Gelijk wat chippers buiten gezet op de swing vorige week (AMD, NVDA) en nu weer even aankijken. BTC blijft een beetje rangen.

[Afbeelding]
Rangen idd. En dat terwijl jij meer hebt met driving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:46:
[...]

Rangen idd. En dat terwijl jij meer hebt met driving.
Soms moet ik ook rangen in de taycan dus het is bekend terrein :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:45
En weer rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Was toch Roland Garros nu? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Nou hup, gauw naar 101.7. Dan kunnen we weer uit eten morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:51:
[...]

Was toch Roland Garros nu? :?
Golf, hebben we het over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:54:
Nou hup, gauw naar 101.7. Dan kunnen we weer uit eten morgen.
Eerst 103.2 sweepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ja daar ziet het er idd wel juicy uit. Had wel iets meer prijsactie verwacht op de maandag. Wellicht komt het nog.

[ Voor 17% gewijzigd door gebruikershaes op 02-06-2025 16:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:49
Moiety schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:55:
[...]

Golf, hebben we het over
Ja maar die is pas volgende week. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:39

Vis

Gewoon moon vanaf hier, niks 102k

That ship has sailed

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!