Eusebius schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:39:
[...]
Ik ben geen daytrader enzo en mijn sheet-discipline is niet zo goed. Dus ik gooi er wat als de koers het laagst staat en haal het eruit als het hoog staat ;-) maar 3 en 5 vind ik nog niet zo veel.
Bij mijn passieve investeringen op Mintos haal ik meer zonder er iets voor te doen. Ze hebben nu ook vastgoed en daar staat verwacht rendement 6,24 (heb het nog niet lang genoeg om te kunnen zeggen of het klopt). Mijn leningen sinds 2019 staan op gemiddeld 12,64%, het meeste komt rond de 10~11% binnen.
De BTC uit de vorige bodem van rond de 16k rendeert trouwens beter

daar had ik eigenlijk niet een paar kratjes van moeten kopen maar een complete Heineken-truck. Maar ja, achteraf kan iedereen goed investeren

Die percentages zijn niet aan de hand van de BTC stijging, maar aan de hand van m'n trades. Dus door handmatig traden wil ik aan het eind van de maand minimaal 3% meer BTC hebben dan aan het begin van de maand.
De afgelopen maanden is dat gelukkig iets hoger dan 3% geweest:
Maart - 1,67% (eerst maand, nog aan het testen hoe ik m'n inleg strategie ging toepassen)
April - 5,52%
Mei - 11,81%
Juni - 10,32%
In die maanden heb ik middels traden en samen met m'n maandelijkse inleg nu 130% meer aan dollar waarde, en dat is dus wel door de stijging van BTC. Maar daar reken ik niet mee, want over een jaar kan dat zomaar op -50% staan door de bear (of ik moet op tijd de boel omzetten naar USDC).
Mijn lange termijn is in 2032/34 hypotheek vrij te kunnen zijn dankzij m'n strategie (gerekend met de huidige BTC prijs). Dus nu langzaam beginnen, en iedere maand 3á5% winst tikt op de lange termijn wel aan (nog los van de BTC stijging tegen die tijd).
[
Voor 7% gewijzigd door
Remy!!!! op 25-06-2025 11:48
]