Wel een beetje een meme toch?Danjel schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:41:
[...]
Yeah, same met SPX. Daar ga ik al een tijdje heel erg goed op met scalpen. BTC goes? SPX goes brrrrrr!
NFA.
Maar bizarre stijging teringjantje
Wel een beetje een meme toch?Danjel schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:41:
[...]
Yeah, same met SPX. Daar ga ik al een tijdje heel erg goed op met scalpen. BTC goes? SPX goes brrrrrr!
NFA.
Jazeker, absoluut niet HODL'en en sowieso een stoploss eronder. Flufje mee laten stijgen en af en toe een beetje aanvullen. Hier en daar een scalpje pakken.Alpina schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:45:
[...]
Wel een beetje een meme toch?
Maar bizarre stijging teringjantje
They who buy the dip, deserves the rip.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 25-06-2025 14:56 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hmm even gemist, maar zit ook wat minder kort op de bal dan vorig jaar. X2 of x3 zou fijn zijn.Frozen-North schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:45:
[...]
[Afbeelding]
Bullish?
Op de TAO community Discord is het sentiment nog niet zo geweldig.
We gaan het zien!
Die correlatie is verbazingwekkendanti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:54:
Zitten weer dicht bij een nieuwe ath. De gier stroomt namelijk hier weer door het topic.
Maar goed ik eet van 2 walletjes net als @sh4d0wman
[ Voor 22% gewijzigd door Danjel op 25-06-2025 15:09 ]
Ja, zoiets.Danjel schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:07:
Ergens zou ik nog wel verwachten dat er ff een dipje is naar 104.6k ongeveer. Ff die range aantikken en dan hopelijk weer verder omhoog. Daar komen wat MA's in de buurt samen waar we net doorheen zijn. Vandaar.
Yep.
[ Voor 27% gewijzigd door Danjel op 25-06-2025 15:14 ]
Soonanti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:54:
Zitten weer dicht bij een nieuwe ath. De gier stroomt hier namelijk weer rijkelijk door het topic.
Je neemt wel de tijd voor SC contributies?Moiety schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:14:
Ik vind het allemaal best. Ben mijn verbouwing aan het afronden. Geen tijd om de charts de hele dag bij te houden
duidelijk een signal om tijdelijk een tptje te nemenanti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:54:
Zitten weer dicht bij een nieuwe ath. De gier stroomt hier namelijk weer rijkelijk door het topic.
nothing stops this train
gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:21:
Wat een rakket man...
nothing stops this train
Jij snapt em. 108! 108! 108!Kol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:22:
[...]
duidelijk een signal om tijdelijk een tptje te nemen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
En dan weer terug naar de eerder genoemde range, ff aantikken en door naar ATH. Gewoon om het "gezond" te houden.
ja? ik ben helemaal geen trader maar beetje met speelgeld buy en sellorders plaatsen is leuk om te doen. ik koop alleen spotorders, zolang mijn regel blijft dat de buyorder altijd lager is als de sellorder is het goed toch
nothing stops this train
Dat zou mooi zijnDanjel schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:27:
[...]
En dan weer terug naar de eerder genoemde range, ff aantikken en door naar ATH. Gewoon om het "gezond" te houden.
Zeker goed dan tochKol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:28:
[...]
ja? ik ben helemaal geen trader maar beetje met speelgeld buy en sellorders plaatsen is leuk om te doen. ik koop alleen spotorders, zolang mijn regel blijft dat de buyorder altijd lager is als de sellorder is het goed toch
anti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:54:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Deze is weer uit het boekjeknakworst schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:20:
Lekker pumpen tot 15.30 daarna REKT.
De walletjes niet bekeken hier.Alpina schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:07:
[...]
Maar goed ik eet van 2 walletjes net als @sh4d0wman
In zijn geval geen crypto.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2025 15:37 ]
nothing stops this train
Als we wederom in een dikke bearmarket belanden is dit wel een leuke stonk om een broekzak mee te vullen.
Idd, of een RheinmetaaltjeKol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:35:
$COIN prijsdiscovery mode![]()
ik blijf er dus vanaf
het mag wel een NVIDIA-tje doen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Ik was er gisteren al uitKol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:40:
wie heeft er net wat verkocht bij $coin? jij zeker @tomtom901
Waarom down nu?gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:44:
Ok alle TPs gehit? Mooi, dan kunnen we weer down.. Want wachten op de trein duurt lang dit keer
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
15 groene kaarsen van de 17 4h...Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Waarom down nu?
Nieuwe ATH in het verschiet toch?
Bullshit om nu weer naar pak m beet 104k te gaan imo
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Omdat ik dat wil.Vis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Waarom down nu?
Nieuwe ATH in het verschiet toch?
Bullshit om nu weer naar pak m beet 104k te gaan imo
Af en toe. Wil jullie niet verwaarlozen natuurlijk
Nee hoor. This is the way. Bij eth 9 van de 17 4h groen.Aeronaut schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:01:
[...]
15 groene kaarsen van de 17 4h...
manipulatie
Precies, mag wel een higher low in ondertussenAeronaut schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:01:
[...]
manipulatie
Tja.. in een bull markt kan alles overtroffen worden.Aeronaut schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:01:
[...]
manipulatie
Kan, maar blijkt unlikely, zet maar eens een RSI op en elke top is de RSI te hoog en komt er een (lokale) pullbackVis schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:11:
[...]
Tja.. in een bull markt kan alles overtroffen worden.
Staat daar niet zo blind op.
Koersdoel Bernstein $510Kol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:18:
een vollatiel dagje met $coin, $335-$340 weer inkopen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb jij geen uitnodiging gehad?tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:37:
Jaja jongens, when SC BBQ?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:37:
Jaja jongens, when SC BBQ?
Ik denk dat je dat al bij aankomst deed na het zien van het 'sociale karakter' van de wijk.
Born and raised in dit soort wijkMrFX schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:58:
[...]
Ik denk dat je dat al bij aankomst deed na het zien van het 'sociale karakter' van de wijk.
Bang om na het feestje een taxi te moeten nemen omdat Porsche is 'geleend'.
Nee, toen was je ook al gewoon white trash.Alpina schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 17:02:
[...]
Born and raised in dit soort wijk![]()
Oude foto’s zit iedereen op straat met pils en bbq.
Maarja toen was er nog een soort middenklasse…
#truestoryFrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 17:03:
[...]
Nee, toen was je ook al gewoon white trash.
Niks mis mee trouwens.
Ben zelf blij dat ik dat leven achter me heb kunnen laten. Woon nu in een 100% witte wijk zonder huur.
FrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 17:12:
[...]
Ben zelf blij dat ik dat leven achter me heb kunnen laten. Woon nu in een 100% witte wijk zonder huur.
Helaas staat de buurman wel zijn lege blikjes en flesjes tegen mijn gevel te smijten sinds vorige week vrijdag nadat het is uitgelekt dat ik zijn vrouw had gevingerd op de late uurtjes van de buurt BBQ.
Je kunt de man wel uit de trash halen maar de trash niet uit de man.
nothing stops this train
Ik noem het gewoon papieren handjes. Maar sounds plausible...tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:15:
[...]
Kan, maar blijkt unlikely, zet maar eens een RSI op en elke top is de RSI te hoog en komt er een (lokale) pullback
Higher low op 107k en een beetje.tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:15:
[...]
Kan, maar blijkt unlikely, zet maar eens een RSI op en elke top is de RSI te hoog en komt er een (lokale) pullback
FrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 17:03:
[...]
Nee, toen was je ook al gewoon white trash.
Ja mooie klote opmerking eigenlijk, maar komt meer omdat ik zelf white trash ben en bovendien jaloers op zijn Grand Seiko.
Hij ziet er wel steeds vertiefter uit zegKol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:51:
daar is ie weer: als je het vaak genoeg zegt zal je het ooit goed hebben![]()
[YouTube: The Altcoin Capitulation Is Now!]
Kan idd geloofwaardig een kanaal over meth/ fentanyl verslaving maken
Zou tijd worden, heb nog een bag $ROOT die op dit moment een ruime 96% onder water staat...Kol Nedra schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:51:
daar is ie weer: als je het vaak genoeg zegt zal je het ooit goed hebben![]()
[YouTube: The Altcoin Capitulation Is Now!]
Hoezo klote opmerkingFrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:47:
[...]
Ja mooie klote opmerking eigenlijk, maar komt meer omdat ik zelf white trash ben en bovendien jaloers op zijn Grand Seiko.
Allemaal projectie.
Die pinkeye loopt al maanden te janken over die alts van em maar laatst bleek toch dat hij een initiele positie van maar iets van 50k had ofzo?gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:59:
Hehehe -50% op je portfolio doet wat met je. Pure hopium om z’n bags te dumpen.
Kan ook zijn dat we een range gaan vormen en zijwaarts gaan consolideren rond de 107gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:00:
VWAP strong. Hoe lang gaat die het houden..
No the feel bro. Hier nog dikke tas poes van vitalik. Heb er dikke stress van ook. Had alleen financieel advies gevolgd hier van @zwembroek . Die is em nu gesmeerd. Zou bijna denken dat ik zijn exit liquidity was.FrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:57:
[...]
Zou tijd worden, heb nog een bag $ROOT die op dit moment een ruime 96% onder water staat...
Mijn risk management ietwat verwaarloosd. Stoploss staat op -99,5%, zou het zonde vinden noodgedwongen te moeten verkopen.
Naja als die z’n stacaravan heeft moeten verkopen en dat alles in alts heeft gedrukt dan is dat best wat tranen waard. Nu woont die achter het station.FrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:03:
[...]
Die pinkeye loopt al maanden te janken over die alts van em maar laatst bleek toch dat hij een initiele positie van maar iets van 50k had ofzo?
Krokodillen tranen, zou me niks verbazen dat hij deze knakenmove puur heeft gemaakt om content te pushen.
[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 25-06-2025 19:07 ]
[ Voor 99% gewijzigd door anti elppa op 25-06-2025 19:07 ]
The altcoin effect on your skin.anti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:57:
[...]
Kan idd geloofwaardig een kanaal over meth/ fentanyl verslaving maken
Klinkt als een tosti waar ik niet graag de kaas van zou zijn.gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:07:
[...]
Onder elppa. Dus tomtom > elppa > vd poppe.
anti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:05:
[...]
Die is em nu gesmeerd. Zou bijna denken dat ik zijn exit liquidity was.
Denk gewoon een bore out van de SC, kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gecombineerd met een beetje zuurheid dat hij die alt coin move eerder vorig jaar niet gecashed heeft en soort van bagholder was. Zelfde probleem als onze @Taro. Was / is met tijden niet altijd even gezellig.gebruikershaes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:11:
Waarom is die eigenlijk weggegaan? Boos geworden omdat niemand wilde geloven dat btc naar z’n 74 lvl ging?
Deze cycle is ook best wel anders en zelfs ook zwaar voor een aantal oude zure rotte maxi's. Shitcoiners hebben het dan nog tig x zwaarder.tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Denk gewoon een bore out van de SC, kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gecombineerd met een beetje zuurheid dat hij die alt coin move eerder vorig jaar niet gecashed heeft en soort van bagholder was. Zelfde probleem als onze @Taro. Was / is met tijden niet altijd even gezellig.
Ik ben hier na april 2024 ook minder actief geworden, ben er nog steeds goed klaar mee. Sta gelukkig wel weer flink in de plus na de BTC 74k daling, maar alsnog 6 digits minder dan vorig jaar april en daar zit ik nog steeds mee. Hoort erbij, weet ik, maar maakt het niet minder zuur.tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Denk gewoon een bore out van de SC, kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gecombineerd met een beetje zuurheid dat hij die alt coin move eerder vorig jaar niet gecashed heeft en soort van bagholder was. Zelfde probleem als onze @Taro. Was / is met tijden niet altijd even gezellig.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Als ik aanneem dat je nu Euro 1000 bezit dan was je vorig jaar miljardair.Taro schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Ik ben hier na april 2024 ook minder actief geworden, ben er nog steeds goed klaar mee. Sta gelukkig wel weer flink in de plus na de BTC 74k daling, maar alsnog 6 digits minder dan vorig jaar april en daar zit ik nog steeds mee. Hoort erbij, weet ik, maar maakt het niet minder zuur.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
6 digits zijn niet altijd 6 nullen.John245 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:55:
[...]
Als ik aanneem dat je nu Euro 1000 bezit dan was je vorig jaar miljardair.
Een van de slimste dingen die je vandaag hebt gekalkt hier.
Haha ja die emotional damage voel ik ook vaak. Maar dan is SC een mooie troost die m’n falen belachelijk maakt met memes.tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Ja shieet die zou hem ook wel hebben gevoeld. Maar denk dat die allang z’n zakken weer heeft gevuld.anti elppa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Deze cycle is ook best wel anders en zelfs ook zwaar voor een aantal oude zure rotte maxi's. Shitcoiners hebben het dan nog tig x zwaarder.
Zeker met die dump richting de 70k was het hier ook echt niet heel gezellig meer. Zelfs mr btc 4yearcyclesuperhodler bob loukas heeft toen de bodem gesoddled
Kunnen ook 6 negens zijn. Wordt het alleen maar erger vanFrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:58:
[...]
6 digits zijn niet altijd 6 nullen.
Ik zou het bij 1 BTC = 1 BTC houden.
Dat zit wel Schnorr.
Je kan het ook gewoon lief aan @tomtom901 vragen.Stukfruit schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:09:
Kan iemand even met een walvis bellen om te vragen of we door die 108k mogen gaan?
Volgens mij ben jij ook nog de enige actieve fries hier.FrambozenTaart schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:39:
Ik weet wel waarom hij weg is gegaan.
Maar kan ik hier niet vertellen.
Wel op mijn betaalde signal Telegram channel.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik neem aan dat in huize sh4d0wman haar mening zwaar telt?sh4d0wman schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:19:
@Stukfruit ik heb mijn vrouw gebeld maar nu loop ik kreupel.Hoop dat het geholpen heeft!
Dat zit wel Schnorr.
Volgens mij speelden er meer zaken die hem aan het hart gingen waaronder de gezondheid van zijn moeder.tomtom901 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:18:
[...]
John245 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:04:
[...]
Kunnen ook 6 negens zijn. Wordt het alleen maar erger van
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Je bent niet de enige. Zelfs Bob heeft een panic sell gedaan zoals anti Apple aangaf. Bitcoin is hard gegaan en de alts in vlagen maar totaal niet als eerder.Taro schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Ik ben hier na april 2024 ook minder actief geworden, ben er nog steeds goed klaar mee. Sta gelukkig wel weer flink in de plus na de BTC 74k daling, maar alsnog 6 digits minder dan vorig jaar april en daar zit ik nog steeds mee. Hoort erbij, weet ik, maar maakt het niet minder zuur.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Die oranje memecoin moet gewoon even in pricediscovery gaan en daarna dan echt.
Maar er zijn nog genoeg passieve FriezenDarrell schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:18:
[...]
Volgens mij ben jij ook nog de enige actieve fries hier.
Als de obscure muntjes aan het moonen zijn wemelt het er hier altijd van. Dus die komen wel weer terug tijdens alt season.
zonder crypto ook een stuk minder rendamentPinsa schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:53:
Moet toch een hoop rust en tijd geven zonder crypto en geen SC meer, alleen op een of andere manier blijf je toch plakken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq