[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 ... 226 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:54:
[...]

zonder crypto ook een stuk minder rendament :s
Tenzij je constant rekt gaat :>

Morgen een dipje graag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:30

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:55:
[...]

_O- _O- _O- sorry ik moest lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Haha stiekem ben je een saddist Tom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Pinsa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Morgen een dipje graag
Ben je nou alweer rekt gegaan? Kon je het weer niet laten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
rekt gaan is moeilijk, als je dca hodl btc doet heb je 100% winkans, kwestie van tijd

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:03:
[...]

Ben je nou alweer rekt gegaan? Kon je het weer niet laten?
Niet sinds de laatse keer, ik wacht rustig af in fiat komen de entry’s voorbij mooi, zo niet jammer dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
BTC heeft er echt zin in zo te zien. Laatste orders nog ff vullen voor de market close.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
MrFX schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:32:
[...]

Volgens mij speelden er meer zaken die hem aan het hart gingen waaronder de gezondheid van zijn moeder.
Gezondheid is de grootste rijkdom daar kunenn geen magische internetmunten tegen op.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:12

Oproep in the USA van de Director of Federal Housing FHFA om crypto ook als onderpand te laten tellen voor hypotheken. Steeds meer initiatieven voor adoptie. Goed om te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 21:55
jvel92 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:05:
[Embed]

Oproep in the USA van de Director of Federal Housing FHFA om crypto ook als onderpand te laten tellen voor hypotheken. Steeds meer initiatieven voor adoptie. Goed om te zien.
Kwestie van tijd totdat we verder met de fullblown bullmarket gaan. Adoptie heerst en wordt realiteit.
Het ongeduld van de ''4 jaars cyclus'' loslaten.

Bags loaded

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaYtI4zYPnqCRTRFU6mU03w1UO8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/G7YBL0gayAZXRjGWBhhjrPc0.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:29
Zeeeeeeeeeeekerrrrrr. Op naar dalende donderdag.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/303ad73a02d54c28d66aba1df731330e/tenor.gif?itemid=16898318

Maar liever 420k.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:20

Vis

jvel92 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:05:
[Embed]

crypto als in stablecoins neem ik aan, zie niet echt voor me dat banken straks fartcoin gaan accepteren voor het geven van een hypotheek.

Totaal niet risicovol ofzo.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:02:
[...]

crypto als in stablecoins neem ik aan, zie niet echt voor me dat banken straks fartcoin gaan accepteren voor het geven van een hypotheek.

Mwah, 2008 is ook gebeurd, niks is onmogelijk :7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 17:57
Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:02:
[...]

Ze willen niets eens meer hypotheken in buitenlandse valuta hier in de EU laat staan in crypto, maar misschien zijn we 2008 langzaam weer vergeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Pexow op 25-06-2025 23:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:20

Vis

Pexow schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:20:
[...]

Ze willen niets eens meer hypotheken in buitenlandse valuta hier in de EU laat staan in crypto, maar misschien zijn we 2008 langzaam weer vergeten.
de EU.. lol, heeft zich weer eens bewezen deze dagen wat een kontenkruipers het zijn, die volgen straks braaf de US wat betreft crypto acceptatie en is dit verleden tijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXF3jTHW5nTTjYZE90qmKZiIT-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/38xyLfp0rStDVEZxUcl245CF.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 23:34
De donderede donderdagen.
De afgelopen 7 donderdagen is het eigenlijk gewoon een continuatie geweest van de woensdag
Soms wat sterker ....up/down/chopp.
Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/snapshots/u/UaqknnTy.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48
X21r schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:27:
De afgelopen 7 donderdagen is het eigenlijk gewoon een continuatie geweest van de woensdag
De meeste donderdagen zijn continuaties van de woensdagen wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 23:34
Cyclonist schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 00:04:
[...]

De meeste donderdagen zijn continuaties van de woensdagen wel toch?
Als dat zo zou zijn .. waarom word alleen de donderdag beschuldigt van het dippen.
En niet de woensdag .? ;)
Misschien is woensdag wel de veroorzaker, kid s'middag vrij van school .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:25

Coldcat

HODL

Ik heb een beetje BTC verkocht! Morgen moon dus!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 23:26:
[...]

de EU.. lol, heeft zich weer eens bewezen deze dagen wat een kontenkruipers het zijn, die volgen straks braaf de US wat betreft crypto acceptatie en is dit verleden tijd:

[Afbeelding]
Wist je trouwens dat ze een hekel heeft aan Apple en haar lievelingstaart frambozentaart is -O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Klote dollar, stijgt btc maar netto is het nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 06:56:
Straks op 420k heb je er niet zo veel last meer van.

https://nl.marketscreener...social&utm_campaign=share

Het gevolg was een nieuwe verkoopgolf van de dollar, waardoor de euro steeg naar het hoogste niveau sinds november 2021 en de Zwitserse frank zelfs het hoogste punt in tien jaar bereikte.

[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 26-06-2025 07:30 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaCRoM6QdlJNwqpqz6RyFJyMmhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6VscXvAuNad2GjtDuBdZfH8M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 06:56:
Is toch ook gewoon een mooie kans. Laat USDEUR maar richting de toppen uit 2017 (1,23) en 2020 (1,22) lopen.

USDEUR maakt sinds 2008 alleen maar lower highs, dus dat komt vanzelf weer goed.

Voor BTC is het wel even vervelend, die zit al bijna in de blessuretijd van de bullrun. Dat komt qua USDEUR niet meer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:35

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:12:
[...]

Voor BTC is het wel even vervelend, die zit al bijna in de blessuretijd van de bullrun. Dat komt qua USDEUR niet meer goed.
Komt wel goed. Professor Elppa verwacht geen bear in 2026.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:12:
[...]

Is toch ook gewoon een mooie kans. Laat USDEUR maar richting de toppen uit 2017 (1,23) en 2020 (1,22) lopen.

USDEUR maakt sinds 2008 alleen maar lower highs, dus dat komt vanzelf weer goed.

Mooie kans voor wat? Als je terug moet vanuit usdt naar eur ga je gewoon rekt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:15
Darrell schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:15:
[...]

Komt wel goed. Professor Elppa verwacht geen bear in 2026.
ehh dat heb ik nooit gezegd. Ik houd voorlopig nog helemaal vast aan normale cycle. Dus top einde van dit jaar. Dan jaar bear en dan weer opnieuw 3 jaar stijgen.

Wel gok ik dat de bodem nog weer een stuk minder diep gaat zijn.

Tuurlijk, er is een kans dat door moneysupply, printen en lage rente we amper een bear krijgen. Maar dan wil ik eerst die laatste 2 van het lijstje uitgevoerd zien worden door onze HPowell printer vriend

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Sell sell sell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:18:
[...]

Mooie kans voor wat? Als je terug moet vanuit usdt naar eur ga je gewoon rekt
Kopen en op de plank leggen. Solide aandelen gaan prima koers- of dividendrendement geven en die USDEUR move van 14% sinds februari loopt er vanzelf wel weer een keer uit.

Ik trade niet voor intraday winsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:26:
[...]

Kopen en op de plank leggen. Solide aandelen gaan prima koers- of dividendrendement geven en die USDEUR move van 14% sinds februari loopt er vanzelf wel weer een keer uit.

Ik trade niet voor intraday winsten.
Het gaat ook niet om een trade..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
het bied ook mooie kansen om dus dollarkoers aandelen te kopen, die dollar wordt vanzelf weer keer sterker dan de euro.
zolang heel de wereld de dollar als reservemunt kiezen en de euro niet als reservemunt is de dollar toch interessanter.

nu wij gekozen hebben om 5% BBP te gaan betalen heeft ook zeer grote gevolgen, de printer gaat gewoon aan

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2025 08:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Goedemorgen degens! Donderdag dipdag. 104 incoming :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:31:
nu wij gekozen hebben om 5% BBP te gaan betalen heeft ook zeer grote gevolgen, de printer gaat gewoon aan
Ja en gaat de euro ook mooi rekt. Zitten we met dikke inflatie en kost een pak melk 5 euro. Weet niet of dat positief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:28:
[...]

Het gaat ook niet om een trade..
Een sterke euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden goedkoper
Een zwakkere euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden duurder

Die sterke euro is pas een probleem als je uit wil stappen en de euro is verder gestegen ten opzichte van je entry.

Maar misschien bedoelen we allebei iets anders en praten we een beetje langs elkaar heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:19:
[...]

ehh dat heb ik nooit gezegd. Ik houd voorlopig nog helemaal vast aan normale cycle. Dus top einde van dit jaar. Dan jaar bear en dan weer opnieuw 3 jaar stijgen.

Wel gok ik dat de bodem nog weer een stuk minder diep gaat zijn.

Tuurlijk, er is een kans dat door moneysupply, printen en lage rente we amper een bear krijgen. Maar dan wil ik eerst die laatste 2 van het lijstje uitgevoerd zien worden door onze HPowell printer vriend
Jawel. En anders klopt mijn gifje niet meer.
anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:33:
[...]

ik ga gewoon nog steeds uit van 200k plus. Dollar is waardeloos, word nog erger, inflatie gaat up. En printers gaan hoe dan ook aan.
BTC volgt ook altijd M2 money supply, zit vertraging op van 6 maanden. Stijging nu is precies in lijn. En als deze regel blijft gelden gaan we nog een heel erg mooie laatste 6 tot 8 maanden van deze cycle zien.

Gaat BTC echt goud na doen, dan kunnen we nog veel hoger gaan. Wellicht zelfs geen bear in 2026. Maar das echt wel wishfull thinking

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:31:
het bied ook mooie kansen om dus dollarkoers aandelen te kopen, die dollar wordt vanzelf weer keer sterker dan de euro.
zolang heel de wereld de dollar als reservemunt kiezen en de euro niet als reservemunt is de dollar toch interessanter.

De VS slaat momenteel wel een isolationistische koers in, de Big Beautiful Bill gaat ook aanzienlijke gevolgen hebben voor de Dollar. Enorme druk van de staatsschuld om nog veel verder te verwateren.

Dat de printer aangaat in Europa is te verwachten met die 5% NAVO norm (3,5% effectief als start trouwens) maar gezien het beleid van de ECB kun je er ook vanuit gaan dat andere zaken van het sociale domein deels moeten gaan inboeten. Denk aan minder geld naar zorg, onderwijs en asiel, en meer naar defensie.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de printer onverantwoord hard aangaat, zoals nu in USA trouwens wel het plan is.

Komende jaren zou ik persoonlijk liever in EUR zitten dan USD.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 20-09 18:12
sorry amerika.. eur/usd is 1.17?! wat

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:49:
sorry amerika.. eur/usd is 1.17?! wat
In 2008 was het 1.60.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:47:
[...]

De VS slaat momenteel wel een isolationistische koers in, de Big Beautiful Bill gaat ook aanzienlijke gevolgen hebben voor de Dollar. Enorme druk van de staatsschuld om nog veel verder te verwateren.

Dat de printer aangaat in Europa is te verwachten met die 5% NAVO norm (3,5% effectief als start trouwens) maar gezien het beleid van de ECB kun je er ook vanuit gaan dat andere zaken van het sociale domein deels moeten gaan inboeten. Denk aan minder geld naar zorg, onderwijs en asiel, en meer naar defensie.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de printer onverantwoord hard aangaat, zoals nu in USA trouwens wel het plan is.

Komende jaren zou ik persoonlijk liever in EUR zitten dan USD.
Klopt allemaal en toch hebben we ze hard nodig. Zonder de steun van de VS stond Rusland nu misschien wel bij de grens met Polen op de deur te kloppen. De EU heeft in geld meer steun gegeven, maar belangrijke munitie en informatie is toch echt voornamelijk uit de VS gekomen.

Rutte heeft opzichtig maar effectief een slijmoperatie uitgevoerd de afgelopen dagen. We hebben ze, zeker de komende 5 tot 10 jaar terwijl we koortsachtig de wegbezuinigde defensie weer opbouwen, nog hard nodig om voldoende afschrikwekkend te zijn tegenover de Russen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:56:
[...]

Klopt allemaal en toch hebben we ze hard nodig. Zonder de steun van de VS stond Rusland nu misschien wel bij de grens met Polen op de deur te kloppen. De EU heeft in geld meer steun gegeven, maar belangrijke munitie en informatie is toch echt voornamelijk uit de VS gekomen.

Rutte heeft opzichtig maar effectief een slijmoperatie uitgevoerd. We hebben ze, zeker de komende 5 tot 10 jaar terwijl we koortsachtig de wegbezuinigde defensie weer opbouwen, nog hard nodig om voldoende afschrikwekkend te zijn tegenover de Russen.
Absoluut, niets aan toe te voegen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:45:
[...]

Een sterke euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden goedkoper
Een zwakkere euro = assets geprijsd in dollars en afgerekend in euro's worden duurder

Die sterke euro is pas een probleem als je uit wil stappen en de euro is verder gestegen ten opzichte van je entry.

Maar misschien bedoelen we allebei iets anders en praten we een beetje langs elkaar heen
Ik snap wel wat je bedoelt, maar mijn punt is dat je stel, zoals ik, wat winst wil nemen op je BTC. Dan doe je dat (in mijn geval) tegen BTC/USDT maar voor BTC/EUR geldt eigenlijk hetzelfde. Je zou denken dat je tegen een stable aan trade (USDT) maar als je dan gaat kijken dat je sinds dit jaar al 10% beweging hebt gezien op wat een stable zou moeten zijn, dan is dat toch wel.. opmerkelijk. Dus of je pakt wat minder rendement of je moet opeens naar USD(T)/EUR charts kijken om je currency ook nog te gaan traden. Dat vind ik meer een irritante bijkomstigheid bedoel ik er meer mee te zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 13:19
Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar langzaam uit de gratie raakt / etc kan het makkelijk weer die kant op gaan. Meer zelfs, maar goed, dan komen we weer bij dat Ray Dalio scenario waar @anti elppa al meerdere keren naar heeft gelinkt :)

De daling van vandaag is alleen al dankzij Trump die wéér hint op het vroegtijdig vervangen van de FED voorzitter door iemand die precies gaat doen wat Trump zegt. Dat soort dictatoriale trekjes vind de markt niet leuk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]

Dus of je pakt wat minder rendement of je moet opeens naar USD(T)/EUR charts kijken om je currency ook nog te gaan traden. Dat vind ik meer een irritante bijkomstigheid bedoel ik er meer mee te zeggen.
Dit valt me van een mod toch wel een beetje tegen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7len3FcsoBTqfBlgAZtqD3tGg4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/XtTqb6LrjOvGvM3axGC4XIo1.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:59:
[...]

Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar langzaam uit de gratie raakt / etc kan het makkelijk weer die kant op gaan. Meer zelfs, maar goed, dan komen we weer bij dat Ray Dalio scenario waar @anti elppa al meerdere keren naar heeft gelinkt :)

De daling van vandaag is alleen al dankzij Trump die wéér hint op het vroegtijdig vervangen van de FED voorzitter door iemand die precies gaat doen wat Trump zegt. Dat soort dictatoriale trekjes vind de markt niet leuk.
Ik had die persco gezien. Navo top, mag Bloomberg troela één vraag stellen, vraagt ze wat vind je van Powell. Tja. Op een NAVO conferentie. Als ik Trump was had ik gezegd, beetje sneu om twintig jaar later weer over Colin Powell's weapons of mass destruction te moeten hebben, next question.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:06:
[...]

Dit valt me van een mod toch wel een beetje tegen..
[Afbeelding]
Apologies, nog vroeg, kom net uit de file en pas 1 bak koffie op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Als het echt misgaat met de VS qua schulden / dollar
Het is al jaren mis, alleen ziet niet iedereen dat _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ja maar vergeet niet dat de transitie van de ene world order naar de andere soms meerdere decennia duurt. Dat is het hele idee van dat boek ook, cycles zo groot, dat we ze niet zien, omdat ze langer zijn dan een mensen leven. Daardoor maken we telkens dezelfde fouten als mens zijnde. Dus voor USA valt, kunnen we maar zo nog eens 30 jaar verder zijn. Al zal de periode tot aan de val niet fraai zijn.

Feit is wel, (voor de mensen die het boek gelezen hebben) dat we nu einde fase 5, misschien wel fase 6 zitten. Voor we weer bij fase 1 komen zijn er extreem grote conflicten (intern en extern), extreme inflatie, extreme schulden, extreme verschillen tussen de the haves, and not haves, populisten in de politiek, bevolking die niet meer weten wat hard werken is (lui). Achter alles kan je een vinkje zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-06-2025 09:15 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aeronaut
wel heel beroerd als je ze tegelijk bekijkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MlXjDfl-Sxrt_ex3eor5iTabaCY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/deRnoVnGbLTIAJ6dvwA5ifjm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:14:
[...]

ja maar vergeet niet dat de transitie van de ene world order naar de andere soms meerdere decennia duurt. Dat is het hele idee van dat boek ook, cycles zo groot, dat we ze niet zien, omdat ze langer zijn dan een mensen leven. Daardoor maken we telkens dezelfde fouten als mens zijnde. Dus voor USA valt, kunnen we maar zo nog eens 30 jaar verder zijn. Al zal de periode tot aan de val niet fraai zijn.

Feit is wel, (voor de mensen die het boek gelezen hebben) dat we nu einde fase 5, misschien wel fase 6 zitten. Voor we weer bij fase 1 komen zijn er extreem grote conflicten (intern en extern), extreme inflatie, extreme schulden, extreme verschillen tussen de the haves, and not haves, populisten in de politiek, bevolking die niet meer weten wat hard werken is (lui). Achter alles kan je een vinkje zetten.
En hoeveel fases zijn er?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNh1KfP6rzy-NMu1EFcmVOKkkhU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E9f6weTIzjpd84B3JVf6fvzo.jpg?f=user_large

dit is de simplistische versie. Let ook op dat alles volledig op statistiek is gebaseerd. DAt boek is niet 1 of ander alu hoedjes gebeuren. Alles is al eens gebeurd. Niets is nieuw

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:25

Coldcat

HODL

REKT. -O-

Die auto in de tunnel. :/

Moooonnnnnn! *O*

Ik kom op drie. Een vierde is nieuw. Moooon maar USD REKT -O-

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 26-06-2025 09:27 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:17:
wel heel beroerd als je ze tegelijk bekijkt

[Afbeelding]
En nu AERO :(:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
boomers pakken ook goed door

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSYrkaTlOOoyz7iqNLAHhxfKQYE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7YUEC2yRmfsEp4VcIzxB9ryV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De shitcoin HYPE gaat wel lekker, staat bijna in top 10. Ik hoor er hier nog weinig mensen over, dus de top zal nog niet bereikt zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9dJ3352TV3ItpwDySzKZEOQ66k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MpbsTNusG4NSEZSWsEA9L0Bp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:25:
[...]

6

[Afbeelding]

dit is de simplistische versie. Let ook op dat alles volledig op statistiek is gebaseerd. DAt boek is niet 1 of ander alu hoedjes gebeuren. Alles is al eens gebeurd. Niets is nieuw
Ja hier geloof ik wel in. Is dit ook niet de 80 jarige cyclus?
En ja we lijken al in fase 6 te zitten. Laat de revolutie maar snel komen. Kunnen we weer opnieuw beginnen.

[ Voor 8% gewijzigd door gebruikershaes op 26-06-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:22:
[...]

Ja hier geloof ik wel in. Is dit ook niet de 80 jarige cyclus?
80 tot 120 jaar ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Tot 120. Potdomme dan moet ik tot m’n dood in deze ellende zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:
[...]

is geen exact sience. Gaat erom dat we dit al 2x eerder gezien hebben en de 3e cycle bijna completed is. Het komt niet op 10 jaar meer of minder.
Gezien USA verder opgeblazen is op alle markers kan de laatste fase ook wel eens veel harder gaan, en heftiger zijn.

Wie weet. Time will tell

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:
[...]

Ik wil het feestje niet bederven, maar de ellende moet hier nog komen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrVCLHdL_GdscDXjfMUtAT5PwEA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iRbA63bKnRQvEWmXOelmojtE.jpg?f=user_large

Gelukkig telt dat niet als je Bitcoin hodlt, want dan wordt er een boel gefixt. Toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:30:
[...]

Ik wil het feestje niet bederven, maar de ellende moet hier nog komen :+

[Afbeelding]

Gelukkig telt dat niet als je Bitcoin hodlt, want dan wordt er een boel gefixt. Toch?
eens. Hier in NL klagen we steen en been. Met al die toeslagen uitkering trekkers voorop. Maar dit is nog niets.
Toch zien we hier ook genoeg veranderen de laatste 20 jaar.

Anyway, wil geen mand meme ontvangen.

Hodl btc, soon 420k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:33:
[...]

eens. Hier in NL klagen we steen en been. Met al die toeslagen uitkering trekkers voorop. Maar dit is nog niets.
Toch zien we hier ook genoeg veranderen de laatste 20 jaar.

Anyway, wil geen mand meme ontvangen.

Hodl btc, soon 420k
Het mooie (of treurige) is ook dat binnen een dergelijk scenario de nagestreefde zelfredzaamheid de grootste illusie is. Ja, als je wat vermogen hebt kun je vluchten voor interne chaos, samen met 2000000 andere vermogenden. Waar je op plek van aankomst ook weer interne chaos creëert door een systeem overload.

Alleen de écht rijken in de top 0.5% blijven buiten schot. Je weet wel, die mensen die de vruchten plukken bij de val van een beschaving.

Zelfredzaamheid en kunstmatig individualisme binnen een samenleving is simpelweg een onhoudbare situatie. Wil je het beter krijgen zul je dat collectief moeten doen, maar met de relatief snelle opkomst van het sado populisme (waar het acceptabel is als het slechter met jezelf gaat, zolang er maar een deel van de bevolking is die het nog slechter hebben) lijkt de realisatie ervan ook weer verder weg dan ooit.

Ik vind het prima overigens want het geeft mij een goed gevoel dat ik weer eens de dag begin met een verse lauwe tray en een campingstoeltje. Pluk hem.

Meer kun je niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:46:
[...]

Het mooie (of treurige) is ook dat binnen een dergelijk scenario de nagestreefde zelfredzaamheid de grootste illusie is. Ja, als je wat vermogen hebt kun je vluchten voor interne chaos, samen met 2000000 andere vermogenden. Waar je op plek van aankomst ook weer interne chaos creëert door een systeem overload.

Alleen de écht rijken in de top 0.5% blijven buiten schot. Je weet wel, die mensen die de vruchten plukken bij de val van een beschaving.

Zelfredzaamheid en kunstmatig individualisme binnen een samenleving is simpelweg een onhoudbare situatie. Wil je het beter krijgen zul je dat collectief moeten doen, maar met de relatief snelle opkomst van het sado populisme (waar het acceptabel is als het slechter met jezelf gaat, zolang er maar een deel van de bevolking is die het nog slechter hebben) lijkt de realisatie ervan ook weer verder weg dan ooit.

Ik vind het prima overigens want het geeft mij een goed gevoel dat ik weer eens de dag begin met een verse lauwe tray en een campingstoeltje. Pluk hem.

Meer kun je niet doen.
ja 100% eens. Dat populisme zie je ook extreem sterk. Vrijwel in de hele westerse wereld.

Dat met die tray en campingstoel komt goed. Einde vd dag auto pakken en richting assen. ff heel het systeem hardhandig resetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 21:55
Mooie ascending triangle op de 1H. Laten we hopen op een voortzetting van de stijging.
Breakout rond 13:00? :o

Add: nu hopen op een pullback in de triangle :> ;w

[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 26-06-2025 11:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:51:
[...]

ja 100% eens. Dat populisme zie je ook extreem sterk. Vrijwel in de hele westerse wereld.

Dat met die tray en campingstoel komt goed. Einde vd dag auto pakken en richting assen. ff heel het systeem hardhandig resetten :P
waarschuwing van autoblog is dan op zn plaats.. zuurpruim is onderweg naar assen

Blijf dit weekend weg van Assen, ik herhaal, blijf weg van Assen!

[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 26-06-2025 10:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Woohooo en hier is de meerderheid al blij met een hele Bitcoin. Schrale atsers dat we zijn. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Zit wel iemand met kantoorhumor. 1,2,3,4,5 Ha-ha-ha-ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:14:
@Woohooo en hier is de meerderheid al blij met een hele Bitcoin. Schrale atsers dat we zijn. :P
De meerderheid ja. Ik hou meer van lauwe schulti's, net als elppa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:35
TAO is maar zwakjes.
Het sentiment is slecht. Ik lees berichten als "dTao killed Bittensor"
Op de community Discord is de verwachting dat we snel onder de 300 dollar gaan zakken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Alpina wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 dat is mooi. Als je van die vieze satjes af moet PM ik wel even een adres om ze naar toe te sturen.

Als het er genoeg zijn ben ik misschien ook opeens tot Porsche bekeerd. Win win :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:49:
@tomtom901 dat is mooi. Als je van die vieze satjes af moet PM ik wel even een adres om ze naar toe te sturen.

Als het er genoeg zijn ben ik misschien ook opeens tot Porsche bekeerd. Win win :*)
Jij doet zo flauw tegen mij altijd, nog niet misschien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:32
@gebruikershaes Google even op Kondratieff cyclus. Niet onomstreden, maar wel interessant. Boek: Deflatie in aantocht.

Maktub

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:40:
TAO is maar zwakjes.
Het sentiment is slecht. Ik lees berichten als "dTao killed Bittensor"
Op de community Discord is de verwachting dat we snel onder de 300 dollar gaan zakken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Alpina wellicht?
Ik weet ongeveer wel wat er aan de hand is;

Het is een shitcoin met perverse prikkel als basis. Mooi idee, wereldveranderend concept, hype, uiteindelijk niet houdbaar, onenigheid in de userbase, paniekmanagement, rekt.

Natuurlijk is dit weer een enorme dooddoener maar na 7 jaar crypto zie je gewoon iedere run projecten komen en gaan. Het is elke keer precies hetzelfde draaiboek met andere plaatjes.

Besef dit, neem op tijd winst, verdiep jezelf niet teveel in de propaganda van altcoin projecten.

De crypto space is een ponzi, zolang Ethereum onderpresteert zijn alts slechts een hele grote roulettetafel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Laatst online: 17:35
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:54:
[...]

Ik weet ongeveer wel wat er aan de hand is;

Het is een shitcoin met perverse prikkel als basis. Mooi idee, wereldveranderend concept, hype, uiteindelijk niet houdbaar, onenigheid in de userbase, paniekmanagement, rekt.

Natuurlijk is dit weer een enorme dooddoener maar na 7 jaar crypto zie je gewoon iedere run projecten komen en gaan. Het is elke keer precies hetzelfde draaiboek met andere plaatjes.

Besef dit, neem op tijd winst, verdiep jezelf niet teveel in de propaganda van altcoin projecten.

De crypto space is een ponzi, zolang Ethereum onderpresteert zijn alts slechts een hele grote roulettetafel.
Je hebt zeker een punt.
Ik zat alweer een tijdje alleen in BTC en dacht toch weer een kans te zien met een altcoin.
Zoals zo vaak volgt dan een tik op de vingers :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:03:
[...]

Je hebt zeker een punt.
Ik zat alweer een tijdje alleen in BTC en dacht toch weer een kans te zien met een altcoin.
Hardleers allemaal die alt boys

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:03:
[...]

Je hebt zeker een punt.
Het kan volgende week op 200 staan of op 400. Of 500. Of 150.

Maar een logische reden anders dan hype op prijspeculatie zit daar waarschijnlijk niet achter.

Of TAO moet de allereerste munt zijn die daadwerkelijk een succesvolle real life usecase heeft ontwikkeld.

Hoe groot is die kans als je het realistisch bekijkt?

Geen fomo hier.

[Edit:] Niet om de munt te bashen of wat dan ook. Misschien ook niet luisteren naar mijn mening, ik geloof nergens meer in qua altcoins en ben enorm verzuurd. :+

Ben niet eens een maxi. Geloof ik ook niet meer in.

Maar gokken is mooi werk.

[ Voor 16% gewijzigd door FrambozenTaart op 26-06-2025 12:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:08:
[...]

Im in it for the tech

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ja die troep is nog verslavender dan heroine of al dat moderne spul waar half amerika aan zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

dat je dit in je eerste bullrun doet oke, maar een 2e keer? :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Het is donderdag dipbagdag om 15:30 en ik zie de koers al wat zakken.
Wanneer is die donderdagse dipdag eigenlijk weer voorbij? Lees: heeft de koers zich weer een beetje hersteld?

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Eusebius maandag. Zit ook in de naam he? :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSEEGigIOS_0aMfe0c9UcHTKM0w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jCs7RZMeOOWrpuU2IfwZpZO2.gif?f=user_large

Voorzie nog wel ergens een pumpje.

En anders verkoop je toch gewoon :Y) ik ga geen alt verdedigen, was hier gewoon heel vroeg bij toevallig en daarnaast nog een flinke portie BTC waar ik weer tot het besef kom dat ik die bij gods wil in mijn huidige leven niet ga verkopen.

Ontopic:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOt5loex8zMLZLhCl4X51wBX2mk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wO0pDI08MELUJNO80ZU2cvbW.jpg?f=user_large

Euh sorry ontopic:

Koop Bitcoin nu het nog kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:22:
[...]

ja die troep is nog verslavender dan heroine of al dat moderne spul waar half amerika aan zit
Hahah zit wel een kern van waarheid in, ben me nu zelf aant bedenke of ik nog wel in alts wil stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Komt vanzelf, iedereen krijgt Bitcoin voor de prijs die ze verdienen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Maxi's gaan ook rekt in EUR.

Kunnen beter de hele markt gewoon opdoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
koelebobes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:38:
[...]

Komt vanzelf, iedereen krijgt Bitcoin voor de prijs die ze verdienen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbWL3Cr8BHY4HtoQR40rR3wUZPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:52:
[...]
Jij doet zo flauw tegen mij altijd, nog niet misschien :'(
Nah, dat is over/tegen Porsche, niet de mod. :(:)

Dan maar even opvrolijken.....

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/fe/27/ca/fe27cae21d724ece458f8559c6f6a0d8.jpg

spoiler:
Kijk... ze zijn thuis ook te koop in allemaal kekke kleurtjes:

Afbeeldingslocatie: https://nextshark.b-cdn.net/wp-content/uploads/2023/03/Porsches.jpg?width=1536&auto_optimize=medium&quality=85

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/8243/8613254224_d893164415_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://986forum.com/forums/attachments/show-tell-gallery/16239d1338623476-car-washed-how-does-look-bikini-pics-boxster-washed-01.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/7090/13636588353_2a9fcd8e17_z.jpg
Ooops afgeleid. Dat is geen Porsche, misschien heet ze Porsche. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
MrMrq schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:53:
[...]

@gebruikershaes Google even op Kondratieff cyclus. Niet onomstreden, maar wel interessant. Boek: Deflatie in aantocht.
Nee ik Google helemaal niks. Ben als depressief genoeg zo. Die schultis helpen ook niet meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
gebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:48:
[...]

Nee ik Google helemaal niks. Ben als depressief genoeg zo. Die schultis helpen ook niet meer.
Als de schultis niet meer helpen: schuld van het internet.

Zet je scherm af en toe uit en kijk ook eens uit het zolderraam. Heeft voor mij wonderen verricht. En ook het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tykbYTCgkI_PbFtnQlziVmxjXh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cMfR1fXqITZOYitUj8Iq7oAH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nog mensen met Trezor? Urgent email maar negeren.... :>

Src.
https://www.security.nl/p...ruikt+voor+phishingaanval

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bedrijven en mensen die iets als als urgent sturen hebben toch bijna altijd volledig 100% van de tijd ongelijk.

Als je naar mij een urgent mailtje stuurt dan is het de laatste waar ik op reageer.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYT6hVwBh6MAc_hyahRed6AHcfQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ljFMfKbWvfOtwRnUCxdoeyVX.png?f=fotoalbum_large

mooie tijden komen eraan

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 15:05
Zetten we in op augustus 2017?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:53:
[...]

Bedrijven en mensen die iets als als urgent sturen hebben toch bijna altijd volledig 100% van de tijd ongelijk.

Als je naar mij een urgent mailtje stuurt dan is het de laatste waar ik op reageer.
7 minuten :+
Pagina: 1 ... 46 ... 226 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!