Tenzij je constant rekt gaattomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:54:
[...]
zonder crypto ook een stuk minder rendament
Morgen een dipje graag
Tenzij je constant rekt gaattomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:54:
[...]
zonder crypto ook een stuk minder rendament
Ben je nou alweer rekt gegaan? Kon je het weer niet laten?Pinsa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:55:
[...]
Tenzij je constant rekt gaat![]()
Morgen een dipje graag
nothing stops this train
Niet sinds de laatse keer, ik wacht rustig af in fiat komen de entry’s voorbij mooi, zo niet jammer dangebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:03:
[...]
Ben je nou alweer rekt gegaan? Kon je het weer niet laten?
Gezondheid is de grootste rijkdom daar kunenn geen magische internetmunten tegen op.MrFX schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:32:
[...]
Volgens mij speelden er meer zaken die hem aan het hart gingen waaronder de gezondheid van zijn moeder.
After significant studying, and in keeping with President Trump’s vision to make the United States the crypto capital of the world, today I ordered the Great Fannie Mae and Freddie Mac to prepare their businesses to count cryptocurrency as an asset for a mortgage.
— Pulte (@pulte) 25 juni 2025
SO ORDERED pic.twitter.com/Tg9ReJQXC3
Kwestie van tijd totdat we verder met de fullblown bullmarket gaan. Adoptie heerst en wordt realiteit.jvel92 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:05:
[Embed]
Oproep in the USA van de Director of Federal Housing FHFA om crypto ook als onderpand te laten tellen voor hypotheken. Steeds meer initiatieven voor adoptie. Goed om te zien.
Zeeeeeeeeeeekerrrrrr. Op naar dalende donderdag.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
crypto als in stablecoins neem ik aan, zie niet echt voor me dat banken straks fartcoin gaan accepteren voor het geven van een hypotheek.jvel92 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:05:
[Embed]
Oproep in the USA van de Director of Federal Housing FHFA om crypto ook als onderpand te laten tellen voor hypotheken. Steeds meer initiatieven voor adoptie. Goed om te zien.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mwah, 2008 is ook gebeurd, niks is onmogelijkVis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:02:
[...]
crypto als in stablecoins neem ik aan, zie niet echt voor me dat banken straks fartcoin gaan accepteren voor het geven van een hypotheek.
Totaal niet risicovol ofzo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze willen niets eens meer hypotheken in buitenlandse valuta hier in de EU laat staan in crypto, maar misschien zijn we 2008 langzaam weer vergeten.Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:02:
[...]
crypto als in stablecoins neem ik aan, zie niet echt voor me dat banken straks fartcoin gaan accepteren voor het geven van een hypotheek.
Totaal niet risicovol ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Pexow op 25-06-2025 23:21 ]
de EU.. lol, heeft zich weer eens bewezen deze dagen wat een kontenkruipers het zijn, die volgen straks braaf de US wat betreft crypto acceptatie en is dit verleden tijd:Pexow schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:20:
[...]
Ze willen niets eens meer hypotheken in buitenlandse valuta hier in de EU laat staan in crypto, maar misschien zijn we 2008 langzaam weer vergeten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De meeste donderdagen zijn continuaties van de woensdagen wel toch?X21r schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:27:
De afgelopen 7 donderdagen is het eigenlijk gewoon een continuatie geweest van de woensdag
Als dat zo zou zijn .. waarom word alleen de donderdag beschuldigt van het dippen.Cyclonist schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 00:04:
[...]
De meeste donderdagen zijn continuaties van de woensdagen wel toch?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wist je trouwens dat ze een hekel heeft aan Apple en haar lievelingstaart frambozentaart isVis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:26:
[...]
de EU.. lol, heeft zich weer eens bewezen deze dagen wat een kontenkruipers het zijn, die volgen straks braaf de US wat betreft crypto acceptatie en is dit verleden tijd:
[Afbeelding]
Straks op 420k heb je er niet zo veel last meer van.tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 06:56:
Klote dollar, stijgt btc maar netto is het nog niks
[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 26-06-2025 07:30 ]
Is toch ook gewoon een mooie kans. Laat USDEUR maar richting de toppen uit 2017 (1,23) en 2020 (1,22) lopen.tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 06:56:
Klote dollar, stijgt btc maar netto is het nog niks
Komt wel goed. Professor Elppa verwacht geen bear in 2026.BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:12:
[...]
Voor BTC is het wel even vervelend, die zit al bijna in de blessuretijd van de bullrun. Dat komt qua USDEUR niet meer goed.
Mooie kans voor wat? Als je terug moet vanuit usdt naar eur ga je gewoon rektBTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:12:
[...]
Is toch ook gewoon een mooie kans. Laat USDEUR maar richting de toppen uit 2017 (1,23) en 2020 (1,22) lopen.
USDEUR maakt sinds 2008 alleen maar lower highs, dus dat komt vanzelf weer goed.
Voor BTC is het wel even vervelend, die zit al bijna in de blessuretijd van de bullrun. Dat komt qua USDEUR niet meer goed.
ehh dat heb ik nooit gezegd. Ik houd voorlopig nog helemaal vast aan normale cycle. Dus top einde van dit jaar. Dan jaar bear en dan weer opnieuw 3 jaar stijgen.Darrell schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:15:
[...]
Komt wel goed. Professor Elppa verwacht geen bear in 2026.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
NVDA is back at an all-time high, and this old fave is the biggest and the best
— Jim Cramer (@jimcramer) 25 juni 2025
Kopen en op de plank leggen. Solide aandelen gaan prima koers- of dividendrendement geven en die USDEUR move van 14% sinds februari loopt er vanzelf wel weer een keer uit.tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:18:
[...]
Mooie kans voor wat? Als je terug moet vanuit usdt naar eur ga je gewoon rekt
Het gaat ook niet om een trade..BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:26:
[...]
Kopen en op de plank leggen. Solide aandelen gaan prima koers- of dividendrendement geven en die USDEUR move van 14% sinds februari loopt er vanzelf wel weer een keer uit.
Ik trade niet voor intraday winsten.
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2025 08:33 ]
nothing stops this train
Ja en gaat de euro ook mooi rekt. Zitten we met dikke inflatie en kost een pak melk 5 euro. Weet niet of dat positief is.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:31:
nu wij gekozen hebben om 5% BBP te gaan betalen heeft ook zeer grote gevolgen, de printer gaat gewoon aan
Een sterke euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden goedkoper
Jawel. En anders klopt mijn gifje niet meer.anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:19:
[...]
ehh dat heb ik nooit gezegd. Ik houd voorlopig nog helemaal vast aan normale cycle. Dus top einde van dit jaar. Dan jaar bear en dan weer opnieuw 3 jaar stijgen.
Wel gok ik dat de bodem nog weer een stuk minder diep gaat zijn.
Tuurlijk, er is een kans dat door moneysupply, printen en lage rente we amper een bear krijgen. Maar dan wil ik eerst die laatste 2 van het lijstje uitgevoerd zien worden door onze HPowell printer vriend
anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:33:
[...]
ik ga gewoon nog steeds uit van 200k plus. Dollar is waardeloos, word nog erger, inflatie gaat up. En printers gaan hoe dan ook aan.
BTC volgt ook altijd M2 money supply, zit vertraging op van 6 maanden. Stijging nu is precies in lijn. En als deze regel blijft gelden gaan we nog een heel erg mooie laatste 6 tot 8 maanden van deze cycle zien.
Gaat BTC echt goud na doen, dan kunnen we nog veel hoger gaan. Wellicht zelfs geen bear in 2026. Maar das echt wel wishfull thinking
De VS slaat momenteel wel een isolationistische koers in, de Big Beautiful Bill gaat ook aanzienlijke gevolgen hebben voor de Dollar. Enorme druk van de staatsschuld om nog veel verder te verwateren.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:31:
het bied ook mooie kansen om dus dollarkoers aandelen te kopen, die dollar wordt vanzelf weer keer sterker dan de euro.
zolang heel de wereld de dollar als reservemunt kiezen en de euro niet als reservemunt is de dollar toch interessanter.
nu wij gekozen hebben om 5% BBP te gaan betalen heeft ook zeer grote gevolgen, de printer gaat gewoon aan
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
In 2008 was het 1.60.Aeronaut schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:49:
sorry amerika.. eur/usd is 1.17?! wat
Klopt allemaal en toch hebben we ze hard nodig. Zonder de steun van de VS stond Rusland nu misschien wel bij de grens met Polen op de deur te kloppen. De EU heeft in geld meer steun gegeven, maar belangrijke munitie en informatie is toch echt voornamelijk uit de VS gekomen.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:47:
[...]
De VS slaat momenteel wel een isolationistische koers in, de Big Beautiful Bill gaat ook aanzienlijke gevolgen hebben voor de Dollar. Enorme druk van de staatsschuld om nog veel verder te verwateren.
Dat de printer aangaat in Europa is te verwachten met die 5% NAVO norm (3,5% effectief als start trouwens) maar gezien het beleid van de ECB kun je er ook vanuit gaan dat andere zaken van het sociale domein deels moeten gaan inboeten. Denk aan minder geld naar zorg, onderwijs en asiel, en meer naar defensie.
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de printer onverantwoord hard aangaat, zoals nu in USA trouwens wel het plan is.
Komende jaren zou ik persoonlijk liever in EUR zitten dan USD.
Absoluut, niets aan toe te voegenBTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:56:
[...]
Klopt allemaal en toch hebben we ze hard nodig. Zonder de steun van de VS stond Rusland nu misschien wel bij de grens met Polen op de deur te kloppen. De EU heeft in geld meer steun gegeven, maar belangrijke munitie en informatie is toch echt voornamelijk uit de VS gekomen.
Rutte heeft opzichtig maar effectief een slijmoperatie uitgevoerd. We hebben ze, zeker de komende 5 tot 10 jaar terwijl we koortsachtig de wegbezuinigde defensie weer opbouwen, nog hard nodig om voldoende afschrikwekkend te zijn tegenover de Russen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar mijn punt is dat je stel, zoals ik, wat winst wil nemen op je BTC. Dan doe je dat (in mijn geval) tegen BTC/USDT maar voor BTC/EUR geldt eigenlijk hetzelfde. Je zou denken dat je tegen een stable aan trade (USDT) maar als je dan gaat kijken dat je sinds dit jaar al 10% beweging hebt gezien op wat een stable zou moeten zijn, dan is dat toch wel.. opmerkelijk. Dus of je pakt wat minder rendement of je moet opeens naar USD(T)/EUR charts kijken om je currency ook nog te gaan traden. Dat vind ik meer een irritante bijkomstigheid bedoel ik er meer mee te zeggen.BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:45:
[...]
Een sterke euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden goedkoper
Een zwakkere euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden duurder
Die sterke euro is pas een probleem als je uit wil stappen en de euro is verder gestegen ten opzichte van je entry.
Maar misschien bedoelen we allebei iets anders en praten we een beetje langs elkaar heen
Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar langzaam uit de gratie raakt / etc kan het makkelijk weer die kant op gaan. Meer zelfs, maar goed, dan komen we weer bij dat Ray Dalio scenario waar @anti elppa al meerdere keren naar heeft gelinkt
Dit valt me van een mod toch wel een beetje tegen..tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Dus of je pakt wat minder rendement of je moet opeens naar USD(T)/EUR charts kijken om je currency ook nog te gaan traden. Dat vind ik meer een irritante bijkomstigheid bedoel ik er meer mee te zeggen.
Ik had die persco gezien. Navo top, mag Bloomberg troela één vraag stellen, vraagt ze wat vind je van Powell. Tja. Op een NAVO conferentie. Als ik Trump was had ik gezegd, beetje sneu om twintig jaar later weer over Colin Powell's weapons of mass destruction te moeten hebben, next question.Guere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar langzaam uit de gratie raakt / etc kan het makkelijk weer die kant op gaan. Meer zelfs, maar goed, dan komen we weer bij dat Ray Dalio scenario waar @anti elppa al meerdere keren naar heeft gelinkt
De daling van vandaag is alleen al dankzij Trump die wéér hint op het vroegtijdig vervangen van de FED voorzitter door iemand die precies gaat doen wat Trump zegt. Dat soort dictatoriale trekjes vind de markt niet leuk.
Apologies, nog vroeg, kom net uit de file en pas 1 bak koffie op.Don Guacamole schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:06:
[...]
Dit valt me van een mod toch wel een beetje tegen..
[Afbeelding]
Het is al jaren mis, alleen ziet niet iedereen datGuere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar
ja maar vergeet niet dat de transitie van de ene world order naar de andere soms meerdere decennia duurt. Dat is het hele idee van dat boek ook, cycles zo groot, dat we ze niet zien, omdat ze langer zijn dan een mensen leven. Daardoor maken we telkens dezelfde fouten als mens zijnde. Dus voor USA valt, kunnen we maar zo nog eens 30 jaar verder zijn. Al zal de periode tot aan de val niet fraai zijn.Guere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]
De daling van vandaag is alleen al dankzij Trump die wéér hint op het vroegtijdig vervangen van de FED voorzitter door iemand die precies gaat doen wat Trump zegt. Dat soort dictatoriale trekjes vind de markt niet leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-06-2025 09:15 ]
En hoeveel fases zijn er?anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:14:
[...]
ja maar vergeet niet dat de transitie van de ene world order naar de andere soms meerdere decennia duurt. Dat is het hele idee van dat boek ook, cycles zo groot, dat we ze niet zien, omdat ze langer zijn dan een mensen leven. Daardoor maken we telkens dezelfde fouten als mens zijnde. Dus voor USA valt, kunnen we maar zo nog eens 30 jaar verder zijn. Al zal de periode tot aan de val niet fraai zijn.
Feit is wel, (voor de mensen die het boek gelezen hebben) dat we nu einde fase 5, misschien wel fase 6 zitten. Voor we weer bij fase 1 komen zijn er extreem grote conflicten (intern en extern), extreme inflatie, extreme schulden, extreme verschillen tussen de the haves, and not haves, populisten in de politiek, bevolking die niet meer weten wat hard werken is (lui). Achter alles kan je een vinkje zetten.
6
69
REKT.
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 26-06-2025 09:27 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En nu AEROAeronaut schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:17:
wel heel beroerd als je ze tegelijk bekijkt
[Afbeelding]
Ja hier geloof ik wel in. Is dit ook niet de 80 jarige cyclus?anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:25:
[...]
6
[Afbeelding]
dit is de simplistische versie. Let ook op dat alles volledig op statistiek is gebaseerd. DAt boek is niet 1 of ander alu hoedjes gebeuren. Alles is al eens gebeurd. Niets is nieuw
[ Voor 8% gewijzigd door gebruikershaes op 26-06-2025 10:24 ]
80 tot 120 jaar jagebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:22:
[...]
Ja hier geloof ik wel in. Is dit ook niet de 80 jarige cyclus?
Tot 120. Potdomme dan moet ik tot m’n dood in deze ellende zitten.
is geen exact sience. Gaat erom dat we dit al 2x eerder gezien hebben en de 3e cycle bijna completed is. Het komt niet op 10 jaar meer of minder.gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:
[...]
Ik wil het feestje niet bederven, maar de ellende moet hier nog komengebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:
[...]
eens. Hier in NL klagen we steen en been. Met al die toeslagen uitkering trekkers voorop. Maar dit is nog niets.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:30:
[...]
Ik wil het feestje niet bederven, maar de ellende moet hier nog komen![]()
[Afbeelding]
Gelukkig telt dat niet als je Bitcoin hodlt, want dan wordt er een boel gefixt. Toch?
Het mooie (of treurige) is ook dat binnen een dergelijk scenario de nagestreefde zelfredzaamheid de grootste illusie is. Ja, als je wat vermogen hebt kun je vluchten voor interne chaos, samen met 2000000 andere vermogenden. Waar je op plek van aankomst ook weer interne chaos creëert door een systeem overload.anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:33:
[...]
eens. Hier in NL klagen we steen en been. Met al die toeslagen uitkering trekkers voorop. Maar dit is nog niets.
Toch zien we hier ook genoeg veranderen de laatste 20 jaar.
Anyway, wil geen mand meme ontvangen.
Hodl btc, soon 420k
ja 100% eens. Dat populisme zie je ook extreem sterk. Vrijwel in de hele westerse wereld.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:46:
[...]
Het mooie (of treurige) is ook dat binnen een dergelijk scenario de nagestreefde zelfredzaamheid de grootste illusie is. Ja, als je wat vermogen hebt kun je vluchten voor interne chaos, samen met 2000000 andere vermogenden. Waar je op plek van aankomst ook weer interne chaos creëert door een systeem overload.
Alleen de écht rijken in de top 0.5% blijven buiten schot. Je weet wel, die mensen die de vruchten plukken bij de val van een beschaving.
Zelfredzaamheid en kunstmatig individualisme binnen een samenleving is simpelweg een onhoudbare situatie. Wil je het beter krijgen zul je dat collectief moeten doen, maar met de relatief snelle opkomst van het sado populisme (waar het acceptabel is als het slechter met jezelf gaat, zolang er maar een deel van de bevolking is die het nog slechter hebben) lijkt de realisatie ervan ook weer verder weg dan ooit.
Ik vind het prima overigens want het geeft mij een goed gevoel dat ik weer eens de dag begin met een verse lauwe tray en een campingstoeltje. Pluk hem.
Meer kun je niet doen.
[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 26-06-2025 11:18 ]
waarschuwing van autoblog is dan op zn plaats.. zuurpruim is onderweg naar assenanti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:51:
[...]
ja 100% eens. Dat populisme zie je ook extreem sterk. Vrijwel in de hele westerse wereld.
Dat met die tray en campingstoel komt goed. Einde vd dag auto pakken en richting assen. ff heel het systeem hardhandig resetten
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 26-06-2025 10:54 ]
*Metaplanet Acquires Additional 1,234 $BTC, Total Holdings Reach 12,345 BTC* pic.twitter.com/ppeGIrfVfe
— Metaplanet Inc. (@Metaplanet_JP) 26 juni 2025
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De meerderheid ja. Ik hou meer van lauwe schulti's, net als elppa.sh4d0wman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:14:
@Woohooo en hier is de meerderheid al blij met een hele Bitcoin. Schrale atsers dat we zijn.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jij doet zo flauw tegen mij altijd, nog niet misschiensh4d0wman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:49:
@tomtom901 dat is mooi. Als je van die vieze satjes af moet PM ik wel even een adres om ze naar toe te sturen.
Als het er genoeg zijn ben ik misschien ook opeens tot Porsche bekeerd. Win win
@gebruikershaes Google even op Kondratieff cyclus. Niet onomstreden, maar wel interessant. Boek: Deflatie in aantocht.
Maktub
Ik weet ongeveer wel wat er aan de hand is;Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:40:
TAO is maar zwakjes.
Het sentiment is slecht. Ik lees berichten als "dTao killed Bittensor"
Op de community Discord is de verwachting dat we snel onder de 300 dollar gaan zakken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Alpina wellicht?
Je hebt zeker een punt.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:54:
[...]
Ik weet ongeveer wel wat er aan de hand is;
Het is een shitcoin met perverse prikkel als basis. Mooi idee, wereldveranderend concept, hype, uiteindelijk niet houdbaar, onenigheid in de userbase, paniekmanagement, rekt.
Natuurlijk is dit weer een enorme dooddoener maar na 7 jaar crypto zie je gewoon iedere run projecten komen en gaan. Het is elke keer precies hetzelfde draaiboek met andere plaatjes.
Besef dit, neem op tijd winst, verdiep jezelf niet teveel in de propaganda van altcoin projecten.
De crypto space is een ponzi, zolang Ethereum onderpresteert zijn alts slechts een hele grote roulettetafel.
Hardleers allemaal die alt boysFrozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:03:
[...]
Je hebt zeker een punt.
Ik zat alweer een tijdje alleen in BTC en dacht toch weer een kans te zien met een altcoin.
Zoals zo vaak volgt dan een tik op de vingers
Het kan volgende week op 200 staan of op 400. Of 500. Of 150.Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:03:
[...]
Je hebt zeker een punt.
Ik zat alweer een tijdje alleen in BTC en dacht toch weer een kans te zien met een altcoin.
Zoals zo vaak volgt dan een tik op de vingers
[ Voor 16% gewijzigd door FrambozenTaart op 26-06-2025 12:15 ]
ja die troep is nog verslavender dan heroine of al dat moderne spul waar half amerika aan zit
dat je dit in je eerste bullrun doet oke, maar een 2e keer?
nothing stops this train
==
hoi
Hahah zit wel een kern van waarheid in, ben me nu zelf aant bedenke of ik nog wel in alts wil stappenanti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:22:
[...]
ja die troep is nog verslavender dan heroine of al dat moderne spul waar half amerika aan zit
Komt vanzelf, iedereen krijgt Bitcoin voor de prijs die ze verdienen.
BTC €94.837,08
koelebobes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:38:
[...]
Komt vanzelf, iedereen krijgt Bitcoin voor de prijs die ze verdienen.
nothing stops this train
Nah, dat is over/tegen Porsche, niet de mod.tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:52:
[...]
Jij doet zo flauw tegen mij altijd, nog niet misschien
Nee ik Google helemaal niks. Ben als depressief genoeg zo. Die schultis helpen ook niet meer.MrMrq schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:53:
[...]
@gebruikershaes Google even op Kondratieff cyclus. Niet onomstreden, maar wel interessant. Boek: Deflatie in aantocht.
Als de schultis niet meer helpen: schuld van het internet.gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:48:
[...]
Nee ik Google helemaal niks. Ben als depressief genoeg zo. Die schultis helpen ook niet meer.
Bedrijven en mensen die iets als als urgent sturen hebben toch bijna altijd volledig 100% van de tijd ongelijk.sh4d0wman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:46:
Nog mensen met Trezor? Urgent email maar negeren....![]()
Src.
https://www.security.nl/p...ruikt+voor+phishingaanval
Dat zit wel Schnorr.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
7 minutenStukfruit schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:53:
[...]
Bedrijven en mensen die iets als als urgent sturen hebben toch bijna altijd volledig 100% van de tijd ongelijk.
Als je naar mij een urgent mailtje stuurt dan is het de laatste waar ik op reageer.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq