Hmm, omdat ik mijn wachtwoord van Bybit heb gewijzigd, heb ik nu een 24-uurs opnamebeperking.
Het is goed dat het er is, maar nu had het niet gehoeven.
Het is goed dat het er is, maar nu had het niet gehoeven.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nog 1 x BSM om de verwachtingen wat te temperen:bsmpower schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:29:
Vind het weer even genoeg zo met dat gedump de laatste tijd. Wanneer alt seizoen. Wanneer eindelijk eens serieuse winsten. 😴
Als je op de bodem hebt gekocht jajvel92 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:33:
BTC staat 39% in de plus sinds bodem in april. Naar de nieuwe ATH gemeten ruim 50%. Voldoende alts te vinden die nog harder zijn gegaan, als dat geen serieuze winsten zijn in een tijdsbestek van 2 maanden…
Bedenk daarbij dat de kans op een bodem in april kleiner was geweest als er geen vloekende sinaasappel voorbij was gekomen die als een kip zonder kop dingen brult, dus eigenlijk is de koers al een half jaar belachelijk stabieljvel92 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:33:
BTC staat 39% in de plus sinds bodem in april. Naar de nieuwe ATH gemeten ruim 50%. Voldoende alts te vinden die nog harder zijn gegaan, als dat geen serieuze winsten zijn in een tijdsbestek van 2 maanden…
Dat zit wel Schnorr.
Je hebt van eind februari tot eind april de kans gehad om in BTC te DCA'en onder 90K. Waarvan een aantal weken onder de 85k met meerdere kansen om onder de 80 te kunnen kopen.
Dat zit wel Schnorr.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jawel, per gros, maar ik krijg niet dagelijks een BTC aan bijv. staking rewards of affiliate inkomsten binnen
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Als BIP 177 er door komt kopen we straks allemaal alleen nog maar hele BitcoinsTaro schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:20:
[...]
Jawel, per gros, maar ik krijg niet dagelijks een BTC aan bijv. staking rewards of affiliate inkomsten binnen
En als dit niet zo gaat uitspelen? Wat is je plan dan?Gelukszoekr schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:50:
Nog maar een paar maandjes en we gaan volgens de cycle weer naar beneden voor een jaar. Ik ben heel benieuwd of dit weer gaat uitspelen, dan sta ik rond eind 2026 in de startblokken om Bitcoin te kopen rond de €50k
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als het zo gaat zoals het al 4x is gegaan, dan komt er over ruim een jaar een hele mooie koopkans. Ik denk dat het de moeite loont hier op te wachten. En zo niet, dan is dat jammer. Dan wordt het dca inschalen.Vis schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:27:
[...]
En als dit niet zo gaat uitspelen? Wat is je plan dan?
True, maar de weekly testen in een bullrun is niet wat ik wil zien.kazzzdafke schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:42:
[...]
In principe kan hij tot 76k dumpen, en alsnog in een uptrend zitten op de weekly
Vis schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:27:
[...]
En als dit niet zo gaat uitspelen? Wat is je plan dan?
Maktub
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Lekker, die IP65 lasdoos met een stekker voeden zodat je potentieel fase/nul kan omdraaien
Het is toch wisselspanning? Net als de koers. Soms up, soms down.Guere schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:16:
[...]
Lekker, die IP65 lasdoos met een stekker voeden zodat je potentieel fase/nul kan omdraaienNiveautje Picobello BV.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
bsmpower schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:29:
Vind het weer even genoeg zo met dat gedump de laatste tijd. Wanneer alt seizoen. Wanneer eindelijk eens serieuse winsten. 😴
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wel eens van UTXO's gehoord? Kan nog een duur grapje worden als je wil gaan verkopenSpiritsoul schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:21:
Ik DCA elke maand in BTC & ETH en stuur het direct naar m’n eigen wallet (slechte ervaringen gehad met exchanges waar ze met mn munten ervandoor gingen...).
Sindsdien zit ik op Nexo en doe mijn DCA daar. Ik heb gebekt Nexo-munten waardoor ik maandelijkse gratis 1 withdrawal kan uitvoeren. Alleen laatst hebben ze nog eens standaard fee zitten van €1 fee.
Is dit momenteel de goedkoopste manier voor DCA?
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 31-05-2025 18:34 ]
@Alpina natuurlijk, met zijn decadente etentjesGuere schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:06:
[...]
Haha van die buitenbeeld klassieker zou ik eigenlijk een keer een SC member moeten maken... wie van ons zou dit kunnen zijn?
elektriekert schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:34:
[...]
@Alpina natuurlijk, met zijn decadente etentjes
Eens, iets met TaiwanGelukszoekr schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:33:
[...]
Als het zo gaat zoals het al 4x is gegaan, dan komt er over ruim een jaar een hele mooie koopkans. Ik denk dat het de moeite loont hier op te wachten. En zo niet, dan is dat jammer. Dan wordt het dca inschalen.
Het zou denk ik er nog steeds verstandig zijn een bak fiat achter de hand te houden voor mooie black-swan buitenkansjes. Die komen er vast nog wel
Dat kan pas over 10 jaar zijn…
Ik niet, ik heb liever een broodje met…. Beleg.Guere schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:06:
[...]
Haha van die buitenbeeld klassieker zou ik eigenlijk een keer een SC member moeten maken... wie van ons zou dit kunnen zijn?
Maktub
Hele rare naalden. Al de derde of vierde vandaag.
Daar handelt die KOL op. Mooie koop en verkoop kansen.knakworst schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:52:
Dunne orderboekjes btc/dai op bybit.
[Afbeelding]
haha helaas geen buyorder zo laag gezetColdcat schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:56:
[...]
Daar handelt die KOL op. Mooie koop en verkoop kansen.
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 31-05-2025 23:16 ]
Je bedoelt bitcoin op kraken?Kol Nedra schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:14:
[...]
je kan er geluk mee hebben, destijds ook met altjes gedaan op Kraken waarbij orderboek ook dunne drek was
[ Voor 8% gewijzigd door John245 op 01-06-2025 08:34 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Gelukkig nog niet. Nu groot inslaan en dan November +/- 1 maand cashen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
rustiggggg eerst nog genieten van de zomervakantie
You called?Gelukszoekr schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:54:
[...]
Wel eens van UTXO's gehoord? Kan nog een duur grapje worden als je wil gaan verkopen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Inkopen vanaf nu - all the way - tot 74k? En dan cashen.John245 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:19:
[...]
Gelukkig nog niet. Nu groot inslaan en dan November +/- 1 maand cashen.
All the way to 1 millionMoiety schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:39:
[...]
Inkopen vanaf nu - all the way - tot 74k? En dan cashen.
[Afbeelding]
Vooral een lange consolidatie periodeKol Nedra schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:19:
[...]
rustiggggg eerst nog genieten van de zomervakantie
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
74k is te laag. Als hij daaronder gaat, zou ik nog lager inkopenMoiety schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:39:
[...]
Inkopen vanaf nu - all the way - tot 74k? En dan cashen.
[Afbeelding]
Interesting times...
kazzzdafke schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:21:
[...]
74k is te laag. Als hij daaronder gaat, zou ik nog lager inkopen
Zeker iets om rekening mee te houden inderdaad, zo kijk ik er ook naar. Hoop natuurlijk dat de run nog doorzet, maar dit kan ook een uitkomst zijn.BTC100K2021 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:36:
Het is dat ik niet trade op TA, maar deze weekly en de vorige weekly zijn wel nagenoeg een kopie van de candles rondom 69K (week van 8-11-21 en 15-11-21).
Volgende week een rode weekly erbij en dan tekent zich wel een vieze double top af.
Maar goed, meestal zijn mijn calls fout dus dat wordt lekker moon volgende week.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Die mogelijke double top structuur valt zeker niet te ontkennen. Toevallig had Credible gisteren nog een nieuwe video update waarin dit kort ter sprake kan. In de rest van de video niet veel nieuws te melden: hij is nog steeds behoorlijk bullish en z'n final fifth wave visie met een top > $150k is inmiddels wel duidelijk. Wilde 'm eigenlijk niet delen, maar hij gaat toevallig ook in op zijn redenering waarom dit volgens hem geen double top structuur is. Dus wellicht vind je het interessant om een andere visie daarop te horen: hij bespreekt dit vanaf 02:20.BTC100K2021 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:36:
Het is dat ik niet trade op TA, maar deze weekly en de vorige weekly zijn wel nagenoeg een kopie van de candles rondom 69K (week van 8-11-21 en 15-11-21).
Volgende week een rode weekly erbij en dan tekent zich wel een vieze double top af.
Maar goed, meestal zijn mijn calls fout dus dat wordt lekker moon volgende week.
kazzzdafke schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:21:
[...]
74k is te laag. Als hij daaronder gaat, zou ik nog lager inkopen
Vast iets met echte impulsen en dat dit dan anders is als in 2021. Dus wél bullish. Ik ga het kijkenGuere schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:35:
[...]
Die mogelijke double top structuur valt zeker niet te ontkennen. Toevallig had Credible gisteren nog een nieuwe video update waarin dit kort ter sprake kan. In de rest van de video niet veel nieuws te melden: hij is nog steeds behoorlijk bullish en z'n final fifth wave visie met een top > $150k is inmiddels wel duidelijk. Wilde 'm eigenlijk niet delen, maar hij gaat toevallig ook in op zijn redenering waarom dit volgens hem geen double top structuur is. Dus wellicht vind je het interessant om een andere visie daarop te horen: hij bespreekt dit vanaf 02:20.
[YouTube: Bitcoin Pulls Back After Making New ALL TIME HIGH!]
Zo moet het 👍🏻Kol Nedra schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:39:
vorige week was ik nog aan het balen dat ik SOL te vroeg had verkocht, nu blijkt het dus verstandig te zijn geweest. ik heb nu 50% van mijn SOL tradepotje weer SOL gekocht
Als je naar de daily kijkt schetst die net een ander beeld dan 21. Ik mis die flinke liquidity grab naar boven op de daily.BTC100K2021 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:36:
Kol Nedra schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:30:
we zitten op 0.104M BTC, stelt echt nog niks voor, zo goedkoop!
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik lees net lager dan 74K dus ja..gebruikershaes schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:55:
Hmmm heb buys staan tussen 100.7 - 101.7. Maar sub 100 kon ook wel eens op het menu staan.
Mij was $50,- per coin beloofdStukfruit schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:01:
[...]
Hierbij even een minuut stilte voor mensen die nog steeds in Ripple geloven.
Dat valt mee. Mij beloven ze 10.000 tot 1.000.000. Zie hier
/ban wegens hilarische uitsprakenWispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:09:
[...]
Niet huilen als Bitcoin naar zero gaat en XRP het nieuwe goud wordt.
Zullen we kijken wat er gaat gebeuren als die oranje clown zegt dat Bitcoin niets waard is en zij voor miljarden aan Ripple gaan kopen?
Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
[...]
Zullen we kijken wat er gaat gebeuren als die oranje clown zegt dat Bitcoin niets waard is en zij voor miljarden aan Ripple gaan kopen?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
[...]
Nou, dan krijgt Bitcoin een tikje. Dat trekt snel genoeg weer bij. Bitcoin heeft Trump of Saylor niet nodig.Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
[...]
Gelukszoekr schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:42:
[...]
Nou, dan krijgt Bitcoin een tikje. Dat trekt snel genoeg weer bij. Bitcoin heeft Trump of Saylor niet nodig.
dylan_ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:11:
[...]
Thnx ga gelijk shorten. Dit gaat straks weer compleet rekt!
@LadyS hij is er weer.dylan_ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:11:
[...]
Thnx ga gelijk shorten. Dit gaat straks weer compleet rekt!
Meen je dit? Zit je al zo diep in de xrp scam bubble? Of ben je aan het trollen?Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
[...]
Blijf jij maar lekker op je oranje bubbel zitten met je oranje bril op. Mij niet bellen.gebruikershaes schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:46:
[...]
Meen je dit? Zit je al zo diep in de xrp scam bubble? Of ben je aan het trollen?
Ik kan dit niet serieus nemen.
[ Voor 77% gewijzigd door Pinsa op 01-06-2025 19:01 ]
Niks hoor. Ik vind het wel schattig dat het merendeel hier vanuit gaat dat Bitcoin never nooit niet naar zero kan gaan. Ieder zo zijn eigen ding, maar als mensen multimiljonair zijn geworden met PEPE of met TAO, is er niets mis mee om ook een heel klein beetje in niet-Bitcoin te zitten en dat te hodlen.Kol Nedra schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:59:
huh een XRP soldaat hier? Wispe? wat is er gebeurd?
Niemand kan je bellen omdat je xrp 0 Europees waard is straks en je de telefoon rekening alleen in sats kan betalen.Wispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:54:
[...]
Blijf jij maar lekker op je oranje bubbel zitten met je oranje bril op. Mij niet bellen.
want ik heb gezegd dat ik alleen XRP hebJW04 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Niemand kan je bellen omdat je xrp 0 Europees waard is straks en je de telefoon rekening alleen in sats kan betalen.
Wat verwacht je dan? Misschien dat MAGA hem nog volgt. De rest is er inmiddels wel klaar mee denk ikWispe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
[...]
1k in XRP gooien of 1k aan sigaretten oproken, wat zou verstandiger zijn?Alpina schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:06:
Wispe neem een paracetamolletje en op tijd in bed.
Ben je morgen weer de oude.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq